Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Να θυμισω πως η υπηρεσιακη του ταχυτητα εχει πεσει πολυ και ζητημα ειναι αν σημερα πιανει 21 κομβους.Με αυτο το δεδομενο αναρρωτιεμαι πως θα κανει διπλα δρομολογια τη μερα και πως θα ειναι ανταγωνιστικο.Εμενα αυτη η κινηση αν γινει μου φανταζει πιο πολυ σε υποχωρηση.Ενα κατωτερο και πιο οικονομικο πλοιο για το Χειμωνα.

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

εχουμε... πλασει σεναρια για το αρετουσα, με μονο δεδομενο οτι η διαχειριση του θα περασει τον ομιλο Grimaldi.

για την κρητη μαλλον θα ακολουθηθει το μοντελο του περσυνου χειμωνα

Posted

Υπάρχει μια γραμμή που δεν την είπαμε :D

 

Savona - Barcelona - Tanger Med. Ένα δρομολογιο την εβδομάδα στο χαλαρό(19 κόμβους) και ίδια σχεδόν lane metres με το Cruise Smeralda. Το Cruise Smeralda μπορεί να δουλέψει στο Livorno - Olbia τα διπλά δρομολόγια όπως έκανε και μέχρι πρόπερσι, ή όπου αλλού θέλουν τέλος πάντων που να θέλει ταχύτητα. 

Posted (edited)

To Livorno-Olbia είναι προσωρινά χωρίς το Cruise Bonaria που πήγε Μάλτα για εργασίες. Πιθανότατα να πάει εκεί κάποιος αντικαταστάτης του,  αλλά γιατί να κάνει διπλά δρομολόγια; Είναι και το Cruise Olbia στη γραμμή, στην οποία το πρόσφατο δίδυμο δραστηριοποιείται με ταχύτητες 18-20 knots το πολύ. Δεν θέλει ταχύτητα.

Edited by .voyager
Posted

Πάντως είδα ότι θα ονομαστεί Cruise Genova οπότε μάλλον αποκλείεται η Κρήτη. Το βλέπω να ανοίγει καμία καινούρια γραμμή στην δυτική Μεσόγειο στον πόλεμο που γίνεται με την Moby.

Posted
10 minutes ago, MILTIADIS said:

Ειναι ηδη το Cruise Ausonia μαζι με το Olbia στη συγκεκριμενη γραμμη.

Σωστά, η Civi για χειμώνα γιοκ.

  • 3 weeks later...
Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σίγουρα μια έξυπνη δήλωση στην απογευματινή ζώνη του Πειραιά, όπου για Μύκονο σχεδόν δεν υπήρχε καμία αναχώρηση από Πειραιά (εκτός από μια αναχώρηση του Διαγόρας), για Νάξο δεν υπάρχει κανένα ταχύπλοο το απόγευμα, ενώ για Σαντορίνη θα έχει τη δυνατότητα να φτάσει κάποιος μέχρι τις 22:00. Τα δρομολόγια του πρέπει να υπολογισμένα με μια ταχύτητα γύρω στα 30-31 κόμβους. 

Μη αναμενόμενη δρομολόγηση, αφού ούτε στη θέση του Hellenic Highspeed πάει, ούτε και στην έμπνευση -οπως έλεγε ο  @Panagia Ekatontapiliani - της Φαστ στο απογευματινό έως Αμοργό από Ραφήνα. Θα δούμε κάτι άλλο στην ομολογουμένως επιτυχημένη πρωινή γραμμή Ραφήνα Τήνος Μύκονος Νάξος κάθε πρωί? Ή θα διαψευστούν εκ νέου οι Κασσάνδρες περί αποχώρησης Αικατερίνη Π. από Ραφήνα με προορισμό τις Δυτικές? 

Posted

Το ενδεχόμενο να μπει το Αικατερινη στην γραμμή του όπως πρόπερσι δεν παίζει;

Ειδικά αν βγάλει και παραπάνω δρόμο με τις νέες μηχανές και μειώσει και κανα τέταρτο τον χρόνο, μια χαρά θα είναι.

Posted

Το Αικατερίνη Π θα είναι και φέτος στη Ραφήνα. Τώρα θα κάνει τα δρομολόγια Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο ή θα κάνει διπλά δρομολόγια όπως πριν 3 χρόνια (πρωί για Τήνο Μύκονο & το απόγευμα Άνδρο Τήνο Μύκονο), που είναι αρχικά δηλωμένα από την εταιρεία του

Posted
2 hours ago, Villandry said:

Ή θα διαψευστούν εκ νέου οι Κασσάνδρες περί αποχώρησης Αικατερίνη Π. από Ραφήνα με προορισμό τις Δυτικές? 

Ασφαλώς και το θεωρώ ως το πιθανότερο ενδεχόμενο @Nikos_Chania, αυτό έγραψα παραπάνω. Γιατί να το κρυψωμεν άλλωστε που λεγε κι ο επίτιμος?

Posted
On 9/20/2019 at 11:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ακούγεται ότι την επομένη σεζόν θα έχουμε αλλαγές πλοίων σε κάποιες γραμμές του Αιγαίου από τον όμιλο Attica, αλλά και δυο διαφορετικά δρομολόγια σε σχέση με φέτος. Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί με το εάν επιστρέψει το Αριάδνη από τη ναύλωση του στην Ιταλία.

