Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

21/4/2008

Παιχνίδια εξουσίας και καραμπόλες στην HSW

- Η «ΑΞΙΑ » αποκαλύπτει το παρασκήνιο των διαπραγματεύσεων Sea Star- Μινωϊκών

Στο επίκεντρο της ελληνικής ακτοπλοϊας βρίσκεται η Hellenic Seaways, με τις εξελίξεις να είναι δραματικές από το πρωϊ της περασμένης Πέμπτης όταν και αναβλήθηκε η έκτακτη Γενική Συνέλευση η οποία θα εκλέξει νέο ΔΣ, για το Σάββατο 17 Μαϊου.

Η ομόφωνη εκλογή, λίγο αργότερα, από το ΔΣ της HSW, του Γιάννη Σήφη Βαρδινογιάννη στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, έως τις 17 Μαϊου , σε πρώτη φάση , ήταν το αποτέλεσμα της κόντρας μεταξύ των μεγαλομετόχων της Hellenic που είναι η Sea Star και οι Μινωϊκές.

Σύμφωνα με πληροφορίες για τη συγκεκριμένη θέση προοριζόταν ο Κώστας Αγαπητός. Η αλλαγή της τελευταίας στιγμής ήταν μία επίδειξη δύναμης από την πλευρά του Ι.Σ.Βαρδινογιάννη, ο οποίος δεν συνηθίζει να κάνει τέτοιες κινήσεις εκτός και αν προκληθεί.

Το κουβάρι

Ας πιάσουμε όμως την άκρη του νήματος της υπόθεσης αυτής, που στο τέλος από ό,τι φαίνεται θα ανακηρύξει νικητή την Sea Star. Η συγκέντρωση όλων των εμπλεκόμενων το πρωινό της περασμένης Πέμπτης στο Ναυτικό Όμιλο αποκάλυψε πολλά.

Ήταν πλέον φανερό ότι στελέχη της παλαιάς εποχής της HSW έχουν αλλάξει στρατόπεδο και πέρασαν στο σχήμα Βαρδινογιάννη. Εντύπωση μας έκανε το γεγονός ότι ο Ι.Σ.Βαρδινογιάννης ένωσε κάτω από την HSW ανθρώπους που μέχρι πριν από έναν μήνα απέφευγαν ο ένας τον άλλον.

Φαίνεται ότι έχουμε μια συστράτευση δυνάμεων και ανθρώπων παραδοσιακών της ακτοπλοϊας κάτω από την HSW η οποία δυναμώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Καταρχήν, σε πηγαδάκι βρέθηκαν οι Απόστολος Βεντούρης και Κώστας Αγαπητός οι οποίοι πριν από έναν χρόνο βρισκόντουσαν στα «μαχαίρια». Επίσης, δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη η συμμαχία Ι.Σ.Βαρδινογιάννη με τον Απόστολο Βεντούρη. Δύο ανθρώπων δυναμικών με βαθειά γνώση του αντικειμένου.

Στην εταιρεία παραμένει ο Αντώνης Αγαπητός, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στην ακτοπλοϊα, ο οποίος τα βρήκε με τον ξάδελφό του Κώστα Αγαπητό. Πληροφορίες θέλουν τον Αντώνη Αγαπητό να έχει μεσολαβήσει ώστε να ταχθούν στο πλευρό του Βαρδινογιάννη οι πρώην ακτοπλοϊα που πούλησαν τα πλοία τους στην τότε Μinoan Flying Dolphins και έγιναν από πλοιοκτήτες μέτοχοι. Κίνηση του Α.Αγαπητού η οποία εκτιμήθηκε.

Στην πλευρά Βαρδινογιάννη φέρεται να έχουν περάσει οι Κώστας Κληρονόμος και Παναγιώτης Κασαπάκης, διαχωρίζοντας τη θέση τους από τις Μινωϊκές και προκαλώντας εσωτερικές αντιδράσεις στον ηρακλειώτικο Όμιλο./.Οι διαπραγματεύσεις

Η έκτακτη Γενική Συνέλευση ήταν προγραμματισμένη για τις 11 το πρωϊ της Πέμπτης. Όλοι είχαν προσέλθει από νωρίς. Το θέμα ήταν έεάν οι Μινωϊκές θα ζητούσαν αναβολή ή όχι. Όλα κρίθηκαν σε διαπραγματεύσεις οι οποίες έγιναν εκείνη την ώρα. Από τη μία πλευρά οι εκπρόσωποι των Μινωϊκών, με επικεφαλής τον πρόεδρό τους, Στέλιο Σαρρή και από την άλλη η Sea Star με τον Γιάννη Σ.Βαρδινογιάννη.

