Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Με άλλη εταιρεία;;; Δηλαδή 12 χρόνια μετά, στο ίδιο έργο θεατές... Η εγχείριση πέτυχε, ο ασθενής απεβίωσε και άφησε και χρέη. Αν και δε νομίζω ότι πρόκειται τόσο για εσκεμμένο παιχνίδι στις πλάτες των πολιτών του Ρεθύμνου όσο για την εξ αρχής οικονομική αδυναμία του εγχειρήματος η οποία αναμφισβήτητα θα έδινε πάτημα για "παιχνίδια". Με λίγα λόγια συναντάμε το αμείληκτο νόημα της γνωστής ρήσης "με τας εξ απεκκριτικού συστήματος εκπομπάς αερίων.... αυγά δε βάφεις".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νεο Δελτιο Τυπου για την Cretan Lines

Το Δ.Σ. της CRETAN LINES ευχαριστεί θερμά τον απερχόμενο Πρόεδρο κ.Γιάννη Νικολούδη για τις πολύτιμες υπηρεσίες που πρόσφερε ως τώρα, αλλά και για όσες είναι βέβαιο ότι θα προσφέρει και στο εξής, καθώς από την πρώτη στιγμή της σύλληψης της ιδέας για την αυτοδύναμη αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Ρεθύμνου, βρέθηκε στη πρώτη γραμμή των γεγονότων.

Περισσότερα ΕΔΩ

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να λύνονταν όλα αυτά τα προβλήματα με την αλλαγή ηγεσίας, αλλά δεν το βλέπω και τόσο πιθανό. Πάντως είναι εντυπωσιακά τα όσα βγαίνουν στη δημοσιότητα, ακόμα και εάν είναι αλήθεια τα μισά.

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο τύπου

Το Δ.Σ. της CRETAN LINES συνεδρίασε την Παρασκευή, 26-10-12 και τα θέματα που συζητήθηκαν και λήφθηκαν αποφάσεις είναι τα παρακάτω :

1. Μετάθεση δόσεων

2. Τηλε-μαραθώνιος

3. Ανάληψη ευθύνης επισκευής πλοίου

4. Διάφορα θέματα

ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΟ: Η επιτροπή που επισκέφθηκε τον πλοιοκτήτη, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο, κ.Σιλιγάρδο, τους δύο Αντιπροέδρους, κ.κ.Δούσμανη και Περάκη και τον Δικηγόρο κ.Εγγλέζο, ενημέρωσε τα παρόντα μέλη ότι ο κ.Τζανετάτος δέχθηκε πρότασή μας, να μετατεθούν οι δόσεις του 2012 στο 2014, με την προϋπόθεση όμως να υπογράψουμε ένα έγγραφο που να βεβαιώνει ότι εξοφλήσαμε τις οφειλές μας στο πλήρωμα. Το έγγραφο αυτό το ζητάει η Εθνική Τράπεζα για να δεχθεί την οποιαδήποτε μετάθεση των δόσεων. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να γίνουν με την σύμφωνη γνώμη του Νομικού Τμήματος της CRETAN LINES. Ο κ.Μανιουδάκης Βαγγέλης, εκπροσωπώντας το Επιμελητήριο Ρεθύμνου στο Συμβούλιο, τοποθετήθηκε θετικά και δήλωσε ότι το Επιμελητήριο θα συμβάλλει όπως μπορεί στα παραπάνω και όχι μόνο.

ΘΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Μετά από διεξοδική συζήτηση, όλα τα παρόντα μέλη αποφάσισαν ότι ήρθε επιτέλους η ώρα να πραγματοποιηθεί ο τηλε-μαραθώνιος που είχαμε αποφασίσει σε προηγούμενα συμβούλια. Από τα χρήματα που θα μαζευτούν, όσοι το επιθυμούν, θα μπορούν να τα μετατρέψουν σε συνεταιριστικές μερίδες.

