MILTIADIS Posted January 7 Share Posted January 7 Το προβλημα δεν ηταν τα πλοια αν ηταν εξι ή δεκαεξι,ουτε αν ηταν Φοσεν ή Μπροσεν. Η εταιρεια διαλυθηκε επειδη αρκετα ατομα εντος αυτης ειχαν μακρυτερα του ενδεδειγμενου τα ανω ακρα τους σωματος τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted January 7 Share Posted January 7 Δηλαδή; Μπορείς να περιγράψεις κάποιες καταστάσεις για να καταλάβουμε, χωρίς ονόματα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted January 7 Share Posted January 7 Απο μισθοδοσιες υψηλοβαθμων και μη(ρωτα ακομα και στα πρακτορεια τι μισθους παιρνανε παλια),υπερκοστολογησεις μετασκευων και πολλα αλλα που κανονικα οι πρωην μετοχοι θα επρεπε να ειχαν ζητησει εισαγγελικη ερευνα καθως αφορουν την τσεπη τους και οχι εμας εδω μεσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 7 Author Share Posted January 7 Έχουμε αναφερθεί επανειλημμένως, αρκετοί από εμάς, αναλυτικά σε κινήσεις και αποφάσεις που δεν ευνόησαν την εταιρία, αλλά αυτούς που πήραν τις αποφάσεις. Διαβάστε ξανά αυτό το τοπικ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlulurgas Posted February 7 Share Posted February 7 On 2/4/2024 at 10:12 PM, olympic champion anek said: Αν είναι δυνατόν πώς κατάντησε η ΑΝΕΚ... Ταξίδεψα δυο φορές Πάτρα - Αγκώνα τα τελευταία δυο χρόνια με ΑΝΕΚ, μια με το Τσαμπιον, μια με το Σπιριτ. Δεν μπορώ να πιστεύω ότι με Αττικά μπορεί να γίνει χειρότερα από αυτό που είδα σε αυτά τα ταξίδια…. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted March 4 Share Posted March 4 Έκλεισε το εκδοτήριο στο ισόγειο που επί χρονιά λειτουργούσε επί της ακτής Κονδύλη. Όπως γράφει η ανακοίνωση που έβαλαν από 1/3 οι πελάτες πρέπει να απευθύνονται στο πρακτορείο Γελασάκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted May 7 Share Posted May 7 (edited) 42 minutes ago, Molmed said: Και όμως, αρκετός κόσμος ταξίδευε με την "παλιά" ΑΝΕΚ λόγω επιλογής, στο Ηράκλειο. Ειδικά εκεί, επώνυμοι Ηρακλειώτες είχαν φιλικές σχέσεις με αξιωματικούς και πληρώματα της ΑΝΕΚ και την προτιμούσαν έναντι της Ιταλικής (ξεκάθαρα, πλέον) εταιρείας. Σήμερα, πλέον, οι πάντες έχουν σιχαθεί την ATTICA. Και δεν έχουν άδικο. Ο φίλτατος, γνωστός δημοσιογράφος του Ηρακλείου έχει δίκιο σε όλα όσα αναρτά στο facebook. Και του έχει βαφτίσει το παιδί ένας "εμβληματικός" αξιωματικός της ΑΝΕΚ... Συμμαθητής και πολύ καλός φίλος μου, πασίγνωστος πλοίαρχος της ΑΝΕΚ, δεν λέω πού είναι σήμερα γιατί βρίσκεται στο πιο πολυσυζητημένο πλοίο απόψε (Όχι στο ΚΡΗΤΗ !!), μου έλεγε όταν με επισκέφτηκε στο Ηράκλειο ότι δεν γνώριζε ΚΑΝΕΝΑN στο πλοίο που τον έφερε, της ATTICA. Και ήταν ανθυποπλοίαρχος στη ΑΝΕΚ από το ξεκίνημα του ΛΑΤΩ!!! Το 1989........ Όπως τα λες είναι.Η εταιρεία όμως δεν έγινε τώρα απροσωπη.Η εταιρεία είναι απροσωπη εδώ και 25 χρόνια,στις Κυκλάδες το γνωρίζουμε πολύ καλά. Η παλιά καλή ΑΝΕΚ ήταν μια εταιρεία που σεβοταν πραγματικά τον επιβάτη ακόμα και στα τελευταία της λίγο πριν την απορρόφηση από την Αττικα. Θα αναφέρω και κάτι άλλο το οποίο μπορεί να μην ισχύει αλλά έχει μία βάση. Η ΑΝΕΚ και οι μηχανικοι της είχαν μία τεχνογνωσία στα βαπόρια της εταιρειας(βλ Κρήτη 2) και αντιμετωπιζαν άμεσα της βλάβες.Επίσης η ΑΝΕΚ όταν έριχνε λεφτά στα βαπόρια της έβγαιναν πολύ γρήγορα από επισκευές και συντηρησεις. Έχει αλλάξει κάτι τελευταία στα συνεργεία που επισκευάζουν και συντηρούν τα παλιά Ανεκοπλοια;Έχουν αποχωρήσει έμπειροι μηχανικοί των πλοίων αυτών μετά την απορροφηση; Edited May 7 by proud_ionian quote/μεταφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 7 Author Share Posted May 7 Τα μηχανολογικά προβλήματα στα πλοία της ΑΝΕΚ, υπήρχαν πολύ πριν την απορρόφηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic champion anek Posted May 7 Share Posted May 7 (edited) 27 minutes ago, nomikos said: Η παλιά καλή ΑΝΕΚ ήταν μια εταιρεία που σεβοταν πραγματικά τον επιβάτη ακόμα και στα τελευταία της λίγο πριν την απορρόφηση από την Αττικα. Όταν η ΑΝΕΚ ήταν στις καλές εποχές της, δεν υπήρχε δεύτερη εταιρία. Μόνο που έμπαινες στο πλοίο καταλάβαινες Κρήτη. Μια οικογένεια, από τον πρώτο ως τον τελευταίο. Και σε κάθε δυσκολία ο Σήφης παρών. Περασμένα μεγαλεία... Edited May 7 by proud_ionian long quote short Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympia palace Posted May 7 Share Posted May 7 Η ΑΝΕΚ είχε παρατήσει τα καράβια της στην τύχη τους καιρό πριν την απορρόφηση εξού και οι μηχανικές βλάβες και οι αβαρίες.Το θέμα είναι τι θα πράξει η Attica από δώ και πέρα.Γιατί ειδικά με τα ΚΡΗΤΗ δεν πάει πουθενά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted May 7 Share Posted May 7 Η ΑΝΕΚ, όσο τα πλοία της ήταν ανταγωνιστικά και έκανε καλούς τζίρους, ήταν η εταιρεία που λέτε όλοι. Όταν η ψαλίδα με τον ανταγωνισμό άρχισε να ανοίγει, τα πλοία άρχισαν να γίνονται τα ρετάλια που βλέπουμε. Ότι και να έκανε ο Σήφης, no Martini no party. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olympic champion anek Posted May 17 Share Posted May 17 Στην ιστοσελίδα της ΑΝΕΚ προστέθηκε ξανά το Hellenic Spirit. Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 17 Author Share Posted May 17 Την πραγματικοτητα σημαίνει. Ότι φέτος το καλοκαίρι παραμένει με χρωματα ΑΝΕΚ και Hellenic Spirit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now