Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δε νομίζω ότι οι μεταφορικές έχουν προπληρώσει με επιταγές τη διακίνηση των φορτηγών στη Kallisti Ferries για τον Ιανουάριο. Οπότε ταξιδεύουν αναγκαστικά με τη HSW ή Αγουδημο (εάν ξαναμπεί) και θα το πληρώνουν λιγάκι ακριβότερα το εισιτήριο τους. Εδώ μπορείτε να δείτε τις μεθόδους πληρωμής των μεταφορικών.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 326
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με το σημερινό Έθνος το πλοίο παραμένει στην Αλεξανδρούπολη με δύο ναύτες/φύλακες λόγω των ασφαλιστικών μέτρων.

Το ΕΘΝΟΣ (23/1) γράφει ότι άλλαξε η κατάσταση για το πλοίο. Και απ' ό,τι βλέπω, άρχισε να κυκλοφορεί χρήμα, έστω και λίγο. Οπότε πιστεύω ότι σύντομα θα διευθετηθεί και το ζήτημα με το Sardinia Vera....και σύντομα θα ξαναταξιδέψουν και τα 2 πλοία...υποθέτω, σε κάποια επιδοτούμενη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη.

Πάντως το θέμα δεν είναι μόνο να ξαναξεκινήσουν τα βαπόρια αλλά να λειτουργήσουν απροβλιμάτιστα χωρίς οικονομικά αδιέξοδα.

Όμως ο κ.Νταλακογιώργος που έκανε δηλώσεις για το θέμα κάνει λάθος. Αν οποιοσδήποτε εφοπλιστής κερδοσκοπούσε στην ακτοπλοία θα πλήρωνε και τους ναυτικούς για να είναι όλα ησυχα και να δουλεύουν τα βαπόρια.

Μου είναι αδιανόητο εφοπλιστής ο οποίος κερδοσκοπεί να μην μπορεί να καταβάλει τους μισθούς των ναυτικών και να προτιμά να είναι δεμένα τα βαπόρια χάνοντας την κερδοσκοπία.:confused:

Δεν επικροτώ ,ούτε δικαιολογώ την καθυστέρηση των οφειλομένων στους ναυτικούς αλλά οι δηλώσεις του κ.Νταλακογιώργου είναι απλώς για λαική κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός για τις άγονες γιατί δεν αρκεί η βούληση της εταιρείας για να δρομολογηθεί σε αυτές το πλοίο. Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών.

Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να γίνει προσωρινά (όπως έγινε με τους Αίολους στα ενδοκυκλαδικά) εάν ο διαγωνισμός για τη συγκεκριμένη γραμμή κηρυχτεί άγονος.

Link to comment
Share on other sites

Για επιδοτούμενη γραμμή ίσως πάρει το ΚΟΡΣΙΚΑ την 3η ενδοκυκλαδική που έχει προκυρηχθεί.Το ΒΕΡΑ θα συνεχίσει ως έχει κι απλώς θα προσθέσει την Σύρο στα δρομολόγιά του από Μάρτη.

Έχω την εντύπωση ότι για να πάρεις επιδοτούμενη γραμμή, πρέπει το πλοίο να φέρει την Ελληνική σημαία!

Οπότε για την Ιταλική που φέρει η Kallisti στα πλοία της, δεν νομίζω να ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να τηρούνται οι προδιαγραφές του διαγωνισμού (ως προς το πλοίο και ως προς την εταιρεία) και οι προσφορές να είναι καλύτερες από αυτές των πιθανών συν-διεκδικητών.
Αυτό εξυπακούεται, αλλά το πρώτο βήμα είναι να βγουν τα βάρη. Δεν είναι δυνατόν να κατέβει στο διαγωνισμό μια εταιρεία με τα πλοία της δεμένα λόγω χρεών.
Δε νομίζω πως ισχύει αυτός ο περιορισμός.
...πόσο μάλλον όταν πρόκειται και για Κοινοτική σημαία.
Link to comment
Share on other sites

Οπότε οριστική εικόνα θα έχουμε σε 10 ημέρες.

