Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κάποιοι μάλλον δεν πολυγουστάρουνε την ευημερία και τη βελτίωση των συγκοινωνιών του Νομού Σάμου... Νομίζουνε ότι είμαστε ακόμα ζώα να μας στοιβάζουνε σε πλοία 35 ετών και να κάνουμε 15 ώρες για να φτάσουμε στο νησί μας για μερικές μέρες ξεκούρασης.

Κύριε Σπανέ ελπίζω να είστε αρκετά δυνατός για να αντέξετε τον πόλεμο των συμφερόντων...ο λαός της Σάμου και της Ικαρίας είναι στο πλευρό σας.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Garfield, αυτο που εγραψες μου θυμιζει συνηθεις δηλωσεις του αγλαους Αλεξη Κουγια(προεδρου του ΠΑΣ Γιαννενα) που τον πολεμαει η κοινωνια για να μην ανεβει κατηγορια ο ΠΑΣ Γιαννενα. Οσο για το λαο της Ικαριας και της Σαμου τι θα κανει δηλαδη? Λαοσυναξη υπερ του Σπανου οπως εκανε και για τις ταυτοτητες ο Χριστοδουλος? Το αν ο λαος στηριζει το συγκεκριμενο πλοιο θα φανει οταν πια δρομολογηθει, εμπρακτως. Οσο για το κλισε "πολεμος συμφεροντων", μονο οι αλλοι εχουν συμφεροντα δηλαδη, ο ιδιος δεν εχει ή μηπως ειναι ασυμφερος(που θα ελεγε και η μεγαλη Αντζελα Δημητριου)? Δε φανταζομαι και ο ιδιος να ειχε ψευδαισθησεις οτι θα τον καλωσοριζαν..

Link to comment
Share on other sites

Τον χώρο της ναυτιλίας ομολογώ ότι τον γνωρίζω ελάχιστα. Ότι μαθαίνω οφείλεται σ αυτό εδώ το forum. Εγώ έχω καταγωγή από Σάμο είμαι 31 ετών και ξέρω ότι τόσα χρόνια εκτός από κανα δύο χρονίες με τον aiolo δεν υπάρχει κάποιο καράβι που να καλύπτει τη διαδρομή σ ένα εύλογο χρονικό διάστημα.

Πονάω το νησί γιατί ενώ είναι πανέμορφο, λόγω της δύσκολης ακτοπλοοϊκής συγκοινωνίας είναι ανέφικτο εώς και κατόρθωμα για κάποιον επισκέπτη να κάνει τις διακοπές του. Γιατί να μπεί στο Μαρίνα- Ρομίλντα κλπ κλπ να κάνει 15 ώρες να πληρώσει για 4 άτομα κ Ι.Χ. υπέρογκα ποσά και να μη δώσει τα ίδια λεφτά για εξωτερικό??

Δεν υποστηρίζω κανέναν το μόνο που με ενδιαφέρει είναι καλύτερες συνθήκες και γρηγορότερεσ συγκοινωνίες.

Είναι 28 Ιουνίου εγώ θέλω να προγραμματίσω τις διακοπές μου και δεν ξέρω αν θα μπεί το corsica πότε θα ξεκινήσει για να κάνω κράτηση να πάρω άδεια να τακτοποιήσω τα πάντα...

Φαντάζομαι και πολλοί συντοπίτες μας απο Ικαρία και Σάμο τα ίδια ακριβώς σκέφτονται

Link to comment
Share on other sites

Δεν λεω οτι δεν ειναι αναβαθμιση το συγκεκριμενο πλοιο -τουλαχιστον στη διαρκεια ταξιδιου- και μακαρι να περπατησει η ιδεα και για λογους ανταγωνισμου. Αλλα βρισκω οτι ειναι λιγακι μηδενιστικο το σχολιο σου για τα συμβατικα της γραμμης. Τα ιδια θα λες για τη γυναικα σου μετα απο 35 χρονια μαζι?:eek:

Link to comment
Share on other sites

...προερχόμενο απο Καρλόβασι-Εύδηλο-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά...

