Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ' ό,τι είδα δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των εκπτωτικών εισιτηριών...ανά δρομολόγιο ή ημέρα.

Και επειδή δεν τα ξέρω καλά...μήπως μπορείς να μου πείς εάν σε ένα Blue Star ή ένα Highspeed μπορούν να μπουν 1000-1500 άτομα με δωρεάν και με εκπτωτικά εισιτήρια? Ας πούμε να πάει εκδρομή τον Δεκαπενταύγουστο για προσκύνημα στη Μεγαλόχαρη...η Πανελλήνια Ομοσπονδία πολυτέκνων;) ...Δεν ξέρω...απλώς, ρωτάω:confused:

ΥΓ Αφού διαφωνείς σε αυτό το σημείο μόνο...να υποθέσω ότι σε όλα τα άλλα που αναφέρω συμφωνείς? :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2) Ο σκοπός για φέτος δεν είναι να βγεί κέρδος, αλλά να συνηθίσουν οι επιβάτες στην θέα των κίτρινων πλοίων με Ιταλική σημαία. Και εάν όλα πάνε καλά, την δόξα θα την πάρει η Corsica Ferries, ενώ εάν δεν περπατήσει η προσπάθεια την αποτυχία θα την εισπράξει η Kallisti Ferries….και «πάλι ωραίοι είμαστε»!!

Εν μέρει αυτά που αναφέρεις ΝΗΡΕΑ έχεις κάποιο δίκιο.Ας κάνουμε ένα πρόχειρο υπολογισμό των εξόδων ενός συμβατικού και του ταχύπλοου.

ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ.1,6 τόννους την ώρα Χ 12 ώρες =19,2 τόννοι.

ΤΑΧΥΠΛΟΟ. 4 τόννοι την ώρα χ 6 ώρες =24 τόννοι.

ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ. 1000 επιβάτες χ 26 =26000.

ΤΑΧΥΠΛΟΟ . 500 επιβάτες χ 45 =22500.

ΠΛΗΡΩΜΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΥ.70 άτομα με μέσο όρο 2000 ευρώ=140000 ευρώ.

ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ. 25 άτομα με μέσο όρο 2500 ευρώ=62500 ευρώ.

Με αυτά τα πρόχειρα στοιχεία δεν μου δείχνει οτι ο Σπανός δεν έχει κάνει τους υπολογισμούς του.Κανείς δεν πάει μόνο για δόξα.Ειδικά αν είναι έξυπνος.;)

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνούσα με τον emanon αν δεν είχε ξεχάσει κάποιες "μικρολεπτομέρειες".

1) 300ΙΧ επί 90 =27000 (συμβατικό)

100ΙΧ επί 90 = 9000 (ταχύπλοο)

2)200 Α θέση (σαλόνι-καμπίνες) επί 60(μέσο όρο)= 12000

ταχύπλοο μηδέν

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή δεν τα ξέρω καλά...μήπως μπορείς να μου πείς εάν σε ένα Blue Star ή ένα Highspeed μπορούν να μπουν 1000-1500 άτομα με δωρεάν και με εκπτωτικά εισιτήρια?

...

ΥΓ Αφού διαφωνείς σε αυτό το σημείο μόνο...να υποθέσω ότι σε όλα τα άλλα που αναφέρω συμφωνείς? :confused:

Για τις εκπτώσεις απάντησα εδώ για να μη βγούμε εκτός θέματος.

Για τα υπόλοιπα πιστεύω, όπως πολύ σωστά έγραψες κι εσύ, πως είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα. Άλλωστε κι εσύ πριν λίγες εβδομάδες δεν πίστευες καν πως θα έρθει το πλοίο. Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνώ με την οπτική σου γωνία ;)

Με αυτά τα πρόχειρα στοιχεία δεν μου δείχνει οτι ο Σπανός δεν έχει κάνει τους υπολογισμούς του.Κανείς δεν πάει μόνο για δόξα.Ειδικά αν είναι έξυπνος.:confused:

Αρκετά πρόχειρα στοιχεία… Ξέχασες πως το καύσιμο του ταχυπλόου έχει διπλάσια τιμή από αυτή του συμβατικού, δεν υπολόγισες καθόλου τη διαφορά δυναμικότητας/εσόδων των garage, υπολόγισες πληρότητα ταχυπλόου 90% και συμβατικού 65%, ενώ 25 άτομα πλήρωμα στο ταχύπλοο είναι μικρός αριθμός.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά πρόχειρα στοιχεία… Ξέχασες πως το καύσιμο του ταχυπλόου έχει διπλάσια τιμή από αυτή του συμβατικού, δεν υπολόγισες καθόλου τη διαφορά δυναμικότητας/εσόδων των garage, υπολόγισες πληρότητα ταχυπλόου 90% και συμβατικού 65%, ενώ 25 άτομα πλήρωμα στο ταχύπλοο είναι μικρός αριθμός.

Kαθε αλλο στους υπολογισμους μου ειμαι καλος γιατι αν παρεις το μεσο ορο των επιβατων για το τριμηνο 15 Ιουνιου-15Σεπτεμβριου ειναι οι επιβατες 1000 για να μη πω και λιγο λιγοτεροι,οσο για το πληρωμα δεν ειναι πανω απο 25 αλλα αν θες και 30 να βαλουμε και να τους χρςεωσουμε με 2000 και οχι με 2500 που τους υπολογησα παλι βγαλε αποτελεσμα.Το γκαραζ ναι ειναι το διπλασιο απο το ταχυπλοο.Υπολογισε φιλε ΟΡΕΣΤΗ την καταγωγη του (ναυλωτη-ιδιοκτητη ή οπως θελεις να τον πουμε στο ταχυπλοο θα ειναι τα 120 σιγουρα.Στο συμβατικο το τριμηνο ο μεσος ορος ειναι λιγοτερα.Αν εχεις καλυτερα στοιχεια εσυ θα ηθελα να τα βαλεις να τα δουμε.Για τα καυσιμα τωρα.Ειναι τα διπλασια οντως.Η σουμα ομως ειναι στο συν.Παντα βεβαια χωρις προβληματα και σταλιες.Η HSW εχει 5 ταχυπλοα και μερικα γατακια.Θα τα κρατουσε αν δεν εβγαζε χαρτι?;):confused:

Κανεις δεν βγαζει βαπορι χωρις να κοιταξει και να υπολογισει πρωτα ολα τα δεδομενα.Κανεις δεν βαζει το κεφαλι του στη λαιμητομο της ακτοπλοιας.

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε κι εσύ πριν λίγες εβδομάδες δεν πίστευες καν πως θα έρθει το πλοίο.
Έχεις δίκιο Ορέστη...δεν το πίστευα με τίποτε. Μόνο που τότε μιλούσαμε για "κάποιον Σπανό"...ενώ σήμερα (όπως λέει και η ίδια η εταιρεία...εμμέσως πλήν σαφέστατα) μιλάμε για την Corsica.;).

Εάν τότε ήξερα ότι:

"Σκοπός της συνεργασίας αυτής μέσω της Kallisti Ferries, είναι η αξιοποίηση της τρακονταπενταετούς εμπειρίας, της τεχνογνωσίας και της επιχειρησιακής ικανότητας των δύο ομίλων, της Corsica Ferries - Sardinia Ferries και της Spanos Maritime & Trading Group"

...σίγουρα θα το πίστευα.:confused:

.

Link to comment
Share on other sites

Είχα πεί νομίζω ότι ο κ.Γιώργος Σπανός είχε σχέση με μεγαλομέτοχο της corsica ferries.Δεν τον αποκάλυψα, επειδή πιστεύω ότι δε μιά δημόσια συζήτηση δεν λέγονται όλα όταν μάλιστα απουσιάζει ο σχολιαζόμενος.Πράγματι ο μεγαλομέτοχος, αφού τον αναφέρει είναι ο Pascal Lota.Δεν είναι μόνο συνεργάτες.Είναι οικογενεικός δεσμός 2 γενεών.

Ακόμα μην ξεχνάται ότι ο Γιώργος Σπανός είναι και ο Ελληνας πρέσβυς ή πρόξενος της COLOMBIA στην Ελλάδα.

