Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 239
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ok ευχαριστω...15-16 ωρες θα ειναι,ολο κ καπου θ 'αραξουμε να περασουν...παντως οι τιμες για Μπαρι ειναι ακριβοτερες απο αυτες για Βενετια.. :blink:

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

απ ότι λένε η κίνηση δεν είναι ιδιαίτερα καλή γενικά.καλές μέρες θα υπάρξουν αλλά όχι συνέχεια.οταν δεν θα έχει καλές μέρες(απο θεμα κίνησης)τι θα γίνεται ?

Οτι θα γινει και με το Πολαρις. Μονο που στο τελος του χρονου οτι αφησει (και αν αφησει) δε θα τα ακουμπησει σε ανταλλακτικα

η ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τους 18 κόμβους

Αληθεια το Πολαρις τα τελευταια χρονια ποσες φορες περασε τους 16.5 μεσο ορο σε δρομολογιο?

Επισης στην αποσταση Ηγουμενιτσα Μπαρι που θα ειναι οι 2 εταιριες γι αυτο δε λεω για την Πατρα το ενα θα κανει 10.5 ωρες και το αλλο 8.5

Αν σκεφτεις οτι φευγουν με 2 ωρες διαφορα φτανουν σχεδον μαζι..

ένα τελευταίο.τόσο χρόνια ο βεντούρης έχει καταφέρει να πάρει τους οδηγούς μαζί του στην συγκεκριμένη γραμμή.όταν ήρθαν τα κόκκινα μπορεί να έχασε κάποιους αλλά και πάλι είχε τα πάνω χέρι μέχρι και σήμερα.το ΠΟΛΑΡΙΣ όπως ξέρετε όλοι οι οδηγοί το προτιμούσαν ΠΑΝΤΑ γιατί είχε μεγάλα γκαράζ και τους βόλευε.γενικά για τους οδηγούς ήταν σταθερή αξία

Σταθερη αξια και μεγαλη υποθεση το ονομα για τους οδηγους. Γιατι ξερανε οτι θα πανε και θα βρουνε θεση παντα.

Αλλα χωρουσανε ολοι σε 2300 μετρα και δε θα χωρανε σε 3000?

Υ.Γ τώρα δεν συγρίνετε το κόστος συντήρησης γιατί έφτασε ο ΒΑΠΟΡΑΣ στο σημείο όπου δεν πάει άλλο.να δούμε αν φτάσει την ίδια ηλικιά όμως πόσα θα θέλει

5 χρονια διαφορα εχουν. Δε θα αργησουμε να μαθουμε. Η αλλαγη βαποριου δε γινεται για να πεις οτι κανεις ανανεωση στολου προφανως. Γινεται με οικονομικα κριτηρια που ειναι στο κεφαλι

αυτων που αποφασιζουν και μονο.

Link to comment
Share on other sites

Eγώ βλέπω με θετικό μάτι την παράδοση της σκυτάλης από το POLARIS στο EUROPAX 2. Το πρώτο κακά τα ψέματα τα τελευταία χρόνια αγγομαχούσε και συνέχεια ζήταγε πολλά λεφτά στις επισκεύες του με αποτέλεσμα ότι βγάζει τώρα που δεν είναι παχιές οι αγελάδες να τα τρώει σε ανταλλακτικά και συντήρηση.

Από την άλλη αν ναυλώσει το EUROPAX 2 πρόκειται για μια ισάξια αντικατάσταση του βάπορα. Πρόκειται για ένα πλοίο με τερατώδες γκαράζ και η ναύλωση του περιέχει χαμηλό ρίσκο από το να πήγαινε τέτοιες εποχές σε μια νέα αγορά.

Για το αν ο αντικαταστάτης του έχει καλό εσωτερικό...δεν το γνωρίζω. Αλλά και το POLARIS μπορεί να υπερηφανεύοταν για πολλές αρετές του αλλά όχι για το ξενοδοχειακό του που τελευταία έδειχνε τα χρόνια του και φώναζε ανανέωση.

Κι όπως λέει κι ο Neptune στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά μαθηματικά. Προφανώς έβαλαν κάτω τα έξοδα που ήθελε το POLARIS στην χρήση και την συντήρησή του με τα αντίστοιχα μιας ναύλωσης του EUROPAX 2+ότι μπορεί να αποφέρουν τα 700 παραπανήσια lm και προφανώς έγειρε η πλάστιγγα προς την δεύτερη επιλογή.

Συν ότι από την πώληση του POLARIS θα εισρεύσει ένα ποσό στα ταμεία της εταιρείας το οποίο ενδεχομένως να αξιοποιηθεί σε άμεσες ή σε μελλοντικές υποχρεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

και περα απο τη συγκριση των δυο πλοιων να πουμε οτι η οποια μελλοντικη παρουσια του Γιωργου Βεντουρη στο Bari, θα εξαρτηθει και απο παραγοντες που δεν μπορει να επιρρεασει ο ιδιος, οπως η τιμολογιακη πολιτικη της Attica στο Bari, του Grimaldi στην Ancona και απο μια ενδεχομενη παρουσια της ΑΝΕΚ στο Brindisi (εχει γραφτει κατι στο τοπικ η γωνια του κουτσομπολη).

