Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν ισχύουν τα γραφόμενα:

Δηλαδή όλες οι οφειλές προς το πλήρωμα αποτελούν παρελθόν;

Οι εργασίες αποκατάστασης συνεχίζονται; (σε σελίδα στο fb είχε αναφερθεί πως δεν γίνεται καμία εργασία)

Αν γυρίσει το Πάσχα, πότε θα το γνωρίζει ο κόσμος που θα έχει ήδη προγραμματίσει ταξίδια;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

στην όλη προσπάθεια έχουν συμβάλλει τα μέγιστα δύο Ρεθεμνιώτες επιχειρηματίες, οι οποίοι βοήθησαν ώστε να βρεθούν αρκετά χρήματα για την εταιρία.

 Μισο εκατομμυριακι λενε οτι εριξαν στα ταμεια της εταιρειας οι εν λογω 2 κυριοι.

Link to comment
Share on other sites

Βασει του καταστατικου της εταιρειας δεν δυναται να υπαρξει συγκεντρωση πλειοψηφικου πακετου των μετοχων σε ενα η' δυο προσωπα,οποτε αποκλειω να εριξαν τα χρηματα προκειμενου να γινουν''αφεντικα''στη Κρεταν.Απο την αλλη το να ηταν μια απλη κινηση φιλανθρωπιας μου ακουγεται πολυ καλο για να ναι αληθινο...Ισως εχει υπαρξει καποια αλλη συμφωνια που εχει να κανει με συγκεκριμενα τμηματα της εταιρειας οπως η πρακτορευση,ο ανεφοδιασμος,η τροφοδοσια η' ισως να προκειται απλα για ενα δανειο με ευνοικους ορους.

 

Αν και δεν γνωριζω εαν αυτο το ποσο αρκει για να ξεκινησει το πλοιο προσωπικα πιστευω οτι εχουμε πολυ δρομο ακομα..

Link to comment
Share on other sites

Πιθανον να αναβληθει η γενικη συνελευση της Cretan που ειναι προγραμματισμενη για τις 31 Μαρτιου.Παντως απο οτι λεει ο προεδρος της Cretan οι επισκευες στο πλοιο προχωρανε.

 

 

Μία εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη γενική συνέλευση της Cretan Lines και ο συνεταιρισμός εξακολουθεί να βρίσκεται σε μία πολύ κρίσιμη καμπή, όπως συμβαίνει εδώ και πολλούς μήνες, αφού τα οικονομικά προβλήματα, η γκρίνια και οι αοριστολογίες γύρω από τα πεπραγμένα συνεχίζονται χωρίς να δίνονται επαρκείς απαντήσεις στους χιλιάδες συνεταίρους που αγωνιούν για το μέλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και φυσικά και για τα χρήματα που έχουν δώσει για την αγορά μερίδων.

Την Κυριακή 31 Μαρτίου έχει προγραμματιστεί η τρίτη και τελευταία γενική συνέλευση (μετά την προηγούμενη αναβολή), όμως φαίνεται ότι δεν αποκλείεται ο συνεταιρισμός να οδηγηθεί σε νέα αναβολή, όπως άφησε να εννοηθεί μιλώντας στον Team FM ο πρόεδρος της Cretan Lines, Νίκος Σιλιγάρδος. Ως αιτιολογία ο κ. Σιλιγάρδος ανέφερε το γεγονός ότι τα όσα έχουν καταγράψει οι ορκωτοί λογιστές, όπως είπε, δεν είναι ξεκάθαρα και πως δεν γίνεται υπό αυτές τις συνθήκες να γίνει παρουσίαση στη γενική συνέλευση.

Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου, Γιάννης Αποστολάκης, μιλώντας και ο ίδιος στον Team FM, άφησε αιχμές για καθυστερήσεις και παραλείψεις διαδικασιών από το διοικητικό συμβούλιο και επανέλαβε πως είναι άμεση ανάγκη η διενέργεια της γενικής συνέλευσης προκειμένου οι συνεταίροι να ενημερωθούν για όσα έχουν γίνει και για να αποφασίσουν εκείνοι για το μέλλον της εταιρείας.

Μέσα σε αυτό το κλίμα, το διοικητικό συμβούλιο υποστηρίζει ότι το πλοίο ΕΛΛΗ Τ. θα δρομολογηθεί εκ νέου στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς στις 29 Απριλίου, αφού ήδη έχει πάρει το «πράσινο φως» από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).

Ο ΝΙΚΟΣ ΣΙΛΙΓΑΡΔΟΣ

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Cretan Lines, κάποια από τα νούμερα που έχουν καταγραφεί στην έκθεση των ορκωτών (η οποία πάντως επίσημα δεν έχει παραδοθεί) δεν είναι ξεκάθαρα και γι’ αυτό υποστήριξε ότι «εγώ με αυτά τα δεδομένα και με αυτόν τον τρόπο τον οποίο έχουν διατυπωθεί, δεν μπορώ να πάω να δώσω εξηγήσεις στους ρεθυμνιώτες».

Και συμπλήρωσε: «Κάποια νούμερα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Νούμερα του 2013 έχουν ενσωματωθεί στο 2012. Δεν γίνεται αναφορά σε κάποια πράγματα. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι τρέχει το θέμα της αποζημίωσης από την ασφαλιστική εταιρεία, τρέχουν πολλά πράγματα τα οποία θα έπρεπε να έχουν ληφθεί υπόψη, θα έπρεπε να έχουν δρομολογηθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να εμφανίζεται το πραγματικό έλλειμμα του 2012 και όχι τα ελλείμματα όπως ήθελαν αυτοί να τα βάλουν και όπως θέλουν να τα δρομολογήσουν».

