George Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Κάτι το οποίο παρατηρώ τον τελευταίο, τουλάχιστον, ένα μήνα είναι πως το δρομολόγιο της Κυριακής των EUROCARGO από Πάτρα είναι τοπικό για Bari χωρίς να συνεχίζει για Βενετία. Στο Bari φτάνουν το μεσημέρι της Δευτέρας και από εκεί αναχωρούν το βράδυ της ίδιας μέρας πίσω για Πάτρα. Για του λόγου το αληθές, σήμερα επιστρέφει από Bari το EUROCARGO GENOVA το οποίο είχε φύγει από Πάτρα την Κυριακή στις 22:30.
Diagoras Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Πολύ ωραία παρατήρηση! Άρα εκεί που η Attica κουβαλάει 15 φορτηγά (στο κομμάτι Πάτρα-Bari) ο Grimaldi βάζει ολόκληρο Eurocargo...
Agaios Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Τα 15 φορτηγά που λες δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Πάνω από 40 κομμάτια βάζει η σουπερφαστ καθημερινά από Πάτρα για Μπάρι.
proud_ionian Posted October 31, 2022 Author Posted October 31, 2022 (edited) Παραμονή Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς δεν έχει αναχώρηση από Πάτρα η ΚΞ ΥΓ: ΕΙναι επιπλέον ακυρώσεις. 25/12 & 01.1 δεν ειχε ετσι και αλλιως Edited October 31, 2022 by proud_ionian ΥΓ
kefalonia94 Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 Όπως κάθε χρονιά έτσι και του χρόνου το καλοκαίρι: RIGEL VII από Μπάρι για Κέρκυρα, Ηγουμενίτσα και Σάμη. ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ & ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ 8/7-8/9: BARI - CORFU - IGΟUMENITSA 20:00 ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟ 8/7-12/8: BARI - CORFU - IGΟUMENITSA 23:59 ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟ 17/7-28/8: BARI - CORFU - IGΟUMENITSA - SAMI 20:00 ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ 20/8-3/9: BARI - IGΟUMENITSA 10:00 1-3-5-7-10-12/7 & 1-4-6-8/9: BARI - IGΟUMENITSA 20:00
spiroszante Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 (edited) Εκτός για άλλη μια χρονιά η Ζάκυνθος από το δρομολόγιο δηλαδή.Ντροπη του που την άφησε χωρίς απευθείας σύνδεση με Ιταλία. Θα μπορούσε στο δρομολόγιο της Δευτέρας από το Μπάρι να βάλει ο κυρ Γιώργης ο Βεντούρης το νησί μου την Ζάκυνθο που δεν έχει απευθείας σύνδεση με την Ιταλία 3 χρόνια τώρα και πάει και για 4η χρόνια σερί! Επίσης θα μπορούσε το Rigel 7 να πιάνει και Ζάκυνθο κατά τη γνώμη σας?? Edited December 10, 2022 by spiroszante
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 Γιατί είναι ντροπή του, το είχε κάνει τάμα στον Άγιο Διονύσιο και δεν το εκπλήρωσε? Αν κρίνει πως δεν έχει επαρκή κίνηση, δεν τη βάζει.
spiroszante Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 1 hour ago, Nick the Greek said: Αν κρίνει πως δεν έχει επαρκή κίνηση, δεν τη βάζει. Κάνεις λάθος φίλε.Δεν την έκοψε το 2020 λόγω μικρής κίνησης.Μεχρι το 2019 έφερναν παρά πολύ κίνηση από Ιταλούς εδώ στην Ζάκυνθο τα αείμνηστα Bari και Rigel 1 και κυρίως τον Αύγουστο και για όσους δεν ξέρουν τα νησιά του Ιονίου είναι Νο1 προορισμός των Ιταλών(τα τελευταία 3 χρόνια η Κέρκυρα και η Κεφαλονιά) το καλοκαίρι.Αφου ο Γιώργης ο Βεντούρης δεν έβαλε την Ζάκυνθο ούτε και τώρα,μήπως πρέπει να σκεφτεί η Αττικα του χρόνου το καλοκαίρι να βγάλει την Κέρκυρα απο το δρομολόγιο του Μπάρι(1-2 φορές την εβδομάδα από και προς κάθε κατεύθυνση) τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο και να βάλει την Ζάκυνθο?? ΥΓ:Και μην πει κανείς ότι τα Σουπερφαστ του Μπάρι δεν μπορούν να δέσουν στο μώλο του Αγ.Νικολαου(Πόρτο).
