Jump to content
Shipfriends

N.E.Λ.


Recommended Posts

Τα COLOSSUS και IPPOTIS (έτσι μάλλον θα βγάλουν το STAR) που θα δρομολογηθούν αμφότερα στα Δωδεκάνησα, κατά την γνώμη μου είναι μία κίνηση αμφιβόλου επιτυχίας . Τα ΜΥΚΟΝΟΣ και EUROPEAN EXPRESS ,που θα πάνε Χίο-Μυτιλήνη, εαν βέβαια οι τιμές της ΝΕΛ εξακολουθήσουν να είναι χαμηλότερες από τους άλλους, πιστεύω πως μπορούν να δουλέψουν.

Όσον αφορά το αν η ΝΕΛ μπορούσε να βρει καλύτερο πλοίο για Χίο-Μυτιλήνη, δεν είμαι σίγουρος πως υπάρχει άλλο καλύτερο πλοίο από το EUROPEAN EXPRESS που να διατείθεται προς ναύλωση και να πληρεί κάποιες από τις προδιαγραφές που ζητούσε η εταιρεία. (πρωτόκολλο, γκαράζ, μέγεθος κ.λ.π )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να συμπληρωσω και απο θεμα τιμης γιατι φανταζομαι οτι και το EUROPEAN κοψοχρονια το ναυλωνει.Εμενα μου κανει εντυπωση που παει να διπλωσει τα Δωδεκανησα με δυο roro.Τοσο σιγουροι ειναι δηλαδη οτι θα εχουν κινηση για δυο πλοια?Ενταξει καλοκαιρι ειναι,φορητγα θα μενουν εξω απο τα BS αλλα και παλι υπερβολη μου φαινεται.Τεσπα θα δειξει το μελλον

Αυτο που θα ηθελα να πω παντως εινια οτι μετα απο χρονια και αν εξαιρεσουμε το δετυτερο ρορο για τα Δωδεκανησα η εταιρεια δειχνει να κανει πιο λογικες κινησεις.Σιγουρα σε κανεναν μας και πρωτο σε μενα δεν μου αρεσει να βλεπω ανανεωση στολου με πλοια 37 χρονων αλλα εδω που τα λεμε στην κατασταση που ειναι η ΝΕΛ δεν μπορει να φερει και κατι καλυτερο

Link to comment
Share on other sites

Παντως ειναι μια μπερδεμενη υποθεση του European. Αλλοι λενε οτι ειναι ναυλωση αλλοι αγορα..

Για να δουμε για να δουμε. Παντως το πλοιο ακομα εχει δουλιτσα μεχρι να βγει.

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν είναι ναύλωση και αργότερα θα δουν για τον αν θα το αγοράσουν...;)Και εγώ πιστεύω ότι στη Χ-Μ το εγχείρημα μάλλον θα τους κάτσει, αν φυσικά τους κάτσει το...βαπόρι εν γένει:D, θεωρώ ότι η γραμμή έχει αρκετό κόσμο, και επιπλέον 11 ώρες είναι καλύτερες από 13-14 (αν και η διαφορά δεν είναι και τόσο ουσιαστική αλλά λέμε τώρα, δεν είναι όλοι καραβολάτρες:P)

Τώρα για το ro - ro και εγώ δεν ξέρω, μακάρι να πάνε όλα καλά.

Θα συμφωνήσω΄πάντως ότι μετά από τόσο καιρό παρακμής κάτι φαίνεται πως κουνιέται εκεί στη ΝΕΛ...Μακάρι, για να δούμε...

YΓ: ούτε και εγώ μπορώ να πω πως πετάω τη σκούφια μου που το...νέο βαπόρι είναι στην τρίτη ηλικία...Από κει και έπειτα όμως για να σκέφτομαι θετικά λέω πως άλλο είναι η ηλικία του πλοίου και άλλο η εν γένει κατάσταση και συντήρηση του...Πόσα πλοία 15ετίας έχουμε δει που είναι ρετάλια;;Και βλέπουμε επίσης το Αγ. Γεώργιος (Henginst-επιβήτορας;-) αν δεν κάνω λάθος) που είναι σε εξαιρετική κατάσταση παρόλα τα χρόνια του, το ίδιο και το Πηνελόπη Α ενδεχομένως, ή το Σαντορινάκι κλπ... Δεν είμαι υπέρμαχος αυτών των πρακτικών βεβαίως, αλλά όμως πολλές φορες και αν τα πλοία αντέχουν είναι εξαιρετικές λύσεις, και μπορούν να προσφέρουν πολύ καλές υπηρεσίες, τόσο στα νησιά όσο και στις εταιρείες τους! Χώρια που κάποιοι παλιοί έχουν και γοητεία ακαταμάχητη καθότι η γριά κότα έχει το ζουμί...;)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