Χαρακτήρισε, δε, τα νούμερα «υπερβολικά και μπερδεμένα» και πως «είναι μόνο για να τρομάξουν τον κόσμο και δεν έχουν καμία ισχύ».

ΓΙΑ ΤΗ ΖΗΜΙΑ

Ο κ. Σιλιγάρδος υποστήριξε ότι οι εργασίες για την επισκευή της ζημιάς στη δεξιά μηχανή είναι σε εξέλιξη, ενώ πρόσθεσε ότι σε αυτή τη φάση «μοντάρεται» στο πλοίο η αριστερή μηχανή, στην οποία έγινε συντήρηση. Η εταιρεία περιμένει ακόμα την οριστική απάντηση της ασφαλιστικής εταιρείας για την αποζημίωση για τη ζημιά.
Επίσης, ο ίδιος ανέφερε χωρίς να δώσει περισσότερες απαντήσεις ότι κάποιοι ρεθυμνιώτες «συμπαραστάθηκαν στην εταιρεία και εμπιστεύθηκαν τα χρήματά τους», προκειμένου να καλυφθούν το προηγούμενο διάστημα κάποιες πολύ άμεσες ανάγκες.

«Επείγει η αποκατάσταση της ζημιάς και η επαναδρομολόγηση του πλοίου», είπε ο κ. Σιλιγάρδος και τόνισε ότι το τι θα γίνει με την γενική συνέλευση θα αποφασιστεί σε τακτική συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου την ερχόμενη εβδομάδα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Τον έντονο προβληματισμό του για όσα συμβαίνουν στον συνεταιρισμό εξέφρασε μιλώντας στον Team FM ο πρόεδρος του οργάνου, Γιάννης Αποστολάκης, ο οποίος υποστήριξε ότι το διοικητικό συμβούλιο καθυστερεί να παραδώσει εγκεκριμένες τις οικονομικές καταστάσεις, προκειμένου αυτές να δοθούν στους ορκωτούς για να «κλείσουν» τον έλεγχο τους και για να συνταχθεί και η έκθεση του εποπτικού συμβουλίου ενόψει της γενικής συνέλευσης.

«Η έκθεση δεν έχει παραδοθεί επισήμως, γιατί δεν έχουν πάρει οι ορκωτοί ούτε και το εποπτικό συμβούλιο τις οικονομικές καταστάσεις από το συνεταιρισμό επίσημα. Σύμφωνα με το καταστατικό, οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις του συνεταιρισμού καταρτίζονται από το Δ.Σ. και υποβάλλονται στη γενική συνέλευση για έγκριση. Το Δ.Σ. υποβάλλει τον ισολογισμό και τα αποτελέσματα χρήσεως στο εποπτικό συμβούλιο προς έλεγχο 30 μέρες πριν από τη Γ.Σ. Το εποπτικό συμβούλιο όταν τα παραλάβει, συντάσσει την έκθεσή του εντός 15 ημερών και οφείλει να θέσει την έκθεσή του και τις οικονομικές καταστάσεις στη διάθεση των συνέταιρων 15 μέρες πριν από τη γενική συνέλευση.

Να υπενθυμίσω επίσης ότι το εποπτικό συμβούλιο, σύμφωνα με το καταστατικό και με το νόμο περί συνεταιρισμών, ελέγχει τις πράξεις του Δ.Σ. και την τήρηση των διατάξεων του νόμου, του καταστατικού και των αποφάσεων της Γ.Σ. Κι εμείς αυτό κάνουμε και δυστυχώς δεν τηρούνται αυτές οι διατάξεις. Δηλαδή δεν τηρήθηκαν οι προθεσμίες. Δεν δόθηκε προτεραιότητα ώστε οι οικονομικές καταστάσεις να οριστικοποιηθούν και έγκαιρα να δοθούν στο Δ.Σ. να τις δει. Αυτό έγινε μόλις την περασμένη Τετάρτη. Τις παρουσίασε ο λογιστής μετά από πολλές πιέσεις να πραγματοποιηθεί αυτή η συνεδρίαση του Δ.Σ. για να δουν τις οικονομικές καταστάσεις και να μας τις δώσουν για να συντάξουμε την έκθεσή μας και να τις δώσουμε κι εμείς στους ορκωτούς για να μας δώσουν οριστικοποιημένο το πόρισμα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αποστολάκης, ο οποίος υποστήριξε ακόμα πως «οι καταστάσεις είναι αδιαμφισβήτητες με τα στοιχεία που υπάρχουν στον συνεταιρισμό. Εάν υπάρχουν κάποια στοιχεία, συναλλαγές, πράξεις, συμφωνίες που δεν υπάρχουν στον συνεταιρισμό, φυσικά και δεν συμπεριλαμβάνονται».

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι «οι συμφωνίες και οι πράξεις του 2013 πρέπει να παρουσιαστούν στη γενική συνέλευση για να έχουν καθαρή εικόνα οι συνεταίροι», ενώ επανέλαβε πως είναι άμεση ανάγκη η διεξαγωγή της γενικής συνέλευσης, αφήνοντας αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο συνεταιρισμός.
«Υπάρχει καταστατική και νομική υποχρέωση: το Δ.Σ. οφείλει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση να συγκαλέσει έκτακτα γενική συνέλευση και να ζητήσει την αύξηση του συνεταιριστικού κεφαλαίου ή την έκταση εισφορά από τους συνεταίρους εάν οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις ή η ζημία υπερβαίνει το 1/3 του συνεταιριστικού κεφαλαίου. Και αυτό σε μας συμβαίνει. Επόμενα θα έπρεπε να έχει γίνει η Γ.Σ. καιρό πριν. Αναβλήθηκε τρεις φορές. Το εποπτικό συμβούλιο θέλει να γίνει η Γ.Σ. για να αναλάβουν την ευθύνη οι ίδιοι οι συνέταιροι, δηλαδή το ανώτατο όργανο που είναι η Γ.Σ.

