Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Το μόνο καλό με όλη αυτήν την μυστικοπάθεια που υπάρχει με την νέα διοίκηση είναι ότι οι σοβαρές εταιρείες και επιχειρηματίες έτσι πρέπει να ενεργούν. Επί Βεντούρη και τι δεν είχαμε ακούσει. Ακόμα και εικονικές πωλήσεις πλοίων είδαμε (τα Κεντέρης με την περιβόητη ανακοίνωση - πώληση ΠΟΤΕ δεν πουλήθηκαν καθώς ήταν πάντα στο νηολόγιο Μυτιλήνης και ούτε υπήρξε κάποια αλλαγή σε αυτό) Αν είναι να κινηθούν για αγορά πλοίου θα το μάθουμε μόνο αν αγοραστεί τελικά νομίζω και αυτό είναι το σωστό.

Ως για το αν αγοράσει ένα από αυτά, που θα μπει? Μόνο Χίο - Μυτιλήνη το βλέπω. Και ταχύτητα που έχουν (22 μίλια πες) είναι παραπανίσια για την άγονη, ούτε χρειάζεσαι τόσο μεγάλο πλοίο. Δεν γεμίζει ποτέ, ο ΤΕΟ πάει και έρχεται άδειος, νομίζεις ότι είσαι μόνος σου στο καράβι.

Ένα από τα μικρά, (πχ Κεντέρης) δεν θα μπορούσε να δουλέψει στην άγονη? Επίσης το Ταξιάρχης δεν πρέπει να αλλαχτεί?

Απλά επειδή ζούμε και στην Ελλάδα, μην το βλέπετε απίθανο να είναι ο ΤΕΟ για καμιά 10αριά χρόνια ακόμα στη γραμμή... Αν και θα μου άρεσε να έβλεπα τον Θεόφιλο Ικαρία - Σάμο καθώς ως δεύτερο καράβι πιστεύω ότι ταιριάζει στην γραμμή και θα βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στα λιμάνια της Ικαρίας ο ΤΕΟ θα δεινοπαθήσει.Τόσο σε Εύδηλο όσο και σε Άγιο η κατάσταση θα είναι δραματική γι αυτό και πιθανότατα μετά τα 6αρια να σφυράει τρεις και να την κάνει.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ σηκώνει για 10 μήνες την κίνηση της γραμμής εύκολα.Το δίμηνο του καλοκαιριού θέλει βοήθειες.

Πάντως βλέποντας αυτά τα βαπόρια δεν λέω ότι είναι άσχημα ούτε ότι δεν κάνουν.Απλά αν αγοραστεί κάποιο από αυτά θα είναι μια επένδυσει με μικρό βάθος χρόνου. Δεν θα είναι όπως η δρομολόγηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ το 1992.

