.voyager Posted May 7, 2011 Share Posted May 7, 2011 Μπορούμε να βρούμε κάπου τις ακριβείς προσεγγίσεις του πλοίου στη Μασσαλία από Ιούλιο; Στο website της Αlgerie σα να βλέπω τα άλλα του στόλου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 Σαν να πηρε το αυτι μου οτι το πλοιο ετοιμαζεται να την κανει σιγα σιγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris7 Posted May 12, 2011 Share Posted May 12, 2011 ξεκίνησε στις 20:15 απο τον Πειραιά με προορισμό το Οραν. Καλά ταξίδια και καλή επιστροφή στην πατρίδα κατα τον Σεπτέμβριο ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 24, 2011 Share Posted August 24, 2011 Σε οσους ελειψε μπορουν να την απολαυσουν σε το προσφατο βιντεο αλλα και να την θυμηθουν πως ηταν πριν μας ερθει.Τελη Σεπτεβριου τα τελευταια δρομολογια της για λογαριασμο της Algerie οπως φαινεται στο site της εταιριας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Ειναι γεγονος ομως τα Νησος Χιος,Μυκονος,Αριαδνη (κτλ της Blue star) τα γεμισε με αεροπορικα καθισματα,που σε αρκετες περιπτωσεις δεν ηταν αναγκαια(βλ Αριαδνη) Dear ΝΟΜΙΚΟΣ η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ δεν ειναι πηχτρα στο αεροπορικο καθισμα,εχει σαλονια να φανε και οι κοτες Ο μυθος που επικρατει,πως η ΑΡΙΑΔΝΗ ειναι μονο αεροπορικα καθισματα η πηζεις απ τα pulman seat,δεν εχει βαση.Ειναι ενα πλοιο που τα συνδυαζει ΟΛΑ και ομοιο του δεν υπαρχει.Ενα ολοκληρο deck ευρυχωρων σαλονιων και αλλα 2 deck με αεροπορικες και καμπινες.Ενδεικτικα αναφερω αριθμους απ το ShipPax Σαλονια- cafe del mar 89(καθισματα) crystal lounge 317 reception 22 central lounge 196 silver star restaurant 99 self service 184 agora 64 με συνολο 971 Αεροπορικες Mykonos(vip) 110 Paros&Naxos 185 Amorgos&Syros&Delos 152 Kalymnos&Rhodos&Patmos 226 Ikaria&Samos 138 Cefallonia&Corfu 80 Santorini 143 συνολο 1034 Εξωτερικα deck 508,που ολα αυτα μας δινουν περιπου 2500 θεσεις=ατομα! Ειλικρινα ειναι τετοια η αισθηση του χωρου εσωτερικα,που αμφιβαλω αν με 2000 ατομα(κατανεμημενα στα 3 deck)θα υπαρχει συνωστισμος η θα φαινεται το πλοιο γεματο. Εδω φαινεται και το GA plan του πλοιου,για να κανει ο καθενας τις διαπιστωσεις του.Προσωπικα θα εβγαζα μονο τις αεροπορικες απο το deck 9 και θα τι αντικαθιστουσα με καμπινες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Σωστος ο Νησος Ροδος οχχ ΧΙΟΣ ηθελα να πω :) οτι η Αριαδνη εχει πολλα αεροπορικα σε σχεση με το μεγεθος της.Βλεπεις και εσυ εχει σε 3 καταστρωματα(με τα vip) αεροπορικα.Συμφωνω με αυτο που λες αν ειχε περισσοτερες καμπινες αντι αεροπορικων θα ηταν καλυτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2011 Share Posted September 13, 2011 Μόνο που το Αριάδνη έχει πρωτόκολλο επιβατών 1845 επιβάτες σύμφωνα με το site της HSW και όχι 2500 επιβάτες σύμφωνα με τα λεγόμενα του ShipPax. Βγάλε περίπου 300 άτομα που είναι οι θέσεις στο service και στο εστιατόριο, που δεν είναι συνέχεια ανοικτά για να καθίσουν οι επιβάτες. Όποτε από τα 1845 άτομα του πρωτοκόλλου βγάλε 1000 άτομα στα