Αυτή τη στιγμή αποφασίζουν 3-5 άτομα για την τύχη του συνεταιρισμού και αγωνίζονται για να φέρουν το καράβι – και πολύ καλά κάνουν- όμως αυτό δεν τους απαλλάσσει από την ευθύνη ότι διαχειρίζονται χρήματα των συνεταίρων, περίπου 1,2 εκ. ευρώ. Πρέπει να απολογηθούν για τη διαχείριση και τις πράξεις τους στους συνεταίρους και να εξηγήσουν κάποια πράγματα».

Κατέληξε, λέγοντας ότι «ούτε ταμίας, ούτε ταμείο, ούτε πρακτικά υπάρχουν», ενώ προανήγγειλε ακόμα και παραιτήσεις, εάν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, δηλαδή η μη ενημέρωση των μελών του εποπτικού συμβουλίου. «Εμείς αναγκαστικά κάνουμε υπομονή και γι’ αυτό θέλουμε να γίνει η γενική συνέλευση. Και φυσικά εάν δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουμε σαν όργανο, αφού δεν υπάρχουν στοιχεία να ελέγξουμε και δεν έχουμε ρόλο να παίξουμε, θα υποβάλουμε και τις παραιτήσεις μας.

Όταν δεν υπάρχουν πρακτικά, όταν δεν υπάρχουν παραστατικά, όταν δεν υπάρχει ταμίας, όταν δεν υπάρχει διαχείριση διαφανής να ξέρουμε πού βρίσκονται τα λεφτά, πού δίνονται αυτά, δεν έχουμε ρόλο. Αυτά τα ξέρουν 2-3 άνθρωποι. Δεν είναι δυνατόν έτσι να γίνεται η διαχείριση ενός συνεταιρισμού, όταν διαχειρίζεσαι χρήματα τριών χιλιάδων συνεταίρων».

Link to comment
Share on other sites

καλα δεν το λεει ετσι ακριβως οτι προχωρανε.

για την αριστερη ειναι αναλυτικος. για την, επιμαχη, δεξια, λεει οτι αναμενουν

 

απο αυτα που λεει το εποπτικο συμβουλιο παντως, δεν ειναι ολα τοσο ροδινα.

Link to comment
Share on other sites

Ρέθυμνο, 28/3/2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΝΑΒΟΛΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Συνεδρίασε χθες 27/3/13, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτιλιακού Μεταφορικού Συνεταιρισμού CRETAN LINES «ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε.», το οποίο με τη σύμφωνη γνώμη του Εποπτικού Συμβουλίου και των φορέων που συμμετείχαν στη συνεδρίαση, αποφάσισε να αναβάλει την προκηρυχθείσα 3η εξ αναβολής έκτακτη Γενική Συνέλευση της 31/3/13 και προσκαλεί εκ νέου, όλα τα μέλη του, στην έκτακτη απολογιστική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 14-04-2013, ή λόγω μη απαρτίας 2η εξ αναβολής στις 21-4-2013, ή 3η εξ αναβολής στις 28-4-2013, ημέρα Κυριακή και ώρα 10.30’ π.μ., στο ΣΙΝΕΜΑ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ» στην οδό Εμμ. Πορτάλιου, Ρέθυμνο.

Ολόκληρη η πρόσκληση της Γ.Σ., θα αναρτηθεί στο site του Συνεταιρισμού και θα προωθηθεί έγκαιρα στα Μ.Μ.Ε.

Σημειώνεται, πως η αναβολή αυτή κρίθηκε αναγκαία, επειδή λόγω της καθυστέρησης σύνταξης των οριστικών λογιστικών καταστάσεων χρήσης 2012, οι Ορκωτοί ελεγκτές, παρέδωσαν μόλις χθες 27/3/13 το οριστικό πόρισμα τους, οπότε ήταν αδύνατο σε τρείς μέρες το Διοικητικό Συμβούλιο να προετοιμαστεί και διατυπώσει τις θέσεις του επί αυτού και το Εποπτικό Συμβούλιο την προβλεπόμενη έκθεση ελέγχου.

Παράλληλα με την αναβολή αυτή, θα δοθεί περισσότερος χρόνος, για την υλοποίηση των προσπαθειών και διαδικασιών επαναδρομολόγησης του πλοίου, που ήδη ολοκληρώνονται, παρά τις απρόβλεπτες αντιξοότητες που προκύπτουν.