...απέπλευσε για Αγιο,Πάρο,Νάξο,Πειραιά...

Απ' ό,τι βλέπω, το πλοίο -εκτός από Πειραιά-Ικαροσαμία- πιστοποιήθηκε και σε Ραφήνα-Σύρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο. Ελπίζω να μη γίνει καμιά αλλαγή της τελευταίας στιγμής...και αντί για Ικαροσαμία...το δούμε να ανταγωνίζεται τα highspeed...στα φιλέτα των Κυκλάδων. Όχι, ότι με νοιάζει, αλλά να...φοβάμαι μη πάθουν κανένα εγκεφαλικό ...οι φίλοι από την Σάμο.:eek:
του sardinia express μάλλον θα δείτε δρομολόγιο ΡΑΦΗΝΑ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε λιγότερο απο 4 ώρες στη Χίο και 5.30 για Μυτιλήνη.
Πάντως, εάν το καλοκαίρι σκοπεύεις να πας για ούζα (εννοείται Πιτσιλαδή και ουχί Τέττερη:D)....βγάλε κανένα εισιτήριο με το Μυτιλήνη ή με το Νήσος Μύκονος ... καλού-κακού :eek:
Είναι πολύ πικραμένος απο τον ....υγιή ανταγωνισμό του Πειραιά
Δεν πιστεύω ότι υπάρχει εφοπλιστής...και μάλιστα με "τριακονταπενταετή εμπειρία"...ο οποίος να πίστευε ότι οι συνάδελφοί του θα τον υποδέχονταν στον Εύδηλο με τσαμπούνες και νταούλια... και με γαμοπίλαφα...:D

Όπως, είμαι σίγουρος ότι κανένας Έλληνας ακτοπλόος που θα ήθελε να βάλει πλοίο στην Κορσική...δεν θα πίστευε ότι θα περέθεταν επίσημη δεξίωση προς τιμήν του...στην Bastia! ;)

Link to comment
Share on other sites

...Κύριε Σπανέ ελπίζω να είστε αρκετά δυνατός για να αντέξετε τον πόλεμο των συμφερόντων...ο λαός της Σάμου και της Ικαρίας είναι στο πλευρό σας.

Agapite Garfield 13: Den nomizo oti o kos Spanos leitourgei san allos <Don Kihotis> eis varos kapion genikon & aprosdioriston <simferonton>, anithetos prospathi (well done) na iperaspisi tin ependisi tou, diladi ta dika tou simferonta. Tora, o laos tis Samou & tis Ikarias tha apodixi oti eine sto plevro tou (tou kou Spanou diladi) an tou dosi aksiologo meridio agoras. Allios an den mporesei na stathi stin grammi to karavi, mallon o laos tis Samou & tis Ikarias tha protima Pigaso & Marina gia poli pezous (:mad:) logous pou shetizonte me afto pou o i oikonomologoi onomazoun <miomeni agorastiki dynami>.

Link to comment
Share on other sites

...Πονάω το νησί...είναι ανέφικτο εώς και κατόρθωμα για κάποιον επισκέπτη να κάνει τις διακοπές του. Γιατί να μπεί στο Μαρίνα- Ρομίλντα κλπ κλπ να κάνει 15 ώρες να πληρώσει για 4 άτομα κ Ι.Χ. υπέρογκα ποσά και να μη δώσει τα ίδια λεφτά για εξωτερικό??

