Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δηλαδή, αυτή τη στιγμή, εκτός του Κέρκυρα Express, δεν υπάρχει κάποιο άλλο πλοίο στη γραμμή που να κάνει κάτω από 1 ώρα και 40';

Posted (edited)

Λοιπόν συνοπτικά οι χρόνοι των γραμμών είναι από την εμπειρία μου ταξιδεύοντας με τα πλοία και όχι μέσω Μαρίν Τράφικ.

Kerkyra express : σταθερά 1:20

Αγία Θεοδώρα:σταθερά 1:30 και σπάνια 1:35 ακόμα και με πολύ κίνηση το πλοίο καλύπτει χαλαρά τα κενά παντός καιρού

Άγιος Σπυρίδων:1:35-1:45 από τα πιο ασταθή πλοία της γραμμής καθώς επηρεάζεται εύκολα από τον καιρό. Έχω ταξιδέψει σε χρόνο ρεκόρ 1:34!!

Corfu spirit: Μετά την αναβάθμιση κάνει 1:40 ,παλιά έκανε 1:50-1:55, το έσωζε οι μανούβρες που δεν χρειάζονται

Άνω χώρα : σταθερά 1:45 ,πολύ παλιά έκανε κάτω από 1:30

Ελένη: Μετα την αναβάθμιση κάνει 1:40-:145 πριν έκανε 1:55-2:05!!!!Το έχω ταξιδεύει να δένει 2:07 με κακό αλλά όχι και τρομερό καιρό

Νάντη : 1:55-2:00 κλασικά 

Κέρκυρα παντόφλα :1:40 .Το πιο underrated πλοίο της γραμμής καθώς είναι παντόφλα.Το έχω ταξιδέψει να δένει 1:36!!!!

Αίαντας: λολ

Αλκίνοος: 1:55 πολύ αργή παντόφλα αν και από τις πιο μεγάλες σε μέγεθος στην δεν δικαιολογείται να κοντράρεται με το Νάντη

Μενεκράτης:1:50-1:55 οριακά πιο γρήγορο από Αλκίνοος 

Αγία Ειρήνη: 1:55-2:00 το χειρότερο πλοίο της γραμμής έχω ακούσει ότι πήγαινε με 14 κόμβους προ κρίσης 

Ερμής (RIP): 1:15-1:30. Παρά πολύ ασταθές πλοίο με την πιο αργή μανούβρα στον πλανήτη ειδικά όταν έδενε πλάγια στην Κέρκυρα και πολλές καθυστερήσεις λόγω της προτίμησης αργούσε τις περισσότερες φορές. Γελάμε με τα κάτω από 1:10 που διαφήμιζαν. Χωρίς δίαυλο και κόσμο ίσως .

Edited by Thes
Posted

Γενικοτερα οι χρονοι που λενε απο τις εταιρις ειναι φαναρι με φαναρι.Τις μανουβρες δεν τις υπολογιζουν

  • 2 months later...
Posted

Η γραμμή φέτος έχει 13 δρομολόγια την ημέρα από την Kerkyra Lines και 9 από την Kerkyra Seaways. Αναφέρομαι σε απλή μετάβαση όχι κυκλικά.

Η Lines, ως εκ τούτου,έχει το μεγαλύτερο μερίδιο των φορτηγών,το οποίο είναι και λογικό από τη στιγμή που έχει και τα πλοία με τις μεγαλύτερες χωρητικότητες (Αγ. Θεοδώρα,Άνω Χώρα,Corfu Spirit).

Δεν ξέρω τι γίνεται στο παρασκήνιο, αλλά φέτος η Seaways έχει κάνει πολλά βήματα προς τα πίσω,και πρέπει άμεσα να ενισχύσει την γραμμή με δικά της πλοία. Είναι κρίμα να φτάσει και αυτή η γραμμή σε συνθήκες μονοπωλίου,όπως συμβαίνει την τελευταία πενταετία στη γραμμή της Ζακύνθου.

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Ουσιαστικά, τα πλοία που δεν είναι παντόφλες στη γραμμή είναι τα Κέρκυρα Εξπρές, Αγία Θεοδώρα, το Κορφού Σπίριτ και ίσως και ο Άγιος Σπυρίδων;

 

Edited by ΘΗΣΕΑΣ
  • 1 month later...
Posted

Χαμός από κίνηση στο πορθμείο. Ως εκ τούτου, οι παντόφλες δεν αρκούν για την κίνηση του Αυγούστου γενικώς. Ειδικότερα όμως, έχουμε και την κλασσική τακτική "τα ιχ έχουν προτεραιότητα,αν μείνει χώρος θα βάλουμε και κάνα φορτηγό". 

