Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το θέμα δεν είναι αν πήρε 10 φορτηγά ή 100 επιβάτες πάνω ή κάτω. Με πρωτόκολλο να πηγαίνουν τα δύο πλοία, θα μεταφέρουν μαζί 1.200 επιβάτες, όσους δηλαδή έπαιρνε πέρσι ο Πήγασος με 80% πληρότητα. Υπερδιπλάσια έξοδα με λιγότερα έσοδα και αυτό όταν θα πιάνουν πρωτόκολλο και τα δύο…

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ORESTIS Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΧ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΟΙ160 ΚΑΙ 200 ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ.ΤΟ SAMOS SPIRIT ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ Ι.Χ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΔΗ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥ "ΜΥΚΟΝΟΣ".ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΤΟ ΡΗΤΟ ΤΟΥ ΣΠΑΝΟΥ "ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ". ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΠΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΟΥ.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το θέμα δεν είναι αν πήρε 10 φορτηγά ή 100 επιβάτες πάνω ή κάτω. Με πρωτόκολλο να πηγαίνουν τα δύο πλοία, θα μεταφέρουν μαζί 1.200 επιβάτες, όσους δηλαδή έπαιρνε πέρσι ο Πήγασος με 80% πληρότητα. Υπερδιπλάσια έξοδα με λιγότερα έσοδα και αυτό όταν θα πιάνουν πρωτόκολλο και τα δύο…

Nα διαφωνήσω λίγο ξέροντας και κάτι τις περισσότερο, μετά το πρώτο δεκαήμερο δρομολόγησης του CE3 το 2007 τον Ιούλιο ο Πήγασος έπαιρνε τα υπόλοιπα απο επιβάτες και ευτυχώς που μάζευε τα φ/γ. Το 80% των επιβατών που το βρήκες??B)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα πως το Πήγασος πήγαινε με 80% πληρότητα. Είπα πως ακόμα και πρωτόκολλο να πιάσουν μαζί και τα δύο πλοία (θα το πλησιάσουν φαντάζομαι σε κάποια δρομολόγια τους τις επόμενες 40 μέρες), αθροιστικά θα έχουν λιγότερους επιβάτες από αυτούς που μετέφερε κάποιες μέρες το Πήγασος. Μη μου πεις πως δεν υπήρχαν κάποια δρομολόγια τον περσινό Ιούλιο-Αύγουστο που ακόμα και ο Πήγασος να έφυγε ή να γύρισε με πρωτόκολλο.

Συνεπώς όταν με δύο πλοία, μεταφέρεις λιγότερους επιβάτες από όσους μετέφερε ένα πλοίο στη γραμμή πέρσι, έχοντας υπερδιπλάσιες τιμές καυσίμων (και λόγω αύξησης του πετρελαίου αλλά και επειδή το ένα πλοίο καίει gas oil), ενώ παράλληλα ακολουθείς και εκπτωτική πολιτική, δεν είναι δύσκολο για κάποιον να μαντέψει το αποτέλεσμα.

Ένα ακόμα στοιχείο που αποδεικνύει την αντιοικονομία κλίμακας που έχει καταφέρει η εταιρεία με τον τρόπο που δρομολόγησε τα πλοία της:

Το καλοκαίρι του 2007 προσέφερε εβδομαδιαίως στη γραμμή 5.350 θέσεις (10 διαδρομές x 535 θέσεις) με ένα δρομολογημένο πλοίο.

Το καλοκαίρι του 2008 προσφέρει εβδομαδιαίως 8.180 θέσεις (8 διαδρομές x 535 θέσεις + 6 διαδρομές x 650 θέσεις) έχοντας δύο πλοία δρομολογημένα στη γραμμή.

Όταν λοιπόν στην καρδιά του καλοκαιριού, διπλασιάζεις το στόλο σου (με ότι αυτό συνεπάγεται σε έξοδα) και αυξάνεις το διαθέσιμο capacity σου μόνο κατά 50%, είναι και πάλι εύκολο για κάποιον να καταλάβει πως κάτι δεν πάει καλά.

