Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

θα κανουν αυτο που πρεπει να εκαναν πολυ καιρο τωρα!να πουλησουν τα ταχυπλοα να παρουν πλοια 10ετιας κ να αποκτησει τη δυναμη της στην γραμμη κ να επαναπραγματευτη τα δανεια της..τωρα τα ταχυπλοα ποιος θα τα παρει κ ποσο ειναι αλλο θεμα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εντάξει να αλλάξει προσανατολισμό και από τα ταχύπλοα να πάει σε συμβατικά. Αλλά δεκαετίας όχι σαραντα-ετίας. Όχι να μετατραπεί σε νέα ΣΑΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει να αλλάξει προσανατολισμό και από τα ταχύπλοα να πάει σε συμβατικά. Αλλά δεκαετίας όχι σαραντα-ετίας. Όχι να μετατραπεί σε νέα ΣΑΟΣ.

Συμφωνω 1000%.

Το θεμα ειναι αν στη πραξη μπορει να παρει βαπορια 10-15 χρονων με την υπαρχουσα οικονομικη κατασταση της εταιρειας.

Εντωμεταξυ καλα το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ θα το βαλει στην αγονη αυτο το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τι θα το κανει δεν μπορω να καταλαβω

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω 1000%.

Το θεμα ειναι αν στη πραξη μπορει να παρει βαπορια 10-15 χρονων με την υπαρχουσα οικονομικη κατασταση της εταιρειας.

Εντωμεταξυ καλα το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ θα το βαλει στην αγονη αυτο το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τι θα το κανει δεν μπορω να καταλαβω

Από τη στιγμή που η Άττικα πούλησε τέτοιο διαμάντι μόνο 80 μύρια, σημαίνει ότι θα μπορούσε και η ΝΕΛ να βρει πλοία σε καλή κατάσταση σε ικανοποιητικές τιμές. Όχι βέβαια σαν το Superfast V, δεν είμαι τόσο αφελής, αλλά σίγουρα υπάρχουν και ενδιάμεσα μέχρι το Σαμοθράκη.

Μπορεί καραβολατρικά να είναι όμορφο, αλλά δεν παύει να είναι σε άθλια κατάσταση. Θα είναι μεγάλο πισωγύρισμα για τις άγονες αν από τον Θεόφιλο ξαναδούμε το Σαμοθράκη και ας μας αρέσει σαν πλοίο.

Όσο για το Thessaloniki δεν πήγε καί άσχημα το λίγο που δούλεψε στο Βόρειο Αιγαίο. Αποσύρθηκε όχι γιατί ήταν ασύμφορο, όσο γαιτί η ΣΑΟΣ είχε προβλήματα στον διακανονισμό με τις μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

Αν γυρίσουμε πίσω στο χρόνο θα δούμε πως το Θεσσαλονίκη το επιθεώρησαν κατά καιρούς σχεδόν όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες καθώς η ΣΑΟΣ προσπαθούσε εδώ και χρόνια να βρει αγοραστή. Το γεγονός πως καμία δεν προχώρησε στην αγορά του, κάτι πρέπει να σημαίνει.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ φίλε Orestis ότι το Thessaloniki έχει κάτι αποτρεπτικό. Αυτό θα μπορούσε να είναι όμως και η πιθανή τιμή πώλησης και όχι μόνο η κατανάλωση, που όλοι πιθανολογούν ότι είναι μεγάλη. Σίγουρα αν το πλοίο πηγαίνει με τη μέγιστη θα καίει πολλά, αλλά και πάλι εξαρτάται από το μοντέλο διαχείρισης της κάθε εταιρείας.

Από την άλλη με τη σημερινή κρίση και σε αυτό τον χώρο θα υπάρχουν άπειρες ευκαιρίες για όποιον ψάχνεται. Από τα μικρά της Hellenic που αναζητούν ρόλο μέχρι τα Παναγία Αγιάσσου ή και τα γρήγορα σαν το Thessaloniki.

Link to comment
Share on other sites

Από το ingr:

Την παραίτηση του Απόστολου Βεντούρη από τη θέση του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (NΕΛ) ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή.

Στη θέση του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου εξελέγη ο Μιλτιάδης-Μιχαήλ Βάγγερ. Ο Απ.Βεντούρης θα συνεχίσει να εκπροσωπεί την εταιρεία στην Ένωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας τα επόμενα τρία χρόνια

Και τώρα?

Link to comment
Share on other sites

κι όχι μόνο για τα πλοία της ΣΑΟΣ αλλά το αυτί μου έπιασε ότι έριξαν κλεφτές ματιές και στα πλοία του Αγούδημου.