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 Αν είχε τόση κίνηση και έβγαζε πολλά λεφτά, τότε γιατί σταμάτησε?
proud_ionian Posted December 10, 2022 Author Posted December 10, 2022 Προφανώς η κίνηση, δεν είναι αρκετή για να καλύψει το κόστος, για αυτά τα 60 επιπλέον μίλια Σάμη Ζάκυνθος Σάμη. Η Attica, κάποια καλοκαίρια, έκοβε την Πάτρα τα Σάββατα, για να βγάλει δύο επιπλέον δρομολόγια για Ηγουμενίτσα. Θεωρώ απίθανο να κατέβει Ζακύνθο.
spiroszante Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 16 minutes ago, Nick the Greek said: Αν είχε τόση κίνηση και έβγαζε πολλά λεφτά, τότε γιατί σταμάτησε? Αυτό δεν το ξέρω.Σιγουρα όχι λόγω μικρής κίνησης η και προβλήματος με τα βυθισματα στο Πόρτο.Την έκοψε πολύ άδικα χωρίς λόγο και αιτία και έκανε μεγάλο λάθος ο Γιώργης ο Βεντούρης.Θα ήθελα πολύ να τη βάλει και να έβλεπα την ναυαρχίδα του το Rigel 7 εδώ στη Ζάκυνθο.Θα ανέβαζε κι άλλο τουριστικά το νησί μου.
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 Άρα λοιπόν δεν ξέρεις γιατί έκοψε τις προσεγγίσεις, πάντως λόγω κίνησης δεν ήταν. Άρα τότε ή είναι εντελώς ηλίθιος και δεν ξέρει το συμφέρον του, ή είναι εμπαθής με τη Ζάκυνθο.
spiroszante Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 6 minutes ago, proud_ionian said: Προφανώς η κίνηση, δεν είναι αρκετή για να καλύψει το κόστος, για αυτά τα 60 επιπλέον μίλια Σάμη Ζάκυνθος Σάμη. Εγώ φίλε Proud δεν ανέφερα καθόλου τη Σάμη.Σε αυτή την περίπτωση δεν κολλάει πουθενά. 8 minutes ago, proud_ionian said: Η Attica, κάποια καλοκαίρια, έκοβε την Πάτρα τα Σάββατα, για να βγάλει δύο επιπλέον δρομολόγια για Ηγουμενίτσα. Θεωρώ απίθανο να κατέβει Ζακύνθο. Θα μπορούσε ωστόσο ένα από τα 2 Σουπερφαστ του Μπάρι τα Σαββατα αντί για Κέρκυρα να πιάνει Ζάκυνθο.Δηλαδη να κάνει το εξής δρομολόγιο: Μπάρι-Ηγουμενίτσα-Ζακυνθο-Μπάρι .Θα την έφερνε λόγω της σχετικά υψηλής ταχύτητας πιο κοντά με την Ιταλία. 15 minutes ago, Nick the Greek said: Άρα τότε ή είναι εντελώς ηλίθιος και δεν ξέρει το συμφέρον του, ή είναι εμπαθής με τη Ζάκυνθο. Το πρώτο ίσως.Επειδη είναι εντελώς ηλίθιος και δεν ξέρει το συμφέρον του.
proud_ionian Posted December 10, 2022 Author Posted December 10, 2022 (edited) Κάτι δεν κατάλαβες. Μέχρι Σάμη πάει έτσι και αλλιώς. Η απόσταση Σάμη Ζάκυνθος και πίσω είναι το επιπλέον κομμάτι. Ηλίθιοι είναι και οι του Brindisi υποθέτω. Έχουν κόψει τη Ζάκυνθο και αυτοί. Η Κέρκυρα είναι πάνω στη ρότα τους. (Άσε τη ζήτηση). Edited December 10, 2022 by proud_ionian
Nick the Greek Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 9 minutes ago, spiroszante said: Το πρώτο ίσως.Επειδη είναι εντελώς ηλίθιος και δεν ξέρει το συμφέρον του. Προσπαθώ να σου πω ότι έχεις βγάλει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα στο κεφάλι σου και προσπαθείς να το στηρίξεις σε αβάσιμα και απίθανα σενάρια. Αυτό όμως δε γίνεται γιατί αυτό που υποστηρίζεις είναι εντελώς αστήρικτο. Με την ίδια σου τη λογική, αφού τα πτηνά της Levante μας λένε ότι η γραμμή της Σμύρνης έχει μεγάλες πληρότητες, τότε και ο Θεοδόσης που την σταμάτησε μετά από 2 μήνες είναι επίσης εντελώς ηλίθιος και πάει κόντρα στο συμφέρον του. Αν έχεις ένα κατσαβίδι εκεί κοντά σου, πάρτο, και βίδωσε καλά στο μυαλό σου το ακόλουθο: Ο επιχειρηματίας -και ειδικά ο εφοπλιστής- έχει μοναδική πατρίδα το κέρδος. Αν έβγαζε χρήματα ο Βεντούρης από τη Ζάκυνθο, όχι μόνο θα έπιανε εκεί συνέχεια αλλά θα είχε βάλει το χάρτη του νησιού σου στην τσιμινιέρα. Και επειδή ούτε οι Κιμωλιάτες έχουν πατροπαράδοτη έχθρα με τους Ζακυνθινούς, απλά η προσέγγιση δεν έβγαζε τα λεφτά που εσύ νομίζεις. Και γι αυτό την έκοψαν.