Το θέμα των διαπραγματεύσεων ήταν πόσα μέλη θα εκλέξει η κάθε πλευρά στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Η πλευρά Βαρδινογιάννη έχοντας συγκεντρώσει και μέσω εξουσιοδοτήσεων ένα ποσοστό που ξεπέρασε το 50% του μετοχικού κεφαλαίου της HSW, είχε και έχει το πάνω χέρι απέναντι στις Μινωϊκές που έφθασαν σχεδόν το 40%.

Τις προηγούμενες ημέρες, σύμφωνα με πληροφορίες της «Α», οι Μινωϊκές πρότειναν η κάθε πλευρά να εκλέξει από πέντε μέλη και το 11ο να είναι κοινής αποδοχής. Πρόταση την οποία απέρριψε ο Ι.Σ.Βαρδινογιάννης και αντιπρότεινε 7 προς 4 υπέρ της Sea Star.

Oι Μινωϊκές απέρριψαν την πρόταση αυτή. Να επισημάνουμε ότι ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωϊκών, Αντώνης Μανιαδάκης απουσίαζε από τη Γ.Σ.αφού βρίσκεται στην Ιταλία με τον Εμανουέλε Γκριμάλντι.

Επιτόπιες διαπραγματεύσεις

Το πρωϊ της Πέμπτης γίναμε μάρτυρες μίας επιτόπιας διαπραγμάτευσης. Η πλευρά των Μινωϊκών έκανε μία πρόταση για να εκλέξει πέντε μέλη και η Sea Star έξι. Την πρόταση μετέφερε ο Μανώλης Κουλεντάκης ιστορικό στέλεχος των Μινωϊκών στον Μανώλη Γαλανάκη στενό συνεργάτη του Ι.Σ.Βαρδινογιάννη. Ο Μανώλης Κουλεντάκης μαζί με τον Μανώλη Γαλανάκη, στη συνέχεια, κατευθύνθηκαν προς την πλευρά που βρισκόταν ο Ι.Σ.Βαρδινογιάννης, στην απέναντι μεριά της αίθουσας. Κάτι ειπώθηκε μεταξύ των τριών ανδρών και αποχώρησε ο Μαν.Κουλεντάκης.Ακολούθησε μίνι σύσκεψη , διάρκειας ελαχίστων λεπτών, μεταξύ των Ι.Βαρδινογιάννη και συνεργατών του. Απέναντι οι εκπρόσωποι των Μινωϊκών περίμεναν την απάντηση η οποία τελικά ήταν αρνητική. Η αντιπρόταση ήταν χειρότερη από την πρώτη που τους είχε κάνει η Sea Star, και πιο συγκεκριμένα 9 προς 2.Αδιέξοδο.

Η αναβολή και το Σάββατο

Οι Μινωϊκοί την απέρριψαν και πέρασαν όλοι στην κεντρική αίθουσα για να αρχίσει η συνεδρίαση. Λίγα λεπτά αργότερα πήρε τον λόγο ο πρόεδρος των Μινωϊκών, Στέλιος Σαρρής ο οποίος ζήτησε αναβολή για τις 17 Μαϊου, ημέρα Σάββατο. Ενδεικτικό του κλίματος που επικρατούσε ήταν το ακόλουθο περιστατικό.

Ο πρόεδρος της Γ.Σ., δικηγόρος, Στέλιος Παπανδρεόπουλος, ζήτησε από τον Στέλιο Σαρρή αντί για Σάββατο 17 να γίνει η ΓΣ μια μέρα νωρίτερα, την Παρασκευή. Ο πρόεδρος των Μινωϊκών αρνήθηκε κάθετα. Την στιγμή εκείνη, ο Ι.Σ.Βαρδινογιάννης, που καθόταν στην πρώτη σειρά, σηκώθηκε και μαζί του όλοι οι συνεργάτες και βγήκε έξω από την αίθουσα. Λίγα λεπτά αργότερα έγινε γνωστό ότι ο Ι.Σ.Βαρδινογιάννης θα ζητούσε από το Δ.Σ. να το ψηφίσει για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, όπως και έγινε.

