Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βασικά τα τελευταία χρόνια ήταν το Blue Star Chios , έκανε σκαντζες σε Myconos, Paros, Naxos, Delos & Patmos και μια φορα έκανε και σκαντζες στο Μαροκο . 
Τώρα που πήρε την Κασοκαρπαθια και έχει σταθερό ρόλο ολο χρονικά λείπει ο μπαλάντερ. 
Έτσι για να γίνουν οι σκαντζες , επιστρατεύτηκε φέτος το Blue Star Delos & το Blue Star 1 και επειδη το χρονοδιάγραμμα των επισκευών (ειδικα του Blue Star Myconos) ξεχειλωσε , πήγαν στην ολιγοήμερη ναυλωση του Fast Ferries Andros. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
8 minutes ago, Strofalos said:

Το βαπόρι αυτό ήταν ο Πηγασάκος αλλά έγινε πινέζες... 

Αφού ξύρισε τα βράχια πρώτα.

 

Δεν νομίζω ότι αυτό που λείπει στην Attica, είναι ένα κουρέλι για μπαλαντέρ 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πόσο συμφωνώ μαζί σου!!!Το έχω ξαναγράψει στο forum παλαιότερα.

Με το Πήγασο δεν θα έχαναν και τις Σποράδες!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετα συγχωρησεως αλλα οπως εχετε καταλαβει χ@σ#η@αν για τις Σποραδες

Περα απο αυτο ομως ,αν θεωρουμε λυση τον ΠΗΓΑΣΟ, θα μπορουσαμε να πουμε οτι κακως εδιωξαν τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ,κακως δωσαν το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ και παει λεγοντας.Δεν νομιζω οτι αυτη ειναι η λυση στην παρουσα φαση 

Link to comment
Share on other sites

Το Volcan de Taburiente θα ήταν μία καλή προσθήκη στη παρούσα φάση και από θέμα χωρητικότητας αλλά και ταχύτητας, αλλά δυστυχώς no money no honey που λέμε...

Link to comment
Share on other sites

Αντι 1 φορα να λεμε κ 1 μπραβο στην εταιρεια που δε κρεμαει τις γραμμες κ τους νησιωτες εμεις τη κατηγορουμε κιολας!

to be continue

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ένα πλοίο Andros Queen θα ήταν ωραίο για τη γραμμή Σ-Τ-Μ όχι απλά για αντικατάσταση αλλά και μόνιμα. Έχει ταχύτητα, γκαράζ και εσωτερικό. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Metal maniac said:

Λέτε να δούμε το Κύδων ξανά Ελλάδα και στην θέση του το Λευκά Όρη;

Μην πάει ο Αστέρης, για να ξεμπλέξει η Attica από τις υποχρεώσεις προς τον ΙΣΒ. Ή μην πάει το Κρήτη ΙΙ απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
21 hours ago, cyclades_shipping said:

Κάποιο Champion ή κάποιο Runner ακουγεται πως θα βάλει η Seajets  στη γραμμή.

 

On 4/16/2024 at 4:33 PM, cyclades_shipping said:

 Βάση του ΣΑΣ

World champion Jet : Πειρ - Συρ - Μύκ - Ναξ - Ιο - Σαντ

Champion Jet 2 :Πειρ - Σερ - Σιφ - Μηλ(διπλό)

Power Jet : Ηράκλειο(08:00) - Σαν - Ιό - Ναξ - Μυκ - Παρ

Elite Jet : Ρεθ - Σαντ και Ηράκλειο - Σαντ

Naxos Jet : Λαυριο - Κυκλαδες

Super Jet : Μηλος/Παρος - Κυκλαδες

Super Jet 2 : Μηλος/Πάρος - Κυκλαδες

Santorini Palace : Ηράκλειο - Σαντ - Παρ - Μυκ

Champion Jet 3 : Σαντ - Ιό - (Ναξ) - (Παρ) - Μυκ - Συρ - Πειρ

Champion Jet 1 : Πειρ - Παρ - Ναξ - Σαντ

Speedrunner Jet : Πειρ - Μηλ - Φολ - (Ιο) - Σαντ

Speedrunner Jet 2 : Χανιά - Μηλ - Πειρ

Express Jet : ενδοκυκλαδικο

Andros Jet : Μαντούδι - Σποραδες

Επομενως λογικά το Superrunner Jet 2 : απογευματινό Ραφηνας.

 

Εγώ θα πόνταρα σε:

SuperrunerJet Π-Συρ-Μυκ-Παρ-Ναξ-Κουφ όπως είναι περασμένο στο σύστημα

SuperrunerJet 2: από Ραφήνα αντί του Tera που είναι περασμένο και εφόσον δεν γίνει το Θεσσαλονίκη-Σποράδες.