Γράψτε λάθος… Ο διαγωνισμός για τα ενδοκυκλαδικά δεν είναι σήμερα αλλά το Μάρτιο, συνεπώς θα αργήσουμε να μάθουμε τα αποτελέσματα. Μέχρι τότε ίσως και να μπορεί να δωθεί προσωρινά κάποια γραμμή με προσωρινή απευθείας ανάθεση.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το νόμο 2392/01, τα πλοία με κοινοτική σημαία μπορούν να ταξιδεύουν σε οποιονδήποτε προορισμό (για ΕΕ μιλάμε) συνδέοντας την ηπειρωτική με τη νησιωτική ζώνη, χωρίς όμως να μπορούν να συμμετάσχουν στους διαγωνισμούς του εκάστοτου κράτους που δεν φέρουν τη σημαία του!

Και είναι λογικό. Γιατί με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα αρκετές ακτοπλοικές, θα ακολουθούσαν το παράδειγμα της Κallisti, θα συμμετείχαν και στους διαγωνισμούς και θα ελυναν αρκετά οικονομικά προβλήματά τους,χωρίς να είναι αναγκασμένοι να φέρουν την Ελληνική (που είναι και πιο ακριβή;)) σημαία!

Link to comment
Share on other sites

Μα για απευθείας ανάθεση μιλάμε εξ αρχής όπως οι ΑΙΟΛΟΙ. Όταν θα γίνει ο διαγωνισμός πάλι θα δούμε.

Νομίζω η 3η ενδοκυκλαδική που αναμένεται να περιέλθει εκτός απροοπτου στην εταιρία θα έχει από την Αττική λιμάνι αφετηρίας την Ραφήνα αν δεν κάνω λάθος κι όχι το Λαύριο.

Link to comment
Share on other sites

Ακούγετε οτι η Kallisti θα ανέβει βορειοανατολικό Αιγαίο για κάποιο δρομολόγιο απο Λαύριο. Μάλιστα έχουν δωθεί και κωδικοί σε πράκτορες των εκεί νησιών. Λίγο ασαφείς οι πληροφορίες προς το παρών. Ελπίζω σύντομα να γνωρίζω περισσότερα.

Edited by thanosp
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ,ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΟΜΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ''ΚΑΛΛΙΣΤΗ''ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ(ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ).ΑΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟ ΖΟΡΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ.ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΗΔΗ ΤΑ 9ΟΟΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ''ΛΑΜΨΗΣ''ΤΟΥ ΦΩΣΚΟΛΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εστιαζω στο αν μπορουν η οχι τελικα να τα καταφερουν. Εμενα μου κανει εντυπωση οτι τα ιδια περσινα λαθη τα εκαναν και φετος και λογικα θα τα ξανακανουν του χρονου. Αυτο κι αν ειναι προοδος

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ

ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑΣ(ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ Κ.Τ.Λ) ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

Edited by Nick the Greek
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Έκτακτα δρομολόγια και προσφορά στα 29 ευρώ η τιμή του αυτοκινήτου για Ικαρία, Φούρνους και Σάμο για την περίοδο του Πάσχα και αποστολή sms σε πελάτες (μου ήρθε στο κινητό υποθέτω επειδή τους είχε προτιμήσει το καλοκαίρι)...

"Το αφεντικό τρελάθηκε" ή μάλλον προσπαθεί επειγόντως να μαζέψει ρευστό;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τελευταια σε καθε αφιξη του Sardinia Vera στον Πειραια γινονται πολλες ανακαταταξεις για ποιο λογω γνωριζει κανεις; Για ποιο σκοπο ολες αυτες οι αλλαγες;

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά πιστεύω ότι η εταιρεία έκανε ακριβώς ό,τι θα έπρεπε να είχε αποφύγει. Ειδικά η επικοινωνιακή της πολιτική (κρίνοντας από το "φιλοκαλλιστικό" μπλοκ του φόρουμ) ήταν απλώς τραγική. Και προκλητική. Μια μικρή και πρωτοεμφανιζόμενη εταιρεία πρέπει πάνω απ' όλα να δείχνει "σεμνότητα και ταπεινότητα"...να περνάει απαρατήρητη...και να χτίζει την θέση της αθόρυβα. Και όχι με το καλημέρα να διαλαλεί ότι ήρθε για να αλλάξει τον ακτοπλοϊκό χάρτη της χώρας κλπ κλπ. Αν μη τι άλλο αυτή η πολιτική δημιουργεί κλίμα αντιπαράθεσης. Όταν δε απέναντί σου στέκονταν έμπειροι ακτοπλόοι και εταιρείες ιστορικές (με ό,τι αυτό σημαίνει)...πρόκειται για ολέθριο στρατηγικό σφάλμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...