Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

σύμφωνα με το αφιέρωμα που είχε πραγματοποιήσει το ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ,η ΑΡΙΑΔΝΗ μπορεί να πιάσει ταχύτητα 26 Knots στο 85% της ισχύος των μηχανών της.

Κενο φορτιου και με ανεμο μπορει. Κακα τα ψεματα δεν ειναι γρηγορο βαπορι. 27,5 δεν υπαρχει περιπτωση να πατησει.

Link to comment
Share on other sites

Κενο φορτιου και με ανεμο μπορει. Κακα τα ψεματα δεν ειναι γρηγορο βαπορι. 27,5 δεν υπαρχει περιπτωση να πατησει.

κι όμως φίλε Harry τα 26 μίλια τα πιάνει άνετα και χωρίς άνεμο........:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Στο ποσο % τα πιανει; Γιατι υπηρεσιακη στα Χανια που ηταν οι εποχες της κοντρας και η κουκλα ήταν φρεσκια και ομορφη δεν χτυπαγε πανω απο 25, βια 25.5;

Της κραταγανε περισεματα για τα γηρατεια της ή η ΑΝΕΚ τσιγκουνευεται πετρελαια και αφηνεται να την "σκαβουμε" εμεις εδω που δεν εχουμε δουλεια να κανουμε και εχουμε περισεια ορεξη να ασχολουμαστε με ολους και με ολα;

Link to comment
Share on other sites

Στο ποσο % τα πιανει; Γιατι υπηρεσιακη στα Χανια που ηταν οι εποχες της κοντρας και η κουκλα ήταν φρεσκια και ομορφη δεν χτυπαγε πανω απο 25, βια 25.5;

Της κραταγανε περισεματα για τα γηρατεια της ή η ΑΝΕΚ τσιγκουνευεται πετρελαια και αφηνεται να την "σκαβουμε" εμεις εδω που δεν εχουμε δουλεια να κανουμε και εχουμε περισεια ορεξη να ασχολουμαστε με ολους και με ολα;

φίλε άμα πρόσεξες αναφέρομαι στο 85%

Link to comment
Share on other sites

Θα με συγχωρησεις αλλα δεν θα συμμεριστω το 26 με το 85% γιατι δεν το εχω δει ποτε οσα χρονια ταξιδευει, στιγμιαια μπορει να τα πιανει αλλα οχι με φορτιο. Τωρα πως οι συναδελφοι καραβολατρες το εκτιμησαν δεν το γνωριζω, αλλα δεν εχει και σημασια τελικα τι λεω εγω.

Καλα να ειναι η καραβαρα και να ταξιδευει και να τη χαιρομαστε οι θαυμαστες της και ας πηγαινει και 24..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ νομίζω πως η ταχύτητα του Αριάδνη είναι αρκετά ικανοποιητική για το μέγεθος της(και την ομορφιά της:P).Εχουμε συνηθίσει τα Fossen,Palace και τα Superfast με τους 28+ κόμβους!Στην Ευρώπη πάντως λίγα cruise ferries έχουν υπηρεσιακή ταχύτητα 24 και άνω κόμβων όπως αυτήν της Αριαδνάρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απορώ πώς ακόμη δέν έχει μπει αυτό το πλοίο , στή γραμμή πειραιάς - χανιά μαζί με τό ''έλυρος''( και μήν πούμε ότι δέν έχει καμπίνες? Μπορούν να φτιαχτούν στή θέση κάποιων αεροπορικών καθισμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Είχε αναρτηθεί σε ένα blog στις 13 Αύγουστου 2009 και είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ στο τεύχος 198, μηνός Οκτώβριου 2009 κάποια σχόλια για τη δήλωση του τότε πλοίαρχου του Κρήτη ΙΙ, cpt Διαμαντή Παπαγεωργίου στο αφιέρωμα του Κρήτη ΙΙ από το περιοδικό κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στη γραμμή Χίου Μυτιλήνης, που ουσιαστικά καταρρίφτηκε ο μύθος για το λιμάνι της Χίου.B)

Ερώτηση δημοσιογράφου προς τον πλοίαρχο..

Το επιπλέον μήκος του ΚΡΗΤΗ ΙΙ δεν σας προβληματίζει κάπταιν στην μανούβρα;.

Πλοίαρχος:[Ονοματεπώνυμο]

Δεν με προβληματίζει καθόλου γιατί «ΕΓΩ» «!--!!!!!!--!» αντίθετα πιστεύω ότι έχω περιθώριο για επιπλέον 30 μέτρα τα οποία τα αφιερώνω σε αυτούς πού πίστεψαν πραγματικά σε μένα και τις δυνατότητες μου!.

«!-- Απάντηση ΑΦΟΠΛΙΣΤΙΚΗ --!»;

Ναυτικός και επιβάτης ταυτόχρονα το βρίσκω ακραία επικίνδυνο να έχεις μονοσήμαντη και εγωιστική άποψη για τη λειτουργία μεταφορικών μέσων, και δη υπερήλικων ξεπερασμένης τεχνολογίας, που μεταφέρουν εκατοντάδες η και χιλιάδες ζωές στη θάλασσα. Εκτιμώ και συμμερίζομαι τον επαγγελματία που θέλει, με μετριοπάθεια και χωρίς αλαζονεία, να ξεχωρίζει από τον μέσο όρο, να έχει την ικανότητα να κερδίζει τις εντυπώσεις, με αψεγάδιαστο τρόπο λειτουργίας στο χώρο ασχολίας του. Να είναι τελειοθήρας. Κάθετα διαφωνώ και δημόσια στηρίζω την διαφωνία μου με συγκεκριμένες πρακτικές προσωπικής λειτουργίας στην εκτέλεση επαγγελματικών καθηκόντων. Διαφωνώ με επαγγελματίες που εκφράζουν αυτό τον υπέρμετρο εγωισμό τους σε συνθήκες εργασίας με πλήθος παραμέτρους πρωτογενείς και δευτερογενείς, που το τελικό αποτέλεσμα είναι η συνισταμένη των παραμέτρων.