Και σίγουρα σε σχέση με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, θα υστερεί εκ των προτέρων σε ταχύτητα κι ηλικία άρα και πάλι με την προσθήκη ενός τέτοιου πλοίου η ΝΕΛ δεν θα είναι ο βασικός παίκτης.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω ότι για τα μικρά λιμάνια ένα τόσο μεγάλο πλοίο δεν ξέρω όχι μόνο αν θα τα καταφέρει αλλά και αν είναι απαραίτητο. Τώρα όσον αφορά τα-υποτιθέμενα-νέα πλοια θεωρώ ότι μονάχα για το πιο νέο απ όλα θα αξίζει τον κόπο. Ναυπηγηθέν το '89 έχει περίπου μια 20ετια μπροστά του που δεν είναι κι άσχημα. Άσε που -μεταξύ μας-είναι και το πιο όμορφο!!!:-) Δρόμο καλό έχει, μεταφορική ικανότηττα απ ότι φαίνεται καλή, γιατί όχι; Έπειτα όσον αφορά στο Νήσος Χίος, ναι είναι ένα καλό σκαρί, ναι πάει σφαίρα, αλλά προσωπικά μιλώντας-αν και δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος- για να πάω στη Λέσβο δεν το προτιμώ για τον πολύ απλό λόγο ότι οι ώρες είναι πολλές για να βρίσκομαι σε μια καρέκλα, λίγες για καμπίνα (αν και οι καμπίνες είναι αλμυρούτσικες απ ότι θυμάμαι)Το δοκίμασα ελάχιστες φορές τότε που ακόμα έκανε Χίο - Μυτιλήνη και άλλη μία στο γύρο των ελληνικών νήσων σε 9 ώρες-μην πω και παραπάνω- (μέχρι να καταλήξουμε στον Πειραιά) και δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα απ τη χαρά μου. Προσωπικά δηλαδή προτιμώ το Μυτιλήνη (μακράν) ή το Λισσός , ή τον ΤΕΟ και ας κάνω 12-13 ώρες. Θα έχω όμως το κρεβάτι μου και θα ρίξω έναν υπνάκο. Από κει και έπειτα και ένα πιο γρηγορο καράβι να έρθει στη γραμμή και να κάνει ας πούμε 10-11 ώρες, με μια σωστή κατανομή δρομολογίων και με σωστό ωράριο δε βλέπω το λόγο γιατί να μην μπορεί να ανταγωνιστεί πχ το Ν. Χίος. Επειδή είναι νεότευκτο; λίγοι -πλην των καραβολατρων βεβαίως βεβαίως- τα προσέχουν αυτα πιστεύω. Αρκεί βέβαια και όποιο "καινούριο"ή μη έρθει να μην είναι σαπάκι. Αυτή καθ αυτή η ηλικία των βαποριών της ΝΕΛ δεν ξέρω αν τελικά παίζει σπουδαίο ρόλο στην προτίμηση του κόσμου. Η αξιοπιστία της όμως (ή για την ακρίβεια το έλλειμα αυτής) συντελέι τα μέγιστα. Με τούτα και με κείνα ο ΤΕΟ θεωρήθηκε "οκνό" και μετά το δυστύχημα κιόλας άστα να πάνε, πόσοι είναι αυτοί που λένε "ούτε γράμμα δε στέλνω" ... Μόνο το Μυτιλήνη στέκει αγέρωχο τόσο χρόνια, γι αυτό και νομίζω ουδείς ή εστω ελάχιστοι παραπονιούνται γι αυτό. Το ζήτημα είναι πως ότι είναι να γίνει πρέπει να γίνει γρήγορα γιατί τα περιθώρια χρόνου στενεύουν. 36 ετών η Μυτιληνάρα, έστω και με 19 μίλια δρόμο, πόσο να αντέξει;;ΤΕΟ και ΤΑΞΜΑΝ (αλήθεια αυτός καμιά επισκευή;;;;;;) στα 35 kai 34 αντίστοιχα, χρειάζονται κεφάλαια για να αντικατασταθούν, και όλα μαζί το βρίσκω ελαφρώς αδύνατο, εκτός κι αν οι Αίολοι παίξουν-ειρήσθω εν παρόδω- καποιο ρόλο . Είμαι περίεργος να δω πως θα τα βγάλει πέρα η ΝΕΛ. Πάντως ό,τι είναι να γίνει πρέπει να γίνει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος πιστεύω...

Link to comment
Share on other sites

Για να δώσω ένα παραδειγματάκι τι συμβαίνει όταν έχεις ένα νεότευκτο.Την προπερασμένη δευτέρα είχα κατεβάσει στο ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ συγγενικό μου πρόσωπο να φύγει για την Σύρο.Το βαπόρι ήταν φουλ πρωτόκολλο το γκαράζ γεμάτο κι απέναντι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ που θα έφευγε σε μισή ώρα η κίνησή του ήταν να την κλαίνε οι ρέγγες.Προφανώς όλοι αυτοί δεν ήξεραν αν είναι νεότευκτο, αλλά ήξεραν ότι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είναι ένα σύγχρονο, πολυτελές πλοίο και γρήγορο.

Τώρα η ΝΕΛ στην γραμμή αυτή είναι πλέον ο τρίτος παίκτης και βέβαια δεν μπορεί να κάνει και πολλά.Μπορεί να πάει να φέρει πλοίο του 89 που ύπο άλλες συνθήκες θα ήταν καλό.Όμως επειδή ΑΝΕΚ και HSW είναι πανίσχυρες μπορεί να βάλει η μεν πχ το ΑΡΙΑΔΝΗ κι η δε κατευθείαν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για Χίο Μυτιλήνη κι επένδυση της ΝΕΛ να πάει για βρούβες.

