Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1 hour ago, polmyt said:

Τι τους κανει να πιστευουν οτι αν ερθουν καλυτερα πλοια οι τιμες θα παραμεινουν οι ιδιες;

Τίποτα απλά μετά θα αρχίσει η γκρίνια για τις τιμές😂😂

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Τέλος του μήνα θα έρθει ένα πλοίο που θα αναβαθμίσει την γραμμή και πρέπει να το στηρίξουμε. Το ΗERMES από την KERKYRA SEAWAYS. Το εν λόγω βαπόρι θα είναι το πιο γρήγορο της γραμμής , κλειστού τύπου . Μακάρι να στηριχθεί για να μείνει . Μετά το ΑΡΗΤΗ (ίδιων συμφερόντων)  θα είναι το καλύτερο που έχει έρθει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αυξημένη (και) στο πορθμείο η κίνηση! Πολλές νταλίκες για τη τροφοδοσία του νησιού,εν όψει του ανοίγματος του τουρισμού. Αυτό,σε συνδυασμό με την απουσία των περισσότερων,κλειστού τύπου, πλοίων (Μόνο ο Ερμής εκτελεί δρομολόγια),έχει ως αποτέλεσμα να πηγαινο-έρχονται γεμάτες οι παντόφλες! 

Αξίζει να αναφερθεί ότι σε αντίθεση με το λιμάνι του Πειραιά,η Ηγουμενίτσα και γενικότερα στο Ιόνιο έχουν τους τουρίστες των Βαλκανίων που προτιμούν την επιλογή του αυτοκινήτου για την μετάβασή τους στα νησιά! Έκαναν την εμφάνισή τους λοιπόν και φέτος,δειλά-δειλά βέβαια,όπως και οι Έλληνες. :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έχω την εντύπωση ότι η γραμμή σιγά σιγά έχει αρχίσει και αναβαθμίζεται με κανονικά ΕΓ/ΟΓ πλοία να αντικαθιστούν παντόφλες.Άραγε το νέο πλοίο από την Ιαπωνία στοχεύει σε περαιτέρω αντικατάσταση παντοφλών ή είναι απλώς αγορά για έξτρα χωρητικότητα;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχα αναφέρει ότι ο Αίαντας είναι υποδεέστερο πλοίο ως αντικαταστάτης του Ιωνας και ήδη τοπική εφημερίδα της Κέρκυρας κάνει σχετική αναφορά με τη σύγκριση των πλοίων για τη γραμμή Ηγουμενίτσα Κέρκυρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Σε τακτικα δρομολογια ειναι τεσσερεις αν δεν κανω λαθος

Kerkyra Lines και Kerkyra Seaways προς Κερκυρα

Lefkimi Lines και Sarris Lines προς Λευκιμμη

Link to comment
Share on other sites

Τέλος η έκπτωση του 50% στα φέρρυ μετ΄ επιστοφής

Quote

Εκτοξεύτηκε το κόστος των φέρρυ στην γραμμή (και) για τους Κερκυραίους, με την έκπτωση να συρρικνώνεται στο 25%

Παρελθόν αποτελεί η έκπτωση 50% για τα εισιτήρια μετ΄ επιστροφής στην πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα, απόφαση που πήραν ταυτόχρονα και οι δύο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή. Έτσι, το κόστος εκτοξεύεται από τα 51 ευρώ στα 77 για ένα ΙΧ και έναν επιβάτη!

Η απόφαση για δραματική συρρίκνωση της έκπτωσης δεν ανακοινώθηκε ούτε από την Kerkyra Lines ούτε από την Kerkyra Seaways (είναι χαρακτηριστικό ότι στη διαφήμιση που έχουν στη μηχανή αναζήτησης της Google για τα σπονσαρισμένα αποτελέσματα, ακόμα βγάζει πρώτες τις καταχωρήσεις των δύο εταιριών για έκπτωση 50% στα δρομολόγια μετ΄ επιστροφής).

