JTEDimandix Posted April 17 Share Posted April 17 Εγώ παλι γιατί έχω την εντύπωση ότι στο Υπουργείο μάλλον έχουν όρεξη να δίνουν επιδοτήσεις γενικά; Εν έτει 2024 τι μπορεί να εξυπηρετεί μια γραμμή Κρήτη-Θεσσαλονίκη; Εδώ για Αθήνα όσοι δεν οδηγάνε πάνε αεροπορικώς. Ούτε απ' ευθείας δεν πας γρηγορότερα από το να πας Πειραια κι από κει οδικώς, εκτός κι αν πας με κανα Superfast που δεν γίνεται για ευνόητους λόγους. Πλέον ο Αυτοκινητόδρομος 1 είναι πολύ πιο άνετος από ότι επί Δαίδαλος. Εκτός κι αν θελει να κερδίσει την κίνηση που έχασε ο άξονας Κρήτης-Θεσσαλονίκη λόγω Τεμπών (Δεν έχουν όλοι λεφτά για αεροπλάνο ή προτιμούν να κλείνουν τα εισητήριά τους τελευταία στιγμή) αλλά πόσοι να είναι αυτοί; ΥΓ Το Ρέθυμνο που αναφέρεται ως εναλλακτικό τερματικό λιμάνι αντί του Ηρακλείου πρέπει να με βάλει σε σκέψεις;🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 17 Share Posted April 17 Για τους θερινούς μηνες σύνδεση Σποραδων - Κυκλάδων ,επιπλέον την τελευταία χρόνια που υπήρξε το δρομολόγιο με το Aqua Blue αρκετοί από την Βόρειο Ελλάδα το επέλεξαν για την μετάβαση τους στα Κυκλαδονησια. + μια οικονομικότερη επιλογή τόσο στο κομμάτι Κρήτη - Κυκλαδες και στο ενδοκυκλαδικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTEDimandix Posted April 17 Share Posted April 17 Άντε για Κυκλάδες να πω πάει στα κομμάτια. Αλλά για Κρήτη; Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyclades_shipping Posted April 17 Share Posted April 17 Για Κρήτη εξυπηρετεί πολύ το κομμάτι Ηράκλειο - Σαντορίνη ως μια οικονομική επιλογή ,τόσο το Aqua Blue(στο δρομολόγιο Θες/νίκη - Ηράκλειο) αλλά και τα 2 Superferry είχαν δουλεψει πολύ καλά σε αυτη την σύνδεση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 17 Share Posted April 17 Έχει βάση κίνησης μιάς και αρκετοί Βορειοελλαδίτες δουλεύουν σεζόν στις Κυκλάδες (Μύκονος, Σαντορίνη, Πάρος, Νάξος) όποτε φίλοι, ξαδέλφια, φίλοι-φίλων κτλ που θα πάνε για να εκμεταλλευτούν τον "δικό τους άνθρωπο", κάνουν μια καλή βάση ΣΥΝ τα ενδοκυκλαδικά ως ένας οικονομικότερος τρόπος μετακίνησης από νησί σε νησί. Χαμένο δεν είναι το δρομολόγιο, απλά δεν ξέρουμε πόσο θα αφήνει κέρδος το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted April 17 Share Posted April 17 Εποχές ΕΛ ΓΚΡΈΚΟ και ΔΑΙΔΑΛΟΣ δε ξαναγυρνάν πίσω. Βρήκα έχετε αναρτημένα κάπου τα δρομολόγια των Μινωικών που γίνονταν το 2001-2002 σε αυτή τη γραμμή. Αν έμπαινε ένα γρήγορο πλοίο τύπου ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ/ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ με συγκεκριμένες προσεγγίσεις και όχι το γαλατάδικο του 2018 ίσως και να έκανε sold out αυτή η γραμμή, όπως γίνεται από το 2021 με τις Σποράδες. Με το Άκουα Μπλου όπως και στο παρελθόν με τα Μιλένα/Νταλιάνα έμπαινες ξυρισμένος και έβγαινες με γένια. Το 2002 που μπήκε το Προμηθέας έκανε 14 ώρες απ'ευθείας Θεσσαλονίκη-Ηράκλειο χωρίς ενδιάμεσες στάσεις. Το λέω με επιφύλαξη, αν θυμάται κάποιος καλύτερα ας μας πει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molmed Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Και το ΚΡΗΤΗ της ΑΝΕΚ έκανε την περίοδο 1986-1988 το απευθείας δρομολόγιο Σούδα - Θεσσαλονίκη σε 20 ώρες, με φουλ γκαράζ, 3 φορές τη βδομάδα. Edited April 18 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 18 Share Posted April 18 Οι Σποράδες που αναφέρονται πιο πάνω θεωρώ είναι περιττές. Ένα δρομολόγιο τέτοιου τύπου και εγώ πιστεύω ότι μπορεί να είναι βιώσιμο, αλλά για να βγει πρέπει να είναι basis Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη με αναχώρηση νωρίς απόγευμα (τύπου 5) και αφιξη το μεσημέρι της επόμενης. Και ενδιάμεσα 3 κυκλαδονησια Μαξ (Σαντορίνη - Νάξο - Μύκονο η Σύρο) οι προτάσεις μου. Σμύρνα/ Διαγόρας/ Πρέβελης είναι ο τύπος πλοιου που μπορεί να στηρίξει την γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted April 18 Share Posted April 18 2 hours ago, iord said: … Ένα δρομολόγιο τέτοιου τύπου και εγώ πιστεύω ότι μπορεί να είναι βιώσιμο,.. Ελπίζω χωρίς επιδότηση και άλλα παρόμοια σκληρά νεοφιλελεύθερα που καταδιώκουν την επιχειρηματικότητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Γνώμη μου πάντα, αλλά αν βρεθεί ενα πλοίο μου να μπορεί να λειτουργήσει σαν ropax 5 μήνες της σεζόν και μετά σαν ρορο, θα μπορούσε να λειτουργήσει πάντα με βάση τα φορτηγά. Καλοκαίρι είναι πολύ δύσκολο να μην έχει κόσμο και ακόμα και σεμπτεβριο Οκτωβρίο πολλοί φοιτητές που θα ανέβουν προς Θεσσαλονίκη (και το αντίθετο) πιθανό να το προτιμήσουν για να φέρουν πάνω τα πράγματα του από τις διακοπές. Τώρα αν το κράτος έχει την δυνατότητα να επιδοτήσει (με λογικά πόσα) την λειτουργία της γραμμής από Νοεμβρίο μέχρι Απριλίο για να συνεχίσει να λειτουργεί για επιβάτες πιστευω θα ήταν χρήσιμο για κάποιους. Μπορώ να φανταστώ ήδη 3 γραμμές των όποιον η επιδότηση είναι λιγότερο χρήσιμη. Edited April 18 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Μεγαλο πισωγυρισμα η επαναλειτουργια μιας τετοιας γραμμης. Edited April 18 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Αμφιβολίες σχετικά με την βιωσιμότητα της και ειδικά χωρίς επιδότηση μπορώ να το καταλάβω, πισωγύρισμα όμως από που και ως που; Edited April 18 by polmyt quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Γιατι εχουμε 2024. Ενα Πειραιας-Θεσσαλονικη μενει μονο να αναβιωσει. Προσφερει κατι; Edited April 18 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 18 Share Posted April 18 Απο την αρχή προς το τέλος όχι. Αλλα τμηματικά. Δηλαδή απογευματινό απο Θεσσαλονικη προς Σποράδες φτάνοντας βράδυ και Κυκλάδες πρωί. Και απο αυτά αντίστοιχα προς Κρήτη. Το 2018 που έκανα το Σκιάθος - Τήνος με το Aqua Blue δεν περίμενα οτι θα είχε τόσο κοσμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted April 18 Share Posted April 18 20 minutes ago, MILTIADIS said: Γιατι εχουμε 2024. Ενα Πειραιας-Θεσσαλονικη μενει μονο να αναβιωσει. Προσφερει κατι; Ο φίλος σου ο Γκριμάλντι γιατί δε βάζει καράβι στη γραμμή; Η Κρήτη και οι Κυκλάδες το θέλουν αυτό το δρομολόγιο. Υπάρχει μεγάλη κίνηση φορτηγών και εμπορευμάτων. Η Κρήτη τροφοδοτεί όλη τη Βόρειο Ελλάδα χειμώνα καλοκαίρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 18 Share Posted April 18 14 minutes ago, MILTIADIS said: Γιατι εχουμε 2024. Ενα Πειραιας-Θεσσαλονικη μενει μονο να αναβιωσει. Προσφερει κατι; 10 minutes ago, Petros P said: Απο την αρχή προς το τέλος όχι Τμηματικά ξέρουμε τι προσφέρει οπότε θα μιλήσω για το κομμάτι Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη. Πέρα από την τεράστια ευκολία που θα είναι για τα φορτηγά (που όλοι ξέρουμε πόσα έχει η Κρήτη) , αν λειτουργήσει σωστά (απόγευμα αναχώρηση και μεσημέρι άφιξη όπως από Πειραιά για Ρόδο πχ), εξυπηρετεί από βασικές ταξιδιωτικές ομάδες: - οποιαδήποτε οικογένεια από βόρεια Ελλάδα θέλει να κατέβει Κρήτη διακοπές -οποιον ταξιδεύει Κρήτη με το αμάξι του -Φοιτητες από Κρήτη που σπουδάζουν στην συμπρωτεύουσα και το αντίθετο Link to comment Share on other sites More sharing options...
