Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μάχη" με το χρόνο για να βρεθούν χρήματα στην Cretan Lines

«Μάχη» με το χρόνο δίνει το διοικητικό συμβούλιο της Cretan Lines, που καθημερινά έχει να αντιμετωπίσει το μεγάλο οικονομικό πρόβλημα του συνεταιρισμού που αφορά κυρίως το πώς θα γίνει έστω και μέρος της αποπληρωμής του προσωπικού άμεσα, προκειμένου να συνεχιστούν οι διαδικασίες για τη δρομολόγηση του πλοίου ΕΛΛΗ Τ.

Χθες, ήταν προγραμματισμένη η εκδίκαση μίας ακόμα υπόθεσης ασφαλιστικών μέτρων που έχουν καταθέσει μέλη του πληρώματος, όμως τελικά το Πρωτοδικείο του Πειραιά αποφάσισε να δώσει μία μικρή προθεσμία στην Cretan Lines μέχρι την Παρασκευή για να καλύψει κάποιες από τις «τρύπες».

Σε αντίθετη περίπτωση, η εταιρεία ξαναμπαίνει σε περιπέτειες, αφού το προσωπικό εμφανίζεται διατεθειμένο να οδηγήσει τα πράγματα μέχρι εκεί που ορίζει ο νόμος, δηλαδή ακόμα και να διεκδικήσει τα δεδουλευμένα του βγάζοντας το πλοίο σε πλειστηριασμό.

Σε επικοινωνία με τον πρόεδρο του συνεταιρισμού, Νίκο Σιλιγάρδο, μας ενημέρωσε ότι είναι άμεσα αναγκαία τα 500 χιλιάδες ευρώ, αν είναι δυνατόν και μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Με τα χρήματα αυτά η εταιρεία προτίθεται, όπως τόνισε ο κ. Σιλιγάρδος, να πληρώσει κάποια χρήματα από αυτά που οφείλονται στο προσωπικό, να κάνει διακανονισμό με το ΝΑΤ και να «κλείσει» το ΦΠΑ. «Στη συνέχεια, και άμα ξεκινήσει τα δρομολόγια του το πλοίο, θα μπορέσουμε να συνέλθουμε και να διαμορφώσουμε τις οικονομικές απαιτήσεις, όταν πια θα έχει και έσοδα η εταιρεία», πρόσθεσε ο κ. Σιλιγάρδος.

Γενικότερα, πάντως, το κλίμα στην εταιρεία και στους συνεταίρους είναι τεταμένο, αφού οι μεριδιούχοι πλέον θεωρούν ότι η ενημέρωση, που παρέχει η εταιρεία σε όσους έχουν αγοράσει μερίδες, αλλά και σε εκείνους που καλούνται να καταθέσουν τον οβολό τους, είναι περιορισμένη, με αποτέλεσμα πλέον οι ρεθυμνιώτες να μην φαίνονται διατεθειμένοι να βάλουν το χέρι στην τσέπη. Αυτό το κλίμα θέλει να αλλάξει η διοίκηση της Cretan Lines, σημειώνοντας πως δεν είναι δυνατόν το πλοίο να έρθει και οι ρεθυμνιώτες να μην συμβάλουν οικονομικά σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία

.

goodnet spacer.gif

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο πρόεδρος βγήκε και είπε ότι τα λεφτά του τηλεμαραθώνιου θα δωθούν στο πλήρωμα για να εξοφληθεί μέρος των οφειλόμενων. Τώρα βγαίνουν και ζητάνε πάλι λεφτά για τον ίδιο σκοπό; Και τα λεφτά από τον τηλεμαραθώνιο που πήγαν;

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω που πήγαν και τι έγινε, αλλα είχαν πει πως όλα μαζι θα έφταναν περι τις 300000 (αν και εφόσον έδιναν όσα λεφτά είχαν τάξει κάποιοι, και βέβαια οι επιταγές ηταν ΟΚ)... μέχρι τις 500000 ειναι ακόμα πολλά τα λεφτά Αρη που έλεγε και ο Καλογήρου...

Link to comment
Share on other sites

απο οτι εχουμε δει σε προηγουμενα ποστ, αλλα και στα λινκ που ανεβηκαν, γυρω στα 320χιλ μαζευτηκαν , αλλα ουτε τα μισα δεν ηταν μετρητα.

