Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της CRETAN LINES, εύχονται στα μέλη του Συνεταιρισμού, αλλά και σε όλους τους Ρεθεμνιώτες, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

 

Επίσης ενημερώνουμε όλους τους παραπάνω, ότι το πλοίο ΕΛΛΗ Τ , το δικό μας πλοίο, θα έλθει στο λιμάνι μας, όπως αποδεικνύεται από το παρακάτω κείμενο της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

 

Εκ του Δ.Σ.

 

ROMONT SHIPPING COMPANY LIMITED

John Kennedy, Iris House 7th Floor

Flat/ Office 740b, P.C. 3106, Limassol, Cyprus

24/12/2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τελευταία, έχουν ενταθεί οι φήμες ότι την 31.12.2013 το ELLI T θα επιστραφεί στους Πλοιοκτήτες του. Ως Κύριοι του πλοίου, διαβεβαιώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Σε συνεργασία με την Διοίκηση της CRETAN LINES, προχωράμε προς την μεταβίβαση του πλοίου στις ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΥΝ.ΠΕ, ευελπιστώντας ότι θα ολοκληρωθεί λίαν συντόμως η όλη διαδικασία, τηρουμένων και τακτοποιουμένωνν των Νομικών και Χρηματοπιστωτικών Διαδικασιών και Εκκρεμοτήτων.

Για την Πλοιοκτήτρια Εταιρεία

ROMONT SHIPPING CO.LTD

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δανειοδοτηση η οποια θα της επιτρεψει την επαναδρομολογηση του Ελλη Τ στο Ρεθυμνο στις αρχες Ιουλιου ανακοινωσε οτι εξασφαλισε η εταιρεια.Το δανειο που συναφθηκε με Ελληνικη Τραπεζα αφορα την ολοκληρωση των εργασιων στο πλοιο(συμφωνα με τον προεδρο αυτες εχουν σχεδον τελειωσει)και την αποπληρωμη και του υπολοιπου ποσου που εκκρεμει προς τον κ.Τζανετατο για την πληρη αγορα του πλοιου.Παραλληλα ανακοινωσε την ιδρυση της θυγατρικης ναυτικης εταιρειας Cretan Ferries

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το δημοσίευμα θα χρειαστεί να γίνει και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου (δε γράφει σε ποιό ποσό).

Αυτό, εγώ καταλαβαίνω, ότι δε θα είναι καθόλου εύκολο και ουσιαστικά από την επιτυχία της αύξησης θα εξαρτηθεί το αν θα γίνει τελικά η επαναδρομολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με άρθρο από το goodnet.gr, η νέα εταιρεία cretan ferries θα λαβει το δάνειο 1.5 εκ από την Εθνική τράπεζα αφού συγκεντρωθεί άλλο 1.5 εκ από το Ρέθυμνο.

 

«Η σύμβαση λέει ότι θα εκταμιευθεί το 1,5 εκ. ευρώ, αρκεί να συγκεντρωθούν και κάποια χρήματα από το Ρέθυμνο. Άλλα τόσα, από τα οποία το ένα εκ. ευρώ θα παραμείνει στην τράπεζα και θα πάει με εντολή της τράπεζας για να πληρώνονται οι παλιές οφειλές. Τα υπόλοιπα 500 χιλιάρικα θα είναι ένας κουμπαράς για να μπορέσει η εταιρεία, πέραν των εσόδων που θα έχει όσο δουλεύει, να έχει ένα ποσό στην άκρη για τις δύσκολες στιγμές. Από το 1,5 κ. θα πληρωθεί η μεταβίβαση του πλοίου, θα διακανονιστεί το προσωπικό, θα πληρωθεί ένα μέρος του συνεργείου και άλλες οφειλές»

...

Πάντως, ο κ. Δούσμανης ξεκαθάρισε πως εάν ο στόχος της δρομολόγησης του πλοίου δεν επιτευχθεί μέχρι τις αρχές Ιουλίου, τότε τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. «Εμείς έχουμε βάλει έναν στόχο. Αν δεν καταφέρουμε να δρομολογήσουμε το πλοίο μέχρι τις αρχές Ιουλίου, πολύ λυπάμαι αλλά δεν θα το προχωρήσουμε, γιατί δεν θέλουμε να αποτύχουμε στην προσπάθεια αυτή. Πρέπει λοιπόν όλοι να βοηθήσουν».