.....είναι καλύτερες συνθήκες και γρηγορότερεσ συγκοινωνίες. Είναι 28 Ιουνίου εγώ θέλω να προγραμματίσω τις διακοπές μου και δεν ξέρω αν θα μπεί το corsica ...να τακτοποιήσω τα πάντα...Φαντάζομαι και πολλοί συντοπίτες μας απο Ικαρία και Σάμο τα ίδια ακριβώς σκέφτονται

Ta nisia ipodehonte entopious & episkeptes edo ke 10eties, apo tin epohi tou Mirtidiotissa agapite Garfield 13. Opios ponai ton topo katagogis tou (esto ke apotero) den nomizo oti perimeni to Corsica Express III oute epilegi to eksoteriko gia diakopes. Na thimomaste oti i Samos, i Ikaria, oi Fourni klp, iparhoun ke zoun ke ton himona epidi Marina & Romilnta kanoun dromologio me 35 atoma epivates, 20 IX ke 10 fortiga kathe fora. Oso gia programatismo diakopon i GA ekdidei eisitiria gia mesa Avgoustou apo ton Maio & i HSW ligo argotera, opote mporei opios theli na pai sto nisi esto ke se 15 ores...

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι μάλλον δεν πολυγουστάρουνε την ευημερία και τη βελτίωση των συγκοινωνιών του Νομού Σάμου... Νομίζουνε ότι είμαστε ακόμα ζώα να μας στοιβάζουνε σε πλοία 35 ετών και να κάνουμε 15 ώρες για να φτάσουμε στο νησί μας για μερικές μέρες ξεκούρασης.

Κύριε Σπανέ ελπίζω να είστε αρκετά δυνατός για να αντέξετε τον πόλεμο των συμφερόντων...ο λαός της Σάμου και της Ικαρίας είναι στο πλευρό σας.

Φιλε garfield13 αυτα που γραφεις μου θυμιζεις τους οπαδους του ΠΑΟ που περιμενουν καθε χρονο το καλυτερο αλλα τελικα μενουν στην θεση που πρεπει να ειναι.

Δεν νομιζω να υπαρχουν καποιοι που να μη θελουν την ευημερια του νομου Σαμου.Κανενας δεν θεωρει οτι εισαστε ζωα και ουτε το καλοκαιρι κανετε 15 ωρες να φτασετε στη ΣΑΜΟ.Υπαρχουν καλοκαιρινα δρομολογια που κανουν 10 ωρες να ελθουν στο νησι σου χωρις να στοιβαζονται σαν ζωα γιατι οι θεσεις του ειναι αεροπορικες και ο καθενας εχει την θεση που γραφει το εισιτηριο του.Μη τα βλεπεις ολα μαυρα λοιπον φιλε μου.

Μη ξεχνας οτι οταν ειχε ερθει ο Αιολος στο νησι σου τον υποστηριξατε για λιγο και μετα δουλευε με τους Ικαριωτες.Το αποτελεσμα ηταν οτι ηταν βαρυ το κοστος ταξιδιου με το ταχυπλοο και επιστρεψατε παλι στο ΟΛΥΜΠΙΑ.Το αποτελεσμα ηταν η ΝΕΛ να προσθεσει και την Παροναξια για να εχει πληροτητα.Το στοιχημα το εχασε με τους επιβατες απο Σαμο αρχικα και μετα τους Ικαριωτες.Λογω της δουλειας μου γνωριζω πολυ καλα την ολη υποθεση γιατι το διαστημα εκεινο εργαζομουν στο συγκεκριμενο πλοιο και εχω ολοκληρωμενη αποψη.

Οσο για τον Σπανο ο ανθρωπος και δυναμη εχει και επιχειρηματιας ειναι και Ικαριωτης.Το πλοιο του θα το κρατησει μονο και μονο για το νησι του.Αλλωστε με το πρωτοκολλο που εχει το γεμιζει ανετα με τους Ικαριωτες.

Και φτανοντας στην τελευταια παραγραφο σου,προτεινω να βαλεις υποψηφιοτητα για τα κοινα του τοπου σου,αφου εχεις την εξουσιοδοτηση απο τους κατοικους της Σαμου και της Ικαριας να μιλας εκ μερους τους.:mad:

Link to comment
Share on other sites

ο Γιάννης Κασμάς ήταν μαζί με τον Μιχάλη Μαρμαρά και οι δυο θα κάνουν τωρα τα δρομολόγια και μόλις αρχίσουν τα διπλά θα ξεκινήσουν βάρδιες.

