Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Με την από 26/05/2009 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας και σύμφωνα με το Νόμο και το Καταστατικό, καλούνται οι μέτοχοι της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. σε Τακτική Γενική Συνέλευση την 18/06/2009 και ώρα 10.30 πμ. στη Μυτιλήνη και επί του πλοίου της Εταιρείας που θα είναι ελλιμενισμένο στο λιμάνι της Μυτιλήνης.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 2, 2009 Author Posted June 2, 2009 στη Μυτιλήνη και επί του πλοίου της Εταιρείας που θα είναι ελλιμενισμένο στο λιμάνι της Μυτιλήνης.Η ανακοίνωση (από κεκτημένη ταχύτητα) βγήκε με την παλιά φόρμα...τότε που καθημερινά υπήρχε, από το πρωί, κάποιο πλοίο της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη. Τώρα, όμως, θα έπρεπε να πουν απλώς...στο πλοίο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.
NHSOS XIOS Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 (edited) Καλα στης ΝΕΛ το site να μην μπορεις να κανεις booking για το δρομολογιο του ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ,επειδη ακομα καλα καλα δεν εχει αρχισει....στο δρομολογιο του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ομωςΤιποτα???? Λαθος τελικα...στην πρωτη σελιδα δεν υπαρχει,οταν πατησεις ομως το online κρατησεις υπαρχει.... Edited June 5, 2009 by NHSOS XIOS
Nick the Greek Posted June 7, 2009 Posted June 7, 2009 (edited) Εγω σκαναροντας -εν συντομια ειναι η αληθεια- τα αποτελεσματα της ΝΕΛ που ειδαμε εδω, και ενθυμουμενος χοντρικα τα αποτελεσμα τα των 2-3 τελευταιων ετων, σχηματιζω την εξης ευρυτερη εικονα: - Ολα τα οικονομικα μεγεθη της εταιρειας παρουσιαζουν διαχρονικη επιδεινωση. Ζημιες, κυκλος εργασιων, τα παντα ολα. - Ο συμβατικος στολος αποτελειται απο ξεπερασμενα εν πολλοις πλοια(ειδικα ο Θεοφιλος και ο Ταξιαρχης), τα οποια ειναι μαλιστα ταλαιπωρημενα(ειδικα ο Θεοφιλος) απο βλαβες και ατυχηματα που οσο περνανε τα χρονια ειναι και συχνοτερα. - Ο ταχυπλοος στολος αποτελειται απο ταχυπλοα τα οποια δεν εχει καταστει δυνατον να εκμεταλλευθουν με κερδοφορο τροπο σε οποιαδηποτε γραμμη κι αν δραστηριοποιηθηκαν ενω εσωτερικα ειναι ομολογουμενως πολυ πισω απο τα αντιστοιχα της HSW και της Aegean Speed Lines. - Η Εταιρεια δραστηριοποιειται σε μια και μοναδικη "ανταγωνιστικη" γραμμη(Χιος-Μυτιληνη) με ενα πλοιο το οποιο ειναι εκει μαλλον επειδη το επιτρεπει η ΑΝΕΚ. Κατα τα αλλα, Θεοφιλος, Παναγια Θαλασσινη, Αιολος Κεντερης Ι & ΙΙ και Ταξιαρχης ταξιδευουν υπο το καθεστως επιδοτησεων(αν δεν κανω λαθος). Αιολος Κεντερης και Παναγια Παρου αγνοουνται η τυχη τους ενω σχεδον σε ολα τα ταχυπλοα εκκρεμει η αποπληρωμη τους. Με αλλα λογια, τι εικονα εχει ο εξωτερικος παρατηρητης? Βαλτε τον εαυτο σας στη θεση ενος ορκωτου λογιστη ή ενος συμβουλου επιχειρησεων που κανει αναλυση πανω στα οικονομικα και πραγματικα στοιχεια και δεδομενα της εταιρειας. Ποια εικονα θα σχηματιζατε? Εγω προσωπικα βλεπω μια εταιρεια που αργοπεθαινει και θα ειχε ηδη πεθανει εαν το Κρατος δεν την εχριζε διαδοχο της ΣΑΟΣ στις αγονες. Ωραια λοιπον τα συναισθηματικα περι της Λεσβου, της τριήρεως, της πλωρης του Σαπφω και αλλα πολλα εμπριμέ, αλλα τελικα αν το δουμε ψυχρα η ΝΕΛ αν δεν υπηρχαν οι επιδοτησεις, θα λειτουργουσε? Και τωρα που λειτουργει, υπαρχει καμια πραγματικη αναπτυξιακη προοπτικη? Η μηπως υπαρχει για να λεμε οτι υπαρχει και στην ουσια ειναι νεκρη? Edited June 7, 2009 by Nick the Greek
