Jump to content
Shipfriends

Νάξος (IMO 7350507)


Recommended Posts

Σεπτεμβρη του 1994 πουληθηκε στους Κινεζους. Σε "Ε' της εποχης υπηρχαν πολλα γραμματα διαμαρτυριας για την πωληση του. Ενα που ειχε δημοσιευτει ειχε τον τιτλο "Αφηστε τα να πεθανουν στον τοπο τους" και αφορουσε το Ναξος και ολα τα made in greece που πουληθηκαν στο Εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση

Στην φωτογραφια φαινεται πλαγιοδετημενο με τον καταπλετη ελαφρως ανοιχτο.Εδενε παντα ετσι και τον κοσμο και τα οχηματα τα αποβιβαζε απο καποιον πλαινο καταπελτη ή απλα ετυχε σε αυτη τη φωτο να ειναι δεμενο ετσι για αλλους λογους?

Link to comment
Share on other sites

κανονικά έδενε με την πρύμη. Στην προκειμένη φώτο δεν ξέρω καν αν είναι πλαγιοδετημένο και δεν νομίζω καν να είναι είναι στον Αθηνιό (αν υπήρχε τότε) με βάση το χωριό στην κορυφή της φώτο.Το πιθανότερο είναι να προσεγγίζει τα Φηρά ή την Οία ώστε να βγάλει τον κόσμο με βάρκες.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα που η μαμα μου με ειχε καλομαθει να ταξιδευω με ευρωπαικα ferries απο μικρο, και που στις Δυτικες ειχαμε παντα το απαυγασμα της τεχνολογιας :D δε ξερω γιατι αλλα με εκνευριζαν οι πλαινοι καταπελτες στα πλοια :D. Δεν τους θεωρουσα καθολου βολικους και καλαισθητους. Ασε που επειδη συχνα στα ταξιδια τους εβλεπα ανοιχτους νομιζα οτι αυτη ειναι και η χρησιμοτητα τους. :P

(δε θελω εξυπναδες ημουν μολις 5 χρονων ξερολας)

Link to comment
Share on other sites

Ποιό ήταν το τελευταίο καλοκαίρι του πλοίου στις Κυκλάδες?
Να ρωτησω και κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση

Στην φωτογραφια φαινεται πλαγιοδετημενο με τον καταπλετη ελαφρως ανοιχτο.Εδενε παντα ετσι και τον κοσμο και τα οχηματα τα αποβιβαζε απο καποιον πλαινο καταπελτη ή απλα ετυχε σε αυτη τη φωτο να ειναι δεμενο ετσι για αλλους λογους?

Η φωτογραφία είναι στο όρμο των Φηρων

Τὸ τελευταῖο ἔτος τοῦ βαποριοῦ στὴν Ἑλλάδα ἦταν τὸ 1993. Ἡ φωτογραφία θέλει ἀντιστροφὴ ὡς πρὸς τὸν κατακόρυφο ἄξονα. Αὐτὸ ποὺ βλέπουμε στὸ flickr εἶναι τὸ εἴδωλο τῆς φωτογραφίας. Προσέξτε τὸ ἀνάγλυφο τῆς Νάξου στὴν τσιμινιέρα καὶ θὰ συμφωνήσουμε.

Τὸ βαπόρι προφανῶς εἶναι ἀρόδου. Ἐκείνη τὴν ἐποχὴ (ἡ φωτογραφία φέρεται νὰ εἶναι τραβηγμένη τὸ 1977) ἀμφιβάλλω ἂν ὑπῆρχε τὸ λιμάνι τοῦ Ἀθηνιοῦ, ὅπως τὸ γνωρίζουμε σήμερα. Τὸ πλοῖο ἄνοιξε τὸν καταπέλτη γιὰ νὰ κατέβει ὁ κόσμος στὶς λάντζες καὶ τούμπαλιν. Σωστὸς ὁ 'Ἐξπρὲς Ὀλύμπια. Σωστὸς καὶ ὁ Παναγία Ἑκατονταπυλιανή.

post-1941-128326998406_thumb.jpg

Edited by Νάξος
Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτική η φωτογραφία όπως και τα σχόλια που την ακολούθησαν. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι το άλλο πλοίο που διακρίνεται είναι το ORION του Καβουνίδη.