ΘΕΜΑ ΤΡΙΤΟ: Το Συμβούλιο μετά απο συζήτηση αποφάσισε την ανάθεση αποκατάστασης της ζημιάς της δεξιάς κύριας μηχανής, στον πλοιοκτήτη, ώστε να είναι εξασφαλισμένο το special survey των μηχανικών μερών για την μείωση του χρόνου δεξαμενισμού του πλοίου.

ΘΕΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ: Μετά από συζήτηση, αποφασίστηκε ότι μέχρι να ξεκινήσει το πλοίο θα πρέπει να έχουμε ένα κεφάλαιο κίνησης της τάξεως περίπου των 150.000 ευρώ για να μπορέσουμε να πληρώσουμε έκτακτα έξοδα που οπωσδήποτε θα προκύψουν. Ακόμα ανταλλάχτηκαν απόψεις όσον αφορά τις μελλοντικές στρατηγικές επιλογές της εταιρείας. Εκ του Δ.Σ.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ισως καποια δρομολογια με συνδεση με τα νησια των κυκλαδων,δεν θα ηταν καλυτερα... αλλα ας ξαναξεκινησει το πλοιο και ας πληρωθει το πληρωμα και οι υποχρεωσεις της εταιρειας και μετα τα υπολοιπα..

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Ο βασικος λογος που εγινε ολος αυτος ο ντορος και πηκε το πλοιο υποτιθεται οτι ηταν για να αποκτησει το Ρεθυμνο απ'ευθειας συνδεση με τον Πειραια.Αμα ειναι να βαλουν και αλλα νησια στο δρομολογιο χαιρετισματα

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Μετά από διεξοδική συζήτηση, όλα τα παρόντα μέλη αποφάσισαν ότι ήρθε επιτέλους η ώρα να πραγματοποιηθεί ο τηλε-μαραθώνιος που είχαμε αποφασίσει σε προηγούμενα συμβούλια. Από τα χρήματα που θα μαζευτούν, όσοι το επιθυμούν, θα μπορούν να τα μετατρέψουν σε συνεταιριστικές μερίδες.

Όταν μια ναυτιλιακή εταιρεία φτάνει στο ότι προαιρείσθε, τότε είναι σχεδόν βέβαιο πως μετά τον τηλε-μαραθώνιο θα επακολουθήσει και η προβολή του γνωστού δράματος με τίτλο "Αντίο Ζωή" με Μάρθα Βούρτση, Ελένη Χατζηαργύρη και μη σας πω και Λαυρέντη Διανέλλο..

Link to comment
Share on other sites

Ακουσα οτι θα βαλουν και κουτια διπλα στις εισοδους/εξοδους των σουπερ-μαρκετ για να ριχνει ο κοσμος τα αχρειαστα 5λεπτα,2λεπτα και λοιπα χαλκινα κερματα. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα εμενα μου φαινονται σωστες οι αποφασεις του Δ.Σ, να προσπαθει να μετατεθουν οι δοσεις , να συζητανε για μελλοντικες στρατηγικες και οσο περιεργο να φαίνεται σε ορισμενους αν τα οικονομικα στοιχεια της γραμμης πειραιας μηλος ρεθυμνο ειναι με θετικο προσημο (μελετωντας τα στοιχεια απο την ανεκ και της cretan ferries και λαμβανοντας υποψην τις παραμετρους ανοδος τιμης πετρελαιου, μειωμενη τουριστικη κινηση κ.α.) τοτε ναι να γινει πχ για ενα η δυο δρομολογια την εβδομαδα να περνα το πλοιο και απο μυλο η σαντορινη.

και για τον τηλεμαραθωνιο ναι ειναι αντισυμβατικη κινηση αλλα ειδαμε και της αλλες συμβατικες κινησεις πχ.μπαινω σε μια γραμμη για δυο μηνες καλοκαιρι μετα φευγω, η στελνω πλοια στην λημνο που δεν επιθυμουν δεν ταξιδευουν οι επιβατες με αυτο η ουτε καν το αφηνουν να δεσει στο λιμανι...τοτε φιλοι μου ναι ας γινει και οποιος θελει ας βοηθησει ,δεν τον πιεζει κανεις .....ενω στην αλλη περιπτωση

πληρωνουμε ολοι μας το πλοιο θελουμε δεν θελουμε..