gtogias Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 (edited) Νομίζω ότι δε χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός αναλυτής για να διαπιστώσει το πρόβλημα και τις προοπτικές της ΝΕΛ. Είναι παραπάνω από προφανές ότι η ύπαρξη της οφείλεται στη μηχανική υποστήριξη που προσφέρεται αφειδώς μέσω των διαβόητων "άγονων" γραμμών. Είναι λυπηρό μιας και σίγουρα υπάρχει χώρος για τέτοιου μεγέθους εταιρεία στα ακτοπλοϊκά πράγματα. Edited June 8, 2009 by proud_ionian quote αντι reply
NHSOS XIOS Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Υπαρχει χωρος για μια εταιρια που: τα κανει πλακακια με την ΑΝΕΚ και την διευκολυνει με ολους τους τροπους ωστε να αποκτησει ολοκληρωτικο μονοπωλειο στην γραμμη που χρονια αποτελουσε 'καστρο' δικο της και βασικη πηγη των κερδων της? εχει υπεργηρα πλοια με κακη φημη λογω των ατυχηματων-βλαβων και δεν φαινεται να μπορει ανανεωσει τον στολο της? προσπαθει να εξυγιανθει οικονομικα με κρατικα χρηματα(δηλαδη ολοι εμεις θα πληρωνουμε εκτος απ το εισητηριο και τα σπασμενα ορισμενων που 'εφαγαν' λεφτα με την σεσουλα)μεσω των αγονων? οποτε την συμφερει μας λεει οτι πουλησε το ταδε πλοιο και μετα απο λιγο καιρο εμφανιζεται να ειναι ακομα δικο της(λειτουργει δηλαδη με κομπιναδορικες πολιτικες) Λυπη για την καταντια της ναι αλλα ταυτοχρονα,καρκινος για την ακτοπλοια μας
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Ή παραμένει σαν εταιρεία για να διευκολυνθούν τα επόμενα σχέδια των μεγάλων??
LEFTERIS68 Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Καλά όλοι νομίζω πως φανταζόμαστε το μέλλον.... α)Γιατί επέτρεψε στην ΑΝΕΚ να μπεί στο κάστρο της???Τι αντάλλαγμα του τάχθηκε?? β) Γιατί η εταιρεία κρατιέτε με τα δόντια να μην τιναχθεί στον αέρα???Για ποιό ρόλο προορίζετε στο απώτερο μέλλον??? Ένα μικρό -φτωχό και ορφανό σενάριο... Ο ΓΒ λιμπίζετε την κίνηση της Χίου -Μυτιλήνης.Η "αδερφή" εταιρεία του ΑΒ αντιδρά μιάς και είναι η γραμμή αυτή η βασική πηγη εσόδων της...Ήδη έχουν αρχίσει (τότε) τα μαύρα σύνεφα να πυκνώνουν.Ο ΓΒ για να νουθετήσει τον ΑΒ του κοτσάρει το νεότευκτο απ ευθείας και κλείνει το σπίτι της θυγατέρας της.Ο ΑΒ υπαναχωρεί και λέει να το συζητήσει.."Εσύ τι θα δώσεις" "Σου επιφυλάσσω ένα άλλο ρόλο στο μέλλον" Θα κάνουμε συννένωση με την άλλη κόρη που είναι πιο 'ομορφη και τα κάλη της είναι ωραία και καινούρια.Άσε που στην πιάτσα όσοι την έχουν δοκιμάσει λένε τα καλύτερα. Μα είναι αραβωνιασμένη με τον Ιταλό... Θα την χωρίσω.Τα πάντα είναι θέμα χρημάτων... Και γω τι ρόλο θα βαράω??? Θα σε κάνω διευθυντή στη καινούρια φάμπρικα που θα δουλεύουν τα 2 κορίτσια μας Με 2 κοπέλες η μπίσνα θα πάει καλύτερα .Ειδικά με την μορφονιά τη δεύτερη...Θα σωθείς και σύ που ο κόμπος έφτασε στο χτένι... Και γιατί το κάνεις αυτό ???Τι θα κερδίσεις??? 4,5 μύρια το χρόνο από το κάστρο σου και το νεότευκτο ελεύθερο να χτυπήσω το γαλατά που μου τη σπάει... Και πως θα τον χτυπήσεις??? Θα του ρίξω από δίπλα την άλλη κόρη μου από τον γάμο μου με τον τύπο που τσακων'ωσουν τόσα χρόνια και του κανες αγωγές συνεχώς....Θα την ρίξω δίπλα στο γιο του γαλατά που μας κοκορεύετε τόσα χρόνια ότι είναι ο καλύτερος στην πιάτσα και μας πέρνει τις δουλειές... Α!!! Τώρα κατάλαβα.. Δηλαδή έπρεπε να το πω εγώ το σενάριο??? Σε κανένα σας δεν έχει περάσει από το μυαλό του και δεν το έχετε αναφέρει???
