Jump to content
Shipfriends

Ηράκλειο - Θεσσαλονίκη


Recommended Posts

Το Νταλιανα την Κυριακή 01/04 θα κάνει το πρώτο δρομολόγιο από το Ηράκλειο στις 12:00 για Θήρα Νάξο Πάρο Μύκονο Τήνο Σύρο Σκόπελο Σκιάθο Θεσσαλονίκη, και θα φτάσει τη Δευτέρα στη Θεσσαλονίκη στις 20:30. Τη Μεγάλη Δευτέρα & Τρίτη θα παραμείνει στη Θεσσαλονίκη. Για να ξεκινήσει τη Μεγάλη Τέταρτη (04/04) στις 20:00 Σκιάθο Σκόπελο Σύρο Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Θήρα Ηράκλειο, που θα φτάσει τη Μεγάλη Παρασκευή στις 04:30. Σημείωση ότι στη διαδρομή από Ηράκλειο για Θεσσαλονίκη, δε θα πιάνει Ναξο. Εκτός του πρώτου δρομολογίου του.

Από τις 11/04 θα φεύγει Τέταρτη από Θεσσαλονίκη στις 20:00 και θα φτάνει στο Ηράκλειο στις 04:30 τη Παρασκευή, ενώ από Ηράκλειο θα φεύγει τη Κυριακή στις 08:00 και θα φτάνει στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα στις 15:30.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αλλά και το ΜΙΛΕΝΑ το οποίο θα ξεκινήσει λίγες ημέρες αργότερα από το αδελφό του θα παραμείνουν στην γραμμή σίγουρα μέχρι τον Σεπτέμβρη.

Για χειμώνα ακόμα δεν ξέρουμε τι θα κάνει ό άρχων.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως οταν εχουν περασει απο τη γραμμη οι βαποραροι Δαιδαλος και Ελ Γκρεκο (αλλα και η ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ) ,λογικο ειναι το Μιλενονταλιανο να φαινεται πολυ λιγο.Παντως οσοι ταξιδεψουν θα ειναι τυχεροι γιατι θα προκειται για φοβερη κρουαζιερα στο Αιγαιο. (Καλα και με την τρελη ταχυτητα των 13-15 μιλιων :D θα ειναι αξεχαστη εμπειρια ;) )

Link to comment
Share on other sites

Και το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αλλά και το ΜΙΛΕΝΑ το οποίο θα ξεκινήσει λίγες ημέρες αργότερα από το αδελφό του θα παραμείνουν στην γραμμή σίγουρα μέχρι τον Σεπτέμβρη.

Για χειμώνα ακόμα δεν ξέρουμε τι θα κάνει ό άρχων.

Το Νταλιανα θα μείνει μέχρι τέλος Οκτωβρίου. Μέχρι τότε είναι η επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως οταν εχουν περασει απο τη γραμμη οι βαποραροι Δαιδαλος και Ελ Γκρεκο (αλλα και η ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ) ,λογικο ειναι το Μιλενονταλιανο να φαινεται πολυ λιγο.Παντως οσοι ταξιδεψουν θα ειναι τυχεροι γιατι θα προκειται για φοβερη κρουαζιερα στο Αιγαιο. (Καλα και με την τρελη ταχυτητα των 13-15 μιλιων :D θα ειναι αξεχαστη εμπειρια ;) )

Η αληθεια ειναι οτι το συγκεκριμενο ταξιδι ειναι μια κρουαζιερα στο Αιγαιο,το οποιο για να το κανεις θα θελει υπομονη μεγαλη.Το Νταλιανα και το Μιλενα δεν θα φτασουν ποτε το επιπεδο του Δαιδαλου και του Ελ Γκρεκο(καλη τους ωρα εκει που βρισκονται)

Αληθεια μηπως εχει κανεις καμια φωτο των πλοιων Δαιδαλος και Ελ Γκρεκο με τα σημερινα τους σινιαλα????:D

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Έχει ακούσει κανείς τίποτα για το αν θα συνεχίσει στην γραμμή το Νταλιάνα μετά τις 31.10.2007 όπου τελειώνει το επιδοτούμενο δρομολόγιο του ???:confused:

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα ότι θα δέσει μετά για ετήσια αλλά δεν παίρνω και όρκο. Το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο είναι ένα πλέον αφού το ΝΤΑΛΙΑΝΑ θα κάνει και Θεσσαλονίκη - Λήμνο - Μυτιλήνη και πίσω καθώς και Καβάλα - Λήμνο - Μυτιλήνη και πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Θέλω να ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς άπο έσας άμα την περίοδο

