Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Περιεργα τα νεα που μας φερνεις ΝΗΡΕΑ.Με βαση παντως κ την αγορα του AQUA(και οχι ναυλωση)αρχιζω να πιστευω πως CORSE κλπ πανε περιπατο και οδηγουμαστε σε μια νεα(συνεχεια της προηγουμενης μαλλον)συνεργασια ΑΝΕΚ-ΝΕΛ...:rolleyes:,παλι δηλαδη δεν θα μπορουμε να κοιμηθουμε ησυχοι...Αν ειναι παντως να φυγει στην τελικη το ΛΙΣΣΟΣ,μαζι και το ΧΙΟΣ για Κυκλαδες και ερθει κανα ΠΡΕΒΕΛΗ,ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ για να διπλωσει το ΜΥΤΙΛΕΝ,παμε ακομα πιο πισω...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

με εξαιρεση την αϊτη του λισσος, που εγω δεν εχω δει πουθενα αλλου (εγω δεν εχω δει, μπορει να εχει γραφτει), ολα τα αλλα ειναι συρραφη γνωστων ειδησεων και φημων.

Edited by proud_ionian
αϊτη οχι αιτη
Link to comment
Share on other sites

επειδη τελευταια ολο και επανερχεται το σεναριο περι νεας "μοιρασιας" των γραμμων και "καταπαυσης" πυρος (εδω το συζηταμε απο τον πρωτο καιρο που πηγε η attica στο ηρακλειο, αλλα τους τελευταιους μηνες, παντου στο web και τα ναυτιλιακα ΜΜΕ. ανακυκλωνονται οι φημες), θελω να επισημανω κατι που μου... κεντριζει την περιεργεια.

οι περισσοτεροι εστιαζουν στο ενδεχομενο ξαναμοιρασμα της τραπουλας σε κρητη και αδριατικη, αλλα δεν αναφερονται σε τπτ αλλο. αφηνω στην ακρη το ενδεχομενο συγχωνευσεων και θελω να ρωτησω κατι αλλο: τι ειναι αυτο που κανει τους πιο πολλους να πιστευουν οτι η οποια συμφωνια θα αφορα μονο αδριατικη και κρητη;

προσωπικα μου φαινεται αδιανοητο να φτασουν οι 3 ομιλοι σε μια συμφωνια (επισημη ή οχι δεν εχει σημασια) και μην συμπεριλαβουν τα παντα.

θα μιλησει η attica για περιορισμο της παρουσια της στην αδριατικη και δεν θα εξασφαλισει οτι δεν θα εχει κανεναν απο τους αλλους δυο στα ποδια της στα 2 προπυργια της; (κυκλαδες και δωδεκανησα); θα αφησει η Sea STar ενα απο τα 2 λιμανια της αδριατικης, αλλα δεν θα παρει διαβεβαιωσεις οτι δεν θα δει ενα blue star στο ΒΑ αιγαιο; αν υποθεσουμε οτι υπαρχει συνεννοηση με τη νεα διοικηση της ΝΕΛ, δεν θα κοιταξουν να εξασφαλισουν οτι θα μπορεσει να λειτουργησει η οποια συμφωνια;

με εντυπωσιαζει που αρκετοι απο τους shipfriends που πιθανολογουν τις συμφωνιες σε κρητη και αδριατικη, ονειρευονται αλλαγες σε ΒΑ Αιγαιο και Κυκλαδες.

υπαρχει και κατι αλλο. καμια συμφωνια κυριων και καμια ανακαταταξη δεν μπορει να ειναι λειτουργικη και βιωσιμη, αν δεν εξασφαλιζει το αυτονοητο. οχι πανω απο 3.30' ωρες πατρα πισαετος, οχι πανω απο 4.00' ωρες πατρα βαθυ:D. (καταπελτη καταπελτη εννοω). ειναι απαραιτητη προϋποθεση καθε συμφωνιας και ειναι και θεμα που τεθηκε απο τους Van Rompuy & Merkel στον πρωθυπουργο ως προαπαιτουμενο για καθε βοηθεια απο την Ε.Ε.:P

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω να καταλαβω : πρεπει να σχολιαζουμε καθετι περι καραβιων (δεν εχω κατι προσωπικο με αυτο εφοσον ειναι forum ναυτιλιακο) και οχι των ανθρωπων που βρισκονται σε αυτα ειτε ειναι προσωπικο, ειτε ειναι επιβατες , ειτε ειναι ανθρωποι πιο γενικα.Θα ηθελα ομως να γινει και λιγο σχολιο για τους ανθρωπους και τα συνεσθηματα τους πανω στη θαλασσα και τα καραβια φυσικα.