gtogias Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 (edited) καλημέρα προφανώς και δε διαφωνώ με τον φίλο Nhsos Xios, και βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι είναι πολύ πιθανό το σενάριο που αναφέρει ο φίλος Lefteris68. Λέγοντας ότι υπάρχει χώρος για μια εταιρεία σα τη ΝΕΛ, φυσικά και δε απολαμβάνω ως χιώτης την απαξίωση της γραμμής, απόρροια και της "συνεργασίας" της ΝΕΛ με το νέο ισχυρό πόλο της ακτοπλοϊας, ούτε ως Έλληνας πολίτης την αναδιανομή της πίττας των άγονων γραμμών με γνώμονα τα σύνηθη κριτήρια. Σίγουρα όμως, πρόσφατο παράδειγμα η Aegean Speedlines, παραπάνω από δύο παίκτες μπορούν να δραστηριοποιηθούν στο Αιγαίο. Φτάνει το παιχνίδι να έχει διάφανους και καθορισμένους κανόνες. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον χωρά και η ΝΕΛ, ιδιαίτερα δε με τα ταχύπλοα της. Το γεγονός ότι δεν έχει καταφέρει να τα αξιοποιήσει επαρκώς δε σημαίνει ότι είναι για καρφίτσες, ή μάλλον πόμολα και κουφώματα. Και η HSW τα δουλεύει λίγους μήνες, και ο Ηλιόπουλος και η Aegean. Της ΝΕΛ γιατί δε μπορούν? Στο κάτω κάτω το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ δεν έχει όχι μόνο τις τιμές για Μεστά-Ψαρά κλπ αλλά και καμμιά άλλη δεν οφείλεται σε κάποια συνομωσία. Κάτι άλλο τους φταίει. Edited June 9, 2009 by gtogias
coyote Posted June 9, 2009 Posted June 9, 2009 ΓΒ λιμπίζετε την κίνηση της Χίου -Μυτιλήνης. Η οποία γραμμή ήταν πάντοτε κερδοφόρα. Σύμφωνα με τον κ Α.Αθηναίο σε δηλώσεις του στον Εφοπλιστή τοΜΥΤΙΛΗΝΗ μαζι με το ΘΕΟΦΙΛΟΣ το ενεάμηνο Μάρτιου-Νοεμβρίου συνήθως είχαν καθαρά κέρδη γύρω στα 5 εκ. ευρω, τα οποία χρήματα κατέληγαν στο να καλύπτουν τις ζημίες των ταχυπλόων. Απλώς από τότε που ανέλαβε την εταιρία ο Α.Β. η ποιότητα των υπηρεσιών χάλασε και οι τίμες κατα ανεξήγητο τρόπο βρέθηκαν στα ύψη..... Αρα λογικό ηταν και η πτώση της κίνησης. Από τότε που μπήκε το Λισσός η ποιότητα των υπηρεσιών καλυτέρεψε, οι τιμές του ήταν σχετικά καλές και το βαπόρι είχε τα γνώστα κέρδη. και ξαφνικά άρχισαν να φλερτάρουν τη γραμή πολλοί μνηστήρες, όπως η GA FERRIES και η ΜΙG. H πρώτη έταξε το ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ και η δεύτερη ή ένα από τα "νεότευκτα":confused: ή ένα από τα BLUE STAR.Αρά η γραμμή αυτή κρατούσε τόσο καιρό τη ΝΕΛ ζωντανή με τα τόσα χρέη. Θα κάνουμε συννένωση με την άλλη κόρη που είναι πιο 'ομορφη και τα κάλη της είναι ωραία και καινούρια.Άσε που στην πιάτσα όσοι την έχουν δοκιμάσει λένε τα καλύτερα. Η ενδεχόμενη συνένωση θα γίνει περισσότερο για την είσοδο της HSW στο χρηματιστήριο και όχι για τη γραμμή. Στο κάτω κάτω το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ δεν έχει όχι μόνο τις τιμές για Μεστά-Ψαρά κλπ αλλά και καμμιά άλλη δεν οφείλεται σε κάποια συνομωσία. Κάτι άλλο τους φταίει. Το μόνο που φταίει είναι η αδιαφορία της ΝΕΛ να ανανεώσει το site:D:D:D.........
