Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν όμως ως χώρα φροντίζαμε να εχουμε εκ των προτέρων θεσμοθετήσει ΚΑΝΟΝΕΣ με κριτήρια αδιάβλητα, μετρήσιμα και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ δε θα μπορούσε κανείς να πει το παραμικρό.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

κάποιοι στεναχωριούνται που δεν μπάινουν οι "μινωικές" στα χανιά,μα καλα έχουμε κατλάβει που βρίσκεται η χώρα και που βαδίζουμε τελικά??πολύ φοβάμαι πως σε λίγο καιρό σε όλες τις γραμμές θα υπάρχουν μόνο ξένες εταιρείες,και μόνο για το καλοκαίρι ειδικά αν δεν μείνουν τα νησιά ελληνικά.... :o

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Γιατί τώρα τα πλοία της MINOAN εκεί που ταξιδεύουν δεν είναι επανδρωμένα με Ελληνικά πληρώματα??? Από ότι καταλαβαίνω η MINOAN θα επανέλθει με νέο αίτημα για τη γραμμή!! Μου αρέσει που συγκρίνουν και με την ηλικία του Ελυρος, που είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο αλλά είναι μετασκευασμένο το 2008!!!

Link to comment
Share on other sites

Μα πρέπει να μπει. Πρέπει να σπάσει αυτό το ελεεινό μονοπώλιο....

Μου αρέσει που συγκρίνουν και με την ηλικία του Ελυρος, που είναι 4 χρόνια μεγαλύτερο αλλά είναι μετασκευασμένο το 2008!!!

Το σκαρί, παρέμεινε σκαρί, ηλικίας 14 ετών... δεν πα να ξηλώθηκε το μέσα ολόκληρο... το γύρω έμεινε το ίδιο, οι μηχανές το ίδιο...

Link to comment
Share on other sites

Το μονοπώλιο δεν το δημιούργησε η ANEK αλλά οι εταιρείες που είχαν μπει παλιότερα και έφυγαν, δηλαδή MINOAN, Blue Star Ferries και HSW. Ο Ελυρος χτίσθηκε σχεδόν από το πάνω γκαράζ και πάνω, (δηλαδη λαμαρινα)!! Οι μηχανές του Ελυρος μπορεί να κάποια χρόνια μεγαλύτερες αλλά μπορεί να έχουν λιγότερες ώρες λειτουργίας από ότι τα Παλάτια!!

Link to comment
Share on other sites

Τα ύφαλα παραμένουν ίδια και μέρος των εξάλων του, που είναι και αυτά που δέχονται την καταπόνηση της θάλασσας. Για τις μηχανές δεν μπορώ να εκφέρω άποψη σε αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω δα πως τιθεται και θεμα ηλικιας για το ΕΛΥΡΟΣ.Ποιος θα το χαρκτηρισει παλιο πλοιο του 98 ρε παιδια.δηλαδη και η ΑΡΙΑΔΝΗ και ο ΙΚΑΡΟΣ και η ΠΑΣΙΦΑΗ ειναι παλια.Για το ΛΑΤΩ βεβαια δεν θα διαφωνησω.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

georgios express

Όποιος όμως τους έπεισε στη διαμάχη αυτή να χρησιμοποιήσουν ως πρώτο και σημαντικότερο επιχείρημα τις λαμαρίνες του "'Ελυρος" και τις καμπίνες του "Λατώ", καταλαμβάνει αυτοδικαίως θέση στο Πάνθεον των business aficionados

Τα επιχειρηματα στην προκειμενη νομιζω οτι ειναι ολα ισοτιμα.Τα παλατια ειναι σαφεστατα σε δυνατοτερη θεση απο το ΛΑΤΩ.Οσο για το ΕΛΥΡΟΣ η αναφορα του ηταν αναγκαια καθως υπαρχει και αυτο στη γραμμη,ωστοσο ειναι σαφεστατο οτι η στοχοποιηση μεσω της ανακοινωσης αφορα το ΛΑΤΩ..

stefanos

κάποιοι στεναχωριούνται που δεν μπάινουν οι "μινωικές" στα χανιά,μα καλα έχουμε κατλάβει που βρίσκεται η χώρα και που βαδίζουμε τελικά?