Και ένα επιπλέον μέτρο σύγκρισης: Το Εξπρές Πήγασος προσέφερε πέρσι στη γραμμή 15.000 θέσεις εβδομαδιαίως (10 διαδρομές x 1.500 θέσεις) οπότε επειδή αυτός ο αριθμός είναι τριπλάσιος από τον αντίστοιχο του Corsica την αντίστοιχη περσινή περίοδο, φαντάζομαι πως θα είχε και το μεγαλύτερο μερίδιο στους επιβάτες (εκτός από τα φορτηγά που αναφέρει ο captmimis).

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω αυτή η σύγκριση δεν προσφέρεται για ακριβή συμπεράσματα.

Για παράδειγμα οι όποιες θέσεις του corsica κοστίζουν διπλάσια τιμή άρα και διπλάσια έσοδα για την εταιρεία, ή οι καμπίνες του Βερα επίσης κοστίζουν σχεδόν διπλάσια από το deck του τότε Πήγασου.

Όχι πως διαφωνώ οτι η Καλλίστη κάπου πάσχει σε κάποιες αποφάσεις της... Αλλά η απλή παράθεση αριθμων capacity δεν λένε από μόνες τους την αλήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Απόλυτη σύγκριση δεν μπορεί να γίνει αλλά τα νούμερα είναι ενδεικτικά. Σχετικά με τις τιμές που αναφέρεις, όπως έγραψα και πιο πάνω, η Κallisti ακολουθεί έντονη εκπτωτική πολιτική. Αν και δεν θυμάμαι καλά τις περσινές του Πήγασου, θεωρώ πως:

1. Οι τιμές του Corsica δεν είναι διπλάσιες από αυτές του Πήγασου.

2. Τα ΙΧ και στα δύο πλοία είναι 10-20% φθηνότερα από τις τιμές του Πήγασου.

3. Από τα 650 άτομα που παίρνει το VERA πόσα θεωρείς πως κόβουν καμπίνες;

Aντίθετα το κόστος λειτουργίας έχει υπερδιπλασιασθεί και αυτή η εκτίμηση, πίστεψε με πως είναι η αισιόδοξη.

Link to comment
Share on other sites

Kallisti Ferries: Διεθνές σκακιστικό πρωτάθλημα Αιγαίου

Πηγη: MARINEWS

Στο Αρχιπέλαγος θα ξεκινήσει φέτος το Ανοιχτό Διεθνές Πρωτάθλημα Αιγαίου!

Την Παρασκευή 11 Ιουλίου, στις 6 το απόγευμα αναχώρησε από το λιμάνι του Πειραιά (πύλη 9 – Ακτή Μιαούλη) το πλοίο «Sardinia Vera» με προορισμό τον Άγιο Κήρυκο Ικαρίας. Μεταξύ των επιβατών θα βρίσκονται 200 και πλέον σκακιστές και σκακίστριες από την Ελλάδα, την Κύπρο και πολλές ξένες χώρες, για να συμμετάσχουν στο Ανοιχτό Διεθνές Πρωτάθλημα Αιγαίου, το οποίο θα διεξαχθεί στο Αθλητικό Κέντρο Αγίου Κηρύκου από 12 έως 20 Ιουλίου (site: http://www.chess.gr/ikaros, E-mail: [email protected], τηλέφωνο επικοινωνίας 6932.478386) ή σε κάποια από τις παράλληλες εκδηλώσεις «Ίκαρος 2008».

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού θα οργανωθεί μέσα στο πλοίο τουρνουά γρήγορου σκακιού, στο οποίο αναμένεται να συμμετάσχουν και 10 γκραν μετρ!

Είναι η πρώτη φορά που ο «Ίκαρος» θα πραγματοποιήσει σκακιστική εκδήλωση εν πλω, και μάλιστα τόσο μεγάλης εμβέλειας!