Earl Granville Posted June 10, 2009 Posted June 10, 2009 Καταρχήν εγώ πιστεύω ότι μια εταιρεία δεν μπορεί να στηριχθεί μόνο στο καθεστώς επιδοτήσεων ιδιαίτερα όταν οι υποχρεώσεις της έχουν εκτιναχθεί στα ύψη. Αν δεν αρπάζει και λίγο από τα φιλέτα πιστεύω δεν μπορεί να στηριχθεί. Η ΣΑΟΣ , ο καπτα Μάκης κι αυτοί από κάποιο σημείο και μετά στηρίχθηκαν αποκλειστικά στις επιδοτήσεις και έχουν φτάσει ένα βήμα από τον γκρεμό. Καλές οι επιδοτήσεις, καλά τα φορτηγά αλλά αυτά είναι μια ελάχιστη συντήρηση για να μην πάει ο χειμώνας άπατος. Από εκεί και πέρα αν κάποιους μήνες τον χρόνο δεν μπορείς να εξασφαλίσεις πρωτόκολλα στα βαπόρια σου, 90% ΙΧ , αν δεν πουλήσεις καμπίνες... δεν γίνεται να ανταπεξέλθεις σε όλες τις υποχρεώσεις σου. Ένα πλοίο αν φυγει με φουλαρισμένο γκαράζ από φορτηγά και πάρει 150 επιβάτες τότε ενδεχομένως και το δρομολόγιο να μπει μέσα. Όλα αυτά λοιπόν σε συνδυασμό με τον γηρασμένο στόλο,με την αδυναμία της εταιρείας να εκπονήσει έστω και το παραμικρό μελλοντικό ή αναπτυξιακό πλάνο, σε όλους φαντάζει ότι ο δρόμος της θα είναι ίδιος με αυτόν του καπτα Μάκη και του Μανούση. Άρα λοιπόν μόνο εξωγενείς παράγοντες ή συνεργασίες θα μπορούσαν να σώσουν την εταιρεία πλέον. ΥΓ:Αυτή η εταιρεία αν δεν είχε το προνόμιο της αποκλειστικής εκμετάλλευσης για δεκαετίες μια χρυσοφόρας γραμμής , με τα εγκλήματα που έγιναν στην προ Βεντούρη εποχή θα είχε ήδη βάλει λουκέτο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 10, 2009 Author Posted June 10, 2009 Δεν νομίζω ότι είναι σωστό πλέον να κρίνουμε τις κινήσεις της ΝΕΛ, σαν μια ανεξάρτητη εταιρεία, αλλά ως μια εταιρεία που λειτουργεί στα πλαίσια ενός ευρύτερου σχήματος. Ανεπίσημου μεν σχήματος, αλλά ως φαίνεται οσονούπω θα ακούσουμε και τα χαρμόσυνα νέα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2009 Posted June 18, 2009 Οι Αποφάσεις Τακτικής Γενικής Συνέλευσης της ΝΕΛ στις 18 Ιουνίου 2009
Panagia Ekatontapiliani Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο από την ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ για τα παραλειπόμενα της γενικής συνέλευσης της ΝΕΛ Από την άλλη πλευρά, ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ, Απόστολος Βεντούρης, έκανε σαφές ότι μετά το ατύχημα του «Θεόφιλος», στρατηγικός στόχος της είναι η επιβίωση. Συνεπώς, τα σχέδια για ανάπτυξη και επέκταση μετατίθενται για το μέλλον. Από τις σημαντικότερες ειδήσεις που προέκυψαν από τη γενική συνέλευση της ΝΕΛ ήταν ότι η μετοχή της πρόκειται να επιστρέψει στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου τον προσεχή Σεπτέμβρη. Κάτσε να γίνει και ο φορολογικός έλεγχος της εταιρείας Ο κ. Βεντούρης είπε ότι επιδίωξη της ΝΕΛ είναι σύντομα να επιστρέψει δυναμικά στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Θεωρεί ότι η παρουσία της ΑΝΕΚ είναι ένα παροδικό φαινόμενο κι όχι μια μόνιμη κατάσταση. Πιστεύει ότι η ΑΝΕΚ δε θα θελήσει να ανταγωνιστεί τη ΝΕΛ σε αυτήν τη γραμμή, την οποία χαρακτήρισε ως «ζωτικό χώρο της ΝΕΛ».