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Ναι, το πλοίο να προσεγγίζει και Μήλο και όποιο άλλο νησί αν χρειαστεί για να είναι κερδοφόρα η γραμμή.

Το ερώτημα που μπαίνει, είναι, που είναι η περιβόητη μελέτη του πολυτεχνείου που δείχνει ότι η γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΡΕΘΥΜΝΟ είναι βιώσιμη.

Και αν η απάντηση είναι ότι έγινε σε άλλες ανθηρές εποχές, τότε μπαίνει ένα άλλο ερώτημα. Γιατί η CRETAN LINES ξεκίνησε αυτό το τολμηρό βήμα σε αυτές τις δύσκολες εποχές; Μήπως από την μεγάλη τους αγάπη για το Ρέθυμνο; Πιθανόν. Όπως και να έχει όμως η ιστορία (καλώς ή κακώς) η CRETAN LINES ξεκίνησε. Πιθανόν να ξέρουν εκείνοι κάτι περισσότερο από εμάς. Ας τους ευχυθούμε καλή επιτυχία.

Link to comment
Share on other sites

.... Ας τους ευχυθούμε καλή επιτυχία....

Οι συμβουλές και οι ευχές (δικές μας ή άλλων) δεν κοστίζουν τίποτα. Αντίθετα οι συνεταιριστικές μερίδες (καταβληθείσες στο παρελθόν ή καταβλητέες στο μέλλον), έχουν αντίκρυσμα στο νόμισμα που ονομάζεται Ευρώ και έχουν επενδυθεί με σκοπό ένα μελλοντικό, μικρότερο ή μεγαλύτερο, κέρδος-δεν νομίζω ότι κάποιος επένδυσε στην CRETAN εκ των προτέρων βέβαιος ότι τα λεφτά του θα χαθούν, εκτός αν επρόκειτο περί παράφρονος.

Υπό τις παρούσες συνθήκες λοιπόν, η καλύτερη ευχή θεωρώ ότι είναι "καλά ξεμπερδέματα".

Link to comment
Share on other sites

οντως αυτη η μελετη πρεπει να ειναι ενδιαφερον, με τι στοιχεια βγηκε βιωσημη η γραμμη και ποιες παραμετροι εξεταστηκαν...(τι δρομολογια , ποιον χρονων στοιχεια τουριστικης κινησης ,τιμη πετρελαιου,κοστος λειτουργιας του πλοιου κ.α) ας μην προεξοφλουμε τιποτα, το καλοκαιρι που ταξιδεψα και οπως γραψαν και αλλα μελη του forum το πλοιο ειχε καλες πληροτητες, ο χρονος θα δειξει...παντος επενδυση μεγαλου ρισκου γιατι σαν εταιρεια δεν ειχε αποθεματικο, (δηλ καποια λεφτα στην ακρη για μια ατυχη στιγμη) τσιμα τσιμα τα φραγκα..

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Στην αντεπίθεση περνάει η Cretan Lines

Εξώδικο της Cretan Lines στον πλοιοκτήτη

"Απάντηση" από την εταιρεία που ζητά τα διαφυγόντα κέρδη και τα χρήματα των εργασιών στο ΕΛΛΗ Τ.

Με εξώδικο «απάντησε» χθες η διοίκηση της Cretan Lines στα δύο εξώδικα του πλοιοκτήτη, ο οποίος έχει ζητήσει την καταβολή των ληξιπρόθεσμων οφειλών και την έγγραφη ενημέρωσή του για τις κινήσεις που έχουν γίνει από τον ναυτιλιακό συνεταιρισμό, όπως προβλέπεται από το ναυλοσύμφωνο.

