Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

για το blue star delos ειναι στανταρ για παρο ναξο ιο σαντορινη (7,25) -το εχει πει η εταιρεια-

για τα χανια εχει πει παλι η εταιρεια οτι συντομα θα τον αλλαξει τον οριζοντα

Edited by sg3
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για τα Αιγαιοπελαγίτικα δεν μπορώ να μιλήσω, καθότι δεν τα γνωρίζω.

Αλλά για το Ιόνιο, γιατί τόση εμμονή με το Superferry II; Τόσο καλύτερο είναι από το Κεφαλονιά;

Έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, εντάξει, αλλά κατά τα άλλα; Προσωπικά δεν πιστεύω να πρόκειται για αναβάθμιση της γραμμής, εάν έρθει στην Κεφαλλονιά και στο Θιάκι ...

Link to comment
Share on other sites

Μια και οι προβλέψεις είναι τσάμπα, ας πως κι εγώ πως δεν θα με εξέπληττε αν έβλεπα το Superferry στις Σποράδες. Φυσικά όλα αυτά τα σενάρια θα ισχύσουν αν το Δήλος προλάβει τη φετινή σαιζόν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ωραία και τα δύο πλοία όμως σύμφωνα με πληροφορίες το Λισσός θα μας αφήσει χρόνους επομένως ας περιμένουμε λιγάκι για να δούμε τα καινούργια μέτρα σύγκρισης.

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι έστειλε κάποιο αίτημα η ΑΝΕΚ για δυο πλοία της από τις γραμμές της Κρήτης για τη γραμμή Χίου Μυτιλήνης. Το ένα από αυτά έχει ξαναπεράσει από τη γραμμή ενώ το δεύτερο όχι.

Link to comment
Share on other sites

Η βρώμα ότι τα ΚΡΗΤΗ Ι και ΚΡΗΤΗ ΙΙ θα πάνε στη συγκεκριμένη γραμμή υπάρχει από τότε που το δεύτερο ήταν ήδη δρομολογημένο εκεί. Συνοδευόταν μάλιστα από διάφορα φρουφρού και αρώματα όπως προσθήκη καμπινών κτλ κτλ. Η διαφορά με το σήμερα όμως είναι ότι αφενός τότε δεν υπήρχε το EUROPEAN EXPRESS στη γραμμή, αφετέρου το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είχε ξεφτιλιστεί τελείως με τη Συρομυκονία και δεν υπήρχε βεβαίως και το εξτρα Ro/Ro που ακούσει στο όνομα ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ.

Αν με τα σημερινά δεδομένα, θέλουν να πάρουν τα δύο ΚΡΗΤΗ από τη γραμμή που είναι και να τα βάλουν εκεί πάνω τότε πραγματικά τους βγάζω το καπέλο. B)

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως οπως τα λες ειναι George ;) Απο την αλλη απο τοτε που μπηκε η ΑΝΕΚ στo Χιος-Μυτιληνη ακουγαμε ολο ωραιες ιστοριουλες(καινουργιο πλοιο,τα 2 ΚΡΗΤΗ με το σεναριο των καμπινων,την ΑΡΙΑΔΝΗ ισως μονιμη κλπ)αλλα το ΛΙΣΣΟΣ φαγαμε με το κουταλι :rolleyes:

Ας τους φερουν μωρε τους δεινοσαυρους(ΚΡΗΤΗ),στην δυσκολη περιοδο που ζουμε,καλο ειναι να σκαει λιγο το χειλακι μας με αυτα που βλεπουμε :lol: Εξαλλου υπαρχουν 120 φορτηγα καθημερινα για τα 2 πλοια και γυρω στους 2000 επιβατες να φευγουν καθε βραδυ :rolleyes:

ΥΓ.Καποιος παντως στην εταιρια εχει μονιμως παραλογες ιδεες που μεχρι στιγμης δεν εχει βγει ουτε μια:Ν.ΧΙΟΣ Κυκλαδες-Β.Αιγαιο,Ν.ΧΙΟΣ σε δρομολογια συμβατικου,επιμονη με το ΛΙΣΣΟΣ αλλα χωρις να υπολογιζουν τον ανταγωνισμο.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή Χίος Μυτιλήνη δεν έχει ανάγκη από πλοία μεγαλύτερα των 150 μέτρων. Χρειάζεται τακτικά δρομολόγια σε ανθρώπινες ώρες με σύγχρονα, γρήγορα και άνετα βαπόρια όπως το Ν.ΧΙΟΣ. Άλλο ένα τέτοιο να είχε ο όμιλος της SEA STAR θα κυριαρχούσε στη γραμμή και δεν θα έκανε ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΚΥΡΕΣ σκέψεις για ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ κλπ που είναι για να γελάς.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι έστειλε κάποιο αίτημα η ΑΝΕΚ για δυο πλοία της από τις γραμμές της Κρήτης για τη γραμμή Χίου Μυτιλήνης. Το ένα από αυτά έχει ξαναπεράσει από τη γραμμή ενώ το δεύτερο όχι.