Link to comment
Share on other sites

Τὸ τελευταῖο ἔτος τοῦ βαποριοῦ στὴν Ἑλλάδα ἦταν τὸ 1993. Ἡ φωτογραφία θέλει ἀντιστροφὴ ὡς πρὸς τὸν κατακόρυφο ἄξονα. Αὐτὸ ποὺ βλέπουμε στὸ flickr εἶναι τὸ εἴδωλο τῆς φωτογραφίας. Προσέξτε τὸ ἀνάγλυφο τῆς Νάξου στὴν τσιμινιέρα καὶ θὰ συμφωνήσουμε.

Τὸ βαπόρι προφανῶς εἶναι ἀρόδου. Ἐκείνη τὴν ἐποχὴ (ἡ φωτογραφία φέρεται νὰ εἶναι τραβηγμένη τὸ 1977) ἀμφιβάλλω ἂν ὑπῆρχε τὸ λιμάνι τοῦ Ἀθηνιοῦ, ὅπως τὸ γνωρίζουμε σήμερα. Τὸ πλοῖο ἄνοιξε τὸν καταπέλτη γιὰ νὰ κατέβει ὁ κόσμος στὶς λάντζες καὶ τούμπαλιν. Σωστὸς ὁ 'Ἐξπρὲς Ὀλύμπια. Σωστὸς καὶ ὁ Παναγία Ἑκατονταπυλιανή.

Το Ναξάκι έδενε στα Φηρά κανονικά και απο τη πλώρη έδινε κάβο σε σημαδούρα!!

Link to comment
Share on other sites

Σωστὸς φίλε μου! Ἐκείνη τὴν ἐποχὴ ποὺ ὁ Ἀθηνιὸς ἦταν στὰ ἀζήτητα, τὰ πλοῖα τῆς γραμμῆς προσέγγιζαν τὴν Οἴα ἢ τὶς σημαδοῦρες τῶν Φηρῶν. Ἀργότερα τὰ ποστάλια τράβηξαν κατὰ Ἀθηνιὸ μεριά, ἐνῶ τὰ κρουαζιερόπλοια ἐξακολουθοῦν νὰ δένουν στὶς σημαδοῦρες. Ἡ Οἴα πάντως, ἂν κι ἐξυπηρετεῖται σὲ σαφῶς ἀραιότερη βάση σὲ σχέση μὲ Ἀθηνιό, παραμένει σταθερὴ ἀξία. Τὸ Νάξος, ὅταν ἔπιανε Θήρα, συνήθως ἔφευγε στὸ καπάκι γιὰ τὸ δρομολόγιο τῆς ἐπιστροφῆς στὸν Πειραιὰ. Ὅποτε συνέβαινε κάτι τέτοιο, ἦταν ἀρκετὰ πιθανὸ νὰ μὴν ἔδενε κὰν στὴν σημαδούρα καὶ νὰ ξεφόρτωνε/φόρτωνε ἐπιβάτες ὅπως στὶς μικρὲς Κυκλάδες, δηλαδὴ ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσαμε.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΝΑΞΟΣ! ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΑΞΑΚΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΙΟ ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΛΗΜΝΟΣ ΑΛΛΟ ΒΑΣΙΛΟΒΑΠΟΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΜΙΛΑΩ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΕΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΑΞΙΩΤΗΣ (ΓΑΜΠΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ) ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΖΗΣΑ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 1979-1986 ΚΑΙ 1989-2003. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ SHIPFRIENDS ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ!!!!!!!!

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ ΝΑΞΟΣ! ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΑΞΑΚΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΕ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΙΟ ΝΑΞΟ ΠΑΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΣΤΟΝ ΑΘΗΝΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΟ ΛΗΜΝΟΣ ΑΛΛΟ ΒΑΣΙΛΟΒΑΠΟΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΜΙΛΑΩ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΟΧΕΣ ΑΝΕΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ.ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΑΞΙΩΤΗΣ (ΓΑΜΠΡΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ) ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΖΗΣΑ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 1979-1986 ΚΑΙ 1989-2003. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ SHIPFRIENDS ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ!!!!!!!!