Η νομική «απάντηση» της Cretan Lines ήρθε ως συνέχεια των διαδικασιών που έχουν ξεκινήσει από την ημέρα των αποκαλύψεων που έκανε το εποπτικό συμβούλιο που οδήγησαν στην αλλαγή προσώπων στο προεδρείο του συνεταιρισμού και την ανάληψη της προεδρίας από τον κ. Νίκο Σιλιγάρδο. Ο κ. Σιλιγάρδος και οι νομικοί σύμβουλοι της C.L. βρίσκονται στην Αθήνα, προκειμένου να κάνουν επαφές με τον πλοιοκτήτη και όχι μόνο, προκειμένου να δρομολογηθούν εάν είναι δυνατόν λύσεις στο σοβαρό πρόβλημα που έχει ανακύψει.

Έτσι, χθες η εταιρεία προχώρησε στην αποστολή εξωδίκου στον πλοιοκτήτη, με το οποίο ζητά την καταβολή στην εταιρεία των διαφυγόντων κερδών που έχασε η C.L. το χρονικό διάστημα από την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου μέχρι την παράδοση του πλοίου ΕΛΛΗ Τ., περίπου 3 μήνες αργότερα, αφού η καθυστέρηση οφειλόταν στο γεγονός ότι στο πλοίο είχε γίνει επίσχεση εργασίας από τους απλήρωτους από το πλοιοκτήτη εργαζόμενους. Επίσης, η εταιρεία ζητά τα χρήματα για τη ζημιά (περίπου 900 χιλιάδες ευρώ) που υπέστη για τις εργασίες που έγιναν στο πλοίο πριν την παράδοσή του, αλλά και για τους μισθούς που είχε καταβάλει – και πάλι πριν την παράδοση του ΕΛΛΗ Τ. – στους εργαζομένους.

Η διοίκηση της εταιρείας και οι νομικοί σύμβουλοι εξετάζουν με πολλή προσοχή τα όσα περιλαμβάνονται στο ναυλοσύμφωνο με στόχο να προστατευθεί η Cretan Lines και να μην προκύψει ζήτημα απώλειας του πλοίου και κυρίως των χρημάτων που έχουν κατατεθεί από τους συνεταιριστές στην προσπάθεια και τελικά αποτέλεσαν μέρος της προκαταβολής προς τον πλοιοκτήτη για τη ναύλωση του ΕΛΛΗ Τ.

Πηγές αναφέρουν πως «σήμερα το πλοίο δεν ανήκει σε κανέναν από τους δύο, ούτε στον πλοιοκτήτη, ούτε στην Cretan Lines. Ανήκει στους εργαζομένους, αφού παραμένουν για μήνες απλήρωτοι και ούτως ή άλλως το πλοίο ήταν δεσμευμένο από την τράπεζα για οφειλές του πλοιοκτήτη». Άλλωστε, γι’ αυτό το λόγο έγινε και αυτού του είδους η τριμερής συμφωνία ανάμεσα στην Cretan Lines, τον πλοιοκτήτη και την τράπεζα για τη λήψη δανείου από τον κ. Τζανετάτο, το οποίο ουσιαστικά πληρώνει διά των ναύλων ο ρεθυμνιώτικος συνεταιρισμός.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, η Cretan Lines οδηγείται στην έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Νοεμβρίου (η πρώτη ημερομηνία σύγκλισης είναι για αύριο Κυριακή 4 Νοεμβρίου, αλλά λόγω του ότι δεν προβλέπεται η απαιτούμενη απαρτία, είναι σίγουρο ότι δεν θα γίνει), όπου ουσιαστικά θα υπάρξουν εξελίξεις για το μέλλον του εγχειρήματος.

Στο μεταξύ, το απόγευμα της Πέμπτης, μέλη του Δ.Σ. του συνεταιρισμού επισκέφθηκαν για μία ακόμα φορά την αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου, Μαίρη Λιονή στο γραφείο της, όπου της ζήτησαν τη στήριξη της ίδιας και των υπόλοιπων φορέων, προκειμένου η ρεθυμνιώτικη κοινωνία να εμπιστευθεί την προσπάθεια και να βοηθήσει οικονομικά για να βγει η Cretan Lines από το αδιέξοδο.

