pilot Posted May 11 Posted May 11 Διαβάζετε προσεκτικά shipfriends. Τα δρομολόγια θα γίνουν (μάλλον) από το Superstar2. Όσο για τη Μύκονο, σύμφωνα με τα δρομολόγια που αναρτήθηκαν το πλοίο θα την προσεγγίζει κάθε Τετάρτη κ Σάββατο σε πρωινά δρομολόγια (επιστροφές Πέμπτη- Κυριακή νωρίς απόγευμα από Μύκονο)
olympia palace Posted May 11 Posted May 11 Είτε μπει αυτό είτε το superstar 2 η ουσία είναι ότι είναι πολύ κατώτερα καράβια απ' όλες τις απόψεις σε όλους τους τομεις και πάνε να ανταγωνιστούν καλύτερα πλοία.
HSC CAT I Posted May 11 Posted May 11 (edited) Και τι σημαίνει αυτό δηλαδή ; Το να υπάρχουν εναλλακτικές και ποικιλία στις ώρες άφιξης και αναχώρησης δεν είναι κακό! Επίσης αν έχω βγάλει σωστό συμπέρασμα βλέπω οτι όταν το Super Star 2 έχει απογευματινή άφιξη στο Καρλόβασι (17:20) που βρίσκεται ενάντια στο Blue Star Myconos οι τιμές του Super Star 2 πέφτουν από τα 60(ή 75) του Blue Star Myconos στα 50 ευρώ ! Οπότε προφανώς θα υπάρχουν άνθρωποι που θα το επιλέξουν έστω και για την τιμή του! Όσο για το κατώτερο καράβι που αναφέρεις εξαρτάται. Ναι μεν εννοείται δεν συγκρίνονται σε ταχύτητα κτλπ αλλά σε θέμα εσωτερικού το Super Star 2 είναι ξεκάθαρα ανώτερο! Edited May 11 by Nick the Greek Quote
George...f Posted May 11 Posted May 11 Εχουμε δει φωτογραφίες του εσωτερικού του Superstar II; Θεωρώ πως το πλοίο θα δουλέψει. Εχουν βάλει πολύ βολικά ωράρια για ΙκαροΣαμια, τα βραδινά θα δουλέψουν πολύ γιατί την πέφτεις για έναν υπνάκο και φτάνεις νωρίς το πρωί, και θεωρώ ότι και με τις ανταγωνιστικότερες τιμές το κοινό της Ικαριας θα το τιμήσει δεόντως. Και τις μέρες με πρωινή αναχώρηση για Μύκονο πλησιάζει τα ωράρια του Paros, και όσοι έχουν ταξιδέψει με τα μικρά Blue Star high season ξέρουν τι εστι. Οπότε θεωρώ αποτελεί μια χαρά εναλλακτική.
nomikos Posted May 11 Posted May 11 Αυτό που δεν έχουμε αναφέρει είναι πως αυτή η κίνηση είναι πολύ μελετημένη από τη Sea Jets. Γιατί θεωρώ πως η Άττικα όπως έχει διαμορφωμένο το στόλο της δεν έχει περιθώρια αντίδρασης.