Καλώς ή κακώς η ΝΕΛ είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο να αποκτήσει τα σκήπτρα στην γραμμή με την δεδομένη οικονομνική κατάσταση στην οποία βρίσκεται.

Link to comment
Share on other sites

Κατ ουσία δεν νομίζω ότι έχουμε πολύ διαφορετικές απόψεις ;-) Συμφωνώ επίσης ότι η ΝΕΛ είνια με την πλάτη στον τοίχο. Για μένα όμως περισσότερο ρόλο παίζει η αξιοπιστία και το όνομα της εταιρείας. Βέβαια πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και την εποχή που διανύουμε όπου η κίνηση είναι έτσι κι αλλιως μειωμένη σε σχέση με το καλοκαίρι. Πάντως και το Λισσός είναι της κλάσης του Μυτιλήνη αλλά από κίνηση δεν γνωρίζω αν πηγαίνει κι άσχημα. Αυτό όμως που ξέρω είναι ότι η εταιρεία έχτισε μεθοδικά ένα προφίλ αξιοπιστίας και καλού service, κάτι που στη ΝΕΛ έχει χαθεί σε μεγάλο βαθμό εδώ και καιρό. Όμοίως και η Hellenic με το Ν Χίος ή με το Ν Μύκονος που έκανε τη διαφορά στην αρχή, έχτισε ένα προφιλ και τώρα έχει αποκτήσει βάσεις στη γραμμή. Η ΝΕΛ αντίθετα, ενώ είχε ισχυρές βάσεις, φρόντισε αυτό το προφιλ να το αποδομήσει, από τη μια μεν αρνούμενη πεισματικά να προχωρήσει στη νέα εποχή σε ό,τι αφορά εξυπηρέτηση επιβατών-κοινού, κράτησε και τα ίδια βαπόρια χωρίς τουλάχιστον να επενδύσει στην αξιοπιστία ορισμένων από αυτα (ΝΤΙΝ ΝΤΑΝ ΤΕΟ :-0 ) και από την άλλη προχώρησε σε μια πανθομολογούμενα αποτυχημένη -για να μην πω επιπόλαιη- αγορά πλοίων, τα οποία τελικά και πήρε, και πλήρωσε αδρά (λογικό) και δεν τα χρησιμοποιεί (για όποιους λόγους,το αποτέλεσμα μετράει) στη γραμμή που την καθιέρωσε, ενδεχομένως δε ψάχνει και τρόπους να ξεφορτωθεί τουλάχιστον ενα απο αυτά...Ακολούθησε δηλαδή μια εντελώς αντίστροφη πορεία από τις άλλες εταιρείες. Τι να πούμε, ο καιρός θα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

Από ότι έχει δείξει η ιστορία όλες σχεδόν οι εταιρείες έχουν το ζενίθ και το ναδίρ.Κι η ΝΕΛ έζησε το ζενίθ με την αγορά του ΘΕΟΦΙΛΟΣ και την δρομολόγησή του μέχρι και το 2000.Από εκεί και πέρα έγιναν εγκλήματα ΄'οπως η αγορά των ΑΙΟΛΩΝ κι άρχισε να πέρνει την κάτω βόλτα κι έτσι έφτασε στο ναδίρ.

Και πιστεύω ότι αν δεν διατηρούσε καλές σχέσεις με τον όμιλο Sea Star θα ήταν ήδη εκτός γραμμής.Γιατί ο όμιλος έχει τον τρόπο και την οικονομική δύναμη να γονατίσει έναν πιο αδύναμο ανταγωνιστή.

Η ΗSW έχει πλέον πανίσχυρο brand name, έχει νεότευκτο, είναι συνεπής σε δρομολόγια κι ωράρια...πολλά και δυνατά χαρτιά που η ΝΕΛ δεν μπορεί να τα αποκτήσει με την υπάρχουσα κατάσταση. Έχει 3 πλοία +/- 35 ετών και με την οικονομική επιφάνεια που έχει πλέον είναι απίθανο να μπορέσει να τα αντικαταστήσει με ισόποσες και αξιόλογες μονάδες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ας πούμε και κάνα νέο γύρω από τισ φήμες και τα γεγονότα που έγιναν τον τελευταίο καιρό.

