Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στην ουσία με τις τιμές αυτές η εταιρία απευθύνεται μόνο στους αστούς Ρεθεμνιώτες και σε όσους μένουν στους άξονες Αμαρίου και Αη-Βασίλη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις ακριβες τιμες θα πρεπει να προσθεσουμε και το ποσο που πιθανον εχει δωσει καθε επιβατης/Ρεθυμνιωτης για να συνεισφερει οικονομικα στην εταιρια...,οποτε δεν αποκλειεται το ταξιδι μεχρι Πειραια να κοστιζει συνολικα κοντα στα 100ευρω :wacko: Γιαυτο λεμε οτι πολυ δυσκολα θα σταθει το πλοιο και η εταιρια σε βαθος χρονου.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, 40 ευρώ η αεροπορική στο Έλλη και 41 η vip στις Μινωικές. Και 36 ευρώ σε ΑΝΕΚ και Superfast. Δε τη παλεύουνε καθόλου στη Cretan....

Και για να μη ξεχνιόμαστε, μιλάμε για ένα βαπόρι πολύ πιο οικονομικό από τα υπόλοιπα κρητικά....

Link to comment
Share on other sites

Ως προς το οικονομικό, δεν είμαι σίγουρος.

Πως είναι δυνατόν ένα βαπόρι 35 χρονών να είναι πιο οικονομικό ΑΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ από ένα Superfast δεκαετίας;

Σε απόλυτες τιμές, σίγουρα κοστίζει λιγότερο, όμως αναλογικά με μεταφερόμενους επιβάτες και οχήματα, σίγουρα ο ανταγωνισμός θα είναι πιο δυνατός.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί ανά μεταφερόμενο επιβάτη να μην είναι πιο οικονομικό αλλά από την άλλη είσαι μια καινούρια εταιρεία και δε μπορείς να ξεκινήσεις βασιζόμενη αποκλειστικά και μόνο στο τοπικό συναίσθημα. Ελέω οικονομικής κρίσης πρέπει να ξεκινήσεις με χαμηλές τιμές για να δημιουργήσεις τη πελατεία σου και αφού καταφέρεις να εδραιωθείς προσφέροντας και τις ανάλογες υπηρεσίες βέβαια, τότε να κάνεις αναπροσαρμογή των τιμολογίων ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής.

Edited by CptAris
Link to comment
Share on other sites

Ουδεμία αντίρρηση, η δική μου ένσταση απλώς αναφερόταν στο κόστος του πλοίου.

Όπως και να 'χει πάντως, το εγχείρημα φαντάζει ολοένα και πιο δύσκολο μιας και ήδη ο κόσμος κλείνει εισιτήρια σιγά σιγά για τις διακοπές του και χάνεται το πιο "πρίμιουμ" διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Συντονισμός των υπηρεσιών του υπουργείου για τη δρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ.

13/07/12leer.gif

• Στα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας εκτιμάται να δοθεί η άδεια, εάν ολοκληρωθούν χωρίς πρόβλημα οι έλεγχοι

elli4.jpg

Έκτακτη σύσκεψη με θέμα τον άμεσο συντονισμό των αρμοδίων διευθύνσεων του Υπουργείου για τη δρομολόγηση του πλοίου Ελλη Τ. στην γραμμή Πειραιάς-Ρέθυμνο πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας χθες το πρωί.

Στη σύσκεψη αυτή έλαβαν μέρος ο Βουλευτής Ρεθύμνου Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Υπασπιστής του Υπουργού κ. Χάρης Μπουρνιάς, ο Προϊστάμενος του Κλάδου Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων κ. Ρεντούμης, ο Προϊστάμενος των τεχνικών υπηρεσιών της Επιθεώρησης Πλοίων κ. Σκαβάρας, ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Θαλασσιών Συγκοινωνιών Πλοίαρχος κ. Μαμμής, ο Πρόεδρος της Cretan Lines κ. Γιάννης Νικολούδης και ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Λινάρδος.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν όλα τα ζητήματα που έχουν ανακύψει και κυρίως έχουν να κάνουν με τον συντονισμό των υπηρεσιών του υπουργείου για την ολοκλήρωση των ελέγχων και την έκδοση των απαιτούμενων εγκρίσεων για την δρομολόγηση του πλοίου. Αυτό που κατέστη δυνατόν, όπως σημείωσε και ο βουλευτής και ο πρόεδρος της Cretan Lines, είναι να δεσμευτούν οι υπηρεσίες πως όταν ολοκληρωθούν οι έλεγχοι, η υπογραφή της υπουργικής απόφασης θα γίνει στον συντομότερο δυνατό χρόνο. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να προσδιορίζεται πριν από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας.