 

 

Αν η ανακίνηση του θέματος δεν έχει να κάνει με τις εκλογές, αυτό με την καινούργια εταιρεία θυμίζει προσπάθεια να απεμπλακεί το πλοίο από το status που βρίσκεται μέχρι στιγμής, και φυσικά να σβήσουν τα χρέη του παρελθόντος. Αν δε δούμε και στην νέα εταιρεία να συμμετέχουν ιδιώτες με μεγάλα ποσά (δηλαδή να μην ισχύουν οι περιορισμοί που ίσχυαν στην cretan lines), τότε αυτή η υποψία μπορεί να έχει βάση.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εγινε συσκεψη φορεων στην αντιπεριφερεια και ανελαβε να μπει εγγυητης των χρηματων που απαιτουνται ο μητροπολιτης ετσι ωστε σε περιπτωση που δεν συγκεντρωθουν ολα τα χρηματα το συγκεντρωθεν ποσο να επιστραφει στους ρεθυμνιωτες.

Link to comment
Share on other sites

παντοτε οι δεσποταδες ειχαν μια εφεση στις θνησιγενεις ακτοπλοϊκες



Ιστορία Δέκατη Ένατη.

...ενώ στην τελετή χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Κεφαλληνίας Προκόπιος, ο οποίος ήταν και Επίτιμος Πρόεδρος της ΝΕΚΙ.

Link to comment
Share on other sites

παντοτε οι δεσποταδες ειχαν μια εφεση στις θνησιγενεις ακτοπλοϊκες

Μα τι λέτε? Εδώ ένα σύμβολο της Ορθοδοξίας και της νεότερης ιστορίας της Κρήτης ηγήθηκε της δημιουργίας και γιγάντωσης της ΑΝΕΚ, και κάνετε τέτοια σχόλια?

Αν πιστεύετε πως μπορείτε να χλευάζετε έτσι (και) τον αείμνηστο Ειρηναίο, τότε εντάξει...

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

διαβασε καλα την παραθεση που εβαλα. αναφερομαι στον μητροπολιτη κεφαλληνιας τη δεκαετια του 1970.

 

δεν εχουμε ολοι την ανεκ στο νου μας οταν γραφουμε ή μιλαμε.

 

και στο τελος τελος προσωπικα θεωρω οτι οποιος θελει να κανει business να γινει επιχειρηματιας. νομαρχης + ιδιωτικη επιχειρηση ή παπας και ιδιωτικη επιχειρηση ειναι λιγο ασυμβατα.

ελπιζω να μην τσιμπησουν το δολωμα οι ρεθεμνιωτες

 

 

ΥΓ: ο ειρηναιος μπορει σαν ατομο να ηταν αψογος, ομως η παρουσια του και μονο στο τιμονι της ΑΝΕΚ επιβεβαιωνει οτι χωρις πολιτικη και εκκλησιαστικη στηριξη η εταιρεια δεν θα μπορουσε να σταθει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

 Οι ποιμενάρχες πρέπει να είναι μπροστάρηδες και δεν ζητούν στο ποίμνιο τους να στηρίξουν κοινωφελείς προσπαθείς σαν αυτή την. οι εκκλησιά πρέπει και μπορεί να εχει πολλά πρόσωπα αν θέλει να υπηρέτει την κοινωνία .  δεν εχει αυτός  ο δεσπότης επιχειρηματικές φιλοδοξίες.

 

Υ.Γ όσο ήταν ο πάππους ΕΙΡΗΝΑΙΟΣ στο τιμόνι η ΑΝΕΚ γιγαντώθηκε ως η πρώτη, θαρρώ πανελλήνια, ναυτιλιακή λαϊκής βάσης, τα ύστερα είναι γνωστά λίγο πολύ σε όλους.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εγινε συσκεψη φορεων στην αντιπεριφερεια και ανελαβε να μπει εγγυητης των χρηματων που απαιτουνται ο μητροπολιτης ετσι ωστε σε περιπτωση που δεν συγκεντρωθουν ολα τα χρηματα το συγκεντρωθεν ποσο να επιστραφει στους ρεθυμνιωτες.