από κάποιον πληροφοριοδότη μου μέσα από την εταιρία, άκουσα τα εξής:

1) Άνθρωποι της εταιρίας είδαν 4 πλοία στη Γαλλία τα οποία και πωλούνται από την SNCM. Πρόκειται για τα ILE DE BEAUTE,CORSE,MEDITERRANEE, καθώς και ένα ΡΟ-ΡΟ, μάλλον το MONTE CINTO. Τα πρώτα δυο κρίθηκαν ως "ΘΕΟΦΙΛΟΣ" , ίσως και χειρότερα. Το ΡΟ-ΡΟ δεν συζητιέται καν, ενώ ο "ΚΑΖΑΝΟΒΑΣ" αν και τους άρεσε παρισσότερο, είναι και το πιο ακριβό. Δεν είναι όμως καθόλου απίθανο να έρθει προς εμάς.:rolleyes:

2) Επιβεβαιώθηκε η ναύλωση του AQUA JEWEL για να αντικαταστήσει τον Αίολο τον 1, με πιθανότητα αγοράς, κάτι που μπορεί να ξέρετε ήδη.;)

3) Με ναύλωση μέχρι νεοτέρας θα φύγει το Αιολάκι το 1, αν και θεωρείται βέβαιη η πώλησή του στους Γάλλους.:(

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι ασχετο; με τις γαλλικες τραπεζες που ειχαν χρηματοδοτησει την αγορα των αιολων εχει ξεμπλεξει η ΝΕΛ; πολυ πιθανον να το εχουμε αναφερει παλιοτερα αλλα δεν θυμαμαι ουτε βρηκα κατι οσο εψαξα. ρωταω γιατι πολυ με παραξενευει αυτη η ελληνογαλικη φιλια

ΥΓ: η ιδια απορια και για τις οφειλες προς το νατ

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση, τι εννοούμε άραγε λέγοντας ότι τα δυο πρώτα ile de beaute; + corse κρίθηκαν ως Θεόφιλος;;;;;;

Πάντως το τρίτο λογικά είναι και καλύτερο, για να δούμε για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Ως Θεόφιλος?

Μα φυσικά πανέμορφα και αρχοντικά καράβια :D Πέρα από την πλάκα και της προσωπικής μου λατρείας, υποθέτω ότι κρίθηκαν ιδιαίτερα παλιομοδίτικα μέσα και ξεπερασμένα?

btw, παρατηρώντας την κίνηση του Μυτιλήνη τον τελευταίο καιρό δεν θα έλεγε κανείς ότι δεν έχει κίνηση. Από επιβάτες κανονικά (400 άτομα σήμερα για Χιο), αλλά το γκαράζ χτυπάει πάνω από 80% πληρότητα, σήμερα ήταν γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη και με άφιξη 15:35. Εντυπωσιακό αν σκεφτούμε ότι είναι και ο Αρχάγγελος τις ίδιες μέρες..

p.s. Οι άνθρωποι που κατάστρεψαν την εταιρεία, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την μη τουριστική ανάπτυξη των δύο, αναρωτιέμαι πως δεν ντρέποντε να κυκλοφορούν έξω...

Link to comment
Share on other sites

Μακαρ να ερθει το MEDITERRANÉE αλλα το θεμα ειναι οτι αυτη τι στιγμη ακομα και αυτο ειναι υπερβαση για τα οικονομικα της ΝΕΛ.

Βεβαια εχει να κανει και για ποση διαφορα χρηματων μιλαμε γιατι αν μιλαμε για μικρη διαφορα αναμεσα στα δυο βαπορια σιγουρα θα ειναι καλυτερα να παρουν το νεοτερο που θα μεινει θεωρητικα μερικα χρονια παραπανω.

Οπως και να χει ειναι η πρωτη φορα μετα απο χρονια που βλεπω την εταιρεια να κανει λογικες κινησεις.Αντε να φυγουν αν γινεται σιγα σιγα και τα ταχυπλοα μπας και ξαναβρει το δρομο της

Οι άνθρωποι που κατάστρεψαν την εταιρεία, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την μη τουριστική ανάπτυξη των δύο, αναρωτιέμαι πως δεν ντρέποντε να κυκλοφορούν έξω...