Με συγχωρείς Κόμη του Granville και της γραμμή Ικαρίας Σάμου:), αλλά στο site της εταιρείας με τα δρομολόγια δε δείχνει πουθενά ότι θα κάνει δίπλα δρομολόγια το καλοκαίρι?? Γιατί και ο Μήκυναι είχε αναφέρει για καθημερινά δρομολόγια, τελικά θα κάνει ή όχι??

Link to comment
Share on other sites

Θα κανει απο 12 ιουλιου καθημερινα δρομολογια μαλλον 6 την εβδομαδα.Περιμενουν να δουν τι θα γινει και με το εκροδμικο του σαββατου αν θα το κανουν τελικα για να τα σχεδιασουν και να τα ανοικηνωσουν.Πιθανον μεσα στην εβδομαδα να βγουν.

Link to comment
Share on other sites

Η ουσια ειναι οτι το κιτρινο γρηγορο αρχισε και παιρνει το μεριδιο που του αναλογει απο τη πιτα της γραμμης χωρις ο κος Σπανος να κουραστει και πολυ.Βεβαια στο γραφειο του εχει μια αξιολογη κυρια που ειναι στο τμημα κρατησεων και υπευθυνη των πρακτορειων και σε αυτη πρεπει ο αφεντικος να δωσει τα ευσημα.Ουτε ο Αυτιας,ουτε ο κεφαλας,και οποιοσδηποτε εχει πεσει τωρα διπλα στον Σπανο για να απολαμβανει την επιτυχια.Η εν λογω κυρια ειναι αυτη που τοποθετησε σαν κεντρικο πρακτορα τον Φιλλιπη στο Πειραια ο οποιος ειναι και απο την Σαμο και εχει μια πειρα στο λιμανι πανω απο 30 χρονια οσο μπορω να θυμαμαι.

Μια λεπτομερεια πρεπει να προσεξει ομως η εταιρεια.Το πρωτοκολλο του κιτρινου ειναι αντιστροφως αναλογο με τα αυτοκινητα που παιρνει.Τα 150 ΙΧ ειναι πολυ δυσκολα να τα παρει με 535 ατομα που χωραει.Το booking πρεπει να προωθει πρωτα τα ΙΧ με τα ατομα τους και μετα τους σκετους.Τι να το κανω που εχθες Παρασκευη πηρε 535 επιβατες και απο αυτοκινητα ηταν απογοητευτικα.Τα 150 αυτοκινητα ειναι 300 το λιγοτερο επιβατες.Ας μπλοκαρει το συστημα στους σκετους 1 ημερα πριν και στο τελος να το ανοιγει.Οι Ικαριωτες περιμενουν για τα εισιτηρια τους αν ειναι να πανε στο νησι τους.Γιατι το πλοιο δουλευει με την Ικαρια και θα συνεχισει να δουλευει με αυτους.Δυστυχως οι Σαμιωτες και να με συγχωρει ο Αυτιας και ο φιλος μου ο Μυκηναι δεν το εχουν σαν πρωτη επιλογη για να κανουν το ταξιδι τους.Ηδη απο οτι ακουω απο φιλους στο νησι και στο Πειραια το ενα τους βρωμαει και το αλλο τους ξυνιζει.Εχθες συγκεκριμενα οικογενεια με προορισμο το Βαθυ ελεγε οτι βλαστημησε την ωρα και την στιγμη που μπηκε εκει.Κουνουσε σαν ..υτα.α ,μυριζε περιεργα,το πληρωμα δεν τους εδωσε καμια σημασια και αλλες τετοιες αηδιες.Ενημερωτικα εχθες ειχε ενα 5αρι και το κιτρινο πηγαινε σαν κουκλα.Δεν μυριζει τιποτε στο πλοιο και απο οτι ξερω το πληρωμα ειναι ευγενεστατ:eek:ο.Η υποθεση ειναι οτι αυτος θα το πει στους γνωστους και φιλους και τους δημιουργει μια προκαταληψη για το κιτρινο.Αυτος λοιπον ο συγκεκριμενος αν φυγει το πλοιο αυτο,θα αρχισει να διαμαρτυρεται για την ....απωλεια του.

