Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 4/18/2021 at 11:26 PM, Nick the Greek said:

 Για μένα η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μεγάλη ανάγκη ανανέωσης στόλου. Σκέψου πως τα καλύτερά της πλοία, η σειρά με τα νεότευκτα που είχε κάνει στα 90s, είναι όλα κοντά στα 30. Τα πιο δεύτερά της πλοία είναι στα 40, πρώην βορειοευρωπαικό τοννάζ των 80s με πολλά μίλια στην πλάτη.

 

On 8/5/2023 at 10:45 AM, Diagoras said:

 Καλά και χρυσά τα ferries των 90's όμως οι απαιτήσεις έχουν πλέον αλλάξει. Χρειάζεται focus στα φορτηγά και πιο αποδοτικά πλοία. Ωστόσο, ακόμα και τα παλαιότερα πλοία, αν θες να τα αξιοποιείς εποχικά και να αφήνουν κάποιο κέρδος, πρέπει να τα ξεπατώνεις σε σχετικά κοντινές γραμμές ώστε να βγάζουν ακόμα και δύο δρομολόγια τη μέρα-όπως κάνει η Corsica Ferries-και όχι σε τόσο μακρινά ταξίδια.

Τα παραπάνω σχόλια ταιριάζουν καρμπόν και στην Attica, είτε πριν, είτε μετά τη συγχώνευση με την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

11 hours ago, MILTIADIS said:

Κατατοπιστικοτατο μονο ως προς την πηγη προελευσης του.

Κατατοπιστικότατο για την κυρά Μαρία πχ που είναι τελείως αδαείς με την κατάσταση. Για εμάς που ξέρουμε και 5 πράγματα και τα backstage, ειναι αρλούμπες. Διοίκηση με το βλέμμα στο μέλλον, κακά τα ψέματα, κάνει μόνο ο Μανωλιός. Όλοι οι άλλοι είναι στο εμπρός-πίσω. Μεγάλη κουβέντα το τι μέλλει γενέσθαι για τον γίγαντα Άττικα αλλά αυτό που ξέρω πως "με υλικά του παρελθόντος, δεν χτίζεις το μέλλον". Αν δεν βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και δεν κάτσουν κάτω να δουν που θέλουν να πάνε την εταιρεία, σε 10 χρόνια την ίδια κουβέντα θα'χουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Σκληρή απάντηση της Seajets στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για ANEK-Attica

Quote

Μετά την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για το θέμα της έγκρισης της απορρόφησης της ΑΝΕΚ από την Attica Group, το Mononews, απευθύνθηκε στη Seajets, αλλά και στον όμιλο Γκριμάλντι για να σχολιάσουν την σχετική απόφαση.

Ωστόσο, προς ώρας, μόνο η Seajets ανταποκρίθηκε και μας παραχώρησε την ακόλουθη δήλωση:

1. To Failing firm της ΑΝΕΚ, ότι δηλαδή καταστρέφεται και τη σώζει ο ‘σωτήρας’ ATTICA, είναι μία αυθαίρετη κατασκευή. Πως στα αλήθεια η ΑΝΕΚ επιβίωνε όλα τα προηγούμενα χρόνια με πολύ μεγαλύτερα προβλήματα, πολύ ακριβότερα πετρέλαια και πολύ σκληρό ανταγωνισμό στα Χανιά, ενώ φέτος είναι μονοπώλιο στα Χανιά; Πως δεν ήταν πριν και μόνο τώρα έγινε δήθεν Failing firm…Ένα παιδί με απλή λογική βλέπει ότι το Failing firm της ΑΝΕΚ είναι προκατασκευασμένο γελοίο παραμύθι που δεν πείθει κανέναν.

2. Πολλές ιστοσελίδες από την Παρασκευή 4/8, τρεις ημέρες πριν η Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοινώσει επίσημα την απόφασή της με δελτίο τύπου, ανήγγειλαν ότι εγκρίθηκε η συγχώνευση ANEK και ATTICA. Και πάλι, ένα παιδί με απλή λογική θα βγάλει τα συμπεράσματά του.

3. Η χρηματιστηριακή αξία της ΑΝΕΚ λόγω της «φούσκας» της συγχώνευσης απογειώθηκε 400% χωρίς κανείς να ξέρει πού θα καταλήξει αυτό, αφού και η ίδια η ATTICA, ο ‘σωτήρας’, δηλώνει συσσωρευμένες ζημιές 130 εκατομμυρίων. Και πάλι, ένα παιδί με απλή λογική θα βγάλει τα συμπεράσματά του.