  • 4 weeks later...
Posted

Μακάρι να ετοιμάσουν το Ionian Express για το καλοκαίρι του ΄25. Μαζί και με τα 2 αμφίπλωρα της Kerkyra Seaways θα βελτιωθεί πολύ η κατάσταση από άποψη χωρητικότητας και διάρκειας ταξιδιού.

  • 7 months later...
Posted

Ας ρίξουμε μια ματιά στη φετινή κατάσταση της γραμμής, η οποία είναι αξιοσημείωτη από πολλές πλευρές!

1) Τιμές: Από τον Ιανουάριο έχουμε αύξηση της τάξεως του 20% στα εισιτήρια. Και λογικά από 1η Μάϊου που θα εφαρμοστεί ο νέος κανονισμός για τα καύσιμα, θα έχουμε εκ νέου αύξηση! Με ό,τι αυτό συνεπάγεται... 

2) Χωρητικότητες: Η γραμμή με τη παραμικρή αύξηση της κίνησης (τριήμερα, τετραήμερα, Πάσχα και τώρα Πρωτομαγιά) γονατίζει και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον κόσμο. Ως εκ τούτου, οι πράκτορες δίνουν προτεραιότητα στα ΙΧ και όλη την ταλαιπωρία την τρώνε οι επαγγελματίες περιμένοντας αν θα μείνει χώρος στα πλοία και για αυτούς. Με τα σημερινά πλοία, κατά την άποψή μου, πρέπει να έχει ανά μισή ώρα αναχώρηση, και όχι ανά μία ώρα όπως συμβαίνει τώρα. Υπό φυσιολογικές συνθήκες βέβαια, Αίαντας, Κέρκυρα, Νάντη, Αλκίνοος και γενικά οι μικρές παντόφλες θα είχαν αντικατασταθεί από μεγαλύτερης χωρητικότητας πλοία (Ερμής ΙΙ, Ionian Express, Corfu Star), αλλά...

3) Κατάσταση πλοίων: Με εξαίρεση κάποια από τα πλοία της Kerkyra Seaways, η κατάσταση που επικρατεί στα πλοία της γραμμής, είναι επιεικώς απογοητευτική. Τουαλέτες πολύ βρώμικες, χωρίς ίχνος σαπουνιού, χαρτιού κλπ. Τα σαλόνια (από την αρχή του ταξιδιού) με γεμάτους τους κάδους, σκουπίδια και ψίχουλα πεταμένα κάτω κλπ. Καταστρώματα άβαφα, γεμάτα σκουριά. Γενικά παραμελημένα και αφημένα στη τύχη τους! Άραγε η συντήρηση περιορίζεται στον μηχανολογικό τομέα, ή ούτε εκεί!? Φοβάσαι να ταξιδέψεις χωρίς υπερβολή!

 

 

Posted (edited)

Ένα Ro-Ro θα έρχονταν γάντι για την γραμμή 

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Posted (edited)

Γενικά η γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα είναι μια περίεργη κατάσταση.

Κτήμα ενός μονοπώλιου, δεν είναι.

Δύσκολα προσβάσιμα λιμάνια, δεν έχει (πλέον φτάνεις από κέντρο Αθήνας στην Ηγουμενίτσα σε 4,5 ώρες, άνετα, από κέντρο Θεσσαλονίκης, σε 3,5).

Μεγάλη κίνηση φορτηγών, έχει.

Δύσκολες καιρικές συνθήκες για τα πλοία, δεν έχει.

Ανταγωνισμό από τις γραμμές της Ιταλίας, δεν έχει, εδώ και χρόνια.

Παρόλα αυτά, παρέχει υπηρεσίες που θυμίζουν πορθμείο της δεκαετίας του '90, στην καλύτερη.

Edited by ΘΗΣΕΑΣ
Posted

Έχουν αραιώσει τα δρομολόγια ειδικά το απόγευμα δεν γίνεται να περιμένεις 1 1/2 ώρα για το επόμενο πλοίο + ότι καθυστέρηση έχει! 

Επίσης πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσει αυτό το στρίμωγμα στα πλοία σε βαθμό να μην μπορείς να ανοίξεις πόρτα, για να κερδίσουν 1 άντε 2 θέσεις!!