εκανε αιτημα στο ΣΑΣ; εκανε αιτημα μεταδρομολογησης; εκανε τη σουπια και αμολησε μελανι, για να θολωσει τα νερα και να μη φανει οτι η αποχωρηση του Λισσος ειναι προιον της καρπαζιας απο το European και οχι ετησια;

εγω ψηφιζω το τελευταιο.

Link to comment
Share on other sites

Η βρώμα ότι τα ΚΡΗΤΗ Ι και ΚΡΗΤΗ ΙΙ θα πάνε στη συγκεκριμένη γραμμή ...

Και το αστείο της υπόθεσης είναι ότι δεν μιλάγανε για το ΚΡΗΤΗ Ι αλλά για το ΕΛΥΡΟΣ!! Δεν κάνω καθόλου πλάκα.

Βέβαια για να κλείνει η υπόθεση να διευκρινίσουμε ότι μία κουβέντα του λιμανιού ενδεχομένως κι ενός λιμεναρχείου απέχουν πάρα πολύ από μία αίτηση δρομολόγησης στο ΣΑΣ. Κι επίσης μία αίτηση δρομολόγησης στο ΣΑΣ απέχει πάρα πολύ από μία πραγματική δρομολόγηση.

Κι επίσης καλό θα είναι να έχουμε υπόψην μας ότι στις εποχές που ζούμε καμία εταιρία, ειδικά από τις μεγάλες, δεν πρόκειται να πει σε κανέναν "τυχάρπαστο" (βάζω και τον εαυτό μου εννοείται μέσα σε αυτούς) τα πραγματικά της σχέδια. Ίσα ίσα που είναι σύνηθες να βγαίνουν και να αιωρούνται σκόπιμα ψέμματα προκειμένου να θολώσουν τα νερά. ;)

Link to comment
Share on other sites

To βρήκες το δεύτερο πλοίο George. Για να δρομολογηθεί ένα πλοίο σε μια γραμμή πρέπει να καταθέσει στο αντίστοιχο Λιμεναρχείο αίτημα για να δουν εάν το πλοίο μπορεί να δέσει στο λιμάνι που θέλουν να το δρομολογήσουν. Και αφού πάρουν την έγκριση από το Λιμεναρχείο τότε καταθέτουν δρομολόγια στο Υπουργείο.

Μην ξεχνάμε ότι η εταιρεία που ναυλώνει το Ελ. Βενιζέλος κατασκευάζει πλοίο όποτε το πιθανότερο κάποια στιγμή το Ελ. Βενιζέλος θα σταματήσει να ναυλώνεται στο εξωτερικό κάθε καλοκαίρι. Όποτε ίσως περισσέψει ένα πλοίο της ANEK από τη Κρήτη (δε ξέρω εάν το θέλει για τη γραμμή που δουλεύει ο Βενιζέλος ή για κάποια άλλη γραμμή??).

Και μένα μου φαίνεται υπερβολικό να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά για αυτό υπάρχει το θέμα αυτό.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω (οπως ειπα και παραπανω), οτι απλα η εταιρεια το εκανε για να θολωσει τα νερα. μπορει καλλιστα αυριο να αποστειλει ερωτημα η attica, στα λιμεναρχεια βολου και αγιου κωνσταντινου, αν χωραει το blue horizon ή η HSW στη σαμη και στην ιθακη, αν μπαινει το αριαδνη. τζαμπα ειναι. αντε να πλερωνουν και κανενα παραβολο.

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την αστεία πλευρά της υπόθεσης να ρωτάει η εταιρεία το Λιμενικό για το εάν χωράει το πλοίο της...εγώ έχω την απορία...εάν πράγματι κάποιος-κάπου-κάποτε σκέφθηκε σοβαρά να βάλει το ΕΛΥΡΟΣ στη Χίο-Μυτ.

Link to comment
Share on other sites

Και για να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς...ποιός αγόρασε το SF και για ποιά γραμμή?