Φίλε emanon σὲ βρίσκω ἔγκυρο! Θὰ συμπλήρωνα μόνο ὅτι στὰ κατοπινὰ χρόνια ποὺ ὁ Ἀθηνιὸς ἔγινε τὸ κύριο λιμάνι τῆς Θήρας καὶ ποὺ τὸ «Νάξος» δρομολογήθηκε σὲ συχνὴ βάση σὲ Πάρο-Νάξο-Ἴο καὶ Θήρα, τὸ βαπόρι ἔμενε γιὰ λίγο στὸ τελευταῖο νησὶ καὶ στὸ καπάκι ἀνηφόριζε γιὰ τὸ ταξείδι τῆς ἐπιστροφῆς στὸν Περαία. Μιλάω γιὰ τὰ χρόνια τῆς ΕΑ, ὅπου ἡ λέξη λογικὴ καὶ διαχείριση πῆραν διαζύγιο κοινῇ συνεναίσει καὶ ἀποτέλεσαν προθάλαμο τοῦ ξεπουλήματος τοῦ βαποριοῦ στὴν Ἀρκάντια Λάϊνς.

Μιὰ ποὺ ἀναφέρθηκα στὰ χρόνια τῆς ΕΑ, μήπως θυμᾶσαι ποιὸς ἦταν κυβερνήτης στὸ πλοῖο τὸ 1989; Ὁ τύπος αὐτὸς ἦταν μία ὄαση ἱκανότητας σὲ ἕνα βαπόρι ποὺ τὰ κατασπάραξαν ἀνίκανοι γραφειάδες καὶ ἀπατεῶνες διαχειριστές. Ἐκείνη τὴ χρονιὰ (ἢ πιθανῶς τὸ 1988) ἔκανα τὸ καλλίτερο ταξείδι τῆς ζωῆς μου, μὲ τὸ Νάξος φυσικά. Ἕνας συγκλονιστικὸς ἀγώνας δρόμου μὲ σημεῖο ἐκκίνησης τὸν Πειραιὰ μία μέρα τοῦ Αὐγούστου καὶ πρωταγωνιστὲς τὸν πορτοκαλῆ μύθο καὶ τὸ Ἀπόλλων Ἐξπρές. Ἐμεῖς οἱ τυχεροὶ στὸ Νάξος τὰ παρακολουθούσαμε ὅλα αὐτὰ ἀπὸ τὴν κόντρα γέφυρα ἢ τὴν ἐλεύθερη πλώρη, ἔννοιες ποὺ στὸν ἐπιβλητικὸ Ἀπόλλωνα ἦταν σενάριο ἐπιστημονικῆς φαντασίας! Ὁ Ἀπόλλωνας, ἐνῶ μᾶς πέρασε στὸ δρόμο γιὰ τὴν Πάρο, ἔφαγε τὰ ἀπόνερά μας στὸ δρόμο γιὰ τὴ Νάξο, πείσμωσε στὴ συνέχεια, μᾶς πέρασε, ἀλλὰ τελικὰ καταφέραμε νὰ φτάσουμε μαζὺ στὴν Πορτάρα ὕστερα ἀπὸ μιὰ μαγικὴ κίνηση τοῦ κάπτεν. Μιλάμε γιὰ ἕναν καπετάνιο ποὺ πέρασε τὸ πλοῖο ἀνάμεσα σὲ βραχονησίδες τῆς Νάουσας με φοβερὴ ἄνεση, ξεδιπλώνοντας τὶς ἱκανότητές του ὡς καπετάνιος καὶ ἀποδεικνύοντας πόσο ὑπάκουο καὶ μαϊτζέβελο βαπόρι ἦταν τὸ Νάξος μας. Συνάμα, τὸ θέαμα τῶν βραχονησίδων μιὰ ἀνάσα ἀπὸ τὸ πλοῖο ἦταν συγκλονιστικό.Τὴ συγκεκριμένη κίνηση μὰτ στὴν κούρμπα παραμπόλικα τῆς Παροναξίας παραθέτω στὴ συνημμένη φωτογραφία. Μὲ κίτρινο καὶ λευκὸ χρῶμα ἡ τροχιὰ τοῦ Ἀπόλλωνα, μὲ πορτοκαλὶ τοῦ Νάξος καὶ τὰ σχόλια ὅλα δικά σας.

