Jump to content
Shipfriends

Αριάδνη (ΙΜΟ 9135262)


Recommended Posts

Ποιο λαμπακι δεν αναψε? :confused::confused::confused:

Την ιδία απορία έχω και εγώ. Γιατί βλέποντας τη κονσόλα στη δεξιά βαρδιολα σε αυτή τη φωτογραφία τα μόνα λαμπάκια που βλέπω είναι το πράσινο για το πρόσω και το κόκκινο για τα ανάποδα των δυο μηχανών και το πράσινο λαμπάκι για τα thruster!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μόνο που λαμπάκια και φωτεινές ενδείξεις δεν έχουν μόνο οι κονσόλες στις βαρδιόλες, αλλά και οι κεντρικές κονσόλες. Και ένα από αυτά είναι εκείνο το οποίο δείχνει αν η ανάλογη βαρδιόλα "έχει πάρει" τα χειριστήρια ή όχι. B)

Link to comment
Share on other sites

Στη διάρκεια της μανούβρας ο πλοίαρχος συνηθίζεται να παίρνει τα χειριστήρια στη βαρδιολα, που το βολεύει για τη μανούβρα. Και εφόσον ενημερωθεί ότι έχει πάρει τα χειριστήρια στη βαρδιολα κάνει και μια μικρή δοκιμή με κάποια κίνηση για να δει ότι έχει τον έλεγχο;). Εκτός εάν κάνει τη μανούβρα φωνάζοντας τις κινήσεις στον αξιωματικό στη γέφυρα.:confused:

Άρα τα λαμπάκια από διαφορές ενδείξεις στη κεντρική δε νομίζω ότι τον πολύ ενοχλούν εκτός εάν είναι κάποια βλάβη στις κύριες μηχανές. Γιατί εάν υπάρχει βλάβη σε κάποια κύρια μηχανή δε θα μπορεί να κάνει κάποια κίνηση σε κάποια μηχανή αλλά και το Bow Thruster δε θα έχει τη πλήρη ισχύ (σημείωση το Stern Thruster είναι σε ηλεκτρομηχανή).

Link to comment
Share on other sites

1. Προς τι η παρακάτω απορία σου και η confused "φατσούλα";

Εκτός εάν κάνει τη μανούβρα φωνάζοντας τις κινήσεις στον αξιωματικό στη γέφυρα.:confused:

Τα βαπόρια που δεν έχουν χειριστήρια στις βαρδιόλες πως αλλιώς να κάνουν μανούβρα;

2. Αν τα φωνάζει στον αξιωματικό στη γέφυρα όπως λες, ο καπετάνιος που βρίσκεται εκείνη την ώρα; Στο μπαρ και ψήνει καφέ; :confused:

Στο υπόλοιπο μήνυμά σου φίλε μου Π100 ειλικρινά δεν βγάζω άκρη σχετικά με το τι ακριβώς θες να πεις, πολύ δε περισσότερο, δυκολεύομαι να κατανοήσω τι σχέση έχει με αυτό που έγραψα έγώ παραπάνω... :confused:

Άρα τα λαμπάκια από διαφορές ενδείξεις στη κεντρική δε νομίζω ότι τον πολύ ενοχλούν εκτός εάν είναι κάποια βλάβη στις κύριες μηχανές. Γιατί εάν υπάρχει βλάβη σε κάποια κύρια μηχανή δε θα μπορεί να κάνει κάποια κίνηση σε κάποια μηχανή αλλά και το Bow Thruster δε θα έχει τη πλήρη ισχύ (σημείωση το Stern Thruster είναι σε ηλεκτρομηχανή).

Δεν περιάζει, καλή καρδιά :)

Link to comment
Share on other sites

Ας μιλησω και εγω λοιπον να κανω τον εξυπνο με τις λιγες γνωσεις μου.

Καταρχην τα 4 γυρω απο τα χειριστηρια ειναι μπουτον και δεν ειναι λαμπακια.

Πανω ακριβως απο τα χειριστηρια και πανω απο τα "μανιταρια" του emergency stop υπαρχουν 2 λαμπακια που αναβουν οταν ο ελεγχος ειναι στη συγκεκριμενη βαρδιολα. Αν λοιπον αυτα δεν αναψουν τοτε δεν παει να κανεις εσυ οτι θελεις το βαπορι θα κανει κινηση απο το σημειο που εχει το χειρισμο.

Και εδω αν και το εχουμε ξαναναλυσει στα τεχνικα ζητηματα με αφορμη ενα ατυχημα που ειχε το βαπορι οταν ξεκινησε στη γραμμη των Χανιων να πουμε οτι τα χειριστηρια του Αριαδνη δεν συγχρονιζονται οπως της KaMeWa. Δηλαδη αν κανουμε κινηση στο κεντρο της βαρδιολας δεν κουνιουνται ουτε "κλωτσανε" οταν δεν ειναι "in command" ωστε να το καταλαβεις εγκαιρα.