Link to comment
Share on other sites

1. Η ΑΝΕΚ ετοιμάζεται να πουλήσει την HSW γιατί δεν έχει ρευστό να πληρώσει τις δόσεις στην ΜΙΝΟΑΝ... (όχι δεν ξέρω ποιός θα την πάρει, αν και την αρχή την έκανε η τράπεζα πειραιώς!)

2. Ο Βγενόπουλος πουλάει τα κόκκινα και μένει με τα μπλε (απλά ψάχνει αγοραστές εντός και εκτός Ελλάδος)

3. Το κρουιζ αλλάζει καπετάνιο!!!

4. Το Ζευς θα αλλάξει σινιάλα και θα ξαναβάλει πρίγκιπα!!!

Edited by mavrios
επεξηγήσεις
Link to comment
Share on other sites

ξερουμε πιος θα τα παρει τα κοκκινα? πιστευω πως το 12 αποκλειεται να το πουλησει!?

την χελενικ πιος θα την παρει κι αυτη? μεγαλες αλλαγες στην ακτοπλοια!!!!

να μας κρατατε ενημερους...

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση πως τον γκριμαλντι τον ενδιαφερει μονο η αδριατικη!το ηρακλειο δεν το καει κ παρα πολυ το ξερει κ ο ψηλορειτης πλεον...το σκεπτικο του εναι απλο!δεν θελω να εμπλακω σε γραμμες πουθενα θελω να ειμαι μονος!φτιαχνει τα κρουιζ για την αγκωνα που καλυπτουν την κινηση ολης της ημερας οπως εχει φτασει η κατασταση...αρα πρεπει να διωξει τους αλλους 2!!!

η αττικα δειχνει να κανει πισω στην αδριατικη κ να θωρακιζει το αιγαιο με τις αγονες τα 2 καινουργια που περιμενει κ την ποιοτητα υπηρεσιων που προσφερε!ιπαντως την βλεπω να φευγει απο την αγκωνα κ να κραταει το μπαρι πουλωντας κ τα αλλα σουπερφαστ αυξανοντας κ αλλο την ρευστοτητας της...

η ανεκ θελει να θωρακισει την κρητη γιατι εκει εναι η μεγαλη πηγη εσοδων της κ να κρατησει οσο μπορει ακομα την χιο μυτιληνη που απο σποντα μπηκε κ τις βγηκε πολυ καλα.οσο για την αδριατικη την βλεπω να κραταει την βενετια κατεβαζοντας τα καλα της πλοια στα χανια!!!

τωρα σε ενα πολεμο μεγαλο η χαμενη της υποθεσης θα ειναι η ανεκ γιατι σε οποια γραμμη κ να θελει να παιξει στο αιγαιο η αττικα μπορει να χτυπησει αμεσα κ με καλυτερα πλοια..στα μειον της ειναι κ οτι δεν εχει λεφτα για να αντεξει στην ζημια οπως κανει η αττικα στο ηρακλειο η να φερει καποιο πλοιο καινουργιο

τον ιταλο δεν τον βαζω στο παιχνιδι γιατι θελει την αγκωνα κ μονο

Link to comment
Share on other sites

Δεν φεύγει από το Ηράκλειο ο Γκριμάλντι.

