Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδή δεν έχω κάνει ποτέ προσωπική κριτική σε κανένα σας,απλά πάντα απαντάω καλόπιστα σ'ότι γράφετε,είχα την ευχαρίστηση να πώ σήμερα το πρωί ,σε δυό γραμμές δύο σκέψεις όλες κι όλες.Εάν ήξερα ότι θα δημιουργούσατε σκόπιμα αυτή την αναστάτωση δεν θα το έκανα.Δεν συμφωνώ όμως ότι κάνω κακό στη εταιρεία,επειδή γράφω ελεύθερα τις σκέψεις μου,μάλλον αυτή την επίθεση που δέχεται όλους αυτούς τους μήνες απο ορισμένους σ΄αυτό το φόρουμ,αποδεικνύει περίτρανα ότι έθιξε με τον ερχομό της τα μονοπώλια.Απο την αρχή δήλωσα λάτρης της κίνησης του συμπατριώτη μου κ.Σπανού αλλά θα ζητοκραύγαζα την δρομολόγηση πλοίου απο τον Πειραιά απο την SAOS FERRIES ή την AGOUDIMOS LINES όπως επίσης και αν έκανε πράξη το ενδιαφέρον του ο κ.Απόστολος Βεντούρης και η NEL για δεύτερη φορά.Δηλώνω ότι υποστηρίζω ελληνικές εταιρείες που απασχολούν ελληνικά πληρώματα και όχι απρόσωπες εταιρείες,χωρίς όμως να τις βρίζω, που πίσω απο τραπεζικά κεφάλαια,διαχειρίζονται το μέλλον της ελληνικής ακτοπλοίας με στόχο να την εξαφανίσουν.Πρόσφατο παράδειγμα η μεταβίβαση όλου του κολοσσού σε αραβικών συμφερόντων όμιλο,που δεν ξέρουμε σε 6 μήνες αν θα φέρει ο στόλος του την γαλανόλευκη.Είμαι λοιπόν με τον κάθε μικρό που τόλμησε να ανταγωνισθεί με ίδια μέσα τους κολοσσούς και ενάντια σε όσους θέλησαν να τον αγοράσουν,μέ ψεύτικα χαρτιά και υποσχέσεις.

Παρακαλώ λοιπόν να είστε ακριβείς και δίκαιοι απέναντί μου.Εκφράζω προσωπικές απόψεις και πίστευα ότι σας ενδιαφέρουν οι ειδήσεις,πριν τις καταγράψουν πολύ αργότερα τα γνωστά ΜΜΕ.

Αφού λοιπόν για δεύτερη φορά όπως και με το ce3 το καλοκαίρι,τον φερόμενο πλοιοκτήτη και την φερόμενη εταιρεία,μέχρι να το πιστέψουν οι άπιστοι θωμάδες σταματώ το post μέχρι να ανακοινωθούν τα δρομολόγια,το όνομα και οι τιμές.Ευχαριστώ αλλά δε τσιμπάω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kai omos einai h anerxomeni eteria sto aigaio:

Πότε πρόλαβε φίλτατε Dynamitis να γίνει ανερχόμενη δύναμη, μέσα σε ένα τετράμηνο με μερικές δεκάδες δρομολόγια του CEIII είναι απορίας άξιον.

ta alla ta ponira ta pisoplata ta ironika sxolia ..... den mas apasxoloun:rolleyes::P:rolleyes:

Ποιοί είστε "εσείς" φίλε Dynamitis και γιατί όποιοι δεν συμμερίζονται την απόψή σου/απόψή σας κάνουν/κάνουμε "πονηρά", "πισώπλατα" (:D) και "ειρωνικά" σχόλια δεν αντιλαμβάνομαι.