Το ένα νέο δρομολόγιο είναι από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες και το δεύτερο είναι βραδινό δρομολόγιο στη Παροναξια

Posted

Παντως το Νησος Σαμος δεν εκανε παταγο...αν ειναι στα ωραρια του μην περιμενετε πολλα πολλα...Αυτο που χρειαζεται η γραμμη και δεν το ειχε φετος ηταν το βραδυνο ταχυπλοο...Αν ισχυει οτι το Thunder θα το κανει εχει κανει κινηση ματ ο Παναγιωτακης...Τωρα για την Ραφηνα εχουν μαζευτει πολλοι εκει...δυσκολα να μπει η Αττικα εκει περα εκτος και αν δουμε κατι σε ΧΣ4 ή Hellenic Highspeed...ειδωμεν

 

Posted (edited)

στα νησια θα φτανει βραδυ...αυτο εννοω βραδυνο...κινηση ματ το ξαναλεω

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted
4 hours ago, bsdelos said:

Παντως το Νησος Σαμος δεν εκανε παταγο...αν ειναι στα ωραρια του μην περιμενετε πολλα πολλα...Αυτο που χρειαζεται η γραμμη και δεν το ειχε φετος ηταν το βραδυνο ταχυπλοο...Αν ισχυει οτι το Thunder θα το κανει εχει κανει κινηση ματ ο Παναγιωτακης...Τωρα για την Ραφηνα εχουν μαζευτει πολλοι εκει...δυσκολα να μπει η Αττικα εκει περα εκτος και αν δουμε κατι σε ΧΣ4 ή Hellenic Highspeed...ειδωμεν

 

Πολλοί από τους ντόπιους θα τ προτιμήσουν..

Μας θυμίζει παλιές καλές εποχές.. 

Χωρίς να ξυπνάει κάποιος χαράματα και συναντάει  την κίνηση που έχει ο πειραιας με το Να  φεύγουν εκείνη την ώρα 10 πλοία Τ λιγότερο.. 

Posted
On 9/21/2019 at 9:54 PM, svo said:

Μία σκέψη από όσο γνωρίζω είναι το Blue Star Patmos  να παραμείνει στα Δωδεκάνησα του χρόνου και το Nissos Chios Κυκλάδες. Με τον ερχομό της Αριάδνης ελευθερώνεται ένα από τα δύο που ήταν φέτος στο Χίο-Μυτιλήνη οπότε και θέτουν υποψηφιότητα να αναλάβουν μία άλλη γραμμή. 

Υ. Γ   Νήσος Σάμος ζούμε Παροναξία να σε ξαναδούμε 2:D

 

On 9/21/2019 at 10:15 PM, margaritis24 said:

Βλεπω το Αριαδνη να κατεβαινει δωδεκανησα κ να ελεθευρωνεται 1 μεγαλο μπλου σταρ για τις κυκλαδες

Χαίρομαι , που όπως φαίνεται θα έχουμε ξανά βραδινό Παροναξίας , θα ήθελα πολύ να ήταν το Νήσος Σάμος το πλοίο που θα μπει, όμως κακά τα ψέματα το πιθανότερο σενάριο είναι αυτό που είπε ο @margaritis24. Οι Κυκλάδες θέλουν πλοία δυνατά στην μανούβρα , να παίρνουν φωτιά τα προπελάκια στους βοριάδες. 

Posted

Εγω παλι θεωρω οτι για λογους ομοιογενειας και ταχυτητας θα εξακολουθουν τα αδελφα να ειναι στην Ροδο.. Επισης το Νησος Σαμος ειχε αφησε πολυ καλες εντυπωσεις στην Παροναξια..

Υ.Γ. "Αριαδναρα ζουμε, στην Χιο να σε δουμε". 😎

Posted

Μια λογική κατανομή θα ήταν αν κι εφόσον επιστρέψει το Αριάδνη, να πάει στη θέση του Διαγόρα -με δρομολόγια ανάλογα του Ρόδος όταν αυτό βρισκόταν εκεί- κι εκείνος με τη σειρά του στο βραδινό από Πειραιά για Πάρο, Νάξο, Σαντορίνη. Έτσι, παραμένουν τα μεγάλα Μπλου στα Δωδεκάνησα ώστε να γίνονται και οι προγραμματισμένες εναλλαγές κάθε εβδομάδα. Από την άλλη η Ικαρία και η Σάμος θα καλύπτονται από θέμα γκαράζ, έχοντας ως συνέπεια να μην παρατηρούνται οι μεγάλες καθυστερήσεις του Μύκονος. Ταυτόχρονα, αυξάνεται η προσφερόμενη χωρητικότητα στη γραμμή της Καβάλας, όπου κατά τα λεγόμενα πλοιαρχων της γραμμής και με βάση την πρόσφατη προϊστορία μπορούν τους θερινούς μήνες να γεμίσουν πλοία τέτοιας μεταφορικής ικανότητας. 

Posted

Το line up που ακούγεται για να γίνουν αυτές οι αλλαγές στα δρομολόγια των συμβατικών της Attica Group, είναι το έξης.

Πειραιά Χίο Μυτιλήνη: Αριάδνη & Νήσος Σάμος.

Ικαρία Σάμο και Άγονη Βόρειου Ανατολικού Αιγαίου: Νήσος Μύκονος και το Νήσος Ρόδος

Κορμός Δωδεκάνησα: Blue Star 1 & Blue Star 2

Άγονη Δωδεκάνησα: Blue Star Patmos

Πρωινό Παροναξια: Blue Star Delos

Απογευματινό Παροναξια & αγονη μικρών Κυκλάδων: Νήσος Χίος

Βραδινό Παροναξια: Διαγόρας

Σύρο Τήνο Μύκονο: Blue Star Naxos

Ραφήνα Κυκλάδες: Blue Star Paros

Posted

Άρα επιστρέφουμε στα απογευματινά προς μικρές Κυκλάδες, όπως παλιά?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...