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Με μηνύσεις απαντά στις απειλές ο πλοιοκτήτης του ΕΛΛΗ Τ

  • Δημήτρης Τζανετάτος: «Δεν υπάρχει πλέον συμφωνία με την Cretan Lines»

7/11/12

Στην αστυνομικό τμήμα τη περιοχή του, προσήλθε σήμερα το μεσημέρι ο κ. Δημήτριος Τζανετάτος, πλοιοκτήτης του ΕΛΛΗ Τ και Διευθύνων Σύμβουλος της Εndeavor lines. Σκοπός του πλοιοκτήτη ήταν να καταθέσει μήνυση κατά παντός υπευθύνου, σχετικά με τις απειλές που ο ίδιος και η οικογένειά του δέχθηκε, σήμερα το πρωί.

Ο κ. Τζανετάτος επικοινώνησε με την εφημερίδα μας και μας είπε τα εξής:

«Σήμερα το πρωί στις 12.30 άγνωστος με κάλεσε από συγκεκριμένο τηλεφωνικό νούμερο και μου είπε ότι αν πάρω το βαπόρι μου πίσω, τότε εκείνοι θα μου κάψουνε το σπίτι και θα μου κυνηγήσουν τα παιδιά μου και όλη μου την οικογένεια.

Ακολούθως και περί ώρας 13.30 μετέβηκα στο Α.Τ. της περιοχής μου με σκοπό να καταθέσω μήνυση κατά παντός υπευθύνου, αφού οι αρμόδιες υπηρεσίες της Γ.Α.Δ.Α (δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, εγκληματολογική υπηρεσία και σώμα δίωξης εκβιαστών/εγκλήματος) δύναται να αναζητήσουν το νούμερο από το οποίο έλαβα την κλήση και το έχω ήδη θέσει στην διάθεση των διωκτικών αρχών. Πρόκειται ίσως, είτε για νούμερο από διαδικτυακό υπολογιστή, είτε για καρτοτηλέφωνο, αυτό όμως είναι κάτι που αναμένεται να ανακαλύψει η Ελληνική Αστυνομία

Ερωτηθείς για την υφιστάμενη σχέση του με την Cretan Lines και έπειτα από τις επανειλημμένες δηλώσεις των τελευταίων ημερών του προέδρου κ. Νίκου Σιλιγάρδου, ότι τα έχει όλα συμφωνημένα με την πλοιοκτήτρια εταιρία το ΕΛΛΗ Τ και τον εφοπλιστή, σχετικά με την μεταφορά των δόσεων, ο κος Τζανετάτος απάντησε:

«Έχω εξαντλήσει κάθε δυνατή προσπάθεια συνεννόησης με το Δ.Σ. της Cretan Lines, αλλά αυτά που ζήτησα με σκοπό να μην έχει πρόβλημα η ίδια μου η εταιρία, δεν ικανοποιήθηκαν ούτε στο ελάχιστο. Λόγω των οφειλών της Cretan Lines σε πλήρωμα, τράπεζα και τρίτους, η εταιρία μου αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα. Ως εκ τούτου και έπειτα από την ημερολογιακή λήξη των 2 εξωδίκων που είχα αποστείλει προ ημερών με στόχο την ομαλή διεκπεραίωση των προβλημάτων, χθες βράδυ έστειλα την καταγγελία σύμβασης με την οποία κατ΄ουσία ζητώ το πλοίο μου πίσω λόγω ανεξόφλητων εισφορών της cretan Lines και της μονομερούς παραβίασης της συμφωνίας μας».

Σύμφωνα με ασφαλής και αποκλειστικές πληροφορίες της εφημερίδας μας, στελέχη της Εndeavor lines θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν σήμερα το βράδυ, με τον πρόεδρο της Cretan Lines κ. Νίκο Σιλιγάρδο, με στόχο να προκύψει η ύστατη προσπάθεια εξυγίανσης του πολυσχιδούς αυτού ζητήματος που βεβαιωμένα πλήττει και την Ρεθυμνιώτικη κοινωνία στον ύψιστο βαθμό.

http://www.agorapres...news.php?n=5313

Edited by SEA LION
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...