Σχετικά με τις γραπτές παρατηρήσεις του Δημάρχου κ. Γ. Μαρινάκη και της Αντιπεριφερειάρχη κ. Μ. Λιονή για τις συνεδριάσεις του Δ.Σ., διευκρινίζεται πως είχε συναποφασιστεί σε προηγούμενη συνεδρίαση Δ.Σ., ότι λόγω των πολλών και επειγόντων τρεχόντων θεμάτων του Συνεταιρισμού, θα πραγματοποιούνται εκτός των επειγουσών εκτάκτων, τακτικά μηνιαία συμβούλια με πλήρη και διευρυμένη σύνθεση, όπου θα γίνεται η απαραίτητη ενημέρωση και θα συζητούνται και θα αποφασίζονται τα σοβαρότερα θέματα που απαιτούν διευρυμένη ανταλλαγή απόψεων. Θεωρούμε δε αναπόφευκτη την όποια τυχόν καθυστέρηση και ασυνέπεια μας, λόγω των απρόβλεπτων σοβαρών προβλημάτων, που καθημερινά σχεδόν αντιμετωπίζουμε. Οπωσδήποτε όμως, θα προηγηθεί σε εύλογο χρονικό διάστημα πριν την Γ.Σ. τακτική ενημερωτική συνεδρίαση.

Για τις ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε. «CRETAN LINES»

Το Διοικητικό και το Εποπτικό Συμβούλιο

Link to comment
Share on other sites

η εκθεση των ορκωτων ειναι το κερασακι στην τουρτα.

 

Τα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης των ορκωτών λογιστών παρουσιάζει σήμερα το GOODnet.gr

 

 

 

Ειδικά για τους μήνες λειτουργίας του πλοίου, οι ορκωτοί αναφέρουν:
«Για τους μήνες λειτουργίας του πλοίου (21/7/2012 έως 22/9/2012) και με αναγωγή των δώρων & επιδομάτων το κόστος μισθοδοσίας προσωπικού του πλοίου ανέρχεται σε 879.462,28 ευρώ. Για το προσωπικό στεριάς το κόστος μισθοδοσίας για την περίοδο λειτουργίας του πλοίου (21/7/2012 έως 22/9/2012) ανέρχεται σε ευρώ 71.527,31 (μισθοδοσία Ρεθύμνου 27.908,37, μισθοδοσία Πειραιά 36.148,90, αναλογία δώρων & επιδόματος αδείας 7.470,36). Έτσι για την περίοδο που ταξίδεψε το πλοίο από 21/7/2012 έως και 22/9/2012, πραγματοποιώντας συνολικά 72 ταξίδια, το κόστος μισθοδοσίας είναι 950.989,59 (ή 60,14% επί των εσόδων από εισιτήρια).

Με βάση τις παραδοχές αυτές προκύπτουν τα παρακάτω αποτελέσματα, για την περίοδο λειτουργίας του πλοίου:
• Η μέση μικτή απόδοση εσόδου από τα 72 ταξίδια είναι 21.963,37 ευρώ.
• Το μέσο κόστος δαπάνης μισθοδοσίας προσωπικού είναι 13.208,18 ευρώ (12.214 ευρώ για το προσωπικό πλοίου και 993,44 για το προσωπικό στεριάς).
• Το μέσο κόστος ανάλωσης πετρελαίου (fuel&diesel) είναι 14.887,39 ευρώ ανά ταξίδι.

Από τα παραπάνω προκύπτει ζημία από την εκμετάλλευση του πλοίου ποσού ευρώ 6.132,20 (πριν τον επιμερισμό των λοιπών εξόδων, ομάδες 61-65) ανά ταξίδι.
Ακόμα, από τον έλεγχό μας προέκυψε ότι δεν έχει λογιστικοποιηθεί το ενοίκιο από την παραχώρηση της επισιτιστικής υπηρεσίας του πλοίου.
Επίσης, δεν μετατράπηκαν σε έσοδα όλες οι αγορές εμπορευμάτων, καθώς ιδιοχρησιμοποιήθηκαν από το προσωπικό την περίοδο της επίσχεσης εργασίας. Στο κόστος πωληθέντων περιλαμβάνεται ποσό περίπου 3.000,00 το οποίο αφορά απόθεμα εμπορευμάτων (ενδύματα) και θα έπρεπε να είχε καταγραφεί και εγγραφθεί στα αποθέματα του Ισολογισμού».

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα... Όσο δέρμα και ν' αλλάξεις, φίδι είσαι δεν αλλάζεις...

 

Μα δηλαδή τι θα πετύχουν με νέο ΔΣ; Να γυρίσει το βαπόρι; Θέλει ισχυρά μυαλά και τακτικές... Και προπαντός όχι "εράνους"!!!

Link to comment
Share on other sites

Ανοικτή επιστολή του Γιάννη Νικολούδη για την Cretan Lines μετά το πόρισμα των ορκωτών λογιστών για τις κατηγορίες που είχαν ακουστεί για τη διαχείριση της εταιρείας κάτω από την προεδρία του

 

Πηγή: GOODNET

Link to comment
Share on other sites

Καταπέλτης η έκθεση του εποπτικού συμβουλίου ενόψει της Γενικής Συνέλευσης, όπου μιλανε για λάθη, παραλείψεις και εσπευσμένες ενέργειες "οδηγούν" την Cretan Lines, σύμφωνα με το Goodnet

Υ.Γ: Κάποιος συνέταιρος για να πάρει αντίγραφο της έκθεσης θα πρέπει να δώσει 2 Ευρώ για τα φωτοαντίγραφα!! :unsure: :eek:  

Link to comment
Share on other sites


 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Είναι γεγονός, πως οι διαδικασίες επαναδρομολόγησης του πλοίου ELLI-T και της ακτοπλοϊκής επανασύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά, βρίσκονται πολύ κοντά στην υλοποίηση τους.

Είναι επίσης σε όλους μας γνωστές, οι τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλονται από την «CRETAN LINES» με τη συνεργασία και την οικονομική υποστήριξη ομάδας Ρεθεμνιωτών επιχειρηματιών, προκειμένου να ολοκληρωθούν το συντομότερο οι διαδικασίες επαναδρομολόγησης του Ρεθεμνιώτικου πλοίου.