Μετά το τέλος της σύσκεψης ο Βουλευτής Ρεθύμνου Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Ύστερα από παράκληση της εταιρίας Cretan Lines, σε συνεργασία με το γραφείο του Υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας κ. Μουσουρούλη, οργανώσαμε τη σημερινή έκτακτη σύσκεψη. Έχω τονίσει κατ’ επανάληψη ότι καθένας μας, ανάλογα με τις δυνάμεις του και την θέση την οποία κατέχει, πρέπει να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια τερματισμού της ακτοπλοϊκής απομόνωσης του Ρεθύμνου. Σήμερα εξασφαλίσαμε τη δέσμευση των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου ότι, μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η προβλεπόμενη επιθεώρηση του πλοίου, θα υπάρξει τάχιστος συντονισμός προκειμένου να υπογραφεί η υπουργική απόφαση δρομολόγησης του πλοίου. Αυτό μπορεί να καταστεί δυνατόν από τα μέσα της επόμενης εβδομάδας».

Ο πρόεδρος της Cretan Lines, Γιάννης Νικολούδης που βρέθηκε στην Αθήνα και χθες καταρχήν ευχαρίστησε τους υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου που ανταποκρίθηκαν στην ενεργοποίηση που έγινε από τον κ. Κεφαλογιάννη, ενώ συμπλήρωσε: «Αυτά τα γραφειοκρατικά είναι εξοντωτικά, αλλά παλεύουμε να τα ξεπεράσουμε και θα τα ξεπεράσουμε. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Απλά χάνουμε πολύτιμο χρόνο σε χρόνο αιχμής για το πλοίο».

Ο κ. Νικολούδης θα παραμείνει και σήμερα στην Αθήνα προκειμένου να διευθετήσει το πού θα γίνει η τελική επιθεώρηση του πλοίου, καθώς υπάρχει ένα ενδεχόμενο το ΕΛΛΗ Τ. να χρειαστεί να μετακινηθεί στο λιμάνι του Πειραιά για το λόγο αυτό. Γίνεται προσπάθεια, πάντως, από πλευράς Cretan Lines αυτό να αποφευχθεί, εάν είναι δυνατόν, και η επιθεώρηση να γίνει στο ρεθυμνιώτικο λιμάνι.

goodnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Καντάδα στα στενά της παλιάς πόλης με πρωτοβουλία του Συλλόγου Κρητών Στιχουργών για να διαφημίσει την εκδήλωση που θα γίνει στον χώρο της μαρίνας την Πέμπτη στις 19 -07-12 για την ενίσχυση της εταιρείας Cretan Lines και του Ρεθεμνιώτικου πλοίου ΕΛΛΗ. Θα παίξουν αφιλοκερδώς τα συγκροτήματα του Μιχάλη Παυλάκη, του Κώστα Κουτελιδάκη, Βαγγέλη Γκαλονάκη και Μανώλη Σκουτέλη ενώ θα συμμετέχουν χορευτικο

Θα παίξουν αφιλοκερδώς τα συγκροτήματα του Μιχάλη Παυλάκη, του Κώστα Κουτελιδάκη, Βαγγέλη Γκαλονάκη και Μανώλη Σκουτέλη ενώ θα συμμετέχουν χορευτικοί σύλλογοι και ο Στάθης Μονιάκης θα πει ανέκδοτα με τον μοναδικό τρόπο του. Ελάτε να ενώσουμε τις φωνές μας ώστε οι καρεκλοκένταυροι του κράτους των Αθηνών να δώσουν επιτέλους την άδεια σκοπιμότηας και να αρχίσει το πλοίο τα ταξίδια. Να μην λείψει κανεΙς

rethemnos news

Link to comment
Share on other sites

Και καντάδες να τραγουδήσουν και μαντινάδες να βγάλουν και μαλεβυζιώτη να χορέψουν, η άνω των 60 σελίδων έκθεση του ΥΕΝ "γιατί το Elli T. δεν παίρνει πιστοποιητικά" (ή κάπως έτσι), δεν αφήνει πολλά περιθώρια αισιοδοξίας.

