Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

η κουκλα εχει παρα πολυ δυνατα προπελακια αλλα το pitch που εχει την κανει αδυναμη!κανει την κινηση ακουνε οι προπελες αλλα αργουν να φορτωσουν αμεσως!παντως η αλλαγη πλοιαρχιας ειναι λαθος γιατι κ ο παπατσακης το πηγαινε σφαιρα το βαπορι κ στην μασαλια κ στον πειραια κ στην πατρα..αυτα η εταιρια πρεπει να τα προσεχει για να εχει κ την εμπιστοσυνη των πλοιαρχων της...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και συ φιλε μου απο που εβγαλες το συμπερασμα οτι η ΑΝΕΚ δεν τον εμπιστευεται τον κ. Παπατσατση οπως ειναι σωστα το ονομα του? Στο ειπανε απο το γραφειο? Που ξερεις οτι δεν προκειται για προγραμματισμενη ξεκουραση κατοπιν συνενοησης. Καλο ειναι να ειμαστε προσεκτικοι με το τι λεμε και πως το λεμε εδω γιατι υπαρχουν καλοπροαιρετοι και καλοθελητες που τα ερμηνευουν οπως θελουν για δημιουργια εντυπωσεων ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Εν μέρει έχετε δίκιο – σαν χειρισμός δε φάνηκε κ ιδιαίτερα επιδέξιος από την ΑΝΕΚ- λείπει relief cpt.

Αλλά για όνομα του θεού βρε παιδιά – τι μιλάτε μέσα στο FORUM – ποια εμπιστοσύνη και μη πω τίποτα άλλο!!!!

Λέγονται τέτοιες κουβέντες? Έμπιστοι και οι δυο τους κ από πρώτο χέρι.- ο δε ΠΑΠΑΤΣΑΤΣΗΣ έχει φάει το λουκι / παλούκι ολόκληρο 9 μηνο κ θέλει να δει το σπίτι του είναι από την άλλη άκρη [πρέπει να κάνει όλες τις ακινησίες κ καπάκι να φύγει στη ναύλωση] – ο ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ που θα τον αντικαταστήσει που είναι εύκαιρος αυτή τη στιγμή [έδεσε το ΛΙΣΣΟΣ].

Μη γράφετε στο FORUM ονόματα είναι κακό – Αντί να χαιρόμαστε που είναι και οι δυο παντος καιρού δημιουργούμε θέμα?

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι δεν ειναι και πολυ σωστο να κρινουμε ανθρωπους που κανουν τη δουλεια τους κατα την αποψη μου χωρις να εχει δημιουργησει κανεις προβλημα στο παρελθον.Αλλωστε νομιζω οτι ολοι ξερουμε ποσο προσφερουν και τι ζορια τραβανε καθε μερα για να μεταφερουν με ασφαλεια τους επιβατες και να δεσουν τα πλοια και για να μιλησω και σαν moderator νομιζω οτι τουλαχιστον σε αυτο το φορουμ δεν εχουμε μιλησει ποτε αρνητικα για καποιον

Και για ξαναγυρισουμε στα του βαποριου να πουμε οτι ηδη κοντευει στη Θεσσαλονικη.Απο οτι εβλεπα δεν επεσε κατω απο τα 22 μιλια.Φανταζομαι οτι αυτη ειναι η ελαχιστη ταχυτητα ωστε να ειναι οικονομικο το βαπορι.Τουλαχιστον με τις μεγαλυτερες παραμονες στα λιμανια θα μπορει να καλυψει την οποια καθυστερη μπορει να παρουσιαστει.