Η Kallisti Ferries N.E. (http://www.kallistiferries.gr), η οποία εξυπηρετεί την Ικαρία με τα πλοία «Corsica Express III» και «Sardinia Vera», αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή την φετινή διοργάνωση και την στήριξε ποικιλοτρόπως.

Ο τίτλος του σκακιστικού τουρνουά θα είναι «Μήλο της Έριδος» (είναι το σήμα της εταιρείας), και θα παραπέμπει στον γνωστό μύθο. Στους ξένους παίκτες θα μοιραστεί έντυπο με τον συγκεκριμένο μύθο, καθώς και με γενικότερα στοιχεία από την αρχαία ελληνική μυθολογία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η εταιρεία με την αλλαγή της θέσης πρόσδεσης του Corsica Express Three στο Πειραιά, πήρε το εκδοτηριο της Aegean Speed Lines που είχε στη πύλη Ε9. Γιατί όταν ξεκίνησε το Sardinia Vera τα δρομολόγια του, οι επιβάτες που ήθελαν να εκδώσουν εισιτήριο στο λιμάνι, έτρεχαν στο πρακτορείο της εταιρείας που είναι στα γραφεία της εταιρείας έξω από το λιμάνι στην Ακτή Μιαούλη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Την συνέχιση των δρομολογίων του CE.3 και τον Σεπτέμβριο ανακοίνωσε στον 2000 fm της Σάμου αλλά και του S.V μέχρι τέλους του έτους, με νέα ωράρια που θα ανακοινωθούν αρχές του μηνός Σεπτεμβρίου, ο κ.Γ.Σπανός ,Πρόεδρος της Callisti ferries.

Οσο για τον δεξαμενισμό του πλοίου, αυτός θα γίνει τον Ιανουάριο,θα είναι μακράς διάρκειας (μήνας+),το δε πλοίο θα αντικατασταθεί απο το 3ο πλοίο της εταιρείας που θα είναι συμβατικό και όχι ταχύπλοο,όπως είχε πεί την άνοιξη 2008 στον ίδιο ρ/σ, και ότι θα αφιχθεί σύντομα και θα δρομολογηθεί προς το τέλος του έτους.

Σε ερώτηση εάν θα είναι και αυτό απο τον στόλο της C&S Ferries,απάντησε ότι δεν είναι απαραίτητο και κοιτάζει και σε άλλη (ιταλική) εταιρεία........

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια...κοσμογονία! Εκεί που θα έφερνε 5 πλοία από την Κόρσικα...μετά πέσαμε στα 3 (με το ταχύπλοο Sardinia Express)...και τώρα ακούμε αντί του ταχύπλοου 1 ακόμα συμβατικό και μάλιστα όχι από την μητρική της Kallisti. Ενδιαφέροντα νέα...

Link to comment
Share on other sites

Με λίγα λόγια...κοσμογονία! Εκεί που θα έφερνε 5 πλοία από την Κόρσικα...μετά πέσαμε στα 3 (με το ταχύπλοο Sardinia Express)...και τώρα ακούμε αντί του ταχύπλοου 1 ακόμα συμβατικό και μάλιστα όχι από την μητρική της Kallisti. Ενδιαφέροντα νέα...

Πάντως το σημαντικό πιστεύω πως είναι ότι φέρνει και δεν διώχνει όπως η ΝΕΛ. Έστω και συμβατικό, που για το χειμώνα αν το δρομολογήσει, πιστεύω θα εξυπηρετήσει πολύ εφόσον τα ταχύπλοα το πολύ να δουλέψουν μέχρι μέσα Οκτώβρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tα νέα δρομολόγια θα ανακοινώσει εντός της εβδομάδας η εταιρεία.Δηλαδή ποιά νέα,τα ίδια σχεδόν με ώρα αναχώρησης 1 ώρα ενωρίτερα,αντί στις 18.00 θα φεύγει στις 17.00.Παραμένουν 3 του S.Vera και μειώνονται σε 2 απο 4 του C.E 3 με άγνωστη ακόμα την ημερομηνία αποχώρησης.