Link to comment
Share on other sites

τωρα το τι πιστοποιητικα ειχε και το αν θα συνεχιζε να ταξιδευει το ειδαμε στο θεμα του πλοιου.

ισως και τα αφεντικα να πιστεψαν οτι οι διαφορες διατυπωσεις θα ετρεχαν γρηγοροτερα αν το πλοιο ηταν στο ρεθυμνο και εκβιαζονταν η λαϊκη υποστηριξη.

επιμενω παντως οτι η απαντηση του ΥΕΝ θα ειχε ενδιαφερον

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω για το πρακτικο του ζητηματος αλλα σιγουρα και το κοστος δεν ειναι λιγο να αλλαξεις ονομα σημαιες κτλ.. Μιλαμε για ποσο σχεδον οσο θα δωσουν για προκαταβολη.. Σε αλλες περιπτωσεις δεν ειναι σημαντικο αλλα τωρα που υπαρχουν στενοτητες στην εταιρια βλεπω ζορια. Επισης επειδη δε σταματησαμε να μενουμε στην Ελλαδα το θεμα ειναι και ποιοι ανθρωποι θα τα χειριστουνε ολα αυτα. Θα πρεπει σιγουρα το "κεφαλι" να ξερει απο ακτοπλοια και πως να κινηθει σ αυτην αλλιως αρχιζω και γω να θυμαμαι το Βερα...

Δεν ειναι πολυ πισω αυτα που εχω πει παραπανω... Και σιγουρα οταν μιλαμε για την γεροταλαιπωρημενη Ελλη τοτε τα πραγματα για να ξεκινησει γινονται ακομα πιο δυσκολα καθως με αερια δε βαφονται αυγα

Link to comment
Share on other sites

....υπαρχει αναρτημενη στο διαδικτυο συντεκνε;...

Ζείς όχι στην Ελληνική Δημοκρατία, αλλά στο "Βασίλειο της Διαφάνειας" φαίνεται και απαιτείς αναρτήσεις. Υπάρχει σε χέρια "ειδικών" και "ενδιαφερομένων", αυτό αρκεί. Οι υπήκοοι είναι μόνο για να καταβάλουν έκτακτες εισφορές και λιμενικά τέλη επι του εισιτηρίου.

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που εγώ θα φοβόμουν θα ήταν η γραφειοκρατία που μπορεί να σε εξοντώσει, χαρτιά, επιθεωρήσεις, σημαίες, εναρμονίσεις, συνθέσεις κλπ. Πολύ θα το φοβόμουν να μην γίνει του...Sardinia Vera. :rolleyes:

Όταν, Neptune, πριν από 4 μήνες μιλάγαμε για το Sardinia Vera, μάλλον κάποιοι δεν διάβασαν το οικείο θέμα ή δεν το κατανόησαν σε βάθος. Και φυσικά, εάν το Έλλη έχει τέτοια προβλήματα, δεν τολμώ να σκεφθώ το τι θα γινόταν εάν είχαν αγοράσει το συχωρεμένο το Αρκάδι.

Link to comment
Share on other sites

η εταιρεια λογικα θα πρεπει να εχει δωσει την γενναια προκαταβολη και οπου να'ναι θα πρεπει να αρχισει να καταβαλει δοσεις, ενω το πλοιο παραμενει δεμενο. θελω να ελπιζω οτι δεν υπεγραψαν στα συμφωνητικα οτι ηλεγξαν το πλοιο το βρηκαν καθολα ενταξει και αναλαμβανουν ολα τα εξοδα που θα προκυψουν για πιστοποιητικα και σχετικες εργασιες

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα χωρις να γνωριζω τους ορους του ναυλοσυμφωνου μου φαινεται πολυ δυσκολο να εχει καταβληθει η μεγαλη δοση του Ιουνιου απο τη στιγμη που κατα το μεγαλυτερο διαστημα το πλοιο ηταν δεμενο υπ'ευθυνη της Endeavor λογω χρεων της προς το πληρωμα του πλοιου.Μεχρι να ξεκινησει το πλοιο μαλλον πως δεν πεφτει αλλος παρας.

