polmyt Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Μπραβο ρε συ Cruise Europa. Είναι ότι πιο αξιοπιστο εχουμε ακουσει τα τελευταια χρονια σχετικα με την τυχη του πλοιου.Μακαρι να βρεθει και "η βελονα στ' αχυρα" όπως είναι μια φωτο του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Πραγματι πολυ σημαντικη πληροφορια. Εγω σε ταξιδι μου στο Χαιναν παντως πριν κανενα μηνα το εψαξα πολυ το θεμα με πρακτορες κτλ αλλα κανεις δεν ηξερε τιποτα ουτε μπορουσε να θυμηθει κατι. Θα ταιριαζε σαν μεγεθος να κανει δρομολογια απο το Χαικου απεναντι αλλα ποιος ξερει τοσα χρονια μετα. Περιττο να πω οτι εχω ψαξει σε αγγλικα και κινεζικα ολο το baidu (κινεζικο google τρομαρα τους) αλλα τιποτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Σύμφωνα λοιπόν με διάφορα έγγραφα που βρήκε καλός φίλος, εδώ στο προξενικό λιμεναρχείο, το πλοίο φαινόταν ως το 2012. Ποιός είναι άραγε ο λόγος να φαίνεται το πλοίο στο Προξενικό Λιμεναρχείο της Σαγκάης? Όταν έφθασε στην Κίνα διατηρούσε κάποια σχέση με το ελληνικό κράτος (σημαία, πλοιοκτησία,πλήρωμα κλπ)? Σε διαφορετική περίπτωση γιατί να φαίνεται στα αρχεία του Π/Λ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Προφανώς ο φίλος στο προξενικό είχε πρόσβαση Νηρέα... κράτος με κράτος είναι πιο εύκολο να πάρεις στοιχεία με τέτοιες λεπτομέρειες,απο το να πάει ένας απλός ιδιώτης ειδικά σε ενα κράτος οπως η Κίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Μπορεί να είναι κι έτσι, αλλά εγώ κατάλαβα ότι εννοούσε έγγραφα του Π/Λ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cruise Europa Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Προφανώς ο φίλος στο προξενικό είχε πρόσβαση Νηρέα... κράτος με κράτος είναι πιο εύκολο να πάρεις στοιχεία με τέτοιες λεπτομέρειες,απο το να πάει ένας απλός ιδιώτης ειδικά σε ενα κράτος οπως η Κίνα Αν και καθυστερημένα, καθώς οι ρυθμοί στην Κίνα είναι εντελώς διαφορετικοί, να πω ότι έτσι όπως απάντησε ο Πέτρος είναι ΝΗΡΕΑ! Είναι ένα χάος εδώ που δεν βρίσκεις εύκολα πληροφορίες για οτιδήποτε (όχι μόνο στη ναυτιλία)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted July 29, 2018 Share Posted July 29, 2018 Μια φωτογραφία του Νάξος στο λιμάνι της Πάρου που πρέπει να είχα τραβήξει προς το 1987. Την πρόσεξα στο σαλόνι της μητέρας μου, καρφιτσωμένη πάνω σε άλλες. Η μητέρα μου είναι από την Παροικιά αλλά κάτοικος Ερμούπολης. Έχει φάει πολύ ήλιο και δεν κατόρθωσα να τη επιδιορθώσω επαρκώς μετά το σκανάρισμα, αλλά κάτι φαίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Νάξος Posted August 21, 2018 Share Posted August 21, 2018 Καλῶς ἦλθες στὸ shipfriends φίλε Νίκο. Σ' εὐχαριστοῦμε γιὰ τὴν φωτογραφία τοῦ Νάξος. Μᾶς πηγαίνεις σὲ μιὰν ἄλλην ἐποχήν, τότε ποὺ στὴν Παροικιὰ μποροῦσες στὴν κυριολεξία νὰ κάνῃς τὸ μπάνιο σου παρέα μὲ τὰ καράβια τῆς γραμμῆς… Νὰ ὑποθέσουμε ὅτι τὴν φωτογραφία τράβηξες ἀπὸ τὸ Γεώργιος Ἐξπρές ἢ τὸ Θήρα ΙΙ; Τὸ Νάξος δείχνει νὰ δένῃ στὸν προβλήτα τοῦ λιμανιοῦ μεσημεριανὴ ὥρα… Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosal Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 (edited) Το πλοίο δεν το θυμάμαι, από το φιλμ όμως γνωρίζω ότι πήγαινα προς Σύρο (από Πάρο) ή ερχόμουν Πάρο από Ικαρία. Edited January 5, 2020 by nikosal Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted January 5, 2020 Share Posted January 5, 2020 3 hours ago, nikosal said: ... ή ερχόμουν Πάρο από Ικαρία. Σε αυτήν την περίπτωση ήσουν στο "Αιγαίον"-δεν είμαι βέβαιος αν το "Νηρεύς" έκανε ακόμα το δρομολόγιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2020 Share Posted October 5, 2020 Ένα βίντεο με πλάνα από ένα ταξίδι του Νάξος από Πειραιά μέχρι τη Σύρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Θυμάται