Οσο για τον αντικαταστάτη του s.v στον δεξαμενισμό του Ιανουαρίου,εάν και εφόσον αντικατασταθεί, παίζει απο marina -serena seconda άντε μέχρι ένα εκ των regina-victoria.Μέχρις εκεί.

Link to comment
Share on other sites

To corsica μετά απο 5 ώρες καθυστέρηση πήρε τελικά πετρέλαιο καθαρό μεν αλλά ελεύθερο δε και το vera πήρε με μπάριζα κιόλα αυτά λόγω της απεργίας των τελωνειακών απότι γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Θου Κυριε φυλακιν τω στοματι μου:D

Οτι η χαρις του... Οσιομανατζερ Εφραιμ, θα εφτανε μεχρι εδω δεν το περιμενα.:D

....άλλο Εφραίμ και άλλο Παίσιος που δεν υπάρχει πλέον.

Μην μπερδεύουμε τους ρόλους. Ο Εφραίμ αντικατέστησε τον Παίσιο όταν εκοιμήθη και σήμερα ο κ.Σπανός δεν είναι πλέον στο Δ.Σ της Ι.Μ.Βατοπαιδίου.Απλά ανέφερε τη συμετοχή του στο βιογραφικό του,όταν ήταν υποψήφιος στη Β.Αθηνώντο 2004.

Αλλωστε η ιστοσελίδα έχει να ανανεωθεί κάτι χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

ο εφραιμ νομιζω οτι ηταν ηγουμενος την περιοδο που αναφερει ο Γ Σπανος οτι ηταν στο ιδρυμα της μονης. αληθεια (τελειως πληροφοριακη η απορια μου) ποτε επαψε να ειναι στο Δ.Σ. της Μονης; πριν ή μετα τα τελευταια γεγονοτα;

ΥΓ επαναλαμβανω καθαρα απο περιεργεια ρωταω.

Link to comment
Share on other sites

Kallisti Ferries:Σκληρή ανακοίνωση για παρεμπόδιση εκτέλεσης του δρομολογίου του SARDINIA VERA

22/10/2008

Η Kallisti Ferries εξέδωσε, απόψε το βράδυ, ανακοίνωση καταγγέλλοντας περίπου 20 άτομα ναυτεργατικού σωματείου τα οποία κατέλαβαν τον καταπέλτη του πλοίου SARDINIA VERA εμποδίζοντας την επιβίβαση επιβατών και τη φόρτωση οχημάτων

Η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει:

<-Η Kallisti Ferries, όπως έχει τονίσει επανειλημμένως στους ίδιους, πιστεύει ότι οι εργαζόμενοι της, σε στεριά και θάλασσα, πρέπει να είναι μέλη στους συνδικαλιστικούς τους φορείς και να μετέχουν στις διεργασίες τους. Η ίδια δε, ως εταιρία ήταν και είναι πάντα ανοιχτή σε οποιαδήποτε είδους πρωτοβουλία ή ενέργεια θα ενίσχυε μια εποικοδομητική συνεργασία και στάση όσον αφορά τις εξελίξεις στον κλάδο της Ακτοπλοΐας.

-Φαινόμενα όμως, μεμονωμένων «εκπροσώπων» συνδικαλιστικών φορέων που εκθέτουν και αδικούν το έργο της Π.Ν.Ο. και προσπαθούν να δημιουργήσουν σκόπιμα και κακοπροαίρετα επικίνδυνες καταστάσεις σε επιβάτες και πληρώματα με ψευδείς καταγγελίες, συκοφαντικές δυσφημήσεις και παρακώλυση συγκοινωνιών επειδή κάποιες εταιρείες δεν υπακούουν στις «υποδείξεις» τους, η Κallisti Ferries δεν πρόκειται να στηρίξει και να συμμετάσχει στο σύστημα εκβιασμών που επίμονα κάποιοι προσπαθούν να εφαρμόσουν με τρομοκρατία και τραμπουκισμούς >.