Η πώληση και ο ιταλός

Όλα δείχνουν ότι η πλευρά των Μινωϊκων , όπου μεγαλομέτοχος είναι ο Εμανουέλε Γκριμάλντι, απλώς κέρδισαν χρόνο για να… τον κερδίσουν. Κανείς δεν μπορεί βέβαια να αποκλείσει το ενδεχόμενο στο νέο ΔΣ που θα εκλεγεί στις 17 Μαϊου, όλα τα μέλη να πρόσκεινται στην πλευρά της Sea Star και του Ι.Σ.Βαρδινογιάννη και οι Μινωϊκές να κάνουν τον έλεγχο στη διοίκηση ως καταστατική μειοψηφία.

Ο αστικός μύθος θέλει τον Ι.Σ.Βαρδινογιάννη να έχει συμφωνήσει με τον ιταλό επιχειρηματία να του αγοράσει το ποσοστό που έχουν οι Μινωϊκές στην HSW. Σύμφωνα πάντοτε με τον ίδιο μύθο, ο ιταλός δεν θα δεχθεί να πουλήσει κάτω από 5,75 ευρώ τη μετοχή, όσο δηλαδή πούλησε το ποσοστό του ο Όμιλος Λασκαρίδη στη Sea Star. Δηλαδή το τίμημα θα φθάσει τα 150 εκ.ευρώ. Από την άλλη πλευρά όμως, η Sea Star αγόρασε το ποσοστό που είχε ο Απόστολος Βεντούρης στην HSW προς τέσσερα ευρώ το κομμάτι. Άρα θα ζητήσει από τον ιταλό να πουλήσει σε παρόμοια τιμή. Σε διαφορετική περίπτωση ο Εμανουέλελ Γκριμάλντι, μέσω Μινωϊκών θα εγκλωβιστεί ως καταστατική μειοψηφία μέσα στην HSW.

Η συσπείρωση

H πρωτοφανής συσπείρωση μετοχών στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της HSW, είχε ως αποτέλεσμα να προσέλθουν άνθρωποι της ναυτιλίας από όλους τους χώρους, που έχουν μετοχές στην εταιρεία.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίσαμε τον επίτιμο πρόεδρο της ΣΕΕΝ, Ανδρέα Ποταμιάνο αλλά και τον Γιώργο Βερνίκο. Επίσης, διακρίναμε τον πρώην υπουργό της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Γιώργο Δρύ, που συμμετείχε στα τεκτενόμενα των Μινωϊκών.

Μεγάλε..Λευτέρη απο αυτά που γίνανε την Πέμπτη είσαι πολύ -πολύ μέσα στο όνομα.....κι ας είσαι μετριόφρων.

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είδα σήμερα σε μεγάλο πρακτορείο, στο Χαλάνδρι, το εξής παράξενο και αδικαιολόγητο για τον χαρακτήρα της εταιρείας. Στην πρόσοψη είχε εντοιχισμένες πινακίδες (και φαίνονταν καινούριες) της Blue Star, της Superfast, της Minoan και της ... Hellas Flying Dolphins!!!:eek:

Και δεν μιλάμε για καμιά εταιριούλα της πλάκας, αλλά για το Superbrand 2007.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εκατέρωθεν διαγραφή των banners και των προσφορών μεταξύ HSW και ΜΙΝΟΑΝ για ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων μεταξύ των 2 εταιρειών. Αρχίζει και γίνεται ολοένα και περισσότερο εμφανής η απόσταση των 2 εταιρειών μέχρι να έρθει η οριστική ρήξη των σχέσεων τους που απ’ ότι φαίνεται δεν θα αργήσει να πραγματοποιηθεί.

Link to comment
Share on other sites

Είδα σήμερα σε μεγάλο πρακτορείο, στο Χαλάνδρι, το εξής παράξενο και αδικαιολόγητο για τον χαρακτήρα της εταιρείας. Στην πρόσοψη είχε εντοιχισμένες πινακίδες (και φαίνονταν καινούριες) της Blue Star, της Superfast, της Minoan και της ... Hellas Flying Dolphins!!!:eek:

Δεν είναι απαραίτητο φταίξιμο της εταιρείας. Γιατί μπορεί το πρακτορείο να μην έχει ενημερώσει την εταιρεία, ότι δεν έχει προμηθευτεί τις πινακίδες της HSW αλλά μπορεί και να θέλει το πρακτορείο το ίδιο να κρατήσει τη πινακίδα της HFD.