κανείς αν οι πλαινοί καταπέλτες του Νάξος χρησιμοποιήθηκαν ποτέ σε σταθερή βάση σε κάποιο λιμάνι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Ταξιδι στον Οκτωβριο του 1975 για να δουμε το πλοιο ,ολοκαινουριο ,δεμενο στον ηλιολουστο Πειραια Βλεπουμε ανοιχτο και το καταπελτακι που υπηρχε στο πλαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Νομίζω πως από αυτή τη φωτογραφία μπορεί να καταλάβει κανείς πως το Νάξος έγινε τόσο διάσημο και αγαπήθηκε από όλους. Δέστε όλο τον περίγυρο που είναι άσπρος(τα φέρρυ) και γκρίζος(τα κτήρια). Και στη μέση ένα φανταχτερό, πορτοκαλί και ξεχωριστό πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted January 22, 2022 Share Posted January 22, 2022 Στην σελίδα του Facebook "παλιές φωτογραφίες της Ελλαδας", υπάρχει μια φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται το Νάξος μαζί με το Παρος στο λιμανι της Παρου https://www.facebook.com/groups/oldgreece/permalink/4895521507157475/ ΔΕν ξέρω αν έχει υπάρχει ήδη.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 19 Share Posted April 19 Και ενω η τυχη του πλοιου ειναι το μεγαλυτερο μυστηριο στην ελληνικη καραβολατρικη κοινοτητα εμεις μπορουμε να το θαυμασουμε δεμενο στα Λεμοναδικα ,με τα σινιαλα της Arkadia Lines μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Οχι οτι ειναι ασχημο με αυτα τα σινιαλα ,αλλα με την αλλαγη εχασε και το κατι ξεχωριστο που ειχε σε σχεση με τα υπολοιπα πλοια της εποχης Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 19 Share Posted April 19 Και λευκό,πανέμορφο ήταν!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 19 Share Posted April 19 Το μισάνοιχτο visor ποιανού είναι, του Κάντια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 19 Share Posted April 19 Κάντια / Ρέθυμνον πρέπει να είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted April 21 Share Posted April 21 (edited) On 4/27/2021 at 8:34 PM, Nick the Greek said: Θυμάται κανείς αν οι πλαινοί καταπέλτες του Νάξος χρησιμοποιήθηκαν ποτέ σε σταθερή βάση σε κάποιο λιμάνι? Χρησιμοποιήθηκε στα λιμάνια των νησιών που δεν έδεναν τότε τα βαπόρια On 4/19/2024 at 10:05 AM, polmyt said: Και ενω η τυχη του πλοιου ειναι το μεγαλυτερο μυστηριο στην ελληνικη καραβολατρικη κοινοτητα εμεις μπορουμε να το θαυμασουμε δεμενο στα Λεμοναδικα ,με τα σινιαλα της Arkadia Lines μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Οχι οτι ειναι ασχημο με αυτα τα σινιαλα ,αλλα με την αλλαγη εχασε και το κατι ξεχωριστο που ειχε σε σχεση με τα υπολοιπα πλοια της εποχης Η πιό περίεργο ; Όταν το 1977 βάφτηκε στα χρώματα του Καραγεώργη γιά μιά σαιζόν Φαίνεται όμως δεν άρεσε κ το ξαναέβαψαν πορτοκαλί Eδώ σε μιά φωτο ,στον Πειραιά φυσικά. On 4/19/2024 at 3:04 PM, Nick the Greek said: Κάντια / Ρέθυμνον πρέπει να είναι. Σίγουρα είναι,στα λεμονάδικα έδεναν τότε. Edited April 21 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axilleas Tzathas Posted May 6 Share Posted May 6 Μετά από χρόνια αναζητήσεων ήρθε λοιπόν η ώρα να δώσουμε κάποια παραπάνω στοιχεία για την τύχη του πλοίου μετά την πώληση του αλλα και να δούμε επιτέλους και κάποιες φωτογραφίες του. Ως γνωστόν το πλοίο πουλήθηκε στην Κίνα τον Ιανουάριο του 1993 στην Hainan Libao (Μετάφραση>Liberty) Shipping Co και μετονομάστηκε σε Libao (Liberty) όπως πολύ σωστά είχε αναφερθεί και παλιότερα ενώ δρομολογήθηκε στην όχι και τόσο συνηθισμένη (λόγω απόστασης) γραμμή Haikou-Shekou. Για άγνωστους λόγους όμως, τόσο η εταιρία όσο και το πλοίο δεν μακροημέρευσαν ενώ μόλις το 1994 η βύθιση του Zhan Qiong 4 και η κατάρρευση της κραταιάς Zhan Qiong Ferries οδήγησε τους πλοιοκτήτες του Νάξος στην ίδρυση της Peng Cheng Ferries με σκοπό την κάλυψη των κύριων- εμπορικότερων