Μάρτιος-Απρίλιος 2008 (τότε θέλω να ανέβω) θα υπάρχει ακόμα πλοίο για

ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!Και γενικά άμα θα υπάρχει το 2008!Έχω ρωτήσει εδώ που μένώ αλλά δεν μου έχουν δώσει απάντηση :confused:

Ευχαριστώ!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Τα δρομολόγια της γραμμής Θεσσαλονίκης Σποράδων Κυκλάδων Ηρακλείου με το Νταλιάνα & Μιλενα

Από Θεσσαλονίκη το Νταλιάνα κάθε Παρασκευή στις 21:00 για Σκιάθο Σκόπελο Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο Ιό Θήρα Ηράκλειο με επιστροφή από το Ηράκλειο κάθε Κυριακή στις 08:00 για Θήρα Ιό Νάξο Πάρο Σύρο Σκιάθο Σκόπελο Θεσσαλονίκη

Από Θεσσαλονίκη το Μιλενα κάθε Τρίτη στις 18:00 για Σκιάθο Σκόπελο Σύρο Πάρο Νάξο Ιό Θήρα Ηράκλειο με επιστροφή από το Ηράκλειο κάθε Πέμπτη στις 07:00 από Ηράκλειο για Θήρα Ιό Νάξο Πάρο Σύρο Σκιάθο Σκόπελο Θεσσαλονίκη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημερα σας και Χριστος Ανεστη !

Μια απορια εχω ,τα δρομολογια που γραφονται στη σελιδα της GA στο internet ειναι τα φετινα ή περασμενων χρονων;και κατι ακομη οταν βγαινουν τα δρομολογια ,οσων αφορα τις μερες ,ισχυουν για ολη τη χρονικη περιοδο δηλ οι μερες μενουν σταθερες;μπορεις να βασιζεσαι σ ΄αυτες και πχ Αυγουστο Σεπτεμβριο κτλ;(απο θεσσαλονικη)

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια της συγκεκριμένης εταιρείας πρέπει να τα αντιμετωπίζεις με επιφύλαξη, καθώς είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να τα αλλάζει , άλλοτε επειδή το θέλει αυτή και άλοτε με παράκληση των Υπουργείων.Ακόμα και αν είσαι κάτοχος εισιτηρίου καλό θα είναι να τσεκάρεις μία μέρα πρίν ότι όλα είναι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Θα ήθελα να ρωτήσω αν θα είχε επυτιχία στην συγκεκριμένη γραμμή να δρομοογηθούν δύο μεγάλα πλοία για παάδειγμα όπως τα superfast, για να υπάρχει καθημερινή σύνδεση απευθείας χωρίς ενδιάμεση στάση.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή είναι εξόχως εποχική και μάλιστα μικρότερη του συνηθισμένου (15 Ιουλίου -30 Αυγούστου).Δεν είναι πιθανό να επιβιώση καλό πλοίο (με αυξημένα έξοδα) εκεί...Θυμάμαι ότι στέλεχος των Μινωικών μου έλεγε ότι ακόμα και τις καλές εποχές (El Greco-Δαιδαλος) τα πλοία τους ήταν οριακά κερδοφόρα...

Link to comment
Share on other sites

Πάνω σε αυτό που λέει ο Lefteris68 κι εγώ πέρσι θυμάμαι το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ που ενώ Αύγουστο μήνα είχε απίστευτα πολλούς επιβάτες και κάποια ΙΧ, δεν είχε καθόλου μα καθόλου φορτηγά. Και οι περισσότεροι επιβάτες ήταν από Κρήτη για Κυκλάδες ή απλά πήγαιναν από το ένα νησί των Κυκλάδων στο άλλο. Χαρακτηριστικά ένα απόγευμα Κυριακής το πλοίο πήρε μόνο από Μύκονο 1000 (!!!) επιβάτες για Πάρο - Νάξο - Ίο - Σαντορίνη και Ηράκλειο αλλά από "τροχοφόρα" ελάχιστα. Συν το ότι η γραμμή έχει γίνει επιδοτούμενη από Απρίλη μέχρι Οκτώβρη. Οπότε δεν πιστεύω ότι ένα πλοίο με μεγάλη κατανάλωση θα μπορούσε να σταθεί στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

...Η γραμμή είναι εξόχως εποχική και μάλιστα μικρότερη του συνηθισμένου (15 Ιουλίου -30 Αυγούστου)...