Μεταξύ μας πλην του ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το οποίο είναι βάπορας με τα όλα του, ιδανικό για Χίο-Μυτιλήνη σε χωρητικότητα και με ένα λογικό ποσό έρχεται σε αξιοπρεπή κατάσταση μηχανολογικά κι εξωτερικά δεν αξίζει να ασχοληθεί με κάποιο άλλο κυρίως εξαιτίας της προχωρημένης ηλικίας των υπόλοιπων.

Link to comment
Share on other sites

τι έγινε? όχι παναγία μου ούτε για αστείο δεν θέλω να το σκέφτομαι...για το ανθή

Εμένα δε με χαλάει καθόλου πάντως;)...και τα μιλάκια του τα έχει και τους χώρους που χρειαζόμαστε για Χίο-Μυτιλήνη ρε Στεφ;)!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα επιβεβαιωσω τα λεγομενα του φιλου Earl, καθως και εγω εμαθα οτι ενδιαφερθηκε για 2 πλοια του Αγουδημου το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και το ΡΟΔΑΝΘΗ.Δεν γνωριζω αν συνεχιζονται επαφες η ναυαγησαν(το πιθανοτερο), το σιγουρο ειναι οτι η Νελ ενδιαφερθηκε πρωτα για αυτα και μετα πηγε προς ΣΑΟΣ μερια.Απο την στιγμη ομως που ολα φαινονται οτι τα βρηκε με την ΣΑΟΣ δυσκολα να να δουμε καποιο πλοιο της G.A ferries με τα χρωματα της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

φίλε Lord τι εννοείς ότι τα βρήκε με τη σάος?,υπάρχει κάτι οριστικό που μένει να ανακοινωθεί η απλά μιλάμε για υποθέσεις και φήμες που ακούγονται?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Stefanos αμα προσεξεις πιο πανω καλυτερα το μυνημα μου θα δεις τι γραφω.Δεν λεω τα βρηκε αλλα ''φαινεται οτι τα βρηκε''.Δεν μπορουμε ποτε να λεμε κατι με σιγουρια αν δεν βαφτουν πρωτα με τα σινιαλα της ΝΕΛ.;)

Link to comment
Share on other sites

δεν θέλω να το σκέφτομαι...για το ανθή

Eμένα καθόλου δε θα με χάλαγε η Ανθη..........Θα προτιμούσα αυτό και το Θεσσαλονίκη

παρα το Σαμοθράκη.

Υ.Γ. Πιστεύω πως λόγω τιμής δεν το Θεσσαλονίκη δεν έχει ακόμη αγωραστεί από κάποια εταιρία, παρότι είχε υπάρξει και παλιότερα ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ απ την μια ισως να μην αγοραστηκε απο αλλες εταιριες γιατι ηταν ενα 'ακριβο' roro(καταναλωση-μικρο γκαραζ=περιορισμενη εκμεταλλευση)κι απ την αλλη για να γινονταν/γινει ΕΓ/ΟΓ χρειαζεται ενα καρο λεφτα(κ ακομα παραπανω:D),οποτε πειτε μου εναν καλο λογο για να το αγορασει η ΝΕΛ(ακομα κ 1 ευρω)...

Για το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ τωρα,περα απο τα γνωστα της ηλικιας κ του παροπλισμου του,θα πρεπει να σκεφτουμε οτι η ΝΕΛ χρειαζεται πλοιο εως 15ετων(νομιζω)για να αντικαταστησει τον ΤΕΟ στην αγονη σε 1 χρονο(η 2?).Γιατι λοιπον να παρει το συγκεκριμενο:confused:

Και το πιο σοβαρο ερωτημα:η ΝΕΛ εχει την οικονομικη δυνατοτητα για αγορες πλοιων?

Link to comment
Share on other sites

μικρο γκαραζ=περιορισμενη εκμεταλλευση

Το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ έχει 2 επίπεδα γκαράζ κάτω από την ίσαλο μπροστά από το μηχανοστάσιο, μόνο για ΙΧ. Επίσης, έχει 2 γκάραζ με ύψος 4,2 μέτρα το καθένα για όλων των ειδών τα οχήματα. Τέλος έχει ένα μικρό κάτω από το κομοδέσιο που φορτώνονται και κοντεινερ, το οποίο θα χανόταν με τη μετασκευή. Εμένα καθόλου μικρό δε μου φαίνεται........

πειτε μου εναν καλο λογο για να το αγορασει η ΝΕΛ

Η ΝΕΛ ψάχνει ένα πλοίο μικρής σχετικα ηλικίας προς αγορά και μετασκευή. Κατάλληλο πλοίο έτοιμο για χρήση τώρα δεν πουλιέται. Για νεότευκτο ούτε λόγος........