Φιλε polman πλακα κανεις φανταζομαι.Για ποια ντροπη μιλαμε.Σκεψου μονο οτι ο ενας απο τα τοτε μεγαλα κεφαλια της εταιρειας ο ενας ξαναγυρισε και ο αλλος επανεξελεγει πανυγηρικα δημαρχος Μυτιληνης.

Link to comment
Share on other sites

...Άρα για να υπάρχει ντροπή πρέπει να υπάρχει και κρίση...και γνώση...και συναίσθηση...αφού τον εκλέξαμε δήμαρχο Μυτιλήνης είμαστε άξιοι της μοίρας μας ελαφρώς!Ομοίως και γι αυτόν που επέστρεψε!Αφού τον δέχτηκε η εταιρεία πίσω αυτός γιατί να μην ξαναπάει, κορόιδο είναι;;αλλά ξέχασα!Προφανώς και δεν φταίνε αυτοί, άλλοι πήραν τις αποφάσεις κλπ, αυτοί δεν είχαν καμιά προσωπική ανάμιξη κλπ κλπ, τα ξέρουμε τα ελληνικά σύνδρομα πια!:mad:ποτέ κανείς δε φταιει, κάποιος άλλος τα έκανε...

Δε συνεχιζω άλλο γιατι είμαι εκτός θέματος...MEDITERANEE και ξερό ψωμί!!είπα και ελάλλησα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D

Link to comment
Share on other sites

κρίθηκαν ιδιαίτερα παλιομοδίτικα μέσα και ξεπερασμένα?

Aυτό ακριβώς ενοούσα;)..........Επίσης θεωρούν πως δεν είναι για πολλή καιρό ακόμα αξιοποιήσημα και ανταγωνίσιμα.

Πάντως, βρε παιδία, λίγο υπερβολικό για την γραμμη δεν είνα:confused:ι...... Λέω γω τώρα, μήπως πηγαινοέρχεται τζάμπα.....:confused:

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι είχαμε πει εδώ ... είχαν ρυθμισθεί τα χρέη με διαγραφή 60 εκ και πληρωμή μόνο 30 ...που τότε βρέθηκαν από δάνειο από την τότε Nova, νυν Millennium Bank.:rolleyes:

ενώ λοιπόν ξεμπερδέψει με τα δάνεια των αίολων πως βρέθηκε να χρωστάει στη millennium 170 εκατ μέσα σε τρία χρόνια (κάτι τέτοιο είχα διαβάσει) είναι να απορείς,δύο νεότευκτα θα είχε φτιάξει με τόσα λεφτά

Link to comment
Share on other sites

Ψωνίζει πλοία η ΝΕΛΓράφει: Μανάβης Νίκος

11/02/2010

Ναύλωσε το «Αqua Jewel», βλέπει «Corse» και «Méditerranée»

Το πλοίο «Αqua Jewel» φαίνεται πως ναύλωσε η ΝΕΛ την προηγούμενη Πέμπτη για να αντικαταστήσει το «Αίολος Ι» που θα πάει στη Γαλλία. Την ίδια στιγμή η εταιρεία παζαρεύει να πάρει ένα δεύτερο πλοίο από τη Γαλλία.

Έχουμε γράψει στο παρελθόν ότι στόχος της ΝΕΛ είναι να φέρει ένα νεόκτιστο πλοίο που θα αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» στις άγονες γραμμές. Αλλά ταυτόχρονα εξετάζεται και ένα δεύτερο σενάριο, που θέλει το «Θεόφιλος» να μένει στη θέση του μέχρι να συμπληρώσει τα τρία χρόνια που προβλέπει η σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο και η ΝΕΛ να αποκτήσει ένα πλοίο που θα μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Το δεύτερο αυτό σενάριο θεωρεί ως δεδομένο ότι από τη γραμμή θα αποχωρήσει το «Λισσός» που θα πάει στην Αϊτή για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο. Λέγεται, μάλιστα, ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ γι’ αυτή την «αποχώρηση». Κάτι που φυσικά είναι πρακτικά αδύνατο να επιβεβαιωθεί.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι η ΝΕΛ δεν έχει βρει καινούργιο πλοίο, γι’ αυτό από μέρα σε μέρα αυξάνονται οι πιθανότητες να υλοποιηθεί το δεύτερο σενάριο. Στην περίπτωση αυτή, η ΝΕΛ σχεδιάζει να πάρει ένα πλοίο αντίστοιχων δυνατοτήτων με το «Θεόφιλος» σε μεταφορική ικανότητα, αλλά λίγο ταχύτερο και νεώτερο.

