ΝΗΡΕΑΣ Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 Λήγει αύριο η δημόσια προσφορά και...όποιος πρόλαβε τον Κύριο (Εμμανουέλε) είδε. Από μεθαύριο...ό,τι γράφει το ταμπλώ. Σύμφωνα δε με την εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ, προβλέπεται να συγκεντρώσει ποσοστό 80-90% των μετοχών. Ανεξάρτητα από αυτή την πρόβλεψη, από μεθαύριο θα δούμε και τί ακριβώς έχει στο μυαλό του ο Όμιλος Γκριμάλντι...και γιατί προχώρησε στην δημόσια προσφορά. Και νομίζω ότι οι όποιες εξελίξεις δρομολογηθούν στις Μινωικές δεν θα είναι άσχετες με το υπόλοιπο ακτοπλοϊκό τοπίο.
Orestis Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα η συμμετοχή του Grimaldi στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας έφτασε το 80%.
Orestis Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Τελικά σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας το ποσοστό του Grimaldi έφτασε το 84,7%. Αλλοίμονο στους μικρομετόχους που ξεχάστηκαν (με μεγάλη ευθύνη των χρηματιστηριακών τους εταιρειών που όφειλαν να τους ενημερώσουν) και βρέθηκαν να πουλούν σήμερα σε τιμές 3,6-3,7 ανά μετοχή, δηλαδή 30% χαμηλότερα από την τιμή που θα μπορούσαν να πουλήσουν μέχρι προχθές που έληξε η δημόσια πρόταση.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 Emanuele Grimaldi: Καμία γραμμή της Minoan δεν πωλείται Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος του Grimaldi Grou, Emanuele Grimaldi εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόκτηση του ελέγχου της Minoan Lines, ενώ τόνισε ότι: «Η Minoan Lines παραμένει μία πραγματικά μεγάλη ελληνική εταιρεία, την οποία διαχειρίζονται Ελληνες με στέρεες ρίζες και έδρα το Ηράκλειο. Το management θα παραμείνει στο πηδάλιο της επιχείρησης, ενώ στα σχέδιά μας είναι η παραμονή της εταιρείας στο Ηράκλειο. Είμαστε ικανοποιημένοι από τη Μινωική διαχείριση, ενώ μέσα στα σχέδιά μας είναι, οι «Μινωικές Γραμμές» να παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών».Παράλληλα πρόσθεσε ότι ο όμιλος έχει καταρτίσει ένα μεγάλο επενδυτικό σχέδιο για την ενίσχυση όλων των γραμμών που εξυπηρετούνται από τις Μινωικές Γραμμές και συγκεκριμένα τις γραμμές Πειραιάς- Ηράκλειο, την οποία χαρακτήρισε «υψίστης σημασίας», τη γραμμή Ανκόνα-Ηγουμενίτσα και τη γραμμή Πάτρα-Βενετία-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα-Πάτρα. «Καμία από αυτές τις γραμμές δεν είναι προς πώληση, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι΄αυτό».
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 30, 2008 Posted November 30, 2008 Ε, καλά τώρα, τί άλλο θα μπορούσε να πει? Ειδικά το τελευταίο διάστημα, στις Μινωικές χορτάσαμε από "ήρθαμε για να μείνουμε" και "Ζήτω η Κρήτη και οι Μινωικές"...και πριν αλέκτωρ λαλήσει...ο επόμενος. Είναι ποτέ δυνατόν στο μέλλον να απορρίψει ασυζητητί κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση? Όλα είναι "δεν", μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη προσφορά.