Σε πόσα πρακτορεία έχω πάει και βλέπω να διαφημίζουν εταιρείες που δεν υπάρχουν ή πλοία που δεν υπάρχουν.

Το μόνο που μπορώ να χρεώσω στην εταιρεία είναι ότι εάν έχει δει ότι σε πρακτορείο που συνεργάζονται δεν έχει διαφημιστικό υλικό (πινακίδες, φυλλάδια κλπ) και δεν τους έχουν στείλει.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι πολλά πρακτορεία είναι σαν "μουσεία" της ακτοπλοϊας και έχει και αρκετή πλάκα. Και μάλιστα στο κέντρο της Αθήνας ένα παλιό πρακτορείο (στη Σούτζου, απέναντι από το Αεροδικείο) είναι η ζώσα ιστορία :P της σύγχρονης ακτοπλοϊας.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση (και γι' αυτό το ανέφερα) το ενδιαφέρον ήταν ότι είχε στην πρόσοψη μόνο αυτές τις εταιρείες και σε περίοπτη θέση. Με λίγα λόγια...έβγαζε μάτι;)

Link to comment
Share on other sites

Καμιά φορά αυτές τι πινακίδες που λες τις φτιάχνουν οι ίδιοι οι πράκτορες και δεν τις στέλνουν οι εταιρείες. Ίσως λοιπόν και να έχει γίνει και αυτό και αντί να ανανεώσουν τη φίρμα της εταιρείας σου λέει "οι ίδιοι είναι οπότε άστο όπως είναι". Άσε που μπορεί ο άλλος να φοβάται μην ξαναλλάξουν όνομα οπότε να

πάνε και τζάμπα τα λεφτά.

Βέβαια με την περίπτωση της HSW έχει συμβεί και το εξής άλλο. Σε πρακτορείο στην Πάρο στην πρόσοψη έχουν σταντάκι με την επωνυμία της Hellenic αλλά στην ταμπέλα με τις εταιρείες πού κόβουν εισιτήρια υπάρχει το σήμα της HFD...

Όπως και σε άλλο στην Αθήνα που είχε τα ονόματα των πλοίων της Blue Star αλλά από πάνω έγραφε Strintzis...

Πολλά μπερδέματα...:D

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο τεύχος του περιοδικού ΠΕΛΑΓΟΣ της HSW έχει ένα μικρό λάθος στις γραμμές που εξυπηρετεί η εταιρεία, πιο συγκεκριμένα στη γραμμή του Σαρωνικού.;)

Λέει ότι έχει δρομολόγια προς Αίγινα, Αγκίστρι, Σουβάλα, Μέθανα Πόρο, Ύδρα Πόρτο Χέλι Σπέτσες Ερμιόνη.

Αυτό το Σουβάλα μάλλον έμεινε από συνήθεια που εξυπηρετούσαν τόσα χρόνια το συγκεκριμένο λιμάνι της Αίγινας.:D

Εκτός εάν προτίθενται να προσεγγίσουν το καλοκαίρι (που προσωπικά το αποκλείω).;) Επιπλέον στα εκδοτηρια της εταιρείας έχουν σβήσει με μπόγια το λιμάνι της Σουβάλας.

Link to comment
Share on other sites

Νέο Δ.Σ. από σήμερα για την εταιρεία, το οποίο απαρτίζεται από τους: Γ. Βαρδινογιάννη, Κ. Κληρονόμο, Β. Ρέστη, Α. Αγαπητό, Τ. Τουρκολιά, Ν. Μουσά, Π. Κασαπάκη, Α. Πάλλη, Σ. Αγγελιδάκη, Ε. Μπαϊρακτάρη και Κ. Κουτσουμπέλη.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας, στην Ναυτεμπορική, τα (ενδιαφέροντα) νέα σχετικά με την HSW...το μάτι μου στάθηκε στην τελευταία παράγραφο:

Sea Star Capital: Πλήρης επικράτηση στη Hellenic Seaways

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δευτέρα, 19 Μαϊου 2008 07:00

