Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν δεν κανω λαθος ο ΦΠΑ των επιβατων ειναι 13%.

Και 0% να γινει, το ποσοστο μειωσης της παρουσας τελικης τιμης θα ειναι 1-(1/1.13)= 11.5% .

Οπως εχουμε δει πχ για Ναξο.
Μάιος 2021: 34 -> Ιούλιος 2022: 51.5
Αν απο το 51.5 αφαιρεσουμε 11.5% η τιμη θα ειναι: 45.6 ευρω.

Με τιμες καυσιμων πλεον οχι πολυ μακρια απο το Μάιο του 2019 και του 2021...
Θα ειμαστε ευχαριστημενοι αν τελικα πεσουμε στα 45.6 ενω εκανε 34;

Για μενα μια σχετικα λογικη τιμη, να πεις οτι ενταξει ας γινει μια σεβαστη αυξηση, θα ηταν τα 39 ευρω, δηλαδη της ταξης του 14.7% απο τα 34.
Που ηδη, ειδικα η μονοπωλιακη σε συμβατικα Παροναξια ηταν χρυσορυχειο ακομα και με 34.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To θεμα του ΦΠΑ ειναι μονο για να το συζητηαμε εδω μεσα.Δεν εχει μειωθει σχεδον ποτε και δεν νομιζω να μειωθει ουτε τωρα

Αυτο που ακουγεται ετσι κι αλλιως ειναι για εκπτωσεις,οι οποιες προφανως θα εχουν περιορισμους και θα αφορουν ειτε οικογενειες ,ειτε εκπτωσεις μεσω των καρτων των εταιριων 

Με λιγα λογια στην πραξη μην περιμενετε να αλλαξουν πολλα

Link to comment
Share on other sites

οτι και να αλλάξει τώρα λίγο νόημα έχει. όποιος ήταν να κλείσε, έχει κλείσει τη μετάβαση του και τις διακοπές του εδώ και καιρο. άρα απλά ένα πυροτέχνημα ειναι. 

ας ελπίσουμε να υπάρξει κάτι μόνιμο και ουσιαστικό στο εγγυης μελλον 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι μόνιμο και ουσιαστικό μπορεί να είναι μόνο το BAF, δηλαδή Bunker Adjustment Factor ή Παράγοντας Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής Καυσίμων. Το έχω αναφέρει κατ' επανάληψη, είναι ένας μηχανισμός που μπορεί να ενεργοποιείται μόλις οι τιμές πιάσουν ένα συγκεκριμένο ύψος και να υπολογίζει τι επίναυλο μπορούν να ζητήσουν οι εταιρείες σε κάθε γραμμή. Κι αντίστοιχα όταν οι τιμές πέφτουν κάτω από το ύψος που ορίζει ο μηχανισμός, ο επίναυλος αυτός να μηδενίζει.

 

Όπως έχουμε πεί και στο παρελθόν βέβαια, οι ξεκάθαρες καταστάσεις στην Ελλάδα δε συμφέρουν κανέναν. Αν ήταν τα πράγματα ξεκάθαρα ούτε ο κάθε ΥΕΝ και η κάθε κυβέρνηση θα μπορούσε να μοιράσει τράπουλα και να υπηρετήσει τα συμφέροντά της, αλλά ούτε και οι πλοιοκτήτες είναι υπέρ του να μην μπορούν να εκτοξεύσουν τα κέρδη τους. 

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά, μόλις έκλεισα μετάβαση στη Λέσβο τον Οκτώβριο που πάω κάθε χρόνο στον Ταξιάρχη.

Σούπερ οικονομική δύο άτομα και ένα μηχανάκι με επιστροφή με το Νησος Ρόδος, 230 ευρώ

Skyexpress δύο άτομα με αυθημερόν επιστροφή, 234 ευρώ +11 ευρώ το πάρκινγκ στο αεροδρόμιο ...χωρίς πολύωρη ταλαιπωρία, έξοδα στο πλοίο κλπ. 

Δεν με ενδιαφέρει το κόστος του πετρελαίου και τα μισθολογικά κόστη των εταιρειών, και δεν νομίζω οι μισθοί στις αεροπορικές να είναι μικρότεροι από τα πλοία, ο μισθός μου είναι καθηλωμένος στα 1080 ευρώ πολλά χρόνια και σύμφωνα με αυτόν υπολογίζω, οπότε να τα χαίρονται τα πλοία τους.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, hayabusagr said:

οτι και να αλλάξει τώρα λίγο νόημα έχει. όποιος ήταν να κλείσε, έχει κλείσει τη μετάβαση του και τις διακοπές του εδώ και καιρο. άρα απλά ένα πυροτέχνημα ειναι. 