georgios express Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 ...εχει ενα μπλε σημαιακι με ενα λευκο Α, στη μεση. τι σημαινει αυτο;...προφανως οχι "Α, πως σας κατηντησαν οι κρητικοι μινωικες"... Επειδή έχουμε πλαντάξει στο κλάμα εσχάτως εκτός (σελίδα 160) και εντός forum (δεν βάζω link μην έχουμε ντράβαλα πρωτοχρονιάτικα, οι εννοούντες, εννόησαν ) που οι Μινωϊκές είναι μαγαζί του Grimaldi και όχι των Βροντάκηδων και των Φουρτουνάκηδων, θα αναφωνήσω αγενώς :"Ρε, αει παρατάτε μας". Όταν κτίζοταν καράβια στο όνομα της απερίσκεπτης γιγάντωσης ή όταν όλοι μαζί αποθέωναν πρώϊμους και όψιμους Κρητικάρχες και έβγαζαν λεφτά ήταν καλά; Δεν κατάλαβα: Πουλάνε πουθενά λεφτά τζάμπα; να πάμε κι΄εμείς δηλαδή
proud_ionian Posted January 1, 2009 Author Posted January 1, 2009 geοrgios δεν εχω δακρυα για τις μινωικες. δεν παυει ομως να με παραξενευει το γεγονος οτι ενα βαπορι που πριν λιγα χρονια εφεραν πανηγυρικα οι μινωικες, ξαναρθε στην ιδια γραμμη με αλλα χρωματα, ναυλωμενο απο αυτες. οσο για τα υπολοιπα τα εχουμε ξαναπει, θυμα της μεγαλομανιας διοικησεως και μετοχων, της χρησιμοποιησης των μινωικων για να εξυπηρετηθουν οι πολιτικες καριερες ορισμενων και της γενικοτερης... ανιδιοτελειας αρκετων, ηταν οι μινωικες. το οτι σημερα της ελεγχει ο Grimaldi και αυριο μπορει να μην υπαρχουν ειναι λογικη καταληξη. ουτε εκλαψα ουτε θα κλαψω γι'αυτο. ολοι ομως οσοι διοικησαν τις μινωικες τα τελευταια χρονια, κρητικοι ηταν και κρητικοι τους στηριζαν, δεν ηταν κογκολεζοι, οποτε δεν ειναι και τοσο εξωπραγματικο αυτο που ειπα τι να θυμησω, την αποτυχημενη κατασκευη του αρετουσα, το ικαρος και το πασιφαη που ηταν σαν τα μιραζ του '88 και εξοπλιστηκαν με ηλεκτρονικα οι γεφυρες τους μετα, την εμπλοκη στην minoan lines highspeed & τη minoan flying dolphins, οπου το brand name των μινωικων εκπορνευοταν, πολυ πριν την τραγικη εξελιξη του ναυαγιου, τα (αρχικα 4 και μετεπειτα 3) κορεατικα που παραγγελθηκαν αρχικα για να κανουν πατρα ηγουμενιτσα βενετια σε 22 ωρες, μετα προοριζονταν για το ανοιγμα στη δυτικη μεσογειο (οπως το ανοιγμα του παττακου στην αφρικη) και μετα πουληθηκαν κοψοχρονια, τα ιταλικα παλατια που εχουν μεγαλυτερη καταναλωση απο αλλα με αντιστοιχη ταχυτητα. σταματαω εδω. αυτα ολα δεν τα αποφασισε ουτε ο παναγοπουλος, ουτε ο λασκαριδης, ουτε ο γκριμαλντι, ουτε ο παπαληγουρας ουτε ο οτε. ολοι αυτοι που κλαψουριζουν σημερα τα συναποφασισαν. ΥΓ1 ο μανιαδακης πριν γινει Δ.Σ. ειχε πει οτι γυρω στο 97 πολλοι στις μινωικες αντιδρουσαν στην ιδρυση της minoan lines highspeed και αντιπροτειναν την κατασκευη 4-5 ferries μεγεθους απολλωνα/παλιου αριαδνη, για τις γραμμες του αιγαιου. τοτε οι μινωικες μπορουσαν να το κανουν αυτο και βεβαια δεν υπηρχε αλλος παικτης να τους ανταγωνιστει. επικρατησε ομως η λογικη των... θυγατρικων ΥΓ2 θυμιζω τι αντιμετωπιση ειχαν οσοι μετοχοι αντιδρουσαν τοτε στα μεγαλεπηβολα σχεδια των 4+4 ναυπηγησεων