Link to comment
Share on other sites

Το Θεσ/νίκη-Σποράδες θα επιδοτηθεί εν τέλει σύμφωνα με δημοσίευμα που αναρτήθηκε στο τόπικ του. Οπότε ή το SuperRunner Jet θα πάει όπως και πέρυσι στη γραμμή ή το 2

Link to comment
Share on other sites

η λογική λέει :

Superrunner Jet : Θες / νίκη - Σποραδες ,Speedrunner Jet 2 : Πειρ - Συρ - Την - Μυκ - Παρ - Ναξ - Κουφ ,Power Jet(αν αντικατασταθεί από το Santorini στη γραμμή του Ηρακλείου) : Ραφηνα - Κυκλαδες

βεβαια περιμένω είτε να ανοίξουν τα πλάνα ,είτε να μας πει το καθιερωμένο line up ο @Panagia Ekatontapiliani μιας και παντα πεφτει μέσα.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Θα έχει ενδιαφέρον αν τα Speedrunner/Superrunner Jet 2 θα καταφέρουν να βγάλουν πάνω απο 33-34 μίλια φέτος μετά απο τις επισκευές τους τόσο σε μηχανές όσο και στα Jet τους . Αν ναι είναι υποψήφια για σχεδόν όλες τις γραμμές απο Πειραιά η Ραφήνα  . 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

To Naxos Jet θα το δρομολογήσει απο Λαυριο προς Δυτικές σύμφωνα με την απόφαση του ΣΑΣ ή θα μείνει στα χαρτιά?

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, SuperRunner said:

Πάντως όσο και απίστευτο κι αν ακουστεί, δεν αποκλείεται να χτυπήσει κάποιο σε τιμή ευκαιρίας και ο Σούπερ Μάριο. Τώρα αν ποτέ γίνει αυτό, το που θα το δρομολογήσει, έχουμε πολύ μέλλον μπροστά για να το ξανασυζητήσουμε

Ποντάρω τα ρέστα μου Δωδεκανησα 😎

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Man0lero said:

Ποντάρω τα ρέστα μου Δωδεκανησα 😎

Εγώ θα έλεγα για Χ-Μ.

Θεωρώ ότι ο κυρ-Μανώλης θέλει να μείνει κατά κύριο λόγο στο Πειραιάς-Κρήτη και για να ξεφορτωθεί το Κρήτη-Κυκλάδες ίσως γι'αυτό να έβαλε μπροστά τον Σούπερ Μάριο και να του ναύλωσε το Σαντορίνη Παλλάς. Όσο για τα Δωδεκάνησα, δεν αποκλείεται και να μπει σφήνα ο Μανωλιός με ή χωρίς τον Σούπερ Μάριο.

12 minutes ago, proud_ionian said:

Δεν έχει συνηθίσει να πουλά κοψοχρονιά ο Ντοτόρε. Συνήθως μπαίνει σε νέα χωράφια και έχει χωράφια να μπει (και) στα μέρη μας.

Κάτσε να ετοιμαστούν και τα Jumpo και μετά το ξανασυζητάμε

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, SuperRunner said:

Εγώ θα έλεγα για Χ-Μ.

Εκει ο Supermario πιστεύω ότι θα φτάσει πιο νωρίς. Με μοντέλο express skiathos ;) 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μη δούμε να παίξει καμια μοιρασιά στο ΑΙΓΑΙΟ, η Αttica να ξεσαβουρώσει από παλιά βαπόρια.....και να παει στα σίγουρα φιλετακια που παίζει πολύ καλή κίνηση όλο το χρόνο σχεδόν...(βλ Δωδεκάνησα  - ΚΡΗΤΗ (ΧΑΝΙΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ) - ΠΑΡΟΝΑΞΙΑ-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) ....Σαρωνικός με τα μικρά στο χαλαρό και..... νετα....!!!😎.....

ΥΓ:Σε παραπονα μια φορά που κάνανε για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ στο δρομολογιο ΠΧΜ ...ένα ''μεγάλο κεφάλι'' είχε πει:...γιατί? το γεμίζετε και δε σας κάνει???? 😘😎

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μην τα στείλει τα Ολυμπία/Ευρώπα Παλλάς στην Ιταλία και φέρει ταυτόχρονα το Κνωσσός/Φαιστός Παλλάς για Δωδεκάνησα. Καιρό την χαλβαδιάζει την γραμμή και έτσι όπως αυξάνεται η κίνηση χρόνο με τον χρόνο, μην την βάλει στο πεδίο βολής του στο τέλος. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που τα χαρακτηριστικά των original Κνωσός/Φαιστός είναι αντίθετα με τις απαιτήσεις της γραμμής ολοχρονικά (πολύ φορτηγό, λίγοι επιβάτες). Χώρια τα πολλά μίλια...Πιο λογική επιλογή θα ήταν-για αρχή-ένα visentini με 18,5-20 μιλάκια, Τρίτη-Πέμπτη-Κυριακή για Κω-Ρόδο (ημέρες που η Attica έχει ενσωματώσει τις άγονες στον κορμό) και αν αλλάξουν οι ισορροπίες βλέπουμε για καλύτερα πλοία. 

Link to comment
Share on other sites

Το γκαράζ των Ολυμπία/Ευρώπα είναι πολυτιμότερο στη Ιταλία παρά στην Ελλάδα. Γι'αυτό και με την άφιξη των νεότευκτων τα βλέπω να μετακομίζουν προς Τυρρινική μεριά. Με Βισεντίνι θα χάσει και τους λίγους επιβάτες που έχει η γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, MILTIADIS said:

Τωρα απο κει και περα εμεις εδω θα κανουμε σεναρια μεχρι και για πλοια του στην Κασοκαρπαθια ομως ειμαι βεβαιος οτι ολα εχουν παρει το δρομο τους.

Αν κρίνω από την κάρτα που φάγαμε από το φίλο @MILTIADIS, η κουβέντα για τα Δωδεκάνησα είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...