Σίγουρα τα κόστη και τα έσοδα είναι αυτά που αναφέρθηκαν.Αλλά δεν ξέρουμε απο πού θα ψωνίζει πετρέλαια και πώς θα τα πληρώνει.(π.χ ο Βαρδινογιάννης τα πληρώνει στον ξαδερφό του στην τιμή που γράφουν τα τιμολόγια:DΟπως γνωρίζουμε ότι τα πλοία χώρας ανήκουσας στην ΕΖ,διέπονται απο την νομοθεσία του κράτους της σημαίας και όχι του κράτους υποδοχής.Στο μόνο που διέπεται απο την ελληνική νομοθεσία είναι η απασχόληση για 7,5 μήνες και η ελληνομάθεια των ναυτικών.Η Kallisti είναι μητρική ή υποκατάστημα της corsica;Θα υποβάλλει ισολογισμό ως ΑΝΕ γιατί αυτό τον τίτλο, δεν το είδα ακόμα.Οταν διαβάζω ότι το 15% της ΑΝΕΚ ανήκει πλέον στον Ιταλό,και βλέπω ξεκάθαρα την είσοδο της corsica με χαμηλά πηδηματάκια στην ακτοπλοία, θα σας απαντήσω μετά την Γ.Σ των Μινωικών,εάν γίνει και πόσα θύματα θα έχει.

Γιατί εάν και εκεί εμφανισθεί ιταλικό ποσοστό>10, φανερό ή κρυμένο, ετοιμασθείται για την είσοδο σιγά-σιγά λεγεωνάριων.

Και επειδή πάμε πλέον με χίλια για εκλογές,μη δούμε κι άλλα ιταλικά να κουβαλάνε κόσμο,εάν γίνουν Σεπτέμβριο.Ποιός δεν θάθελε κρουαζιέρα στο Αιγαίο Σεπτέμβρη μήνα και όλα πληρωμένα;

Δεν θα ξεχάσω τις εκλογές του 74, που πήγα και ψήφισα για πρώτη φορά σε εθνικές με το FIESTA του Χανδρή.Loux cabin,foolbord,live mousic,ακόμα και τσιγάρα Rothmans με τις κούτες μας τα δίνανε.Παρασκευή μεσάνυχτα απο Πειραιά-Κυριακή μεσάνυχτα απο Σάμο.Το φέρανε απ' την Ευρώπη με ξένο το μισό πλήρωμα απότι θυμάμαι.

Δεν συμφωνώ για τις πληρότητες.Εχω καταμετρημένες 12 χιλιάρες κυρίως Παρασκευο-Σάββατα του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ το 2002 και 9 το 2003.Οι άλλες πληρότητες πάλι είναι >του 500.Πάντα 15/6-15/8.Υπολογίστε λοιπόν 535Χ50€(μ.ο)+160Χ75€=40.000€ μαζί με τα μπάρ Χ 2=80.000€ χονδρικά/δρομολόγιο Χ 6 δρομολόγιαΧ 4 εβδομάδες= 2εκατομύρια ευρώπουλα τον Ιούνιο.Εάν τα κάνει 6/7 Ιούλιο-Αύγουστο και γυρίσει στα 3 μετά τις 15 Σεπτέμβρη,το 10άρικο είναι στην τσέπη τους(πληθυντικός απο σήμερα).Με τέτοιο τζίρο δύσκολα θα μπεί μέσα.Το ταλληράκι στη χειρότερη περίπτωση είναι εφικτό κέρδος.Η ΝΕΛ παιδιά είχε έα σκοινί δεμένο απο τότε που υπόγραψε τα συμβόλαια.Είχε δάνεια.Αυτοί δεν έχουν.Κι άν έχουν,άλλο Ελλάδα, άλλο Ιταλία.Και δεν ξέρετε ακόμα που θα ρίξει το sardinia ,αυτό έρχετε 25-28 Ιουλίου.Κύριοι, μην κουράζεστε με τα μηχανάκια.Ο διαχειριστής κάνει τα κέρδη -ζημιές και τις ζημιές-κέρδη.Αυτή είναι η εμπειρία μου 25 χρόνια τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Εάν τα κάνει 6/7 Ιούλιο-Αύγουστο και γυρίσει στα 3 μετά τις 15 Σεπτέμβρη,το 10άρικο είναι στην τσέπη τους.