αεροπορικά, μείον 300 άτομα από τα εστιατόρια, όποτε μένουν περίπου 545 άτομα σε σαλόνια!!! Ενώ στο Crystal lounge είναι η Α΄ θέση που τα 317 άτομα που λέει σαν χωρητικότητα αντιστοιχούν στους επιβάτες που έχουν κρεβάτι σε καμπίνα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 "Well come back beauty" Tο πλοίο πριν λίγα λεπτά έδεσε στην παγόδα, στο λιμάνι του Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Τελικά η Αριάδνη προς Ιόνιο κι Αδριατική θα ανηφορήσει φέτος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Τη Παρασκευή έκανε το τελευταίο δρομολόγιο από τη Πάτρα προς Βενετία και σήμερα έκανε τη τελευταία αναχώρηση από τη Βενετία για τη φετινή σεζόν στην Αδριατική με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ. Το πλοίο για ακόμα μια φορά θα αλλάξει σινιάλα, μιας και δεν ανανεώθηκε η ναύλωση του πλοίου από την ΑΝΕΚ και έτσι το πλοίο επιστρέφει στη HSW. Το ζήτημα είναι πλέον πως θα αξιοποιεί το πλοίο από την HSW Τελικα εληξε η ναυλωση στην ΑΝΕΚ η συνεχιζεται ακομα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Σωστή η απορία περί ναύλωσης, ας μας διαφωτίσει όποιος γνωρίζει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Αφού μας έχει ενημερώσει ο Π100 από τον Ιανουάριο, πως η ναύλωση του πλοίου προς την ΑΝΕΚ έληξε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 δηλαδη το καλοκαιρι στην algerie ειχε ναυλωθει απ'ευθειας απο τη HSW? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 (edited) Και επισης,πως εληξε η ναυλωση τον Ιανουαριο,οταν τον Φεβρουαριο αντικατεστησε τα fossen της ΑΝΕΚ στην Ανκονα? Τελος το πλοιο ειχε μεινει με τα Κρητικα σινιαλα μεχρι την ναυλωση του απο την Algerie,που αν καταλαβαινω καλα,ειπωθηκε οτι εγινε απο την ΑΝΕΚ παλι. Το Αριάδνη κατά 99,9% θα ξαναπάει στην Αλγερία, για την ναύλωση της Algerie Ferries απο την ANEK. Τώρα υπάρχει μια πιθανότητα να πάει και αυτό στη Λιβυη για να μεταφέρει ξένους υπηκόους (Αιγύπτιους). Edited October 7, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted October 7, 2011 Author Share Posted October 7, 2011 Η ναύλωση στην Algerie έγινε από την HSW, όσο για τα σινιάλα στο ενδιάμεσο διάστημα γιατί να τα άλλαζε, δεν θα εξυπηρετούσε σε τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Το πλοίο από το απόγευμα βρίσκεται στην κεντρική προβλήτα του Περάματος, δίπλα στο ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2011 Share Posted October 9, 2011 Το Αριάδνη έδεσε ανάμεσα στον Ελυρο και το Ελ. Βενιζέλος Για το υστερογραφο σου φερνω προχειρα-προχειρα δυο παραδειγματα:ΑΡΙΑΔΝΗ και EUROPEAN EXPRESS που εχουν η ειχαν χωρους ανεκμεταλλευτους. Μάλλον το παράδειγμα του Αριάδνη ότι έχει χώρους ανεκμετάλλευτους είναι ατυχές!! Πρώτα από όλα οι Ιάπωνες έφτιαξαν ένα βαπόρι σύμφωνα με τις ανάγκες που ήθελαν (αφήνοντας ανεκμετάλλευτο όλο το χώρο πίσω από τη τσιμινιέρα). Όταν το αγόρασε η HSW κατασκεύασε τα ανοικτά καταστρώματα στη πρύμη, πρόσθεσε το ντεκ με τις καμπίνες του πληρώματος ανάμεσα στη γέφυρα και τη τσιμινιέρα). Εσωτερικά δεν