 

Φυσικά και είναι ένα πυροτέχνημα ναχουμε κάτι να λέμε. Από Σεπτέμβρη καλά να είμαστε τα ξανασυζητήσουμε 🥰

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Mad Pax said:

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά, μόλις έκλεισα μετάβαση στη Λέσβο τον Οκτώβριο που πάω κάθε χρόνο στον Ταξιάρχη.

Σούπερ οικονομική δύο άτομα και ένα μηχανάκι με επιστροφή με το Νησος Ρόδος, 230 ευρώ

Skyexpress δύο άτομα με αυθημερόν επιστροφή, 234 ευρώ +11 ευρώ το πάρκινγκ στο αεροδρόμιο ...χωρίς πολύωρη ταλαιπωρία, έξοδα στο πλοίο κλπ. 

Δεν με ενδιαφέρει το κόστος του πετρελαίου και τα μισθολογικά κόστη των εταιρειών, και δεν νομίζω οι μισθοί στις αεροπορικές να είναι μικρότεροι από τα πλοία, ο μισθός μου είναι καθηλωμένος στα 1080 ευρώ πολλά χρόνια και σύμφωνα με αυτόν υπολογίζω, οπότε να τα χαίρονται τα πλοία τους.

Οι μισθοί στις αεροπορικές είναι πολύ μικρότεροι από τα πλοία. Τα αεροπλάνα για Λέσβο έχουν 4-5 άτομα πλήρωμα. Τα πλοία πάνω από 100.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και πολλά χρόνια το αεροπορικό εισιτήριο για Ρόδο, Κω την χειμερινή περίοδο είναι φθηνότερο από την οικονομική του πλοίου. 
Πλοίο θα κλείσεις μόνο αν θα πάρεις μαζί σου ΙΧ, μηχανάκι ή και πολλές αποσκευές.
Το αυτό ισχύει και σε σχέση με τα ΚΤΕΛ για Καβάλα και Αλεξανδρούπολη.
 

Link to comment
Share on other sites

H SEAJETS ανακοίνωσε εκπτώσεις, ακολουθούν και οι υπόλοιποι.

Ανακοίνωση: 

 

Η SEAJETS – αντιλαμβανόμενη τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές οικογένειες, κυρίως λόγω του πληθωρισμού και της ακρίβειας, που ταλανίζει όλη την Ευρώπη – έχει ήδη προχωρήσει από τα τέλη Μαΐου 2023 σε μειώσεις τιμών έως και 19% σε σύγκριση με το 2022, σε αρκετές διαδρομές που προτιμούν οι Έλληνες ταξιδιώτες,. Πιο συγκεκριμένα π.χ. στα εισιτήρια της Παροναξίας έχει μειώσει τις τιμές έως και 16% σε επιβάτες και έως 30% στα εισιτήρια οχημάτων.

Η SEAJETS, σε συνεννόηση με την Ελληνική Κυβέρνηση –και παρά  τη μεγάλη αστάθεια στις τιμές καυσίμου οι οποίες αυξήθηκαν από την προηγούμενη εβδομάδα κατά 8-10%– για το δημόσιο συμφέρον διευρύνει την εκπτωτική πολιτική της και ανακοινώνει συνολικά τις επιπλέον παρακάτω εκπτώσεις που ισχύουν για την έκδοση εισιτηρίων από την 18η Ιουλίου και για ταξίδια έως και την 18η Σεπτεμβρίου. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία έκδοσης των παρακάτω εκπτωτικών εισιτηρίων, μπορείτε να βρείτε από την Τρίτη 18η Ιουλίου στη σελίδα μας www.seajets.com/el .

 

1. Έκπτωση τετραμελούς οικογένειας 30% 

30% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβάτη και οχήματος με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων μετ’ επιστροφής στα δρομολόγια όπως αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα.

2. Έκπτωση Μόνιμου Κάτοικου 20% 

20%  έκπτωση στα εισιτήρια επιβάτη σε όλα τα νησιά του Αιγαίου στα δρομολόγια όπως αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα. (Για τους μόνιμους κατοίκους Δωδεκανήσων έκπτωση 40% στη γραμμή Σητεία – Δωδεκάνησα).

3. Έκπτωση Τριτέκνων 30% 

30% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβάτη για τους τρίτεκνους με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίων μετ’ επιστροφής στα δρομολόγια όπως αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα. (Για τους πολύτεκνους ισχύει ήδη η έκπτωση 50%).
 

