Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ σημαντική είδηση.Λέτε να πήρε καμμιά άγονη;Αλλά με βάση ποιό λιμάνι;

Αρα η έλλευση του sardinia express σε αντικατάσταση του ce3 για το καλοκαίρι πρέπει να "παίζει" ακόμα.

Link to comment
Share on other sites

Να έχει πάρει άγονη δεν υπάρχει περίπτωση θα είχε γίνει γνωστό, να θέλει να πάρει ίσως, θα μάθουμε σύντομα. Αλλά σε αυτή την περίπτωση γιατί να βιαστεί να αποσύρει τα δρομολόγια που αρχίζουν Μάρτιο-Απρίλιο;

Για εμένα δύο είναι οι πιθανότερες εξηγήσεις (αν και όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος):

1. Να βγει εντελώς από τη γραμμή ή και από την ακτοπλοΐα γενικότερα.

2. Να ζητήσει δρομολόγια κατά το καλοκαίρι (σε έκτακτη ή ετήσια βάση) ώστε να αποφύγει τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από την ετήσια τακτική δρομολόγηση (ναυτολόγηση πληρώματος από Ιανουάριο-Φεβρουάριο, δρομολόγια την άνοιξη κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Έμαθα πως η εταιρεία απέσυρε τα δρομολόγια που είχε καταθέσει για το Corsica και αφορούσαν την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο (2008-2009).

Όμως παρά τις προθέσεις της εταιρίας σύμφωνα με τα σημερινά αποτελέσματα του ΣΑΣ η απόφαση ήταν ομόφωνα αρνητική:eek:

Link to comment
Share on other sites

Από ότι καταλαβαίνω εγώ δεν τείθεται θέμα να τους υποχρεώσει αν δεν θέλει η εταιρία ,δεν μπορεί να το κάνει άλλωστε.

Εκεί που πιθανόν να πατήσει το υπουργείο είναι ότι αν ζητήσει άλλα δρομολόγια σε άλλη γραμμή με το πλοίο πιθανότατα να μην τα εγκρίνει, οπότε γενικότερα πιστεύω ότι αν δεν κάνει αυτα τα δρομολόγια δεν παίρνει άλλα .Είναι και το μοναδικό που μπορώ να συμπεράνω.

Link to comment
Share on other sites

ίσως γιαυτό;

Η ΠΝΟ θα ακινητοποιήσει πλοία εταιρειών που δεν πληρώνουν

Η Διοίκηση της ΠΝΟ σε συνεδρίασή της ασχολήθηκε διεξοδικά με τα οξυμένα προβλήματα που παρουσιάζονται σε πλοία της Ακτοπλοΐας, σε Μεσογειακά Τουριστικά σκάφη και Πορθμεία Εσωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες ANEK, SAOS, GA FERRIES, NEL, KALLISTI FERRIES παρά τις συνεχείς παρεμβάσεις και διαμαρτυρίες μας εξακολουθούν να οφείλουν στα πληρώματα των πλοίων τους τα αναδρομικά της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας 2008 αλλά και δεδουλευμένους μισθούς ενώ τα παραπάνω αφορούν και τους ήδη απολυθέντες συναδέλφους από τα εν λόγω πλοία.

Παράλληλα και τα Πορθμεία της Γραμμής Ρίου-Αντιρρίου δεν έχουν προχωρήσει στην καταβολή των αναδρομικών όπως και τα ημερόπλοια πλοία της εταιρείας Saronic Cruises.

Κατόπιν όλων αυτών η Διοίκηση της Ομοσπονδίας απεφάσισε να επανέλθει για τελευταία φορά προς τις πλοιοκτήτριες εταιρείες απαιτώντας την άμεση και σε κάθε περίπτωση μέχρι 22 Νοεμβρίου 2008 τακτοποίηση όλων των εκκρεμοτήτων, σε αντίθετη δε περίπτωση θα προχωρήσει σε απεργιακή κινητοποίηση στα πλοία των εν λόγω εταιρειών προκειμένου να αντιμετωπισθεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kallisti Ferries: Ανοικτή επιστολή για την απεργία των ναυτικών

Πηγή: MARINEWS

1. Έχουν εξοφληθεί όλα τα υπόλοιπα δεδουλευμένα εκτός μηνός Νοεμβρίου.

