Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Εγω νομιζω οτι μπερδευτηκανε με την "αναποδη" μανουβρα που εκανε και νομιζουν οτι μπηκε με αναποδα το βαπορι. Οταν το αρθρο το γραφει καποιος που δεν ξερει απο βαπορια και προσπαθει να το πει με δικα του λογια παντα εχουμε παρερμηνειες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και οχι μονο αυτο αγαπητε Ποσειδωνα, αλλα το παρασκηνιο ο εκτελεστης και η εμπνευση του γεγονοτος μαλλον απεχουν πολυ απο αυτο που νομιζουν οσοι ειδαν απεξω και εμεις που το συζηταμε εδω.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι το πλοίο έστριψε έξω από το λιμάνι της Χίου και μπήκε μέσα σε αυτό με την όπισθεν. Οχι με το κ-λ- μπήκε.

....έεεεελεος ...Μήπως κάποιος θα πρέπει να τους μιλήσει για ναυτικούς όρους;

Link to comment
Share on other sites

αυτό πάλι να στριψει πλοίο έξω από το λιμάνι της Χίου και να μπει με την όπισθεν πρώτη φορά το ακούω.

Πρόκειται για μαργαριτάρι ολκής, για να έχουμε να λέμε χωρίς να ξέρουμε και τίποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακη 13/12 μας φευγει για Πατρα. Θα το ξαναδουμε Πειραια αρχες Μαρτιου που θα ερθει να κανει την ετησια του ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Τον Απρίλη ληγει και η ναυλωση απο ΑΝΕΚ (αγνωστο αν θα παραταθει). Το σιγουρο ειναι πως ουτε το ερχόμενο καλοκαίρι θα έχουμε την κούκλα στα νερά μας.:(

Link to comment
Share on other sites

Το κριμα ειναι οτι ενω εχουμε πλοια στολιδια σε ολους τους τομεις τα διωχνουμε με ναυλωσεις και εμεις συνεχιζουμε να ταξιδευουμε με ΛΑΤΩ,ΛΙΣΣΟΣ και εγω δεν ξερω τι αλλο

(μην κολησετε στα ονοματα γενικο ειναι το σχολιο)

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα οχι.

Δεν θυμαμαι μεχρι τι διαστασεων πλοιο περναει αλλα το ΑΡΙΑΔΝΗ παραειναι μεγαλο για τον Ισθμο.

Λογο πλατους λογικα;

Link to comment
Share on other sites

Ναι εξαιτίας του πλάτους.Το μέγιστο που έχει περάσει από τον Ισθμό το οποίο κυριολεκτικά περνούσε στον πόντο ήταν το παλιό ΑΡΙΑΔΝΗ το σημερινό F DIAMOND το οποίο είχε 21,5m πλάτος.

Το σημερινό ΑΡΙΑΔΝΗ με 27m πλάτος ούτε κατά διάνοια δεν ΄μπορεί να περάσει.

Link to comment
Share on other sites

Kαλό ποδαρικό έκανε στην Πάτρα. Πηγή το Υπουργείο.

Ελαφρώς προσέκρουσε, πρωινές ώρες σήμερα, στον προβλήτα του λιμένα Πάτρας, κατά

την πρόσδεση,

προερχόμενο από το λιμένα Πειραιά, άνευ επιβατών,

το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΑΡΙΑΔΝΗ» Ν.Π.11542.

Από την πρόσκρουση, προκλήθηκε παραμόρφωση ελάσματος στο ακροπρυμναίο εξωτερικό

περίβλημα εξάλων, μήκους περίπου 2μ. και πλάτους 0,7μ., σε ύψος 1μ. από την

επιφάνεια της θάλασσας, χωρίς να αναφερθεί τραυματισμός και να παρατηρηθεί

θαλάσσια ρύπανση.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή, που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο

απόπλους του πλοίου, έως ότου πραγματοποιηθεί έλεγχος από το Τοπικό Κλιμάκιο

Επιθεώρησης και προσκομισθεί πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα

Νηογνώμονα.