το προβλημα στις σχεσεις με το τζανετατο ξεκιναγε απο οτι αυτος ζηταγε να εξοφληθει πρωτα το πληρωμα πριν οποιαδηποτε αλλη συζητηση (για να μην κινδυνευει να στραφει το πληρωμα εναντιον της πλοιοκτησιας).

η εταιρεια απο την αλλη (παλια και νεα διοικηση) δεν ηθελαν να πληρωσουν το πληρωμα, γιατι θα εμεναν στον ασσο.

ολα τα μετεπειτα θυμιζουν το σκυλι που κυνηγα την ουρα του

Link to comment
Share on other sites

Σε επικοινωνία με τον πρόεδρο του συνεταιρισμού, Νίκο Σιλιγάρδο, μας ενημέρωσε ότι είναι άμεσα αναγκαία τα 500 χιλιάδες ευρώ, αν είναι δυνατόν και μέχρι το τέλος της εβδομάδας...

Δηλαδη εκτος απο τα 300 που μαζεψαν και καλα, θελουν ακομα 500;

Link to comment
Share on other sites

[/background][/font][/color]

Δηλαδη εκτος απο τα 300 που μαζεψαν και καλα, θελουν ακομα 500;

Λογικά 300+200 για να πάμε όλα μαζι 500... βέβαια και όρκο δεν παίρνω, μιας και δεν γνωρίζω... αλλα ειναι αμαρτία απ' το Θεο να μην βγει άκρη και να χαθεί το καραβάκι απο το Ρέθυμνο και τα χρήματα που έδωσε ο κόσμος απο το υστέρημα του...!

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται οτι τα βρήκαν διοίκηση και πλήρωμα για την άρση της επίσχεσης αλλά ας περιμένουμε κάποια ανακοίνωση.

Για την ώρα έχει γίνει πολύ θέμα το βιβλίο που κυκλοφόρησε με τίτλο "Cretan Lines: Το χρονικό της ολίσθησης" :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται οτι τα βρήκαν διοίκηση και πλήρωμα για την άρση της επίσχεσης αλλά ας περιμένουμε κάποια ανακοίνωση.

Συμφωνία για την απόσυρση των ασφαλιστικών μέτρων από το μεγάλο μέρος των εργαζομένων έκανε χθες η διοίκηση της Cretan Lines, όπως επιβεβαίωσε στην Κρητική Επιθεώρηση ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Νίκος Σιλιγάρδος.

Ο ίδιος τόνισε πως τις τελευταίες ημέρες γίνεται μία προσπάθεια να πειστούν οι εργαζόμενοι να αποσύρουν τα ασφαλιστικά μέτρα και να σταματήσουν την επίσχεση και ταυτόχρονα να επιτρέψουν την είσοδο στο πλοίο ΕΛΛΗ Τ. για να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης της βλάβης.

Έτσι, βρέθηκαν κάποια χρήματα, τα οποία δόθηκαν ως έναντι στους εργαζομένους προκειμένου να πληρωθούν μέρος των μισθών τους ενόψει και των εορτών και σήμερα αναμένεται η συμφωνία που έχει γίνει να κατατεθεί στο Μονομελές Πρωτοδικείο Πειραιά, όπου πρόκειται να συνεχιστεί η εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που ξεκίνησε τη Δευτέρα.

Σε κάθε περίπτωση, στόχος είναι να επιτραπεί η είσοδος των συνεργείων στο πλοίο και να γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς, ώστε το πλοίο να επανέλθει στη γραμμή και πλέον η εταιρεία να μπορεί να έχει έσοδα από τα δρομολόγια.

Από goodnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως το πλήγμα από την διακοπή των δρομολογίων της Cretan θα είναι μεγάλο, για την ίδια την Cretan. Οι μεταφορικές εταιρείες θα την εμπιστεύονται τώρα ότι θα υπάρχει συνέχεια πλοίο από το Ρέθυμνο για τα φορτηγά;

Link to comment
Share on other sites

...Καλά, πρώτα πρόλαβαν να γράψουν και βιβλίο; Ούτε η Stena να ηταν ...