Η στροφή της ΝΕΛ προς τις άγονες γραμμές και ιδιαίτερα η δρομολόγηση του «Ταξιάρχης» και του «Θεόφιλος» σε άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου δεν είναι μια «αθώα» επιλογή, σημείωσε ο κ. Βεντούρης. Εννοώντας ότι στόχος της ΝΕΛ είναι με την κίνηση αυτή να εξασφαλίσει την οικονομική της βιωσιμότητα, μιας και εξασφαλίζει άμεσα έργο και κερδοφορία για τα πλοία της. Παράλληλα, όταν βελτιωθούν τα οικονομικά της μεγέθη, θα αγοράσει πλοίο που θα μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Συγκεκριμένα, ο κ. Βεντούρης είπε ότι το πλοίο που θα αποκτηθεί θα έχει τη δυνατότητα να εκτελεί δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη και παράλληλα να εξυπηρετεί τις άγονες γραμμές που έχει πάρει το «Θεόφιλος». Το νέο πλοίο αναμένεται να μπει σε κυκλοφορία σε τρία χρόνια, αφού τότε υποχρεούται η ΝΕΛ να αντικαταστήσει το «Θεόφιλος». Πως θα γίνει να προλαβαίνει να εξυπηρετεί γραμμή Χίου Μυτιλήνης αλλά και την άγονη του Θεόφιλου, δε ξέρω αλλά εμένα δε μου βγαίνουν τα ωράρια Παράπονα εκφράστηκαν επειδή η ΝΕΛ έως σήμερα δεν έχει πληρώσει τους τόκους που αντιστοιχούν στο ομολογιακό δάνειο. Αρκετά ήταν τα παράπονα για μειωμένο προσωπικό στα πλοία, για χαμηλού επιπέδου υπηρεσίες και για ελλιπή φροντίδα των πλοίων.
kyr1 Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 Όλα καλά και άγια αυτά που λέει ο Βεντούρης, αλλά περισσότερο μου μοιάζουν με ευχολόγια παρά οτιδήποτε άλλο, και μακάρι να βγω ψεύτης...άρα η αντικατάσταση του Τεό προβλέπεται σε 3 χρόνια έτσι;;αν υπάρχει βέβαια ΝΕΛ σε 3 χρόνια... όσο για την κίνηση στην άγονη δε λέω, σαφέστατα και η εταιρεία τσεπώνει τις επιδοτήσεις και επιβιώνει, όμως μέχρι πόσο;;αυτά είνα ημίμετρα φοβάμαι...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Η NEL LINES ανακοινώνει την πρόθεση της να συμμετάσχει στους μειοδοτικούς διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές που έχουν προκηρυχθεί από το Υπουργείο.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 21, 2009 Posted August 21, 2009 Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. (NEL LINES) ανακοινώνει την πρόθεσή της να συμμετάσχει στον μειοδοτικό διαγωνισμό που προκήρυξε το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΤΜΗΜΑ Β δυνάμει της με αριθμ. πρωτ. 3327.1/51/09/10-07-2009 Προκήρυξης με θέμα "Προκήρυξη και Επανάληψη Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Διάρκειας μέχρι δώδεκα (12) ετών" που θα διεξαχθεί στις 07-09-2009, ημέρα Δευτέρα και ώρα 10:00. Λετε να καταθεσει φακελο με το Red Sea II?? Μήπως αντί για Πορτογαλικά μάθει τίποτα «Θρακιώτικα»?? Γιατί έχω την εντύπωση ότι η ΝΕΛ θα καταθέσει φάκελο για την άγονη της Αλεξανδρούπολης Σαμοθράκης με το Red Sea II στο διαγωνισμό της 7 Σεπτεμβρίου για τις άγονες γραμμές?? Δηλαδή στη μοναδική γραμμή που έχει μείνει πλοίο της ΣΑΟΣ??
coyote Posted September 7, 2009 Posted September 7, 2009 Ένα νέο σενάριο φέρει τη ΝΕΛ να τελεί άπο το τέλος Οκτωβρίου υπώ τη διαχείρηση της ΑΝΕΚ......Άντε να δούμε......... Μήπως αντί για Πορτογαλικά μάθει τίποτα «Θρακιώτικα»?? Έγω πάλι άκουσα πως το Red Sea II μπορεί να αντικαταστήσει το Αίολος Κεντέρης 1 στην άγονη Κυκλάδων.