Δεν το συζητάνε καν αυτό το πράγμα

Για να γίνει αυτό θα πρέπει να βγάλει από το ΧΑΑ την ΜΙΝΟΑΝ, να κλείσει τα γραφεία στο Ηράκλειο και να πάρει την έδρα, κάτι στο οποίο δεν γίνεται από την μια μέρα στην άλλη. Θέλει πολύ μελέτη και για την ώρα δεν ενδιαφέρει να φύγει. Απλά όπως και οι άλλοι δυο θέλουν να κρατήσουν το κόσμο και να μην χάνουν από τα δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ(2)

1.Φεύγει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ απο ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ και δρομολογείται στη ΣΑΜΟ-ΙΚΑΡΙΑ με 6 δρομολόγια/εβδομάδα.

Τρία(3) επιδοτούμενα για ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ-ΑΓΙΟ ΚΗΡΥΚΟ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ &

Τρία(3) για ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΕΥΔΗΛΟ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ (Απο 15/6-15/9 κόβεται η ΠΑΡΟ-ΝΑΞΙΑ)

2.Στη θέση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ δρομολογείται το ΑΡΙΑΔΝΗ που θα κάνει και ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ τα επιδοτούμενα του ΛΙΣΣΟΣ

3.Πωλείται το ΛΙΣΣΟΣ ως ξενοδοχείο σε ΑΙΤΗ ή ΠΕΡΣΙΚΟ ΚΟΛΠΟ ή ΕΜΙΡΑΤΑ

4.Δρομολογείται RO/RO στην φούλ σαιζόν με 2-3 δρομολόγια/εβδομάδα για ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ

5.Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ δρομολογείται καθημερινά για ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ και το απόγευμα για ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ

6.Το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ δρομολογείται ΤΕΛΙΚΑ απο ΒΟΛΟ ή και ΑΓ.ΚΩΝ/ΝΟ; για ΣΠΟΡΑΔΕΣ.

Το ανωτέρω σενάριο είναι σίγουρο 90%, και θα το δούμε όταν γίνει ΣΑΣ τον ΜΑΡΤΙΟ.

Αυτά είπε........ κατακκόκινος χαρταετός που ήρθε το Σάββατο και έφυγε σήμερα μετο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στις 09.00

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως είναι λίγο (έως πολύ) τραβηγμένο το σενάριο του "χαρταετού" σου (ή καλύτερα αυτού που το σφύριξε στο χαρταετό) φίλε Μυκήναι και το λέω με όλη τη καλή διάθεση (άλλωστε κουβέντα κάνουμε). Ειδικά για τα 2 Νήσος αυτά που γράφεις αν τελικά ισχύσουν καταστροφή θα φέρουν παρά καλύτερα αποτελέσματα. Πρώτα από όλα να τρώει το "μανίκι" όλο το χειμώνα στην Παροναξία το Χίος, με ελάχιστη και μετρημένη στα δάχτυλα κίνηση, και το καλοκαίρι να κουνάει το μαντήλι; Αυτό θα είναι εξοργηστικό ακόμα και για μόνιμους επιβάτες της εταιρείας! Να μην μιλήσουμε για τα περί σαδισμού που ήρθαν ξανά στην επιφάνεια τις τρεις μέρες που επανήλθε το Χίος αντί του Μύκονος...Είναι άλλωστε γνωστό πλέον πως το Χίος μετράει πολύ περισσότερες συμπάθειες και το προτιμά πολύ περισσότερος κόσμος από ότι το αδερφό του ακόμα και αν κάθησε μόνο 20 μέρες στην επισκευή και τις 3 μέρες τώρα.

Δεύτερον. Το Μύκονος απογεύματα Πάρο Νάξο σκέτη; Και πρωί Συροτηνομυκονία; Και εντάξει το καλοκαίρι, πες ότι έχει κίνηση (που και πάλι αρκετή δεν είναι δεδομένου ότι φέτος έχουμε έξτρα το SRIII αλλά και τα έκτακτα του Ιθάκη). Το χειμώνα τι θα κάνει; Και μάλιστα τις μέρες που θα συμπέφτει και με τα δρομολόγια του αδερφού; Θα ξαναδουμε πάλι σκηνικά όπως πέρισι με Πρέβελης και Μύκονος αυτή τη φορά με τα δύο αδελφά; Αφήνω στην άκρη το ότι το χειμώνα εκτός από το ότι είναι λίγη η κίνηση είναι και το θέμα της ώρας που και μόνο για αυτό το λόγο το Μύκονος φεύγει άγρια χαράματα από το Βαθύ ώστε να μπορεί να αναχωρεί και από Πειραιά 6 για να φτάνει νωρίς.