υπάρχει χώρος που έμεινε ανεκμετάλλευτος. Αυτό που λες εδώ είναι να γινόταν καλύτερη εκμετάλλευση του διαθέσιμου εσωτερικού χώρου. Οσο για τους ανεκμεταλλευτους χωρους και τα παραδειγματα που εφερα,ειναι σαν μου λες οτι οταν εφτιαξαν στην Ιαπωνια την ΑΡΙΑΔΝΗ(η ακομα και στην μετασκευη εδω) ειπαν 'τερμα,αυτο ειναι το πλοιο,δεν μπαινουν ουτε παραπανω καμπινες,ουτε παραπανω σαλονια,ουτε γινεται ανακατανομη των χωρων'. Εκτός από τα γραφόμενα του Earl Granville Τα παραδείγματα με το ΑΡΙΑΔΝΗ η το EUROPEAN EXPRESS δεν μπορούν να έχουν βάση γιατί για το πρώτο προστέθηκαν πολλοι χώροι απλά δεν έγινε πολυκατοικία κι ήταν στα πλαίσια του μπάτζετ που η εταιρεία του είχε την διάθεση να επενδυσει. Δεν έγινε η εκμετάλλευση που έγινε στο ΕΛΥΡΟΣ αλλά αυτό κόστισε τα διπλά λεφτά. Θα συμπληρώσω ότι τότε η διοίκηση της HSW ήθελε να βγάλει μεγάλο πρωτόκολλο για το πλοίο χωρίς πολλές καμπίνες, κάτι που έγινε στη μετασκευή του Ελυρου από την ΑΝΕΚ. Διότι το πλοίο θα έκανε ένα δρομολόγιο προς τα Χανιά, όπου η μια διαδρομή θα γινόταν την ημέρα και η επιστροφή θα ήταν βραδινή. Τώρα για να προσθέσουν καμπίνες ή να κάνουν ανακατανομή των εσωτερικών χώρων γίνεται αλλά πρέπει να βρεθεί και κάποιος συγκεκριμένος ρόλος για το πλοίο, που θα απαιτούνται για να του φάνουν χρήσιμες αυτές οι αλλαγές!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Το ΑΡΙΑΔΝΗ παραμένει δεμένο στο Πέραμα, χωρίς να έχουν καν σβηστεί τα σινιάλα της Algerie Ferries. Και μιας, έστω και ένα ασήμαντο νέο είναι προτιμότερο από ...κανένα, να πούμε ότι χθες βαφότανε εσωτερικά ο πρυμιός καταπέλτης του πλοίου. Αργά αργά και ...τελετουργικά, πιθανότατα για να σκοτώσει την ώρα του ο φύλακας του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 Το θεμα ειναι οτι δαπανηθηκαν ενα σωρο χρηματα και το πλοιο βρισκεται μεταξυ Αλγεριας,παροπλισμου και σκατζας.Αναρρωτιεμαι αν τελικα θα καταφερει να γινει αποσβεση ποτε των χρηματων που δαπανηθηκαν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 (edited) Ατυχο πλοιο γενικα,με την εννοια οτι ποτε δεν δουλεψε σταθερα για συνεχομενα ετη/μηνες.Εδω εχει πανω απο 1000 φωτογραφιες του ως ferry himuka,σε διαφορες φασεις(παροπλισμος,σε δρομολογια κλπ). Edited November 28, 2011 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 28, 2011 Share Posted November 28, 2011 στα δικα μας νερα θα μπορουσε να δουλεψει μονο βενετια ή χανια, (στα χανια με ΑΝΕΚ εννοειται ), με μια αλλη μετασκευη και με περισσοτερες (πολυ περισσοτερες ) καμπινες Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted November 29, 2011 Share Posted November 29, 2011 θα ήταν το ιδανικό δίδυμο μαζί με το ΕΛΥΡΟΣ για Χανιά αλλά........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Το θεμα ειναι οτι δαπανηθηκαν ενα σωρο χρηματα και το πλοιο βρισκεται μεταξυ Αλγεριας,παροπλισμου και σκατζας.