Ελήφθη και εφαρμόστηκε αιφνιδιαστικά στις αρχές της εβδομάδας, σύμφωνα με τα σχόλια που κατέκλυσαν τα κοινωνικά δίκτυα από Κερκυραίους που μετακινήθηκαν και είδαν να αυξάνεται κατά πολύ το κόστος της διαδρομής.

Παράλληλα, μειώθηκε και η έκπτωση με την επίδειξη ταυτότητας που να αποδεικνύει τη μόνιμη διαμονή στην Κέρκυρα, επίσης από το 50% στο 25%.

Στελέχη του κλάδου ανέφεραν στο CorfuPress.com ότι η πρακτική αυτή είχε ακολουθηθεί και παλαιότερα για τους καλοκαιρινούς μήνες της υψηλής σαιζόν, ωστόσο, μέχρι στιγμή δεν υπάρχει κάποια διαβεβαίωση ή ενημέρωση ότι η μεγαλύτερη έκπτωση θα επανέλθει το Φθινόπωρο.

Η απόφαση για μείωση της έκπτωσης έρχεται σε μία περίοδο όπου όχι μόνο οι πληρότητες είναι μεγάλες, αλλά και που οι τιμές των καυσίμων έχουν πέσει δραματικά σε σχέση με την εκτόξευσή τους πέρυσι το Φθινόπωρο.

Ας σημειωθεί ότι και οι δύο κοινοπραξίες έχουν κοινή τιμολογιακή πολιτική, αλλά και κοινή πολιτική στην ενιαία τιμή, ανεξάρτητα από την ποιότητα και την ταχύτητα του πλοίου. Έτσι, οι επιβάτες πληρώνουν το ίδιο κόμιστρο σε ένα κλειστού τύπου πλοίο που κάνει τη διαδρομή 1 ώρα και 20 λεπτά, με ένα πλοίο τύπου “παντόφλα” ηλικίας 30 και πλέον ετών που κάνει τη διαδρομή σχεδόν σε δύο ώρες…

Υ.Γ: Νομίζω ότι και πέρυσι το καλοκαίρι είχαν μειώσει την έκπτωση στα εισιτήρια μετά επιστροφής και οι δυο κοινοπραξίες

Απάντηση της Kerkyra Lines στο δημοσίευμα Corfu Press: Καμία αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων

Quote

Αξιότιμε κύριε,
Παρατηρούμε ότι κατ’ επανάληψη επιχειρείτε να μας δυσφημίσετε, δημοσιεύοντας ψευδείς ειδήσεις για την εταιρεία μας.
Η Kerkyra Lines είναι η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που τα τελευταία χρόνια δεν έχει προβεί σε καμία αύξηση της τιμής των εισιτηρίων παρά την αύξηση της τιμής του πετρελαίου.
Η Kerkyra Lines είναι η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία που ανέκαθεν εφάρμοζε ειδική μεταχείριση στους μόνιμους κάτοικους Κέρκυρας και συνεχίζει να το κάνει.
H Kerkyra Lines δεν συνεννοείται με τους ανταγωνιστές αλλά επιβάλλει τους δικούς της κανόνες στην αγορά με αποτέλεσμα οι ανταγωνιστές να την ακολουθούν.
Η Kerkyra Lines με το νέο απόκτημά της IONIAN EXPRESS (ex ASAKAZE no5), ένα κλειστό πλοίο με υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων επενδύει για να αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο τη γραμμή σε αντίθεση με τα δικά σας δημοσιεύματα για το συγκεκριμένο πλοίο.
Παρακαλούμε για την αποκατάσταση της αλήθειας, να αναδημοσιεύσετε την επιστολή μας επιφυλασσόμενοι παντός νομίμου δικαιώματός μας

 

Link to comment
Share on other sites

Το 50% εκτπωση ισχυε μονο στα online εισιτηρια και μεχρι 4 ωρες πριν την αναχωρηση.Ισχυε και για one way εισιτηριο και οχι απαραιτητα μετ' επιστροφης