Ἀπὸ αὐτὸν τὸν καπετάνιο τὸ ἴδιο καλοκαίρι ἢ τὸ ἑπόμενο (δὲ θυμᾶμαι ἀκριβῶς) εἶδα ὡς θεατὴς (καὶ ὄχι ἐπιβάτης) νὰ σηκώνει τὸ βαπόρι μὲ κόντρα 9άρι βορηᾶ καὶ νὰ φεύγει πίσω ἀπὸ τὴν Πορτάρα γιὰ Μικρὲς Κυκλάδες. Ἡ θέα τοῦ Νάξος πίσω ἀπὸ τὰ Παλάτια νὰ βυθίζει τὴν πλώρη καὶ νὰ ξεχύνεται μὲ ὁρμὴ πάνω ἀπὸ τὰ κύματα μὲ ἔκανε νὰ ἀνατριχιάσω. Τὸ πρῶτο πράγμα ποὺ ἤθελα τότε ἦταν μιὰ καλὴ φωτογραφικὴ μηχανὴ ἢ μιὰ βιντεοκάμερα. Καὶ τὰ δύο τότε εἶχαν ἀπαγορευτικὸ κόστος γιὰ ἕνα παιδί. Μετὰ ἀπὸ λίγες ὥρες βγῆκε ἀπαγορευτικὸ ἀπὸ τὸ λιμεναρχεῖο, χαλοῦσε ὁ κόσμος. Φαντάστηκα ὅτι τὸ Νάξος θὰ ἔδεσε κάπου στὴν Ἀμοργό μὲ τέτοια φουρτούνα. Τελικά, τελείως ξαφνικὰ φτάνει στὴν Ἀξὰ μετὰ τὴ μία τὴ νύχτα, φορτώνει καὶ φεύγει γιὰ Πειραιά. Τὸ ἀπαγορευτικὸ εἶχε σπάσει, ἀλλὰ ὁ καιρὸς εἶχε γεμάτο 7άρι. Τὴν ἑπόμενη μέρα στὶς 3 τὸ μεσημέρι ἦταν στὴ Νάξο κι ὲγὼ δὲν πίστευα πῶς μὲσα σὲ λιγότερο ἀπὸ 14 ὥρες καὶ μὲ τέτοιο καιρὸ τὸ βαπόρι πῆγε στὸν Πειραιὰ καὶ γύρισε πάλι στὸ νησί. Ἱστορία τρέλας, γιατὶ τὸ πλοῖο συνήθως ἔκανε τὸ ταξείδι ἀπὸ Πειραιὰ γιὰ Πάρο-Νάξο (ἢ τούμπαλιν) σὲ 7 ὥρες.

Ἠθικὸ δίδαγμα: τὸ πλοῖο σὲ μιὰ περίοδο ποὺ εἶχε χάσει τὴν αἴγλη τοῦ παρελθόντος γιὰ πολοὺς καὶ διάφορους λόγους, ἐμφάνιζε κάτι ἀναλαμπὲς ποὺ ἔκαναν τὸ φιλοθεάμον κοινὸ νὰ παραληρεῖ. Γι' αὐτὸ τὸ λόγο μέχρι καὶ τὸ 1993 μπορεῖ νὰ μὴν ἦταν ὁ πρωταγωνιστής, ἀλλὰ ἦταν τὸ βαπόρι ποὺ ἦταν πάντα ἐκεῖ.

post-1941-128326998533_thumb.jpg

Edited by Νάξος
Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙ ARCADIA LINES ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΥΚΟΥΡΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΗΓΟΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