2. Έχουν εξοφληθεί όλες οι αναδρομικές διαφορές μισθοδοσίας Σ.Σ.Ε. 2008 του πληρώματος του Sardinia Vera και ολοκληρώνονται κι εκείνες των απολυθέντων, οι οποίοι δεν έχουν προσέλθει να τα λάβουν ακόμα.

3. Είμαστε πάντα σε άμεση και απευθείας συνεννόηση με τα πληρώματα των πλοίων μας για τις εκάστοτε σταδιακές καλύψεις των εκκρεμοτήτων του παρελθόντος μηνός, οι οποίες για οικονομοτεχνικούς λόγους δεν μπορούν να ολοκληρώνονται πριν το τέλος του πρώτου δεκαπενθημέρου του επόμενου μηνός (αυτό ισχύει για τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου).

Έτσι, ο Νοέμβριος μήνας μπορεί να ολοκληρωθεί έως την 15η Δεκεμβρίου 2008.

Δράττουμε την ευκαιρία να πληροφορήσουμε ότι:

1) Η «Καλλίστη» είναι η μόνη εταιρεία του χώρου που κινείται με ίδια και όχι με ανοιχτά κεφάλαια κίνησης από τράπεζες και ότι οι καθυστερήσεις στις πληρωμές οφείλονται κατ’ αποκλειστικότητα, όχι σε δική μας ιδεολογική διαχείριση αλλά, στις αλυσιδωτές αντιδράσεις που δημιουργούνται από α) τις αλλεπάλληλες καθυστερήσεις πληρωμών του δικτύου πωλήσεων (με λίγες εξαιρέσεις) που επιβαρύνονται και από την διεθνή οικονομική συγκυρία και β) τα πρωτοφανώς βεβαρημένα έξοδα καυσίμων, κατά τους 10 μήνες του έτους 2008 (αυτό ισχύει για τις περισσότερες εταιρείες του κλάδου).

2) Η «Καλλίστη» είναι η μόνη εταιρεία που διατηρεί από το 2007 επανδρωμένο το ταχύπλοο πλοίο Corsica Express της πέραν της δεκάμηνης υποχρέωσης, καθώς εξυπηρέτησε και τον περυσινό Χειμώνα με αυτό, τα νησιά των Φούρνων σε σύνδεση με Πειραιά, Ικαρία και Σάμο, χωρίς καθεστώς παραμικρής επιδότησης αλλά με οικιοθελή εξυπηρέτηση. Με το συμβατικό πλοίο μας Sardinia Vera παρέχουμε πλέον συνεχή και αξιόπιστη λύση σε πρώην «άγονους» προορισμούς όπως η Ικαρία, οι Φούρνοι και η Σάμος επί καθημερινής πλέον βάσης, χειμώνα-καλοκαίρι, χωρίς επιδοτήσεις και προϋποθέσεις, αναβαθμίζοντας τους σε «Γόνιμους».

3) Χωρίς να υπάρχει η παραμικρή διάθεση προσπάθειας μείωσης των υποχρεώσεων της εταιρείας μας απέναντι στους ναυτικούς συνεργάτες της και χωρίς να παραγνωρίζουμε τα δικαιώματα τους (αντιθέτως επίσημα σε ομιλίες μας προς εκείνους, τους παροτρύνουμε πάντα να συμμετέχουν και να στηρίζουν τα Σωματεία τους) θεωρούμε ότι η τωρινή εμμονή, παρόλο που φαίνεται σύμφωνη με το γράμμα του Νόμου, παραγνωρίζει όλες τις προσπάθειες μας και παραθεωρεί, αδικαιολόγητα, όλη την σημερινή τρέχουσα οικονομική συγκυρία η οποία μαζί με την συσσωρευμένη κατάσταση χαμηλής ρευστότητας που υπάρχει στην Ακτοπλοΐα, θέτει σε ξεκάθαρο και άμεσο κίνδυνο όχι μόνο την εξυπηρέτηση των νησιών αλλά και αυτή καθαυτή την μακρόχρονη απασχόληση των ναυτικών στις εταιρείες.

Αναμένουνε την εξέταση του αιτήματος μας για την αναστολή των κινητοποιήσεων έχοντας ήδη εμείς ανταποκριθεί στο μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων της ΠΝΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Κάποιες μικροεπισκευές κάνει το βαπόρι στην Αλεξανδρούπολη, βάζει την άγκυρά του και ετοιμάζεται να κατέβει Ραφήνα. Το θέμα είναι αν το πλήρωμα θα το αφήσει να κατέβει γιατί έχουν να πληρωθούν κοντά 3 μήνες.