Από πού προκύπτει πως θα κάνει 6-7 δρομολόγια ανά εβδομάδα τον Ιούλιο-Αύγουστο, όταν έχει ανακοινώσει το πρόγραμμα των δρομολογίων του και είναι ίδιο από τον Ιούνιο μέχρι το Σεπτέμβριο; :D

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο orestis,το ίδιο σκέφθηκα κι εγώ αλλά στο ραδιόφωνο της Σάμου και σήμερα πάλι είπε ότι σκέφτεται απο τον Ιούλιο θα γίνουν καθημερινά 2πλά γιαυτό φτιάχνουν το 2ο πλήρωμα.Εκτός και άν το sardinia που θα έρθει τέλος Ιουλίου, το βάλλει κι αυτό στην ίδια γραμμή,με άλλες ενδιάμεσες προσεγγίσεις,

Τ/Π/Σ και επιστροφή την επομένη και το corsica αλλάξει σε Δ/Τ/Π/Κ;;;

Τί να πώ; Θα δείξει.Πάντως σήμερα ξεκαθάρισαν οι απόλυτες έννοιες πλοιοκτήτη/ εφοπλιστή.Και θα γίνει νομίζω,παράδειγμα γιαυτούς που τις μπερδεύουν.

Πλοιοκτήτης η corsica & sardinia ferries.Εφοπλιστής=διαχειριστής η Kallisti Ferries.Nα ευχηθώ στον άνθρωπο,καλή επιτυχία στην προσπάθεια.Να τον συγχαρώ δημόσια που ο στόχος του είναι πρώτα η εξυπηρέτηση της ιδιαίτερης πατρίδας του και έπεται και η Σάμος και όχι η απληστία του κέρδους και ο οξύς ανταγωνισμός απο την πρώτη μέρα.Ισως ξεκινάει μιά νέα σελίδα για τα νησιά του νομού,ίσως και μιά νέα σελίδα στην πολύπαθη ακτοπλοία μας.

Ας αναλογιστούν οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες το δώρο εξ ουρανού που τους γίνεται, για δεύτερη φορά, και ας καταλάβουν ότι εάν και αυτό το εγχείρημα αποτύχει, τότε θα είναι άξιοι της τύχης τους.

Τότε όχι ΜΥΚΟΝΟΣ θα δούν αλλά θα παρακαλάνε τον καπτά Μάκη να τους φέρει το ΜΙΛΕΝΑ.Αλλά κανείς πλέον δεν θα δικαιούται να φωνάζει για σύγχρονα,αξιόπιστα,γρήγορα και φτηνά πλοία.Με τί κότσια θα το πεί;

Η ατυχής δρομολόγηση του ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ το 2002-2004 στη Σάμο-Ικαρία και η προδιαγεγραμμένη επιτυχία του ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ 1 στο Ρέθυμνο το 2007, ας γίνει μάθημα σε όσους το δύσκολο πρόβλημα των ακτοπλοικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα το έχουν αναγάγει σε μείζον πολιτικό θέμα,επειδή πουλάει,αντίθετα με την πραγματικότητα που ακούει στις απλές αλλά σοφές λέξεις: προσφορά=ζήτηση αλλά και προτιμήσεις καταναλωτή/χρήστη, εφόσον υποτίθεται ζούμε και πρεσβεύουμε σε ανοιχτή οικονομία και συνθήκες ανταγωνιστικές.

Γράφει λοιπόν το κοντέρ της ιστορίας απο χθές.

Το Σεπτέμβριο όμως είθιστε να γίνεται ταμείο.Εκεί θα φανεί. Υπάρχει πρόβλημα ή άλλα λόγια ν΄αγαπιόμαστε;

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ,

δίνεις ένα ωραίο τέλος στο πρόλογο της νέας εταιρείας που μπαίνει στην γραμμή της Ικαρίας-Σάμου.Δεν έχει καμία απολύτως σημασία οτι το πλοίο είναι με ξένη σημαία.Ας έβαζαν και οι δικοί μας ένα ταχύπλοο με το σκεπτικό που αναφέρεις.(ο στόχος του είναι πρώτα η εξυπηρέτηση της ιδιαίτερης πατρίδας του και έπεται και η Σάμος και όχι η απληστία του κέρδους και ο οξύς ανταγωνισμός απο την πρώτη μέρα).