Αυτο δεν ειναι καποιο κουσουρι ειναι θεμα κατασκευης και συνδεσμολογιας ;)

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς γιατί έφυγε χτες (τριτη) απο το λιμάνι της πάτρας κατα τις 07:30 τα χαράματα ενώ έπρεπε να είχε φύγει απο τα μεσάνυχτα της προηγούμενης, δηλαδή περίπου 7 ώρες νωρίτερα?????

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανείς γιατί έφυγε χτες (τριτη) απο το λιμάνι της πάτρας κατα τις 07:30 τα χαράματα ενώ έπρεπε να είχε φύγει απο τα μεσάνυχτα της προηγούμενης, δηλαδή περίπου 7 ώρες νωρίτερα?????

Μηδενική ορατότητα στο κανάλι της ΒΕΝΕΤΙΑΣ όλη τη μέρα.

Απόπλους με δυο πλοηγούς 5.5 ώρες αργότερα από τη προκαθορισμένη ώρα κ με συναίνεση του πλοιάρχου.

Στις 23:30 αποβίβαση ασθενούς με βαρύ - άμεσο καρδιακό επεισόδιο στο PULA /CR.

Έτσι προκύπτουν οι καθυστερήσεις κ είναι λογικές κ εύλογες.

Γνωρίζει κανείς γιατί έφυγε χτες (τριτη) απο το λιμάνι της πάτρας κατα τις 07:30 τα χαράματα ενώ έπρεπε να είχε φύγει απο τα μεσάνυχτα της προηγούμενης, δηλαδή περίπου 7 ώρες νωρίτερα?????
Που πάει το πλοίο παιδιά ??? Τι δουλειά έχει στις ακτές της -πάλαι ποτέ- Γιουγκοσλαβίας ??? :confused:

(Screenshot πριν από δύο λεπτά)

[ATTACH]7863[/ATTACH]

Ένα Course deviation αγαπητέ μου έχει τη σημασία του – π.χ [αναμονή καιρού? – λιμάνι καταφυγής? – εναλλακτικές πορείες?! - ασθενής επιβάτης με αναμονή προσέγγισης?!

Και χίλιοι άλλοι λόγοι που ο πλοίαρχος γνωρίζει !!

Edited by Neptune
merge
Link to comment
Share on other sites

Μα ακριβώς αυτό αναρωτήθηκα κι εγώ αγαπητέ (αναμονή καιρού? – λιμάνι καταφυγής? – εναλλακτικές πορείες?! - ασθενής επιβάτης με αναμονή προσέγγισης?) ;)

Δεν υπαινιχθήκαμε πουθενά νομίζω ότι μπορεί ο (εξαιρετικός) κάπτεν του να αποφάσισε κάποια στιγμή να κάνει κρουαζιέρα στις ακτές της Κροατίας, ούτε βέβαια ότι το πλοίο τυχόν καθυστέρησε επειδή ο πρώτος μηχανικός είχε πεταχτεί να αγοράσει τσιγάρα.

Εκτός βέβαια αν υποστηρίζετε ότι τους τυχόν χίλιους άλλους λόγους θα έπρεπε να τους γνωρίζει μόνο ο πλοίαρχος. Πράγμα που φυσικά δεν πιστεύω, μιας και κάνετε εσείς τον κόπο να μας ενημερώνετε, πράγμα φυσικά για το οποίο θερμά σας ευχαριστούμε. :)

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη περίοδο της ναύλωσης του Αριάδνη από την ΑΝΕΚ έχει ξηλωθεί το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών καθισμάτων στο σαλόνι ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, έχουν ξηλωθεί όλα πρυμα δεξιά, για να επεκταθεί το self service. Ενώ στη γέφυρα στις κονσόλες χειριστηρίων δεξιά και αριστερά έχουν προστεθεί οθόνες που ο πλοίαρχος μπορεί να έχει οπτική επαφή μέσω των καμερών με τη πρύμη.

Επιστροφη με την Αριαδνη..

Επισης απογοητευση απο την κατασταση στην οποια ειναι οι μοκετες σε ενα βαπορι 2 ετων. Αυτα μαλλον ειναι τα καλα της Αραπιας...

Αυτή η κατάσταση που αναφέρεις Neptune είναι κυρίως στο σαλόνι Central και ειδικά στο διάδρομο έξω από το μαγαζί. Οπου εκει η μοκέτα έχει πολλά άσπρα σημάδια αλλά και σαν να έχει ξεκολλήσει η μοκέτα από τα δάπεδο και κάνει φουσκώματα.

Υ.Γ: Η γέφυρα με τόσες γλάστρες και αναριχωμενα φυτά κοντεύει να γίνει η ζούγκλα του Αμαζονίου:D:D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας,

οι οθόνες που αναφέρεις , αν έχεις προσέξει βλέπουν τα τελευταία κ ίσως λιγότερο από 10m της πρύμνης από το κοντινότερο σημείο – δε ζουμάρει –ουσιαστικά είναι να παρακολουθείται η θέση καταπέλτη κ τα σχετικά.