 

Αυτο πάντως που καταλαβαίνω είναι ότι για να χρειάζεται εγγυητής, υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης. Και απ' ό,τι βλέπω στο βίντεο, και ο ίδιος ο Μητροπολίτης δεν είναι και τόσο ενθουσιασμένος με τις ενέργειες της διοίκησης.

 

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχνάμε ότι η ΑΝΕΚ πέτυχε γιατί εκτός από την μορφή του Ειρηναίου βοήθησε η επιθυμία των Χανιωτών να αποκτήσουν ασφαλές πλοίο, μετά το ναυάγιο του "ΗΡΑΚΛΕΙΟΝ". Την εποχή αυτή οποιοδήποτε περιποιημένο πλοίο θα έπιανε μια και δεν υπήρχε έντονος ανταγωνισμός, αλλά ούτε άλλο πλοίο σε Χανιά (αν δεν κάνω λάθος) και Ρέθυμνο. Σήμερα;

Link to comment
Share on other sites

διαβασε καλα την παραθεση που εβαλα. αναφερομαι στον μητροπολιτη κεφαλληνιας τη δεκαετια του 1970.

 

δεν εχουμε ολοι την ανεκ στο νου μας οταν γραφουμε ή μιλαμε.

 

και στο τελος τελος προσωπικα θεωρω οτι οποιος θελει να κανει business να γινει επιχειρηματιας. νομαρχης + ιδιωτικη επιχειρηση ή παπας και ιδιωτικη επιχειρηση ειναι λιγο ασυμβατα.

ελπιζω να μην τσιμπησουν το δολωμα οι ρεθεμνιωτες

 

 

ΥΓ: ο ειρηναιος μπορει σαν ατομο να ηταν αψογος, ομως η παρουσια του και μονο στο τιμονι της ΑΝΕΚ επιβεβαιωνει οτι χωρις πολιτικη και εκκλησιαστικη στηριξη η εταιρεια δεν θα μπορουσε να σταθει

 

 

 

Λυπάμαι για αυτά που επιμένετε να γράφετε. Ο μακαριστος Ειρηναίος δεν είχε την παραμικρή στήριξη ούτε απο την εκκλησία ούτε από την πολιτεία. Αυτό  άλλωστε αποδείχθηκε απο το γεγονός ότι το τότε δικτατορικό καθεστώς τον "εξορισε" στη μητρόπολη Γερμανίας, για να μην ξεσηκώνει με το φλογερό λόγο του τον κόσμο στην Κρήτη εναντίον των δικατόρων... Και το γεγονός ότι κάποιοι τον απήγαγαν από την Κρήτη όταν ήρθε κάποιο καλοκαίρι, εν μέσω χούντας, και τον πήγαν με το ΕΓ Κανάρης και τον "'εκρυψαν" στο Γύθειο, μάλλον δείχνει ότι ούτε πολιτική ούτε εκκλησιαστική στήριξη είχε ο Ειρηναίος, αφού ήταν ΜΟΝΟΣ. Μετά την πτώση της δικτατορίας δεν ήθελε η εκκλησία της Κρήτης να τον επαναφέρει, αντίθετα στη μητρόπολή του (Κισσάμου και Σελίνου) εξέλεξαν κάποιον εντελώς άγνωστο, από τη νότια πλευρα του Ηρακλείου, τον αείμνηστο Κύριλλο...

 

Αν σας έγινα ενοχλητικός, αποκλείστε με από το site έτσι ώστε να τελειώνετε μια και καλή με μένα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αυτο πάντως που καταλαβαίνω είναι ότι για να χρειάζεται εγγυητής, υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης. Και απ' ό,τι βλέπω στο βίντεο, και ο ίδιος ο Μητροπολίτης δεν είναι και τόσο ενθουσιασμένος με τις ενέργειες της διοίκησης.