Link to comment
Share on other sites

"Κατόπιν εντολής του Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ο Επιθεωρητής του Πολωνικού του νηογνώμονα κατ εντολή του Υ.Ε.Ν έκανε τον τελικό έλεγχο του πλοίου και έδωσε το “πράσινο” φως για τον πρώτο απόπλου του ΈΛΛΗ Τ.

Τώρα πλέον μένει να δοθεί η άδεια από το Υ.Ε.Ν. για να ξεκινήσει τα δρομολόγια προς Πειραιά το πλοίο της Cretan Lines, με το Σάββατο να είναι η πιθανότερη ημέρα αναχώρησης."

Από εδώ:

http://rethemnos.gr/...rotos-apoplous/

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Μια διευκρινησουλα: Το Link που εβαλες δεν αναφερει κατι περι του Νηογνωμονα να κανει ελεγχο κατ' εντολη του ΥΕΝ, λεει απλα οτι η Επιθεωρηση το εκρινε καταλληλο. Μηπως ειναι απο καπου αλλου οι πρωτες 2 γραμμες που εγραψες?

Link to comment
Share on other sites

Η Cretan εβγαλε δελτιο τυπου χτες.Απο σημερα θα αρχισουν να κοβονται εισητηρια και αν πεσει η υπογραφη αυριο ξεκιναει το πλοιο

Η CRETAN LINES ανακοινώνει ότι μετά απο τον πολυήμερο έλεγχο των πιστοποιητικών του πλοίου μας ΕΛΛΗ Τ, από την Επιθεώρηση Εμπορικών Πλοίων, διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσον αφορά την αξιοπλοϊα του και την ασφαλή εκτέλεση των δρομολογίων του.

Η Διεύθυνση Επιθεώρησης διαβίβασε στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας το παραπάνω σήμα και περιμένουμε την υπογραφή του προκειμένου να ξεκινήσει το πλοίο μας τα δρομολόγιά του.

Θέλουμε να καθησυχάσουμε τους Ρεθεμνιώτες των οποίων το ενδιαφέρον και την αγωνία καταλαβαίνουμε, ότι οποιαδήποτε εμπόδια και αν παρουσιάζονται, θα τα ξεπερνάμε και θα τα επιλύουμε. Όποια παραπληροφόρηση και σχόλια ακούγονται είναι ανυπόστατα και εξυπηρετούν κάποιες σκοπιμότητες.

Το πλοίο των Ρεθεμνιωτών είναι πλέον έτοιμο για την έναρξη των δρομολογίων του το Σάββατο, εφόσον υπογράψει ο Υπουργός την έκδοση αποδοχής δρομολόγησης. Από αύριο, (Παρασκευή 20-7-2012), θα εκδίδονται κανονικά εισιτήρια.

Να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν το τελευταίο διάστημα και ιδιαίτερα τους Βουλευτές Ρεθύμνου, κ.κ.Κεφαλογιάννη Γιάννη και Ξανθό Ανδρέα που με πραγματικό ενδιαφέρον παρακολουθούσαν από κοντά και βοηθούσαν την προσπάθεια που κάναμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Έχει εξοφληθεί η πρώτη δόση και έχει δοθεί ένα ποσό έναντι για τη δεύτερη.

Ανέφερε επίσης ότι στο προσωπικό οφείλεται ένας μήνας ο οποίος θα εξοφληθεί σύντομα.

ολα αυτα μεσα σεπτεμβρη μετα απο ενα ικανοποιητικο ξεκινημα. δεκεμβρη και γεναρη τι θα γινει;

αληθεια με τα φορτηγα τι κανει η εταιρεια; μετρητο ή οποτε;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Στο προσωπικό δεν οφείλετε μόνο ένας μήνας. Αυτό τους έχουν πει να λένε από την εταιρεία. Στη πραγματικότητα τα οφειλόμενα είναι πολλά περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...