Μακάρι όλα τα προβλήματα της Ελληνικής ακτοπλοίας να τα λύσει η Kallisti Ferries, αλλά μέχρι τότε, λίγη σύνεση στη διαχείριση πληροφοριών και συμφερόντων, ιδιαίτερα μέσα από ένα forum-κατά τεκμήριο-ερασιτεχνών εραστών της θάλασσας, πιστεύω ότι δεν θα ήταν αδόκιμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
29 Noεμβρίου, 2007

ΔΕΛΤΙA ΤΥΠΟΥ

Η KALLISTI FERRIES, πιστή στις δεσμεύσεις της στο επιβατικό κοινό της Ικαρίας, των Φούρνων και της Σάμου, ανακοινώνει ότι το ταχύπλοο CORSICA EXPRESS 3 θα πραγματοποιήσει δρομολόγια και την περίοδο των Χριστουγέννων, από τις 20 Δεκεμβρίου έως τις 6 Ιανουαρίου 2008. Είναι δε, η πρώτη φορά που ταχύπλοο εκτελεί δρομολόγια το χειμώνα, ενώ το CORSICA EXPRESS 3 θα μειώσει ακόμα περισσότερο το χρόνο ταξιδιού σε 4 ώρες για Ικαρία και 5 ώρες για Σάμο στα δρομολόγια που θα επιστρέφει αυθημερόν στον Πειραιά!

Επίσης, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι επιβάτες να επικοινωνήσουν με τους πράκτορές τους για την λεπτομερή ενημέρωση τους σχετικά με τα δρομολόγια, όπως παρακαλούνται επίσης, να επικοινωνούν με την Εταιρεία (801 11 777 00) αν διαπιστώσουν ότι κάποια πρακτορεία, τους παραπληροφορούν ή δυσφημούν το πλοίο, ώστε η KALLISTI FERRIES να λάβει αμέσως εμπορικά ή/και νομικά μέτρα για την προστασία και την εξυπηρέτηση του Επιβατικού Κοινού.

Πληροφορικά, οι τιμές για Σάμο θα ξεκινούν από 50 Ευρώ ανά επιβάτη και 50 Ευρώ ανά αυτοκίνητο.

Εκ της Διευθύνσεως της Εταιρείας

________________________________________

Η ναυτιλιακή εταιρεία «KallistiFerries» υλοποιώντας την ευαισθησία της στα θέματα προστασίας και ανάδειξης του περιβάλλοντος, στον τομέα της αειφόρου και υπεύθυνης ακτοπλοίας και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για την άμεση εφαρμογή πρότυπων μέτρων αειφόρου ναυσιπλοίας, υπογράφοντας σχετικό μνημόνιο συνεργασίας με την περιβαλλοντική οργάνωση «Αρχιπέλαγος, Ινστιτούτο Θαλάσσιας & Περιβαλλοντικής Έρευνας Αιγαίου».

Στόχος είναι να προωθηθεί μία νέα νοοτροπία προσέγγισης των σύγχρονων περιβαλλοντικών ζητημάτων και της ανάγκης που προκύπτει να περιοριστεί η επιβάρυνση στα θαλάσσια οικοσυστήματα.

Οι βασικοί άξονες συνεργασίας που περιέχονται στο μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν οι δύο πλευρές περιλαμβάνουν

• κατάρτιση της «Καλλίστη» σε θέματα περιβάλλοντος και περιβαλλοντικής διαχείρισης με στόχο την εφαρμογή νέων μεθόδων και ιδεών στο πλαίσιο της ανάπτυξης προτύπων αειφόρου - υπεύθυνης ακτοπλοΐας και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

• προβολή του περιβαλλοντικού ερευνητικού έργου του Αρχιπελάγους μέσω της δραστηριότητας της Καλλίστη.

Οι τομείς συνεργασίας μεταξύ «Καλλίστη» και «Αρχιπελάγους», θα αποτελέσουν Οδηγό και Πρότυπο στο τομέα ανάπτυξης της αειφόρου ακτοπλοίας, καθώς θα περιλαμβάνουν πλήθος ενεργειών και δραστηριοτήτων. Ενδεικτικά, βάσει του μνημονίου συνεργασίας:

• ενεργοποιούνται τα πληρώματα γέφυρας των πλοίων της «Καλλίστη», που σαν ναυτικοί, περισσότερο από κάθε άλλον έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στο Αιγαίο πέλαγος σε καθημερινή βάση, για την παρατήρηση και καταγραφή θαλάσσιων ειδών (φάλαινες, δελφίνια), συμβάλλοντας στη συλλογή δεδομένων για τους πλυθυσμούς τους, έπειτα από ειδική εκπαίδευση από το Αρχιπέλαγος.

