Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πράγματι ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ειναι σε πολλά site των brockers με αγγελία πώλησης.

Όμως επειδή όλα εξαρτώνται από το τίμημα κι αν έρεθι μια προσφορά που θα ικανοποιήσει την εταιρεία, μπορεί να πουληθεί κι άμεσα μπορεί να μην πουληθεί και ποτέ.

Και βέβαια επειδή την δεδομένη στιγμή δεν νομίζω η εταιρεία να καίγεται άμεσα να το σπρωξει δεν νομίζω να κάνει και κανα ιδιαιτερο σκοντο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω παλι βλεπω either Blue Horizon or Blue Star 1 μονιμα σε γραμμες της Αδριατικης... Δε βλεπω να κανει κι αλλη πωληση ο ομιλος. Ισως βεβαια αυτο εχει σαν συνεπεια κυκλικα δρομολογια η ντομινο μεταδρομολογησεων ή ακομα κατι που δε φανταζομαστε τωρα οπως δρομολογιο Ηγουμενιτσα-Ανκονα χωρις Πατρα... ;)

Το Horizon ας πουμε στο Μπαρι που εχει παρομοια ταχυτητα με το Superfast I και μπορει να εξυπηρετησει καλυτερα τους επιβατες ειδικα το καλοκαιρι..:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω ημουν ξεκαθαρος. Η το ενα θα παει η το αλλο. Αν φυγει το 1 θα μεινει το Οραιζον δωδεκανησα. Αν φυγει το Οραιζον για Αδριατικη θα μεινει το 1 δωδεκανησα. Δε νομιζω οτι ειπα τιποτα δυσκολο

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι ο οριζοντας θα ξαναπαει ανδριατικη!

το 1 τι να κανει ανδριατικη? θα μεινει 12νησα!

δυο σουπερφαστ στο μπαρι, δυο στην ανκονα οποτε μια χαρα!

αρα τον οριζοντα να τον περιμενουμε καπου αλλου ή να πωλειται.

γιατι τον οριζοντα δεν το βαζει ρεθυμνο?και τον κορναρο για κυθηρα-αντικυθηρα-κισσαμο-γυθειο-καλαματα?

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΣΕΙΡΙΟΣ μη ξεχνάς ότι πρόσφατα ο Όμιλος παρέλαβε και 2 RO-PAX από Ιταλία... Άρα με το που θα έρθουν τα νέα Κορεάτικα θα έχει ένα ''πλεόνασμα'' από 3 πλοία με μόνη βεβαιωμένη πώληση του SF V.

Λογικά αν δεν ανοιχτούν νέες γραμμές, θα πρέπει κάποια από τα παλαιότερα να μας αφήσουν για άλλες θάλασσες.Τόσο μεγάλη κίνηση δεν υπάρχει για να τα δικαιολογήσει στο στόλο της.

Αν δεν δούμε όμως ανακοίνωση από την Αττικα είναι απλά φήμες.

Καλησπέρα χρόνια πολλά ,

Αν δε κάνω λάθος η πώληση του SF V είναι πλέον δεδομένη / σίγουρη.

Κάτι συζητιέται και για το SF VI [ναύλωση στη ΙΡΛΑΝΔΙΑ].

Το κακό είναι ότι τέτοια πλοία στη Ελλάδα δε θα τα ξαναδούμε – γιατί αδειάζουν έτσι η ελληνικές θάλασσες – θα γυρίσει πάλι η εποχή του ‘ΕΓΝΑΤΙΑ’?

Όλοι αυτοί οι ναυτικοί που μέχρι σήμερα προσφέρουν τι θα γίνουν?

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε μου έτσι είναι.Τα καλα βαπόρια φευγουν ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ/ΠΑΣΙΦΑΗ, οι θέσεις εργασίας μειώνονται ολοένα, αλλά όπως όλα έτσι κι αυτά ακολουθούν τις υπάρχουσες καταστάσεις.

