Jump to content
Shipfriends

Zeus Palace (IMO 9208071)


Recommended Posts

Στην Minoan Italia,δηλαδη στη Minoan δηλαδη στην Atlantica-Grimaldi. :P  ;) Το πλοιο οντως ειχε αγοραστει απο τις Μινωικες τον Δεκεμβρη του 2009,ταξιδεψε κατα διαστηματα στην Αδριατικη και εν συνεχεια ναυλωθηκε στην Grimaldi Lines στην οποια ειναι ναυλωμενο και για το 2013 και γι αυτο το λογο τυπικα τωρα''υποναυλωνεται''εκτακτως στην ιδιοκτητρια για να καλυφθει η κινηση.

 

Φυσικα ολα αυτα μικρη πρακτικη σημασια εχουν(αναλογη της τοποθετησης του Blue Star 1 στη θεση του XII στο Ηρακλειο)ιδιος ομιλος,ιδιος ιδιοκτητης μπορει αυριο να κανει δρομολογια στην Αγκωνα,μεθαυριο στην Τσιβιταβεκια,την επομενη στο Ηρακλειο και παει λεγοντας..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Οπως ανακοινωσε σημερα η Grimaldi Lines στις 19/7 το Ζευς Παλας θα εκτελεσει το τελευταιο δρομολογιο στη γραμμη Ιταλια-Τυνησια καθως αποφασιστηκε η διακοπη της λειτουργιας της εν λογω γραμμης απο την εταιρεια.Αμεσως μετα το πλοιο παει Πατρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν και κλειστο το AIS του πλοιου αυτη την ωρα το τελευταιο του στιγμα σημερα το απογευμα ανοικτα της Messina μαρτυραει οτι εχει βαλει πλωρη για την Πατρα για να ξεκινησει τα δρομολογια για Αγκωνα-Τεργεστη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Νότια της Κεφαλονιάς με πλώρη για Πάτρα. Σε 3 ώρες θα είναι εκεί. Πρώτο δρομολόγιο την Τετάρτη 24/7 στις 16:30 όπως είπε ο MILTIADIS, από Πάτρα για Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα και Αγκώνα(και όχι πρώτα Κέρκυρα και μετά Ηγουμενίτσα όπως είχαμε συνηθίσει από τα πλοία της Βενετίας. Επίσης αν κάποιος ξέρει να μας πει από πότε έχει να συνδεθεί Κέρκυρα με Αγκώνα - απ όσο θυμάμαι, μόνο της Βενετίας και του Μπάρι έπιαναν Κέρκυρα.)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εντονες διαμαρτυριες για την κατασταση του πλοιου στα ταξιδιωτικα γραφεια. Παν βρωμικο , εως και τριχες σκυλων σε καμπινες . Τηλεορασεις που λειπουν απο Lux καμπινες , εως και κρεβατια και πολυθρονες... Φαγητο κρυο και αθλιο. ΑΚουσΤΗΚΕ και το τρομερο σεναριο περι απομακρυνσης του πλοιου απο την ιταλικη εταιρεια με το περας του καλοκαιριου λογω της αθλιας καταστασης που εχει περιελθει το πλοιο υπο την διαχειριση του Ιταλου. Και απορω... Εναι η 3 φορα που το πλοιο ερχεται και αυτη την φορα ακουγονται πολλα για καθαριοτητα - συμπεριφορες . Τουλαχιστον ειναι συνεπης στα δρομολογια του.

Edited by oceanus
Link to comment
Share on other sites

Θυμηθείτε και το πώς συμπεριφέρθηκαν στον διαπρεπή συντάκτη-επιστήμονα του γνωστού ναυτιλιακού περιοδικού όταν ταξίδεψε για να κάνει ρεπορτάζ παρουσίασης του σκάφους. Θα μου είτε πως είναι άσχετο αυτό που αναφέρω αλλά, ξέρετε, όλα παίζουν το ρόλο τους.

 

Κρίμα για εμάς που το υποδεχθήκαμε εκείνη την άνοιξη στο Ηράκλειο, με τον πλοίαρχο που το έφερνε Γιάννη Δοκιανάκη να μπαίνει πανηγυρικά (συγκινημένος) στο λιμάνι,  με το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ (προηγούμενο πλοίο του καπετάν Γιάννη) που το καπετάνευε πλέον ο πρώην ύπαρχος του (επί πλοιαρχίας Δοκιανάκη) cpt. Γιώργος Δουρουντουδάκης να χαλάει τον κόσμο με τα σφυρίγματα υποδοχής του νέου πλοίου.... Και ας μην ξχνάμε ότι στο ταξίδι από Κορέα προς  Ελλάδα πέθανε και ο προισταμενος αρχικαμαρότος του ΠΡΟΜΗΘΕΑ Αλέκος Τερχίνογλου..