• προσφέρεται στο επιβατικό κοινό μία πύλη περιβαλλοντικής γνωριμίας με τα σπάνια οικοσυστήματα του Αιγαίου, μετατρέποντας τα ταξίδια σε μία δημιουργική διαδικασία ενημέρωσης και γνώσης, ενώ παράλληλα θα λειτουργούν σαν εισαγωγική γνωριμία με το φυσικό πλούτο του εκάστωτε προοορισμού, του Αιγαίου και των Ελληνικών θαλασσών συνολικά. Με τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων του πλοίου θα προβάλεται υλικό περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και εκπαίδευσης, ενώ θα διατίθεται στο επιβατικό κοινό και έντυπο ενημερωτικό υλικό.

• πραγματοποιείται ανακύκλωση των απορριμάτων από τους χώρους επιβατών και ολοκληρωμένη διαχείριση των λυμμάτων του πλοίου.

• χρησιμοποιούνται μη-τοξικά υφαλοχρώματα και σχετικά υλικά, καθώς και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

• προσφέρεται οργανωμένη και δωρεάν μεταφορά τραυματισμένων ζώων και πτηνών που θα αποστέλλονται στα νησιά για περίθαλψη και απελευθέρωση.

• προσφέρονται δωρεάν μετακινήσεις των επιστημόνων και ερευνητών του Αρχιπελάγους στο πλαίσιο εργασιας τους.

Αρκεί να τονίσουμε ότι ένα επιβατηγό πλοίο που ταξιδεύει στο Αιγαίο μπορεί να μεταφέρει έως και 2000 ανθρώπους, αριθμός που ισοδυναμεί με τον πληθυσμό μίας μικρής πόλης, συχνά πολύ μεγαλύτερης από τις κωμοπόλεις των λιμανιών που προσεγγίζουν τα πλοία της ελληνικής ακτοπλοίας. Αυτό συνεπάγεται τόνους απορριμάτων και λυμμάτων, προερχόμενα από τις ανθρώπινες δραστηριότητες εν πλω, να παράγονται σε καθημερινή βάση. Κάθε προσπάθεια των νησιωτικών περιοχών να διαχειριστούν τα λύμματα τους στην ουσία ακυρώνεται, όταν ένα επιβατηγό πλοίο που ταξιδεύει καθημερινά απορρίπτει τα λύμματά του στη θάλασσα.

Θεμελιώδους σημασίας είναι και το γεγονός της κατανάλωσης τεράστιων ποσοτήτων πετρελαιοειδών, καθώς ακόμα και όταν ένα πλοίο είναι στάσιμο σε λιμάνι οι ηλεκτρομηχανές του δεν παύουν να λειτουργούν καταναλώνοντας εκατοντάδες λίτρα πετρελαίου. Σημειώνουμε ότι παρόλο που δεν υφίσταται παγκοσμίως, περιοριστικός νόμος που να καθορίζει ανώτατα όρια στις εκπομπές αερίων από τα πλοία, η Kallisti Ferries δεσμεύεται, επιδεικνύοντας πραγματική θέληση να κάνει πράξη την υπεύθυνη ναυσιπλοία, μέσω του μνημονίου συνεργασίας, να ερευνήσει την προσαρμογή και εγκατάσταση εναλλακτικών πηγών ενέργειας στα πλοία της και αντικατάστασης του πετρελαίου με φυσικό αέριο για την κίνηση του πλοίου, μειώνοντας την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων και την εκπομπή ρύπων.

Ευχόμαστε το παράδειγμα της Kallisti Ferries, να αποτελέσει πρότυπο για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ακτοπλοία, συνειδητοποιώντας την αναγκαιότητα αειφορικής διαχείρισης των στόλων τους που αποτελούνται από δεκάδες πλοία και διαπλέουν καθημερινά στο Αιγαίο.