Απο τη πλευρά τους οι ίδιοι οι κάτοικοι και οι επαγγελματίες πρέπει να στηρίξουν αυτή την προσπάθεια και να το κάνουν το πλοίο αυτό το "βαπόρι μας".Εχουν περάσει 2 δεκαετίες που έχουν να πουν αυτή την κουβέντα.(Σάμαινα-Ικαρος).Επιτέλους πρέπει να σταματήσει αυτή η ματαιοδοξία που διακατέχει αρκετούς και στα 2 νησιά.Επιφυλακτικοί να είμαστε αλλά και συνάμα αισιόδοξοι.

Απο την πλευρά του ο κος Σπανός δεν πρέπει να τους πουλήσει και να σταματήσει το πλοίο του μόλις αρχίσει και βλέπει οτι οι περιληπτικές του είναι χαμηλές.Οχι το Σεπτέμβριο να σταματήσει λόγω βλάβης!!!! τα δρομολόγια γιατί τότε θα επανέλθουν όλα στην αρχική μίζερη κατάσταση.Θα χάσει κάθε αξιοπιστία που θα έχει αποκτήσει.Ο Ελληνας ποτέ δεν θυμάται τα καλά που του κάνεις όσα και να είναι αυτά.Μια στραβή να του κάνεις σε πέταξε στα λιοντάρια.

Καλή αρχή και απο εμένα και πιστεύω απο όλους τους S/Fs να έχει καλά ταξίδια και να δώσει νέο χρώμα μεταφορικά και κυριολεκτικά στα νησιά μας:D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με πληροφορίες που είχα η εταιρία σχεδιάζει να κρατήσει το βαπόρι μέχρι και το πέρας των γιορτών των Χριστουγέννων και πρωτοχρονιάς.Έχει Νοέμβρη να περάσει μια επιθεώρηση στα τζετ κι αν μπορέσει και πάρει μια μικρή παράταση δεν θα σταματήσει καθόλου και θα βγεί για την ετήσιά του κατά τις 10 Γενάρη.Αλλιως θα σταματήσει για κάποιο 20ημερο.

Βεβαίως τα δρομολόγια δεν πιστεύω να είναι καθημερινά σε όλο αυτό το διάστημα απλά πιστεύω ότι από κάποια στιγμή και μετά θα δουλεύει παρασκευοσαββατοκύριακα.

Αυτές είναι οι σκέψεις για την ώρα,δεν ξέρω μετά αν αλλάξει κατι.

Link to comment
Share on other sites

3)O κ.Σπανός προγραμματίζει μάλλον την έλλευση του HSC SARDINIA EXPRESS και όχι του corsica express seconda
Ορθόν...μάλλον! :o

Απ' ό,τι μαθαίνω...το Corsica Express Seconda ξεκινάει από αύριο δρομολόγια στην Κορσική...οπότε μένει μόνο το Sardinia Express...το οποίο, μάλλον, βρίσκεται στο λιμάνι της La Spezia.

Link to comment
Share on other sites

Καλός να ορίσει και αυτό και ολόθερμα καλά ταξίδια.Με την ελπίδα και εγώ για μακρά παραμονή στα χωρικά μας ύδατα και με ελληνική σημαία κάποτε ;) .Μήπως υπάρχει κάποιο νεότερο για τα δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τα δρομολογια που εχουν ανακοινωθει παραειναι αραια για καλοκαιρινη περιοδο. Μηπως εχουν γινει αλλαγες? θα ξεκινησει τελικα την ερχομενη Παρασκευη?

Link to comment
Share on other sites

1972 12 28. Sald till Corsica Ferries (Tourship group), Pascal, Lota, Panama for SEK 12 miljoner, for overtagande i mars 1973.

1973 03. Omdpt till CORSICA STAR.

1973. Insatt mellan Genova/Livorno/Imparia - Bastia (Korsika).

1980 05. Sald till Shipping & Touristco of Samos & Ikaria SA, Pireus, Grekland for 2,55 miljoner USD.

