Jump to content
Shipfriends

Zeus Palace (IMO 9208071)


Recommended Posts

Παραθετω το σχολιο που εγινε στο ιταλικο forum navi e armatori
 

Quote
Ieri sera sentito un mio collega che lavora su questa unità mi diceva che la nave terminata la sostituzione del Florencia ad inizio mese prossimo passerà sull'adriatico.
Sempre in livrea Grimaldi e con personale Grimaldi effettuerà diverse linee ad alternanza con altre navi Minoan.
Questa manovra servirà a studiare le linee sulle quali poi verranno piazzati i due nuovi cruise in costruzione presso Fincantieri di C/Stabia

 


Κοινως θα αντικαταστησει πλοια των Μινωικων,το πιο λογικο στην Βενετια...Αυτη η κινηση λεει,χρειαζεται για να μελετηθει η κινηση στις γραμμες της Αδριατικης ωστε να δουν που θα βαλουν τα καινουργια CRUISE που ναυπηγουνται.

 

________________________________________________________________________________

(2001, ex-Προμηθεύς, Prometheus, Eurostar Barcelona)

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 285
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ως μέλος του ΜΙΝΟΑΝ Εν πλω μου ήρθε σήμερα ένα mail που μέσα σε όλα έλεγε και τα εξής:

Αγαπητά μέλη του Minoan Εν Πλω,

Σας ενημερώνουμε, ότι κατά το χρονικό διάστημα από 11.10.2008 μέχρι 29.01.2009 η Minoan Lines έχει ναυλώσει από την εταιρία INDUSTRIA DI ARNAMENTO MERIDIONALE Spa το πλοίο "EUROSTAR BARCELONA", το οποίο θα δρομολογηθεί στις γραμμές Πάτρα-Βενετία & Πάτρα-Αγκώνα σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

...

Για να μην το βάζω όλο, το πλοίο θα κάνει ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα δρομολογίων που έχουν μέχρι σήμερα τα παλάτια της Βενετίας και τα παλάτια της Αγκώνα.

Πέρα από κάθε ερμηνεία που μπορεί να έχει αυτή η κίνηση, το μόνο που θέλω να πω είναι: Με το καλό να ξαναέρθει ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ στην πατρίδα του... έστω και για λίγο μόνο!

Link to comment
Share on other sites

χτες το βραδυ, το εψαχνα στο οργανο του Εωσφορου :D και ηταν Livorno, σημερα ηταν στο Furopoort, οπως παλια. ελειπε ο πριγκιπας ομως.

παντως και απο κοντα που το ειδα, του παει η μετασκευη που εχει γινει. δεν εχουν αλλοιωθει οι γραμμες του βαποριου.

λιγο ειρωνικη η σκηνη. ευρωπη στο 7-8 πρωην προμηθεας στο 4, παλι στον ιδιο στολο, αλλα και τα δυο ο ιδιοκτητης να μην τα πολυθελει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

χτες (10/10) η εντυπη εκδοση της πελοποννησου, ειχε ενα σχολιο για την ναυλωση του προμ.. ουπς του eurostar barcelona απο τις μινωικες (με χτεσινη φωτο του πλοιου στην πατρα) και στον ερχομο του sfI.

η πελοποννησος αφου αναφεροταν στην ιστορια του barca (ειπε οτι ειναι μετασκευη του προμηθεα) παρουσιαζε την επανοδο του ως κοσμοιστορικο γεγονος που επιβεβαιωνει την κυριαρχια των μινωικων μετα την "συνεργασια" τους με τον ομιλο grimaldi. μαλλιστα ο ερχομος του forzafastI παρουσιαζεται ως εσπευσμενη απαντηση της mig στο grimaldi επειδη εφερε το eurostar barcelona:eek:.

γιατι σας τα λεω ολα αυτα θα μου πειτε. να γιατι το βραδυ, την ωρα που το eurostar barcelona εκανε bunkering απο το leone I, το χαζευε μια παρεα 3 ηλικιωμενων πατρινων. λεει ο ενας σαν superfast ειναι και του απαντα ο αλλος: οχι!! ειναι ιταλικο και ειναι μεταποιηση του προμηθεα των κρητικων. το ελεγε η πελοποννησος:rolleyes:

στο τσακ κρατηθηκα να ρωτησω απο που θα ειναι ο καβαλος μετα τη μεταποιηση:rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

μεχρι σημερα το μεσημερι δεν ειχε γινει κατι τετοιο και δε νομιζω οτι ειναι στις προθεσεις του κυρ μανωλη να σου πω την αληθεια.

