Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Επεσε την περασμενη εβδομαδα στα χερια μου το διαφημιστικο φυλλαδιο της εταιρειας για το 2007, οπως επισης επεσε και το ματι μου στην μεγαλη διαφημιστικη πινακιδα με το Αιολος Κεντερης Ι που βρισκεται πανω απο το κεντρικο πρακτορειο της ΝΕΛ στου Τζελεπη. Κοινος τοπος? Η αναφορα του ονοματος ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ με μεγααααλα γραμματα και στις δυο περιπτωσεις, ακολουθουμενα απο ενα τοσο δα, μικρουτσικο, Ι και ΙΙ που πρεπει να παρατηρησεις πολυ καλα ωστε να το διαβασεις. Ειπαμε να εκμεταλλευθουμε το οποιο brand name του -εν Safaga λουομενου- μεγαλου Κεντερη, αλλα μηπως αυτου του ειδους η διαφημιση κινδυνευει να χαρακτηριστει και καπως αλλοιως?

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σε συνέχεια διάφορων οικονομικών πληροφοριών, η αμοιβή της Β Διαχειριστικής από τη ΝΕΛ για το 2006 για τη δουλειά που έκανε ήταν €600,000.

Και σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε τις αμοιβές του Βεντούρη λόγω της θέσης του στο Διοικητικό συμβούλιο.

Posted
;) Συγνώμη αλλά πρώτον ο Α. Βεντούρης δεν είναι ιδιοκτήτης της Β διαχειριστικής (ώστε να προστίθενται οι αμοιβές) αλλά ακόμα και αν ήταν, τα δύο αυτά ποσά είναι άσχετα μεταξύ τους.
Posted

Aυτές οι €600.000 να είναι άραγε ποσοστό επί των πωλήσεων ή ένα εκ των προτέρων καθορισμένο ποσόν (fixed sum) ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων?

Posted

Χωρίς να είμαι βέβαιος νομίζω πως η Β είναι ιδιοκτησιας της οικογένειας Βεντούρη. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω. Τώρα αν κρίνω από το στρογγυλό του ποσού μάλλον η πληρωμή είναι lump sum - fixed και οχι ποσοστό.

Posted

Η NEL LINES ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό ότι η θυγατρική της εταιρεία, ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε. με τα πλοία της Ε/Γ – Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ και Ε/Γ – Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ ανακηρύχθηκε μειοδότης στον ανοικτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό του Υπουργείου Αιγαίου που διενεργήθηκε την 16η Μαρτίου 2007 για την εξυπηρέτηση δρομολογίων άγονων γραμμών στην ευρύτερη περιοχή των Κυκλάδων.

Ο παραπάνω διαγωνισμός αναφέρεται στη περίοδο από 01/05/2007 έως 31/10/2008 και τα προβλεπόμενα έσοδα από επιδοτήσεις με βάση τα προγραμματισμένα δρομολόγια προσδοκάται να ανέλθουν σε 4 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2007 και 5 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2008.

Posted

Δε 7/5/2007

Η NEL LINES ενημερώνει ότι θέλοντας να ικανοποιήσει το αίτημα τοπικών παραγόντων Χίου-Μυτιλήνης πραγματοποιεί προσέγγιση στην Τήνο για τις ημέρες 26/5/2007 και 27/05/2007 το δρομολόγιο θα εκτελεστεί ως εξής :

ΣΑΒΒΑΤΟ 26/5/2007 ΚΥΡΙΑΚΗ 27/05/2007 ΔΕΥΤΕΡΑ 28/05/2007

ΛΙΜ. ΑΦΙΞ. ΑΝΑΧ. ΛΙΜ. ΑΦΙΞ. ΑΝΑΧ. ΛΙΜ. ΑΦΙΞ. ΑΝΑΧ.

ΧΙΟΣ 03:30 04:00 ΤΗΝΟΣ 05:10 05:20 ΤΗΝΟΣ 00:30

ΜΥΤΙΛ. 07:00 21:00 ΠΕΙΡ. 10:20 19:00 ΧΙΟΣ 04:40 05:10

Πηγη www.chiosnews.gr

ΥΓ Τωρα οποιος καταλαβαινει τα δρομολογια ας μου τα εξηγησει κ μενα...:D Εψαξα κ στο site της NEL αλλα δεν υπαρχει σαν ειδηση..

  • 2 weeks later...
Posted

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση με πληθώρα στοιχείων και προβλέψεων για το 2007, έγινε σήμερα από τη Διοίκηση της εταιρίας προς τους αναλυτές των χρηματιστηριακών εταιριών.