4. ATTICA και ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, «προστατευόμενες», θεωρούν με έπαρση ότι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς συνέπειες. Τα συμπεράσματα είναι των αναγνωστών

5. Η SEAJETS είναι η ισχυρότερη εταιρεία στη ελληνική ακτοπλοΐα.

6. Η SEAJETS όλα αυτά τα χρόνια τολμά και παρουσιάζει την πραγματικότητα όπως είναι και αυτό ενοχλεί κάποιους. H διοίκηση έχει τις ψυχικές δυνάμεις να ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματα της και ότι άλλο απαιτείται προκειμένου να προστατέψει τα δικαιώματα της αλλά και το Αιγαίο μας, που πάντα θα στηρίζει, όντας ο πυλώνας της ανάπτυξης σε όλα τα επίπεδα.

 

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση μάλλον είναι ιδέα κάποιου και όχι εντολή του σουπερ Μάριο, δεν σκέφτεται έτσι, μαϊμού ανακοίνωση για να γράφουμε κάτι είναι, καμία σχέση με την SEAJET

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Σα να τους τα λεγε απ το τηλεφωνο και καποιος να σημειωνε ο,τι προλαβαινε(καλα λογικα ετσι θα εγινε κιολας :P ).

Ας θεωρησουμε δεδομενο οτι θα υπαρξει και συνεχεια λοιπον.

 

Link to comment
Share on other sites

Η Attica, μετά την ολοκλήρωση της απορρόφησης, έχει σκοπό στις γραμμές της Κρήτης να ταξιδεύει μόνο με το σινιάλο της ΑΝΕΚ. Το δημοσίευμα της καθημερινής αναφέρει και για δύο πλοία της bs που θα φορέσουν το σινιάλο της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Το ιδεατό θα ήταν η ναυπήγηση νέων πλοίων, σύμφωνα με τα τελευταία ενεργειακά πρότυπα, με μεγάλη χωρητικότητα για επίτευξη οικονομιών κλίμακος. Το ρεαλιστικό που μπορεί να γίνει, να φέρουν τα Φόσεν από Πειραιά για Μήλο-Χανιά χειμώνα-καλοκαίρι τόσο στα βραδυνα του χειμώνα όσο και στα ημερήσια του καλοκαιριού. Έτσι όντως κλείνεις την πόρτα σε κάθε επίδοξο σαλτιμπάγκο που βλέπει κατά καιρούς η Σουδα. Επίσης, να βάψουν το Αριάδνη στα χρώματα της ΑΝΕΚ και μαζί με τον Έλυρο να τα βάλουν από Πειραιά για Σαντορίνη-Ηράκλειο χειμώνα-καλοκαίρι τόσο στα βραδυνα του χειμώνα όσο και στα ημερήσια του καλοκαιριού. Έτσι κερδίζεις και τους βραδινούς επιβάτες της Σαντορίνης όσο και τις μεταφορικές της, μιάς και την ΑΝΕΚ (ελέω Πρέβελης) την συμπαθούν. Με μια μέση ταχύτητα στα 22 μίλια το Πειραιάς Ηράκλειο θα είναι όσες ώρες είναι και τώρα στα 19 μίλια. Και οπωσδήποτε σκράμπερ παντού..ακόμα και στις σωσίβιες λέμβους..! 

Link to comment
Share on other sites

Αν μεταφερουν τα Fosen απλως θα κανουν το χατηρι στον επιδοξο σαλτιμπαγκο.... Μετα την αποσυρση Grimaldi απο τη Σοθδα (εκτος κι αν ηταν trick για την επιτροπη ανταγωνισμου) δεν θα μπει κανεις με καποιο συγχρονο και μεγαλο πλοιο, με αξιωσεις για κερδος, γιατι ειναι προφανες οτι η γραμμη δεν το συκωνει... Αν μπει καποιος θα ειναι απλως για να κανει χαλαστρα στην ΑΝΕΚ... Αρα ειτε Ελυρος/Βενιζελος, ειτε Fosen δεν αλλαζει κατι... Οποτε ας κατσουν τα Fosen εκει που ειναι μιας και ταιριαζουν καλυτερα για εκει...

