nomikos Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Πολύ όμορφα βαπόρια που ταιριάζουν σε πολλές γραμμές δικές μας.Τι ταχύτητα έχουν;
JohnR730 Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 23 τελική αλλά όσες φορές τα έχω πετύχει πάνε γύρω στα 17-18, ίσως βέβαια και η γραμμή να μην έχει παραπάνω απαιτήσεις σε ταχύτητα. Πολύ όμορφα καράβια και εγώ χρόνια έχω που τα βλέπω και είμαι σίγουρος πως θα ταίριαζαν σε πάρα πολλές γραμμές στο Αιγαίο.
pathfinder Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Δεν ξέρω αν έχουν "23 τελική" μετά την ... παρωτιτιδα (sponsons)
MILTIADIS Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Τα Vincenzo Florio και Rafaelle Rubattino κανουν Ναπολη-Παλερμο που εκει ειναι χωραφια αλλου(GNV).Ο Γκριμαλντι πιο πιθανο να στοχευει στα Sharden και Nuraghes που ειναι και τα μεγαλυτερα του στολου(πανομοιοτυπα χαρακτηριστικα με τα πρωτα παλατια του Ηρακλειου).
Nikos_Chania Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 30 minutes ago, proud_ionian said: το μονο δεδομενο ειναι οτι η εταιρια εχει κατουρηθει απο τη χαρα της για το πλοιο. το τι θα ισχυει το 2022 δεν ειναι δεδομενο οτι το πλοιο για 12 μηνες, ισως και 24 θα σου φερνει ζεστο χρημα καθε μερα, ενω αλλιως θα σου εφερνε για 2-3 φετος και λιγο περισσοτερο του χρονου ειναι επισης δεδομενο. Το τι θα ισχύει το 2022 ΔΕΝ είναι δεδομένο, καθώς δεν είπα ποτέ πως με βεβαιότητα θα είναι "έτσι" ή "έτσι". Έχουμε όμως σαν δεδομένο οτι εχουν ξεκινήσει οι εμβολιασμοί, και πως ακόμα και με τους σημερινούς φειδωλούς ρυθμούς θα έχει εμβολιαστεί το 40% του πληθυσμού, εαν επιταχύνουμε όπως αναμένεται, τότε σίγουρα θα έχει καλυφθεί το 60%, άρα δεν θα υπάρχουν λόγοι περιορισμού μετακινήσεων. Είναι μαθηματικά και τίποτα άλλο. Άλλωστε μίλησα για "πολύ μεγάλο βαθμό", όχι οτι θα διακινηθούν οι αριθμοί που διακινήθηκαν το 2019.Άρα μοιραία το 2022 ξέρουμε οτι σίγουρα θα υπάρχει βελτίωση της κινητικότητας, όσο κι αν θέλουμε να είμαστε επιφυλακτικοί. Ξαναλέω, μιλάω για βελτίωση, και όχι επιστροφή σε κανονικότητα όπως την ξέραμε έως και το 2019. Σαφέστατα θα φέρνει ζεστό χρήμα. Θα το απαντούσα στο τόπικ για το Blue Star 2 στον @George...f. To Blue Star 1 θα φέρνει ένα ποσό από τη ναύλωση, καθαρό στην εταιρεία του από λοιπά έξοδα για το εν λόγω πλοιο ανεξάρτητα του μεταφορικού του έργου. Για το Blue Star 2 μπορεί να έχει φέρει λεφτά με το τσουβάλι, αλλά απο αυτά πληρώνει και τα έξοδά του όπως τα καύσιμα, ακόμα και τις περιόδους με ισχνό μεταφορικό έργο. Λογικό λοιπόν να δέχεται τέτοια προσοχή η περιποίηση του 1 και ακόμα πιο λογικό να μην δούμε σχετική περιποίηση στο 2.
George...f Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 Συμφωνώ πως το 1 θα φέρει σαφώς πιο καθαρό χρημα χωρίς λοιπά έξοδα και υπολογισμούς όπως αναφέρει ο @Nikos_Chania αλλά διαφωνώ ως προς την μεταχείριση για το 2. Δηλαδή οι ΒορειοΕυρωπαιοι είναι άξιοι και εμείς πολίτες Β’ κατηγορίας; Σαφώς και δεν θέλω να πάω την συζητηση αλλου, αλλά όπως ειπώθηκε και σε άλλο τοπικ, οφείλεις να στηρίξεις τη γραμμή που σε ταΐζει 365 μέρες το χρόνο, σταθερά μέσα στα χρόνια. Και αν οφειλεις την κυριαρχία σου στον κλάδο της ναυτιλιας, την οφείλεις καθαρά στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, και οχι στις περίστασιακες επικερδείς ναυλώσεις. Όποτε σαφώς και θα πρέπει και το 2 να δεχτεί την ίδια περιποίηση. Στο κατω κατω περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας είναι. Και από τα πολύ άξια της μάλιστα.