Για το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ τωρα,περα απο τα γνωστα της ηλικιας κ του παροπλισμου του,θα πρεπει να σκεφτουμε οτι η ΝΕΛ χρειαζεται πλοιο εως 15ετων(νομιζω)για να αντικαταστησει τον ΤΕΟ στην αγονη σε 1 χρονο

Κατα τη γνώμη μου, καλύτερο να αντικαταστήσει τον ΤΕΟ στην άγωνη είναι το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Και το πιο σοβαρο ερωτημα:η ΝΕΛ εχει την οικονομικη δυνατοτητα για αγορες πλοιων?

Ο κύριος Βάγγερ όταν αγώρασε την ΝΕΛ είχε υποσχεθεί απόσβεση χρεών και αγορά νέου πλοίου. Δεν πιστεύω να δήλωσε αυτά χωρίς να έχει την δυνατότητα να τα πράξει. Εξάλλου το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με τι λεφτά έκανε επισκευή?

Link to comment
Share on other sites

Το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ έχει 2 επίπεδα γκαράζ κάτω από την ίσαλο μπροστά από το μηχανοστάσιο, μόνο για ΙΧ. Επίσης, έχει 2 γκάραζ με ύψος 4,2 μέτρα το καθένα για όλων των ειδών τα οχήματα. Τέλος έχει ένα μικρό κάτω από το κομοδέσιο που φορτώνονται και κοντεινερ, το οποίο θα χανόταν με τη μετασκευή. Εμένα καθόλου μικρό δε μου φαίνεται........

Συγκριτικα να σου πω οτι τα lane meters του ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ(η του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ακομα)σε σχεση με το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ειναι περιπου τα ιδια(1300/1100-shippax)Αρα αν βαλεις και την αυξημενη καταναλωση του τζαπαν,φανταζει λογικο γιατι δεν αγοραστηκε ως roro απο καμια αλλη εταιρια.

Κατα τη γνώμη μου, καλύτερο να αντικαταστήσει τον ΤΕΟ στην άγωνη είναι το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

Το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ειναι του 1989(συμπληρωνει 20ετια) αρα δεν μπορει να αντικαταστησει τον ΤΕΟ(αμφιβαλω αν θα το τελειωσει ποτε κ καμια εταιρια...)

Ο κύριος Βάγγερ όταν αγώρασε την ΝΕΛ είχε υποσχεθεί απόσβεση χρεών και αγορά νέου πλοίου. Δεν πιστεύω να δήλωσε αυτά χωρίς να έχει την δυνατότητα να τα πράξει. Εξάλλου το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με τι λεφτά έκανε επισκευή

Θυμησου τι ειχε υποσχεθει ο Βεντουρης μεχρι προσφατα και τι πραγματοποιησε απο αυτα!Γενικα απο λογια οσα θες(και ο Βγενο ειπε ''ηρθαμε για να μεινουμε''.....στο Ηρακλειο:D)!

Περα απ ολα αυτα,εγω θελω να παρει η ΝΕΛ ενα σχετικα καινουργιο πλοιο κ να το βαλει Χιο-Μυτιληνη(πανω στο ΛΙΣΣΟΣ:D),σε αυτο που ακομα αμφιβαλω ειναι η οικονομικη δυνατοτητα της...

Link to comment
Share on other sites

Ο κύριος Βάγγερ όταν αγώρασε την ΝΕΛ είχε υποσχεθεί απόσβεση χρεών και αγορά νέου πλοίου. Δεν πιστεύω να δήλωσε αυτά χωρίς να έχει την δυνατότητα να τα πράξει.

Συγνώμη αλλά που το είδες αυτό γραμμένο; :confused:

Δεν έχει γίνει καμία δήλωση από τον ίδιο, ενώ στη μοναδική επίσημη ενημέρωση που έγινε από την εταιρεία, δεν ειπώθηκε τίποτα τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ ψάχνει ένα πλοίο μικρής σχετικα ηλικίας προς αγορά και μετασκευή.
Ανεξαρτήτως του εάν θα πάρει το Θεσσαλονίκη ή άλλο πλοίο...εγώ αναρωτιέμαι εάν η σημερινή ΝΕΛ έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία που να εγγυάται (ως προς την ποιότητα, το χρονοδιάγραμμα και το κόστος) μια επιτυχημένη εκτεταμένη μετασκευή. Προσωπικά, πιστεύω ότι δεν θα πάρει τέτοιο ρίσκο.
Link to comment
Share on other sites

Η ΝΕΛ εχει ακομα αν δεν κανω λαθος στα γραφεια της τα στελεχη του Αποστολου Βεντουρη που στο παρελθον εχουν κανει μετασκευες και μαλιστα αρκετα μεγαλες (Anna V, Agia Methodia) Το μονο που δε ξερω ειναι αν μαζι με τον Αποστολο αποχωρησουν κι αυτοι απο τη ΝΕΛ.. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ειναι του 1989(συμπληρωνει 20ετια) αρα δεν μπορει να αντικαταστησει τον ΤΕΟ(αμφιβαλω αν θα το τελειωσει ποτε κ καμια εταιρια...)