Αντιστοιχα και στο Ηρακλειο... Θεωρω οτι η ΕΠΑΤΤ ειναι ευχαριστημενη με το status quo... πιστευω οτι θα αλλαξουν κατι μονο αν/επειδη τα Κρητη δεν μπορουν να κουνηθουν πια...

Link to comment
Share on other sites

Να αναφερουμε παντως και το οτι η ΑΝΕΚ ειναι εισηγμενη αυτονομα(για την ωρα τουλαχιστον)στο Χρηματιστηριο με ο,τι μπορει αυτο να σημαινει για τυχον μεταβολες στα περιουσιακα της στοιχεια.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να ολοκληρωθεί η συγχώνευση δεν θα δούμε μεταβολές. Από εκεί και πέρα το σχέδιο προβλέπει απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica.

Όλα αυτά βέβαια, δεν έχουν βέβαια καμία σχέση με τα σινιάλα που θα φορά κάθε πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το new money, το Πρώτο Θέμα δηλαδή, συνεχίζει να ασχολείται με Attica (και ΑΝΕΚ), όπως έχουμε δει στα τοπικ της Attica και της δολοφονίας.

Σε σημερινή ανάρτηση του Dark Room, αφου αναφέρεται πάλι στη δολοφονία 

Quote

Σε ποιον μίλησε από την εταιρία ο καπετάνιος του Blue Horizon και περίμενε να είναι όλα τακτοποιημένα όταν φτάσει στο λιμάνι, είναι ένα σημείο που ερευνούν οι Αρχές. Γενικότερα οι συνομιλίες του πληρώματος που ήρθαν στη δημοσιότητα βάζουν στο κάδρο την Αttica Group, η οποία φαίνεται πως θα βρεθεί αντιμέτωπη με μεγάλες αποζημιώσεις, ιδιαίτερα μάλιστα όταν μέτοχος της ακτοπλοϊκής εταιρίας είναι η Τράπεζα Πειραιώς.

Συνεχίζει με την κατάσταση στην ΑΝΕΚ

Quote

η εταιρία είναι σε εξαιρετικά άσχημη οικονομική κατάσταση, αναμένοντας την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με την Attica Συμμετοχών που καθυστερεί μετά το τραγικό συμβάν στο Blue Horizon. Το κεφάλαιο κίνησης της ΑΝΕΚ είναι αρνητικό κατά 300 εκατ. ευρώ, εμφανίζει αρνητικά κεφάλαια 92 εκατ. και οι ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις προς πιστωτικά ιδρύματα ανέρχονται σε 273 εκατ., σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις 6μηνου. Υπάρχει όμως και μια σοβαρή απειλή από το παρελθόν. Αφορά ένα επίσης τραγικό γεγονός, τη φωτιά που ξέσπασε εν πλω το 2014 στο ναυλωμένο από την ΑΝΕΚ πλοίο Norman Atlantic. Η εταιρεία αναφέρει πως το δικαστικό σκέλος στην Ιταλία ολοκληρώθηκε και η απόφαση αναμένεται τον επόμενο μήνα. Όπως σημειώνει, «στην εν λόγω διαδικασία εμπλέκεται, πέραν των μελών της διοίκησης και των μελών πληρώματος, η ίδια η εταιρεία ως νομική οντότητα, κατά της οποίας υφίσταται πιθανότητα επιβολής διοικητικού προστίμου. Ως προς την ενδεχόμενη αυτή οικονομική επιβάρυνση, η εταιρεία έχει προβεί σε σχηματισμό σχετικής πρόβλεψης. Η υπό έκδοση απόφαση δύναται να εφεσιβληθεί»

Και συνεχίζει για τα διοικητικά της Attica και του νέου ομίλου που θα προκύψει μετά τη συγχώνευση.