γραμμών της Hainan (Ενδεικτικά ο στόλος της αποτελούνταν από τα: Peng Cheng No 1 ex Urara Maru, Peng Cheng No 2 ex Hayabusa No 2 , Peng Cheng No 3 ex Ferry Hakata). Για ιστορικούς λόγους ας αναφέρω ότι φαινομενικά τουλάχιστον το Peng Cheng No 2 αντικατέστησε το Νάξος στην γραμμή Haikou-Shekou μέχρι και την 01/11/2002 όπου και αποσύρθηκε υποχρεωτικά λόγω 30ετίας ενώ η Peng Cheng Ferries έχασε σταδιακά έδαφος στις τοπικές γραμμές της Hainan από την επίσης νεοσύστατη Shuang Tai Ferries και έκλεισε οριστικά επίσης το 2002. Παρακάτω παραθέτω 3 φωτογραφίες που τραβήχτηκαν πάνω στο πλοίο τον Δεκέμβριο του 1993 όπως και ένα απόκομμα που αναφέρει κάποιες δοκιμές στο σύστημα πυρασφάλειας που πραγματοποιήθηκαν σε κάποιο ναυπηγείο της Guangzhou. Τέλος, με κάθε επιφύλαξη, το Νάξος πρέπει να δραστηριοποιήθηκε για πολυ μικρό χρονικό διάστημα στην Κίνα και το πιθανότερο είναι πως διαλύθηκε κάπου τοπικά προς τα μέσα της δεκαετίας του 1990 όπως συνέβη και με τα Χρυσή Άμμος - Γεώργιος. *Θερμές ευχαριστίες στον Tanner Lilley και στις διασυνδέσεις του στην Κίνα για την αποστολή του υλικού. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 6 Share Posted May 6 Το πηραν το 93 για να το διαλυσουν 2-3 χρονια μετα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axilleas Tzathas Posted May 6 Share Posted May 6 (edited) Ναι αν το θέτεις έτσι ακούγεται όντως αρκετά περίεργο. Σαφώς και δεν μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα μιας και η Κίνα δεν φημίζεται για τις πληροφορίες που αφήνει να διαρρεύσουν το γεγονός όμως ότι οι πλοιοκτήτες του ένα χρόνο μετά την αγορά του ίδρυσαν άλλη εταιρία στην οποία όχι μόνο δεν το συμπεριέλαβαν αλλά και δρομολόγησαν στην θέση του το Peng Cheng 2 δείχνει ότι μάλλον τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν. Η έλλειψη φωτογραφιών και γενικά μαρτυριών για το πλοίο από την στιγμή που αναχώρησε από την χώρα μας υποστηρίζουν το σενάριο ότι μάλλον κατέληξε σε κάποιο διαλυτήριο πολύ σύντομα. Ακόμα και να πουλήθηκε σε κάποια άλλη τοπική εταιρία σίγουρα θα έπρεπε να αποσυρθεί το 2005 λόγω της νομοθεσίας που ισχύει εκεί. Τέλος πάντων, η έρευνα συνεχίζεται και θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα βρεθούν και τα υπόλοιπα κομμάτια του πάζλ... Edited May 6 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted May 6 Author Share Posted May 6 Θυμαται κανεις ή αν ξερει αν το πλοιο εβγαζε βλαβες στη καριερα του στην Ελλαδα;η εαν εχανε δρομολογια απο αυτες;;;γιατι κ αυτο μπορει να επαιξε το ρολο του Το Παρος ηταν πιο ζημιαρικο ας πουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 6 Share Posted May 6 25 minutes ago, Axilleas Tzathas said: Ναι αν το θέτεις έτσι ακούγεται όντως αρκετά περίεργο. Σαφώς και δεν μπορώ να μιλήσω με βεβαιότητα μιας και η Κίνα δεν φημίζεται για τις πληροφορίες που αφήνει να διαρρεύσουν το γεγονός όμως ότι οι πλοιοκτήτες του ένα χρόνο μετά την αγορά του ίδρυσαν άλλη εταιρία στην οποία όχι μόνο δεν το συμπεριέλαβαν αλλά και δρομολόγησαν στην θέση του το Peng Cheng 2 δείχνει ότι μάλλον τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν. Η έλλειψη φωτογραφιών και γενικά μαρτυριών για το πλοίο από την στιγμή που αναχώρησε από την χώρα μας υποστηρίζουν το σενάριο ότι μάλλον κατέληξε σε κάποιο διαλυτήριο πολύ σύντομα. Ακόμα και να πουλήθηκε σε κάποια άλλη τοπική εταιρία σίγουρα θα έπρεπε να αποσυρθεί το 2005 λόγω της νομοθεσίας που ισχύει εκεί. Τέλος πάντων, η έρευνα συνεχίζεται και θέλω να πιστεύω ότι σύντομα θα βρεθούν και τα υπόλοιπα κομμάτια του πάζλ... Και παλι...αγορασαν πλοιο που ητο στο παρα πεντε ηλικιακα? Τεσπα...Μυστηριο θα παραμεινει ετσι κι αλλιως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now