Ariadne, υπ΄ όψιν ότι ο συγγραφεύς είναι κορυφαίος στο είδος που υπηρετεί, με λόγο καλλικέλαδο, ευπρεπή, ήπιο και βρίθοντα επιχειρημάτων. Το Ρέθυμνο μάλιστα του πέφτει Stena εδώ που τα λέμε

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σε σχετικο ρεπορταζ του τηλεοπτικου σταθμου''Νεα Τηλεοραση Κρητης''χθες αναφερθηκε οτι η ασφαλιστικη εταιρεια του πλοιου ενεκρινε τη δαπανη της επισκευης του Ελλη και συμφωνα με στελεχη της εταιρειας θα αναλαβει το κοστος επισκευης η οποια αν ξεκινησει αμεσα θα εχει ολοκληρωθει μεχρι τα μεσα του Φλεβαρη και ετσι το πλοιο θα μπορεσει να ξεκινησει παλι δρομολογια.

Τα περισσοτερα μελη του πληρωματος μαλιστα εχουν σταματησει την επισχεση εργασιας(πλην 8 μελων που συνεχιζουν).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

θα φαμε, θα πιουμε και νηστικοι θα κοιμηθουμε B)

 

εγινε με επιτυχια, λεει η εταιρεια, η κοπη της πιττας. τωρα τι εννοουν ως επιτυχια...

 

ο reporter παντως βλεπει δυσοιωνο το μελλον.

 

 

...Άγνωστο παραμένει το πότε θα μπει και πάλι σε ρότα το πλοίο «ΕLLI Τ», που είχε δρομολογηθεί το καλοκαίρι στη γραμμή Ρέθυμνο – Πειραιάς από τη βασισμένη σε εισφορές Ρεθυμνιωτών πολιτών και επιχειρηματιών νεοσύστατη εταιρία Cretan Lines.

 Η εταιρεία έχει ήδη οφειλές προς Τράπεζες, αλλά και φορείς, όπως το Ν.Α.Τ., το Λιμενικό Ταμείο Ρεθύμνου, αλλά και πρόστιμα από το Λιμεναρχείο Πειραιά...

Το πλοίο παραμένει δεμένο εδώ και μήνες μετά μία ... μηχανική βλάβη. Η επιδιόρθωση της ζημιάς με βάση τις δηλώσεις των ανθρώπων της εταιρείας μεταφέρεται από εβδομάδα σε εβδομάδα, χρήματα δεν μπαίνουν στα ταμεία της εταιρείας και τα χρέη εξακολουθούν να είναι πολλά και προς πολλές κατευθύνσεις.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ρεθυμνιώτικου ναυτιλιακού συνεταιρισμού, Νίκο Σιλιγάρδο η «Cretan Lines» περιμένει απάντηση από τα κεντρικά γραφεία της ασφαλιστικής εταιρείας στο εξωτερικό προκειμένου να δοθεί το 'πράσινο φως' της έναρξης των εργασιών επισκευής της βλάβης στην κύρια μηχανή του πλοίου 'ΕLLI Τ.'...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκτακτη συνεδριαση ειχε το ΔΣ της Creatan την περασμενη Πεμπτη και θεματα συζητησης την επισκευη του ΕΛΛΗ Τ και τα οικονομικα προβληματα.

 

 

Τα ανοιχτά ζητήματα του ναυτιλιακού συνεταιρισμού Cretan Lines συζητήθηκαν σε έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. την περασμένη Πέμπτη. Στη συνεδρίαση είχαν κληθεί και οι θεσμικοί φορείς και παρόντες ήταν ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ρεθυμνου & Αυλοποταμου κ.κ. Ευγένιος, ο Αντιδήμαρχος Ρεθυμνου κ. Κονταξάκης και μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Cretan Lines, μοναδικό θέμα συζήτησης ήταν η ενημέρωση των μελών του συνεταιρισμού για τη μέχρι σήμερα πορεία των υποθέσεων του συνεταιρισμού, δηλαδή η επισκευή του πλοίου, τα οικονομικά προβλήματα, οι εργαζόμενοι και η νόμιμη αντιμετώπιση των θεμάτων.

«Ο Πρόεδρος και οι Αντιπρόεδροι του Συνεταιρισμού αλλά και ο Νομικός Σύμβουλος ενημέρωσαν τα μέλη του Δ.Σ. για τα παραπάνω. Μεταξύ των μελών του Δ.Σ. υπήρξε γόνιμος διάλογος για τα παραπάνω θέματα, εκφράστηκε η αγωνία τους για το σύνολο των θεμάτων του συνεταιρισμού αλλά και η πρόθεσή τους να προχωρήσει το θέμα της επισκευής και της επαναδρομολόγησης του πλοίου μέσα από κάθε νόμιμη διαδικασία.