Δεν ειναι θεμα χαρας η' στεναχωριας.Μια επιχειρηση προχωραει σε μια κινηση με υψηλο ρισκο,ξεροντας προφανως τι ζηταει και τι θα καταφερει συνεπως ειναι δικο της προβλημα.Ομοιως και για την ΑΝΕΚ δεν νομιζω οτι ευθυνεται κανενας απο δω μεσα για οσα της συμβαινουν ουτε βεβαιως μπορουμε να κανουμε και κατι για να τα διορθωσουμε.Αρα ας τους αφησουμε να βρουν μονοι τους την ακρη κι εμεις ας εκμεταλευτουμε απο το δικο μας ποστο ο καθενας ειτε ως επιβατες,ειτε ως καραβολατρες,ειτε ως εργαζομενοι τις εξελιξεις..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι οι Μινωικές στο δελτίο τύπου κάνουν μια εισαγωγή, παρουσιάζοντας απλώς το "προϊόν" τους και αντιπαραθέτοντας την ηλικία των πλοίων της ANEK, σε σχέση με αυτή των δικών τους, εν δυνάμει ανταγωνιστικών πλοίων. Tα επιχειρήματά τους τα απαριθμούν ύστερα. Δεν κάνουν αναφορά στην κατάστασή των πρώτων πλοίων. Ταυτίζουν εύστοχα, όμως, τα "πατρινά" με τα κονταδελφά "ηρακλειώτικα", πλοία που τα "Χανιά της ANEK" γνωρίζουν πολύ καλά και ίσως είχαν και για χρόνια ως κρυφό πόθο :)

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω δα πως τιθεται και θεμα ηλικιας για το ΕΛΥΡΟΣ.Ποιος θα το χαρκτηρισει παλιο πλοιο του 98 ρε παιδια.δηλαδη και η ΑΡΙΑΔΝΗ και ο ΙΚΑΡΟΣ και η ΠΑΣΙΦΑΗ ειναι παλια.Για το ΛΑΤΩ βεβαια δεν θα διαφωνησω.

Το ΑΡΙΑΔΝΗ ειναι πλοιο μετασκευασμενο με χρονολογιας κατασκευης 1996, τα φοσεν ΙΚΑΡΟΣ - ΠΑΣΙΦΑΗ ειναι νεοτευκτα, κατασκευης 1997 - 1998 αντιστοιχα...

Το μονοπώλιο δεν το δημιούργησε η ANEK αλλά οι εταιρείες που είχαν μπει παλιότερα και έφυγαν, δηλαδή MINOAN, Blue Star Ferries και HSW. Ο Ελυρος χτίσθηκε σχεδόν από το πάνω γκαράζ και πάνω, (δηλαδη λαμαρινα)!! Οι μηχανές του Ελυρος μπορεί να κάποια χρόνια μεγαλύτερες αλλά μπορεί να έχουν λιγότερες ώρες λειτουργίας από ότι τα Παλάτια!!

Μην ξεχνας την εποχη που οι Μινωικες τουλαχιστον ειχαν πλοια στα χανια, υπηρχε και η ρεθυμνιακη με 2 πλοια (αρκαδι-πρεβελης) και με καθημερινα δρομολογια - ακομα και ημερησια οποτε χρειαζοταν - 2 πλοια για αγ.νικολαο & σητεια και φυσικα 4 πλοια (2 Μινωικες - 2 ανεκ) για ηρακλειο + το ro/ro αγ. γαληνη