Link to comment
Share on other sites

Όπως είναι απόλυτα φυσικό βέβαια, οι ώρες άφιξης του πλοίου στα λιμάνια του δρομολογίου του, ουδεμία σχέση έχουν με αυτές του ΛΙΣΣΟΣ. Μόνο που η ΑΝΕΚ "αμέλησε" να ενημερώσει τους πίνακες δρομολογίων της για αυτή την -επί τω βέλτιον :)- αλλαγή, με συνέπεια ενώ το πλοίο βρίσκεται ήδη δεμένο στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης (20.30), στο OPENSEAS να εμφανίζεται ως ώρα άφιξης του στην συμπρωτεύουσα οι 22.30... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ο χρόνος κ τα δρομολόγια του ΑΡΙΑΔΝΗ είναι προσωρινά [μόνο 15 μέρες] – οπότε δεν υφίσταται λόγος αλλαγής ωραρίων.

Όσο για το ‘δρόμο του’ – το ελάχιστο που ταξιδεύει το πλοίο προκειμένου να μη δημιουργεί πρόβλημα στις μηχανές του είναι οριακό στα 21.5kn-21.7kn [σύμφωνα με τους τεχνικούς κ λόγιους της εταιρίας].

Αλλιώς πρέπει να γυρίσει σε κατάσταση SB όπου ο δρόμος πέφτει στα 15kn -16kn.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως φανηκε πως το μεγαθος του πλοιου ειναι υπερβολικο για τη γραμμή. Καποιος φίλος εγραψε πως στη Χίο ειναι ζητημα αν χθες αποβίβασε 100 επιβάτες! Βεβαια τις Πεμπτες υπαρχει και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Θεωρώ πως το μέλλον της γραμμής ανηκει σε πλοία τύπου ΝΗΣΟΣ της HSW ή εστω BLUE STAR 1/2 που ομως το χειμώνα θα πηγαίνουν ψιλοάδεια. Πλοία 200 μέτρων όπως ΕΛΥΡΟΣ/ ΑΡΙΑΔΝΗ , ακομα και ΟΡΙΖΟΝΤΑ νομίζω πως είναι υπερβολή για τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ο χρόνος κ τα δρομολόγια του ΑΡΙΑΔΝΗ είναι προσωρινά [μόνο 15 μέρες] – οπότε δεν υφίσταται λόγος αλλαγής ωραρίων.

Μα τι λες καλέ μου φίλε ??? :eek::confused: Προφανώς θα αστειεύεσαι.....

"Δεν υφίσταται λόγος αλλαγής ωραρίων για ...μόνο :eek: 15 ημέρες ??? Έστω και για μία ημέρα υφίσταται λόγος ενημέρωσης, έστω και γιά ένα μόνο δρομολόγιο.

Τι το κάναμε εδώ ??? Ότι ώρα θέλουμε σας πάμε, ότι ώρα θέλουμε σας φέρνουμε και λογαριασμό δεν δίνουμε ??? Και δεν μιλάω φυσικά για μία έκτακτη περίπτωση που το πλοίο θα καθυστερήσει να αναχωρήσει ή θα φτάσει λίγο πιό νωρίς ή λίγο πιό αργά. Εδώ μιλάμε για τακτικά δρομολόγια... Και επίσης δεν μιλάμε για διαφορές 10 ή 15 λεπτών. Μιλάμε για διαφορές ωρών.....

Link to comment
Share on other sites

Μα τι λες καλέ μου φίλε ??? :eek::confused: Προφανώς θα αστειεύεσαι.....

"Δεν υφίσταται λόγος αλλαγής ωραρίων για ...μόνο :eek: 15 ημέρες ??? Έστω και για μία ημέρα υφίσταται λόγος ενημέρωσης, έστω και γιά ένα μόνο δρομολόγιο.

Τι το κάναμε εδώ ??? Ότι ώρα θέλουμε σας πάμε, ότι ώρα θέλουμε σας φέρνουμε και λογαριασμό δεν δίνουμε ??? Και δεν μιλάω φυσικά για μία έκτακτη περίπτωση που το πλοίο θα καθυστερήσει να αναχωρήσει ή θα φτάσει λίγο πιό νωρίς ή λίγο πιό αργά. Εδώ μιλάμε για τακτικά δρομολόγια... Και επίσης δεν μιλάμε για διαφορές 10 ή 15 λεπτών. Μιλάμε για διαφορές ωρών.....