Orestis Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Νομίζω πως η χθεσινή είδηση του polmyt θα επιβεβαιωθεί περίτρανα. Οι υπογραφές μπορεί να έχουν πέσει ήδη και το ποσοστό του Απ. Βεντούρη στη ΝΕΛ, να περνάει στα χέρια της Millennium, της βασικότερης πιστώτριας τράπεζας της εταιρείας.
Neptune Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Για ξενο fund σε ακτοπλοικη λεει το marinews. Για να δουμε την ανακοινωση που οπως λεει δεν αργει
Neptune Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Για να δουμε τι λεει το Marinews σε update που εβγαλε τωρα Ο Απόστολος Βεντούρης πούλησε το μετοχικό του πακέτο σε ξένο θεσμικό fund το οποίο θα αναλάβει και το management της ετιαρείας.Ο Απ.Βεντούρης είχε περίπου το 20% και τώρα το ποσοστό του έπεσε κάτω από το 5%.Οι άλλοι μέτοχι της νΕΛ είναι η τράπεζα Μιλένιουμ με περίπου 9% και η εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, MFGlobal. Ο Απ.Βεντούρης δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις. Η ΝΕΛ εξέδωσε, πριν από λίγο πριν τις 19.00 την ακόλουθη ανακοίνωση: <Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. γνωστοποιεί, σύμφωνα με τον Ν.3556/2007 και σε συνδυασμό με το άρθρο 11 της απόφασης 1/434/3.7.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, δυνάμει αντίστοιχης ενημέρωσης που έλαβε η Εκδότρια και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς από τον κ. Απόστολο Βεντούρη, ότι, σήμερα 18 Σεπτεμβρίου 2009, η εταιρεία Edgewater Holdings Inc., αλλοδαπή εταιρεία συμφερόντων του Αντιπροέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της Εταιρείας (Υπόχρεο Πρόσωπο με βάση το άρθρο 13 του Ν.3340/2005), κ. Απόστολου Βεντούρη , προέβη στην πώληση 28.374.285 (είκοσι οκτώ εκατομμυρίων τριακοσίων εβδομήντα τεσσάρων χιλιάδων και διακοσίων ογδόντα πέντε) μετοχών έκδοσης της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε., ήτοι 19,98% της εταιρείας, συνολικής αξίας Ευρώ 14.963.066,81 (δέκα τέσσερα εκατομμύρια εννιακόσιες εξήντα τρεις χιλιάδες εξήντα έξι ευρώ και ογδόντα ένα λεπτά), με συνέπεια το άμεσο και έμμεσο ποσοστό συμμετοχής του κ. Βεντούρη στο μετοχικό κεφάλαιο και στα δικαιώματα ψήφου της ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε. να εμφανίσει μεταβολή ανώτερη του 3% και, συγκεκριμένα, να κατέλθει κάτω του 5%>.
gtogias Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Άντε να δούμε τώρα ποιος είναι ο εντολέας του επενδυτικού κεφαλαίου.
Orestis Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 H εταιρεία ANTELOPE SHIPPING INC. είναι αλλοδαπή εταιρεία συμφερόντων του ΜΙΛΤΙΑΔΗ – ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΓΓΕΡ του Αντωνίου, το γένος Μ. Λαιμού, ενώ η εταιρεία απέκτησε νέο Διοικητικό Σύμβούλιο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Καλά όλα αυτά τα τυπικά, αλλά ο κος Βάγγερ ποιός είναι? Αγόρασε/ανέλαβε την εταιρεία για δικό του λογαριασμό ή ως εκπρόσωπος άλλων?
margaritis24 Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 ενας κυκλος εκλεισε κ ενας αλλος ανοιγει για την παλια βασιλισσα του βορειου αιγαιου!!!τα πολλα λαθη εφεραν την κατασταση εδω που δεν παει πιο κατω...μια μικρη αποτιμηση παντως της εποχης βεντουρη ειναι οτι καταφερε να υποτιμηση την εταιρια (κατα εμε)κ να χασει τα πρωτια στο β.αιγαιο... κ το απιστευτο βεβαια με το παναγια τηνου κ χαζοβιωτισα που με ενα κουβα πετρελαιο δεν βγαινουν στην αγονη καταφεραμε κ βαλαμε τους αιολους με τους 4 τονους την ωρα που εχουν καλυτερα εσοδα!!!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now