Στη συνέχεια καταγγέλλει «επίσημα το σωματείο Στέφενσων» και τα μέλη του «οι οποίοι για πολλοστή φορά εξαπέλυσαν άμεσες και ευθείες απειλές που αφορούν τον Πρόεδρο & Δ/ντα Σύμβουλο της εταιρίας κ. Γ. Σπανό, τους πλοιάρχους και τα πληρώματα τα οποία δεν δέχονται τις υποβολές τους και τα οποία λόγω ειδικότητας δεν ανήκουν στο εν λόγω σωματείο. Ως άμεσα θιγόμενοι έχουμε ξεκινήσει τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες προάσπισης και θωράκισης των δικαιωμάτων μας με γνώμονα τη διάφανη λειτουργία και εξυπηρέτηση των δραστηριοτήτων της εταιρίας, η οποία έχει ήδη δώσει την πιο ολοκληρωμένη και αξιόπιστη λύση στη μεταφορική ανάγκη επιβατών και οχημάτων στο νομό Σάμου αναβαθμίζοντας με τα πλοία της, τη γραμμή Ικαρίας, Φούρνων και Σάμου από άγονη σε γόνιμη παραμένοντας δε, έτοιμη να δραστηριοποιηθεί και σε άλλες γραμμές στις οποίες υπάρχουν κενά.

-Καταγγέλλουμε την επανειλημμένη προσπάθεια εκβιασμού, τρομοκρατίας του παραπάνω στον Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο της Καλλίστη Φέρρις ΝΕ, κ. Γεώργιο Σπανό, στους Πλοιάρχους και τα πληρώματα της εταιρείας μας, την προσπάθεια παρακώλυσης δημοσίων συγκοινωνιών, συκοφαντικής δυσφήμησης και καλούμε όλες τις υπεύθυνες Αρχές να ανταποκριθούν όπως αρμόζει, στο να τηρηθούν οι νόμοι και να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό.

- Όμως δυστυχώς σήμερα το απόγευμα δημιουργήθηκε και διατηρείται μέχρι τώρα μια κατάφωρα παράνομη κατάσταση και συγκεκριμένα από τις 17:00 ώρα εγκαταστάθηκε παράνομα στο καταπέλτη του πλοίου SARDINIA VERA ολιγομελής ομάδα είκοσι ατόμων, η οποία εμποδίζει την επιβίβαση των επιβατών στο πλοίο, τη φόρτωση των οχημάτων και τον ανεφοδιασμό του με καύσιμα με συνέπεια τη παρεμπόδιση της εκτέλεσης του νόμιμα προγραμματισμένου δρομολογίου με ώρα απόπλου τη 17:15 από το Πειραιά με προορισμό την Ικαρία – Φούρνους – Σάμο και τη βίαιη και παράνομη διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Πειραιά με το ακριτικό νησιωτικό σύμπλεγμα τον Νομού Σάμου.

- Τέλος καλούμε τη πολιτεία και τους εμπλεκόμενους φορείς να εφαρμόσουν τους νόμους ώστε να παύσει η ανωτέρω παράνομη κατάσταση, να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία του λιμανιού του Πειραιά και να συνεχιστεί η ομαλή ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα ανωτέρω ακριτικά νησιά.

- Είναι αυτονόητο ότι η εταιρία επιφυλάσσεται όλων των δικαιωμάτων της από την μέχρι τώρα συνεχιζόμενη παράνομη κατάσταση.

Εκ της Διευθύνσεως της Εταιρείας.>

Link to comment
Share on other sites

αναπαντητο για εμενα ερωτημα...