Για το λόγο αυτό, θεωρήθηκε σκόπιμο, να πραγματοποιηθεί αύριο Τετάρτη 24/4/2013 στις 19.30 στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Εμμ. Πορτάλιου 23, σχετική ενημερωτική συζήτηση και άλλων Ρεθεμνιωτών Επαγγελματοβιοτεχνών και Επιχειρηματιών μελών του Επιμελητηρίου Ρεθύμνου.

Στην συνάντηση αυτή, θα συζητηθούν οι απόψεις και προτάσεις της «CRETANLINES», για την πορεία και την προοπτική του Συνεταιρισμού και θα ζητηθεί να ακουστούν και τυχόν άλλες προτάσεις και απόψεις από τους συμμετέχοντες, για την αποτελεσματικότερη και επιτυχέστερη ολοκλήρωση, του πολύ σημαντικού αυτού για το Νομό και την Πόλη μας εγχειρήματος.

Γιαυτό και καλούμε να προσέλθουν στην αυριανή συνάντηση, όσο το δυνατό περισσότεροι ενεργά ενδιαφερόμενοι Επαγγελματίες του Ρεθύμνου.

 

 

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ «CRETAN LINES»

 

 

http://www.cretanlines.gr

Link to comment
Share on other sites

Το απόγευμα της Τετάρτης η διοίκηση του συνεταιρισμού είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με επιχειρηματίες του Ρεθύμνου, με τους οποίους συζήτησε την ανάγκη εξεύρεσης χρημάτων που απαιτούνται άμεσα για τις ανάγκες της Cretan Lines και ενόψει του προγραμματισμού επαναδρομολόγησης του πλοίου ΕΛΛΗ Τ. Ο πρόεδρος της Cretan Lines, Νίκος Σιλιγάρδος, μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM «Πρώτη Γραμμή» εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τη συνάντηση, ενώ τόνισε πως το ποσό που απαιτείται άμεσα είναι περίπου 500 χιλιάδες ευρώ.

Ενόψει της γενικής συνέλευσης, ο κ. Σιλιγάρδος σημείωσε: «Ευχή μου είναι να γίνει μία ήρεμη γενική συνέλευση και όλες οι αποφάσεις να βγουν με σοφία. Δε νομίζω ότι η περίοδος χρειάζεται ακροβατισμούς και διενέξεις, γιατί είμαστε ακριβώς στο τέλος. Δεν αξίζει να περάσουμε σε ακρότητες και εγώ δεν έχω καμία πρόθεση, όπως επίσης και οι συνεργάτες μου».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο θέμα της ασφαλιστικής αποζημίωσης, το ποσό της οποίας ωστόσο δεν προσδιόρισε, αφού ανέφερε ότι ο συνεταιρισμός βρίσκεται στην αναμονή της τελικής έγκρισης από την ασφαλιστική εταιρεία.

Ο κ. Σιλιγάρδος αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι τα χρήματα της ασφαλιστικής θα δοθούν στον πλοιοκτήτη, υποστηρίζοντας ότι μέρος αυτών θα δοθεί στην τράπεζα και το υπόλοιπο στην κάλυψη της ζημιάς και τις ανάγκες του συνεταιρισμού.

«Σύμφωνα με την τριμερή συμφωνία, τα χρήματα θα περάσουν από την τράπεζα. Από εκεί και πέρα, οι διαπραγματεύσεις με την τράπεζα που έχουν ήδη ξεκινήσει, θα δώσουν εκείνο που αναλογεί στην τράπεζα και εκείνο που αναλογεί σε εμάς, ώστε να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε τις όποιες ανάγκες έχει σήμερα η επαναδρομολόγηση του πλοίου. Αυτό σημαίνει ότι φυσικό είναι ότι ένα μέρος από τα οφειλόμενα στην τράπεζα, θα παραμείνουν στην τράπεζα. Δεν θα μπορεί να γίνει διαφορετικά. Από εκεί και πέρα, όσο περισσότερα κρατήσουμε εμείς, τόσο ευκολότερο θα κάνουμε το έργο του συνεταιρισμού».

Κατέληξε, δε, λέγοντας πως άμεση προτεραιότητα για την Cretan Lines είναι η μεταβίβαση του πλοίου στην ιδιοκτησία της, σημειώνοντας: «Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η μεταβίβαση του πλοίου στον συνεταιρισμό μας, ώστε να έχει την περιουσία του, να έχει σημείο αναφοράς και να υπάρχει αντικείμενο ιδιόκτητο το οποίο να διατίθεται ανάλογα με τις ανάγκες του συνεταιρισμού».

Την ίδια ώρα, ο κ. Σιλιγάρδος επανέλαβε πως οι εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς στο ΕΛΛΗ Τ. είναι σε εξέλιξη, αλλά δεν προσδιόρισε το χρόνο επανέναρξης των δρομολογίων.

by goodnet

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τα μαντάτα μετά την γενική συνέλευση της Cretan Lines

 

Πηγή: Goodnet

 

Στην ανάγκη εντατικοποίησης των προσπαθειών για την εξεύρεση των χρημάτων που απαιτούνται για να καλύψουν τις τρέχουσες ανάγκες, προκειμένου να επαναδρομολογηθεί στην γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς το πλοίο ΕΛΛΗ Τ. κατέληξε η γενική συνέλευση του ναυτιλιακού συνεταιρισμού της Cretan Lines που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή στον κινηματογράφο «Παντελής».