μιλαμε ολοι για τα ανοιγματα της ΝΕΛ, αλλα δεν εχουμε δει αλλιως το νομισμα. γνωριζει κανεις ποση ειναι η εκθεση της μιλενιουμ στη ΝΕΛ; τι ποσοστο των ιδιων της (της τραπεζας) κεφαλαιων εχει δανεισει στη ΝΕΛ;

μηπως ολη αυτη η φουρια για επανεισαγωγη στο χρηματιστηριο και η ναυλωσεις/δρομολογησεις πανω σε Sea Star & Attica ειναι για να επιτευχθει καποια εξαγορα και οχι για αυτονομη πορεια;

διαγραφουμε καποια χρεη, την παιρνει οποιος απο τους δυο πονα περισσοτερο και πληρωνει τα υπολοιπα χρεη.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι πρωταρχικός στόχος της τράπεζας να "καθαρίσει" την εταιρία από ταχρέη είναι εμφανής. Πάντως δεν πιστεύω πως ανοίγοντας γραμμές, παίρνοντας πλοία κ.λ.π. μπορεί να τη βοηθήσει στην εκπλήρωση του σκοπού της αυτού.

Link to comment
Share on other sites

αλλα δεν εχουμε δει αλλιως το νομισμα...μηπως ολη αυτη η φουρια για επανεισαγωγη στο χρηματιστηριο και η ναυλωσεις/δρομολογησεις πανω σε Sea Star & Attica ειναι για να επιτευχθει καποια εξαγορα και οχι για αυτονομη πορεια...διαγραφουμε καποια χρεη, την παιρνει οποιος απο τους δυο πονα περισσοτερο και πληρωνει τα υπολοιπα χρεη.

Το θεμα ειναι ποσα χρεη μπορει να 'σβησει' η Millenium και κατα ποσο επηρεαζει το κυρος/τους επενδυτες και τους μετοχους της τραπεζας.Επισης υπαρχουν και 50μυρια ευρω χρεη προς την FBB(διαβαστε το αρθρο στην προηγουμενη σελιδα),φανταζομαι δεν μπορουν να εξαφανιστουν κι αυτα ως δια μαγειας...

Επισης αμφιβαλλω αν η ΝΕΛ μπορει να 'πιεσει' με 4-5 ναυλωμενα πλοια τις 2 μεγαλυτερες εταιριες στην Ελλαδα(ομιλος ΑΝΕΚ-ΑΤΤΙΚΑ)ωστε να πετυχει την εξαγορα...θα παρει μηπως ξαφνικα ολη την κινηση,σε οποια γραμμη μπει?εξοδα δεν θα εχει με τα παραπανω πληρωματα/πλοια? Η μηπως καμια απο τις 2 μεγαλες εταιριες,θελει χρεη πανω στο κεφαλι της?

Σαφως λοιπον κι ο στοχος ειναι η πιεση(προς τριτους)για την εξαγορα της εταιριας αλλα δυσκολευομαι να πιστεψω οτι θα επιτευχθει,οπως σωστα τονιζει και ο coyote.

Link to comment
Share on other sites

Του πάνε πολύ τα καινούργια σινιάλα. ΝΕΛ παντού βλέπω και χαίρομαι.:):)

Μάλλον θα πρέπει να πω η μεγάλη επιστροφή της εταιρείας...:P

Ο χρόνος θα δείξει αν θα έχει επιτυχία η προσπάθεια... ;)

ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση ότι όλη αυτή η προσπάθεια ανάκαμψης της εταιρείας, είναι "ή ταν ή επί τας" και πιστεύω ότι κατά τον Οκτώβριο θα ξέρουμε την έκβαση της μάχης.