Χριστούγεννα έρχονται, έλεος. Για τη ΣΑΟΣ λέγαμε χειρότερη μου φαίνεται η κατάσταση εδώ.

Υποτίθεται ότι η ΠΝΟ δε θα άφηνε κανένα πλοίο να ταξιδεύσει από τις εταιρείες (GA Ferries, NEL, Kallisti Ferries, SAOS Ferries, ANEK LINES & Hydraiki) εάν δεν ξοφλιόντουσαν όλα τα πληρώματα έκαστης εταιρείας. Τότε θα άφηνε κάθε εταιρεία να συνεχίσει τα δρομολόγια της, εδώ μας λες ότι έχουν να πληρωθούν 3 μήνες??:eek::confused:

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται ότι η ΠΝΟ δε θα άφηνε κανένα πλοίο να ταξιδεύσει από τις εταιρείες (GA Ferries, NEL, Kallisti Ferries, SAOS Ferries, ANEK LINES & Hydraiki) εάν δεν ξοφλιόντουσαν όλα τα πληρώματα έκαστης εταιρείας. Τότε θα άφηνε κάθε εταιρεία να συνεχίσει τα δρομολόγια της, εδώ μας λες ότι έχουν να πληρωθούν 3 μήνες??:eek::confused:

Αυτό που λέω είναι εξακριβωμένο και επιβεβαιωμένο. Το πλήρωμα έχει να πληρωθεί από το Σεπτέμβριο. Δεν έχει καταβάλει η εταιρεία ούτε επίδομα Χριστουγέννων. Ενας από τους λόγους που παραμένει ακόμη στην Αλεξανδρούπολη είναι πως το πλήρωμα δεν το αφήνει να κατέβει προς τα κάτω αν δεν καταβληθεί τουλάχιστον μέρος των δεδουλευμένων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο site της Kallisti Ferries στα δρομολόγια του Sardinia Vera λέει ότι από τις 12/01/2009 έως 15/02/2009 θα γίνει η ακινησία του πλοίου.;):rolleyes:

Αυτός νομίζω ότι ήταν ο αρχικός σχεδιασμός, αλλά στο τελευταίο ζήτησε και εγκρίθηκε η αλλαγή περιόδου ακινησίας 16/02/09-22/03/09, ενώ το σύστημα κρατήσεων το έχει μέχρι τις 30/01/09.

Όποτε καλό θα ήταν να το διόρθωναν γιατί κακό στον εαυτό τους κάνουν λέγοντας ότι από τις 12/01/2009 έως 15/02/2009 το πλοίο θα είναι δεμένο λόγω ακινησίας.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι τελικά έχουν σκοπό να το δέσουν για την ετήσια στις 12/1/2009. Αν και δύσκολο το κόβω από αύριο ο κόσμος του να το αφήσει να κουνήσει. Κάτι μου μυρίζει για επίσχεση και στο VERA και στο CORSIKA το οποίο δεν ξέρω τί γίνεται. Ξεχασμένο στην Αλεξανδρούπολη είναι ή υπάρχει λόγος που είναι τόσο καιρό εκεί;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Λύση και φως στο τουνελ μην περιμένεται πριν το τελος της άλλης εβδομάδας όπου με το παλαιό ημερολόγιο έχουμε πρωτοχρονιά και θα έςρθει ο Αη Βασίλης με τα δώρα!!!!

Δεν ήξερα πως ο Αγ. Βασίλης είναι Ιταλός…

Για να δούμε τι θα προκύψει από αυτή την επίσκεψη, τα πράγματα πάντως δεν είναι εύκολα για την εταιρεία και τα δώρα θα πρέπει να είναι πολλά καθώς ο χειμώνας είναι μεγάλος... ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι οι αντίπαλοι τους έχουν πρόβλημα με τα φράγκα αλλά θα γίνω λίγο κακός. Καλυτερα να κοιταξουν τι συμβαίνει στον «οίκο» τους (δηλαδή να λύσουνε τα δικά τους οικονομικά προβλήματα) διότι το πλήρωμα του Sardinia Vera μαζί με τα σωματεία ετοιμάζουν να καταθέσουν αίτημα συντηρητικής κατάσχεσης του Sardinia Vera για την εξόφληση των δεδουλευμένων τους??:eek:

Και να αφήσουν τις δικαιολογίες ότι για τα δικά τους στραβά φταίνε οι αντίπαλοι τους??;):(

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιοι να υποστηρίζουν ότι οι αντίπαλοι τους έχουν πρόβλημα με τα φράγκα αλλά θα γίνω λίγο κακός. Καλυτερα να κοιταξουν τι συμβαίνει στον «οίκο» τους (δηλαδή να λύσουνε τα δικά τους οικονομικά προβλήματα) διότι το πλήρωμα του Sardinia Vera μαζί με τα σωματεία ετοιμάζουν να καταθέσουν αίτημα συντηρητικής κατάσχεσης του Sardinia Vera για την εξόφληση των δεδουλευμένων τους??:eek:

Και να αφήσουν τις δικαιολογίες ότι για τα δικά τους στραβά φταίνε οι αντίπαλοι τους??;):(

Eπειδή απο το στάδιο πλοιοκτησίας το πέρασα επιτυχώς απο την ζωή μου και με κανένα τρόπο δεν θα ήθελα να ξαναγυρίσω σε αυτό το στάδιο, δεν δικλαιολογώ κανέναν και ούτε είναι στραβά δικά μου. ΆλλουΝΟΥ είναι.

Και για γίνω πλήρως κατανοητός "ΤΟ ΠΑΠΟΡΟ ΔΙΧΩΣ ΦΡΑΓΚΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΙΕΤΕ" εννοώ δίχως ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ.

Η συγκεκριμμένη εταιρεία "ΚΑΛΛΙΣΤΗ" μέχρι και σήμερα ΦΡΑΓΚΑ επιδοτούμενα δεν πήρε.Δεν πιστεύω να υπάρχει κανένας να μας πεί το αντίθετο. Ας ξαναπάρει την γραμμή ο G.A. , αλλά δίχως φράγκα.Όπως κάνει και η H.S.W. στην γραμμή της Σάμου και της Ικαρίας τόσα χρόνια.

ΤΏΡΑ-ΣΗΜΕΡΑ εάν οι εργαζόμενοι με τα σωματεία ετοιμάζουν συντηρητική κατάσχεση στο ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ επειδή απο τις 7 Ιανουαρίου το σταμάτησαν το πλοίο διεκδηκόντας τον μισθό του ΔΕΚΕΜΒΡΗ , που έλλειξε πριν 6 εργάσημες ημέρες απο τις 31/12 κάτι δεν σου λέει αυτό.ίσως και το ΔΩΡΟ Χριστουγέννων???

Δηλαδή θέλεις να μου πείς πως ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων δεν οφείλει στους εργαζόμενους της εταιρείας του???B)

Δεν λέω ότι κάνει καλώς ΄ή κακώς αλλά οι δυσκολίες των καιρών δυστηχώς εδώ τους οδήγησαν μερικούς ακτοπλόους- επιχειρηματίες!!!

Κοιτώντας στην συγκεκρημμένη εταιρεία ΚΑΛΛΙΣΤΗ πέρυσι το 2007 ,δεν είδα κανένα να γράφει επαίνους για τις προκαταβολές πριν την ώρα τους στους εργαζόμενους στην εταιρεία και που αρκετοί ναυτικοί παρακαλούσαν να προσληφθούν σε αυτήν.

Σήμερα (στο τελευταίο τρίμηνο) αρκετοί εργατοπατέρες έπεσαν να την φάνε.

Μην ξεχνάμε το πλοίο έφτασε τον Νοέμβριο του 2007 στον Πειραιά και δρομολογήθηκε τον Ιούλιο του 2008.Ας ρωτηθούνε λοιπόν οι εργαζόμενοι αν η εταιρεία τους χρωστάει και σε αυτούς που φύγαν και αυτούς που ήδη είναι μέσα.Η απάντηση θα είναι 'οπως τα αναφέρω.