Στις αρχες της δεκαετιας του 90 με τον πόλεμο στην Γιουγκοσλαβία άνθισε η κίνηση στην Αδριατικη κυρίως στα φορτηγα αλλά και στους επιβάτες και ΙΧ τα καλοκαιρια.

Ετσι οι εταιρείες έσπρωξαν κεφάλαια μπηκαν στον χορό του ανταγωνισμού κι έφτιαξαν ωραία και ποιοτικά βαπόρια με πολυ μεγάλο βάθος χρόνου.ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 5 και ΠΑΣΙΦΑΗ κλείνουν η κλεισανε δεκαετια κι όμως εξακολουθουμε να τα βλεπουμε νεότευκτα πεπειδη δεν αλλοιωσαν κάτι απο την κατασκευή τους και την τεχνολογια τους.

Τώρα με την κίνηση στο ναδίρ , με την κρίση στην οικονομία και την υπερπροσφορά χωρητικότητας μοιραίο είναι να βλέπουμε να μας εγκαταλείπουν στολίδια του στόλου μας.

Είναι μια δυσάρεστη κατάσταση η οποία μακάρι να τελειώσει εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Όταν ακόμα ταξιδεύουν 35ετίας στην Ελλάδα φυσικό είναι τα 10ετίας να τα θεωρούμε νεότευκτα! Απλά ήταν πολλές οι παραγγελίες και τα έσοδα μειώνονταν σε όλες τις εταιρείες παρόλο που ολοένα έρχονταν φρέσκα σκαριά.

Τώρα τα πουλάνε προφανώς σκεφτόμενοι ότι είναι ευκαιρεία να μην χάσουν ακόμα περισσότερα. Ακόμα και το ΑΡΕΤΟΥΣΣΑ μια χαρά θα ήταν σε δρομολόγια εντός Ελλάδας (σίγουρα σε νησιά με λιμάνια που θα μπορούσε να δέσει) όπως και το ΠΑΣΙΦΑΗ όπως και τα SF V/VI (στο ellinikiaktoploia.net σήμερα αναφέρεται η συζήτησης πώλησης και του VI) αλλά ακόμα και τα SF III/IV θα μπορούσαν να προσφέρουν ακόμα υπηρεσίες ενός "νεότευκτου". Και πάνω απ' όλα να μην μένει τόσος κόσμος χωρίς δουλεία! Πόσος κόσμος δεν προσελήφθηκε για τα ΩΚΕΑΝΟΣ/ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ/ΑΡΙΑΔΝΗ των ΜΙΝΩΙΚΩΝ που έφυγαν αμέσως μόλις ήρθαν γιατί δεν είχαν τι να τα κάνουν; (και ακόμα ένα που δεν ήρθε ποτέ). Αμφιβάλλω αν όλοι αυτοί απορροφήθηκαν σε άλλες θέσεις εργασίας. Και όλοι εμείς χωρίς πραγματικά νεότευκτα!

Edited by mavrios
Link to comment
Share on other sites

Είναι λογικό να μην θέλει μια εταιρεία να "ρισκάρει" να χάσει περισσότερα και να συρρικνώνεται και αυτό είναι χιλιοειπωμένο..Εγώ απλά θα ήθελα να σκεφτούμε πως ακόμα και η ΑΤΤΙΚΑ και ο όμιλος της η Marfin όση ρευστότητα κι αν έχουν ή λένε πως έχουν (γιατί καμιά φορά άλλα λες και άλλα έχεις από πίσω στον επιχειρηματικό κόσμο), είναι πιθανό στο τέλος να γονατίσει, κρίση έχουμε και ιδιαίτερα στην Ελλάδα. Και επίσης η "τάση" τς συρρίκνωσης έχει γίνει εμφανής και από την "αδελφή" της ΑΤΤΙΚΑ στον αέρα την Olympic Air. Θυμηθείτε μόνο πως κόπηκε ένα κλασσικό και πολύ καλό απευθείας δρομμολόγιο από Αθήνα-Ν.Υόρκη και το κλαίγανε ολημερίς και οληνυχτίς στην Αστόρια...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε σύγκριση μεταξύ Ν.Ολυμπιακής και Attica.