Quote

Υπάρχουν δηλαδή σοβαρά επιχειρηματικά θέματα ανοικτά και χρειάζεται ένα νέο management να τα διαχειριστεί με νηφαλιότητα και όχι έχοντας κατά νου πώς θα ξεγλιστρήσει από το βάρος των δικών του ευθυνών. Αλλωστε, μετά τις σχετικές δηλώσεις της Προέδρου της Δημοκρατίας, αλλά και την αναφορά του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη σε ακτοπλοϊκές εταιρίες όταν αναφερόταν στην ανομία, είναι απορίας άξιο γιατί ο CEO της Πειραιώς Χ. Μεγάλου εξακολουθεί να καλύπτει τον Εκτελεστικό Πρόεδρο και ουσιαστικό αφεντικό της Αttica Group, Κυριάκο Μάγειρα. Εκτός κι αν η φιλία που έχουν Μεγάλου και Μάγειρας από το παρελθόν είναι τόσο ισχυρή που δεν κλονίζεται ούτε από ένα τόσο σοβαρό και αποτρόπαιο γεγονός.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Διαβεβαιώσεις για τους εργαζόμενους της ΑΝΕΚ, απο τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εργαζομένων στην Ναυτιλία και τον Τουρισμό (ΠΑΣΕΝΤ), Θάνος Βασιλόπουλος

Quote

Η απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica φαίνεται ότι δεν θα επιφέρει καμία αλλαγή στα εργασιακά των υπαλλήλων της ΑΝΕΚ. Αυτό τόνισε χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εργαζομένων στην Ναυτιλία και τον Τουρισμό (ΠΑΣΕΝΤ), Θάνος Βασιλόπουλος.

Στο περιθώριο των εκλογών που πραγματοποιήθηκαν στο Εργατικό Κέντρο για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. στον Σύνδεσμο, ο κ. Βασιλόπουλος, μιλώντας στα “Χ.ν.”, ανέφερε ότι ο ΠΑΣΕΝΤ είχε επαφή με την Αττικα μετά από φήμες για μεταφορά της έδρας της εταιρείας και αλλαγές στις συμβάσεις και από τις συζητήσεις προέκυψε ότι «οι εργαζόμενοι μεταφέρονται με τους ίδιους όρους αμοιβής και εργασίας. Έχουμε μια συνέχιση της εργασίας τους από μια εταιρεία σε μια άλλη. Μένουν εδώ (στα Χανιά) όσοι δουλεύουν εδώ και μεταφέρονται στη νέα εταιρεία με τους ίδιους όρους αμοιβής και εργασίας, με όλα τα εργασιακά».

Η επόμενη ημέρα μετά τη συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica Group

Quote

Μια εκ των μεγαλύτερων ακτοπλοϊκών εταιρειών στην Ευρώπη δημιουργεί η συγχώνευση με απορρόφηση της ΑΝΕΚ από την Attica Group, μετά την έγκριση του σχεδίου συγχώνευσης.

Σύμφωνα με τη σχετική έκθεση του σχεδίου που εγκρίθηκε την περασμένη Δευτέρα από το διοικητικό συμβούλιο του ακτοπλοϊκού ομίλου της Attica Group, από τη συγχώνευση δημιουργείται η μεγαλύτερη εταιρεία της επιβατηγού ναυτιλίας στην Ευρώπη με κριτήριο τη χωρητικότητα επιβατών και η πέμπτη με κριτήριο τη χωρητικότητα σε γραμμικά μέτρα γκαράζ.

Όπως ανακοινώθηκε, εξάλλου, σε δύο πλοία της ΑΝΕΚ θα υπάρξει εγκατάσταση συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (scrubbers) συνολικού κόστους περίπου 20 εκατ. ευρώ, ενώ άλλα 11,3 εκατ. ευρώ θα δοθούν σε συντηρήσεις πλοίων της κρητικής εταιρείας, που εκτιμάται ότι λόγω της οικονομικής δυσχέρειας ήταν σε χαμηλά επίπεδα επί σειρά ετών.

Τα οφέλη που θα προκύψουν από την επένδυση σε scrubbers θα προέλθουν από τη χρήση οικονομικότερου τύπου καυσίμου «3,5% HSFO», σε σχέση με το ακριβότερο καύσιμο «0,5% VLSFO» που χρησιμοποιείται σήμερα, και θα είναι περίπου 9,5 εκατ. ευρώ, με τις σημερινές τιμές καυσίμων, ενώ θα καταστήσουν τα πλοία της ΑΝΕΚ ανταγωνιστικά στις γραμμές όπου δραστηριοποιούνται.