Αν σε κάποιο κυματισμό ανοίξει ο καταπέλτης του πλοίου τι θα λέμε μετά; 

Οι κανόνες ασφαλείας πρέπει να τηρούνται για να αποφύγουμε ατυχήματα 

 

Posted

H γραμμή αυτή είναι ένα μουσείο πορθμείων (με εξαιρέσεις). Σε καμμιά άλλη πορθμιακή γραμμή στην Ελλάδα δεν φέρνουν υπερήλικα πλοία.

Posted
1 hour ago, SAMAINA said:

H γραμμή αυτή είναι ένα μουσείο πορθμείων (με εξαιρέσεις). Σε καμμιά άλλη πορθμιακή γραμμή στην Ελλάδα δεν φέρνουν υπερήλικα πλοία.

Κυλλήνη Ζακυνθος μήπως?

 

 

 

 

Posted

Τουλάχιστον εκεί, η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Εδώ δεν εχουν προοδεύσει και πολύ από την εποχή της "Νεράιδας και το παλικάρι". Αν έχεις δει την ελληνική ταινιά της δεκαετίας του '60 με την Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ θα καταλάβεις τι εννοώ.

Posted
34 minutes ago, SAMAINA said:

Τουλάχιστον εκεί, η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Εδώ δεν εχουν προοδεύσει και πολύ από την εποχή της "Νεράιδας και το παλικάρι". Αν έχεις δει την ελληνική ταινιά της δεκαετίας του '60 με την Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ θα καταλάβεις τι εννοώ.

Το "Η αρχόντισσα κι ο αλήτης" εννοείτε μάλλον.

Με την εμφάνιση της παντόφλας Αγαπητός.

Δεν έχετε άδικο σε γενικές γραμμές.

24 minutes ago, Diagoras said:

Το παράδειγμα της Θάσου θα πρεπε να ναι οδηγός για τη γραμμή σε όλα τα επίπεδα

Καλά κι αυτοί δεν πάνε πίσω, έχουν και παλιές παντόφλες.

Posted

Να ρωτήσω ως άσχετος, η γραμμή δεν έχει κέρδος για να ενδιαφερθεί κάποιος σοβαρά να βελτιώσει τις συνθήκες; 

Posted
25 minutes ago, Villandry said:

Το "Η αρχόντισσα κι ο αλήτης" εννοείτε μάλλον.

Ναι, σωστά, ευχαριστώ για την διόρθωση🤩

12 minutes ago, DIMOS95 said:

Να ρωτήσω ως άσχετος, η γραμμή δεν έχει κέρδος για να ενδιαφερθεί κάποιος σοβαρά να βελτιώσει τις συνθήκες; 

Χωρίς να είμαι σε θέση να το επιβεβαιώσω, μάλλον οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκεί λειτουργούν ως ιδιότυπο καρτέλ με την έννοια οτι δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους και επαναπαύονται στην εκμετάλλευση της όλης κατάστασης, ήτοι το "άρμεγμα" των διακινούμενων επιβατών και οχημάτων.

Posted (edited)
1 hour ago, Diagoras said:

Το παράδειγμα της Θάσου θα πρεπε να ναι οδηγός για τη γραμμή σε όλα τα επίπεδα

Εννοείτε πως όλα τα κλειστού τύπου της Κέρκυρας θα πρέπει να αντικατασταθουν απο ανοικτά αμφίπλωρα, και οι παντόφλες της (όλες δεκαετίας '90 και μετά, εκτός μόνο του ΝΑΝΤΗ που είναι δεκαετίας '70) να αντικατασταθουν από παντόφλες δεκαετίας '60, '70 και '80 όπως συμβαίνει στην Θάσο ??? 

3 hours ago, SAMAINA said:

H γραμμή αυτή είναι ένα μουσείο πορθμείων (με εξαιρέσεις). Σε καμμιά άλλη πορθμιακή γραμμή στην Ελλάδα δεν φέρνουν υπερήλικα πλοία.

Θέλετε να μας δώσετε τον ορισμό του υπερήλικου πλοίου, και κατόπιν να κάτσουμε να μετρήσουμε πόσα "υπερήλικα" απασχολούνται στην ακτοπλοΐα μας ??? 

1 hour ago, SAMAINA said:

Τουλάχιστον εκεί, η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Εδώ δεν εχουν προοδεύσει και πολύ από την εποχή της "Νεράιδας και το παλικάρι". 