Τρικιριώτης Ελευθέριος

Τί θα πεί απο 50 ευρώ;Θα έχει άλλο εισιτήριο το uper deck; κι 'αλλο η γέφυρα;Μη τρελαθούμε μέρα πούναι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Το VERA μάλλον δεν γίνεται ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ.Αυτά λέει το...φιδάκι ...ο Διαμαντής και ξεσηκώνει τον κόσμο.

Αυτές είναι ειδήσεις άλλων που το πρόλαβαν εδώ και ένα μήνα και θα μείνουν μ' αυτό.

WWW.ikaria.gr για να δείτε και τον ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ,αφού ο Earl όλο λόγια είναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για το βαπόρι δεν έχει ληφθεί ακόμα καμία απόφαση αν και πως θα μετονομαστεί.Πιθανότατα να μετονομαστεί αλλά όπως είπε κι ο ΜΥΚΗΝΑΙ σε καμία περίπτωση δεν είναι σίγουρο ότι θα βγει ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ.

Αυτό το όνομα είναι μια απλή υποψηφιότητα και μόνο ανάμεσα σε άλλα ονόματα (όπως για παράδειγμα θα μπορούσε να ήταν συνυποψήφιο με άλλα όνοματα όπως ΔΟΛΙΧΗ η αρχαία ονομασία της Ικαρίας,ΙΚΑΡΙΑ ΕΞΠΡΕΣ..και δεν ξέρω τι αλλο) και δεν είναι σίγουρο ακόμα τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ακούσει κάτι σχετικό, σκέφτομαι μήπως εκτός από το όνομα, υπάρχουν και δεύτερες σκέψεις σχετικά με τη γραμμή που θα μπει τελικά το πλοίο. Αυτό το αναφέρω για δύο λόγους:

1. Λόγω της δρομολόγησης του Νήσος Μύκονος η οποία δεν θα διακοπεί όπως αρχικά αναμενόταν.

2. Επειδή θεωρώ πως δεν είναι ορθολογικό για μία εταιρεία που έχει μόνο δύο πλοία (μέχρι σήμερα) να τα δρομολογήσει και τα δύο σε μια γραμμή αυτού του μεγέθους.

Link to comment
Share on other sites

Απολύτως λογικές οι σκέψεις σου, orestis. Και η αλήθεια είναι ότι τα ίδια ακριβώς έχω σκεφτεί και εγώ.

Η γραμμή πλέον δεν "πονάει" και ίσως να βρεθεί κάποια άλλη γραμμή που σήμερα "πονάει". Ίσως, για το CEIII, ίσως για το SV.

Αυτό, ίσως να είναι και μιά εξήγηση για την παραμονή του CEIII στη γραμμή ακόμα και μέσα στο καταχείμωνο.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχυπλοο σταματάει στις 6/12 και θα ξαναβγεί λογικά πριν το Πάσχα.

Από ότι φαίνεται κι έχω καταλάβει ο κ.Σπανός δίνει μεγάλη έμφαση στο να φτιάξει ένα προφίλ της Καλλίστη το οποίο θα διέπεται από την μονιμότητα στην γραμμή ,ότι εδώ είμαστε και δεν σας παρατάμε , κι όχι να δείχνει μια εταιρία σαλταδορικη-περιστασιακή που προσπαθεί να αρπάξει μόνο το παντεσπάνι της σεζόν.Γιατί μην ξεχνάμε ότι οι Ικαριώτες και οι Σαμιώτες είναι άμαθοι από το καθεστώς λειτουργίας ενός ταχύπλοου κι αυτοί το βλέπουν σαν ένα βαπόρι όπως ΄τα συμβατικά ως προς την λειτουργία του και τα έξοδά του.

Έτσι πιστεύω ότι το ΒΕΡΑ τουλάχιστον για όσο θα λείψει το ΚΟΡΣΙΚΑ θα έρθει στην γραμμή συνδυάζοντας και κάποιο άλλο κυκλαδονήσι πιθανότατα την Πάρο ή την Νάξο ώστε να μπορέσει να έχει όσο το δυνατόν καλύτερη πληρότητα.

Από την στιγμή που θα βγει το ΚΟΡΣΙΚΑ ,όντως δύο βαπόρια μιας εταιρίας στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου είναι too much.