Link to comment
Share on other sites

Οτι θα γινει και με το Πολαρις. Μονο που στο τελος του χρονου οτι αφησει (και αν αφησει) δε θα τα ακουμπησει σε ανταλλακτικα

ανταλλακτικά ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπόθεση για τον ΒΑΠΟΡΑ .......

Αληθεια το Πολαρις τα τελευταια χρονια ποσες φορες περασε τους 16.5 μεσο ορο σε δρομολογιο?

Επισης στην αποσταση Ηγουμενιτσα Μπαρι που θα ειναι οι 2 εταιριες γι αυτο δε λεω για την Πατρα το ενα θα κανει 10.5 ωρες και το αλλο 8.5

Αν σκεφτεις οτι φευγουν με 2 ωρες διαφορα φτανουν σχεδον μαζι..

οκ φτάνουν ''σχεδόν''μαζί όταν φεύγουν όμως τι γίνεται.5 λεπτά μετά το Μπάρι βλέπεις το κόκκινα να σε περνά σαν σταματημένο

5 χρονια διαφορα εχουν. Δε θα αργησουμε να μαθουμε. Η αλλαγη βαποριου δε γινεται για να πεις οτι κανεις ανανεωση στολου προφανως. Γινεται με οικονομικα κριτηρια που ειναι στο κεφαλι

αυτων που αποφασιζουν και μονο.

μα ποτέ δεν είπα ότι κάνει αναναίωση.αυτό έλειπε.καλά σίγουρα κάτι ξέρουν παραπάνω απο μένα που είμαι έξω από τον χορό.

αλήθεια από εωστερικούς ξέρει κανείς πως είναι ?

απλά είχα κάποιες απορίες αν είναι τόσο λάθος πάω πάσο

ελπίζω να πιάσει το ΒΑΠΟΡΙ και να κρατηθεί στην γραμμή

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

συμφωνα με ανακοινωση στο site της superfast, λογω απεργιας, δεν θα γινουν αναχωρησεις απο πατρα δευτερα και τριτη (17/18-10) και απο bari την τριτη.

υποθετω οτι το sfII θα φυγει απο πατρα μολι ληξει η απεργια

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

Επισης το οτι προτιμουν το European Express απο τα πλοια του Grimaldi, προφανες ειναι, αφου δεν υπαρχουν εισητηρια για ολο τον Αυγουστο ουτε για δειγμα!

Αλλά δυστυχώς με τσουχτερές τιμές. 399 Ευρώ για εσωτερική δίκλινη χωρίς αυτοκίνητο, απλή διαδρομή ...!!! Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ναι, μόνο που έκανα ένα μικρό λάθος στην τιμή. Κοίταξα μια γραμμή πιο κάτω.

 

Δύο άτομα απλή διαδρομή Μπάρι-Σάμη (χωρίς επιστροφή) και χωρίς αυτοκίνητο, σε δίκλινη εσωτερική, σύνολο 344 Ευρώ!!!

 

Και πάλι είναι τραγική η τιμή κατά την άποψή μου ...

Έτσι θα έρθουν οι Ιταλοί με τις οικογένειές τους στα Επτάνησα; Φέτος θα 'ναι η πρώτη χρονιά εδώ και χρόνια, που δε θα δούμε σχεδόν καθόλου Ιταλούς στα νησιά μας. Και αυτοί αφήνανε πάντα πολύ περισσότερα λεφτά από ό,τι π.χ. οι Άγγλοι που έρχονται με τα αεροπλάνα!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι κάπου υπάρχει κάποιο μπέρδεμα στο site καθώς κοιτάω κι εγώ τώρα ενδεικτικά, τουλάχιστον μέχρι 7/8 οι δίκλινες εσωτερικές εχουν ήδη κατοχυρωθεί, ενω έβαλα δίκλινη εξωτερική και βγαίνει πχ 399 ευρωπουλα αλλά αν καταλαβαίνω καλά χρεώνει σε κάθε άτομο μια καμπίνα! Καθώς στην περιγραφή λέει whole και όχι berth/seat. Κανονικά δεν έπρεπε να είναι 1 whole και 1 bearth/seat ; μια ζωή με μπερδέυουν αυτά! :lol:

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Όχι, whole σημαίνει πως τα άτομα της κράτησης μοιράζονται την καμπίνα, π.χ. στην περίπτωση μιας οικογένειας ;)

1 beath/seat θα σήμαινε, πως μοιράζεσαι την καμπίνα με ξένα άτομα!

Link to comment
Share on other sites

To Ionianpress αναφερει οτι στην πρωτη αφιξη του European Express στη Σαμη εφερε 364 επιβάτες και 120 οχήματα. Και συμφωνα με τον Ερμη της Ζακυνθου στη πρωτη αφιξη του στη Ζακυνθο εφερε 281 επιβάτες, 36 Ι.Χ. αυτοκίνητα, 1 μοτοσικλέτα και 2 τροχόσπιτα.

Link to comment
Share on other sites

Η European Sealines θα κάνει τέσσερα δρομολόγια τον Αύγουστο από το Μπάρι για Κεφαλονιά (Σάμη) Ζάκυνθο με το Ιονις στις 04/8, 11/8, 18/8 & 25/8

 

κανονικά σήμερα δεν ήταν αν κάνει το Ιονίς του Αρκουμάνη το πρώτο δρομολόγιο για Σάμη-Ζάντε???? δεν βλέπω κίνηση

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...