ΥΓ Ο Απόστολος Βεντούρης άραγε να ασχολείται καθόλου με τα της εταιρείας ή κατέχει απλώς το 5%?

Link to comment
Share on other sites

Ο Οκτώβριος δεν είναι και τόσο μακριά… Οι συνθήκες έχουν διαμορφώσει ήδη το πλαίσιο που θα κινηθεί η φετινή περίοδος:

• Η ελληνική (και όχι μόνο) οικονομία βρίσκεται σε φάση πρωτοφανούς ύφεσης.

• Το κόστος των καυσίμων είναι αυξημένο.

• Ο ανταγωνισμός στη γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης θα γίνει εντονότερος για τη ΝΕΛ, λόγω της αύξησης των δρομολογίων και της διαθεσιμότητας θέσεων του Νήσος Χίος.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, στο οποίο όλες οι ακτοπλοϊκές εταιρείες παρουσιάζουν επιδείνωση των οικονομικών τους αποτελεσμάτων και καταγράφουν σημαντικές ζημιές, δεν γίνονται θαύματα, ιδιαίτερα από εταιρείες που έχουν σημαντικές εκκρεμότητες, τεράστια χρέη και παρουσιάζουν χρόνιες και συσσωρευμένες ζημιές.

Η επόμενη μέρα στη ΝΕΛ (αν αυτή υπάρξει), δεν πρόκειται να προέλθει ούτε από την αναδιάταξη του στόλου της ούτε από το άνοιγμα νέων αγορών.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, και όπως είχα γράψει και πιο πάνω, για μένα τουλάχιστον, η ΝΕΛ παίζει το τελευταίο της χαρτι...Σκέφτομαι πάντως, χωρίς να είμαι κανένας ειδικός, ότι επιχειρηματίες είναι, αν τυχόν διέκριναν ότι η εταιρεία δεν είχε καμία μα καμία ελπίδα σωτηρίας (που με τέτοιο χρέος δεν θα ήταν παράλογο) είτε θα κατέβαζαν τα ρολά, είτε θα άφηναν το πράμα ως εχει μέχρι να σβήσει η εταιρεία...όπως και να έχει ο δρόμος της ανάκαμψης ειναι ανηφορικός και δύσκολος, ειδικά σε περίοδο τέτοιας κρίσης...Παντως αν κατορθώσει να αυξήσει τα μερίδια της θα είναι ένα κατόρθωμα. Θα της βγει; :confused:η συνέχεια στις οθόνες μας...

Link to comment
Share on other sites

συγνωμη που επανερχομαι με δευτερο ποστ αλλα εμαθα οτι το μηνα η ΝΕΛ προς Περογιαννακη... 45000 ευρα... επειδη δεν ξερω απο ναυλα κτλ σαν ποσο ειναι πολυ ή λιγο?

Για το AQUA ειχε γραφτει το παραπανω ποσο ναυλωσης,θα ειχε ενδιαφερον να μαθαιναμε και για τα αλλα 3-4(EUROPEAN,ΚΟΛΟΣΣΟΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ,ΜΥΚΟΝΟΣ).Φανταζομαι,πανω κατω το ιδιο ποσο,ισως κ παραπανω να ειναι για το καθενα απο τα 4:confused:

Link to comment
Share on other sites

Για το AQUA ειχε γραφτει το παραπανω ποσο ναυλωσης,θα ειχε ενδιαφερον να μαθαιναμε και για τα αλλα 3-4(EUROPEAN,ΚΟΛΟΣΣΟΣ,ΙΠΠΟΤΗΣ,ΜΥΚΟΝΟΣ).Φανταζομαι,πανω κατω το ιδιο ποσο,ισως κ παραπανω να ειναι για το καθενα απο τα 4:confused:

Ενδιαφέρον αλλά τουλάχιστον το Aqua έχει και δεδομένα έσοδα (έστω και με καθυστέρηση) ενώ τα υπόλοιπα έχουν να αντιμετωπίσουν και τον ανταγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μέρος της συμπληρωματικής ανακοίνωσης της ΝΕΛ, πέραν των πληροφοριων στις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις:

" Συγκεκριμένα οι κύριοι άξονες αυτών των στρατηγικών είναι οι παρακάτω :

Καθώς η ελληνική οικονομία είναι σε ύφεση και αναμένεται συρρίκνωση της κατανάλωσης και της ρευστότητας της αγοράς, συγκριτικό πλεονέκτημα της εταιρείας αποτελεί το ότι σημαντική πηγή εσόδων της είναι διασφαλισμένη καθώς προέρχεται από μακροπρόθεσμες συμβάσεις δημοσίου συμφέροντος.