Αυτό που για σένα αποτελεί αναπάντητο ερώτημα, εγώ θα χρειαζόμουν σελίδες ολόκληρες για να το απαντήσω. Καταρχήν δεν τα βάζει ο κόσμος με το Βέρα, απλά έχουν γίνει πολλά λάθη από την εταιρεία, κάποια δικαιολογημένα (λόγω έλλειψης εμπειρίας) και κάποια εντελώς αδικαιολόγητα. Κατά δεύτερον δεν γίνεται να εξετάζουμε τους λόγους που ένα πλοίο δεν τα πάει καλά στη γραμμή βάσει αυτών που θα γίνουν στο μέλλον (πχ οι αλλαγές των δρομολογίων του Νήσος Μύκονος) αλλά βάσει αυτών που έχουν γίνει μέχρι σήμερα. Για το μέλλον καλά να είμαστε και θα δούμε τι θα γίνει, άλλωστε έχουν ακουστεί πολλά και για τα δρομολόγια των πλοίων της Kallisti (για νέα πλοία που δεν ήρθαν, για δρομολόγια από Ραφήνα, για επιστροφή στην Ιταλία, για άγονες κλπ). Το γεγονός λοιπόν πως η εταιρεία δεν έχει αποκτήσει τα μερίδια αγοράς που θα επιθυμούσε έχει πολλές αιτίες, η αναφορά των οποίων ίσως δώσει απαντήσεις στην απορία σου:

1. Δεν έχει κλείσει ούτε 2 χρόνια στη γραμμή (και στην ακτοπλοΐα γενικότερα) ενώ η HSW είναι πολύ περισσότερα.

2. Τα δύο αυτά χρόνια δεν είχε καν συνεχή παρουσία (λογικό αφού δεν ήταν έτοιμο το συμβατικό της πλοίο) συνεπώς φέτος θα είναι μόλις ο πρώτος χειμώνας που θα δοκιμάσει τις δυνάμεις της.

3. Έχει δρομολογημένο ένα ταχύπλοο σε γραμμή που δεν προσφέρεται για τέτοια πλοία (το γιατί έχει αναλυθεί σε πολλά σημεία του forum), με αποτέλεσμα το Corsica Express να εκτελεί λιγότερα δρομολόγια ανά εβδομάδα και από ένα παλιό συμβατικό πλοίο (με ότι αυτό συνεπάγεται για τα οικονομικά του πλοίου αλλά και τις επιλογές που προσφέρει στο επιβατικό κοινό).

4. Ενώ όπως σωστά λες έχει και τα δύο πλοία της στην ίδια γραμμή είχε πετύχει το εκπληκτικό, να αφήνει χωρίς καμία αναχώρηση τα νησιά 3 ημέρες την εβδομάδα, ένας αυτοκτονικός προγραμματισμός δρομολογίων που ποτέ κανένας δεν μπόρεσε να καταλάβει.

5. Το συμβατικό της πλοίο είναι 3 δεκαετιών και ανταγωνίζεται ένα πλοίο 3 ετών.

6. Το ταχύπλοο της πλοίο πετύχαινε χρόνους όχι εντυπωσιακά μικρότερους από αυτούς του Νήσος Μύκονος.

7. Τα δύο καλοκαίρια που δραστηριοποιήθηκε καθυστέρησε αρκετά να ανοίξει τα πλάνα της.