Πάντως ΠΡΩΤΗ φορά στα χρονικά΄θα γίνει (εάν θα γίνει) συντηριτική κατάσχεση σε πλοίο για 1 μηνιάτικο!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μα δε νομιζω οτι στεκει να γινει κατασχεση για ενα μηνιατικο και ενα δωρο. Αρα σε περιπτωση που το βαπορι οντως κατασχεθει τοτε... ειναι πολλα τα μηνιατικα Μιμη ;)

Υπομονη και θα μαθουμε

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει και στο CEIII επίσχεση εργασίας και παραμένει δεμένο στην Αλεξανδρούπολη...ή όχι? Μια ακούω για επίσχεση εργασίας και...μια για ασφαλιστικά μέτρα αποζημιώσεων εξαιτίας του ατυχήματος στη Σαμοθράκη.

Τί ισχύει τελικά από τα δυο?

Link to comment
Share on other sites

Τί ισχύει τελικά από τα δυο?

Σύμφωνα με το σημερινό Έθνος το πλοίο παραμένει στην Αλεξανδρούπολη με δύο ναύτες/φύλακες λόγω των ασφαλιστικών μέτρων. Αναφέρει επίσης και καταγγελία που έγινε από την ΠΕΜΕΝ:

Σύμφωνα με την ΠΕΜΕΝ, το πλοίο βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη με δύο ναύτες οι οποίοι χθες ζήτησαν βοήθεια γιατί η εταιρεία τους άφησε χωρίς φαγητό. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από το γραφείο Τύπου του υπουργείου, οι δύο ναυτικοί παρέμειναν με τη θέληση τους για να εξυπηρετήσουν την εταιρεία και να φυλάνε το πλοίο, αλλά ο πλοιοκτήτης τους έχει κόψει την τροφοδοσία και τους οφείλει δεδουλευμένες αποδοχές.

Αυτό το σοβαρό πρόβλημα της εγκατάλειψης των δύο ναυτικών ανέλαβε να επιλύσει το Λιμεναρχείο της Αλεξανδρούπολης, εξετάζοντας, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, το θέμα όχι μόνο για ανθρωπιστικούς λόγους αλλά και νομικά. Δηλαδή αναμένεται από το Λιμεναρχείο να ενημερώσει την εισαγγελία για την έλλειψη τροφοδοσίας για τους δύο απλήρωτους ναυτικούς.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

ΤΏΡΑ-ΣΗΜΕΡΑ εάν οι εργαζόμενοι με τα σωματεία ετοιμάζουν συντηρητική κατάσχεση στο ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ επειδή από τις 7 Ιανουαρίου το σταμάτησαν το πλοίο διεκδικώντας τον μισθό του ΔΕΚΕΜΒΡΗ , που έλλειξε πριν 6 εργάσιμες ημέρες από τις 31/12 κάτι δεν σου λέει αυτό. ίσως και το ΔΩΡΟ Χριστουγέννων???

Δηλαδή θέλεις να μου πεις πως ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΩΤΗΡΑΣ των Φούρνων δεν οφείλει στους εργαζόμενους της εταιρείας του???B)

Δεν λέω ότι κάνει καλώς ή κακώς αλλά οι δυσκολίες των καιρών δυστυχώς εδώ τους οδήγησαν μερικούς ακτοπλόους- επιχειρηματίες!!!

Ενώ η Kallisti Ferries που έχει δυο πλοία και τα δυο είναι δεμένα αυτή περίοδο (το ένα δεμένο στο Πειραιά με επίσχεση εργασίας από το πλήρωμα και το άλλο δεμένο στην Αλεξανδρούπολη με ασφαλιστικά μέτρα των ιδιοκτήτων των σκαφών).

Που ελπίζει ότι θα βρει χρήματα για να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της??

Από τη στιγμή δεν έχει να λάβει τίποτα από επιδοτήσεις. Ίσως το μόνο που θα έχει να εισπράξει, θα είναι τίποτα μεταχρονολογημένες επιταγές πελατών της, εάν έχουν και αυτές αντίκρισμα??

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω εγώ μια αφελή ερώτηση! Τις μεταφορικές που εμπιστεύτηκαν την Kallisti και πλήρωσαν με επιταγές για τη διακίνηση φορτηγών τον Ιανουάριο, δεν θεωρείται ότι τις έχει φεσώσει και αυτές οι εταιρεία μιας και το VERA είναι δεμένο; :confused:

Δηλαδή ή θα πρέπει να μείνουν κι αυτές παροπλισμένες ή θα πρέπει να πάνε να τα ξανασκάσουν σε HSW ή Αγούδημο όταν αποφασίσει να βάλει βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...