Είχε και άλλη μια εποχή περιορισμένης ασφαλώς εποχικότητας, εκείνη των εξαήμερων διακοπών της Γ' Λυκείου. Δεκάδες Λύκεια της Μεγαλονήσου εξεστράτευαν στην Γή του Μεγαλέξανδρου και αντίστοιχος αριθμός από την Μακεδονία (την κανονική, του Ψωμιάδη, όχι την Βαρντάρσκα :D) επεσκέπτετο το Νησί των Γενναίων.

Τυχαίνει, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, συχνά το Σάββατο του Λαζάρου να βρίσκομαι στην Θεσσαλονίκη. Δαίδαλος ή El Greco έφευγαν συνήθως για Ηράκλειο κατά τις 23.00. Την κοπανούσα λοιπόν από εκεί που έπρεπε να είμαι, και γύρω στις 22.00 ήμουν στον καταπέλτη όπου γινόταν του Κουτρούλη ο γάμος από εκτραχηλισμένα και εξαγριωμένα Κρητικόπουλα (μετά από 6 αχαλίνωτα 24ωρα), αλλά με γκαράζ περίπου άδειο, ελάχιστα φορτηγά, σχεδόν μηδενικά ΙΧ.

Τώρα θα μου πείτε τι έγινε η κίνηση αυτή, που διοχετεύθηκε; Και η Aegean πως νομίζετε ότι έχει τέτοια αποτελέσματα;

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 4 weeks later...

Η γραμμή στον πρόσφατο διαγωνισμό έμεινε στα αζήτητα. Και δικαίως διαμαρτύρονται και ζητούν πλοίο οι Κρητικοί της Σύρου.

Αλλά πολύ φοβούμαι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί πλοίο με τα χαρακτηριστικά που αναφέρουν.

[...]Θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο η επαναλειτουργία της ακτοπλοϊκής γραμμής Θεσσαλονίκης – Σποράδων – Κυκλάδων – Κρήτης, με πλοίο σύγχρονο, γρήγορο και ασφαλές και επίσης να υπάρχει όρος στην ηλικία του πλοίου να μην είναι μεγαλύτερη των δέκα (10) ετών και ότι θα εκτελεί τα δρομολόγια σε συγκεκριμένους χρόνους.

ΥΓ Δηλαδή εάν τους έβαζαν τον Διαγόρα ή το Horizon δεν θα τα ήθελαν γιατί είναι μεγαλύτερα των 10 ετών?:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αυτό. Αποτελεί αντίστοιχη ή βελτιωμένη (έως αρκετά βελτιωμένη) εκδοχή των νταλιάνα, μιλένα, ελ γκρέκο, δαίδαλος κτλ. που έκαναν τη γραμμή κατά καιρους. Τα καλοκαιρια δύο δρομολόγια την εβδομάδα μέχρι ηράκλειο και ένα μέχρι κυκλάδες, το χειμώνα ακινησίες.

βέβαια υπάρχουν θέματα με τη γραμμή (σε ποιά λιμάνια χωράει, έξοδα για τόσο μεγάλες αποστάσεις, εποχικότητα της κίνησης κτλ) που έχουν συζητηθεί και αλλού.

Πιστευω πλεον,με τον εντονο ανταγωνισμο που υπαρχει στο Ηρακλειο(μεχρι στιγμης)και τις δεδομενες οικονομικες συγκυριες,πως καμια απο τις 3 εταιριες(ANEK,MINOAN,ATTIKA)δεν θα εβαζε πλοιο που να συνδεει το Ηρακλειο με την Θεσσαλονικη.Οποιαδηποτε κινηση και να ειχε ενα τετοιο δρομολογιο,θα ηταν μειον επιβατες και οχηματα,που θα μπορουσαν να διακινηθουν μεσω του Πειραια,κι απο την στιγμη που σημερα η πιτα μοιραζεται στα 3,εστω κι αυτη η λιγοστη κινηση ειναι σημαντικη για ολους.

Link to comment
Share on other sites

To θέμα όμως είναι οι καλοκαιρινοί επισκέπτες των Κυκλάδων που θα μπορούσαν να πηγαίνουν απευθείας από Θεσσαλονίκη αποφεύγοντας την ταλαιπωρία του ταξιδιού μέσω Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...