Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

22 hours ago, MILTIADIS said:

Καθηγητης στα κερδη και για το 2022.

https://www.mononews.gr/business/shipping/omilos-gkrimanlnti-ektoxeftikan-ta-kerdi-sta-2222-ekat-evro

 

 

Μεχρι να καταρρευσει η αυτοκρατορια 😛 και επειδη το mono news μαλλον χαθηκε στη μεταφραση..το shippingitaly ανεβαζει την κερδοφορια στο 1,1 δις ποσο αρκετα πιο λογικο για τα μεγεθη.

https://www.shippingitaly.it/2023/06/15/nuovo-record-storico-di-fatturato-48-miliardi-e-di-utile-11-miliardo-per-grimaldi-group/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 857
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 6/4/2023 at 12:00 AM, Nick the Greek said:

Πιο συγκεκριμένα για την αμμωνία και τις μηχανές της, εξακολουθεί να ισχύει αυτό που έχω πεί εδώ. Θα ήμουν λοιπόν πολύ περίεργος να μάθω ποιάν ακριβώς προεργασία έχει κάνει η Grimaldi Lines. 

 

Ιάπωνας κατασκευαστής μηχανών ισχυρίζεται πως δεν μπορεί να έχει γίνει κάτι ουσιαστικό όσον αφορά την προεργασία, αυτό που έχουμε αναφέρει περί μη ύπαρξης μηχανών για αμμωνία ακόμη, ισχύει. 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ομίλου, από τη Δευτέρα 26.6 τα Eco Malta & Eco Catania δρομολογούνται στις γραμμές της Αδριατικής. (Πάτρα Bari Βενετία).

Καλώς να μας έλθουν :)

Link to comment
Share on other sites

Ε κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό. Έχει γεμίσει ο κόσμος (η Μεσόγειος) με ECO, μόνο εδώ δεν τα είδαμε. Ε να τα πλέον. Όποτε, γενικά, τετέλεσται η Αδριατική για τους υπόλοιπους. Αυτά τα πλοία είναι τόσο μεγάλα και τόσο οικονομικά, που εκεί κάτω που θα ρίξει τις τιμές απλά δεν θα μπορούν να τον ακολουθήσουν οι άλλοι. 

Link to comment
Share on other sites

Grimaldi των 7 θαλασσων και των 5 Ηπειρων.

Μετα την εναρξη γραμμων απο/προς Κινα,η Αυστραλια και η Νεα Ζηλανδια μπαινουν και αυτες στον χαρτη των προορισμων του ομιλου με δρομολογια car carrier και con ro.

Περισσοτερα εδω: 

https://www.shippingitaly.it/2023/06/23/prende-il-largo-una-nuova-linea-regolare-di-grimaldi-fra-europa-australia-e-nuova-zelanda/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάμε να δούμε πως διαμορφώθηκαν τα πράγματα στο κομμάτι των ro/ro του ομίλου μετά τις πρόσφατες αλλαγές:

1. Τα Eco Malta & Eco Catania άφησαν τη γραμμή Catania-Brindisi-Ravenna και ήρθανε Πάτρα-Μπάρι-Βενετία. Τα δρομολόγια έχουν επανέλθει σε  τρία την εβδομάδα, Δευτέρα-Πέμπτη-Σάββατο από κάθε λιμάνι, όπως ήταν πάντα με 2 πλοία τη γραμμή.

2. Το Eurocargo Alexandria άφησε την Πάτρα μετά από αρκετά χρόνια σταθερής παρουσίας και πλέον διπλώνει το Eco Italia στη γραμμή Catania-Brindisi-Ravenna.

3. στη γραμμή Genova-(Livorno)-Catania & Genova-Malta έχουμε κλασικά τα Eurocargo Malta και Eurocargo Venezia. Εδώ πλέον παίζει μπάλα και το Eurocargo Roma, μεταγραφή από Πάτρα. Αποχώρησε το Eco Italia.

4. στη γραμμή Genova-Palermo & Genova-Salerno-Palermo παραμένουν τα Eurocargo Palermo και Eurocargo Ravenna.

5. στη γραμμή Salerno-Catania παραμένουν τα Eurocargo Savona και Eurocargo Catania. Εδώ, τα ΣΚ κάποιο πλοίο μπορεί να κάνει και δρομολόγιο από Salerno για Rades ή Misurata ή ακόμα και Malta μετά την Catania.

6. στη γραμμή Livorno-Cagliari αποχώρησε το Eurocargo Livorno και αντικαταστάθηκε από το Eurocargo Genova. Κι αυτό μεταγραφή από Πάτρα.