pilot Posted May 11 Posted May 11 (edited) Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Είναι πολύ καλά μελετημένη αυτή η κίνηση της εταιρείας. Ειδικά μετά από όσα έγιναν το Πάσχα σε Ικαρία κ Σάμο. Ακόμα και οι μέρες που έχει δρομολόγιο σε βόρεια Δωδεκάνησα είναι καλά μελετημένες ως προς την ενδονησιωτικη κίνηση. Βέβαια το μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία και αυτό που πραγματικά θα κερδίσει τους κατοίκους ειδικα της Ικαρίας κ της Σάμου θα ειναι το να διατηρήσει η εταιρεία στην περιοχή δρομολόγια κ τον ερχόμενο χειμώνα. Edited May 11 by Nick the Greek Quote
georgios express Posted May 11 Posted May 11 (edited) 11 hours ago, pilot said: ...Βέβαια το μεγάλο στοίχημα για την εταιρεία...θα ειναι το να διατηρήσει η εταιρεία στην περιοχή δρομολόγια κ τον ερχόμενο χειμώνα. Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, επικριτικός ή δύσπιστος απέναντι στον ένα και μοναδικό Πρόεδρο και Διοικητικό Ηγέτη του ξακουσμένου στα πέρατα της γής Δικέφαλου Αετού (του κιτρινόμαυρου, όχι του Θεσσαλονικέως) , αλλά η προϊστορία της τιτανοτεράστιας SeaJets, μου υπενθυμίζει τους στίχους του Δάντη: Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate. Edited May 12 by polmyt
Patmios Posted May 11 Posted May 11 2 hours ago, nomikos said: Αυτό που δεν έχουμε αναφέρει είναι πως αυτή η κίνηση είναι πολύ μελετημένη από τη Sea Jets. Γιατί θεωρώ πως η Άττικα όπως έχει διαμορφωμένο το στόλο της δεν έχει περιθώρια αντίδρασης. Ο συγχωρεμένος ΓΕΡΟ Ilio δραστηριοποιούταν χρόνια πριν με τα Ιπτάμενα Δελφίνια από Σάμο μέχρι Κω. Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτα όσον αφορά στο ότι τα Διεθνή αεροδρόμια της Σάμου και της Κω είναι αυτά που τροφοδοτούν με τουρίστες τα ενδιάμεσα μικρά νησιά… Μπράβο λοιπόν που όχι μόνο επέστρεψε… Αλλά επέστρεψε και καλά διαβασμένος… Με τα δρομολόγια της Τέταρτης και του Σαββάτου από Σάμο για Κω παίζει μπάλα μόνος του και πιάνει τις πρωινές αλλά και τις μεσημεριανές πτήσεις αφίξεις της Σάμου… Και αντίστροφα με τα δρομολόγια της Πέμπτης και τις Κυριακής από Κω προς Σάμο τις μεσημεριανές και τις απογευματινές αναχωρήσεις…
NOMIKOS LINES Posted May 11 Posted May 11 Και εσύ φίλε Patmos είσαι διαβασμένος πολύ καλά. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.
aggelos_lask Posted May 12 Posted May 12 (edited) Δεν είναι μόνο αυτός διαβασμένος αλλά ολόκληρη εταιρεία Edited May 12 by polmyt quote
SAMAINA Posted May 12 Posted May 12 (edited) 7 hours ago, Patmios said: Με τα δρομολόγια της Τέταρτης και του Σαββάτου από Σάμο για Κω παίζει μπάλα μόνος του και πιάνει τις πρωινές αλλά και τις μεσημεριανές πτήσεις αφίξεις της Σάμου… Είναι αστείο να πιστέψει κάποιος, ότι με 2 δρομολόγια την βδομάδα, από λιμάνι στην άλλη άκρη της Σάμου στο Καρλόβασι, θα διακινήσουν τουρίστες που έρχονται στο αεροδρόμιο της Σάμου προς τα Βόρεια Δωδεκάνησα. Αυτό μπορεί να δουλέψει μόνο με καθημερινές αναχωρήσεις από Πυθαγόρειο, όπως αυτές που είχε ο πατέρας Ηλιόπουλος με τα δελφίνια. Και αυτό όταν γίνεται ήδη με τα δρομολόγια της ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ. Edited May 12 by SAMAINA