Εν ολίγοις. Αν η πρώτη αλλαγή στα δρομολόγια πριν ενάμισι χρόνο, έφερε αναστάτωση και δεν θεωρήθηκε και τόσο επιτυχημένη, αν γίνει φέτος μια δεύτερη τέτοια αλλαγή θα είναι σαν να τραγουδάμε ήδη το χορό του Ζαλόγγου και να αρχίσουμε να σαλτάρουμε ένας ένας από κάτω! Το Αριάδνη ΟΚ. Το θεωρώ και ψιλοαναμενόμενο να αντικαταστήσει το Χίος (ΑΝ τελικά φύγει το Χίος από τη γραμμή του) αν και πάλι με το..ΟΑΚΑ που έχει για γκαράζ χλωμό το βλέπω να πιάνει...Από εκεί και πέρα αν θες την προσωπική μου γνώμη, αν έχουμε το Αριάδνη Χίο-Μυτιλήνη, καλύτερα θα ήταν αν επιβεβαιώνονταν τα όσα κυκλοφορούν τελευταία (δηλαδή Χίος απογευματινά Παροναξίας με Σαντορίνη και Ίο μια δυο φορές, Μύκονος επιστροφή στα παλιά του δρομολόγια).

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι είναι άκαιρο να μιλάμε για συγκεκριμένες αλλαγές δρομολογίων...όταν θεωρούνται σχεδόν βέβαιες οι ριζικές αλλαγές -τουλάχιστον- στην HSW. Άς δούμε πρώτα ποιός θα αναλάβει τα ηνία και μετά βλέπουμε...για δρομολόγια, πωλήσεις πλοίων, συνέχιση ναυλώσεων κλπ. Και πλέον θα πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα, όχι από την σκοπιά των εταιρειών, αλλά από την σκοπιά των τραπεζών (Πειραιώς, Marfin, Millenium κλπ), οι οποίες...εν μέσω της οικονομικής κρίσης και των άσχημων αποτελεσμάτων που προβλέπονται για τα επόμενα χρόνια...θα προσπαθήσουν να μειώσουν τους κινδύνους τους...και όχι να βγάλουν τα μάτια τους.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο που με στεναχωρει ειναι η ελειψη του οριζοντα (οχι του Blue Horizon)

Αλλα οτι γινεται εχει μονο σκοπο το αμεσο κερδος. Να κονομησουμε τωρα και για τον επιβατη αυριο ποιος νοιαζεται.

Γι αυτο χασαμε τις Μινωικες γι αυτο χανουμε τα Σουπερφαστ και γι αυτο σε λιγο θα χασουμε και την ακτοπλοια ολοκληρη

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που ξέχασα να γράψω, και ήταν σημαντικό ,είναι ότι όταν ξεκινήσουν τα θερινά δρομολόγια η εταιρεία θα επιστρέψει στα αρχικά ωράρια 13.00 απο Πειραιά,22.30 απο Σάμο,οπότε κολάει γάντι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ λόγω της διαφοράς στις κλίνες και στο 1 μίλι της ταχύτητας.

2)Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλο πλοίο στον ορίζοντα και απο τη στιγμή που το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ κλείδωσε για Σποράδες,μέχρι που θα πάει

το αστείο;2000 κάτοικοι πάνε με όποιο μέσο βρούν(velvet-spirit-express xrisoula(δεν θυμάμαι το όνομα αυτή τη στιγμή αλλά πρόκειται για ένα μικρό γρήγορο που κάνει Θύμαινα-Φούρνοι για τους μαθητές 3 δρομολόγια τη μέρα με επιδότηση)στον Αγιο Κήρυκο,παίρνουν ταξί 45 €με την ψυχή στο στόμα για να προλάβουν το Μύκονος στον Εύδηλο,εκτός Τρίτης και Κυριακής που δεν πάνε με την ψυχή στο στόμα,γιατί φεύγει στις 12.30.Απο τον Αύγουστο αυτή η δουλειά.Τα ίδια και στον Αγιο με 3.000 κατοίκους περίπου.Διαβάσατε τις επιστολές του Δημάρχου και όλων