Posted

Δεν ήταν η σημερινή μέρα η καταλληλότερη για τα δύο στελέχη της ΝΕΛ, που έκαναν την Παρασκευή την παρουσίαση σχετικά με τα αποτελέσματα και τις προοπτικές της εταιρίας, να προβούν σε πωλήσεις μετοχών. Όχι βέβαια πως δεν είναι αναφαίρετο δικαίωμα τους, απλά μου φάνηκε λίγο άκομψο.

Edit: Οι πωλήσεις συνεχίζονται :D

  • 2 weeks later...
Posted

Σε Γενική Συνέλευση καλούνται οι μέτοχοι της εταιρίας. Από τα θέματα που ξεχωρίζουν, είναι η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου (με κεφαλαιοποίηση αποθεματικού από έκδοση μετοχών υπέρ το άρτιο) καθώς και η θέσπιση νέου προγράμματος stock option για τα μέλη του ΔΣ και τα στελέχη της εταιρίας.

Posted

Κυκλοφόρησε το περιοδικό της ΝΕΛ sea breeze με συνέντευξη του Κεντέρη και φωτογράφιση του μέσα στο Μυτιληνάκι παρακαλώ

Αξίζει να αναφέρω πως γράφεται στο πρόλογο ότι αν η ΝΕΛ αποκτήσει και άλλα πλοία θα τα συνδέσει και αυτά με το όνομα του ολυμπιονίκη(πως θα ακουγόταν ένα συμβατικό με το όνομα Αίολος Κεντέρης ιιι?)

Και επειδή αναφέρθηκε απο τον νηρέα αν δε κάνω λάθος ότι οι διαφημίσεις της ΝΕΛ μοιάζουν με διαφημήσεις των Glou να πώ ότι κάτω απο της ολοσέλιδες φωτοφραφίες του Κιντέρ υπάρχουν ψιλά γράματα στα οποία διαβάζουμε Κουστούμι και πουκάμισο Glou collection γραβάτα και ζώνη Glou ποσέτ

Γενικότερα καλή δουλειά θα το έλεγα έχει και μια φώτογραφία του ΑΙΟΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ 1 φοβερή και τρομέρη μα που τη βρήκαν οι άτοιμοι?

Posted

Kαλά, μόνο εγώ θυμάμαι τι γινόταν με τον Κεντέρη παραμονές των Ολυμπιακών Αγώνων??? Εντάξει, τον τιμήσε η ΝΕΛ τον Κεντέρη, στο όνομά του δημιούργησε ένα ισχυρό brand name για τα ταχύπλοά της, αλλά να συνεχίσει να ονομάζει τα πλοία της έτσι?

Καταλαβαίνω ότι η εποχή θέλει αυτού του είδους τα ονόματα στα πλοία, αλλά αναρωτιέμαι αν το συγκεκριμένο είναι σωστό...

Posted

Κι εσύ το θυμάσαι και ακόμα 70.000 κόσμος που 5 μέρες αργότερα φώναζαν "Κεντέρης" επί 5 λεπτά στο ΟΑΚΑ! ;)

Μια χαρά κάνει η ΝΕΛ και ονομάζει έτσι τα πλοία της.

Posted

Κανείς δεν θα κρατήσει τις μετοχές του? :D:(

Σε καλή μεριά πάντως, δεν είναι άσχημα να παίρνεις μετοχές 0,54€ τον Ιανουάριο και να πουλάς 1,33€ τον Ιούνιο.

Posted

ρε παιδια εμενα δεν μου το βγαζετε απο το μυαλο οτι κατι παιζεται πισω απο αυτες τις συνεχεις πωλησεις απο την ομαδα του Βεντουρη.Δεν ξερω τι μια κατι ταξιδακια στην Αραβια την αλλη κατι φημες για σχημα με την ΑΝΕΚ, συν τους μεγαλους ογκους που κανει η μετοχη σε καθε συνεδριαση μου δινουν την αισθηση οτι κατι γινεται παρασκηνιακα.

Posted

Ελπιζω Neptune να μην εννοεις σαν αντικαταστατες του ΘΕΟΦΙΛΟΥ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ τα SIREN/POLARIS που ειχαν ακουστει παλιοτερα...:D

Posted

Ε δεν ειναι λογικο να φυγει ενα βαπορι απο μια γραμμη που κουβαλαει 140 φορτηγα και να ερθει σε μια που θα βαλει μεχρι 50 το πολυ. Και απο χωρους και απο ταχυτητα δεν ειναι καλυτερα απο τα υπαρχοντα. Δε νομιζω να γινει κατι τετοιο.

