Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το προβλημα δεν ηταν τα πλοια αν ηταν εξι ή δεκαεξι,ουτε αν ηταν Φοσεν ή Μπροσεν.

Η εταιρεια διαλυθηκε επειδη αρκετα ατομα εντος αυτης ειχαν μακρυτερα του ενδεδειγμενου τα ανω ακρα τους σωματος τους.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο μισθοδοσιες υψηλοβαθμων και μη(ρωτα ακομα και στα πρακτορεια τι μισθους παιρνανε παλια),υπερκοστολογησεις μετασκευων και πολλα αλλα που κανονικα οι πρωην μετοχοι θα επρεπε να ειχαν ζητησει εισαγγελικη ερευνα καθως αφορουν την τσεπη τους και οχι εμας εδω μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένως, αρκετοί από εμάς, αναλυτικά σε κινήσεις και αποφάσεις που δεν ευνόησαν την εταιρία, αλλά αυτούς που πήραν τις αποφάσεις. Διαβάστε ξανά αυτό το τοπικ;).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 2/4/2024 at 10:12 PM, olympic champion anek said:

Αν είναι δυνατόν πώς κατάντησε η ΑΝΕΚ... 

Ταξίδεψα δυο φορές Πάτρα - Αγκώνα τα τελευταία δυο χρόνια με ΑΝΕΚ, μια με το Τσαμπιον, μια με το Σπιριτ.

Δεν μπορώ να πιστεύω ότι με Αττικά μπορεί να γίνει χειρότερα από αυτό που είδα σε αυτά τα ταξίδια….

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έκλεισε το εκδοτήριο στο ισόγειο που επί χρονιά λειτουργούσε επί της ακτής Κονδύλη. Όπως γράφει η ανακοίνωση που έβαλαν από 1/3 οι πελάτες πρέπει να απευθύνονται στο πρακτορείο Γελασάκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Posted (edited)
42 minutes ago, Molmed said:

Και  όμως, αρκετός κόσμος ταξίδευε με την "παλιά" ΑΝΕΚ λόγω επιλογής, στο Ηράκλειο. Ειδικά εκεί, επώνυμοι Ηρακλειώτες είχαν φιλικές σχέσεις με αξιωματικούς και πληρώματα της ΑΝΕΚ και την προτιμούσαν έναντι της Ιταλικής (ξεκάθαρα, πλέον) εταιρείας.

Σήμερα, πλέον, οι πάντες έχουν σιχαθεί την ATTICA. Και δεν έχουν άδικο. Ο φίλτατος, γνωστός δημοσιογράφος του Ηρακλείου  έχει δίκιο σε όλα όσα αναρτά στο facebook. Και του έχει βαφτίσει το παιδί ένας "εμβληματικός" αξιωματικός της ΑΝΕΚ...

Συμμαθητής και πολύ καλός φίλος μου, πασίγνωστος πλοίαρχος της ΑΝΕΚ, δεν λέω πού είναι σήμερα γιατί βρίσκεται στο πιο πολυσυζητημένο πλοίο απόψε (Όχι στο ΚΡΗΤΗ !!),  μου έλεγε όταν με επισκέφτηκε στο Ηράκλειο ότι δεν γνώριζε ΚΑΝΕΝΑN στο πλοίο που τον έφερε, της ATTICA. Και ήταν ανθυποπλοίαρχος στη ΑΝΕΚ από το ξεκίνημα του ΛΑΤΩ!!! Το 1989........

 

Όπως τα λες είναι.Η εταιρεία όμως δεν έγινε τώρα απροσωπη.Η εταιρεία είναι απροσωπη εδώ και 25 χρόνια,στις Κυκλάδες το γνωρίζουμε πολύ καλά.

Η παλιά καλή ΑΝΕΚ ήταν μια εταιρεία που σεβοταν πραγματικά τον επιβάτη ακόμα και στα τελευταία της λίγο πριν την απορρόφηση από την Αττικα. 

Θα αναφέρω και κάτι άλλο το οποίο μπορεί να μην ισχύει αλλά έχει μία βάση.

Η ΑΝΕΚ και οι μηχανικοι της είχαν μία τεχνογνωσία στα βαπόρια της εταιρειας(βλ Κρήτη 2) και αντιμετωπιζαν άμεσα της βλάβες.Επίσης η ΑΝΕΚ όταν έριχνε λεφτά στα βαπόρια της έβγαιναν πολύ γρήγορα από επισκευές και συντηρησεις.

Έχει αλλάξει κάτι τελευταία στα συνεργεία που επισκευάζουν και συντηρούν τα παλιά Ανεκοπλοια;Έχουν αποχωρήσει έμπειροι μηχανικοί των πλοίων αυτών μετά την απορροφηση;

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
27 minutes ago, nomikos said:

Η παλιά καλή ΑΝΕΚ ήταν μια εταιρεία που σεβοταν πραγματικά τον επιβάτη ακόμα και στα τελευταία της λίγο πριν την απορρόφηση από την Αττικα. 

 

Όταν η ΑΝΕΚ ήταν στις καλές εποχές της, δεν υπήρχε δεύτερη εταιρία. Μόνο που έμπαινες στο πλοίο καταλάβαινες Κρήτη. Μια οικογένεια, από τον πρώτο ως τον τελευταίο. Και σε κάθε δυσκολία ο Σήφης παρών. Περασμένα μεγαλεία... 

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ είχε παρατήσει τα καράβια της στην τύχη τους καιρό πριν την απορρόφηση εξού και οι μηχανικές βλάβες και οι αβαρίες.Το θέμα είναι τι θα πράξει η Attica από δώ και πέρα.Γιατί ειδικά με τα ΚΡΗΤΗ δεν πάει πουθενά.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ, όσο τα πλοία της ήταν ανταγωνιστικά και έκανε καλούς τζίρους, ήταν η εταιρεία που λέτε όλοι. Όταν η ψαλίδα με τον ανταγωνισμό άρχισε να ανοίγει, τα πλοία άρχισαν να γίνονται τα ρετάλια που βλέπουμε. Ότι και να έκανε ο Σήφης, no Martini no party. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...