Η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει στην γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου από τις αρχές της δεκαετίας '70 λόγω μεγάλης απόστασης για πλοία ανοικτού τύπου. Στην Κέρκυρα φυσικά και έχουν προοδεύσει απο το 1968 (που γυρίστηκε η ταινία), μην τα ισοπεδώνουμε ολα χάριν εντυπώσεων. Απλά εκτός από τις εταιρείες μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι ντόπιοι. Σε καραβολατρικη ομάδα που συμμετέχω στο fb, πολλά μέλη Κερκυραίοι έχουν γράψει ανά καιρούς, πως όλοι στο νησί διαμαρτυρονται γιατι δεν υπάρχουν περισσότερα και ταχύτερα πλοία κλειστού τύπου, και όλοι όταν πρέπει να ταξιδέψουν προτιμούν τις παντόφλες για τα φθηνότερα ναύλα. 

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Posted
2 hours ago, SAMAINA said:

Τουλάχιστον εκεί, η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Εδώ δεν εχουν προοδεύσει και πολύ από την εποχή της "Νεράιδας και το παλικάρι". Αν έχεις δει την ελληνική ταινιά της δεκαετίας του '60 με την Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ θα καταλάβεις τι εννοώ.

H αρχόντισσα κ ο αλήτης είναι

Posted
20 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Η εποχή της παντόφλας έχει παρέλθει στην γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου από τις αρχές της δεκαετίας '70 λόγω μεγάλης απόστασης για πλοία ανοικτού τύπου.

Η απόσταση είναι ακριβώς η ίδια, 17 ναυτικά μίλια

 

21 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Θέλετε να μας δώσετε τον ορισμό του υπερήλικου πλοίου, και κατόπιν να κάτσουμε να μετρήσουμε πόσα "υπερήλικα" απασχολούνται στην ακτοπλοΐα μας ??? 

Δεν αναφέρομαι στο σύνολο των πλοίων της ακτοπολοϊας αλλά μόνο στα πορθμεία. Δεστε τι κυκλοφορεί αλλού πχ Θάσος, Πορθμιακές Βορείου και νοτίου Ευβοικού, Ρίο- Αντίρριο και στη Σαλαμίνα. Δέστε την σειρά των ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ, αυτά που ναυπηγήθηκαν στο Πέραμα και πωλήθηκαν στην Ιταλία κλπ

 

26 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Στην Κέρκυρα φυσικά και έχουν προοδεύσει απο το 1968 (που γυρίστηκε η ταινία), μην τα ισοπεδώνουμε ολα χάριν εντυπώσεων.

Φυσικά και η αναφορά μου είναι καθ' υπερβολή. Αλοίμονό μας αν είμασταν στο 1968. Και μόνο να θυμηθώ τι κυκλοφορούσε τότε σε Αιγαίο και Ιόνιο με πιάνει σύγκρυο!

47 minutes ago, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

πως όλοι στο νησί διαμαρτυρονται γιατι δεν υπάρχουν περισσότερα και ταχύτερα πλοία κλειστού τύπου, και όλοι όταν πρέπει να ταξιδέψουν προτιμούν τις παντόφλες για τα φθηνότερα ναύλα. 

Αν οι τακτικοί χρήστες της γραμμής είναι ικανοποιημένοι από την όλη κατάσταση, πάω πάσο.

Posted (edited)

Για να λέτε ότι είναι η ίδια απόσταση, προφανώς το γνωρίζετε και δεν έχω λόγο να σας αμφισβητήσω. Εγώ αναφέρθηκα στην αιτιολογία -μακρινή απόσταση- που είχε γραφτεί στα έντυπα μέσα της εποχής στις αρχές της δεκαετίας '70. Το γιατί δεν ίσχυσε ο ίδιος περιορισμός και στην γραμμή της Κέρκυρας δεν το γνωρίζω, πιθανόν λόγω διαφορετικών καιρικών - θαλάσσιων συνθηκών. 

Όσο για το ότι μιλώντας για "υπερήλικα" αναφέρεστε μόνο στα πορθμεία, και όλα όσα αναφέρατε είναι ανοικτού τύπου, η ερώτηση μου παραμένει η ίδια, ποιος είναι ο ορισμός του υπερήλικου "ανοικτού" πλοίου ??? Για παράδειγμα, όλα τα ανοικτού τύπου της Κέρκυρας (πλην του ΝΑΝΤΗ) είναι 25ετιας ή άντε το πολύ 30ετιας. Τα θεωρείτε..... υπερήλικα ??? 

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...