Omdopt till ICARUS. Insatt mellan Pireus - Samos - Ikaria.

http://www.faktaomfartyg.se/kattegat_1961.htm

Βρε πως έρχονται τα πράγματα καμιά φορά...
Link to comment
Share on other sites

Ορίστηκαν και τα κεντρικά πρακτορεία της εταιρίας

Πειραιάς:Filippis Tours Σταύρος Φιλιππής με τεράστια εμπειρία στην γραμμή

Εύδηλος:Νas Travel, Κύζας Κων/νος

Αγιος Κήρυκος:Icariada Travel ,Τσακαλωφάς Ευάγγελος

Σάμος:Nautica Travel, Kρητικός Εμμανουήλ

Link to comment
Share on other sites

...Προβλήματα με το ΝΑΤ,λένε έχει η εταιρεία γι αυτό δεν ξεκινάει.Τί άλλο θα ακούσουμε, όμως το σύστημα κρατήσεων δεν έχει ανοίξει ακόμα κι αυτό είναι η πραγματικότητα.

Εγώ δεν το πιστεύω.Αφού ναυτολογήθηκαν Έλληνες υποχρεωτικά ασφαλίζονται στο ΝΑΤ.Το να το παίξει ο κ.Γ.Σπανός ..Louis Hellenic Cruises με επιδότηση του ΝΑΤ των ναυτικών,θάπρεπε τουλάχιστον να σηκώσει την γαλανόλευκη.Αρα ούτε αυτό το σενάριο παίζει σοβαρά.

Το σίγουρο πάντως είναι ότι Κεντρικός πράκτορας στο Βαθύ θα είναι ο κ.Δημήτρης Σαρλάς,ιδιοκτήτης του Ι.Τ.Σ.Α travel ,απέναντι απο την έξοδο του λιμένος, και όχι το Nautica travel,στο δε Καρλόβασι ο κ.Κώστας Φραντζέσκος σε συνεργασία με το Ιreon tours.

Τώρα τί κεντρικός πράκτορας και πράσινα άλογα,αφού δεν κουβαλάει φορτηγά, που κάνουν τη διαφορά στα έσοδα,τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση.Ας ανοίξει καλοπροαίρετα το σύστημα σε όσους έχουν άδεια και μετά βλέπουμε.

Αν αρχίσουμε με άνοιξε σ'αυτόν,κλείσε αυτόν,θα γίνουν μαλλιά-κουβάρια σαν το Αίολος Εξπρές με αποτέλεσμα να φύγει όπως θάρθει.Ακραία περίπτωση αλλά υπάρχει και το πρόσφατο παρελθόν που δεν διαψεύδεται.Ηταν ένας απ' τους λόγους της αποχώρησης.

Link to comment
Share on other sites

....Ξανά δοκιμαστικό (το Σ/Κ) έμαθα ότι θα κάνει το corsica,για να μάθουν...καλά το δρόμο οι Ιταλοί.Αλλά οι Πράκτορες έβγαλαν διαφημιστικά και έντυπα με όλα τα δρομολόγια του καλοκαιριού και φιγουράρει απο 16/6 το corsica three με 3 δρομολόγια απο και προς.Το σύστημα ΕΙΠΕ ΣΙΓΟΥΡΑ :o θα ανοίξει απο βδομάδα.

Το βαπόρι θαρθεί απο βδομάδα;

Link to comment
Share on other sites

Άντε σιγά-σιγά να ετοιμαζόμαστε...το SARDINIA EXPRESS από χθες βρίσκεται στη Savona. Για να δούμε...που θα το δούμε? ;)
Πάντως καλέ μου καγαθέ Νηρέα, :D ...τα μεγάλα μου αυτιά άκουσαν ότι το SARDINIA EXPRESS στις 28 Ιουνίου ξεκινάει δρομολόγια στην Σαρδηνία ( Golfo Aranci-Livorno/Civitavecchia)..οπότε...δεν το βλέπω να μας κάνει την τιμή...τουλάχιστον, για φέτος το καλοκαίρι...

ΥΓ Τι γίνεται με το Corsica Express Three? Όλο ξεκινάει και ακόμα εδώ είναι...σα το Μύκονος κατάντησε!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εδώ ΚΟΡΣΙΚΑ εκεί ΚΟΡΣΙΚΑ που είναι το ΚΟΡΣΙΚΑ?