Στην επόμενη τακτική Συνεδρίαση του Δ.Σ. που θα πραγματοποιηθεί σύντομα, θα αναλυθούν περαιτέρω τα θέματα που απασχολούν τον Συνεταιρισμό και θα ληφθούν αποφάσεις», καταλήγει η ανακοίνωση.

Link to comment
Share on other sites

αλήθεια.... βγαίνει κάποιο νόημα από αυτή την ανακοίνωση;;

 

Σίγουρα δεν βγαίνει νόημα. Βρίσκουν και τα λένε, βρίσκουν και τα κάνουν. Δεν υπάρχει ελπίδα πιά... Πρωτίστως, επειδή νομίζουν ότι απευθύνονται σε κάφρους. Ε και να ήξεραν ότι το επίπεδο πολλών (που νομίζουν ότι τους δουλεύουν οι κύριοι της εταιρείας) είναι απείρως υψηλότερο! Ξυπνήσαμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι εξ'αρχης η συγκεκριμενη προσπαθια ειχε ελαχιστες πιθανοτητες να εχει επιτυχια.Εγω λυπαμαι τον κοσμο που εδωσε χρηματα που πιθανως και να μην του περισσευανε και αυτη τη στιγμη τα εχει χασει

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ναυτιλιακού Μεταφορικού Συνεταιρισμού CRETAN LINES «ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε.», με τη σύμφωνη γνώμη και του Εποπτικού Συμβουλίου, προσκαλεί όλα τα μέλη του, στην έκτακτη απολογιστική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί στις 23-2-2013, ημέρα Σάββατο και ώρα 10.30’ π.μ., στο ΣΙΝΕΜΑ «ΠΑΝΤΕΛΗΣ» στην οδό Εμμ. Πορτάλιου, Ρέθυμνο, σύμφωνα με τα άρθρα 21, 22, 23 και 34 του Καταστατικού, με τα εξής θέματα :
1. Προ ημερήσιας διάταξης, οριστική έγκριση ή μη, της εγγραφής των νέων μελών Συνεταιρισμού, με βάση την αποδοχή ή μη των αιτήσεών τους, από το Δ.Σ. (άρθρο 6 παρ.2 καταστατικού).
2. Απολογισμός του Διοικητικού Συμβουλίου, για τα πεπραγμένα της χρήσης 1/1 – 31/12/2012.
3. Έκθεση ελέγχου Εποπτικού Συμβουλίου και ανάγνωση πορίσματος Ορκωτών ελεγκτών, για τα πεπραγμένα της χρήσης 1/1 – 31/12/2012.
4. Ενημέρωση και εισήγηση με βάση τα οικονομικά δεδομένα, για τον μελλοντικό σχεδιασμό και την πορεία του Συνεταιρισμού, σύμφωνα και με την παράγραφο 2 άρθρου 34 του καταστατικού και την παράγραφο 1 άρθρου 11 του Ν.1667/1986 «περί Συνεταιρισμών»
5. Διάφορα θέματα που τυχόν θα προκύψουν, με απόφαση της Γ.Σ.
Σημειώνεται, πως για να ληφθεί απόφαση Γ.Σ. έκτακτης εισφοράς μελών, απαιτείται απαρτία 2/3 των μελών του Συνεταιρισμού και απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του.
Εάν η Γ.Σ, λόγω μη απαρτίας δεν πραγματοποιηθεί στις 23-2-2013 (απαιτείται απαρτία ½ του συνόλου των μελών), συγκαλείται εκ νέου, με τα ίδια θέματα, την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο το επόμενο Σάββατο 2-3-2013. Εάν και πάλι δεν πραγματοποιηθεί λόγω μη απαρτίας (απαιτείται το 1/5 του συνόλου των μελών), θα πραγματοποιηθεί τελικά, την ίδια ώρα και στον ίδιο τόπο και με τα ίδια θέματα, το Σάββατο 9-3-2013 (που απαιτείται μόνο το 5% του συνόλου των μελών).
• Στην Γενική Συνέλευση έχουν δικαίωμα αλλά και υποχρέωση να μετέχουν όλοι οι Συνέταιροι μόνο αυτοπροσώπως, με αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας.
• Δεν επιτρέπεται η εκπροσώπηση με εξουσιοδότηση ή δια πληρεξουσίου αντιπροσώπου.
• Μπορούν να εγγραφούν μέλη και να συμμετέχουν στη Γ.Σ., όσοι επιθυμούν να αγοράσουν μια τουλάχιστον υποχρεωτική μερίδα των 100 ευρώ, μέχρι και το Σάββατο 23-02-2013, που το Δ.Σ. θα συνεδριάσει για την αποδοχή ή μη της εγγραφής.
• Τα Νομικά Πρόσωπα – μέλη του Συνεταιρισμού, παρίστανται στη Γενική Συνέλευση δια του νομίμου εκπροσώπου τους, ή δια αντιπροσώπου που εξουσιοδοτείται προς τούτο από τα αρμόδια όργανα αυτών. Σε κάθε περίπτωση προσκομίζει σχετικό θεωρημένο έγγραφο. Στην περίπτωση κατά την οποία Συνέταιρος μετέχει στην Γενική Συνέλευση και ως Νόμιμος Εκπρόσωπος Νομικού Προσώπου ή περισσοτέρων του ενός Νομικών Προσώπων με έδρα την Ελλάδα, ψηφίζει αντίστοιχα μόνο μέχρι πέντε φορές, για τις ιδιότητες που κατέχει.