Link to comment
Share on other sites

Ψιλοπραγματα ηταν τελικα η στουκα και ετσι ο βαπορας αναχωρησε το βραδυ για το πρωτο δρομολογιο του για Βενετια.

Καλοταξιδο να ναι και μακαρι να το δουμε μονιμα στα νερα μας καποια μερα:)

Link to comment
Share on other sites

Ναι εξαιτίας του πλάτους.Το μέγιστο που έχει περάσει από τον Ισθμό το οποίο κυριολεκτικά περνούσε στον πόντο ήταν το παλιό ΑΡΙΑΔΝΗ το σημερινό F DIAMOND το οποίο είχε 21,5m πλάτος.

Το σημερινό ΑΡΙΑΔΝΗ με 27m πλάτος ούτε κατά διάνοια δεν ΄μπορεί να περάσει.

Έχει περάσει και παλαιότερα το Coral τότε σαν Τρίτων με 22m πλάτος και μάλιστα είχε κληρονομίσει και μια "γούβα" σε μια βαρδιόλα του.

Link to comment
Share on other sites

Ψιλοπραγματα ηταν τελικα η στουκα και ετσι ο βαπορας αναχωρησε το βραδυ για το πρωτο δρομολογιο του για Βενετια.

Καλοταξιδο να ναι και μακαρι να το δουμε μονιμα στα νερα μας καποια μερα:)

Καλησπέρα,

δεν ήταν ‘στουκα’ από χειρισμό – το πρόδωσε ένα ενδεικτικό λαμπάκι που δεν άναψε και το κακό έγινε!?! – μια ένδειξη άλλαξε όλο το σκηνικό – αιφνιδιασμός!

Το σημείο του ντόκου που χτύπησε είναι στη μέση της διαδρομής [60 μέτρα μέσα από τη γωνία του 11].

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη απογοητευση απο το βαπορι γιατι αν και προκειται για ενα φοβερο σκαρι εχει πολλους χωρους που δεν ειναι εκμεταλλευσιμοι. Θα μπορουσε να εχει λιγες καμπινες ακομα η ενα σαλονι και οχι τοσα πολλα καθισματα πουλμαν ας πουμε...

Πολύ σωστή παρατήρηση καθώς το πλοίο δεν σχεδιάστηκε για δρομολόγια 30-35 ωρών.

Επισης απογοητευση απο την κατασταση στην οποια ειναι οι μοκετες σε ενα βαπορι 2 ετων. Αυτα μαλλον ειναι τα καλα της Αραπιας...

Αν το έβλεπες πως γύρισε από την αραπιά, θα έβαζες τα κλάματα…. :(

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε μου είχε πει ένας φίλος που είχε πάει με το ΦΑΙΔΡΑ στην αραπιά ότι ο μαραγκός δεν προλάβαινε να φτιάχνει ζημιές κι οι του ξενοδοχειακού καθαριζαν όλη την ημέρα και πάλι βρώμικα ήταν.

Δυστυχώς τέτοια βαπόρια΄, με τόσο δαπανηρές μετασκευές είναι κρίμα να πηγαίνουν εκεί όπου οι επιβάτες δεν σέβονται τον χώρο φιλοξενίας.

Link to comment
Share on other sites

Για να μην παρεξηγηθουν αυτα που λεω οι χωροι του Αριαδνη μια χαρα ειναι...

Και καλαισθητοι και απ ολα εχουνε. Απλα δε μου αρεσει η διαταξη και η μοιρασια που εχει γινει. Δηλαδη ακομα και για τα Χανια 1000 πουλμαν πολλα δεν ειναι?

Link to comment
Share on other sites

1000 πούλμαν:D μέσα στο Αριάδνη? Τι είναι το OOTS σε ro-ro:eek:? Πες βρε γουρλή:D ότι μιλάς για καθίσματα να καταλάβουμε αμέσως.Τρόμαξα μόλις το διάβασα...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...