4. Ειδικές εκπτώσεις 

i) 25% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών και οχημάτων από Βόλο προς Σποράδες με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής.
ii) 25% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών και οχημάτων από και προς Ραφήνα στις διαδρομές Ραφήνα - Άνδρο, Ραφήνα -Τήνο, Ραφήνα -Μύκονο και Ραφήνα - Πάρο με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής.
ii) 25% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών και οχημάτων από Θεσσαλονίκη  προς Λήμνο και Λέσβο με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής.

5. Εκπτώσεις για ημερήσιες εκδρομές πολιτιστικού και θρησκευτικού ενδιαφέροντος (επίσκεψη στους αρχαιολογικούς χώρους της Δήλου και στην Παναγία της Τήνου αντίστοιχα)

i) 50% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών από Πάρο προς Μύκονο με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής αυθημερόν.
ii) 40% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών από Νάξο προς Μύκονο με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής αυθημερόν.
iii) 30% έκπτωση στα εισιτήρια επιστροφής επιβατών από Πάρο προς Τήνο με την ταυτόχρονη έκδοση εισιτηρίου μετ’ επιστροφής αυθημερόν.
 

6. Ο όμιλος Seajets εξετάζει με τα αρμόδια υπουργεία άμεσα τη χορήγηση έκπτωσης 15% στους δικαιούχους του Market Pass.

H προσφορά θα ενεργοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα έχουμε λειτουργική διασύνδεση με το σύστημα μητρώου του Market Pass.

Link to comment
Share on other sites

Η προσπάθεια της κυβέρνησης φαίνεται οτι εξελίσεται σε φιάσκο. Όταν ανακοινώνεις οτι οι εταιρείες εχουν περιθώριο μείωσης 30%, περιμένεις και την ανάλογη ανταπόκριση. Όταν λοιπόν ανακοινώνουν μειώσεις του τύπου 30% στα εισητήρια επιστροφής με την προυπόθεση οτι θα τα βγάλεις μαζί με την μετάβαση και σε συγκεκριμένες γραμμές, ή 20% κάθε Τρίτη, πολύ απλά οι ακτοπλόοι σε δουλεύουν. Αν το δέχεται αυτό η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση θα φανεί. 

Όπλα υπάρχουν, όπως περικοπή στα μισθώματα των αγονων γραμμών και η έκτακτη φορολόγηση υπερκερδών κατα τα πρότυπα των εταιρειών ενέργειας.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις καταλάβει ότι η πλειοψηφία των εταιρειών της ακτοπλοΐας πρακτικά δεν έχουν κέρδη ή έχουν πολύ μικρά κέρδη... τι να φορολογησεις από εκει;

 

Πως θα κόψεις μισθώματα για τις αγονες; στην καλύτερη θα σταματήσουν να τα εκτελούν και στη χειρότερη θα τρέχουν το δημόσιο στα δικαστήρια 

Link to comment
Share on other sites

πολύ σχετικό το "δεν έχουν κέρδη ή έχουν πολύ μικρά" και για να τεκμηριωθεί το ένα ή το άλλο σενάριο θέλει ένα λόχο ορκωτών λογιστών σε καθε εταιρεία. 

Δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου επιχειρηματία να λέει πάει καλά η δουλειά και φτυαρίζω τα λεφτά με τη μπουλντόζα. 

Από την άλλη όμως δεν εχω δει και κανεναν να μένει στο νοίκι ή να κυκλοφορεί με Lada :P

Οπότε η αλήθεια ειναι κάπου στη μέση και πιθανότατα δεν θα την μαθουμε σε όλη της την έκταση 

Link to comment
Share on other sites

Σοβαρά μιλάς τώρα φίλε μου marioskef; Γιατί βγαίνει το Πειραιάς Ηράκλειο 39 ευρώ και το Πειραιάς Χανιά 45 και  το Πειραιάς Σάμος με ίδια μίλια θέλει 76; Δεν έχεις αντιληφθεί οτι στις Κυκλάδες είναι μονοπώλιο 2 εταιρείες μια με προσανατολισμό στα συμβατικά και μιά στα ταχύπλοα και στο Ανατολικό Αιγαίο από Μυτιλήνη μέχρι Καστελόριζο παίζει μπάλα μόνη της η ΑΤΤΙΚΑ  και κάνουν ότι θέλουν; Ο ανταγωνισμός υπάρχει μόνο στο Ηρακλειο και στην Ανδρο Τηνο Μύκονο.