Υ.Γ Δεν εχω καμια σχεση με την Ικαρια ουτε με την Σαμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το Corsica Express ΙΙΙ φιγουράρει στο εξώφυλλο του Εφοπλιστή και ο Γιώργος Σπανός αναφέρεται στη νέα εταιρία. Σας μεταφέρω μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης του:

Σχετικά με τα δρομολόγια το πλοίου:

"Το πλοίο θα σταματήσει για δύο μήνες το χειμώνα να δεξαμενιστεί και να κάνει την επισκευή του. Θα δουλέψει με τακτικά δρομολόγια ως τα τέλη του Οκτωβρίου κι από εκεί και πέρα εξετάζεται η περίπτωση να κάνει δρομολόγια τα σαββατοκύριακα και τις ημέρες των γιορτών."

Σχετικά με τα επόμενα σχέδια της εταιρείας:

"Μέχρι τις πρώτες ημέρες του Αυγούστου θα έρθει στην Ελλάδα και το αδερφάκι του Corsica Express III, το Sardinia Express, που θα δρομολογηθεί σε γραμμή, την οποία όμως ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει. Με την έλευση του δεύτερου πλοίου ολοκληρώνεται η πρώτη φάση του εγχειρήματος και υστέρα βλέπουμε."

Σχετικά με την προέλευση του ονόματος της εταιρίας, ένα θέμα που απασχόλησε προ καιρού, το forum μας:

"Το όνομα της εταιρείας Καλλίστη συνεπάγεται από ένα συνδυασμό τριών πραγμάτων. Από την επεξηγηματική έννοια του όρου Καλλίστη, που σημαίνει κάτι το όμορφο, το ωραίο. Από την αρχαία ονομασία της νήσου Κορσικής που λεγόταν Καλλίστη. Και από το μύθο του χρυσού μήλου της Έριδος το οποίο είναι και το διακριτικό της εταιρείας μας. Και για να αστειευτούμε και λιγάκι, εμείς δεν φιλοδοξούμε να γίνουμε το μήλο της Έριδος, αλλά αν χρειαστεί, θα γίνουμε!"
Link to comment
Share on other sites

Τι θέλατε και το πιάσατε στο στόμα σας, το Sardinia Express...δεν το αφήνατε να συνεχίσει ήσυχα τα δρομολόγιά του?

Το Sardinia Express χθες το βράδυ και ενώ έπλεε με 229 επιβάτες και πλήρωμα ανοικτά της Κορσικής έπιασε φωτιά και οργανώθηκε επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου κλπκλπ. Θα πρέπει να έχει πάθει σοβαρή ζημιά.

Περισσότερα και πολύ φρέσκα εδώ

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δεν θα πρέπει να ήταν και μεγάλο το ατύχημα. Με τις χοντρικές μέχρι τώρα πληροφορίες, ξέσπασε φωτιά στο μηχανοστάσιο και έμεινε ακυβέρνητο χωρίς μηχανές. Το διαμέρισμα της φωτιάς απομονώθηκε και άρχισε η πυρόσβεση, ενώ οι επιβάτες βγήκαν στα ανοικτά ντεκ για να αποφύγουν τις αναθυμιάσεις. Κοντά του έπλεε ένα άλλο πλοίο της εταιρείας και έμεινε για βοήθεια και ρυμούλκηση, ενώ οργανώθηκε επιχείρηση εκκένωσης, η οποία όμως δεν χρειάσθηκε, καθώς η φωτιά ελέγχθηκε γρήγορα. Εκτός από ένα επιβάτη που παρουσίασε καρδιακά προβλήματα και απομακρύνθηκε με ελικόπτερο. Γενικά υπήρξε μεγάλη προληπτική κινητοποίηση, αλλά δεν χρειάσθηκε και το πλοίο πήγε ρυμουλκούμενο στη Μπαστιά. Ευτυχώς, είχε καλοκαιρία και δεν συνέβη κάτι χειρότερο.