8. Στις τιμές πράγματι το καλοκαίρι ήταν πολύ ανταγωνιστική αλλά είναι αποδεδειγμένο πως οι καλοκαιρινοί και περιστασιακοί επισκέπτες των νησιών επιλέγουν με συντριπτική πλειοψηφία τα σύγχρονα πλοία που είναι δρομολογημένα στις γραμμές (όχι πως δεν παίζει ρόλο η τιμή, αλλά παίζει έχει μικρότερη σημασία από το χειμώνα που οι εταιρείες απευθύνονται σχεδόν αποκλειστικά στους μόνιμους κατοίκους). Εδώ εταιρείες που ήταν χρόνια στη γραμμή αλλά είχαν παλιά πλοία (πχ ΝΕΛ – GA Ferries) έκαναν εκπτώσεις πολύ μεγαλύτερες από αυτές που έκανε η Kallisti και πάλι έχασαν σημαντικά μερίδια αγοράς όταν μπήκαν νεότευκτα πλοία στα λημέρια τους, πόσο μάλλον η Kallisti που ήταν και νέος παίκτης στη γραμμή.

9. Οι σημερινές τιμές της είναι πλέον μόλις 1-2 ευρώ φθηνότερες από αυτές της HSW (αναφέρομαι στο αριθμημένο κάθισμα, την κατηγορία που έχει μεγαλύτερη σημασία στη χειμερινή περίοδο) δηλαδή διαφορά ασήμαντη σε σχέση με τη διαφορά που χωρίζει τα δύο πλοία.

Νομίζω πως χώρος υπάρχει για όλους και πως με μια καλή διαχείριση και αποφυγή των λαθών που έχουν γίνει στο παρελθόν, ίσως το πλοίο να μπορέσει να αποκτήσει τη θέση του στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά που πολύ σωστά ανέφερε ο Ορέστης θα πρέπει να ξεπεραστούν και να μην επαναληφθούν στο μέλλον για να μπορέσει να σταθεί η εταιρία στην γραμμή και να παρει το μεριδιο της στην γραμμή.

Ειδικότερα με τα πλάνα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα γιατί αν σε κάποιες φορές υπήρχε δικαιολογία σε άλλες δεν υπήρχε δικαιολογία.

κι Αν το ΚΟΡΣΙΚΑ πέρυσι ήρθε στο και 5 του καλοκαιριού ή τκι αν ο ΒΕΡΑ που υπήρχε η διενεξη με την επιθεωρηση καταλαβαίνω ότι πλάνα δεν μπορουσαν να βγουν νωρίς.

Όμως τα πλάνα του ΚΟΡΣΙΚΑ για την σεζόν που μόλις πέρασε βγήκαν στο και 5 του καλοκαίριου εκεί είναι αδικαιολόγητο.Κι εκεί χάνεις σαν εταιρία επιβατική κίνηση και δεν μπορείς να αναπτύξεις σχέση εμπιστοσυνης με το επιβατικό κοινό.

ο λάθος προγραμματισμός δρομολογίων και η καθυστέρηση των πλάνων ιδιαιτερα για το ΚΟΡΣΙΚΑ το Πάσχα αποδειχτηκε περιτρανα.Την ημέρα που το ΜΥΚΟΝΟΣ κατέγραφε πανικαριακό ρεκόρ όλων των εποχών (Σαββατο πριν του Θώμα) με 1000 κάτι επιβάτες το ΚΟΡΣΙΚΑ ξεκουραζόταν στον Πειραιά με ρεπό. Και πάλι τα πλάνα για το Πάσχα είχαν καθυστερησει πολύ οπότε δεν είχε το πλοίο την κίνηση που θα του αναλογούσε

΄Το Σεπτέμβρη ενώ ειχε στο πρόγραμμα ΄το ΚΟΡΣΙΚΑ για δρομολόγια πιθανώς και για λιγα τον Οκτώβρη αυτό έδεσε εν μία νυκτί.

Και ΄κάτι άλλο. Η Ικαρία ευτυχώς ή δυστυχώς είναι το μικρό νησί του νομού με 8.000 μόνιμους κατοίκους ενώ η Σάμος είναι η πρωτευουσα και το μεγάλο νησί με γυρω στους 45.000 αν δεν κάνω λάθος.