Εδώ ο κυμπάρης μακροβιότερος επιδοτεί γραμμές που δουλευουν μόνο καλοκαίρι με 100% πληρότητα

Όσο για τις περικοπές στα μισθώματα μια χαρά γίνεται με νομοθετική ρύθμιση. Κράτος είναι και νομοθετεί. Θα σταματήσουν τα δρομολόγια; Ειδικά το καλοκαίρι και τα επιδοτούμενα πληρότητα 100% έχουν. Και μην ξεχνάς οτι όλες οι συμβάσεις έχουν ημερομηνία λήξης.

Το μοντέλο της εκτακτης φορολόγησης υπερκερδών έχει ήδη εφαρμοστεί σε άλλους κλάδους.

Αν δεν κάνουν κάτι, του χρόνου θα ψάχνουμε τουρίστες ξένους και ντόποιους με το κυάλι καθώς πλήττεται με αυτά (και με άλλα) το τουριστικό προϊον της χώρας που πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού, γιατί είναι η μόνη σοβαρή βιομηχανία που έχουμε!

Όπως πάει οι Στεφάνου του χρόνου θα αγοράσουν άλλα 2 πλοία και ο ΣΗτζετ άλλα 4

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνώ με αυτό που λες... όμως δες τα οικονομικα στοιχεία που δηλώνει η ΕΠΑΤΤ, οι μινωικες και κάποιες μικρές εταιρειες... τουλάχιστον μέχρι το 2022 ήταν όλες οριακές... αυτό κάτι δηλώνει... ( τουλάχιστον για αυτές τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται όλο το χρόνο-ίσως για τη seajets να είναι καλύτερα γιατί το μοντέλο της ειναι πολύ εποχικό )... Και όλα αυτά είναι οικονομικά στοιχεία ελεγμένα...

Σχετικά με τις άγονες, αυτές αφορούν υπογεγραμμενες συμβάσεις και δεσμεύσεις που δεν αλλάζουν έτσι απλά τουλάχιστον μέχρι τη λήξη τους... άρα μέχρι να λήξουν δεν αλλάζουν... μετά τη λήξη του υπονοείς ότι σαν μοχλό πίεσης δεν θα τις ανανεώσεις; πες το αυτό στους κατοίκους των μικρών νησιων που δεν θα έχουν συγκοινωνίες...

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, SAMAINA said:

Ο ανταγωνισμός υπάρχει μόνο στο Ηρακλειο και στην Ανδρο Τηνο Μύκονο.

Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω για το Ραφηνα - Ανδρο -Τηνο - Μυκονο και η διαφωνια αφορα αρκετα χρονια τωρα.
Εχουν αυξηθει σταθερα και σε μεγαλα ποσοστα και απο τους δυο βασικους παικτες με συμβατικα χωρις καμια μαχη μεταξυ τους...
ΟΚ οχι τοσο σκανδαλωδως οσο στην Παροναξια, στη Συροτηνομυκονια και στις Δυτικες (η ΖΑΝΤΕ εχει κοψει κεφαλια), αλλα και παλι εχουν τσιμπησει πολυ.

Στα Χανια αν και οι τιμες ειναι ανεκτες μεχρι τωρα, εχουν ανεβει αρκετα και οι δυο μεσα στα τελευταια χρονια.

Μονο στο Ηρακλειο, στις ηδη πολυ λογικες τιμες (ειδικα αν παρεις πακετο επιβατες και αμαξι - ολοκληρη καμπινα και αμαξι), εγινε μια επισης πολυ λογικη αυξηση περυσι...

Εμεις τα τελευταια χρονια αυτο εχουμε κανει.
Πειραιας - Ηρακλειο και κατοπιν, με οικονομικη διαμονη και εστιαση, στο νοτιο Λασιθι ή στο νοτιο Ρεθυμνο.
Μεχρι να αλλαξει και αυτο καποτε προς το χειροτερο ετσι οπως παει η δουλεια...

2 hours ago, Αναερόβιος said:

H SEAJETS ανακοίνωσε εκπτώσεις, ακολουθούν και οι υπόλοιποι...

Πραγματικα ειναι χειροτερες ακομα και απο τις απογοητευτικες που περιμενα.
To Πρωτοθεμα πανηγυριζει...
Τι ζουμε...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marioskef said:

πες το αυτό στους κατοίκους των μικρών νησιων που δεν θα έχουν συγκοινωνίες...

Μα δεν θα πας να κόψεις εκεί. Θα πας εκεί που έχει λίπος. Και πιστεψε με, έχει πολύ. Και κυρίως στις επιδοτούμενες εποχιακές! 