Δε με καταλαβεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςς!!!!!

Το να φτάσει νωρίτερα όλα καλά κ θετικά – δε πειράζει – ο απόπλους του πλοίου όμως είναι στο πρόγραμμα ΛΙΣΣΟΣ!!!

Δεν άλλαξε κάτι – ρίξε μια ματιά στο πρόγραμμα και δες.

Καλησπέρα σε όλους σας

Link to comment
Share on other sites

Το να φτάσει νωρίτερα όλα καλά κ θετικά – δε πειράζει –

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, κανονίζεις τις δουλειές σου, δίνεις ραντεβού για να έρθουν να σε πάρουν από το λιμάνι αν δεν έχεις αυτοκίνητο, κλπ. Το σωστό θα ήταν να εμφανίζονται οι πραγματικές ώρες, άλλωστε δεν είναι και κάτι δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Από όσα μπορώ να καταλάβω από το γράφημα της πορείας του πλοίου στο AIS, δεν φαίνεται να έκανε δεξιά στροφή. Χωρίς βέβαια και να μπορώ να το αποκλείσω.

Άλλωστε ο τρόπος προσέγγισης του κάθε πλοίου στο κάθε λιμάνι, πολύ μικρή σημασία έχει (για μένα τουλάχιστον). ;)

Link to comment
Share on other sites

Εκλογές στη ΝΔ έχει αύριο, πιο νωρίς φτάνει το βαπόρι στο λιμάνι και για να γεμίσει λίγο τον χρόνο του είπε να κάμει μια δεξιά στροφή. Δεν μπορώ να πώ ότι εντυπωσιάστηκα, αλλά ΟΛΟ το λιμάνι έχασκε.

Υγ. Είχε και κάτι τύπους πάνω με ταμπούρλο που φωνάζανε έο, έο.:D

Link to comment
Share on other sites

Η πολύ γρήγορη επιβεβαίωση της δεξιάς στροφής του πλοίου στην Χίο, θα μου επέτρεπε είτε να διορθώσω το πιό πάνω ποστ μου είτε και να το διαγράψω κάνοντας edit.

Ως γνήσιος καραβολάτρης όμως και ντόμπρος Περαιώτης :P, θα προτιμήσω τον δημόσιο ραβδισμό και την διαπόμπευση μου... :D:D:D Άς πρόσεχα... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα, κανονίζεις τις δουλειές σου, δίνεις ραντεβού για να έρθουν να σε πάρουν από το λιμάνι αν δεν έχεις αυτοκίνητο, κλπ. Το σωστό θα ήταν να εμφανίζονται οι πραγματικές ώρες, άλλωστε δεν είναι και κάτι δύσκολο.
Θα συμφωνήσω με τον Ορέστη. Και απ' ό,τι είδα το πλοίο έμεινε κάπου 2 ώρες στη Λήμνο, ενώ ήταν αρκετή η μισή ώρα. Γιατί άραγε αυτός που πάει από Θεσ/νίκη να μη φτάσει 1,5 ώρα νωρίτερα στη Μυτιλήνη? Συνεπώς, θα έπρεπε ή να αλλαξουν την αναχώρηση από Θεσ/νίκη ή από Λήμνο. Εκτός και εάν..επειδή οι Λημνιοί δεν θα ματαδούν τέτοιο βαπόρι στο εγγύς μέλλον...τους το αφήνουν για να το χορτάσουν.:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τα έχουν δοκιμάσει όλα μέσα στη ΧΙΟ οι πλοίαρχοι μας– μπράβο τους για τη ψυχραιμία τους, να κάνουν τέτοιους χειρισμούς [δεν έχω πάει – λέγεται ότι είναι πολύ στριμωξίδι λιμάνι]

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την μεριά μου είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι η δεξιά στροφή του πλοίου στην Χίο, ήταν επιβεβλημμένη σύμφωνα με τις επικρατούσες συνθήκες εκείνη την ώρα στο λιμάνι. Είτε λόγω των ανέμων και της φοράς που έπνεαν εκείνη την ώρα, είτε λόγω της θέσης άλλων δεμένων πλοίων, είτε λόγω του βυθίσματος του πλοίου σε σχέση με τα βάθη του λιμανιού, είτε τέλος λόγω πιθανού συνδυασμού όλων ή κάποιων από αυτών.