Τώρα το τι ζημιά έγινε στο μηχανοστάσιο...θα δείξει η επόμενη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Από το Associated Press με αυτόματη μετάφραση του γαλλικού κειμένου στα αγγλικά για το θέμα:

AP - Thursday August 9, 12h18TOULON - the ferry “Sardinia Express ”, touched by a fire of the one of its compartments machine Thursday morning off Corsica with on his board 229 passengers, was taken gives the responsability some by the remoquor “Rablé” to be convoyed towards Bastia where it is awaited at the end of the day, one learned near the maritime prefecture from Toulon.

The ferry, property of the company Corsica Ferries, which made the connection between Sardinia and Italy, is stabilized with approximately 20 kilometers in the east of Corsica, but it is not any more operating. Its towing towards Bastia should take between six and eight hours.

The fire, which was declared towards 3h morning, did not make any casualty among the 229 passengers, except a passenger victim of a cardiac faintness at the time of the alarm, which was evacuated by helicopter towards a hospital of Bastia.

Sixteen firemen and sailor-firemen have been on board ferry for Thursday morning to intervene in the event of resumption of the fire, which remained confined inside a compartment machine. AP

xlop/se/mw

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με το μεγαλο αυτι του μικρου proud, η εταιρεια τους επομενους μηνες προκειται να δρομολογησει συμβατικο στη γραμμη.

αν ακουσαν καλα τα αυτια μου (ειμαι και μερικες εκατονταδες μιλια μακρυα), προκειται για το corsica serena seconda. και καλα θα παρουσιαστει σαν ενισχυση της παρουσιας της εταιρειας στη γραμμη κλπ.

αν τελικα οντως ερθει, πιστευω οτι θα ερθει σα χειμερινος αντικαταστατης του c e three. το ταχυπλοο το χειμωνα μπαινει μεσα, οποτε φερνουμε ενα συμβατικο που περισσευει στη μαμα εταιρεια να κατσει εδω το χειμωνα και απο ανοιξη βλεπουμε.

τι να πω ρε παιδια, απο τοτε που καταργηθηκε το οριο ηλικιας και απελευθερωθηκαν τα ναυλα:), ολες οι εταιρειες επενδυουν σε νεοτευκτα και νεαρα second hand:D:D:D (roslagen, serena, επανοδος μιλενονταλιανου κλπ.)

Link to comment
Share on other sites

Το Sardinia Express πριν λίγες ημέρες είχε ξεσπάσει πυρκαγιά, όποτε φέτος δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει.:(

Και από την αρχή πιστεύω ήταν δύσκολο (για μένα) να φέρει μια νέα εταιρεία, που δεν είχε σχέση με την ακτοπλοΐα δυο ταχύπλοα. Ειδικά μια κίνηση που έγινε παραμονές του καλοκαιριού που ήρθε το Corsica Express Three και μέσα καλοκαιριού που λέγανε ότι θα ερχόταν το Sardinia Express. Πρώτα φέρνεις ένα πλοίο, βλέπεις πως πάει και μετά κάνεις κίνηση για την ενίσχυση της εταιρείας (ένα δρόμο που ακολούθησε η Aegean Speedlines).

Κατά τη προσωπική μου άποψη, αυτή τη στιγμή η ακτοπλοΐα έχει έλλειψη συμβατικών πλοίων και όχι ταχύπλοων. Όποτε είναι μια λογική κίνηση να φέρει (εάν έρθει κιόλας) ένα συμβατικό πλοίο η Kallisti Ferries.;)

Link to comment
Share on other sites

Παντως επειδη οσο παει και σιγουρευει το θεμα με το συμβατικο που 99% θα ερθει απο το να δεσει το ταχυπλοο και να εξαφανιστει η εταιρια απο τη γραμμη καλυτερα να μεινει να παλευει με ενα συμβατικο εστω και συμπληρωματικα στον ανταγωνισμο. Και σιγα σιγα αν δουλεψει σωστα ισως αρπαξει και καλο μεριδιο.