Άλλωστε οι ύποπτοι είναι δύο. Αν μαζευτούν αυτοί, μαζεύονται και οι υπόλοιποι. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, SAMAINA said:

Η προσπάθεια της κυβέρνησης φαίνεται οτι εξελίσεται σε φιάσκο. Όταν ανακοινώνεις οτι οι εταιρείες εχουν περιθώριο μείωσης 30%, περιμένεις και την ανάλογη ανταπόκριση. Όταν λοιπόν ανακοινώνουν μειώσεις του τύπου 30% στα εισητήρια επιστροφής με την προυπόθεση οτι θα τα βγάλεις μαζί με την μετάβαση και σε συγκεκριμένες γραμμές, ή 20% κάθε Τρίτη, πολύ απλά οι ακτοπλόοι σε δουλεύουν. Αν το δέχεται αυτό η νεοεκλεγείσα κυβέρνηση θα φανεί. 

Όπλα υπάρχουν, όπως περικοπή στα μισθώματα των αγονων γραμμών και η έκτακτη φορολόγηση υπερκερδών κατα τα πρότυπα των εταιρειών ενέργειας.

Ναι ε? Μετα βαλε τα δικα σου καραβακια στις επιδοτουμενες...Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε ολοι οτι μεγαλα κερδη δεν υπαρχουν στην ακτοπλοια και τα εξοδα ειναι πολυ υψηλα...Μκρι να ηταν μονο τα καυσιμα...Δεν ειναι ομως...

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο καραβι παει στη Σαμο στο Ηρακλειο κ στα Χανια;;;

Μεγαλυτερα πλοια πιο οικονομικα με περιθοριο κερδους!

Το Μυκονος καιει 6 τονους την ωρα κ κανει 18 ωρες δρομολογιο πως θα βγει;το αλλο κανει 9 ωρες ταξιδι με 3 τονους κ 3πλασιο γκαραζ χειμωνα καλοκαιρι γεματο

Στη θεση σου θα προβληματιζομουνα γιατι η Σαμος ειναι η μονη γραμμη με 1 πλοιο ενω ολες οι γραμμες εχουν ανεβει 3 φορες πανω απο τα παλια χρονια

Link to comment
Share on other sites

Σαφως και η Σαμος δε θα μπορουσε να κανει 39 ευρω οπως το Ηρακλειο.

Αλλα σας φαινεται ανεκτο το 74;

Εκει γυρω στα 47-49 θα ηταν λογικο.

Το Μυκονος δεν καιει 6 τονους την ωρα.
Στους 25 κομβους πρεπει να ειναι κοντα τους 4.3 - 4.7 τονους την ωρα.
Η ειδικη καταναλωση του ειναι περιπου 180 g/kWh .
Με 25.2 κομβους λογικα ειναι στο 75% της μεγιστης ισχυος του.
Η μεγιστη ισχυς του ειναι καπου στα 32000 kW.
 

Link to comment
Share on other sites

οι εκπτώσεις που λένε οι ακτοπλοϊκές εταιρίες είναι γελοίες 

πήραν +100.000.000 για επιδότηση ελέω κοβιντ και μας λένε για γενναία έκπτωση τάξης 20%

τα πάντα έχουν ακριβαινει, τίποτα δεν μας σωζει

από 4.000.000 τουρίστες που θα έρθουν ιουλιο-αυγουστο το 99% αυτών είναι από το... εξωτερικο

 

Edited by Rafinioths
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Rafinioths said:

 

τα πάντα έχουν ακριβαινει, τίποτα δεν μας σωζει

 

Αυτο ειναι ολο το ζουμι,δεν φταινε οι ακτοπλοικες ουτε τα super market ουτε τα bar ουτε τα ξενοδοχεια!

Ολα ακριβυναν κ μεις ειμαστε σε μισθους στα ιδια κ πιο κατω

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, margaritis24 said:

Στη θεση σου θα προβληματιζομουνα γιατι η Σαμος ειναι η μονη γραμμη με 1 πλοιο ενω ολες οι γραμμες εχουν ανεβει 3 φορες πανω απο τα παλια χρονια

Ποιος προορισμός ειναι 3 φορες πάνω; Το καλοκαίρι  Σαμος εχει έχει 10 δρομολόγια την εβδομάδα. Τον χειμώνα εχει 4. Αλλά πες μου εσύ  που έχει τον χειμώνα παραπάνω από 1 βαπόρι την μέρα πλην Κυκλάδων. Όταν διαρρέεται από την κυβέρνηση ότι έχουν περιθώρια μείωσης των τιμών 30% λες να λέει λόγια του αερα; 

Και κάτι άλλο για να το λήξω, καραβολάτρες ειμαστε παιδιά εδώ μέσα και όχι απολογητες και δικηγόροι των πλοιοκτητών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...