(Δεν τολμώ και δεν είμαι σε θέση να υποθέσω οτιδήποτε ...άλλο για επιβατηγό πλοίο στο οποίο επιβαίνει έστω και ένας -ανυποψίαστος- επιβάτης...) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ε εχτές είχε ενα νοτιά ο οποιος έμπαινε λίγο ζεστός στο λίμανι, αλλά γύρω στα 5 άντε 6 μποφόρ αν δεν απατόμαι. Δεν ξέρω αν αυτός ήταν ο λόγος της δεξιάς.

Σημασία έχει ότι ήταν απλά εντυπωσιακότατο, γέμιζε το μάτι σου και σου άφηνε και ένας ρίγος συγκίνησης :D. Είχε γεμίσει το λιμάνι από κόσμο που το έβλεπαν, είδα ακόμα και από καφετέριες να βγαίνουν να το δουν...

Αν και (δυστυχώς) υπερβολικό το μεγεθός του για τα εδώ νησιά

Link to comment
Share on other sites

Eαν δεν τιθεται σε κινδυνο ουτε καν στο ελαχιστο η ασφαλεια πλοιου και επιβαινοντων δε νομιζω οτι υπαρχει προβλημα στο να γυρισει ενα βαπορι ετσι ή αλλιώς. Στην προκειμενη περιπτωση δεν εκτιμω οτι υπηρχε κανενα προβλημα στο να γυρισει το βαπορι δεξια ή αριστερα. Αυτο το κρινει αυτος που το κανει και ολο και κατι θα κατεχει παραπανω απο εμας. Κατι που δεν ειπωθηκε ειναι το οτι σε πολλες περιπτωσεις και με βολικες συνθηκες ειδικα σε ξεκινηματα οι πλοιαρχοι κανουν δοκιμαστικες κινησεις ωστε να ξερουν την αντιδραση του πλοιου σε περιπτωση που χρειαστει, με αλλα λογια δοκιμαζουν τις εναλλακτικες τους.

Ας μην ξεχναμε γενικοτερα οτι στη μανουβρα και ειδικοτερα τετοιου ειδους με χαμηλες αναγκαστικα ταχυτητες, οι κινδυνοι πρωτιστα τραυματισμων και μετεπειτα σε ζημια και ρυπανση ειναι κατα πολυ μικροτεροι απο μια συγκρουση με πληρη ταχυτητα, ειτε με στερια ειτε με αλλο πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός και εάν..επειδή οι Λημνιοί δεν θα ματαδούν τέτοιο βαπόρι στο εγγύς μέλλον...τους το αφήνουν για να το χορτάσουν.:rolleyes:
Όχι μόνον οι Λημνιοί, αλλά και οι Μυτιληνιοί έπαθαν με το βασιλοβάπορο.:rolleyes:
[...]Τα σαλόνια και οι τραπεζαρίες του, είναι θαυμάσιες και συμβάλουν στην πραγματοποίηση ενός άνετου ταξιδιού. Είναι βέβαιο ότι το «Αριάδνη» θα κλέψει καρδιές για όσο διάστημα θα παραμείνει στη γραμμή.

Αλλά δεν είναι και πάντα εύκολα τα πράγματα στη Χίο, όπως λέει το ΕΜΠΡΟΣ:

[...]Πάντως προβλήματα στην προσέγγιση του λιμανιού της Χίου, αντιμετώπισε το «Αριάδνη», καθώς τα 196 μέτρα μήκος του, δεν του επιτρέπουν να στρίψει μέσα στο λιμάνι. Έτσι το πλοίο έστριψε έξω από το λιμάνι της Χίου και μπήκε μέσα σε αυτό με την όπισθεν.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...