7. τα Eurocargo Cagliari και Eurocargo Livorno ναυλώθηκαν ως αυτοκινητάδικα και συντροφεύουν τα Eurocargo Salerno, Valencia και Istanbul σε δρομολόγια μεταξύ Ευρώπης, Αιγύπτου, Ισραήλ και Τουρκίας. Το ίδιο ισχύει και για το μόνιμα ξενιτεμένο Eurocargo Bari μεταξύ ΗΠΑ και Μεξικό.

8. Το Eurocargo Sicilia το νεότερο παραμένει Genova-Porto Torres και Genova-Cagliari.

9. Τέλος, τα υπόλοιπα 6 μεγάλα Eco παραμένουν στις συνδέσεις Ιταλίας-Ισπανίας. Τα Eco Valencia, Savona, Barcelona και Livorno στη γραμμή Valencia-Barcelona-Savona-Livorno με προσεγγίσεις ενίοτε και σε Tarragona, Civitavecchia ενώ τα Eco Adriatica και Mediterranea στη γραμμή Sagunto-Palma-Cagliari-Salerno. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αν καταλαβαίνω καλά, η Grimaldi ενοικίασε για 6+6 χρόνια το 50% της χωρητικότητας του ro-ro terminal της Ravenna. Όπως έχουμε δεί και εν Ελλάδι συνήθως αυτά τα αγοράζει. Πιθανόν το συγκεκριμένο να μην ήταν καν πρός πώληση ή να μην έχει και τόσο μακροπρόθεσμα σχέδια για την Ravenna η Grimaldi, ποιός ξέρει.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον θα ειναι το μελλοντικο hub τους στη βορεια Αδριατικη.Καιρο γινονται ζυμωσεις και δηλωσεις και απο τις 2 πλευρες.

https://www.portoravennanews.com/articolo/2815/Il-Gruppo-Grimaldi-pronto-a-gestire-il-terminal-traghetti-T-C

Να δουμε μην μεταφερθει και η επιβατικη κινηση τους εκει καποια στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Όπως και κάθε χρόνο τέτοια εποχή, η Grimaldi ξεκουράζει τουλάχιστον ένα roro από τις γραμμές της Ισπανίας. Έτσι φέτος σειρά πήρε το Eco Livorno το οποίο και θα παραμείνει για κάποιες ημέρες στην επισκευαστική βάση της Genova. 

Έτσι ακριβώς είναι. Να προσθέσουμε επίσης ότι άλλα δύο ECO, το ECO Valencia και το ECO Mediterranea έχουν δέσει στο λιμενοβραχίονα του Sagunto για τον ίδιο λόγο.

Link to comment
Share on other sites

https://www.mononews.gr/business/shipping/ta-schedia-tou-emanouele-gkrimalnti-gia-tin-anaptixi-ton-minoikon-grammon-ke-ton-ependiseon-tou-stin-ellada

Ένα κατατοπιστικό άρθρο για τα σχέδια του Ομίλου από το φθινόπωρο....

Θα δούμε πολλά αυτό είναι σίγουρο...

 

Edited by LoveBoat
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακούγεται ότι έχει ναυλωθει από Ιταλική εταιρεία...θα δούμε πάντως.Εκπληξεις θα υπάρχουν από τον επόμενο μήνα...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Να το δρομολογήσει που?? Εδώ ολόκληρος Κύδωνας, που είναι κλάσεις ανώτερος (στα μάτια του μέσου επιβάτη) και δεν στέριωσε στα Χανιά τόσα χρόνια, ο Ίκαρος θα μπορέσει να κάνει τί..? Μόνο εάν το προορίζει για γραμμή που έχει μιά "άλφα" κίνηση και είναι ψιλοπαραμελημένη από την Άττικα. 

Link to comment
Share on other sites

Keep Kohl :P συντροφοι.

Ο dottore παιζει καλα το παιχνιδι των διαρροων και του αντιπερισπασμου. Αν κατσουμε να διαβασουμε και να αντιπαραβαλουμε, τι εχει γραφτει για τις προθεσεις του Ομιλου, τι εχει ανακοινωθει και τι τελικα υλοποιηθηκε, θα δουμε οτι απεχουν οσο η αληθεια απο τη μυθοπλασια ;)

Μπορει κανεις να περιορισει την ερευνα στο τι εχει γραψει το mononews και ο συντακτης της αναρτησης που παρατεθηκε, οσον αφορα τη συμπεριφορα του Θείου απέναντι στη συγχώνευση. Σασμός και Άγριες Μέλισσες μαζί.B)(Στον ελεύθερο χρόνο του, όταν δεν κάνει ρεπορτάζ, ανεβάζει selfies με τον dottore και τους εν Ελλάδι τοποτηρητές του).