Αυτός πιστεύω είναι κι ο σκοπός της δρομολόγησης του ΒΕΡΑ, στο να δείξει ότι δεν είναι περιστασιακός και κομήτης.

Για αυτό άλλωστε κάνει αυτή την στιγμή δρομολόγια το ΚΟΡΣΙΚΑ το οποίο με τα πετρελαια που καίει στα 35 μίλια που πηγαίνει και την κίνηση που έχει αυτή την περιόδο η γραμμή ενδεχομένως να μπαίνει και μέσα.

Εδώ δεν έχει χειμωνιατικα ταχύπλοο η Παροναξία και η ΣυροτηνοΜυκονία κι έχει η Ικαρία Σάμος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δυστυχώς παραμονές εορτών επήλθε όξυνση στις σχέσεις του κ. Σπανού με την τοπική Αυτοδιοίκηση, η οποία άνευ λόγου και αιτίας και στηριζόμενη σε τελείως ανυπόστατες ή και τεχνικά κατασκευασμένες φήμες, που δεν αναφέρουν την πηγή τους, έστειλε επιστολές και ψηφίσματα στην hsw και το Υπουργείο… ώστε να μην φύγει το Νήσος Μύκονος ούτε μέρα από το Νομό. Αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών, όπως διατυμπανίζουν, ήταν και η συνέχιση των δρομολογίων του πλοίου για όλο το έτος ανελλιπώς,αλλοιώς θα έφευγε,...να πάει πού; Δεν γνώριζα αλλά και ούτε και θέλω να γνωρίζω ότι την τύχη και τις αποφάσεις μιας καθ όλα ιδιωτικής εταιρείας, εμμέσως μέχρι σήμερα εισηγμένης στο ΧΑΑ, σχεδόν μονοπωλητής σε μία κερδοφόρα δρομολογιακή γραμμή, αν και χειμώνας, με ενεργητικό εκατοντάδων αλλά και κέρδη δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, τις καθορίζουν επιστολές και ψηφίσματα αιρετών λειτουργών της τοπικής μας κοινωνίας, όσο καλοπροαίρετες κι αν είναι αυτές. Γιατί μπορεί να επιδρούν θετικά για τον κάτοικο-επιβάτη-επισκέπτη,με την υπόδειξη του ενδιαφέροντος προς συγκεκριμένη εταιρεία,όμως αυτομάτως δημιουργούν παρενέργειες στους ανταγωνιστές του ευεργετηθέντος,οι οποίοι δικαίως παραπονιούνται για μονόπλευρη και απαξιωτική γι αυτούς, μεταχείρηση.

Αυτά έμαθε ο κ. Σπανός, τα πήρε που λένε οι νέοι κατά κόρον... στο κρανίο και τους έστειλε ευχές. Πολλές χριστουγεννιάτικες ευχές. Διαβάστε τες, εγώ δεν θα μετέχω απλά σας τις μεταφέρω. Δυστυχώς τα θυμιατά με τα λιβάνια πέρασαν από τους παπάδες.... στους πολιτικούς. Τί να κάνουμε;

Είναι φαίνεται και αυτά επιλέξιμα θεμιτά μέσα των καιρών μας, στα πλαίσια της απελευθέρωσης, του Ευρωπαϊκού Κανονισμού, της ελεύθερης αγοράς, των μονοπωλίων και του ανταγωνισμού. Εγώ έμαθα και πιστεύω ότι την καταξίωση την κατακτάς με αγώνες, με συνέπεια –συνέχεια και ήθος. Και όλα αυτά τα εύσημα ταιριάζουν πρώτα στον Μέγα άρχοντα του μεγάλου λιμένος, που 20 χρόνια δεν σταμάτησε να μας εξυπηρετεί, γι αυτό και παραμένει πρωταθλητής στα φορτηγά, και μετά σ όλους τους άλλους.

Ούτε ένα ευχαριστώ δεν έχει εισπράξει μέχρι σήμερα,παρά την μεγάλη προσφορά και το έργο που έχει επιτελέσει.