Τωρα το 50% εγινε 25 % και δεν μπορεις να τους πεις και πολλα γιατι σου λενε οτι και παλι εχουμε σημμαντικες εκπτωσεις

Στην προκειμενη περιπτωση δεν βλεπω παντως κατι ψευδες

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω δοκιμασα πριν λιγο μια εικονικη κρατηση μεσω ιντερνετ και μου την εδινε την εκπτωση ,χωρις να επιλεξω επιστροφη

Ουσιαστικα αυτο που αλλαξε ειναι οτι μειωσανε την εκτπωση 

Link to comment
Share on other sites

Στην Kerkyra Seaways για τους Κερκυραίους ισχύει ακόμα το 50% μόνο από τα εκδοτήρια τους. Απλά για κάποιο λόγο κανένα από τα μέσα ενημέρωσης του νησιού δεν μπήκαν στον κόπο να πάρουν ένα τηλέφωνο να τους ρωτήσουν, ώστε να μην διαδίδουν ψεύτικες πληροφορίες.😁

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9/26/2023 at 9:32 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Φαίνεται ότι η γραμμή είναι περισσότερο πορθμειακή κ δεν σηκώνει καθεαυτό εγ/ογ.

 

On 9/26/2023 at 11:29 PM, proud_ionian said:

Δεν είναι τυχαίο πάντως που δεν στεριώνει συμβατικό της προκοπής εκεί.

 

23 hours ago, corfu said:

Με τόσα πλοία που έχει η γραμμή πώς να στεριώσει ο Ερμής που θα έπρεπε να φύγουν κάποια στυλ Μενεκρατης που δεν χωράνε τίποτα. Από την άλλη βέβαια έφταιξε ότι το έβαλαν και σε ψιλό άκυρο ωράριο με αποτέλεσμα ο κόσμος να μην το προτιμά τόσο .

 

On 7/31/2008 at 2:11 AM, proud_ionian said:

Αυτο που εχουμε ξανασυζητησει κατα καιρους (με αφορμη τις πωλησεις των Πλατυτερα και Αρητη) επανερχεται και παλι. Τα κλειστα ferries αποχωρουν ενα ενα, μη μπορωντας να αντεξουν τον ανταγωνισμο απο τις παντοφλες.

Οσοι εχουμε παει κατα εκει, εχουμε δει τις παντοφλες να μεταφερουν απο χυμα φορτια (και οχληρα) μεχρι επιβατες (οχι μαζι βεβαια) με ελαχιστο safety, αλλα με πολυ χαμηλο ναυλολογιο.

 

On 7/31/2008 at 2:31 AM, proud_ionian said:

αυτοι οι διαχωρισμοι ισχυουν ακομη;

πως ειναι δυνατο να αποχωρουν οι παντοφλες απο ολες τις γραμμες (σαρωνικος, νοτια ευβοια κλπ), σε αλλες ουτε να το σκεφτονται καν (ζακυνθος κεφαλονια) και στην κερκυρα να εχουν βγαλει ριζες.

Όσα χρόνια θυμόμαστε τους εαυτούς μας, στην Κέρκυρα δεν στέριωνε συμβατικό κλειστού τύπου της προκοπής. Είτε έφευγε για άλλη γραμή, είτε πωλείτο στο εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/14/2023 at 8:52 PM, Sotiris7 said:

 Άραγε θα αντικατασταθεί από κάποιο παρόμοιο ή/και καλύτερο ή θα μείνουμε με τον ''πενηντάρη'' Πρωτέα για να έχει παρέα και το Νάντη;

Τα εχουμε πει αρκετες φορες αλλα με εξαιρεση τα ΕΡΜΗΣ (που ομως φευγει) και το ΚΕΡΚΥΡΑ ΕΞΠΡΕΣ που εχει ταχυτητα αλλα εσωτερικα ειναι οπως μας ηρθε,ολα τα υπολοιπα ειναι πανω κατω τα ιδια ,σε χαμηλα στανταρ για μια γραμμη με τοση κινηση και τοσο τουριστικη.Με εξαιρεση αυτα τα δυο ολα τα υπολοιπα θελουν περιπου 2 ωρες για τη διαδρομη και μαλιστα για μενα αρκετες απο τις παντοφλες τις γραμμης ,ειναι καλυτερες απο τα κλειστου τυπου και τα αμφιπλωρα που υπαρχουν εκει,εσωτερικα τουλαχιστον.