Kostas18gr Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 1 hour ago, spiroszante said: Αυτό δεν το ξέρω.Σιγουρα όχι λόγω μικρής κίνησης η και προβλήματος με τα βυθισματα στο Πόρτο.Την έκοψε πολύ άδικα χωρίς λόγο και αιτία και έκανε μεγάλο λάθος ο Γιώργης ο Βεντούρης.Θα ήθελα πολύ να τη βάλει και να έβλεπα την ναυαρχίδα του το Rigel 7 εδώ στη Ζάκυνθο.Θα ανέβαζε κι άλλο τουριστικά το νησί μου. Από την στιγμή που καταφέρνει και γεμίζει το ριγκελ 7 για Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα να κάνει τι κάτω; Αφού γεμίζει με Κέρκυρα και Ηγουμενίτσα βάζει και τα φορτηγά για Ηγουμενίτσα γεμίζει και τα γκαράζ άρα δεν υπάρχει λόγος να κάνει επιπλέον δρομολόγια για κάτω από την στιγμή που βγάζει χρήμα σε Ηγουμενίτσα και Κέρκυρα. Όσο λιγότερα έξοδα τοοσ καλύτερα για την εταιρεία και την κάθε εταιρεία και για να μειώνει και κάθε χρόνο τα δρομολόγια προς τα εκεί κάτω άρα η κίνηση που έχει δεν φτάνει . Δεν νομίζω ότι είχε τέτοια κίνηση που έφτανε τα βγάλει τα έξοδα για εκεί κάτω και θα την έβγαζε έτσι . Για να την βγάζει και να μειώνει τα δρομολόγια χρόνο με τον χρόνο άρα η κίνηση δεν είναι τέτοια που βγάζει καλύπτει. Επικεντρώθηκε Ηγουμενίτσα έφερε το ριγκελ 7 βάζει και παραπάνω φορτηγά και επιβάτες οπότεια χαρά για την εταιρεία.
spiroszante Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 1 hour ago, proud_ionian said: Κάτι δεν κατάλαβες. Μέχρι Σάμη πάει έτσι και αλλιώς. Η απόσταση Σάμη Ζάκυνθος και πίσω είναι το επιπλέον κομμάτι. Ηλίθιοι είναι και οι του Brindisi υποθέτω. Έχουν κόψει τη Ζάκυνθο και αυτοί. Η Κέρκυρα είναι πάνω στη ρότα τους. (Άσε τη ζήτηση). Στο πρώτο συμφωνώ,ενώ στο δεύτερο και το τρίτο όχι. Αυτοί του Μπρίντιζι(Red Star Ferries)δεν έκοψαν μόνο τη Ζάκυνθο αλλά και τη Σάμη.Και έτσι η γραμμή Μπρίντιζι-Σαμη-Ζακυνθος σταμάτησε.Η Κέρκυρα μπορεί να είναι πάνω στην ρότα τους,αλλά έχει 300 επιλογές (που λέει ο λόγος)για Ιταλία,η Κεφαλονιά μια επιλογή και η Ζάκυνθος καμία.Δεν πρέπει δηλαδή η Αττικα να σκεφτεί τη Ζάκυνθο?? 1 hour ago, Nick the Greek said: Προσπαθώ να σου πω ότι έχεις βγάλει ένα αυθαίρετο συμπέρασμα στο κεφάλι σου και προσπαθείς να το στηρίξεις σε αβάσιμα και απίθανα σενάρια. Αυτό όμως δε γίνεται γιατί αυτό που υποστηρίζεις είναι εντελώς αστήρικτο. Με την ίδια σου τη λογική, αφού τα πτηνά της Levante μας λένε ότι η γραμμή της Σμύρνης έχει μεγάλες πληρότητες, τότε και ο Θεοδόσης που την σταμάτησε μετά από 2 μήνες είναι επίσης εντελώς ηλίθιος και πάει κόντρα στο συμφέρον του. Η Λεβάντε έκοψε τη γραμμή της Σμύρνης λόγω μικρής κίνησης και πολύ καλά έκανε.Δεν χαρακτηρίζω ηλίθιο τον Θεοδόση. 