Νομίζω ότι οι Μινωικές στο δελτίο τύπου κάνουν μια εισαγωγή, παρουσιάζοντας απλώς το "προϊόν" τους και αντιπαραθέτοντας την ηλικία των πλοίων της ANEK, σε σχέση με αυτή των δικών τους, εν δυνάμει ανταγωνιστικών πλοίων. Tα επιχειρήματά τους τα απαριθμούν ύστερα. Δεν κάνουν αναφορά στην κατάστασή των πρώτων πλοίων. Ταυτίζουν εύστοχα, όμως, τα "πατρινά" με τα κονταδελφά "ηρακλειώτικα", πλοία που τα "Χανιά της ANEK" γνωρίζουν πολύ καλά και ίσως είχαν και για χρόνια ως κρυφό πόθο :)

Οταν οι Μινωικες επεσαν στα χεριας της "αγιας οικογενειας" του δ/ντος συμβουλου της ανεκ, ειχαν την ευκαιρια να κανουν την εταιρεια πληρως δικης τους, αλλα προτιμησαν να την πωλησουν στον ιταλο, προφανως τους πιεζαν οι μετοχοι της εταιρειας τους (ανεκ). Εκεινη την εποχη η "αγια οικογενεια" ελεγχε το 30% της Minoan και ενα παρεμφερες ποσοστο στην ανεκ. Ο ιταλος ελεγχε το 15% της ανεκ. Η λυση που βρεθηκε τοτε ηταν να παραχωρησει η "αγια οικογενεια" το 30% των Μινωικων στον Ιταλο, προκειμενου να της επιστραφει το 15% που ως τοτε κατειχε στην ανεκ.

Με βαση την τελευταια παραγραφο που αναφερω, θεωρω πως θα μπορουσε τοτε να δημιουργηθει μια ισχυρη ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ με συγχωνευση Μινωικων - ανεκ. Ο ιταλος με το 15% που ελεγχε τοτε στην ανεκ θα μπορουσαν να τον "απομονωσουν" και σταδιακα να συρρικνωθει το ποσοστο του στην εταιρεια. Αλλα τελικως προτιμηθηκε να γινει οτι ανεφερα παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

Θα αναφερω κατι που ειπα και εχθες. Αμα ο ιταλος τραβηξει στα ακρα την κατασταση, τοτε οχι μονο η ανεκ και το σασ το οποιο ελεγχει θα βγουν ηττημενοι, αλλα ολοκληρη η χωρα. Θα επιβαλλει προστιμο η ΕΕ - αντικειμενικα να μιλησουμε, καλα θα κανει - και εμεις οι ελληνες φορολογουμενοι, μπροστα στα προβληματα που εχουμε, θα πρεπει να πληρωνουμε τα τερτιπια ανεκ-σασ. Ελεος!

Για να δουμε αν θα δικαιωθει ο φιλος MANOS79

Στα αρμόδια ευρωπαϊκά όργανα απειλούν ότι θα προσφύγουν οι Μινωικες γραμμες, σε περίπτωση που απορριφθεί από το υπουργείο Ανάπτυξης το σχέδιο δρομολόγησης δυο νέων πλοίων στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά. http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/679951/Article.as

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω καλά φίλε μου τις χρονολογίες που ναυπηγήθηκαν τα παραπάνω πλοία απλά τα αναφέρω όλα έτσι επειδή οι χρονολογίες που ναυπηγήθηκαν είναι παραπλήσιες.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνας την εποχη που οι Μινωικες τουλαχιστον ειχαν πλοια στα χανια, υπηρχε και η ρεθυμνιακη με 2 πλοια (αρκαδι-πρεβελης) και με καθημερινα δρομολογια - ακομα και ημερησια οποτε χρειαζοταν - 2 πλοια για αγ.νικολαο & σητεια και φυσικα 4 πλοια (2 Μινωικες - 2 ανεκ) για ηρακλειο + το ro/ro αγ. γαληνη

Όταν είχαν μπει πρωτομπεί οι Μινωικές δεν είχε βαπορι για Ρέθυμνο!!!! Πολύ αργότερα είχε ένα πλοίο μόνο για Ρέθυμνο!!! Ποτέ δεν ήταν μαζί με τα δυο πλοία της Ρεθυμνιακης. Επίσης στον Άγιο Νικόλαο είχε δυο δρομολόγια την εβδομάδα!! Ενώ τύλος οι χωρητικότητες των πλοίων του τότε ήταν σε αντίστοιχα ένα πλοίο του τώρα ήταν δυο του σήμερα στο γκαράζ!!!!