Επενδυτικό πρόγραμμα άνω των 100 εκατ. ευρώ

Σημειώνεται ότι η Attica Group συνεχίζει το εκτεταμένο επενδυτικό της πρόγραμμα (συνολικού ύψους άνω των 100 εκατ. ευρώ) για την ενεργειακή και περιβαλλοντική αναβάθμιση του στόλου, καθώς και την εξοικονόμηση κόστους καυσίμων και περαιτέρω ψηφιοποίησης των εργασιών του ομίλου με τις συνολικές επενδυτικές ταμειακές εκροές για το α’ εξάμηνο 2023 να ανέρχονται σε 28 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω επενδύσεων, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση πλυντρίδων καυσαερίων (scrubbers) στα πλοία Superfast I (Μάιος 2023) και Superfast II (Ιούλιος 2023).

Η εταιρεία ήδη έχει εγκαταστήσει σύστημα πλυντρίδων καυσαερίων (scrubbers) στα πλοία Blue Star Patmos, Blue Star Delos, Blue Star Mykonos και Superfast XI.

Διατηρούνται τα σήματα της ΑΝΕΚ

Η Attica Group προτίθεται να διατηρήσει τα σήματα της κρητικής εταιρείας, εξασφαλίζοντας παράλληλα τις απαιτήσεις τρίτων, περιλαμβανομένων των εργαζομένων, των προμηθευτών και των συναλλασσομένων.

Ταυτόχρονα, αποσβένονται οι δανειακές υποχρεώσεις της ANEK δυνάμει ιδιωτικού συμφωνητικού της Attica.

Με την επέλευση των αποτελεσμάτων της Συγχώνευσης, η Απορροφώμενη Εταιρεία λύεται και παύει να υπάρχει, χωρίς να επακολουθήσει η θέση της υπό εκκαθάριση.

Οι μετοχές της Απορροφώμενης Εταιρίας ακυρώνονται και το σύνολο της περιουσίας της (ενεργητικό και παθητικό), όπως αυτό προκύπτει από τα βιβλία της και περιλαμβάνεται στον καταρτισθέντα Ισολογισμό Μετασχηματισμού και όπως θα διαμορφωθεί μέχρι την επέλευση των αποτελεσμάτων της Συγχώνευσης, σε συνδυασμό και με την Εκθεση του Ανεξάρτητου Εμπειρογνώμονα, θα μεταφερθούν ως στοιχεία ενεργητικού και παθητικού της Απορροφώσας Εταιρείας η οποία θα προκύψει από τη Συγχώνευση.

Το Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης, η παρούσα Εκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου και η έκθεση της «PricewaterhouseCoopers Ανώνυμη Ελεγκτική Εταιρεία», καθώς και τα υπόλοιπα έγγραφα που προβλέπεται από τη νομοθεσία, θα τεθούν στη διάθεση των μετόχων των Συγχωνευόμενων Εταιρειών.

Οι μέτοχοι της AΝΕΚ θα λάβουν 0,1217 νέες κοινές ονομαστικές μετοχές της Attica Group, ονομαστικής αξίας εκάστης μετοχής τριάντα λεπτών του ευρώ, για κάθε μία παλαιά, κοινή ή προνομιούχα, ενώ οι μέτοχοι της Attica Group θα εξακολουθήσουν να κατέχουν τον ίδιο αριθμό κοινών μετοχών.

To μετoχικό κεφάλαιο της Αttica Group θα αυξηθεί κατά το ποσό των 8.207.505 ευρώ με την έκδοση 27.358.350 νέων μετοχών.

Τα περιουσιακά στοιχεία

Η ΑΝΕΚ ιδρύθηκε ως εταιρεία λαϊκής βάσης το 1967, με έδρα τα Χανιά, ενώ σήμερα διαθέτει έναν στόλο 7 ιδιόκτητων πλοίων, ελληνικού νηολογίου, και 1 πλοίο που έχει ναυλώσει με σύμβαση γυμνής ναύλωσης («bareboat charter») και δικαίωμα αγοράς από τρίτο και το οποίο, εν συνεχεία, έχει εκναυλώσει σε τρίτο στο εξωτερικό με σύμβαση χρονοναύλωσης.

Απασχολεί περισσότερα από 650 άτομα σε πληρώματα και διοικητικές υπηρεσίες ξηράς. Οι γραμμές εσωτερικού όπου δραστηριοποιείται περιλαμβάνουν κυρίως την Κρήτη, ενώ στο εξωτερικό εξυπηρετεί τη γραμμή Ελλάδα – Ιταλία.