Οι επικρατέστερες λύσεις που εξετάζει η NΕΛ είναι τα πλοία «Corse» και «Méditerranée» (πρώην «Danielle Casanova»), τα οποία ανήκουν στην εταιρεία SNCM - Société Nationale Maritime Corse - Méditerranée. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη Γαλλία και την Ισπανία εκτελώντας δρομολόγια προς την Κορσική, τη Σαρδηνία, τις Κανάριες Νήσους, την Τυνησία, την Αλγερία και το Μαρόκο.

Το «Corse» που έχει σημαντικές ομοιότητες με το «Θεόφιλος»

Ποια είναι

Το πλοίο «Corse» έχει ναυπηγηθεί το 1979, δηλαδή είναι 30 ετών και έχει μήκος 145 μέτρα, πλάτος 23,80 μέτρα και επιτρεπόμενο βύθισμα 6,34 μέτρα. Ο μέγιστος αριθμός επιβατών που μπορεί να μεταφέρει την ημέρα είναι 2.262 άτομα σε 121 διαμερίσματα, 14 καμπίνες, δυο σαλόνια με πολυθρόνες. Διαθέτει τρία εστιατόρια (μέσα στα σαλόνια), ένα bar-brasserie (324 θέσεις), ένα σινεμά (150 θέσεις) και μια ντισκοτέκ (50 θέσεις).

Έχει επίσης δύο καταστρώματα για γκαράζ και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 700 Ι.Χ. σε τρία επίπεδα. Διαθέτει δύο ράμπες φόρτωσης και εκφόρτωσης στην πρύμη και μία στην πλώρη. Φέρει τέσσερις μηχανές τύπου ντίζελ SEMT-Pielstick type 16 PC 2.5V, 16 κύλινδροι σε διάταξη V και η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 22,5 μίλια την ώρα.

Το «Méditerranée» είναι το νεώτερο πλοίο που παζαρεύει η ΝΕΛ

Το «Méditerranée» («Danielle Casanova» έως το 2010) χτίστηκε το 1989, και μπορεί να μεταφέρει 2.780 επιβάτες και 800 αυτοκίνητα (σύμφωνα με το σημερινό του πρωτόκολλο). Το καλοκαίρι του 2000 εκτελούσε δρομολόγια από Μασσαλία προς τους λιμένες της Κορσικής, του Μπάστια και Αζάτσιο. Η απόφαση για το ποιο πλοίο θα αποκτήσει η ΝΕΛ αναμένεται να ληφθεί εντός του Φεβρουαρίου.

Τέλος, επίσημη πληροφόρηση συνεχίζει να μην υπάρχει από την πλευρά της ΝΕΛ, αλλά φαίνεται πως το πλοίο δεν αγοράστηκε αλλά ναυλώθηκε για ένα χρόνο και η αγορά του θα γίνει μετά το τέλος της ναύλωσης. Το «Aqua Jewel» θα εκτελεί δρομολόγια στις άγονες ενδοκυκλαδίτικες γραμμές.Πρόκειται για συμβατικό πλοίο που έχει κατασκευαστεί το 2003 και το ολικό του μήκος είναι 108,80 μέτρα και το πλάτος 16,80 μέτρα. Φέρει μηχανές 2xMAN-B&W ντίζελ, οι οποίες του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 19,5 μιλίων ανά ώρα και υπηρεσιακή ταχύτητα 18,8 μιλίων ανά ώρα. Έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 795 επιβάτες.