Το μόνο που μπορεί να κρατήσει κανείς σαν μήνυμα από το δημοσίευμα, είναι ότι δεν θα αντιδράσει στη συγχώνευση με νομικές ενέργειες, αλλά πιέζοντας κατά μέτωπο το νέο σχήμα και στο Αιγαίο και στην Αδριατική.

Edited by proud_ionian
Μένιος Σακελλαρόπουλος
Link to comment
Share on other sites

Οποίος έγραφε το κείμενο, στη γνώμη μου δεν ξέρει καλά τη κατάσταση της Μινωικές Γραμμές…

Χαίρομαι να διαβάζω ότι θα δούμε περισσότερα πλοία της Μινωϊκές Γραμμές στην Αδριατική θάλασσα…μάλλον τα βάψει το Venezia και το Florencia άσπρο κόκκινα και της μετονομάζει Κέρκυρα Παλας και Εγνατία Παλας;

Μάλλον θα κανό λάθος, αλλά τη γνώμη μου είναι ότι για Γκριμάλντι Ελλάδα είναι περιφέρεια, τουλάχιστον για επιβατική κίνηση…

 

Καλά, τότε τα περιμένουμε να μας φέρει και το Catania, μάλλον και το Corfù.

Ανάποδα, μπορώ να κανό λάθος, αλλά βλέπω να μας αφήσει το Κύδων Παλας…

Link to comment
Share on other sites

Θα φέρει και άλλα.Το Σεπτέμβριο θα αρχίσουν οι αλλαγές...

Catania,Corfu, ξέχασε τα ...Σε λίγο καιρό θα μάθουμε ακριβώς ποια και που...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να έχεις δίκιο φίλε μου, αλλά απο όποτε ο Γκριμάλντι αγόραζε Μινοικες, Δεν έχω δει καμία αλλαγή που να ήταν βελτίωση σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση.

Μάλλον ο Μανολης από Σεπτέμβριο θα γίνει Άγιος Πανλος; 😂

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά που ο Μανωλιός τάζει νέα καράβια και αλλαγές σε γραμμές στο τέλος βγάζει και αυτά που ήδη υπάρχουν χωρίς λόγο και αιτία.

Οπότε κρατάτε μικρό καλάθι για ότι διαδίδεται...

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στους σχεδιασμους της χειμερινης σεζον ειναι και η επανενεργοποιση της προεκτασης της Πατρας στη γραμμη του Μπριντιζι η οποια θα καλυπτεται απο τα Florencia και Venezia.

Στη γραμμη της Ancona θα παιζει το Igoumenitsa με ζευγαρι το αδερφο Finnfellow ή με το Cruise Smeralda ενω επικουρικο ρολο στην περιοχη φαινεται πως θα εχει και το Κυδων Παλας.

Link to comment
Share on other sites

Μιλτιάδη, γιατί πιστεύεις ότι γίνεται αυτή η συνεχής αναδιάταξη γραμμών και πλοίων στην Αδριατική? Από τη στιγμή που έφυγαν οι Κρουιζάρες, έχουμε δεί διάφορες εκδοχές και σε πλοία αλλά και σε προσεγγίσεις. Έχει να κάνει με την κίνηση ή δεν του αποφέρουν όσα θα ήθελε?

Link to comment
Share on other sites

Απο τη μια εχει να κανει με τη Finnlines και τα νεοτευκτα που παραλαμβανει τα οποια αναποφευκτα θα εσπρωχναν καποιες παλαιοτερες μοναδες στο νοτο,απο την αλλη η δρομολογηση πλοιων οπως τα ECO στην Πατρα μαλλον γινεται για πιεση στην Attica.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

On 8/22/2023 at 11:44 AM, MILTIADIS said:

Finnfellow και Cruise Smeralda θα κατεβουν μεσα στον επομενο μηνα στη Μεσογειο.Ενα Ισπανια κι ενα Αδριατικη ή και τα 2 Αδριατικη.

Το smeralda θα πάει στη Adria ...

Στον επόμενο μήνα θα αρχίσουν να φαίνονται οι αλλαγές στα πλοία και στα δρομολόγια.Σιγουρα όμως θα υπάρξουν αρκετές εκπλήξεις και αλλαγές σε πλοία και δρομολόγια,κάποιος ισχύουν και κάποια όχι από αυτά που λέμε εδώ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...