Kallisti Ferries

ΠΡΟΣ: ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΑΜΟΥ

ΚΟΙΝ: ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ,

ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΝΑΝΠ, κ. ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ,

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΝΑΝΠ, κ. ΚΑΜΜΕΝΟ

ΥΕΝΑΝΠ/ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΛΑΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΔΗΜΟΥΣ ΣΑΜΟΥ, ΙΚΑΡΙΑΣ, ΦΟΥΡΝΩΝ

Πειραιάς, 24/12/2007

Θέμα: ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Αξιότιμοι Κύριοι του Νομαρχιακού Συμβουλίου Νομού Σάμου,

Ανεξάρτητα του από 20/12/2007 Ψηφίσματος (με α/α 182/2007) του Νομαρχιακού Συμβουλίου Σάμου και της από 18/12/2007 σχετικής επιστολής του κ. αντινομάρχη

η οποία προηγείται του Ψηφίσματος (!!!)-, προς Δ/νοντα Σύμβουλο ανταγωνιστικής εταιρίας – κάτι το οποίο έχει ιδιαίτερο και πολύπλευρο ενδιαφέρον, και ανεξάρτητα από την φετινή σύσσωμη ηθική απουσία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Νομού Σάμου σχετικά με τη δραστηριοποίηση της Καλλίστη Φέρρις, σας υπενθυμίζω και σας γνωστοποιώ τα κάτωθι:

Όπως γνωρίζετε πολύ καλά, η εταιρεία μας προκάλεσε, μόνη της, την φετινή έξαρση και αύξηση της τουριστικής κίνησης στο Νομό Σάμου με σκοπό, εξ αρχής, την ολοκληρωμένη, αναβαθμισμένη και αξιόπιστη λύση στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νομού με την Ηπειρωτική Ελλάδα. Επίσης, εκτελέσαμε, με ίδια μέσα, τη μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια που έχει γίνει ποτέ για το Νομό από οποιοδήποτε κρατικό ή ιδιωτικό φορέα, δρομολογήσαμε ένα από τα πιο ικανά ταχύπλοα σκάφη παγκοσμίως, όχι μόνο για το Καλοκαίρι αλλά και τώρα το Χειμώνα, μένοντας πιστοί στις εξ αρχής δεσμεύσεις μας στο επιβατικό κοινό και πρωτοτυπώντας στην Ελλάδα αφού ούτε οι πολύφερνες Κυκλάδες δεν έχουν εξυπηρέτηση με πλοίο 33κόμβων αυτή την εποχή. Εξυπηρετούμε δε, όλα τα λιμάνια του νομού και αναβαθμίζουμε τους Φούρνους, μετατρέποντας τη σύνδεση με αυτούς από Άγονη σε Γόνιμη. Είμαστε έτοιμοι να δρομολογήσουμε ένα από τα καλύτερα συμβατικά και αξιόπλοα πλοία στην ίδια γραμμή, συνδέοντας με τον Νομό Σάμου, ένα νησί των Κυκλάδων και ίσως ένα των Δωδεκανήσων ή τη Χίο, σε μόνιμη πλέον βάση, εκτός καθεστώτος επιδότησης και αξιοποιώντας την μεγάλη χωρητικότητα του πλοίου ώστε το καλοκαίρι να μην αφήνουμε έξω τους επαγγελματίες του Νομού, εκβιάζοντάς τους επιπλέον… και υποβιβάζοντας την εξυπηρέτηση των θερινών επισκεπτών στις βασικές τους ανάγκες. Η Καλλίστη, πιστεύει ότι μετέτρεψε τη Γραμμή αυτή από Άγονη σε Γόνιμη και γι’ αυτό, όπως έχει γνωστοποιήσει και επίσημα στο ΥΕΝΑΝΠ, ανεξάρτητα με το μειοδοτικό διαγωνισμό για τη Γραμμή των Φούρνων, ενδιαφέρεται να εξυπηρετήσει τη Γραμμή με «μηδενική» επιδότηση. Άλλωστε η πρόθεση μας αυτή, δεν εκπλήσσει, αφού το κάνουμε ήδη πράξη με την ελεύθερη δρομολόγηση στους Φούρνους, του Corsica Express Three.