 

 

 

Με το δίκιο του να μην φαινεται ενθουσιασμένο ο Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιος. Νέος σε ηλικία είναι, παράλληλα όμως καταλαβαίνει πολλά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ως Cretan FERRIES και με νεα σινιαλα θα εμφανιζεται πλεον η εταιρεια  ενω και το ονομα του Ελλη στοχος ειναι να αποτελεσει παρελθον και το πλοιο να μετονομασθει σε Ελευθερνα(αρχαια πολη της Κρητης).Ακολουθει ανακοινωση της εταιρειας

 

 

 
1o ΒΗΜΑ:
1) Συνεργαστήκαμε με ένα από τα μεγαλύτερα δικηγορικά γραφεία στα θέματα ναυτιλίας "κ. Φασόλη & κ. Νταλάκου"
2) Συνεργαστήκαμε με μία από της μεγαλύτερες και με εμπειρία στα ναυτιλιακά εταιρεία οικονομοτεχνικών μελετών την "XRTG" του κ. Ξηραδάκη Γιώργου με υπεύθυνο μελετητή για την εταιρεία μας τον κ. Δημητριάδη Δημήτρη.
3) Κάναμε απολογισμό χρεών και πεπραγμένων της Cretan Lines.
2o ΒΗΜΑ:
1) Μετά από συμβουλή των νομικών μας και απόφαση της γενικής συνέλευσης ξεκινήσαμε την σύσταση μία νέας ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με το διακριτικό τίτλο "CRETAN FERRIES" με μετοχικό κεφάλαιο 40.000€ από τα οποία συμμετέχουν 4 εταίροι από 7.000€ και 12.000€ με συμμετοχή της CRETAN LINES το οποίο ποσό το κατέβαλαν οι 4 ιδρυτικοί εταίροι για λογαριασμό της CRETAN LINES.
2) Συντάξαμε ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης με την εταιρεία "XRTG" από το οποίο συνοπτικά σας αναφέρουμε ότι: α) με βάση στοιχείων των τελευταίων ετών λειτουργίας της ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗΣ, στοιχείων των 70 δρομολογίων της CRETAN LINES, στατιστικά στοιχεία των γειτονικών νομών και στοιχεία της σημερινής πορείας της ναυτιλιακής αγοράς η CRETAN FERRIES με πλοίο το ELLI T ή ανάλογο του θα έχει κέρδη EBITDA (προ φόρων, τραπεζών, αποσβέσεων) με μέσο όρο 5ετίας 28% σε ένα εκτιμώμενο ετήσιο τζίρο 10.000.000€ το οποίο δηλώνει ότι η γραμμή είναι βιώσιμη υπό τις προδιαγραφές λειτουργικού κόστους ενός πλοίου τύπου ELLI T.
3) Κατηγοριοποιήσαμε σε αυτό το σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης τα χρέη της CRETAΝ LINES σε αυτά που α) βαραίνουν το πλοίο και υπάρχει κίνδυνος να απαγορευτεί ο απόπλους του και αποκατάσταση της ζημίας (περίπου 2.500.000€), β) βαραίνουν την CRETAΝ LINES και σε περίπτωση που δεν υπάρχει πλοίο βαραίνουν τους μετόχους (περίπου 1.900.000€) και γ) σε χρέη προς ιδιώτες δανειστές προς την CRETΑΝ LINES 700.000€.
4) Συμπεριλάβαμε στο σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης την πιστοποίησης από τον εγκεκριμένο οίκο "ALLIED ship broking ING" την αξία του πλοίου με επισκευασμένη τη βλάβη του που ανέρχεται η αξία του στα 4.100.000€
5) Αποφασίσαμε στο σχέδιο αυτό μετρώντας τα παραπάνω και για την προστασία μεγάλου μέρους των χρεών που θα έπρεπε να καλύψουν οι μέτοχοι της CRETAΝ LINES με ευθύνη να πληρώσουν ακόμα όσο η αξία των μετοχών του να αναγράψουμε στο σχέδιο αυτό προς την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ την αγορά του πλοίου ELLI T και τη μετονομασία του σε «ΕΛΕΥΘΕΡΝΑ».
6) Προσκομίσαμε στην ΕθΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ τον ΜΑΡΤΙΟ 2014 αυτό το σχέδιο ζητώντας τους χρηματοδότηση σε μία βιώσιμη χωρίς ανταγωνισμό γραμμή ώστε να μπει σε λειτουργία το πλοίο να εξοφλήσουμε τα χρέη του πλοίου και της CRETAN LINES καθώς επίσης βάση της μελέτης τα κέρδη που θα προκύπτουν της νέας εταιρείας θα επιτρέπουν μετά από 2 χρόνια και μέρισμα στους μετόχους ή νέες επενδύσεις.
7) Λάβαμε στις 21/5/2014 απάντηση από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ότι μετά από εξέταση της ορθότητας του σχεδίου αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης ότι εγκρίνουν την χρηματοδότηση της νέας εταιρείας CRETAN FERRIES το ποσό 1.500.000€ με τους κάτωθι βασικούς όρους:
Α) Θα γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1.500.000€ από το οποίο θα δεσμευτεί το 1.000.000€ που προσθέτοντας τη χρηματοδότησης (σύνολο 2.500.000€) θα αποπληρώσει η ίδια η τράπεζα τα ρυθμιζόμενα χρέη που βαραίνουν το πλοίο καθώς επίσης την αποπληρωμή του ναυλοσύμφωνου της CRETAN LINES κάνοντας μεταβίβαση του πλοίου στην CRETAN FERRIES βαρύνοντάς το με υποθήκη το 130% της αξίας της χρηματοδότησης (αξία υποθήκης 1.950.000€)