Αναρρωτιεμαι αν τελικα θα καταφερει να γινει αποσβεση ποτε των χρηματων που δαπανηθηκαν. Γιατί θα γίνει απόσβεση σε πολλά από τα πλοία που ναυπηγηθήκαν και έχουν σταθερές γραμμές, εάν δεν πουληθούν από τις εταιρείες τους σε καλό τίμημα?? Με την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα (και στον υπόλοιπο κόσμο), ίσως να είναι καλυτέρα για το πλοίο εάν έχει κάποια ναύλωση με κάποια σίγουρα λεφτά για 4-5 μήνες το χρόνο και το υπόλοιπο χρόνο να είναι δεμένο έτσι ώστε να μην είναι ζημιογόνο το χειμώνα για την εταιρεία του!!! Επίσης με αφορμή το συγκεκριμένο post στο θέμα του Νήσος Ρόδος Η απλη λογικη π100 λεει οτι θα μπορουσαν να μην το ειχαν μετασκευασει. Ειναι σαν να παω εγω να μετασκευασω το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ σε ΕΓ/ΟΓ χωρις να εχω μελετησει πριν αν θα βρω γραμμη για να δουλεψει και να βγαλω τα εξοδα μου. Οπότε ούτε η προηγουμένη διοίκηση της HSW όταν είχε αγοράσει το Αριάδνη και έκανε τη μετασκευή του Αριάδνη δεν είχε σκεφτεί τι θα το κάνει ?? Γιατί το Αριάδνη για λογαριασμό της HSW ταξιδέψε περίπου 4 μήνες στη γραμμή των Χανίων, που το δρομολόγησε η τότε διοίκηση της HSW. Και μετά από 4 μήνες πήρε το πλοίο από τη γραμμή των Χανίων για να το δώσει στη τότε μεγάλο μέτοχο της MINOAN για να κάνει τις ακινησίες των πλοίων της ΜΙΝΟΑΝ στη Βενετία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orestis Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 Δεν τα θυμάσαι καλά, πρώτα άλλαξε ο βασικός μέτοχος της εταιρείας (Οκτώβριος 2007) και μετά αποδρομολογήθηκε το Αριάδνη από τα Χανιά (Ιανουάριος 2008). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Στις 18 Οκτώβριου του 2007 είχε πρωτοαναφερθεί: Ελπιζω να παραμεινουν ανεπιβεβαιωτες οι φημες που μιλουν για ναυλωση απο την Minoan απο 1η Νοεμβριου, αλλα παραειναι εντονες για φημες. Για Αδριατικη μιλανε προς αντικατασταση των αλλων πλοιων της εταιρειας για χειμωνα.. Την 1 Νοέμβριου του 2007 είχε γραφτεί στη ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Αλλαγή ρότας στο «Αριάδνη» Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η Hellenic Seaways προτίθεται να ναυλώσει το επιβατηγό-οχηματαγωγό «Αριάδνη» στη Minoan Lines για ένα περίπου δίμηνο (μέσα Ιανουαρίου μέχρι τέλη Φεβρουαρίου), προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στην κρητική εταιρεία να πραγματοποιήσει τις ετήσιες επιθεωρήσεις του στόλου της. Πρόκειται για μία αναμενόμενη συνέργεια μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς το μέγεθος του «Αριάδνη» ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις των γραμμών της Minoan και κυρίως στιας γραμμές της Αδριατικής. Στη συνέχεια, το πλοίο αναμένεται να επανέλθει στα δρομολόγιά του, στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά ΠΗΓΗ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Ενώ στις 11 Δεκεμβρίου του 2007 έγινε η εξαγορά των μέτοχων του Λασκαριδη από τη Sea Star Capital Όποτε πρώτα ναύλωσε η MINOAN το πλοίο από τη HSW και κατά τη διάρκεια της ναύλωσης πάρθηκε η απόφαση για την οριστική αποδρομολογηση του πλοίου από τα Χανιά!! Ενω η ΑΝΕΚ ανελαβε αργοτερα την HSW (Ανοιξη του 2008) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now