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται στην Ελλάδα και δρομολογείται απο 1-15 Οκτωβρίου 2007,το Ε/Γ-Ο/Γ SARDINIA VERA ex.M/S STENA ATLANDICA,πλοιοκτησίας corsica & sardinia ferries, και εφοπλήστρια εταιρεία την KALLISTI FERRIES.

Το πλοίο θα δρομολογηθεί απο Πειραιά για Κυκλάδες(δεν ανακοινώθηκαν ποιές,σίγουρη είναι μόνο η Σύρος)-Ικαρία(Εύδηλος)-Φούρνοι(εάν πάρει την επιδότηση απο το ΥΕΝ)-Καρλόβασι-Σάμος(Βαθύ).

Απ ότι έμαθα θα πέσει πάνω στα δρομολόγια του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ,με μία διαφορά,θα αναχωρεί την Κυριακή απο Σάμο το πρωί ώστε να προλαβαίνει να αναχωρεί την Κυριακή απο Πειραιά το βράδυ.

Το πλοίο είναι πιστοποιημένο με την συνθήκη της Στοκχόλμης,αντίθετα με τα άλλα παλαιά που θα περιμένουν θεωρητικά την 31/10/2008.

Προσωπικά θα ήθελα το M/S SARDINIA REGINA αλλά δεν ρισκάρουν το μήκος του για τον Εύδηλο και το Καρλόβασι.

Το corsica express three θα συνεχίσει παράλληλα μετά τις εκλογές,με 3 δρομολόγια και εκδρομές,ίσως μέχρι το τέλος Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

και μετα και μετα; προφανως δε θα μεινει ολο το χρονο το ταχυπλοο και βεβαια ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει αν εχει το συμβατικο να ανταγωνιστει το Μυκονος.

εχει μπολικο πραμα απο τα 70s η μαμα και θα χορτασουμε κουτια. το regina παντως δεν ειναι και πολυ μακρυτερο και σιγουρα πιο κοντο απο μαρινα και μιλενονταλιανο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μύκονος ακούμε και Μύκονος ΔΕΝ βλέπουμε φίλε proud ionian.Χειμώνιασε.

Και επειδή απο τον Απρίλιο χορτάσαμε με τα έρχεται,ήρθε,θα έρθει,θα έρθει και θα φύγει και θα ξανάρθει,τελικά μου φαίνεται ότι θα μείνουμε ...με τους ευσεβείς πόθους σου.Πάντως για να τελειώνουμε με το Μύκονος,ο κεντρικός πράκτορας της HSW στη Σάμο και υποψήφιος βουλευτής με την Ν.Δ,λέει ότι

σίγουρα έρχεται την 1η Νοεμβρίου ίσα-ίσα για τον δεξαμενισμό του ΠΗΓΑΣΟΣ.

Κοτζάμ βουλευτής όντας,κάτι θα ξέρει παραπάνω απο μας.

Οπότε άσε μας να βολευόμαστε με τα κάθε λογής ταχύπλοα,παμπάλαια και μπαούλα μέχρι νάρθει ο Μεσσίας.Αυτά ήρθαν σίγουρα και ανέβασαν κατά πολύ τους επισκέπτες μας το καλοκαίρι.

Μαθημένα τα βουνά απο τα χιόνια ...άλλωστε κατά τους παλαιούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από ότι ακούω τώρα τελευταία η Kallisti με τον ερχομό του Sardinia Vera στην Ελλάδα πραγματοποιεί ένα ακόμα βήμα το οποίο όμως δεν θα είναι και το τελευταίο για την ώρα.

Ακούω ότι κατά την διάρκεια του χειμώνα θα μας έρθουν κι άλλο/άλλα πλοίο/πλοία με σκοπό να επεκταθεί και σε άλλες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...