Δεν φαίνεται ούτε στα δρομολόγια ούτε στο ais ενώ όλες τις προηγούμενες μέρες φαίνοταν

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα 27/6/07 και περί ώραν 14.15 ακριβώς περνούσε το φανάρι του λιμένος Βαθέος Σάμου,προερχόμενο απο Καρλόβασι-Εύδηλο-Μύκονο-Τήνο-Σύρο-Πειραιά.Νομίζω ότι αναχώρησε στις 08.30.

Αρχιζε να σφυρίζει,ανταπέδωσε το samos spirit,μετά την παράλαξη του φανού,έκανε αριστερή στροφή 180ο,πόντισε την άγκυρα και με τα δύο bow στο ρελαντί,πλαγιοδέτησε στην αμβλεία γωνία.Ηταν 14.30 πού έπεσε ο καταπέλτης,αυτή τη φορά ολόκληρος στο τσιμέντο,έδεσε πρυμνιούς κάβους,ο ΚΑΒΟΔΕΤΗΣ ΣΑΜΟΥ και σε 5 λεπτά,μπήκε το πρώτο ΙΧ.Οχι για να ταξιδέψει αλλά ...για να ξεφορτώσει τα έτοιμα φαγητά,προσφορά της kallisti ferries στο πλήρωμα και την 3μελή επιτροπή του ΥΕΝ,που επέβαινε για πιστοποίηση.

14.45 απέπλευσε για Αγιο,Πάρο,Νάξο,Πειραιά.Αύριο παίρνει το πιστοποιητι -κό,που ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών όλη την εβδομάδα και έκανε όλους να τρέχουν και να μην φθάνουν,ανοίγει το σύστημα κρατήσεων αύριο και την Παρασκευή 29/6 και ώρα 17.00 αναχωρεί για το πρώτο του δρομολόγιο απο Πειραιά δια Εύδηλο-Καρλόβασι-Βαθύ.Επιστροφή την Κυριακή 1 Ιουλίου 16.45 απο Βαθύ διά Καρλόβασι-Εύδηλο-Πειραιά.Την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου θα κάνει 3 δρομολόγια και απο 9/7 καθημερινά.07.30 ή 08.00 απο Βαθύ, 17.00 απο Πειραιά.Βέβαια δεν μπορώ να μην αναφέρω και να καταγγείλω,τον πόλεμο που υπέστη η εταιρεία την προηγούμενη εβδομάδα είτε για το πιστοποιητικό του πληρώματος που δεν υπογράφετο απο το ΥΕΝ, είτε για το σαμποτάζ,της διακοπής των τηλεφώνων της kallisti ferries και παρακαλώ κανένα μέλος να μην αρχίσει τα γιατί και τα πώς.Πάρτε τον κ.Σπανό στο τηλέφωνο να σας τα εξηγήσει ο ίδιος.Τα κατήγγειλε επίσημα το Σάββατο σε ραδιοφωνική ναυτιλιακή εκπομπή της Σάμου και είναι όλα καταγεγραμμένα.Είναι πολύ πικραμένος απο τον ....υγιή ανταγωνισμό του Πειραιά γιαυτό και σκέφτετε να αποδείξει ότι τελικά ..δεν μασάει.Οσο για το δοκιμαστικό στην Ραφήνα σας πληροφορώ ότι έγινε επειδή με την άφιξη και την πιστοποίηση του sardinia express μάλλον θα δείτε δρομολόγιο ΡΑΦΗΝΑ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε λιγότερο απο 4 ώρες στη Χίο και 5.30 για Μυτιλήνη.Σκέψεις βέβαια εκφράζω και φυσικά δεν είμαι ο εκπρόσωπος τύπου της kallisti ferries.

To σημερινό remetzo φωτογραφήθηκε με αναλογική κάμερα και περιλαμβάνει 30 στάσεις.Μόλις εκτυπωθεί,θα σκαναρισθεί και θα ανέβει στο forum.Δυστυχώς το κατάστημα δεν διαθέτει ακόμα ψηφιακή .Υπολογίζουμε για ....τις εκπτώσεις τον Αύγουστο.Στον κ.πλοίαρχο και το πλήρωμα ευχόμαστε καλά ταξίδια και καλές θάλασσες.:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...