ειναι ενυπωσιακως παντως στα μπλε και δειχνει ωραια το βραδυ με τα σιελ neon φωτα που εχουν προστεθει με τη μετασκευη(οπως τα ιταλικα palace).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έτυχε πριν λίγες μέρες να δω το πλοίο στην Πάτρα, παρέα με τους afghanionians που το γυροφέρνανε.

Εντυπωσιακό γενικά σαν σκαρί, με μετασκευή που δεν αλλοίωσε τις γραμμές του.

Αρνητικό για μένα η έντονη παρουσία σκουριάς, ειδικά σε σημεία που δε περίμενα, όπως η οροφή του άνω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η πλωρη του ειναι ισως η πιο ωραια πλωρη απο καθε αλλο νεοτευκτο. Αν προσεχαν λιγο τις υπερκατασκευες και κυριως την πρυμνη του (σε ολα τα αδερφα) θα μπορουσε να ηταν απο τα πιο κομψα βαπορια. Επισης αξιοσημειωτη ηταν η υψηλη ταχυτητα του, καθως μια φορα που ταξιδευα με τo Olympia Palace μελος του πληρωματος μου ειχε πει πως τα κορεατικα κανανε τους καλυτερους χρονους στην Ανκωνα απο τα ιταλικα. Εκει που οπως αλλα μελη εχουν αναφερει πως 'χωλενε' ηταν μαλλον στους εσωτερικους χωρους, απο αποψη ποιοτητας υλικων και στενοτητας χορου. (π.χ. καμπινες)

Link to comment
Share on other sites

με τον προμηθεα δεν ειχα ταξιδεψει. ειχα ταξιδεψει με το αριαδνη palace (moby tommy) λιγο πριν πουληθει. αν σκεφτω οτι ηταν βελτιωμενη εκδοση των προμηθεας/ωκεανος τοτε καταλαβαινετε πως ηταν μεσα αυτα τα δυο.

εξωτερικα ειναι εξαιρετικα ομορφα (ειδικα οι πλωρες τους), με ωραιοτερο μετα τις μετασκευες τον ωκεανο.

απο ταχυτητα δεν ξερω ποσο επιαναν στα trials, αλλα υπηρεσιακη πηγαιναν κατα μεσο ορο γυρω στο ενα μιλι κατω απο τα ιταλικα (με το olympia ειχαμε βγαλει ολο το ταξιδι με ταχυτητες γυρω στα 29, ενω το αρδιανη ηταν γυρω στο ενα μιλι πιο κατω 27.5-28 και τις 2 φορς με μπουνατσα). στην πατρα παντως οποτε καποιο κορεατικο αντικαθιστουσε τα ιταλικα στην ancona εκανε μια ωρα παραπανω.

τωρα γιατι παραγγελθηκαν και τι εξυπηρετουσαν το εχουμε πει πολλες φορες.

ο προμηθεας και ο ωκεανος προοριζονταν να κανουν πατρα ηγουμενιτσα βενετια σε 22 ωρες και να μεταφερουν κυριως φορτηγα. μετα οταν ειδαν οτι δεν εβγαινε η ταχυτητα τα ειχαν μπαλαντερ (ποτε βενετια, ποτε ancona), αλλα απο την πρωτη στιγμη που ηρθαν φανηκε οτι ηταν λανθασμενη επιλογη απο καθε αποψη. οπως θα δειτε και στα παραπανω link, ο προμηθεας (ηρθε ανοιξη του 2001) εκανε το μπαλαντερ, ο ωκεανος (ηρθε καλοκαιρι του 2001) συντομα εγινε ariadne palace I και ναυλωθηκε (ανοιξη 2002-ανοιξη 2003) σε μια κοινοπραξια minoan aldo και εκανε ιταλια μαλτα τυνησια. (για εκει προοριζοταν αρχικα το σημερινο moby tommy και για αυτο ειχε περισσοτερα κρεββατια).