Β) Ορίζει η ίδια η τράπεζα τεχνική διαχειρίστρια την εταιρεία ALPHA MARINE για να έχει τον έλεγχο της καλής και νόμιμης τεχνικής λειτουργίας του πλοίου για όλο το διάστημα της χρηματοδότησης.
Γ) Προσκόμιση έγγραφων παραστατικών ρυθμίσεων των υπολειπόμενων χρεών πέρα των 2.5000.000€
Δ) Προσκόμιση πιστοποιητικών για την ολοκλήρωση επισκευής του πλοίου
Ε) Προσκόμιση σε τριμηνιαία βάση λογιστικών και οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας για όλο το διάστημα της χρηματοδότησης για εποπτεία οικονομικής πορείας της εταιρίας CRETAN FERRIES.
3ο ΒΗΜΑ:
Ενημερώσαμε τους θεσμικούς παράγοντες του νομού μας για όλα τα παραπάνω βήματα με δύο συναντήσεις στη δεύτερη παρευρέθηκαν ο κ. Δημητριάδης ο οποίος έκανε το σχέδιο αναδιάρθρωσης και χρηματοδότησης της εταιρείας μας καθώς επίσης και ο κ. Νταλάκος δικηγόρος και εκπρόσωπος του συνεργαζόμενου δικηγορικού μας γραφείου και αφού λύθηκαν όλες οι απορίες αποφασίσαμε από κοινού ότι πραγματικά το εγχείρημα είναι βιώσιμο και καλύβωντας παλιά λάθη της CRETAΝ LINES, αφού υπάρχει η βοήθεια της τράπεζα υπό την προϋπόθεση ότι θα πρέπει να βρούμε 1.500.000€ που γνωρίζουμε για την εποχή δεν είναι και τόσο εύκολο αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί γιατί αξίζει να έχει το Ρεθεμνάκι μας καράβι και είναι και μία μακροχρόνια άμεση και έμμεση επένδυση για όλους τους Ρεθεμνιώτες.
Η προϋπόθεση που θέσαμε όλοι μας είναι να ανοιχτεί ένας τραπεζικός λογαριασμός της CRETAN FERRIES (που είναι μία καθαρή νέα εταιρεία χωρίς φόβου δέσμευσης λογαριασμού) με αποκλειστική ιδιότητα τη μελλοντική αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με δύο όρους μετά από απόφαση του Δ.Σ της CRETAN FERRIES ότι δεν θα εκταμιευτούν χρήματα για άλλη χρήση πέρας της αύξησης εάν δεν μαζευτεί το ποσό των 1.500.000€ και δικαίωμα υπογραφής εκταμίευσης θα έχει μόνο ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ρέθυμνης και Αυλοποτάμου κ. ΕΥΓΕΝΙΟΣ και σε περίπτωση μη συγκέντρωσης του ποσού 1.500.000€ θα επιστραφούν πίσω ισόποσα το ποσό που κατέβαλαν οι Ρεθεμνιώτες.
4ο ΒΗΜΑ:
Μετά την ενημέρωση και της υπόσχεσης στήριξης αυτής της νέας (σωστής πλέον) προσπάθειας από το Σεβασμιότατο και τους θεσμικούς του νομού μας προχωρήσαμε στις ενέργειες μας για την αποπεράτωση της σύστασης της νέας ναυτιλιακής εταιρείας που τελείωσε στις 5/6/2014 αποχτώντας ΑΦΜ και στις 11/6/2014 αποπερατώθηκαν οι διαδικασίες ανοίγματος του τραπεζικού λογαριασμού στην ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ με αποκλειστική χρήση την αποταμίευση για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με αδιαίρετο συνδικαιούχο τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. ΕΥΓΕΝΙΟ και με προϋπόθεση εάν δεν συγκεντρωθεί ποσό 1.500.000€ να επιστραφούν πίσω τα χρήματα.
Η διαδικασία επαναδρομολόγησης του πλοίου στο λιμάνι μας θα εξαρτηθεί από το πόσο σύντομα θα κάνουμε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, που με την κάλυψη του ποσού των 1.500.000€ η ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ μας χορηγεί το δάνειο (1.500.000€), πληρώνει τις υποχρεώσεις που δεσμεύουν το πλοίο και γίνεται και η μεταβίβαση του πλοίου στην CRETAN FERRIES. Όλες αυτές οι διαδικασίες θα διαρκέσουν το αργότερο 30 ημέρες μετά από την ημέρα συγκέντρωσης του ποσού της αύξησης και το πλοίο μας θα κάνει το πρώτο του ταξίδι για το λιμάνι μας.
Έτσι λοιπόν είμαστε πλέον έτοιμοι να ξεκινήσουμε την προσπάθεια όλοι που αγαπάνε το Ρέθυμνο και ζητάμε από όλους σας να επενδύσετε σε αυτήν την προσπάθεια να έχουμε δικό μας καράβι και να φέρουμε μαζί του την ανάπτυξη του νομού μας συμμετέχοντας στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με την έκδοση 75.000 μετοχών αξίας 20€ εκάστης.
Τραπεζικός λογαριασμός ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: 258/477053-62
IBAN: GR5901102580000025847705362».
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Άρα καταλήγουμε εκεί όπου ξέραμε ότι θα καταλήξει: πρέπει να τσοντάρει ο Ρεθεμνιώτης 1,5 μύριο.