Patmios Posted May 12 Posted May 12 Μπείτε λοιπόν στη θέση του Τουρίστα, γιατί για να θεωρήσεις κάτι αστείο θα πρέπει πρώτα να μπεις σε αυτή την διαδικασία και μετά να κρίνεις… Θα αρκούσε να σας πω ότι την Τέταρτη δεν υπάρχει δρομολόγιο της Dodekanisos seaways από Σάμο για Δωδεκάνησα… Τα δρομολόγια της Dodekanisos sea ways εξυπηρετούν στο μέγιστο τα ενδοδωδεκανησιακά. Της Seajets εξυπηρετούν έστω για αυτές τις 2 μέρες στο μέγιστο από Σάμο. Εσείς αν ήσασταν Τουρίστας τι θα προτιμούσατε? Να φθάνατε στη Σάμο (Τετάρτη ή Σάββατο), να κάνατε διανυκτέρευση και να αναχωρούσατε την επόμενη ημέρα για τον τελικό σας προορισμό ή να πηγαίνατε στο καρλόβασι και να αναχωρούσατε την ίδια μέρα. Δυστυχώς τα δρομολόγια τις Dodekanisos seaways κατά τις ημέρες που εξυπηρετούν από Σάμο προς Δωδεκάνησα ή ώρα αναχώρησης είναι 8:00 το πρωί. Αν απαντούσα για εσάς σε αυτό το ερώτημα, θα ήταν ‘’αστείο’’ , γιατί ο κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του τρόπο σκέψης. Υ.Γ: Οι παλιοί έλεγαν… Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου…
SAMAINA Posted May 12 Posted May 12 Οκ φίλε μου, ότι πεις.... Απλά μην νομίζεις ότι έχεις την αυθεντία του Πάπα. Ειδικά όταν δεν ξέρεις τον συνομιλητή σου. Ξέρεις πολλούς τουρίστες που θα ξυπνήσουν π.χ. στις 15 Μαϊου και θα κανονίσουν το ταξίδι τους περιμένοντας αν θα καπνίσει του Ηλιόπουλου να βάλει δρομολόγιο σε ένα μήνα; Εδώ τα πακέτα τους ειδικά σε πτήσεις τσάρτερ είναι κλεισμένα τουλάχιστον 4 με 5 μήνες πρίν. Ή νομίζεις ότι κατεβαίνοντας από το αεροπλάνο, θα αρχίσει να ψάχνει δωμάτιο για να περάσει την βραδιά του. Και αυτό το έχει κλεισμένο από τότε.
Patmios Posted May 12 Posted May 12 Συμφωνώ απόλυτα… Έχω αναφερθεί στον προγραμματισμό του ταξιδιού ειδικά από Τουρίστες του εξωτερικού αρκετές φορές.. Φανταστείτε ότι ο διαγωνισμός για την επιδοτούμενη γραμμή Σάμος - Κάλυμνος δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί…Όπως και για πολλές άλλες… Συμφωνείτε όμως και εσείς ότι αυτή η δρομολόγηση μόνο κακό δεν κάνει;;; Υ.Γ: Ειλικρινά και με όλο το σεβασμό ποτέ δεν κοιτάω και δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι ο συνομιλητής απέναντι μου αλλά τα λεγόμενα ή γραφόμενα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Προσπαθώ πάντα στη Ζωή μου να είμαι δίκαιος.
SAMAINA Posted May 12 Posted May 12 Δεκτό φίλε μου, άλλωστε δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε αλλά ανταλλάσσουμε απόψεις. Φυσικά κάθε επιπλέον δρομολόγιο είναι καλοδεχούμενο, όπως και το πλοίο. Το μόνο που μπορεί να με χαλάσει, είναι το να έρθει αυτό και να σταθεί αφορμή ή δικαιολογία να φύγει από την γραμμή τον χειμώνα, ένα πλοίο σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ.
Nick the Greek Posted May 12 Posted May 12 Εγώ απλά να παρατηρήσω πως το αν είναι διαβασμένη και μελετημένη η εταιρεία σε σχέση με την εν λόγω δρομολόγηση, θα κριθεί όχι από την δρομολόγηση την ίδια αλλά από την κερδοφορία της. Οπότε ως πρός αυτό, ραντεβού τον Σεπτέμβρη οπότε και θα μετρηθούν τα κουκιά.