Γίνεται έρευνα της παγκόσμιας αγοράς προκειμένου να βρεθεί ο πιο προσοδοφόρος τρόπος εκμετάλλευσης των ταχυπλόων πλοίων του Ομίλου. Ήδη στο πλαίσιο αυτού του σχεδιασμού παραχωρήθηκε η εκμετάλλευση ταχύπλοου πλοίου σε ναυτιλιακή εταιρία του εξωτερικού. Με τα σημερινά δεδομένα, η εκμετάλλευση των συγκεκριμένων ταχύπλοων στην εγχώρια αγορά κρίνεται ασύμφορη, λόγω της υψηλής κατανάλωσης και κόστους καυσίμων αλλά και του ασφυκτικού νομοθετικού πλαισίου.

Ο Όμιλος σχεδιάζει να αντικαταστήσει τα ταχύπλοα πλοία στις γραμμές που δραστηριοποιούνται με συμβατικά πλοία. Ο σχεδιασμός αυτός έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.

Πρόθεση της Διοίκησης του Ομίλου είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του μεταφορικού έργου, με επέκταση σε εμπορικά πλοία (Ro-Ro) τα οποία θα δρομολογηθούν στις ήδη υπάρχουσες αλλά και σε νέες γραμμές. Το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος εκμετάλλευσης, τόσο σε καύσιμα όσο και σε προσωπικό, θα βελτιώσουν το μεικτό περιθώριο της Εταιρίας. Ο σχεδιασμός αυτός έχει αρχίσει ήδη να υλοποιείται.

Η Διοίκηση του Ομίλου διαπραγματεύεται με τις πιστώτριες τράπεζες προκειμένου να υπάρξει βελτίωση της χρηματοοικονομικής θέσης του Ομίλου και του αντίστοιχου χρηματοοικονομικού κόστους. Πέραν τούτου στόχος της Διοίκησης της εταιρείας είναι να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου όταν οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέψουν.

Τέλος σχεδιάζεται η αναδιάταξη και αναδιοργάνωση των εσωτερικών δομών της εταιρείας προκειμένου να καταστούν ποιο ευέλικτες και να μειωθεί το λειτουργικό κόστος.

Τα αποτελέσματα των παραπάνω προσπαθειών αναμένεται να ασκήσουν ουσιώδη επίδραση στα αποτελέσματα του Ομίλου από το δεύτερο τρίμηνο του 2011."

Το βρήκα στην ελληνική ακτοπλοϊα...

Link to comment
Share on other sites

Παραλληλα ειναι εκνευριστικο το γεγονος οτι το ελληνικο κρατος στην ουσια πληρωνει τα χρεη της μεσω των επιδοτησεωνB)
Ένα μέρος της συμπληρωματικής ανακοίνωσης της ΝΕΛ, πέραν των πληροφοριων στις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις:

"Καθώς η ελληνική οικονομία είναι σε ύφεση και αναμένεται συρρίκνωση της κατανάλωσης και της ρευστότητας της αγοράς, συγκριτικό πλεονέκτημα της εταιρείας αποτελεί το ότι σημαντική πηγή εσόδων της είναι διασφαλισμένη καθώς προέρχεται από μακροπρόθεσμες συμβάσεις δημοσίου συμφέροντος.''

Παλι καλα που το παραδεχονται,το λενε ξεκαθαρα αλλωστε:rolleyes: ''Κυριοι ζουμε γιατι μας πληρωνει το ελληνικο κρατος''

Τα υπολοιπα της ανακοινωσης ειναι για να χαιδευουν ΝΕΛιτικα αυτια;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι κανένας ειδικός στην ακτοπλοϊα παρόλα αυτά δεν ξέρω αν συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες...αν μετακυλιστούν τα χρέη της ΝΕλ στο ελληνικό κράτος να πω ναι, ξεφτίλα...