Στη συνέλευση, που παρά την κρίσιμη χρονική συγκυρία και τα σοβαρά ζητήματα που βρίσκονταν στον αέρα όλο το τελευταίο διάστημα γύρω από τον συνεταιρισμό, η προσέλευση μεριδιούχων ήταν πολύ μικρή, αφού στην έναρξή της οι παρόντες δεν ξεπερνούσαν τα 250 άτομα, ενώ στο τέλος είχαν μείνει περίπου 150 άτομα.

Από την πολύωρη διαδικασία προέκυψε καταρχήν ότι το πλοίο ΕΛΛΗ Τ. δεν πρόκειται να δρομολογηθεί στη γραμμή πριν από το τέλος Μαΐου, αφού για να «δεθεί» η δεξιά μηχανή στο πλοίο χρειάζονται 20 – 25 μέρες, ενώ επιβεβαιώθηκε και από τον παρόντα ορκωτό, κ. Σαλούστρο, ότι το «άνοιγμα» της εταιρείας σήμερα είναι περίπου 4,5 εκ. ευρώ.

Επιπλέον, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Νίκος Σιλιγάρδος, καθώς και το Δ.Σ. επεσήμαναν ότι άμεσα απαιτούνται 450 χιλιάδες ευρώ, προκειμένου να καλυφθούν ανάγκες και να πληρωθούν εκκρεμότητες μέχρι να ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο και να αρχίσει να έχει έσοδα η Cretan Lines από αυτά.

Δεν απαντήθηκε το ερώτημα ποια είναι η περιβόητη συμφωνία με τον πλοιοκτήτη Δημήτρη Τζανετάτο, που από τον Δεκέμβριο εξακολουθούν να μην αποκαλύπτουν τα μέλη του Δ.Σ., ενώ δεν έλειψαν οι στιγμές έντασης, ιδιαίτερα όταν το λόγο πήραν οι θεσμικοί, που συμμετέχουν στο διοικητικό συμβούλιο ως επίτιμα μέλη και μετέφεραν για μία ακόμα φορά την πικρία τους για το γεγονός ότι τα μέλη του Δ.Σ. τους αποκρύπτουν στοιχεία.

Είναι χαρακτηριστική η παρατήρηση του μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου, κ.κ Ευγενίου, που δήλωσε πως ενοχλείται από το γεγονός ότι κάποιοι θεωρούν τους θεσμικούς «χαμηλής εμπιστευτικότητας», ενώ ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης τόνισε με νόημα πως οι θεσμικοί δεν είναι «ερανική επιτροπή», εννοώντας πως δεν είναι δυνατόν να καλούνται μόνο όταν το Δ.Σ. θέλει να τους ζητήσει να ηγηθούν προσπάθειας για την εξεύρεση χρημάτων.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η τοποθέτηση της αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου, Μαίρης Λιονή, η οποία υποστήριξε ότι πρέπει το Ρέθυμνο να μάθει όλη την αλήθεια για τα όσα συμβαίνουν στον συνεταιρισμό.

Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης, Κώστας Λαμπρινός, ο οποίος τόνισε πως το εγχείρημα παραμένει σε μία κρίσιμη καμπή και πρότεινε να επικρατήσει η λογική και η ενότητα, προκειμένου το Ρέθυμνο να καταφέρει να αποκαταστήσει την ακτοπλοϊκή του σύνδεση.

Το «παρών» στη γενική συνέλευση έδωσαν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός, οι αντιπεριφερειάρχες, Μαίρη Λιονή και Κώστας Λαμπρινός, ο δήμαρχος Ρεθύμνου, Γιώργος Μαρινάκης, η αντιδήμαρχος Πέπη Μπιρλιράκη – Μαμαλάκη, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, Μίνως Αλεφαντινός, ο πρώην υπουργός, Μανώλης Όθωνας, ο πρόεδρος του ΕΒΕ, Γιώργος Γιακουμάκης, οι δημοτικοί σύμβουλοι Γρηγόρης Τσιομπίκας, Γιώργος Δρυγιαννάκης, καθώς και ο περιφερειακός σύμβουλος, Μανώλης Χνάρης.

ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Την παραίτηση των μελών του εποπτικού συμβουλίου κατέθεσε ο πρόεδρος του οργάνου, Γιάννης Αποστολάκης, κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης, όταν ο ίδιος διάβαζε την πολυσέλιδη έκθεση με τα συμπεράσματα του Ε.Σ., η οποία άλλωστε κοινοποιήθηκε σε όλους τους συνεταίρους.

Η παραίτηση, σύμφωνα με το εποπτικό συμβούλιο, ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι δέχεται αμφισβήτηση από μέλη του Δ.Σ. ως προς τον τρόπο που προβλέπεται να εκτελεί τα καθήκοντά του το όργανο, αλλά κυρίως για το γεγονός ότι τα στοιχεία που έχουν ζητηθεί επανειλημμένα τους τελευταίους μήνες δεν τους έχουν δοθεί.

Ωστόσο, η γενική συνέλευση, μετά από απανωτές προτάσεις συνεταίρων ζήτησε να αποσυρθούν οι παραιτήσεις, ώστε με ενότητα τόσο το διοικητικό όσο και το εποπτικό συμβούλιο να προχωρήσει στο έργο του τη δεδομένη χρονική στιγμή, καθώς κρίθηκε πως εάν μπει σε διαδικασία εκλογών ο συνεταιρισμός, τότε θα χαθεί πολύτιμος χρόνος σε κρίσιμο μάλιστα σημείο.

ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΑ 450 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ

Τόσο ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Νίκος Σιλιγάρδος, όσο και ο αντιπρόεδρος, Γιώργος Δούσμανης, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του Δ.Σ. σημείωσαν πως άμεσα απαιτούνται 450 χιλιάδες ευρώ και αποφασίστηκε από τη Γ.Σ. να δημιουργηθούν επιτροπές, οι οποίες θα αναλάβουν να ενημερώσουν τους πολίτες σε όλο το νομό για να ενισχύσουν με την αγορά μερίδων την Cretan Lines.

Μέσα στον Μάιο απαιτείται ένα ποσό της τάξης των 60 χιλιάδων ευρώ, που αφορά επιταγές και συναλλαγματικές προς τους εργαζομένους, ενώ τα υπόλοιπα χρήματα προορίζονται για το ΝΑΤ, τον ΟΛΠ, τους μισθούς των εργαζομένων, την αγορά ανταλλακτικών, τα πετρέλαια, καθώς και τον απαραίτητο δεξαμενισμό του πλοίου.

«Το Ρέθυμνο και όλοι οι ρεθυμνιώτες θέλουν το καράβι τους, θέλουν την συγκοινωνία τους, θέλουν την εξυπηρέτησή τους. Κατανοητό και ξεκάθαρο είναι ότι η γραμμή είναι βιώσιμη και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Χρειάζεται να καταλάβουμε όλοι ότι κάποιος μόνος του δεν μπορεί να φέρει το καράβι και ότι χρειάζεται όλοι να βοηθήσουμε. Το σκεπτικό είναι ότι πρέπει να δώσουν λίγα οι πολλοί και πολλά οι λίγοι, όσοι δηλαδή μπορούν να το κάνουν. Χωρίς χρήματα δεν μπορούμε να κάνουμε ούτε βήμα», σχολίασε χθες μιλώντας στον Team FM ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Νίκος Σιλιγάρδος.

Στη γενική συνέλευση παρενέβη και ο πρώην πρόεδρος της Cretan Lines, Γιάννης Νικολούδης, ο οποίος προσπάθησε να δώσει τις δικές του απαντήσεις για όλα όσα του καταλογίζονται, για τους λάθος χειρισμούς, για την κακή διαχείριση που αποκάλυψε το εποπτικό συμβούλιο στη σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί τον περασμένο Οκτώβριο στο κτήριο της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου.

4,5 ΕΚ ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ

Στα 4,5 εκ. ευρώ ανέρχεται το «άνοιγμα» της εταιρείας, όπως πιστοποίησε μιλώντας στη Γενική Συνέλευση και ο ορκωτός λογιστής, κ. Σαλούστρος, ο οποίος τόνισε πως στο πόρισμά τους οι ορκωτοί έχουν καταγράψει διαχειριστικά προβλήματα και όχι υπεξαίρεση, σημείωσε, δε, πως πολλά από τα στοιχεία που ζητήθηκαν από τους ορκωτούς δεν υπήρχαν για να καταγραφούν από τον έλεγχο και στην έκθεση τους.

Σε ό,τι αφορά το θέμα της ζημιάς της δεξιάς μηχανής, ο αρχιμηχανικός της εταιρείας, κ. Κορρές, υποστήριξε πως η ζημιά δεν μπορούσε να προβλεφθεί και πως «τέτοιες ζημιές δεν τις προλαβαίνεις». Πρόσθεσε, δε, πως μετά τη ζημιά, έχει αποσυναρμολογηθεί η μηχανή και επισκευάζεται, ενώ έχουν γίνει επισκευές και στην αριστερή μηχανή για να μην υπάρξει πρόβλημα στο μέλλον.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με το Δ.Σ., εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να έρθει και επίσημα η έγκριση της αποζημίωσης από την ασφαλιστική εταιρεία, ενώ το ποσό δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί. Πάντως, σύμφωνα με τον κ. Σιλιγάρδο αυτό θα καλύψει και τη ζημιά, αλλά θα υπάρχει περιθώριο να καλυφθούν και άλλες υποχρεώσεις.

Ωστόσο, δεν διευκρινίστηκε επακριβώς εάν τα χρήματα θα δοθούν πριν τις 16 Ιουνίου, που λήγει το ασφαλιστήριο με την εταιρεία ή αν αυτό γίνει μετά τη συγκεκριμένη ημερομηνία.

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά τα ανωτέρω πιστεύει κανείς ότι η οικονομική οντότητα που ονομάζεται Cretan Lines έχει μέλλουσα ζωή; Και ναι μεν η διαφάνεια και η αλήθειες φαίνεται να παραμένουν έννοιες και πρακτικές άγνωστες, αλλά οι άνθρωποι που τρέχουν το μαγαζί, ελπίζουν ότι έτσι θα πεισθούν επενδυτές (μεριδιούχοι/φιλάνθρωποι/κλπ) να χρηματοδοτήσουν την Εταιρεία;

Όσο για τους "Θεσμικούς", ας πρόσεχαν. Στις επόμενες εκλογές (ή στον επόμενο Έρανο για αγαθοεργούς σκοπούς), Δήμαρχοι, Περιφερειάρχες, Μητροπολίτες, θα ήταν σκόπιμο να παράσχουν εξηγήσεις στους φόρου υποτελείς υπηκόους τους  ή τους πιστούς που δίνουν τον οβολό τους, βάσει ποίων εχεγγύων και κριτηρίων επένδυσαν τα λεφτά που μαζεύουν απο εκείνους στο "καράβι στο Ρέθυμνο" (και όχι σε κάποια ουσιαστική κοινωνική δράση, με την κοινωνία να έχει φθάσει εκεί που τώρα βρίσκεται-λέω).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Cretan Lines: Άμεση ανάγκη οι 500 χιλιάδες ευρώ μέχρι τις 14 Ιουνίου

Κρίσιμο είναι το επόμενο 20ημερο για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Ρεθύμνου, αφού οι άμεσες οικονομικές υποχρεώσεις του ναυτιλιακού συνεταιρισμού της Cretan Lines είναι 500 χιλιάδες ευρώ και η καταληκτική ημερομηνία για την δρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ. στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς είναι η 14η Ιουνίου.