Ο όποιος περιορισμός δρομολογίων προβλεπόταν από οδηγίες της Ε.Ε. για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι μία καθαρα ιδιωτικη εταιρια εχει φραγμους στο που θα κανει δρομολογια τωρα πια, ειτε αεροπορικη ειναι ειτε ακτοπλοικη.

Και οπως πηγε Ηρακλειο θα μπορουσε να μεινει πιστευω και Ν.Υορκη αφου δεν επιβαρυνει πλεον το κρατος.

Η αληθεια ειναι οτι τα τετρακινητηρια Α340 της κρατικης Ολυμπιακης, φανηκαν πολυ ακριβα στον Βγενο αλλα και ο στοχος του ηταν να γινει μια περιφερειακη εταιρια το νεο σχημα χωρις μεγαλα ρισκα.

Γενικα, και ας εχει ρευστοτητα, επικρατει ενας ορθολογισμος και μια επανοργανωση στον ομιλο οπως φαινεται και απο την αντικατασταση των sf με τα πιο οικονομικα Ι,ΙΙ αλλα και σε αλλες εταιριες το ομιλου οπως στην εστιαση και στην πληροφορικη με επαναφορα επιτυχημενων σχηματων και διορθωτικων αλλαγων με σκοπο την βελτιωση των αποτελεσματων τους..

Γενικα αυτος καλα τα παει, οι αλλοι να δουμε τι κανουν..

Η ΝΕΛ , η G.A, και η Ση Σταρ που στο τελος θα ναυλωσει στο εξωτερικο μεχρι και τα γραφεια της χελλενικ..:o

Δυστυχως με την μεγαλη οικονομικη κριση, βλεπουμε εδω και καιρο να εκπορνευεται και η ακτοπλοια γενικως..:(

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι μία καθαρα ιδιωτικη εταιρια εχει φραγμους στο που θα κανει δρομολογια τωρα πια, ειτε αεροπορικη ειναι ειτε ακτοπλοικη.

Και οπως πηγε Ηρακλειο θα μπορουσε να μεινει πιστευω και Ν.Υορκη αφου δεν επιβαρυνει πλεον το κρατος.

Η αληθεια ειναι οτι τα τετρακινητηρια Α340 της κρατικης Ολυμπιακης, φανηκαν πολυ ακριβα στον Βγενο αλλα και ο στοχος του ηταν να γινει μια περιφερειακη εταιρια το νεο σχημα χωρις μεγαλα ρισκα.

(

Πιθανώς off topic αλλά ο Βγενόπουλος δεν είχε επιλογή να πάει ή μη στη Νέα Υόρκη. Αγόρασε την Ολυμπιακή αλλά όχι τις μη Ευρωπαϊκές πτήσεις οι οποίες είναι αποτέλεσμα διακρατικών συμφωνιών και με τη μεταβίβαση έχασε τα περιβόητα slots η νέα Ολυμπιακή. Τώρα πλέον η διάθεση αυτών είναι στη διαδικασία πλειοδοτικών διαγωνισμού μεταξύ των ενδιαφερομένων εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα, και ας εχει ρευστοτητα, επικρατει ενας ορθολογισμος και μια επανοργανωση στον ομιλο οπως φαινεται και απο την αντικατασταση των sf με τα πιο οικονομικα Ι,ΙΙ αλλα και σε αλλες εταιριες το ομιλου οπως στην εστιαση και στην πληροφορικη με επαναφορα επιτυχημενων σχηματων και διορθωτικων αλλαγων με σκοπο την βελτιωση των αποτελεσματων τους..

Γενικα αυτος καλα τα παει, οι αλλοι να δουμε τι κανουν..