Επισης η Blue Star δεν ειχε μπει στα Χανια περσι ενω εξελισσονταν η οικονομικη κριση? Τοτε 'επιτρεπονταν' ο ανταγωνισμος?

Καταρχάς τo Blue Horizon είχε μπει πρόπερσι και βγήκε πέρυσι απο τη γραμμη!!!

ριχνοντας μια ματια στα διαφορα αρθρα/σχολια σε διαφορα ναυτιλιακα site απο την αλλη,προκυπτει οτι οντως οι Μινωικες δεν πηραν το ναι γιατι αυτοι που 'αποφασιζουν' εκριναν οτι δεν ειναι καιρος για ανταγωνισμος(στην ΑΝΕΚ θα ελεγα εγω)

Πέρυσι δεν ζήτησαν οι Μινωικές να μπουν πάλι στη γραμμή των Χανίων??? Γιατί έκαναν πίσω??

Εγώ θέλω να μπουν οι Μινωικές να φάνε τα μούτρα τους, για να σταματήσει ο ασκός του Αίολου, από τους «αντί-ΑΝΕΚ fans»!!! Να δω τι θα πάρουν από κίνηση!! Γιατί πριν κάποια χρόνια η κίνηση ήταν standard πάνω από 1000 επιβάτες χειμωνιάτικα και τώρα είναι γύρω στους 600 επιβάτες με 50ΙΧ και 80 ΦΓ. Αλλά μην σηκωθεί να φύγει μετά από κάποιο διάστημα???

Link to comment
Share on other sites

Κακως πηγαινουμε την κοντρα σε ΑΝΕΚ και αντι-ΑΝΕΚ.

Για μενα κακως δεν αφησανε τις Μινωικες να μπουν στα Χανια απο τι στιγμη που δεν υπαρχει συγκεκριμενος λογος ωστε να της απορριψουν το αιτημα.Πιστευω ομως οτι δεν προκειται να περνανε απο κινηση κατι ιδιαιτερο.

Τωρα για το αν θα φευγανε ή οχι ειναι ενα αλλο θέμα.Ειμαι βεβαιος οτι δεν αποσκοπουν στο να παρουν μεγαλο μεριδιο απο την ΑΝΕΚ ωστε να γινουν τα πλοια κερδοφορα στη γραμμη.Πιο πολυ να ματωσουν την ΑΝΕΚ θελουν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Όταν είχαν μπει πρωτομπεί οι Μινωικές δεν είχε βαπορι για Ρέθυμνο!!!! Πολύ αργότερα είχε ένα πλοίο μόνο για Ρέθυμνο!!! Ποτέ δεν ήταν μαζί με τα δυο πλοία της Ρεθυμνιακης. Επίσης στον Άγιο Νικόλαο είχε δυο δρομολόγια την εβδομάδα!! Ενώ τύλος οι χωρητικότητες των πλοίων του τότε ήταν σε αντίστοιχα ένα πλοίο του τώρα ήταν δυο του σήμερα στο γκαράζ!!!!

Καταρχάς τo Blue Horizon είχε μπει πρόπερσι και βγήκε πέρυσι απο τη γραμμη!!!

Πέρυσι δεν ζήτησαν οι Μινωικές να μπουν πάλι στη γραμμή των Χανίων??? Γιατί έκαναν πίσω??