Το βλέπω ντέρμπι με Κολομβία :wub:

Link to comment
Share on other sites

Το σχέδιο είναι μεγαλοφυές (αλλοίμονο αν δεν ήταν αφού το συνέλαβε η ευκλεής XRTC): "other people's money".

Στο Ρέθυμνο όμως, προσωπικώς πιθανολογώ ισχυρές ενστάσεις έως αντιστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
[...]Πάντως, ο κ. Δούσμανης ξεκαθάρισε πως εάν ο στόχος της δρομολόγησης του πλοίου δεν επιτευχθεί μέχρι τις αρχές Ιουλίου, τότε τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. «Εμείς έχουμε βάλει έναν στόχο. Αν δεν καταφέρουμε να δρομολογήσουμε το πλοίο μέχρι τις αρχές Ιουλίου, πολύ λυπάμαι αλλά δεν θα το προχωρήσουμε, γιατί δεν θέλουμε να αποτύχουμε στην προσπάθεια αυτή. Πρέπει λοιπόν όλοι να βοηθήσουν».

 

 

[...]Όλες αυτές οι διαδικασίες θα διαρκέσουν το αργότερο 30 ημέρες μετά από την ημέρα συγκέντρωσης του ποσού της αύξησης και το πλοίο μας θα κάνει το πρώτο του ταξίδι για το λιμάνι μας.

 

 

Έχοντας υπ' όψη τα παραπάνω και διαβάζοντας το προχθεσινό δημοσίευμα, που γράφει ότι ακόμα δεν έχουν βρεθεί τα χρήματα, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να δρομολογηθεί το πλοίο στις αρχές του Ιουλίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...