Βγαίνω κι εγώ offtopic απλώς για να σου ζητήσω να μείνεις μόνο στα θέματα της ΣΦ για τον Βγενό γιατί αυτό το "καλά τα πάει" δε μου κάθεται καθόλου καλά... Βλέπε πονεμένες περιπτώσεις Βιβάρτια, Κορασίδης κτλ... :mad:

Επίσης Στράτο είναι λάθος στο παράδειγμα σου να βάζεις στην ίδια μοίρα τη ΝΕΛ και τη GA με τη Sea Star!! Μιλάμε για τελείως διαφορετικά μεγέθη και καταστάσεις! Άλλο η εξοικονόμηση που επιχειρεί ο Βαρδινογιάννης κι άλλο τα προβλήματα των πρώτων 2!

Ο gtogias έχει δίκιο για τις διεθνείς γραμμές!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι μία καθαρα ιδιωτικη εταιρια εχει φραγμους στο που θα κανει δρομολογια τωρα πια, ειτε αεροπορικη ειναι ειτε ακτοπλοικη.

Και οπως πηγε Ηρακλειο θα μπορουσε να μεινει πιστευω και Ν.Υορκη αφου δεν επιβαρυνει πλεον το κρατος.

Η αληθεια ειναι οτι τα τετρακινητηρια Α340 της κρατικης Ολυμπιακης, φανηκαν πολυ ακριβα στον Βγενο αλλα και ο στοχος του ηταν να γινει μια περιφερειακη εταιρια το νεο σχημα χωρις μεγαλα ρισκα.

Γενικα, και ας εχει ρευστοτητα, επικρατει ενας ορθολογισμος και μια επανοργανωση στον ομιλο οπως φαινεται και απο την αντικατασταση των sf με τα πιο οικονομικα Ι,ΙΙ αλλα και σε αλλες εταιριες το ομιλου οπως στην εστιαση και στην πληροφορικη με επαναφορα επιτυχημενων σχηματων και διορθωτικων αλλαγων με σκοπο την βελτιωση των αποτελεσματων τους..

Γενικα αυτος καλα τα παει, οι αλλοι να δουμε τι κανουν..

Η ΝΕΛ , η G.A, και η Ση Σταρ που στο τελος θα ναυλωσει στο εξωτερικο μεχρι και τα γραφεια της χελλενικ..:o

Δυστυχως με την μεγαλη οικονομικη κριση, βλεπουμε εδω και καιρο να εκπορνευεται και η ακτοπλοια γενικως..:(

Φίλε Στράτο μην τρελαθούμε κιόλας. Η ΝΕΛ και η GA δεν εχουν καμια σχέση με την Ση Σταρ. Μπορει να μην διαχειριζεται με τον καλυτερο τροπο την ΧΕΛΛΕΝΙΚ και τα πλοια της, αλλα η οικονομικη κατασταση του ομιλου της ΣΗ ΣΤΑΡ δεν εχει καμια σχεση με τις αλλες τελειωμένες περιπτωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Μαλον εισαι καλυτερα πληροφορημένος για τις διεθνεις πτήσεις και τα σλοτς στα αεροδρομια, όσον αφορα ομως τις αλλες εταιριες του ομιλου, ειναι τοσο πολλες που δεν ειναι δυνατον να πετυχαινουν ολες τα ιδια αποτελεσματα.

Παντως η βιβαρτια δεν νομιζω να πηγαινει ασχημα, και στην υγεια με τα Υγεια-Μητερα το ιδιο, οπως και η singular.

Στην ακτοπλοια εχει επισης εμπειρο management.

Σιγουρα η Κρητη ειναι δυσκολη περπτωση αλλα περιμενω να ανοιξει το παιχνιδι με την ελευση και των νεων μπλου σταρ.

Εννοειτε οτι δεν συγκρινονται οι κλιμακες των εταιριων πιο πανω, η καθε μια εχει τα δικα της.