Patmios Posted May 12 Posted May 12 Το αποτέλεσμα για την εταιρεία αν έχουν ψηλά τον πήχη δεν θα είναι ικανοποιητικό σίγουρα. Είμαι πεπεισμένος ότι το γνωρίζουν αυτό. Για τα νησιά μας όπως είναι φυσικό, θα υπάρξει μια μικρή αύξηση στις αφίξεις. Αν στην Ελλάδα τα καλοκαιρινά δρομολόγια των πλοίων ήταν διαθέσιμα για κράτηση από τον Ιανουάριο για να μην πω τον Νοέμβριο του κάθε προηγούμενου έτους, τότε ναι…Η κάθε εταιρεία θα μπορούσε να βγάλει στο τέλος του δρομολογιακού έτους ένα ασφαλές συμπέρασμα για την δυναμική της γραμμής που δραστηριοποιείται. Ποιος μπορεί να υπολογίσει πόσοι ήταν οι δυνητικοί (χαμένοι) επισκέπτες οι οποίοι είχαν στα πλάνα του να ρθουν π.χ στο νησί μου και επειδή δεν υπήρχαν ακτοπλοϊκά άλλαξαν προορισμό. Κανείς. Η κάθε εταιρεία μπορεί να υπολογίσει μόνο όσους κάνουν αναζήτηση στην ιστοσελίδα της μέσω των Google analytics, αλλά μέχρι εκεί. Με συγχωρείτε αν γίνομαι κουραστικός, είναι πράγματα/προβλήματα που αρκετοί λίγο πολύ τα γνωρίζουν αλλά κάθε χρόνο δυστυχώς επαναλαμβάνονται, δεν θα έλεγα με μαθηματική ακρίβεια (φέτος ακόμα χειρότερα). 12/05 και ακόμα περιμένουμε το άνοιγμα των προσφορών και την γνωμοδότηση του ΣΑΣ. 2 hours ago, SAMAINA said: Δεκτό φίλε μου, άλλωστε δεν έχουμε τίποτα να μοιράσουμε αλλά ανταλλάσσουμε απόψεις. Φυσικά κάθε επιπλέον δρομολόγιο είναι καλοδεχούμενο, όπως και το πλοίο. Το μόνο που μπορεί να με χαλάσει, είναι το να έρθει αυτό και να σταθεί αφορμή ή δικαιολογία να φύγει από την γραμμή τον χειμώνα, ένα πλοίο σαν το ΜΥΚΟΝΟΣ. Να είστε καλά και να ανταλλάσουμε πάντα όμορφα τις απόψεις μας. 🙂 Αν συμβεί το σενάριο αυτό, τότε θα μας χαλάσει όλους. Όχι τόσο για το πλοίο σαν πλοίο, αλλά για την ασφάλεια και την σταθερότητα που παρέχει η Blue star (όπως επίσης και η Dodekanisos Seaways), δουλεύουν σαν Ελβετικά ρολόγια. Χωρίς προβλήματα και πάντα στην ώρα τους. Το Superstar 2 μπορεί να είναι ‘’καρβουνιάρης’’, ίσως όμως η άνεση που θα προσφέρει, μας εκπλήξει θετικά όλους. Ίσως…
Z.Gk. Posted yesterday at 08:53 AM Posted yesterday at 08:53 AM Εν τω μεταξύ, στην ιστοσελίδα της Seajets εξακολουθεί και γράφει ότι τα δρομολόγια του Superstar II ξεκινούν από τις 14 Ιουνίου και, βέβαια, αν πας να κάνεις κράτηση σου γράφει ότι δεν υπάρχουν δρομολόγια. Όπως έχουν γράψει και οι φίλοι συμφορουμίτες στο θέμα του πλοίου, το πρώτο ταξίδι πάει για τις 28 Ιουνίου και βλέπουμε. Προσωπικά, δεν με εκπλήσσει αυτή η εξέλιξη, ο Ηλιόπουλος λογικά θα επιδιώξει να δρομολογήσει το πλοίο τις σκάρτες 45 ημέρες που είναι η καλοκαιρινή περίοδος για τη Σάμο, όπως έχουμε πει πολλές φορές εδώ στο θέμα της γραμμής. Πάω στη Σάμο από το 1993 και έχω ταξιδέψει με όλα τα πλοία που είχαν και έχουν δρομολογηθεί και η αλήθεια είναι ότι είχα μπει λίγο στο τριπάκι φέτος να πήγαινα με το Superstar II. Όμως, για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου, πάω να κλείσω τα εισιτήρια με το Blue Star Myconos, τη σταθερή αξία (έστω και με τα θεματάκια της) στη γραμμή.
Nikos_Chania Posted 15 hours ago Posted 15 hours ago 45 μέρες μόνο δύσκολο. Μόνο με υπουργική.... εκτροπή γίνονται τέτοια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now