Posted
θα διαρρευσουμε και φημες οτι παμε να εξαγορασουμε και τη HSW και ολα ειναι ΟΚ,

επειδη το ξαναδαμε και εδω μεσα τελευταια (δε θυμαμαι που να το βαλω quote), εχω να πω οτι αυτο μου θυμιζει την ταινια το Ποντικι που Βρυχαται. σε καποιο ευρωπαϊκο κρατιδιο επικρατει φτωχια και ανεχεια. ο ηγεμονας και η αυλη του καταστρωνουν ενα σχεδιο σωτηριας: θα εισβαλλουν στις ΗΠΑ, θα χασουν, θα τους καταλαβουν οι Αμερικανοι και θα κανουν εκει επενδυσεις και θα πλουτισουν ολοι. ενα αποσπασμα του (μεσαιωνικου επιπεδου) στρατου του κρατιδιου, φτανει στη Νεα Υορκη, τη μερα που γινεται καποια ασκηση εκκενωσης ή κατι τετοιο τελος παντων (κοινως ειχαν σοβαροτερα πραγματα να ασχοληθουν), οι τυποι νομιζουν οτι οι yankees τους φοβηθηκαν και γυρνανε πισω στο μικροσκοπικο κρατιδιο λεγοντας οτι νικησαν. οσοι θελετε τη συνεχεια ειτε παρτε το DVD, ειτε αναμεινατε τις εξελιξεις στην ακτοπλοΐα;)

Posted

Μετά και από τα μαντάτα για την άλωση του Χάνδακα, πιστεύω ότι είναι πλέον μονόδρομος η πρόσδεση της ΝΕΛ (με τον ένα ή τον άλλο τρόπο) στο άρμα της ΑΝΕΚ κλπ., αν δεν ήδη... Χωρίς, βεβαίως, να αποκλείεται και καμιά άλλη μεγάλη έκπληξη...εξάλλου είναι ο μήνας των εκπλήξεων (Grimaldi στην ΑΝΕΚ. Λασκαρίδης στις Μινωικές). Πάντως, πιστεύω ότι μόνη της πλέον δεν μπορεί να πορευθεί στο νέο τοπίο!

Posted

Βρε παιδιά...σκεφθείτε και την περίπτωση να εμφανισθεί ο Λασκαρίδης με κανένα σοβαρό ποσοστό στη ΝΕΛ...και να κάνουμε καινούριο συκώτι...με αυτά που θα επακολουθήσουν? :D ...στην αρχή βέβαια, γιατί μετά...:eek:

Κάτι τέτοιο πήρε το μάτι μου...και με την φόρα που έχει πάρει αυτός τίποτε δεν αποκλείεται! :D

Posted

Τι να αγορασει απο τη ΝΕΛ ρε παιδια ο Λασκαριδης? Το Θεοφιλο και το Χοζοβιωτισσα? Το μοναδικο ελκυστικο στην ΝΕΛ ειναι ισως το γεγονος οτι προκειται για μια εισηγμενη εταιρεια που θα μπορουσε υπο προυποθεσεις να χρησιμοποιηθει σαν οχημα για αλλες δουλειες. Φανταζεστε να διπλωνε το Νησος Μυκονος στη γραμμη Χιου και Μυτιληνης, ποση ζωη να ειχε η ΝΕΛ σε μια τετοια περιπτωση? Προφανως και δεν μπορουμε να σκεφθουμε οπως ο Λασκαριδης αλλα δεν μου ακουγεται πολυ πιθανο το να μπλεξει στη ΝΕΛ. Σιγουρο ειναι μονο το γεγονος οτι με τον ενα η τον αλλο τροπο ο Αποστολος Βαβυλης πρεπει να βρει τροπο να ανανεωσει το συμβατικο του στολο με χαρακτηρα ανταγωνιστικο προς το Νησος Μυκονος η οποιο αλλο συμβατικο βαλει η HSW στη γραμμη.

Posted

Η εταιρία μέχρι και χθες παρουσίαζε με απόλυτη βεβαιότητα πως διεκδικεί με αξιώσεις την αγορά της HSW. Η απόκτηση του 33,3% της εταιρίας, παρουσιαζόταν ως πρωταρχικός στρατηγικός στόχος, ενώ σε πρόσφατη συνέντευξη ο Α. Βεντούρης δήλωσε πως δεν υπάρχει εναλλακτικό σενάριο, καθώς η κίνηση αυτή θα ολοκληρωθεί.

Κατά την εκτίμηση μου, στη ΝΕΛ γνώριζαν πως αυτό είναι ανέφικτο, αλλά υπολόγιζαν πως το ξεκαθάρισμα θα αργούσε να γίνει και έτσι θα είχαν χρόνο να αφήσουν αυτό το σενάριο να πλανάται.

Από χθες, που το σενάριο έπαψε να είναι βιώσιμο, προσπαθούν να βρουν άλλα σωσίβια. Έτσι κυκλοφόρησε ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ενώ γίνονται και νύξεις για προσκόλληση στο νέο σχήμα ΑΝΕΚ – Grimaldi.

Γιατί όμως το νέο αυτό σχήμα να ενδιαφερθεί για τη ΝΕΛ; Για το ισχυρό brand name ή για το στόλο της; :eek:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...