Ερχεται Πάσχα και καλοκαίρι. Το νησί όπως το κάθε νησί έχει τουρισμό και ντόπιους που θέλουν να πάνε.Πότε;Το Σάββατο στις 2 το πρωί και να φύγουν στις 8.15;Μακάρι να βρεθεί άλλο πλοίο κι ας μην έρθει το ΧΙΟΣ.Να μείνει το Μύκονος και το Σάμος και το Ικαρία,αλλά να πιάνει 3 φορές.Τίποτα άλλο.Και δεν μίλησα για φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ δεν εχει να πληρωσει τις δόσεις στην ΜΙΝΟΑΝ και ετσι με την σειρά της την πουλάει και αυτή

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που ξέχασα να γράψω, και ήταν σημαντικό ,είναι ότι όταν ξεκινήσουν τα θερινά δρομολόγια η εταιρεία θα επιστρέψει στα αρχικά ωράρια 13.00 απο Πειραιά,22.30 απο Σάμο,οπότε κολάει γάντι το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ λόγω της διαφοράς στις κλίνες και στο 1 μίλι της ταχύτητας.

2)Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει άλλο πλοίο στον ορίζοντα και απο τη στιγμή που το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ κλείδωσε για Σποράδες,μέχρι που θα πάει

το αστείο;2000 κάτοικοι πάνε με όποιο μέσο βρούν(velvet-spirit-express xrisoula(δεν θυμάμαι το όνομα αυτή τη στιγμή αλλά πρόκειται για ένα μικρό γρήγορο που κάνει Θύμαινα-Φούρνοι για τους μαθητές 3 δρομολόγια τη μέρα με επιδότηση)στον Αγιο Κήρυκο,παίρνουν ταξί 45 €με την ψυχή στο στόμα για να προλάβουν το Μύκονος στον Εύδηλο,εκτός Τρίτης και Κυριακής που δεν πάνε με την ψυχή στο στόμα,γιατί φεύγει στις 12.30.Απο τον Αύγουστο αυτή η δουλειά.Τα ίδια και στον Αγιο με 3.000 κατοίκους περίπου.Διαβάσατε τις επιστολές του Δημάρχου και όλων

Ερχεται Πάσχα και καλοκαίρι. Το νησί όπως το κάθε νησί έχει τουρισμό και ντόπιους που θέλουν να πάνε.Πότε;Το Σάββατο στις 2 το πρωί και να φύγουν στις 8.15;Μακάρι να βρεθεί άλλο πλοίο κι ας μην έρθει το ΧΙΟΣ.Να μείνει το Μύκονος και το Σάμος και το Ικαρία,αλλά να πιάνει 3 φορές.Τίποτα άλλο.Και δεν μίλησα για φορτηγά.

Φίλε ''ΜΥΚΗΝΑΙ'' εσύ λές αυτό ?(και δικαίως το λές) εδώ η ναυαρχίδα τού τουρισμού (Σαντορίνη) το καλοκαίρι φιλοξενεί γύρω στίς 100.000 τουρίστες, και από ότι δείχνουν τα πράγματα εφέτος θα μείνουμε με δύο πλοία,(κάθε πέρσι και καλύτερα).

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον έχει σε όλα αυτά τα σενάρια που παίζουν στην ακτοπλοΐα, ποιο μπορεί να είναι το μέλλον της ΝΕΛ. Θα συνεχίσει αυτόνομα ή θα εξαγορασθεί/συγχωνευθεί από την Attica ή την HSW? Προσωπικά πιστεύω ότι, παρ’ όλο που η νέα διοίκηση δείχνει ότι κινείται βάσει συγκεκριμένου και μελετημένου σχεδίου εξυγίανσης, τα βάρη που κουβαλάει δεν της επιτρέπουν να παίξει αυτόνομα τον ρόλο του τρίτου πόλου.