Αυτό πιστοποίησε μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Νίκος Σιλιγάρδος, ο οποίος δεν έκρυψε ότι οι δυσκολίες είναι πολλές ακόμα. Τόνισε, δε, ότι η γραμμή έχει αδειοδοτηθεί για να «ενεργοποιηθεί» από το ΕΛΛΗ Τ. μέχρι τις 14 Ιουνίου.

Ο κ. Σιλιγάρδος υποστήριξε ότι οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης είναι σε εξέλιξη και μάλιστα «σε καλό δρόμο», κατά τον ίδιο, ενώ εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι μπορεί το πλοίο να δρομολογηθεί μέσα στο προβλεπόμενο διάστημα.

Ο ίδιος τόνισε ότι και το θέμα της ασφαλιστικής αποζημίωσης πρόκειται να «κλείσει» μέσα στις επόμενες ημέρες. Πρόσθεσε πως όταν υπάρξει η οριστική απάντηση από την εταιρεία, τότε η Cretan Lines θα καταγγείλει τη σύμβαση που έχει με την ασφαλιστική, προκειμένου να γίνει η καταβολή των χρημάτων που έχουν συμφωνηθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να προηγηθεί η ασφάλιση με μία νέα εταιρεία.

«Αν δεν συγκεντρωθούν τα χρήματα, η υπόθεση καράβι θα πάει και πάλι στις καλένδες», σχολίασε ο κ. Σιλιγάρδος.

Στο μεταξύ, αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά τη γενική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στα τέλη του περασμένου μήνα, έχει συγκροτηθεί μία επιτροπή πολιτών με στόχο την ενεργοποίηση των ρεθυμνιωτών για την οικονομική ενίσχυση του συνεταιρισμού.

Πηγή: Goodnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η καταληκτική ημερομηνία για την δρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ. στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς είναι η 14η Ιουνίου.

 

Σε μία εβδομάδα ακριβώς, προλαβαίνουν να το ετοιμάσουν και να το δρομολογήσουν, θα πάρουν παράταση...ή έχετε γειά βρυσούλες?

Link to comment
Share on other sites

Στα μέσα Ιουλίου η επανεμφάνιση του «ELLI T» στο Ρέθυμνο
Θετική η γνωμοδότηση με πρόταση το πλοίο να «δένει» και στη Μήλο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  13:05
51CAFC89192721E5C51C5A4AB803848C.jpg

 

Στα μέσα Ιουλίου εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εκ νέου δρομολόγια Πειραιάς - Ρέθυμνο το πλοίο «ELLI T» της ακτοπλοϊκής εταιρείας Cretan Lines, σύμφωνα με στελέχη της επιχείρησης.
 
Κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) στη Νάξο αποφασίστηκε να δοθεί έγκριση για επαναδρομολόγηση του πλοίου και να εξεταστεί παράλληλα αν μπορεί να «δένει» και στο λιμάνι της Μήλου. Τα στελέχη της εταιρείας έλεγαν πως βασικό είναι να υπάρχει κίνηση στη γραμμή προς και από Ρέθυμνο και να μην υπάρχουν κενές θέσεις και στη συνέχεια θα εξεταστεί το θέμα της Μήλου.
 
Μιλώντας στο «Βήμα» ο πρόεδρος της εταιρείας Νικόλαος Σιλιγάρδος αναφέρθηκε στα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που έχει η επιχείρηση και τα οποία αποτελούν εμπόδιο στο να ξεκινήσει εκ νέου τα δρομολόγια το πλοίο το οποίο από τις 24 Σεπτεμβρίου 2012 βρίσκεται για επισκευές στον νέο Μώλο της Δραπετσώνας.
 
Οπως σημείωσε τα προβλήματα προέκυψαν από την οικονομική δυσπραγία των μετόχων και την άρνηση δανειοδότησης από τις τράπεζες.
 
Η οικονομική δυσχέρεια δεν επιτρέπουν, όπως αναφέρθηκε, στο να έρθει άμεσα επιθεωρητής της κατασκευάστριας εταιρείας της μηχανής και αφού δώσει έγκριση στη συνέχεια αναμένεται και η έγκριση από τον αρμόδιο Νηογνώμονα.
 
by βημα
 
Link to comment
Share on other sites

Θα μπει μεσα Ιουλιου που θα εχουν φυγει ολοι οι φοιτητες απο το Ρεθυμνο και θα χασει ετσι τη μιση κινηση του καλοκαιριου..Αν μπει σφυριξτε μου κλεφτικα.. :rolleyes: 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχετε Facebook και έχετε δει το γκρουπ για το πλοίο , θα γελασετε... Κοροιδευονται μεταξύ τους .. Και ανεβάζουν ενα σωρό χαζομαρες να το πω στη πιο σεμνή έκδοση

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...