Όσο για μακέτες κ τη συντήρηση συμφωνώ – είναι ένα δράμα ‘ΑΛΛΑ’ το πλοίο είναι δεδομένο /μπαλαντερ – φεύγει πάλι για ναύλωση! Έχει αξία να τα ανανεώσουνε κ να πάει για καταστροφή???

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά φοβάμαι ομως ότι όταν ένα πλοίο αρχίζει να παίρνει το «κακό το δρόμο» και δε γίνονται μικρές ενέργειες για να διορθωθούν οι μικρό φθορές, όταν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα οι ζημιές συσσωρευτούν λένε οι εταιρείες είναι πολύ μεγάλο το κόστος για την επαναφορά του στην αρχική κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

στις 5.30 η αριανδη που με μια αριστερη γρηγορη μανουβρα επεσε στο ντοκ 3!!

Για να δούμε πως φαινόταν η αριστερή μανούβρα για το Ντοκ 3, του cpt Διαμαντή Παπαγεωργίου με το Αριαδνη πάνω από το πλοίο

Ariadne Manouvring in Piraeus 13-12-09.rar

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η απορία μου είναι η εξής. Γιατί δεν πάει με το ΕΛΥΡΟΣ στα Χανιά και να μην είναι έτσι όπως είναι τώρα; Για αντικαταστάσεις κλπ; :confused:

Link to comment
Share on other sites

γιατι η τωρινη ηγεσια της ΑΝΕΚ/HSW θεωρει οτι το βαπορι ειναι ακαταλληλο για τις γραμμες της κρητης λογω των πολλων αεροπορικων και των λιγων κλινων (σε σχεση με τα υπολοιπα).

το εχουμε ξανασυζητησιε το θεμα και οταν πρωτοναυλωθηκε στο Oran

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μία ερώτηση. Πώς γίνεται μία εταιρεία σαν την ANEK με τόσα πλοία να μην μπορεί να αντικαταστήσει τα Olympic Champion & Hellenic Spirit με πλοία ισάξιας ταχύτητας και φαίρνει την αριάδνη (χαρά μας είναι να τη βλέπουμε στην Πάτρα φυσικά) η οποία κάνει τρελές καθυστερήσεις που φτάνουν μέχρι και τις 10 ώρες!!!!! Για να μειώσει δε τις καθυστερήσεις παρακάμπτει το λιμάνι της ηγουμενίτσας (τουλάχιστον στην κυριακάτικη αναχώρηση) χάνοντας πολύ εμπόρευμα και χρήμα

Link to comment
Share on other sites

Το γιατί δεν αντικαθιστά τα δύο Fossen με πλοία ισάξιας ταχύτητας είναι αρκετά απλό: Γιατί δεν έχει :D και υπο νορμάλ συνθήκες το αμέσως επόμενο πλοίο σε ταχύτητα είναι η ΑΡΙΑΔΝΗ και ακολουθούν ΣΟΦΟΚΛΗΣ και ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ.

Όσο για τις καθυστερήσεις και αυτό έχει εξήγηση. Όταν ένα δρομολόγιο τόσο μεγάλο είναι υπολογισμένο με 24+ κόμβους και το πλοίο ίσα που περνάει τα 22, λογικό είναι να μαζεύει καθυστερήσεις τέτοιου μεγάθους. Αλήθεια γιατί έτσι φέτος; :confused: Πέρσι ήταν όλα καλά από όσο θυμάμαι και με τις ταχύτητές του και με τα ωράριά του...

Link to comment
Share on other sites

Και περσι George πανω κατω τα ιδια ηταν,με προβληματα στα ωραρια,καθυστερησεις και κοψιμο της Ιτσας για να του βγαινουν τα δρομολογια(437μνμα και κατω).Στα υπολοιπα συμφωνω απολυτα,η ΑΝΕΚ δεν εχει κανενα πλοιο με την ταχυτητα των fossen ωστε να μπορει να τα αντικαταστησει οποτε επιχειρει αλχημειες με την κουκλα.

Link to comment
Share on other sites

Ε τωρα το βαπορι δεν εχει παει δεξαμενη. Πηγε και στη Χιο οπου μπορει να κολλησε λιγο μαστιχα και δε γλυστραει στη θαλασσα... B) Θα παει το βαπορι δεξαμενη θα καθαριστει και θα ξαναβρει την ταχυτητα του

Link to comment
Share on other sites

Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλα η μέγιστη ταχύτητα της αριάδνης ξέρω οτι είναι 27,5. Οπότε υπηρεσιακή (στην Αγκώνα) δεν πρέπει να ειναι γύρω στα 26?? Τα olympic champion και hellenic spirit έχουν υπηρεσιακή 27,5-29. Η διαφορά είναι αρκετή, αλλα μικρότερη απο τα 24 μίλια της αριάδνης που αναφέρθηκαν ως υπηρεσιακή παραπάνω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...