Εγώ θέλω να μπουν οι Μινωικές να φάνε τα μούτρα τους, για να σταματήσει ο ασκός του Αίολου, από τους «αντί-ΑΝΕΚ fans»!!! Να δω τι θα πάρουν από κίνηση!! Γιατί πριν κάποια χρόνια η κίνηση ήταν standard πάνω από 1000 επιβάτες χειμωνιάτικα και τώρα είναι γύρω στους 600 επιβάτες με 50ΙΧ και 80 ΦΓ. Αλλά μην σηκωθεί να φύγει μετά από κάποιο διάστημα???

Περισυ οι Μινωικες κανανε πισω επειδη στην πραγματικοτητα εκανε πρωτη πισω η ανεκ, μενοντας με ενα πλοιο στο ηρακλειο και ενα στην αγκωνα. Αλλωστε απο 1/11/2012, στην γραμμη θα μεινει μονο το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΛΑΣ

Γνωρίζω καλά φίλε μου τις χρονολογίες που ναυπηγήθηκαν τα παραπάνω πλοία απλά τα αναφέρω όλα έτσι επειδή οι χρονολογίες που ναυπηγήθηκαν είναι παραπλήσιες.

Και παλι ειναι τελειως διαφορετικο ενα μετασκευασμενο πλοιο απο ενα νεοτευκτο. Ειναι σαν να παρεις μια κλουβα των ΜΑΤ και να την "μετατρεψεις" σε ασθενοφορο....

Link to comment
Share on other sites

Για μένα τα πράγματα είναι απλά: εάν το αίτημα είναι νόμιμο, πρέπει να εγκριθεί, εάν όχι να απορριφθεί. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε για εφαρμογή των νόμων. Αυτά γενικώς, καθώς στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο νόμος.

Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι είναι υπερβολές να λέμε ότι θα προσφύγουν στην επιτροπή ανταγωνισμού και θα καταδικαστούμε…και θα εκτεθούμε…και θα πληρώνουμε…και θα καταστραφούμε…και ..και… Σιγά μην εκτεθούμε γι’ αυτό το ζήτημα, έχουμε χιλιάδες άλλα σοβαρότερα προβλήματα που μας εκθέτουν. Όσον αφορά την προσφυγή, όταν με το καλό θα βγει η απόφαση μετά από χρόνια, ποιος ζει, ποιος πεθαίνει… Και το τυχόν πρόστιμο…θα το προσθέσουμε στα υπόλοιπα χρωστούμενα… Από την πλευρά τους βέβαια καλά κάνουν και φωνάζουν οι Μινωικές, καθώς θέλουν να πιέσουν την κατάσταση, ειδικά αυτές τις μέρες που όλοι παραμιλάνε με την απελευθέρωση των πάντων και τον ανταγωνισμό.

Από την άλλη πλευρά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε…όσοι τουλάχιστον δεν έχουμε προσωπικά συμφέροντα στην υπόθεση…ότι αυτοί που σήμερα φωνάζουν για ανταγωνισμό, πριν μερικά χρόνια αποπειράθηκαν να εγκαθιδρύσουν το απόλυτο μονοπώλιο σε όλες τις γραμμές. Θα μου πείτε ότι από τότε άλλαξαν πάρα πολλά στις Μινωικές, τα πρόσωπα, η ιδιοκτησία κλπ. Σωστό είναι αυτό, αλλά καλό είναι να μην ξεχνάμε ότι στην ελληνική ακτοπλοϊα καμιά μεγάλη εταιρεία δεν προήλθε από παρθενογένεση.