Επίσης, δραστηριοποιείται σε υπηρεσίες παροχής ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για τη γραμμή Ελλάδα – Ιταλία μέσω της ANEK Lines Italia S.r.l., στην εμφιάλωση του νερού «Σαμαριά» μέσω της συμμετοχής της στην ΕΤΑΝΑΠ Α.Ε. και σε υπηρεσίες ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης μηχανημάτων και εξοπλισμού μέσω της συμμετοχής της στα Λευκά Όρη ΑΒΕΕ.

Εκτελώντας σχεδόν τον ίδιο αριθμό δρομολογίων σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2022, ο όμιλος της ΑΝΕΚ το α’ εξάμηνο του 2023 σε όλες τις γραμμές που δραστηριοποιήθηκε διακίνησε συνολικά 328 χιλ. επιβάτες έναντι 257 χιλ. τη συγκρίσιμη περίοδο (αύξηση 28%), 67 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα έναντι 59 χιλ. (αύξηση 13%)και 58 χιλ. φορτηγά (όσα και το α’ εξάμηνο του 2022).

Ο ακτοπλοϊκός όμιλος της Attica Group με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries» και «Hellenic Seaways» αριθμεί 35 πλοία, από τα οποία τα 20 είναι συμβατικά επιβατηγά-οχηματαγωγά, τα 13 ταχύπλοα και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά.

Όλα τα πλοία του ομίλου είναι ιδιόκτητα, πλην δύο επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων που είναι με μακροχρόνια γυμνή ναύλωση. O όμιλος είναι επίσης ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Naxos Resort Beach Hotel που βρίσκεται στον Αγιο Γεώργιο Νάξου και του ξενοδοχείου Tinos Beach Hotel που βρίσκεται στη θέση Κιόνια Τήνου.

Το μεταφορικό έργο του Ομίλου ATTICA το α’ εξάμηνο του 2023 ανήλθε σε 2,4 εκατ. επιβάτες (2,1 εκατ. επιβάτες το α’ εξάμηνο του 2022), 365 χιλ. Ι.Χ. οχήματα (352 χιλ. Ι.Χ. οχήματα το α’ εξάμηνο του 2022) και 209 χιλ. φορτηγά οχήματα (208 χιλ. φορτηγά οχήματα το α’ εξάμηνο του 2022). Τα δρομολόγια των πλοίων για το α’ εξάμηνο του 2023 ανήλθαν σε 7.968 (6.760 το α’ εξάμηνο του 2022).

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Για τα scrubbers σε δύο πλοία (fossen) έχουν αναφερθεί και σε άλλες ανακοινώσεις. Τον τελευταίο χρόνο. Μένει να το δούμε στην πράξη.

Όσο για τις δεσμεύσεις, το τάξιμο δεν κλείνει σπιτι, το δόσιμο κλείνει 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μια κερδοφόρος εταιρεία αγοράζει μια προβληματική και δεν κάνει καθόλου αλλαγές, κρατούν όλοι τις δουλειές τους και συνεχίζουν όπως χτές σα να μη συμβαίνει τίποτα? Δεν πρέπει να υπάρχει αυτό στην παγκόσμια επιχειρηματική ιστορία, εκτός από τότε που η ΠΑΣΟΚάρα κρατικοποιούσε επιχειρήσεις. Πιστεύω πως αυτά που έγιναν -αργά ή γρήγορα- όταν απορροφήθηκε η Hellenic Seaways θα ακολουθηθούν και εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα ακολουθήσει η πρόταση για εθελουσία αποχώρηση εργαζομένων σε όλο τον όμιλο στα γραφεία για μείωση του προσωπικού της στεριάς, αλλά τη μεγαλύτερη ανησυχία την έχουν οι υπάλληλοι στα Χανιά, που σίγουρα θα σκέφτονται μια πιθανή πρόταση της Attica Group να ανέβουν στα γραφεία της Αθήνας για δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Η εξαγορά της ΑΝΕΚ από την Αttica Group.

Επειδή οπως φαίνεται τα πλοία παραμένουν άσπρα με τα παλιά ονοματα μεχρι νεωτέρας,αυτό μάλλον ειναι λογω του παραπάνω post. Δεν έχει εγκριθει τπτ ακομα επισημα,αλλα ας βάψουμε άσπρα που ειναι ένα δυσκολο κομμάτι. Οι μετανομασίες μετά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...