To ανέφερα σε σύγκριση με το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.

Συγνώμη αλλά που το είδες αυτό γραμμένο;

Το άκουσα από στόμα μέσα στην εταιρία, τις πρώτες μέρες μετά το deal. επίσης, πιστεύω πως δεν αγόρασε την εταιρία σκεπτόμενος μια επένδυση πoυ θα του απέφερε πολλά λεφτά. Αν έψαχνε για κάποια τέτοια περίπτωση πιστεύω πως δεν θα έμπλεκε με μια εταιρία πνιγμένη στα χρέη.

έχει την τεχνογνωσία και την εμπειρία

Από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ όλο και κάποια εμπειρία θα έχει αποκτήσει. Εξάλλου, ήταν μια επιτυχημένη μετασκευή.

[μαζι με τον Αποστολο αποχωρησουν κι αυτοι απο τη ΝΕΛ.. /QUOTE]

Aκόμη δεν έφυγαν όλοι..............:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερινό δημοσίευμα του ΕΜΠΡΟΣ αναφέρει: "Καλά διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο διάστημα γίνεται προσπάθεια απ’ τη ΝΕΛ να αποκτήσει ένα νέο πλοίο και ταυτόχρονα να πουλήσει κάποιο ή κάποια από τα πλοία της σειράς «Αίολος»"

Από τη Γαλλία λένε οι ίδιες πληροφορίες ότι η ΝΕΛ ενδιαφέρεται να αγοράσει πλοίο. Πρόκειται για πλοίο το οποίο θα έχει μήκος 145 έως 155 μέτρα και θα κινείται με ταχύτητα 21 κόμβων την ώρα. Τα χαρακτηριστικά αυτά δείχνουν ότι αναζητείται ένα πλοίο που να βρίσκεται κοντά στις προδιαγραφές του «Θεόφιλος», το οποίο έχει μήκος 149,4 μέτρα μήκος και 23,5 μέτρα πλάτος, αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 18 κόμβων και έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 1.660 επιβάτες το καλοκαίρι και 983 το χειμώνα.

Πρόκειται κατα πάσα πιθανότητα για το CORSE της SNCM, καθώς δικές μου πληροφορίες από πρόσωπο της εταιρίας αναφέρουν πως εκπρόσωποι της ΝΕΛ θα επιθεωρήσουν στη Γαλλία πλοίο κατασκευής του 80, με όνομα νησιού και 4 pielstic. Το μόνο πλοίο που κατέληξα είναι αυτό.

Συγκεκριμένα, η ΝΕΛ προσπαθεί να πουλήσει ή να ναυλώσει το «Αίολος Κεντέρης» σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στη Γαλλία και ειδικότερα σε γραμμές που συνδέουν την Κορσική με την ηπειρωτική χώρα. Η δεύτερη επιλογή που εξετάζει η ΝΕΛ είναι να πουλήσει ή να ναυλώσει το πλοίο σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στις Αζόρες. Πρόκειται για ένα νησιωτικό σύμπλεγμα 10 νησιών με πληθυσμό μικρότερο των 250.000 κατοίκων που βρίσκεται στον Ατλαντικό και ανήκει στην Πορτογαλία

Οι δικές μου πληροφορίες θέλουν την SNCM να ναυλώνει τον ΚΕΝΤΕΡΗ για το καλοκαίρι, ώστε να αντικαταστήσει το LIAMONE.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, ένα από τα πλοία για τα οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η Εταιρεία αυτήν τη στιγμή διαθέτει πρωτόκολλο μεταφοράς 2.200 επιβατών, το οποίο χαρακτηρίζεται πολύ μεγάλο για τα ελληνικά δεδομένα. Ίσως αυτό το πλοίο να έχει πολύ μικρό γκαράζ κι αν αποκτηθεί από τη ΝΕΛ θα πρέπει να μετασκευαστεί ώστε να μπορεί να μεταφέρει σημαντικό αριθμό φορτηγών

Quiz: Πάει κανενός το μυαλό ποιο μπορεί να είναι αυτό το πλοίο? Εμένα το μυαλό μου πήγε στο MEDITERRANÉE της SNCM, όμως ψάχνοντας ανακάλυψα πως έχει παίρνει 2.781 επιβάτες και επιπλέον το θεωρώ αδύνατο να συμβεί.

Όπως και να'χει, πιστέυω πως οι φήμες γύρω από την αγορα πλοίου μάλλον είναι αληθινές, ώστε να διαρεύσουν στην εφημερίδα. γαι περισσότερα στο ΕΜΠΡΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...