[...]Σε ό,τι αφορά τα σχέδια της νέας διοίκησης, το μόνο σίγουρο είναι το επόμενο διάστημα θα επιχειρηθεί μία αναδιάταξη του στόλου που διαθέτει πλέον το σχήμα Sea Star-ANEK-Ηellenic Seaways με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόδοση ανά πλοίο.

http://www.naftemporiki.gr/news/static/08/05/19/1513437.htm

...και σκέφθηκα ότι το μόνο κοινό στοιχείο (και συνεπώς δεκτικό αναδιάταξης) που έχει "το σχήμα Sea Star-ANEK-Ηellenic Seaways" είναι το Πρέβελης. Άραγε τι να υπονοεί η Ν? Επιστροφή του πλοίου στο Ρέθυμνο ή "αμοιβαία μεταγραφή" με κανένα "Νήσος"?
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σταθώ στην ικανότητα των μελών του site να διαβάζουν τους χρησμούς ...

Σας μεταφέρω συζήτηση που είχα με κάποιον (δεν έχει σημασία ποιόν ή τί είναι)." Τώρα που σκάλωσε η πώληση του Ν.Χίος στην ΝΕΛ(?????) λόγω μη επαρκούς αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, βλέπω σαν πιθανό σενάριο να κατεβαίνει το Χίος Παροναξία και να ανεβαίνει το Πρέβελη στη Χίο.Τα οφέλη προφανή...Απαλύνουμε την πίεση στη σημερινή σύμαχό μας ΝΕΛ , μπας και σωθεί, και χοντραίνουμαι το παιχνίδι στην έδρα του αντιπάλου, μιας και το Πρέβελη δεν φαίνεται να αποδίδει να αναμενόμενα".Η αλήθεια είναι ότι δεν έδωσα και πολύ σημασία αφού τέτοιου είδους σενάρια έχω ακούσει και θα ακούσω πολλά.Μετά το σχόλιο του Νηρέα όμως σκέφτηκα όμως ότι μάλλον ισχύουν οι παρακάτω πιθανότητες

α) Αύτός που μου μιλούσε είναι πρωτοξάδελφος του Νηρέα και τα συζητάν μαζί.

β)Έχουν και οι δύο προορατικό χάρισμα.

γ) Ο Βαρδινογιάννης στην απόγνωσή του για το τι θα κάνει αρχίζει και πέρνει τηλέφωνα τους γνωστούς να τον συμβουλέψουν και τυγχάνει και ο Νηρέας και ο συνομιλητής μου να είναι κολλητάρια του.

δ)Υπάρχει βάση , δηλαδη έχει συζητηθεί και το σενάριο αυτό (δεν σημαίνει πως θα παίξει και στο τέλος).

Για ένα παράξενο λόγω απέριψα τις τρείς πρώτες πιθανότητες (Νηρέα δεν θέλω να σε προσβάλλω ότι δεν έχεις υψηλές γνωριμίες) και φαντάζομαι ότι έχει πέσει στο τραπέζι η σκέψη αυτή.Όμως πολλά εξαρτώνται και από το αντίπαλο δέος (τι κινήσεις θα κάνει αφού ακούγονται και γι αυτούς πολλά).

Τέλος για άλλη μιά φορά να συγχαρώ τους φίλους που επισκέπτονται το site αυτό αφού τους βλέπω μέσα στην επικαιρότητα....

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω μονο ΝΗΡΕΑ,σε αυτο το 'ψηστηρι' που γινεται,να μην συμπεριλαμβανεται και η αποχωρηση του Ν.ΧΙΟΣ....B)

Αυτο που υποψιαζομαι,ειναι πως ψαχνουν να βρουν ενα ετοιμο πλοιο απλα να φορεσει τα σινιαλα της εταιριας,ουτε να αγορασουν καινουργιο,ουτε να μετασκευασουν αλλο.

Λογικα πρεπει να υπηρξε μια συμφωνια με ανταλλαγματα.Να φυγει το Ν.ΧΙΟΣ?Να παραχωρησει η ΑΝΕΚ καποιο (παλιο)πλοιο της στην ΝΕΛ?Να την ενισχυσει περισσοτερο οικονομικα??

Και στις 3 περιπτωσεις θεωρω πως μπαινει στην μεση καποιο παπορι;)Εξαλλου πλεον δεν υπαρχει ανταγωνισμος...