Εταιρια νεα στην ακτοπλοια, που εχει περιπου 10 φορτηγα και ανηκει σε Ανδριωτη. Λεγεται οτι το σημαντικοτερο ρολο στο προξενιο επαιξε ο πρωην πλοιαρχος του Σουπερφερρυ Κωστας Τζωρτζης που προφανως εκανε και το κονε και θα εχει ενεργο ρολο

στο νεο σχημα.. Οχι κι ασχημα.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Χμμμ κι'εμένα μού φαίνεται κομματάκι περίεργο....

Να μήν ήταν κερδοφόρος η γραμμή γιά την Blue Star,θα το καταλάβαινα,αλλά εδώ πουλάει την όρνιθα με τα χρυσά ωά; (έστω και άν την πουλάει στον πρώην ορνιθοβοσκό της...)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν το ξερω. Αλλα μπορει με την ελευση του Δηλος να παει το Ιθακη ή το Παρος στη Ραφηνα. Αυτο ειναι ομως δικη μου υποθεση. Το μονο σιγουρο παντως μεχρι στιγμης ειναι η πωληση του Σουπερφερρυ

Link to comment
Share on other sites

Πολλές ερωτήσεις/εικασίες έχω: :blink:

1. Θα πουλήσει τον υπερβάπορα και μετά θα φέρει νέο πλοίο να τον ανταγωνιστεί (έχει ήδη 2 ανταγωνιστές θα βάλει και 3ον στο παιχνίδι)?

2. Θα αφήσει τα χρυσά ωά να τα τρώνε άλλοι? (χωρίς να φέρει νέο πλοίο στη γραμμή?)

3. Ή θα βάλει τον βάπορα να κάνει τοπικά Ραφήνα-Άνδρο (το καλοκαίρι), και θα παίξει με το Ιθάκη σκέτα Τήνο-Μύκονο, χτυπώντας στο ψαχνό Πόπες-Θεολόγους-Χαισπίντ (τουλάχιστον για το καλοκαίρι, όπου το χειμώνα "μαγικά" ο βάπορας θα κάνει ΑνδροΤηνοΜυκονία και το Ιθάκη τις σκάντζες των άλλων).

Εκτός αυτών, μήπως μέτρησε τελικά πολύ το φιλί με το φανάρι και προλαβαίνοντας τις συνέπειες της κακής φήμης το δίνει αλλού για να αποσυνδεθεί; Ήδη πάντως στο νησί ο υπερβάπωρ αποτελεί πηγή αστείων..

4. Λες τελικά να είναι η εκκίνηση (αυτού που ανέφερα παλιότερα περί) προσπάθειας να φάμε απ'το μπόλικο φαΐ του Θεολογούλη?

Και... 5. Τί άλλο μπορεί να είναι; :huh:

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

Neptune, εάν τα πράγματα είναι όπως τα λες, πιστεύω ότι η BSF αποχωρεί από την γραμμή. Εάν είχε σκοπό να φέρει άλλο πλοίο δεν νομίζω να ήθελε για ανταγωνιστή Ανδριώτη με το SFII (και μάλιστα με Τζώρτζη)...και από την άλλη πλευρά και ο αγοραστής δεν θα ήθελε για ανταγωνιστή το νέο πλοίο της BSF. Και εάν δεν απατώμαι, και πέρυσι (ή μήπως πρόπερσι?) είχε ξανακουσθεί ότι θα έδινε το πλοίο πακέτο με τη γραμμή. Οπότε το ερώτημα είναι τι θα κάνει με το πλοίο που θα περισσέψει με τον ερχομό του νέου? Θα χτυπήσει κάποια νέα γραμμή...ή θα το ρευστοποιήσει?

ΥΓ Μάλλον ψιλοσυμπέσαμε σε προβληματισμούς με τον csst9728.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Το μονο σιγουρο παντως μεχρι στιγμης ειναι η πωληση του Σουπερφερρυ.

Η οποία -σίγουρη πώληση- έχει ολοκληρωθεί ??? Το πλοίο θα παραδωθεί άμεσα στους νέους του ιδιοκτήτες ή μετά από την ολοκλήρωση των ακινησιών της BS ??? Διότι κατά το OPENSEAS (τουλάχιστον), το πλοίο σε λιγότερο από μία εβδομάδα, το Σάββατο 18/12ου, έχει δρομολόγιο από Πειραιά σε αντικατάσταση του ΙΘΑΚΗ.

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο θα παραδοθει μετα το τελος των ακινησιων της εταιρειας!μηπως θελει η εταιρεια να αφησει την γραμμη τελικα ;) γιατι το καλοκαιρι εχει ψωμι γι ολους το χειμωνα ομως!γι αυτο κ το τραβαγε στο πειραια για κανα 4μηνο...

Υ.Γ.να δω ποιος θα ειναι ο καπτεν εκπληξη :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...