Η G.A. εχει πεθανει και δεν το ξερει, η ΝΕΛ εδω και χρονια ψαχνεται και δεν εχει ξαναβρει την ταυτοτητα της, οσο για τον κολοσσο της ση σταρ τον ανεφερα γιατι εχει κανει την χελλενικ να μοιαζει τυχοδιωκτης χωρις προγραμμα.

Πραγματικα δεν ξερεις τι θα ξημερωσει για καθε πλοιο, καθε φορα ακουγεται κατι διαφορετικο για το καθε ενα, σημερα εδω-αυριο εκει..

Μονο για τα πλοια της ΑΝΕΚ μπορουμε να ειμαστε σιγουροι, τελικα σε αυτον τον ομιλο ολοι δουλευουν για αυτη..

Τελος παντων ξεφυγαμε, και εγω πιο πολυ απο ολους..

Link to comment
Share on other sites

Για να δουμε τι πιστευουν οι αγαπητοι συναδελφοι. Θα ξαναδουμε ποτε εδω τα ΧΣ2 και 3? Η θα μας φυγουν και αντε γεια. Και επισης θα ερθουν αντικαταστατες? Η θα κλαιμε παλι το Πασχα και το καλοκαιρι που δε θα βρισκουμε εισιτηρια :D

Στα αγωνιώδη ερωτήματα του Neptune, να προσθέσω και εγώ τα δικά μου.:rolleyes:

Κατ΄αρχήν πιστεύω ότι από την στιγμή που υπάρχει option αγοράς...δεν θα επιστρέψουν...εάν βεβαίως πάνε όλα καλά στις νέες τους γραμμές. Και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να αντικατασταθούν πάλι από ταχύπλοα, καθώς δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να δίνει 2 πλοία που τα ξέρει και τα έχει στρώσει...να αρχίσει να ψάχνεται πάλι από την αρχή.

Αντίθετα...βλέπω μεταδρομολογήσεις. Το ΜΥΚΟΝΟΣ στη Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο και το ΧΙΟΣ στην Παροναξία. Και μετά την αποχώρηση του AQUA από τη Ραφήνα...αρχίζω να βλέπω τον Πήγασο στην θέση του.

Από την άλλη πλευρά μετά την πώληση του SFV και την φημολογούμενη του SFVI, τίθεται το θέμα τι θα γίνει στην Αγκώνα και στην Κρήτη? Θα εγκαταλείψει η ΑΤΤΙΚΑ μια από τις 2 γραμμές, θα κάνει ριζική αναδιάταξη του στόλου ή θα ανταλλάξει την Αγκώνα με το Ηράκλειο, ώστε να δουλέψουν και τα SFXI/XII και τα CRUISE?

Βεβαίως, δεν αποκλείεται είτε η Sea Star είτε η Attica να προχωρήσουν σε νέες αγορές συμβατικών πλοίων και να αλλάξουν όλα. Μπορεί να είναι χαμηλές οι τιμές πώλησεις των πλοίων, αλλά αντιστοίχως είναι χαμηλές και οι τιμές αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω να αφησει η αττικα την αγκωνα!εκει ειναι η δυναμη της...πιο ευκολα θα φυγει απο το ηρακλειο που εβαλε πλοιο γιατι της περισευε εκεινη την χρονικη περιοδο....εμενα αλλο μου κανει εντυπωση!!!γιατι δεινουν το 5κ6 αντι 11κ12:confused:

Link to comment
Share on other sites

Σωμφωνώ πως η Ανκώνα είναι η δύναμη της Αtica.Κατά την γνώμη μου όμως το 11 και το 12 είναι 'καλύτερα' πλοία από τα 5 και 6.Τα 11 και 12 είναι πιο γρήγορα και έχουν περισσότερους χώρους(πλωριό σαλόνι).Επίσης είναι και κατά σχεδόν 2 χρόνια νεότερα.