Η πεποίθηση μας αυτή, για μία μόνιμη και γόνιμη δραστηριοποίηση των πλοίων μας στο Νομό Σάμου, όπου, σας θυμίζω, έχουμε βαθιές και ένδοξες ρίζες, δεν στηρίζετε πάνω σε οποιαδήποτε προϋπόθεση στήριξης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην εταιρεία μας, αλλά πάνω στη πραγματική και ουσιαστική εξυπηρέτηση των αναγκών του Νομού και στην εξασφάλιση με τα μέγιστα οικονομικά και ποιοτικά μέσα, της μετακίνησης του επιβατικού κοινού.

Όμως είναι αδύνατον, να μη σχολιάσω εδώ ψύχραιμα, μετά από την πολύμηνη και εντατική τριβή της εταιρείας μας με το Νομό, την απανταχού απούσα στάση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης όλου του Νομού (εκτός από όταν μας ζήτησαν χορηγίες) και να μην αναφερθώ σε μέλη της, με εξόφθαλμα ηθικά και δεοντολογικά ασυμβίβαστα και αθέμιτες δράσεις αλλά και σε Δημάρχους που μεταβλήθηκαν αυτοκλήτως με ζήλο, ακόμα και σε κομισάριους ή δημοσιοσχετίστες των άλλων εταιρειών, χωρίς να το αρνούνται φυσικά ούτε οι ίδιοι.

Θα ήθελα, τελειώνοντας, να αναφέρω το αυτονόητο, ότι σε περίπτωση που συνεχιστούν φαινόμενα αθέμιτου και διαπλεκόμενου ανταγωνισμού από μέλη της Τ.Α. του Νομού, η εταιρεία μας είναι έτοιμη να λάβει άμεσα νομικά και εμπορικά μέτρα τα οποία θα προστατέψουν την ίδια, το επιβατικό της κοινό και την ευρύτερη δραστηριοποίηση της.

Διατελώντας φίλα προσκείμενος σε οποιεσδήποτε προσπάθειες αναβάθμισης της ζωής του Νομού μας από καλή σε καλλίστη,

Σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Δημιουργικότερο το Νέο Έτος.

Γεώργιος Γ. Σπανός,

Πρόεδρος ΔΣ & Δ/νων Σύμβουλος

Link to comment
Share on other sites

Είναι ένα δρομολόγιο που συνδυάζει δύο διαφορετικές γραμμές και έτσι αυξάνει τους δυνητικούς πελάτες. Αντίθετα η δραστηριοποίηση σε μόνο μία από τις δύο γραμμές είναι μάλλον αδιέξοδη για την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα,το βλέπω πολύ δύσκολο να μπεί Χίο.Μόνο αν κάνει απευθείας Πειραιά-Χίο ίσως βολέυει αλλά και αυτό δεν ξέρω αν συμφέρει την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι έχει διαλέξει λάθος δρόμο η εταιρεία, όσον αφορά τις σχέσεις της με την τοπική κοινωνία...όσο δίκαιο και να έχει...όσο και να την αδικούν κάποιοι τοπικοί παράγοντες. Εντάξει, δεν λέω...να τους καταγγείλει, αλλά εκείνα τα "άμεσα νομικά και εμπορικά μέτρα" τι τα ήθελε? Κατά την άποψή μου δεν λύνονται αυτά τα ζητήματα στα δικαστήρια.

Όταν έχεις "ένα από τα πιο ικανά ταχύπλοα σκάφη παγκοσμίως" και "ένα από τα καλύτερα συμβατικά και αξιόπλοα πλοία"...δεν κάθεσαι να αναλώνεσαι με μικροπολιτικές αντιπαραθέσεις...αλλά τα βάζεις να δουλέψουν με γνώμονα την "πραγματική και ουσιαστική εξυπηρέτηση των αναγκών του Νομού και στην εξασφάλιση με τα μέγιστα οικονομικά και ποιοτικά μέσα, της μετακίνησης του επιβατικού κοινού."

Και το επιβατικό κοινό μπορεί να εκτιμήσει ποιός τον εξυπηρετεί και ποιός όχι...ποιός τον κοροϊδεύει και ποιός όχι.