Φιλε Λευτερη,νομιζω πως οι παραπανω σκεψεις μου,ειναι σχεδον αυτουσιο το σεναριο που σου μετεφεραν.Αλλωστε,ολοι μας,απ την στιγμη που ακουσαμε την συμμετοχη της ΑΝΕΚ στην ΝΕΛ,ψαχνομαστε για το τι απ τα παραπανω θα γινει.

Παντως βρε παιδι μου,ισαξια πλοια....(ΠΡΕΒΕΛΗΣ-Ν.ΧΙΟΣ).......:rolleyes: Χαρη θα μας κανουν οι ανθρωποι...Λαε της Μυτιληνης και της Χιου,ετοιμαστειτε για αλλο ενα πλοιο στολιδι στην γραμμη:P

Και μιας και ειμαστε το thread της HSW....Α ρε Λασκαριδη...Απ τον παραδεισο μας εστειλες στην κολαση...

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο φίλε Ν.ΧΙΟΣ και οι δικιές σου σκέψεις σε αυτό το σενάριο στριφογυρίζουν. Αν και επαναλαμβάνω είναι ένα σενάριο από τα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Εκατέρωθεν διαγραφή των banners και των προσφορών μεταξύ HSW και ΜΙΝΟΑΝ για ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων μεταξύ των 2 εταιρειών. Αρχίζει και γίνεται ολοένα και περισσότερο εμφανής η απόσταση των 2 εταιρειών μέχρι να έρθει η οριστική ρήξη των σχέσεων τους που απ’ ότι φαίνεται δεν θα αργήσει να πραγματοποιηθεί.

Μπορεί να διαγράφηκε το banner των Μινωικών στο site της HSW, αλλά στα γραφεία της ΑΝΕΚ, ανάρτησαν τα «λάβαρα»:D της HSW

post-54-128326974414_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ποιός θα τα πίστευε αυτά πριν απο λίγους μήνες? Μόνο σενάριο φαντασίας θα ήταν.

Γιαυτό λοιπόν ας κρατήσουμε κάποια πισινή για το τι θα γίνει στο μέλλον, γιατί και το σενάριο που κάποιος ΜΕΓΑΛΟΣ να αγοράζει την πληοψηφία της SEA STAR απο το ταμπλό παίζει πολύ έντονα.

Το δεύτερο ημίχρονο μόλις άρχισε

Link to comment
Share on other sites

2 αποριες:

α) ποιος θα ασκει τα καθηκοντα που ως τωρα ειχε ο Δ.Συμβουλος; ο προεδρος ή ο Α Αντιπροεδρος και συνεταιρος (Ρεστης);

β) ο κ.Κληρονομος γιατι ανεχτηκε τον υποβιβασμο και δεν την κανει οπως καποιος αλλος;

Link to comment
Share on other sites

Για το α) μονο ισως εχω απαντηση. Νομιζω οτι ο προεδρος θα κανει κουμαντο. :rolleyes: Η θεση καταργηθηκε γιατι ολο και καποιος νομος θα υπαρχει που θα αναφερει οτι το ιδιο ατομο δε μπορει να ειναι διευθυνων συμβουλος σε 2 "ανταγωνιστικες" εταιριες. Οποτε στη μια ειναι προεδρος και στην αλλη δ. συμβουλος ;)

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πιστεύω και εγώ, καθώς είναι η μόνη λογική εξήγηση. Και θα συμπληρώσω μάλιστα ότι κατά την γνώμη μου πρόκειται για τους ίδιους λόγους που δεν ξανακούσαμε τίποτε για την επίσημη είσοδο του Γ.Β. στην ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Για τις 23 Ιουλίου ανεβλήθη η προγραμματισμένη για σήμερα Γενική Συνέλευση της εταιρείας, μετά από αίτημα της εταιρείας Sea Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μαλλον στις πολλες αλλαγες στα δρομολογια των ταχυπλοων και ειδικα στο ρεθυμνο που τον ιουλιο κοπηκαν πολλα μεσοβδομαδα (βλ τα σχετικα threads).

Link to comment
Share on other sites

Δελτίο Τύπου σχετικά με το θέμα της μείωσης των δρομολογίων του Ρεθύμνου, εξέδωσε σήμερα η εταιρεία αλλά και το ΥΕΝ, απαντώντας με αυτό τον τρόπο σε όλα όσα γράφτηκαν στον τύπο τις τελευταίες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...