Τι θα αλλαξει;Μαλλον τιποτα αν κρινουμε απο το γεγονος οτι αντικαταστατης του ΕΡΜΗΣ θα ειναι μαλλον ο ΠΡΩΤΕΑΣ

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το 2024 περιμένουμε μια αναβάθμιση της γραμμής με το Ionian Express της Kerkyra Lines και δυο αμφίπλωρα της Kerkyra Seaways, τα οποία θα αποτελούν την αντικατάσταση του Ιωνα και του Ερμη.

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Hermes said:

Το 2024 περιμένουμε μια αναβάθμιση της γραμμής με το Ionian Express της Kerkyra Lines και δυο αμφίπλωρα της Kerkyra Seaways, τα οποία θα αποτελούν την αντικατάσταση του Ιωνα και του Ερμη.

Το ένα αμφιπλωρο ακούγεται ότι θα είναι από την Βόρεια Ευρώπη και το άλλο από την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άκουσα ότι και τα δυο θα είναι από Βόρεια Ευρώπη. Ακούγεται επίσης μάλιστα ότι θα είναι στην Ελλάδα πριν τελειώσει το έτος. Ας ελπίσουμε πως θα είναι μια αναβάθμιση για την γραμμή μιας και η πώληση του Ερμή σίγουρα δημιουργεί ένα μεγάλο κενό.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/17/2023 at 12:22 AM, Hermes said:

Εγώ άκουσα ότι και τα δυο θα είναι από Βόρεια Ευρώπη. Ακούγεται επίσης μάλιστα ότι θα είναι στην Ελλάδα πριν τελειώσει το έτος. Ας ελπίσουμε πως θα είναι μια αναβάθμιση για την γραμμή μιας και η πώληση του Ερμή σίγουρα δημιουργεί ένα μεγάλο κενό.

Ξέρεις αν ειναι αμφίπλωρο και μονοπροπελο?

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
20 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Δλδ ποιά είναι η αιτία της αγοράς που έφυγε,ο ΕPMHΣ;; Το βαπόρι δεν θέλει κ δεν σηκώνει μεγάλη μετασκευή

Ξεκάθαρα είναι ο Ερμής η αιτία. Είτε το πιστεύετε είτε όχι πρόλαβε να κάνει brand name στο νησί λόγω του καλού μάρκετινγκ της εταιρείας (το πιο γρήγορο της γραμμής αν και τις μισές φορές καθυστερούσε συχνά , η αλλαγή όλου του στυλ της SEAWAYS με το κόκκινο χρώμα να κυριαρχεί και γενικά παντού διαφήμιση Κέρκυρα Ηγουμενίτσα σε 1:10 αν και ούτε μια φορά δεν το έκανε). Άτομα που ταξιδεύουν συχνά όπως καθηγητές και φοιτητές από μέρη χωρίς την παραμικρή ιδέα για ναυτιλία το αναζητούσαν και το προτιμούσαν. Το συγκεκριμένο πλοίο έβαλε την εταιρεία στον χάρτη, η οποία είχε την φήμη η εταιρεία με τις γριές παντόφλες. Ενδεικτικό ήταν το γεγονός πως πολλά άτομα στο νησί που μιλούσα (όχι μόνιμοι κάτοικοι φοιτητές και καθηγητές όπως προανέφερα) αγνοούσαν την ύπαρξη της SEAWAYS .Ο λόγος;Το brandname αλλά και τα διάφορα σάιτ τύπου vrisko.gr και ferries.gr που στα βγάζει πρώτα το google όταν πατάς Κέρκυρα Ηγουμενίτσα εισιτήρια δεν την είχαν καν σαν επιλογή παρά μόνο την Lines. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...