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό γενικότερα, η εμπειρία έχει δείξει ότι τον επικαλούνται κυρίως όσοι θέλουν να εισέλθουν σε μια νέα αγορά. Και πράγματι στην αρχή λειτουργεί ο ανταγωνισμός και προκύπτει όφελος για τον καταναλωτή, καθώς ο νεοεισερχόμενος προσπαθεί να κερδίσει μερίδιο από την συγκεκριμένη αγορά, ενώ οι παλαιοί προσπαθούν να διατηρήσουν τα μερίδιά τους. Στην συνέχεια, εάν οι παίκτες της αγοράς είναι ισοδύναμοι, ο ανταγωνισμός υποχωρεί και η αγορά ισορροπεί σε ένα σημείο που όλοι οι παίκτες βολεύονται, εάν το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς επιτρέπει να βολεύονται όλοι. Εάν δεν ισορροπήσει η αγορά ή η αγορά αποδεικνύεται μικρή για να τους χωρέσει όλους, τότε αποχωρεί ο πλέον αδύναμος. Και ο πλέον ισχυρός προσπαθεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο τα μερίδιά του, με απώτερο στόχο τον απόλυτο έλεγχο της συγκεκριμένης αγοράς, δηλαδή μέχρι να αποκτήσει το μονοπώλιο, εάν αυτό είναι δυνατό. Έχουμε πει και παλαιότερα σε άλλα θέματα ότι κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της αποσκοπεί στον μονοπωλιακό έλεγχο της αγοράς.

Εν κατακλείδι: ό,τι λέει ο νόμος…και το γράμμα και το πνεύμα του.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό φίλε ΝΗΡΕΑ ψάχνω και εγώ να βρω τι λέει ο νόμος (ή κανονισμός ή ότι άλλο) για να δούμε επιτέλους ποια είναι τα κριτήρια. Έχω όμως την εντύπωση ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πλην του νόμου (ή ότι άλλο) που ορίζει τη δικαιοδοσία του ΣΑΣ. Από κει και πέρα θα έχει κάποια αναφορά σε εκτίμηση συνθηκών, γνώμη λιμενικών κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω αρχικα να πω πως ειμαι υπερ της δρομολογησης της ΜΙΝΟΑΝ στα Χανια.Οσο για αυτο που αναφερεις Μανο που εκανε περυσι πισω ειναι σαν εκβιασμος δηλαδη προς την ΑΝΕΚ.Εγω αυτο κυριος δεν μπορω να δεχθω.Γιατι αν τελικα μπει θα πιεσει την ΑΝΕΚ να φυγει απο καποια αλλη γραμμη και μετα η ΜΙΝΟΑΝ κατα πασα πιθανοτητα θα φυγει παλι απο τα Χανια.Οσο για τα πλοια πουθενα στην ανακοινωση της ΜΙΝΟΑΝ δεν αναφερεται σε μετασκευασμενο πλοιο.Και βεβαια αυτο που αναφερεις δεν νομιζω να εχει καποια βαση.Ειδικα εδω στην Ελλαδα εχουμε δει τοσα και τοσα μετασκευασμενα πλοια τα περισσοτεα απο τα οποια δεν αντιμετωπισαν σχεδον κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως ετσι φιλε mpolo. Θα μπουν φετος στην γραμμη των χανιων με απωτερο σκοπο να αποχωρησει η ανεκ απο ολες τις γραμμες της ιταλιας. Το περασμενο καλοκαιρι που ταξιδευα για ηρακλειο, υπηρχε κοσμος στο πλοιο που ειχε τελικο προορισμο τα χανια, αλλα το ταξιδι το πραγματοποιουσαν με πλοιο των Μινωικων! Σε αυτο λοιπον πονταρει ο ιταλος. Τους τουριστες (ειτε ελληνες ειτε ξενους). Γιατι οι χανιωτες αν εχουν στην γραμμη το ιεραπετρα ή ακομα και τον θεοφιλο, αυτα θα προτιμησουν, εναντι Παλατιων ή Δηλος. Και βεβαια αυτο ειναι απολυτο και αναυθαιρετο δικαιωμα τους!

Link to comment
Share on other sites

1) Η BLUE STAR FERRIES μπήκε στα Χανιά 23/04/2010 και αποχώρησε 06/02/2011.

2) Με την ευχή μου στα ευρωπαικά όργανα ο Ιταλός...