αλλά εδώ μιλάμε για συμβάσεις άγονων γραμμών. Το κράτος τις θεωρεί, αυτό κυρήσσει τους διαγωνισμούς κλπ κλπ. Το αν είναι στημένοι ή όχι είναι άλλο καπέλο, έτσι κι αλλιώς στην Ελλάδα ζούμε. :rolleyes: Αν πχ αντί να κέρδιζε η ΝΕΛ τον κέρδιζε η ΑΝΕΚ ή όπουος άλλος τα ίδια λεφτά πάνω κάτω δεν θα στοίχιζαν οι άγονες; Για τις ίδιες επιδοτήσεις δεν μιλάμε;εκτός κι αν δεν είναι έτσι οποτε πάω πάσο...

τώρα για τη συνέχεια, είναι νομίζω η πρώτη φορά μετα από πολυυυυυυυυυυ καιρο που η αναγγελία των μελλοντικών κινήσεων της ΝΕΛ ΔΕΝ συνοδεύεται ακριβώς από ευχολόγια...Μετά από βαθύ λήθαργο κάνει κάποιες κινήσεις σε αρκετά μέτωπα. Το αν θα της βγουν είναι άλλο θέμα. Πάντως προσωπικά προτιμώ να βλέπω european, aqua, +2 ro-ro έστω ναυλωμένα, παρά να βλέπω ανακοινώσεις του τύπου "ψάχνουμε για συμβατικά βαπόρια για να αντικαταστήσουμε το πχ Θεόφιλο" και τίποτα να μην γίνεται.

Προσωπικά να πω μόνο ότι αυτο που σκέφτομαι μήπως όλα αυτά έγιναν πολύ αργά:rolleyes:αλλά αυτό είναι κάτι που θα αποδειχτεί γύρω στο 6μηνο του 2011...:)

Link to comment
Share on other sites

Καλά που αλλού θα δρομολογήσει πλοίο φέτος η ΝΕΛ!!!

Και το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ στους στόχους της NEL LINES για γραμμή ...έκπληξη.Eίδηση απο αξιοπιστώτατη πηγή παρά τη χθεσινή απεργία.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν μου προκαλει εκπληξη παντως η επιλογη του συγκεκριμενου ρορο ουτε η γραμμη για την οποια το προοριζουν.Για δεστε τι αλλο υπαρχει παροπλισμενο σε ντανες για να μαντευουμε την επομενη ναυλωση:D

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν μου προκαλει εκπληξη παντως η επιλογη του συγκεκριμενου ρορο ουτε η γραμμη για την οποια το προοριζουν.Για δεστε τι αλλο υπαρχει παροπλισμενο σε ντανες για να μαντευουμε την επομενη ναυλωση:D

Τελικά φαίνεται ότι αυτό που αναφέρθηκε για αστείο τείνει να γίνει πραγματικότητα.

Αν υπάρχει όντως τέτοια προοπτική και η ΝΕΛ μαζεύει ότι είναι παροπλισμένο ή άνευ έργου δε κάνει και μια κρούση και το QE2. Κρουαζιερόπλοιο δεν έχει ακόμη, ευκαιρία δεν είναι?

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ξερει καποιος να μου πει ποιος κανει τα πληρωματα στα ναυλωμενα? η ΝΕΛ? και επισης οσα ειναι με ξενη σημαια, ειναι συμβεβλημενα με το ΝΑΤ?

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε ότι πρόκειται για μια απλή χρονοναύλωση του καλοκαιριού χωρίς περαιτέρω δεσμεύσεις, τα πληρώματα είναι λογικό να τα κάνουν οι πλοιοκτήτες κι όχι ο ναυλωτής. Για το ΝΑΤ δεν γνωρίζω, θα μου φανεί παράξενο πάντως το Barbarossa για παράδειγμα πού έχει δουλέψει τα τελευταία χρόνια ανα την υφήλιο να προβεί σε σύμβαση με το ΝΑΤ μόνο και μόνο για μια καλοκαιρινή ναύλωση.

Για να κάνω και μια άλλη ερώτηση: πόσο δίκαιο και σύννομο κατά τη γνώμη σας είναι να ναυλώνει η ΝΕΛ ένα μάτσο πλοία στο κατακαλόκαιρο και να τα δρομολογεί σε όποια γραμμή θέλει?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...