Επέστρεψε το «Θεόφιλος»

Στο μεταξύ επέστρεψε το «Θεόφιλος» στα τακτικά του δρομολόγια στις άγονες γραμμές. Εκτός δρομολογίων για ετήσια επιθεώρηση αναμένεται να βγει το «Ταξιάρχης», τα δρομολόγια του οποίου θα καλυφθούν μερικώς από έκτακτη δρομολόγηση του «Μυτιλήνη» κι αν είναι δυνατόν τού «Θεόφιλος».

nman@emprosnet.

....Τέλος, επίσημη πληροφόρηση συνεχίζει να μην υπάρχει από την πλευρά της ΝΕΛ, αλλά φαίνεται πως το πλοίο δεν αγοράστηκε αλλά ναυλώθηκε για ένα χρόνο και η αγορά του θα γίνει μετά το τέλος της ναύλωσης.

με το ...μπαρδόν που έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αυλωνίτης,αλλά δουλευόμαστε ομαδικά στο διαδίκτυο

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΜΥΚΗΝΑΙ ολα αυτα δεν ειναι καινουρια.

Τα εχουμε συζητησει και αναφερει και σε αυτο το θεμα και στον κουτσομπολη.

Σαν να βλεπω να τα ποστ μας εδω μεσα σε ενα αρθρο μου φαινεται:D

Link to comment
Share on other sites

Πας και συ ρε φίλε ΜΥΚΗΝΑΙ και αντιγράφεις αυτο το άρθρο?????Αυτοι ΑΚΟΜΑ δεν μάθανε οτι μπήκε το ........ΘΕΟΦΙΛΟΣ στην Άγονη!!!!

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάντως απ ότι φαίνεται εδώ, σύμφωνα με τις φήμες, μάλλον δεν φαίνεται να τα βρίσκουν ΝΕΛ και SNCM...δυστυχώς:(:rolleyes: αν και βέβαια ας περιμένουμε για να δούμε ελπίζοντας το καλύτερο...

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Πάντως απ ότι φαίνεται εδώ, σύμφωνα με τις φήμες, μάλλον δεν φαίνεται να τα βρίσκουν ΝΕΛ και SNCM...δυστυχώς:(:rolleyes: αν και βέβαια ας περιμένουμε για να δούμε ελπίζοντας το καλύτερο...

Iσως τώρα πού έστρωσαν τα δρομολόγια στή χίο-μυτιλήνη και όταν κατεβαίνει τό ''λισσός'' από μυτιλήνη ανεβαίνει τό ''μυτιλήνη'' από πειραιά και τό αντίστροφο , γιατί να βιαστούμε να φάμε τήν φόλα τών γάλλων πού μας έκοψαν ότι είχαμε ανάγκη.Και πολύ σωστά οποιοσδήποτε κανονικός νούς θα πουλούσε τόν ''κεντερη ι'' και θα αγόραζε τό ''aqua'' πού θα κάνει και επιδοτούμενα και είναι και καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ ναι μεν αλλά από την άλλη πέρα από το ακουα η ΝΕΛ έχει ανοιχτά ζητήματα κυρίως σε ότι αφορά της ανανέωση του στόλου της. Με τρία βαπόρια άνω των 35 ετών (ή και 34 δεν έχει σημασία πλέον) πρέπει να δει τι θα κάνει. Γι αυτό και θεωρώ ότι μια υποτιθέμενη "ανταλλαγή" ενός Κεντέρη με κάποιο συμβατικό (και κατά την άποψή μου όχι το corse που ήδη μπαίνει στην τρίτη ηλικία) θα της έδινε μια ανάσα... Τέλος πάντων, ακόμα και αν αυτή η υποτιθέμενη συνεργασία ναυάγησε (που προς το παρόν φήμες είναι) δε σημαίνει ότι χάθηκαν οι ευκαιρίες επί γης.:D Όλο και κάτι καλό μπορει να βρεθει...

Link to comment
Share on other sites

Ολοκληρώθηκε ο φορολογικός έλεγχος της ΝΕΛ μέχρι τη χρήση του 2008

Σε συνέχεια της από 04/11/2009 ανακοίνωσης, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε. ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε ο φορολογικός Έλεγχος για τις χρήσεις 2005-2008.

Βεβαιώθηκαν διαφορές φόρων συνολικού ποσού 206.358,00 €

Το ποσό αυτό θα επιβαρύνει τα αποτελέσματα της χρήσεως 2009.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...