Και μιάς και είπαμε παραπάνω για τις τράπεζες, ας πούμε και ότι πριν μια βδομάδα η Millenium BCP πούλησε την θυγατρική της στην Τουρκία, αλλά είπαν ότι θα διατηρήσουν την θυγατρική στην Ελλάδα….για την οποία πριν 2 χρόνια υπήρξε φημολογία για πιθανή εξαγορά από Marfin ή Πειραιώς. Για να δούμε λοιπόν…τι θα γίνει…για να του φύγει και του Neptune η έγνοια…για τον τραπεζικό κλάδο.:D

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ δεν εχει να πληρωσει τις δόσεις στην ΜΙΝΟΑΝ και ετσι με την σειρά της την πουλάει και αυτή

Πάντως, χθες η Ναυτεμπορική έγραφε ότι πληρώθηκε η 1η δόση.

Πλήρωσε η ΑΝΕΚ την πρώτη δόση στον Grimaldi

19/2 07:00 - Αποπλήρωσε την πρώτη δόση του τιμήματος αγοράς των μετοχών της Hellenic Seaways η ΑΝΕΚ όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Καλα την πρωτη δοση ολοι την πληρωνουν:D,στις επομενες εχει σημασια να εισαι(ειναι)συνεπης...:P Παντως απο τοτε που ειχαμε μαθει για αυτη την αγορα μετοχων της HSW(sea star απο τον Grimaldi),ειχαμε σχολιασει τι ρολο θα μπορουσαν να παιξουν στο μετεπειτα 'παιχνιδι',για να δουμε...

Μετά τη Μάχη του Χάνδακα, έρχεται αυτή των Δωδεκανήσων?

Φημες μεν αλλα δεν μπορω να μην τις σχολιασω:P Εκεινα τα Χανια ωρε παιδια,σας νοιαζουν καθολου?Για την Ροδο διαβαζω ενδιαφερεται η ΑΝΕΚ,το ΕΛΥΡΑ τον εχει στο Ηρακλειο,σε λιγους μηνες θα αρχισει η ναυλωση του ΒΕΝΙΖΕΛ και της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,μηπως να γυριζει το ΛΙΣΣΟΣ στην Σουδδδα:D

Link to comment
Share on other sites

Εκεινα τα Χανια ωρε παιδια,σας νοιαζουν καθολου?Για την Ροδο διαβαζω ενδιαφερεται η ΑΝΕΚ,το ΕΛΥΡΑ τον εχει στο Ηρακλειο,σε λιγους μηνες θα αρχισει η ναυλωση του ΒΕΝΙΖΕΛ και της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,μηπως να γυριζει το ΛΙΣΣΟΣ στην Σουδδδα:D

Όχι το ΛΙΣΣΟΣ, αλλά και το ΚΑΝΤΙΑ είναι ικανή να αναστήσει η ΑΝΕΚ. Τί ανάγκη έχει? Παίζει μόνη της στο γήπεδο των Χανίων. Και άμα βάλει ο Βγενό κανα κόκκινο στα Χανιά, την απάντηση την έχουν έτοιμη..OLYMPIC CHAMPION!!!!Για την ώρα βολευτείτε με το ΛΑΤΩ φίλοι Χανιώτες και να χαίρεστε την εταιρία σας που σας σέβεται...

Link to comment
Share on other sites

Γωνιά του κουτσουμπόλη είναι εδώ...

Πουλάκι που εγώ εμπιστευόμαι πλήρως και είναι και σημαντικό πουλάκι εκεί που ανήκει, μου είπε πως η ΝΕΛ μέσα σε 1-2 βδομάδες παίρνει πλοίο και το δρομολογεί άμεσα Χίο - Μυτιλήνη. Δεν είναι ένα από τα Corse - Mediteran (αν τα λέω σωστά, αλλά με πιάσατε :D). Σε ερώτηση τι θα κάνει το Λισσός δήλωσε άγνοια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...