καλοκαιρι του 2002 ο προμηθεας ηταν στη γραμμη της βενετιας. το καλοκαιρι του 2003 εκαναν και τα δυο πατρα ηγουμενιτσα bari, πηγαινοερχομενα αδεια και μπαζοντας την εταιρια μεσα πολλα λεφτα. το πρωην ωκεανος ειχε πουληθει στον lotta απο την ανοιξη του 2003 με leaseback για 6 μηνες (με ιταλικη σημαια πηγαινε bari). o προμηθεας ναυλωθηκε σεπτεμβρη του 2003 στην caronte για λιγους μηνες και στη ληξη της ναυλωσης πουληθηκε σε αυτη. και τα 2 βαπορια λεγοταν τοτε οτι πουληθηκαν κοψοχρονια υπο την πιεση των τραπεζων και της ελλειψης ρευστοτητας των μινωικων. ο συνδυασμος ναυλωσης/πωλησης εγινε για λογιστικους λογους. η caronte μοσχοπουλησε τον προμηθεα (που τον κραταγε με το ιδιο ονομα και τα ιδια χρωματα) λιγους μηνες μετα.

ετσι εξηγουνται ολα ;)


ΥΓ δεν μαθαμε τελικα τι συμβολιζει το Α στο σημαιακι ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ΥΓ δεν μαθαμε τελικα τι συμβολιζει το Α στο σημαιακι;)

Μήπως πρόκειται για αυτό το σημαιάκι?

Εάν ναι...τότε είναι η σημαία της "Atlantica S.p.A. di Navigazione, Genoa - blue flag, white "A".", εταιρείας του Ομίλου Grimaldi.

it~atnav.gif

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Συμφωνα με το ferries of southern europe και γερμανους πρακτορες οταν φυγει το πασιφαη ο ικαρος θα κανει τα δρομολογια του (δευτερα και πεμπτη απο πατρα) και το barca θα κανει του ικαρου (οπως και τωρα).

Εγω παλι διαβασα(σημερινα νεα)στο ιταλικο forum,πως απο Φλεβαρη θα κανει Civitavecchia-Trapani-Tunisi...:confused:Για να δουμε τι θα γινει στην πραγματικοτητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ . ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΟΤΙ TO EUROSTAR BARCELONA ΘΑ ΜΕΤΑΝΟΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΖΕΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΣΙΝΙΑΛΑ ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ . ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ? ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΤΙ ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν σου κανει φιλος απο την Ελλαδα αλλα νομιζω οτι τα παραπανω θα επιβεβαιωθουν πληρως. Μαλιστα το πληρωμα του Πασιφαη θα απορροφηθει κυριως απο το ΖΕΥΣ (σε λιγες μερες και επισημα) ;)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και το "ΖΕΥΣ" επισημοποιείται πλέον και δια στόματος του μεγάλου αφεντικού, να υποθέσουμε ότι το δεύτερο συνθετικό - "ΠΑΛΑΣ" - διατηρείται και δεν αναφέρεται ως αυτονόητο, ή οι Μινωικές μετά από πολλά χρόνια θα έχουν ξανά στο στόλο τους πλοίο που το όνομα του δεν θα παραπέμπει σε ...χλιδάτες καταστάσεις ??? :P

Link to comment
Share on other sites

Αν και ο κυρ Μανωλης μας ειπε οτι θα μας στειλει στον ΔΙΑ:P,ο Σουηδος μας ενημερωνει οτι

2009. Omdopt till EUROSTAR TUNIS. 2009. Insatt mellan Civitavecchia - Trapani - Tunis.

Προς το παρον παντως,η σουηδικη πληροφορια δεν επιβεβαιωνεται απο πουθενα.

Edited by proud_ionian
σουηδικη ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσπαθώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό ο Γκριμάλντι θα μετονομάσει το Eurostar Barcelona σε ΖΕΥΣ. Το βρίσκω αρκετά άηχο όνομα για πλοίο. Εντάξει τιμάει τους αρχαίους μας θεούς, θα αποκτήσει και fun club μεταξύ των Δωδεκαθεϊστών:rolleyes:...αλλά δεν τα βρίσκω αυτά αρκετά για την μετονομασία. Ίσως, να θέλει να τονίσει την διαδοχή της Αρχαίας Ελλάδας...από την Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία (το πιάσατε το υπονοούμενο:(). Ίσως...αλλά μάλλον άστοχο το βρίσκω. Ας το έβγαζε JUPITER...;)

Link to comment
Share on other sites

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ EUROSTAR BARCELONA ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ , ΤΟΣΟ ΑΠΟ ΟΔΗΓΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΒΑΤΕΣ . ΞΕΡΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ . ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΗΜΕΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΔΗ ΒΑΦΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...