margaritis24 Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 Το μονο που βγαινει σαν προγραματισμος παντως ειναι να μεινει το Αριαδνη Δ-Τ-Π να κανει το κορμο σαν πιο μεγαλο γκαραζ κ το blue star 2 να κανει Τ-Π-Κ κ τα εξπρες στις κυκλαδες τα πρωινα
Stella Artois Posted March 31, 2021 Posted March 31, 2021 Και το Ροδος μια χαρα μπορει να εξυπηρετησει
Nick the Greek Posted April 9, 2021 Posted April 9, 2021 7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ενώ αργότερα το ίδιο δίδυμο (Stena Livia & Stena Flavia) θα αντικαταστήσει το δίδυμο Stena Gothica & Urd στη γραμμή Travemünde-Liepaja Εγώ λέω πως αυτά τα 2 αν βγούν στην αγορά έχουν χωρητικότητα, μέτρα και ηλικία που μπορούμε να δούμε στην Ελλάδα. Δε νομίζω από την Άττικα λόγω ηλικίας αλλά σε πολλά σημεία θα μπορούσαν να κολλήσουν. Μην ξεχνάμε πως είναι ro-pax, δεν είναι roro, εύκολα βέβαια γίνονται καθαρά roro.
pathfinder Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Δεν ξέρω αν ταιριάζουν στο Αιγαίο για τους εξής λόγους. Σαν ro/pax (από κατασκευής) υποθέτω ότι θα τα ζητoύν ακριβότερα από ro/ro. Για να λειτουργήσουν σαν καθαρά roro υποθέτω ότι μόνο πιστοποιητικά θα χρειαστούν (και ένα βάψιμο μπάλας με το αυξημένο DWT). Αλλά είναι μεγαλύτερα από όσα ro/ro κυκλοφορούν στο Αιγαίο (φαντάζομαι και ακριβότερα λόγω καταμετρήσεων). Σαν ropax σε υπάρχουσες γραμμές θα μπορούσε να τα δεί κάποιος σαν οικονομικούς χειμερινούς αντικαταστάτες (έχουν και fin stabilizers) -ερωτηματικό η σημερινή ταχύτητα και οι μανούβρες- αλλά δεν θέλω καν να σκεφτώ πως θα τα υποδεχόταν το επιβατικό κοινό και ο τύπος. Το βασικό είναι ότι στο Αιγαίο δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν τα βασικά τους πλεονεκτήματα (μεγάλη άπλα και ύψος γκαράζ για σύμμικτο φορτίο, καλό deck strength και ράμπα). Όπως είναι θα τα έβλεπα περισσότερο σε Μαύρη Θάλασσα και κάποιες συνδέσεις Αφρικής , Κεντρικής Αμερικής κλπ. ίσως και σε (επιδοτούμενη) σύνδεση Ελλάδα/Κύπρου (αν είναι εντός προδιαγραφών). Έχω συλλέξει αρκετές πληροφορίες (όπως και κάποιες για τα περίπου συνομήλικα ro/ro Καλλιμανόπουλου και Μαρή) αλλά δεν κατάφερα όταν ήταν επίκαιρο να τις παραθέσω στο νήμα της αντίστοιχης συζητήσεως και στην συνέχεια ξεχάστηκα. Ελπίζω να το κάνω σύντομα για να υπάρχουν σαν ιστορία.
Nick the Greek Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Σα ropax στο Αιγαίο σίγουρα όχι, συμφωνώ. Σα roro αν εξαιρέσεις την ηλικία τους, ένα από αυτά θα ταίριαζε να διπλώσει το Blue Carrier 1 και από πλευράς χωρητικότητας, θεωρώ δεδομένο πως προερχόμενα από τα χέρια της Stena θα είναι σε πολύ καλό επίπεδο συντήρησης. Αλλά η Attica έχοντας ζεματιστεί με εκείνο το Med Star δε νομίζω πως θα πάρει το ρίσκο της ηλικίας τους. Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λές για τη Μαύρη Θάλασσα, νομίζω είναι μανούλα για αυτό το trade. Από την άλλη θα μπορούσα να φανταστώ ένα από αυτά να διπλώνει το Golden Bridge για τον Αρκουμάνη, ή να κάνει Αλβανία για το Βεντούρη σαν οικονομική, χειμωνιάτικη λύση. Όπως και να έχει, είμαι πολύ περίεργος να δώ που θα καταλήξουν.
nomikos Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 Ο Βεντούρης έχει ξανααγοράσει πλοίο από τη Stena βλ Seatrade.