Εδώ μπορείτε να δείτε το πλήρες άρθρο με το τίτλο: Ο γιαλός είναι στραβός

Μάλλον η απάντηση δόθηκε από τον ίδιο το πλοίαρχο όταν φέτος κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του πλοίου Αριάδνη έτυχε να είναι δεμένο με απαγορευτικό το Μυτιλήνη στη γωνία του λιμανιού της Χίου (11/12/09) και έτσι αναγκάστηκε το Αριάδνη να δέσει στη μεσαία προβλήτα της Χίου. Όποτε τα +30 μέτρα περιθώριο μάλλον ήταν εφικτός στόχος!! Γιατί το Αριάδνη (195.95m) είναι μεγαλύτερο περίπου 4 μέτρα από το Κρήτη ΙΙ (191,80m), συν τα 22,4m πλάτος του Μυτιλήνη και τα λίγα μέτρα που γύρισε η πλώρη του Αριάδνη από τη πλώρη του Μυτιλήνη μας κάνουν τα +30 μέτρα!!!:)

Μπορείτε να δείτε τη μανούβρα του Αριάδνη στη Χίο, με τη παρουσία του Μυτιλήνη στο λιμάνι στις 11/12/09 και την επόμενη ημέρα που δεν ήταν και η πλώρη του φάνηκε σαν είχε καβαλήσει τα κτίρια δίπλα από τη προβλήτα!!!

Ariadne Manouvring in Chios 11-12-09.rar

Ariadne Manouvring in Chios 12-12-09.rar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η μανουβρα του αριανδη εξω απο τα λεμοναδικα σσε ενα απο τα στενοτερα σημεια του λιμανιου πρεπει να αφησε πολλα ανοικτα στοματα

Edited by proud_ionian
τεχνικη βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Ριχνοντας μια ματια στις προηγουμενες σελιδες,φαινεται ο τελευταιος δεξαμενισμος να εχει γινει Οκτωβριο του 2008:eek: Φανταζομαι να δεσει συντομα να κανει γερη επισκευη γιατι θα το χρειαζεται σιγουρα...(μετα και την καλοκαιρινη Αλγερο-περιπετεια).

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σε όλους τους φίλους. Ας το θυμηθούμε στο μεγάλο λιμάνι να φορτώνει στης 30/11/2007 (στο πρώτο του ταξίδι στα Χανιά, αν δεν κάνω λάθος) και 2 φωτο απο το υπέροχο Embarkation Deck

post-3633-128326990135_thumb.jpg

post-3633-128326990137_thumb.jpg

post-3633-128326990141_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε την ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ να λαμπει με τα χρωματα της HSW λιγο πριν ολοκληρωθει η μετασκευη της

Ειναι παντως αδικο οι εταιρειες να φερνον τετοιους βαποραρους στην Ελλαδα και αντι να κρατανε αυτους,να προτιμανε να τους ναυλωνουνε και να εχουνε τα παλια βαπορια στις γραμμες μας.Μαλλον το αντιθετο θα επρεπε να γινεται

post-15-128326992307_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γιατί δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Όταν στην Ελλάδα τα πιό πολλά πλοία είναι αρκετών δεκαετιών, γιατί να έρθει εδώ το καινούργιο; Θα πάει κάπου αλλού, σε μιά καλή μίσθωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επισημη ενημερωση δεν υπαρχει αλλα αν θες την προσωπικη μου αποψη τη βλεπω να πηγαινει κατευθειαν για ναυλωση χωρις να περασει καθολου απο αλλη δικη μας γραμμη εκτος κι αν χαλασει κανενα αλλο και παει για αντικατασταση του

Link to comment
Share on other sites

Έχουν ακουστεί παρά πολλά σενάρια για το πλοίο. Έτσι ενδεικτικά να αναφέρω τα πιθανά σενάρια.

1) Ότι θα δουλέψει ξανά για την Algerie Ferries (το πιθανότερο)

2) Ότι θα επιστρέψει στη HSW για να δρομολογηθεί στη Κω Ρόδο αντί του Hellenic Voyager.

3) Ότι θα πάει στη Χίο Μυτιλήνη και ότι θα φύγει το Νήσος Χίος από τη γραμμή.

4) Ότι θα πάει στα Χάνια το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

ειναι πραγματικα κριμα για το καραβι.σημερα σε σχετικο αρθρο διαβασα οτι κατεβαινει στα χανια και το blue horizon.δεν ειαι σιγουρος αν το γερο-ΛΑΤΩ τα καταφερει.μια λυση θα μπορουσε να ηταν το ΑΡΙΑΔΝΗ.....λεω εγω τωρα.....με λυπει πολυ η διαχειρηση του απο την εταιρια αυτη.αυτο που ευχομαι ειναι να στεριωσει καπου και να σταματησει να ειναι η ρεζερβα του καθε πλοιου της ΑΝΕΚ για τις ετησιες τους.και ας εχει τα λογοτυπα της......

ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΚ-ATTICA.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...