το ναξος ειχε μικρα βυθισματα σε σχεση με τα αλλα πλοια της γραμμης του γι αυτο κ περνουσε μεσα απο τα ψαλιδια στην παρο!πολλες τετοιες ιστοριες μου εχει κ ο καπτα σπυρος ο θηραιος που ηταν υπαρχος στα τελη του 80 στο πλοιο.. κ ο φοβερος ματζουρατος το περναγε απο μεσα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Μαργαρίτη θὰ διαφωνοῦσα μαζύ σου. Τὸ Νάξος καὶ γιὰ τὸ μέγεθός του καὶ σὲ σχέση μὲ τὰ ἄλλα πλοῖα τῆς γραμμῆς εἶχε μεγάλο βύθισμα, γιὰ τὴν ἀκρίβεια 4,21 m. Τὸ βύθισμά του ἦταν μεγαλύτερο ἀπὸ ἐκεῖνο τῶν Λῆμνος, Ἑλλὰς Ἐξπρές, Γεώργιος Ἐξπρές, Πάρος, Ἄτλας 1 καὶ Σαντορίνη, ἴσο μὲ τοῦ Δῆλος καὶ μικρότερο κατὰ 20-30 cm ἀπὸ ἐκεῖνο τῶν Ἀπόλλων Ἐξπρὲς καὶ Μιλένα/Νταλιάνα. Μόνο ὁ Ποσειδώνας εἶχε αἰσθητὰ μεγαλύτερο βύθισμα, πλοῖο ὅμως ποὺ ἦταν ≈ 40 m μεγαλύτερο ἀπὸ τὸν πορτοκαλὴ βάπορα.

Τὸ θέμα εἶναι ὅτι αὐτὸ τὸν ἑλιγμὸ δὲν τὸν ἔβλεπες εὔκολα (ἐγὼ προσωπικὰ ποτέ μου) μὲ ἄλλὰ πλοῖα ποὺ ἦταν μικρότερου μεγέθους ἢ μικρότερου βυθίσματος.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟ ΝΑΞΑΚΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΞΟ . ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ....

Link to comment
Share on other sites

Ὅταν μὲ τὸ καλὸ τὸ ἐντοπίσουμε, ὅλα εἶναι πιθανὰ καὶ δυνατά! Καλῶς ἦρθες φίλε naxos στὸ φόρουμ! Θὰ ἀνεβάσω αὔριο μιὰ φωτογραφία τοῦ βάπορα στὴ γαλαρία γιὰ τὸ «καλωσόρισες» (δὲν προλαβαίνω ἀπόψε λόγῳ ταξειδιοῦ).

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη οι αναζητησεις παραμενουν ακαρπες ας δουμε αλλη μια πανεμορφη φωτογραφια του πλοιου απο το shipsnostalgia.H φωτογραφια ειναι του Jim McFaul

NAXOS_170588.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστοῦμε τὸν πόλμυτ ποὺ ἀνέβασε μία ἀπὸ τὶς ὁμορφότερες φωτογραφίες τοῦ πλοίου διὰ χειρὸς Τζιμάκου Μac Faul. Φίλε πόλμυτ αὐτὴ ἡ φωτογραφία εἶναι ὅ,τι πρέπει γιὰ τὴν γαλαρία… Ἕνας ἰσχυρὸς μαγνήτης γιὰ τοὺς ἀπανταχοῦ Ναξάκηδες. Ὁ φίλος naxos νὰ μὲ συγχωρήσει γιὰ τὴν καθυστέρηση. Σύντομα θὰ ἀνεβάσω ὄχι μία, ἀλλὰ δύο φωτογραφίες ποὺ τοῦ ὑποσχέθηκα. Τὸ ἀρχεῖο μου αὐτὴν τὴ στιγμὴ βρίσκεται σὲ ἄλλο ὑπολογιστή.

Προτείνω νὰ γράψουμε κάποια μηνύματα στὸ θέμα τοῦ Νάξος σχετικὰ μὲ τοὺς κυβερνῆτες τοῦ πλοίου. Ἂν εἶναι δυνατὸ, νὰ συγκεντρώσουμε τὰ ὀνόματα τῶν καπετάνιων τοῦ βάπορα μὲ χρονολογικὴ σειρὰ ἀπὸ τὸ 1975 ἴσαμε τὸ 1993 ποὺ μᾶς ἄφησε…

Link to comment
Share on other sites

Πρωτος πλοιαρχος του Ναξος ο Δημητρης Δημοπουλος και καπου αναμεσα ο Σπυρος Μαντζουρατος .Ο Νικος Νομικος πρεπει να ειναι ο πλοιαρχος με τα πιο πολλα χρονια στο βαπορι.

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΤΟΥ ΝΑΞΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΥΚΟΥΡΑΣ

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

ΗΤΑΝ Ο ΧΑΤΖΙΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΡΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑΣ ΤΟΥ Γ.ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ ΔΙΕΥΘ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...