Link to comment
Share on other sites

Και μενα καπου πηρε τ αυτι μου οτι δε θα ναι μονο απο την τωρινη πλοιοκτητρια στο δεξαμενισμο ισως εχει και απο τη μελλοντικη του ;)
και με τι θα μεινουν στην Ανκονα? με XΙ και ...ΧΙΙ?

αν φερει και το ΧΙ απο αιγαιο? (θηρα κω ροδο)

και ανεβασει το μπλου σταρ 1 χιο μυτηληνη?

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

αν φερει και το ΧΙ απο αιγαιο? (θηρα κω ροδο)

και ανεβασει το μπλου σταρ 1 χιο μυτηληνη?

Καλυτερα να ανεβει το ΧΙ πανω λογω ταχυτητας και να μεινει το BS 1 12-νησα κατα την αποψη μου αν και νομιζω οτι αργουν ακομα αυτα τα σεναρια.

Link to comment
Share on other sites

οπως καθε σαιζον, λεω και φετος να κανω αποτυχημενη προβλεψη για το line up της attica για τη σαιζον που ερχεται.

ancona: superfast V & VI

ηδη εχει αποτυχει η προβλεψη, πριν καν αλλαξει η χρονια:o:(

θελω να σταθω στο εξης: απο την ωρα που ανακοινωθηκε επισημα η καθοδος της Attica στο Ηρακλειο, οι περισσοτεροι εδω μεσα, αλλος λιγο αλλος πολυ, θεωρουσαμε οτι το κοκκινο θα αποσπασει ενα σημαντικο κομματι της πιττας και αργα ή γρηγορα ειτε η ΑΝΕΚ, ειτε ο Grimaldi, θα διαπραγματευονταν με την Attica. αλλοι θεωρουσαν οτι θα αφησει ο Grimaldi το ηρακλειο στην Attica για να μεινει μονος στην Ancona και αλλοι οτι θα αφησει η ΑΝΕΚ την Ancona για να φυγει το κοκκινο απο το ηρακλειο.

τελικα οπως ειναι τοσο πενιχρες οι επιδοσεις του κοκκινο στο ηρακλειο, πραγματικα δε βρισκω για πιο λογο θα εμπαινε καποιος σε διαπραγματευση. λαμβανοντας υποψιν τις πωλησεις (μια οριστικη και μια επικειμενη) των τελευταιων HDW αλλα και την αντοχη (δεδομενων των συνθηκων) του πρωινου δρομολογιου της Ancona, πιο πιθανη εξελιξη θεωρω την εγκαταλειψη του Ηρακλειου και να μεινουν τα ΧΙ & ΧΙΙ ancona.

απο τη στιγμη που πλεον πωλουνται πλοια και κατω της λογιστικης αξιας, δε θα με εξεπλητε αν βλεπαμε να φευγει ειτε το horizon ειτε ενα απο τα μεγαλα Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

Το Horizon έχει βγει στο σφυρί , μια ματιά σε όλους τους brokers θα σας πείσει.Βέβαια είχε και παλιά καταχωρημένες αγγελίες για το βαπόρι αλλά τότε δεν καίγονταν να φύγει ενώ τώρα θέλουν να το πουλήσουν.

Από εκεί και πέρα γενικότερα υπάρχει μια αναπροσαρμογή του στόλου της ΑΤΤΙΚΑ με προσθαφαιρέσεις πλοίων .Δυσκολα πάντως θα αφησουν την Αγκώνα.Είναι το κάστρο των κόκκινων κι έχουν το πιο επιτυχημένο δρομολόγιο.Όσο υπάρχουν ακόμη πλοία της εποχής Παναγόπουλου πιστεύω θα υπάρχει και δρομολόγιο για Αγκώνα.

Πάντως για Χίο Μυτιλήνη δυσκολα βλέπω να πηγαί9νει η εταιρεία όπως και για Ικαρία Σαμο τουλάχιστον μέχρι την στιγμή που θα έρθουν τα δυο νεότευκτα μπλε από την Κορέα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...