Διευκρινίζεται, πως λόγω των προαναφερθέντων ποσοστών απαρτίας 1ης και 2ης Γ.Σ., εκτιμάται ότι τελικά θα πραγματοποιηθεί οπωσδήποτε η 3η κατά σειρά έκτακτη Γ.Σ., το Σάββατο 9-03-2013 (που απαιτείται απαρτία μόνο 150 μελών, 3.000 περίπου χ 5%)

Για τις ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ Συν.Π.Ε.
«CRETAN LINES»
 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τον Απρίλη εκτιμάται η επαναδρομολόγηση του ΕΛΛΗ Τ.

ellh.jpgΈτοιμη για το Σ.Α.Σ. η CRETAN LINES – Σημαντικότατη η συμβολή δύο Ρεθεμνιωτών επιχειρηματιών

Κατατέθηκε ο απαραίτητος, «πλήρης» όπως μας είπαν από την CRETAN LINES, φάκελος για την επαναδρομολόγηση του πλοίου ΕΛΛΗ Τ., που θα εξεταστεί στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), του οποίου τελικά η ημερομηνία δεν έχει οριστεί ακόμα, όμως αναμένεται πολύ σύντομα. Οι άνθρωποι της εταιρίας εκτιμούν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει κανέναν πρόβλημα και το πλοίο θα δρομολογηθεί ξανά.

Έχουν εξασφαλιστεί φορολογικές ενημερότητες, ασφαλιστικές ενημερότητες από το ΙΚΑ, το ΝΑΤ και στην όλη προσπάθεια έχουν συμβάλλει τα μέγιστα δύο Ρεθεμνιώτες επιχειρηματίες, οι οποίοι βοήθησαν ώστε να βρεθούν αρκετά χρήματα για την εταιρία, ενώ έχει εξοφληθεί και αποζημιωθεί το προσωπικό.

Οι εργασίες για την αποκατάσταση της βλάβης συνεχίζονται και εκτιμάται πως το τρίτο δεκαήμερο του Απριλίου θα επαναδρομολογηθεί το πλοίο και ενώ πλησιάζει η περίοδος του Πάσχα, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την προσπάθεια επανεκκίνησης της ναυτιλιακής δραστηριότητας του συνεταιρισμού. Αν όλα πάνε καλά και το πλοίο μπει κανονικά στη γραμμή τον Απρίλη, δε θα υπάρχει καλύτερη και δυναμικότερη αρχή για το πλοίο ΕΛΛΗ Τ., που παραμένει σε αδράνεια εδώ και 6 μήνες περίπου. Οι άνθρωποι της εταιρίας απεύχονται φυσικά το ενδεχόμενο να μην ευοδωθούν οι εκτιμήσεις και να χαθεί η περίοδος του Πάσχα.

Ν.Π.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...