pathfinder Posted April 10, 2021 Posted April 10, 2021 αρχικά ναύλωση. Νομίζω όσο διαρκούσε η ναύλωση άλλαξε χέρια (δεν ξέρω αν Γιώργης κέρναγε Γιώργης έπινε)
Petros P Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 (edited) Στο naviearmatori αναφέρουν πως ο Βεντούρης ίσως αγόρασε πλοίο απο τη Στένα , με πιο "ύποπτο" το Sassnitz. Μπορεί κάποιος απο αυτούς που ψήφισαν Polaris 😛 να το επιβεβαιώσει? Edited April 14, 2021 by Petros P
kefalonia94 Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 (edited) 99% πρέπει να ισχύει. Το Sassnitz στο equasis φαίνεται να άλλαξε χέρια στις 27/03 του 2021, και έχει και σημαία Κύπρου τώρα. Edited April 14, 2021 by kefalonia94
sarantatrio Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Άλλο ένα τρεναδικο στα νερά μας! Και μάλιστα όμορφο! Ισως δεχθεί και παρόμοια κατασκευή εξωτερικά με το Σμύρνα! Δηλαδή,κλείσιμο οι βαρδιολες,αφαίρεση πίσω γέφυρας,αλλαγή πρύμνης κλπ.
Petros P Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Απαντάω σε εμένα,επειδη μας διαβάζουν , δεν το πηρε τελικα...
Nick the Greek Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Δεν το πήρε ο Ζώρζ Βεντουρής. Το πήρε κανένας άλλος? Όχι απαραίτητα Έλληνας βέβαια.
Takisg Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 On 5/8/2021 at 11:46 AM, Petros P said: Ο στόχος του είναι να μπει Δυτικές Κυκλαδες με συμβατικό και το χειμώνα ...Άποψη μου επειδή έχω καταλάβει την ιδιοσυγκρασία του είναι πως δε θα αργήσει να πάει και Ιόνιο και καλά θα κάνει κιόλας ... Γνώμη μου είναι ότι στο Ιόνιο θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Όσο για τις Δυτικές θεωρώ πως δεν μπορεί να χτυπήσει αυτή τη γραμμή (Τουλάχιστον οχι επιδοτούμενη) με πλοία τα οποία είναι 15-17 χρόνια μεγαλύτερα από το Σολομό και δεν παίρνουν τοσα φορτηγά. On 5/8/2021 at 11:56 AM, Shippihs said: ... .Ολα μαζι βγαζουν 42.7 .Στο ανθος της ηλικιας τους ολα πλην του jewel Σωστό αλλά Superferry II, Express Santorini & Aλεξάνδρα Λ. αναβάθμιση θα είναι για το Ιόνιο,επιπλέον επιλογές & εχουν μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπάρχοντα πλοία!!!
nomikos Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 (edited) Εγώ πιστεύω πως ο Ήλιο στοχεύει να βάλει είτε SFII είτε Σαντορίνη στη Παροναξία ή στη γραμμή του Τέρα Πάρο Ίο Σαντορίνη. Δε ξέρω κουτσομπόληδες είμαστε, θα δούμε.. Edited May 8, 2021 by nomikos
Nick the Greek Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 41 minutes ago, Takisg said: Σωστό αλλά Superferry II, Express Santorini & Aλεξάνδρα Λ. αναβάθμιση θα είναι για το Ιόνιο,επιπλέον επιλογές & εχουν μεγαλύτερες ταχύτητες από τα υπάρχοντα πλοία!!! Η Levante έχει άλλα κακά αλλά μην τρελαθούμε πως είναι τα παραπάνω αναβάθμιση σε σύγκριση με το Φιόρο και το Μάρε.
Takisg Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 (edited) Σε ταχύτητα θεωρώ ότι εκτός του Κεφαλονιά κανένα αλλο δεν φτάνει 19 κόμβους!!! Edited May 8, 2021 by proud_ionian
Svo Posted May 8, 2021 Posted May 8, 2021 43 minutes ago, Takisg said: Όσο για τις Δυτικές θεωρώ πως δεν μπορεί να χτυπήσει αυτή τη γραμμή (Τουλάχιστον οχι επιδοτούμενη) με πλοία τα οποία είναι 15-17 χρόνια μεγαλύτερα από το Σολομό και δεν παίρνουν τοσα φορτηγά. Η δυναμική που έχει πλέον η εταιρεία είναι μεγάλη . Η κίνηση στις Δυτικές είναι σταθερά ανοδική τα τελευταία χρόνια και αυτό φαίνεται και από τις πολλές δρομολογήσεις με ταχύπλοα. Aκόμη και πέρυσι το καλοκαίρι αυτά τα νησιά δούλεψαν σχετικά καλά . Η λογική λέει πως ,ένα από τα συμβατικά που θα έχει πλέον η εταιρεία , θα πάει στις Δυτικές. Οπότε ο Κ. Ηλιόπουλος μπορεί να στοχεύει να κάνει σιγά σιγά τις Δυτικές το επόμενο κάστρο του . Και αν θέλει αγοράζει και τον Σολωμό παρακάτω και έχει δυο συμβατικά να ανεβοκατεβαίνουν . Σενάρια να έχουμε 🙂
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now