Όταν λοιπόν στην Ικαρία ρίχνεις το βάρος και πιάνεις με το ΒΕΡΑ Εύδηλο-Αγιο-Φούρνους και μετά πας στην Σάμο τότε οι Σαμιώτες πως θα το προτιμήσουν όταν από τον Εύδηλο που θα φτάσει το βαπόρι κι έπειτα θα χρειαστούν αλλες 6 σχεδόν ώρες ταξιδιού ενώ με το ΜΥΚΟΝΟΣ 2 ώρες και συνολική διαφορά στο ταξίδι από Πειραιά 6 ωρών για τον Σαμιώτη.

Επίσης τα ωράρια θα πρέπει να τηρούνται τα ωραρια.Τώρα μία οι καταγγελίες μία η καταληψη μία το ένα μία το άλλο το πρόγραμμα εχει πάει περίπατο οπότε αυτό δημιουργεί ανασταλτικα για το επιβατικό κοινό.

Δεν ξέρω τους λόγους της καταληψης-καταγγελίας ή οτιδηποτε άλλα από όπου κι αν προέρχονται κι ότι κι ααν είναι θα πρέπει να αποφύγει τις αιτίες που προκαλούνται.

Γενικότερα πιστεύω ότι αυτά τα δύο χρόνια σχεδόν για την εταιρία είναι μία καλή χρονική περίοδος για συλλογή εμπειριων κι ελπίζω να επανεξετασει τα δρομολόγια και τις κινήσεις της.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Καθώς και οι συνεχείς καθυστερημένες παραδόσεις πετρελαίου γιατί δε συμβαίνουν σε πλοία άλλων εταιρειών?? Το καλοκαίρι πόσες φορές πήρε πετρέλαια από τα νησιά και όχι από το Πειραιά (που κάνουν όλες οι εταιρείες του Πειραιά)

Μήπως υπάρχει κάτι που δε ξέρουμε εμείς??

Link to comment
Share on other sites

Kallisti Ferries: Καταγγέλλει «φιλικούς κύκλους» για έναν ακήρυχτο σε βάρος της «πόλεμο»

Πηγη: MARINEWS

Μία περίεργη υπόθεση που αφορά καταγγελία για την αξιοπλοϊα του πλοίου Sardinia Vera φέρνει στην επιφάνεια η ίδια πλοιοκτήτρια εταιρεία Kallisti Ferries.

Χθες το συγκεκριμένο πλοίο καθυστέρησε κατά μία ώρα να εκτελέσει το δρομολόγιό του διότι όπως επισημαίνει η εταιρεία «έγινε ψευδής καταγγελία που αφορούσε την αξιοπλοϊα του».

Η εταιρεία στην ανακοίνωσή της άφησε υπονοούμενα για τα κέντρα από τα οποία προέρχονται οι καταγγελίες αυτές.

«Τα προγραμματισμένα δρομολόγια του πλοίου μας Sardinia Vera από και προς Πειραιά-Ικαρία-Φούρνους-Σάμο συνεχίζονται και θα συνεχίζονται κανονικά σε πείσμα μερικών εκπροσώπων «φιλικών κύκλων» του Πειραιά» επισημαίνεται στην ανακοίνωση:

«Η εταιρεία επιφυλάσσεται και δρα σε σχέση με όλα τα νόμιμα δικαιώματα της έναντι όλων των υπευθύνων και εμπλεκομένων σχετικά με την σημερινή, παρελθούσες και μελλοντικές ψευδές καταγγελίες σχετικά με την Εταιρία μας και τα πλοία της.

Για τυπικούς λόγους ενημερώνουμε εδώ ότι όλα τα Πιστοποιητικά Αξιοπλοΐας του πλοίου μας είναι σε πλήρη ισχύ».

Να σημειώσω ότι πλέον λειτουργεί το σύστημα κρατήσεων στη σελίδα της εταιρείας, με τη δυνατότητα επιλογής 3 γλωσσών (Ελληνικά, Αγγλικά & Ιταλικά)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...