fourtounakis Posted April 18 Share Posted April 18 Ώς τέως ναυτικός πράκτορας , μπορω να πω πως με ένα Ro/Pax και το παρακάτω σχεδιασμό: Δευτερα: Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο και επιστροφή με δυο ενδιάμεσους Πεμπτη: Θεσσαλονίκη - Ροδος και επιστροφή με δυο ενδιάμεσους από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο, το βαπόρι θα λειτουργήσει αψογα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted April 18 Share Posted April 18 1+1 ή καλύτερα 2+1; Για να το πω καλύτερα, από Θεσσαλονίκη 2 δρομολόγια για Κρήτη κι 1 για Ρόδο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefalonia94 Posted April 18 Share Posted April 18 Το πλοίο παίζει να είναι το Πρέβελης εξού και τα χρώματα της ΑΝΕΚ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 18 Share Posted April 18 (edited) Δεν υπαρχει αυτη την στιγμη κατι περα απο ενα σεναριο που κυκλοφορησε σε οχι κι ιδιαιτερα εμπιστη σελιδα του διαδικτύου για την επαναλειτουργία της γραμμης. Ολα τα παραπάνω ειναι γενικά και σχετικά με την βιωσιμότητα της. Edited April 18 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 18 Share Posted April 18 4 hours ago, SuperRunner said: Η Κρήτη και οι Κυκλάδες το θέλουν αυτό το δρομολόγιο. Υπάρχει μεγάλη κίνηση φορτηγών και εμπορευμάτων. Η Κρήτη τροφοδοτεί όλη τη Βόρειο Ελλάδα χειμώνα καλοκαίρι. Νομίζω είναι λιγάκι παρατραβηγμένο να μιλάς εκ μέρους όλης της Κρήτης και όλων των Κυκλάδων. Όπως και να έχει η Σύρος και η Μύκονος έχουν τέτοια σύνδεση και με Θεσσαλονίκη και με Καβάλα όλο το έτος, οπότε όλες οι υπόλοιπες Κυκλάδες μπορούν να συνδεθούν μέσω των δύο αυτών νησιών, στην χειρότερη περίπτωση. Δεν χρειάζεται να έχουν όλα τα νησιά απ' ευθείας σύνδεση με όλα τα μέρη της Ελλάδας. Πέραν τούτου, αν ήταν τέτοιο χρυσωρυχείο η γραμμή αυτή, κάτι μου λέει πως δε θα την είχαν σταματήσει ποτέ και θα έβαζαν πλοία έστω και για δυό μήνες το καλοκαίρι, όσοι κατά καιρούς την έχουν εξυπηρετήσει. Τέλος πάντων, ας βάλει όποιος θέλει πλοίο αλλά χωρίς τα χρήματα του κράτους και κατ' επέκτασιν τα δικά μας. ΥΓ: Σχεδόν όλες οι αγορές, ανεξαρτήτως προιόντος και υπηρεσίας είναι κάτι το δυναμικό. Αλλάζουν τα δεδομένα, οι άνθρωποι, το νομικό πλαίσιο, η τεχνολογία, όλο το οικοσύστημα γύρω από αυτές. Το ότι κάτι δούλευε πρίν 2-5-10-20 χρόνια, δε σημαίνει πως θα δουλέψει και τη σήμερον ημέρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 18 Share Posted April 18 Το μονο κομματι που με βρισκει συμφωνω σε μια τετοια συνδεση ειναι η μειωση των φορτηγων στο δρομο απο Πειραια για Θεσσαλονικη! Παντως αν το δεις λογιστικα ποσο να στοιχιζει 1 φορτηγο με πετρελαια διοδια κ οδηγο να παει πανω + το εισητηριο για Πειραια απο το να παει απευθειας Να γινουμε δλδ σαν την Ιαπωνια που χρησιμοποιουν τα πλοια για τις μεγαλες αποστασεις για τα φορτηγα τους! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 18 Share Posted April 18 Να θυμίσω πως το καλοκαίρι του 2018 που υπήρχε η γραμμή με το Aqua Blue το τελευταίο σταμάτησε εσπευσμένα πολύ νωρίς γύρω στις 25 Αυγούστου,ενω ειχε περασμενα και άλλα δρομολογια.Επειδη δεν είχε κίνηση. Όπως επίσης όταν έκανα αυτό το ταξίδι την ιδια χρονια Σαντορινη Σκιαθο αρχές Αυγούστου είχε δεν είχε 100 επιβάτες. Το 18 το Aqua Blue μπήκε στη γραμμή αυτή για να ανταγωνιστεί τη Golden που πρώτη φορά κατέβαινε ως το Ηράκλειο.Και έκατσε καλα η επιδοτηση(αλήθεια πόσο πόλεμο έφαγαν οι Αφοί αυτή τη χρονια) αλλα και η εισοδος στις Σποραδες της Sea Jets απο Βολο και απο Θεσσαλονικη.Αυτά για την ιστορία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted April 19 Share Posted April 19 Γι αυτό λέμε πως για ένα τέτοιο εγχείρημα το Superstar 2 είναι ιδανικοτερο από το πρώην Ταλος. Απείρως ομορφότεροι εσωτερικοί χώροι και μικρότερο γκαράζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shippihs Posted April 19 Share Posted April 19 Το δικό μου το μικρό μυαλό σκέφτηκε πως έχουμε ένα Σμύρνα που κάθεται, ταιριάζει και στη γραμμή, κρίμα είναι να μη κυκλοφορεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now