ΥΓ Εκείνη την κοινοποίηση στον Βουλγαράκη, τι την ήθελε?

Για να τραβήξει το αυτί του Στρίντζη ή του νέου αφεντικού που είναι και σύντεκνος...και τι σύντεκνος!

Link to comment
Share on other sites

................. Κατά την άποψή μου δεν λύνονται αυτά τα ζητήματα στα δικαστήρια....

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Νηρέα... Η ποιότητα και το ήθος μιας εταιρείας δεν διαφημίζεται με επιστολές και εξόδικα... Δεν φαντάζομαι να δημισιευτεί και στο site :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εκτός από την τετράμηνη καθυστέρηση του Sardinia Vera (άλλωστε χειμώνας είναι δεν τρέχει και τίποτα), να υποθέσω πως προς το παρόν αναβάλλεται και η έλευση του Sardinia Regina που θα ξεκινούσε τα δρομολόγια του στις αρχές του χρόνου;

Link to comment
Share on other sites

Πολλά αλάξανε orestis.To 3o θα είναι ταχύπλοο μάλλον, αλλά μην αρχίσεις πάλι ότι είπα το 1 και έρθει το 2; και για 4ο προτιμώ όπως έχω πεί το victoria και όχι το regina,γιατί άλλο το μέσα και άλλο το έξω.Τώρα το 5ο μέχρι νάρθει, μπορεί ο pascal να έχει ....αγοράσει καμιά εταιρεία εισηγμένη ή όχι στο ΧΑΑ και να μη χρειασθεί.Ποιός ξέρει;Εχουμε καιρό άλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μήπως η Kallisti Ferries πρέπει να κάνει μια ανανέωση στο site της εταιρείας και να προσθέσει στο στόλο της το Sardinia Vera. ;)

Να διαγράψει τα δρομολόγια που έκανε το Corsica Express Three κατά τη περιοδο των Χριστουγέννων και να προσθέσει τα δρομολόγια του Sardinia Vera, για όταν θα ξεκινήσει.B):confused:

Link to comment
Share on other sites

Και ίσως να φύγει και εκείνο το "Βιάζεστε να φθάσετε;" εφόσον πλέον και να βιαζόμαστε...

Από όσο φαίνεται ούτε η ίδια η εταιρεία δεν είναι απολύτως σίγουρη για τον ακριβή χρόνο δρομολόγησης του Sardinia Vera...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Προς το παρόν άλλαξε τους κεντρικούς πράκτορες στον Αγιο Κήρυκο -Π.Λακιός & στο Καρλόβασι- Σ.Χαραλαμπάκη και οι δύο(2) πρώην κεντρικοί της G.A Ferries.Kαλορίζικοι.

Link to comment
Share on other sites

Κι από όσα ακούγονται στα ευδηλιώτικα καφενεία ,η εταιρία στον Εύδηλο ενοικίασε ένα πρακτορείο το οποίο θα το δουλέψει αυτή και θα πρακτορεύει το ΒΕΡΑ.

Η λύση αυτή ήταν και η καλύτερη δυνατή που θα μπορούσε να κάνει.

Link to comment
Share on other sites

Ανανεωμένο πλέον το site της εταιρείας με δρομολόγια του Sardinia Vera μέχρι 2/3/2009 (!) για Νάξο-(Φούρνους)-Iκαρία-Σάμο (oπότε πάνε τα σχέδια για Regina ή Vicroria;) και αρκετά δελεαστικές τιμές ιδιαίτερα για αυτοκίνητα (ειδικά αν μείνουν σταθερές και για το καλοκαίρι)...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

μηπως τωρα που μπηκε η ανοιξη και η "φυσις οργιαζει", θα επρεπε η Kallisti να ξεκινησει το CEIII;

αφου το vera εχει καθυστερησει, μια δρομολογηση του CEIII θα ανακουφιζε τον αγιο κυρηκο και τους φουρνους (τωρα που εδεσε και το spirit). χωρια που θα βοηθουσε και το image της εταιρειας στα νησια.

αλλωστε 7μηνη δρομολογηση εχουν τα ταχυπλοα, μαρτης ειναι αρα pas de problem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...