3) Σε ψηφοφορία σε χωρο κοινωνικής δικτύωσης για το ποιά εταιρεία θα επιλέξουμε εάν έρθουν οι μινωικές, η πλειοψηφία επιλέγει ΑΝΕΚ. Ένα πρώτο δείγμα ότι ακόμα υπάρχουν στενόμυαλοι (σε αυτό το θέμα τουλάχιστον)

4) Γιατί να μην θέσουμε το θέμα ΑΝΕΚ και αντι-ΑΝΕΚ; Πλέον έτσι θα χωριστούμε. Οι μεγάλες γλώσσες και μεγάλε πρόκες φυσικά θα ανήκουν στο "ΑΝΕΚ" ενώ οι υπόλοιποι στους "ΑΝΤΙ-ΑΝΕΚ" και με το δίκιο τους. Και δυστυχώς στην πρώτη κατηγορία ανήκουν οι περισσότεροι...

Ευτυχώς που υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που τα λένε και σταράτα στην μούρη της ΑΝΕΚ μπας και διορθωθεί λιγάκι, αλλά δεν...

ΥΓ, ανήκω στην 2η κατηγορία...

Link to comment
Share on other sites

Αντιγράφω από το άλλο θέμα:

Ακριβώς γι' αυτό το ρόλο ο νομοθέτης οφείλει να απαιτεί σημαντική δέσμευση των εταιριών για όσο διάστημα κρίνει (π.χ 16 μήνες), και έπειτα με γνωστούς εκ των προτέρων κανόνες ας δρομολογήσει πλοίο και η Turkish Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Nikos_Chania μην κατηγορείς κάποιους που θέλουν την ΑΝΕΚ. Η ΑΝΕΚ (γραμμή Χανίων) με τα όποια προβλήματά της, τόσα χρόνια υπηρέτησε σωστά Χανιώτες - Ρεθεμνιώτες (*) και γενικότερα τους επισκέπτες των Χανίων - Ρεθύμνου. Το πιό παλιό της πλοίο (ακόμα και το πρώην ΛΙΣΣΟΣ) είναι πολύ καλύτερο από άλλα πλοία που κυκλοφόρησαν κατά διαστήματα στις Ελληνικές θάλασσες. Το σημαντικότερο από όλα είναι ότι υπηρέτησε με συνέπεια και ασφάλεια όλα αυτά τα χρόνια τους Κρητικούς και δεν μετείχε σε γραμμές κάνοντας "αρπαχτές". Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα πλοία και καλό θα ήταν να υπάρχει και μια δεύτερη εταιρία στα Χανιά για να λειτουργήσει ο υγιής ανταγωνισμός και να μειωθούν και οι τιμές των εισητηρίων. Οι εποχές όμως δεν είναι εύκολες. Αν ενισχυθεί μιά άλλη εταιρία και κλείσει την ΑΝΕΚ ποιός εγγυάται ότι θα διατηρήσει το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης;;;ποιός εγγυάται ότι δεν θα κάνει αρπαχτή; ποιός εγγυάται ότι όταν μείνει μόνη δεν θα μειώσει το επίπεδο της γραμμής; Και στις δύσκολες αυτές στιγμές που περνάμε ποιός θα της εναντιωθεί όταν αυτή πιθανόν να απειλεί ότι θα εγκαταλήψει την γραμμή επειδή δεν έχει κέρδος;

(*) Γνωρίζω την ένσταση που μπορεί να υπάρχει από πολλούς για το Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

panthiras1 Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι σταση θα τηρησουν οι ρεθυμνιωτες, καθως δεν θα μπει μονο ενα, αλλα δυο πλοια πιο συγχρονα, πιο γρηγορα και φυσικα πιο πολυτελη. Σε περιπτωση που οι ρεθυμνιωτες εξακολουθουν και ταξιδευουν με ανεκ, τοτε το παθημα να τους γινει μαθημα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...