1 hour ago, Nick the Greek said: Αν έχεις ένα κατσαβίδι εκεί κοντά σου, πάρτο, και βίδωσε καλά στο μυαλό σου το ακόλουθο: Ο επιχειρηματίας -και ειδικά ο εφοπλιστής- έχει μοναδική πατρίδα το κέρδος. Αν έβγαζε χρήματα ο Βεντούρης από τη Ζάκυνθο, όχι μόνο θα έπιανε εκεί συνέχεια αλλά θα είχε βάλει το χάρτη του νησιού σου στην τσιμινιέρα. Και επειδή ούτε οι Κιμωλιάτες έχουν πατροπαράδοτη έχθρα με τους Ζακυνθινούς, απλά η προσέγγιση δεν έβγαζε τα λεφτά που εσύ νομίζεις. Και γι αυτό την έκοψαν. Και στο ότι οι Κιμωλιατες δεν έχουν "πατροπαράδοτη έχθρα"με τους Ζακυνθινούς συμφωνώ,όμως στο: "απλά η προσέγγιση δεν έβγαζε τα λεφτά που νομίζεις και για αυτό την έκοψαν" διαφωνώ.Η κίνηση που έφερναν τα Bari και Rigel 1 μέχρι το 2019,ήταν πάρα πολύ καλή και είναι πολύ πιθανόν να έφεραν καλά λεφτά στα ταμεία της εταιρείας του.
proud_ionian Posted December 10, 2022 Author Posted December 10, 2022 Τώρα που έρχονται πολλαπλές εκλογές (βουλευτικές και αυτοδιοικητικές), ας ζητήσετε να βγει επιδότηση Ζάκυνθος Bari. Θα μπορούσε να βρει ρόλο το Smyrna.
cyclades_shipping Posted December 10, 2022 Posted December 10, 2022 (edited) θεωρω πως αν η συνδεση Ζακυνθου Ιταλιας ηταν κερδοφορα τοτε θα εβαζε και η superfast και οι μινωικες προσεγγιση (που λεει ο λογος) προφανως για να μην καμια εταιρεια δεν την συμπεριλαμβανει στα πλανα της κατι θα βλεπουν μην ξεχναμε ομως πλεον πως με τις τιμες του πετρελαιου δεν ξερουμε αν η επιδοσεις του νησιου συμφερουν ωστε να γινει η προεκταση. επισης τοτε που ηταν στην γραμμη το IONIAN QUEEN κατα την προσέγγιση σηκώνονταν στην επιφανεια του νερου παρα πολυ αμμος η οποια δεν ειναι και οτι καλυτερο για το πλοιο,αρα υπαρχει και καποιος περιορισμος βυθομετρικα. Edited December 10, 2022 by cyclades_shipping
Kostas18gr Posted December 13, 2022 Posted December 13, 2022 (edited) Μιας που άνοιξε τα πλάνα η Κοινοπραξία για Ελλάδα Ιταλία από 13 Φεβρουαρίου μέχρι 11 Ιουλίου θα μπει το Αριάδνη στην γραμμή Μπάρι Ηγουμενίτσα Πάτρα για να αντικαταστήσει τα Superfast 1&2 5 μήνες στην ουσία μεγάλο διάστημα τι έχουμε εδώ scrubbers ;;; Edited December 13, 2022 by Kostas18gr
proud_ionian Posted December 13, 2022 Author Posted December 13, 2022 (edited) Ενδέχεται Μπορεί απλά να πάει κάποιο από τα φαστ σε αλλη γραμμή για σκαντζες. Μπορεί και τπτ. Με ένα κλικ αλλάζει το πλοίο στο σύστημα κρατήσεων. Edited December 13, 2022 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2022 Posted December 13, 2022 Σίγουρα θα κάνει τις σκαντζες των Superfast στο Μπάρι και καθίστε μην το δούμε να μένει σαν τρίτο πλοίο το καλοκαίρι στη γραμμή του Μπάρι.🤔
margaritis24 Posted December 13, 2022 Posted December 13, 2022 Εγω παντως θα το αφηνα εκει κ θα εφερνα το 1 κοκκινο στη Ροδο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now