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

εδω και χρονια εχει προβληματα το πλοιο (θυμηθειτε και το black out στη βενετια)

 

Να μιλήσουμε τη γλώσσα της αλήθειας ή ...να τυρβάζουμε περι αλλοτρίων? 'Οταν οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ένοιωθαν πανίσχυρες, παρά το θάνατο του αείμνηστου Παντελή Σφηνιά,  παράγγελναν πλοία χωρίς να εχυν γραμμές προς δρομολογηση. Το ΩΚΕΑΝΟΣ πού δρομολογήθηκε, μετά την αρχική 8μηνη δρομολόγηση στη Βενετία (Αχ βρε, Θρύλε της ΑΝΕΚ και μετέπειτα των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ  Ευάγγελε Στάικε, πρώτε πλοίαρχε του ΩΚΕΑΝΟΣ και πρώην πλοίαρχε των ΑΡΕΤΟΥΣΑ, Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΙΣ, ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ), δεν πρόλαβες να δεις τα χάλια των επιγόνων.... 

 

Πού πήγε το ΑΡΙΑΔΝΗ ΠΑΛΛΑΣ, επί πλοιαρχίας Γιώργου Καταντωνάκη που το έφερε από την Κορέα στην Κρήτη?

 

Πού βρέθηκε ο πρώτος καπετάνιος του ΠΡΟΜΗΘΕ? Ας μας πουν οι ειδήμονες. Τίποτα δεν είναι τυχαίο στον κόσμο αυτό. Σας το υπενθυμίζει ένας πανεπιστημιακός δάσκαλος και όχι ένας καπετάνιος...

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ Proud Ionian, για το ήθος και την καλλιέργεια ψυχής  που διαθέτεις.

Link to comment
Share on other sites

Μην μπλεκουμε την κ@@λα και το ενδιαφερον για τα πλοια, με τα προσωπα.

 

ο ομιλος Grimaldi εχει ενα συγκεκριμενο τροπο εκμεταλλευσης των πλοιων του και ειδικοτερα εκεινων που θεωρει οτι περισσευουν. καλως ή κακως θεωρουν οτι ο προμηθευς/zeus palace περισσευει και δεν αξιζει να ξοδεψουν ουτε το πετρελαιο για το ρευμα που θα καψουν οι ηλεκτρικες σκουπες που θα μαζεψουν τις σκυλοτριχες. μπορει να μας χαλαει, να μας ανακατευει, αλλα τι να κανουμε, ετσι ειναι η ζωη.

 

YΓ: Καποια στιγμη, σε ενα απο τα περασματα του Δια απο τη χωρα της Φαιδρας πορτοκαλεας, επιβιβασθηκαν καποιοι για free ταξιδακι στη Βενετια και τα δεοντα λιβανισματα, μαλλον χωρις προτερη συνεννοηση. Ο καπετανιος αρνηθηκε να τους δεχθει στη γεφυρα κατα τη διαρκεια του αποπλου απο την Πατρα για λογους ασφαλειας. Αντιπροτεινε να ανεβουν γεφυρα μαζι την επομενη το πρωι που θα ειναι στα ανοικτα και θα ειναι κι αυτος μεσα, αλλα κρατησαν την αναπνοη τους και δεν μπηκαν. Φροντισαν ομως να μαθευτει η δικη τους εκδοχη urbi et orbi.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Προχθες, καθως περασε πολυ κοντα μου κατα την αναχωρηση του απο Ηγουμενιτσα διεκρινα μια πολυ ασχημη εικονα εξωτερικα και στο επανω γκαραζ... Σκουριες και τρεξιματα παντου , επιβατης κανενας εξω κατα την αναχωρηση για Πατρα. Το πανω γκαραζ αδειο.. Η εικονα ενος στοιχειωμενου πλοιου...

Link to comment
Share on other sites

Κι έτσι θα μείνει! Οι Ιταλοί έχουν άλλη νοοτροπία περί συντηρήσεως πλοίων και όπως πολύ σωστά είπε και ο Proud, είναι ένα βαπόρι που δεν ενδιαφέρει τον Grimaldi και κοιτάει διακαώς να πωληθεί

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι κριμα ο Προμηθεας μας να βρισκεται στη κατασταση που περιγραφτηκε απο τους φιλους παραπανω.Προφανως με αδειο γκαραζ και αδεια καταστρωματα λιγοι θα το προτιμουν στην Αδριατικη και θα ειναι δυσφημιση για τη Minoan.O Προμηθεας μας οταν αγοραστηκε απο το Grimaldi ηταν φοβερο βαπορι(ακομα και μετα τη μετασκευη του) συντελωντας στη γιγαντωση του Ιταλου.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί υπάρχουν κι'άνθρωποι που βαριούνται-ή δέν θέλουν-να οδηγήσουν στον (Ινδικών προδιαγραφών,υποθέτω) δρόμο μέσα στα όρη και στ'άγρια βουνά τής Δυτικής Ελλάδος.....

 

Αλλά βέβαια,με τίς σκυλότριχες μέσα στίς καμπίνες,ακόμη κι'αυτοί μάλλον τελικώς προτιμούν να κάνουν οδικώς την διαδρομή,καθ'ότι όποιος κοιμάται με σκύλους (ή ακόμη και σκυλότριχες),ξυπνάει με ψύλλους.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...