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 Μιά διόλου ευκαταφρόνητη -θαρρώ- διάκριση για τις Μινωικές Γραμμές. Στην ετήσια πανελλαδική έρευνα «FAMOUS BRANDS», η οποία διενεργείται από την TRADELINK REPUTATION RESEARCH & CONSULTANCY, η MINOAN LINES αναδείχθηκε ως η ακτοπλοϊκή εταιρεία με την καλύτερη φήμη για το 2008, κερδίζοντας το «ΧΡΥΣΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ» στην κατηγορία της. Η έρευνα διεξήχθη τηλεφωνικά σε δείγμα 1000 ερωτώμενων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (άνδρες – γυναίκες, ηλικίας 18+) αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού, και καταγράφει τον παλμό της ελληνικής αγοράς και αναδεικνύει τις μάρκες προϊόντων και τα εμπορικά σήματα με την καλύτερη φήμη και απήχηση στο ελληνικό κοινό. Το βραβείο, από το Γενικό Διευθυντή της TRADELINK κ. Μάκη Οβαδία, παρέλαβε για λογαριασμό της MINOAN LINES, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ.Αντώνης Μανιαδάκης. Πηγή : Greek Shipping News
Orestis Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 Μάλλον υπερβολική η ολοσέλιδη διαφήμιση στις Κυριακάτικές εφημερίδες σχετικά με την παραπάνω διάκριση
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 Σίγουρα, orestis, είναι υπερβολική η διαφήμιση και όχι μόνο σε σχέση το συγκεκριμένο βραβείο. Εξάλλου όλα τα παρόμοια βραβεία πάνω κάτω την ίδια βαρύτητα έχουν. Απλώς, είναι πάντα μια καλή ευκαιρία για τις εταιρείες να κάνουν μια καλή καμπάνια...
Orestis Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 Συνέντευξη του Grimaldi σχετικά με τα σχέδια του ιταλικού ομίλου για τις Μινωικές.
Neptune Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 Μηπως μυριζει σε κανενα αλλο εκτος απο μενα τα Σουπερφαστ στην Κρητη και οι Μινωικες αποκλειστικα στην Αδριατικη? Δηλαδη ο ενας να φυγει απο την Ανκονα και ο αλλος απο την Κρητη?
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 12, 2009 Posted January 12, 2009 Δαιμόνιε neptune, μας έχει μυρίσει εδώ και πολύ καιρό ... θα έλεγα μάλιστα από αρχαιοτάτων χρόνων Προσωπικά αυτό που καταλαβαίνω από την συνέντευξη είναι ότι ο Grimaldi λέει: "πουλάω Ηράκλειο και HSW...και όποιος ενδιαφέρεται...ας κάνει μια καλή προσφορά να τελειώνουμε".
Orestis Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Η αναδιάταξη του στόλου μπορεί να εξυπηρετεί τα σχέδια του νέου ιδιοκτήτη/ομίλου, σε εμπορικό επίπεδο όμως, η αντικατάσταση του Pasiphae από το Eurostar Barcelona, βγάζει κάποιο νόημα; Το ex-Prometheus δεν πληροί το προφίλ που απαιτεί η νέα φιλοσοφία της Αδριατικής (πλοία με μεγάλα garage, οικονομική κατανάλωση και λίγους επιβάτες). Εκτός και εάν δεν αποτελεί τον οριστικό αντικαταστάτη του Pasiphae.
Neptune Posted January 19, 2009 Posted January 19, 2009 Απλα νομιζω η πωληση του Πασιφαη ειναι η πιστολια που δινει την εκκινηση των εξελιξεων που περιμαναμε για το 2009. Τα 2 της Ανκονας 99% θα αντικατασταθουν συντομα απο πλοια τυπου Cruise Κατι... Και μετα βλεπουμε. Μεχρι τοτε οι Μινωικες μπορει να εχουν στα βαπορια τους και Ιταλικη σημαια
proud_ionian Posted January 19, 2009 Author Posted January 19, 2009 για κρατειστε και μικρο καλαθι. ο κυρ μανωλης ανακοινωσε οτι το eurostar barca παει civitavecchia trapani τυνιδα Linea Civitavecchia - Trapani - CivitavecchiaNave: “Eurostar Barcelona” (capacità: 1.186 passeggeri, 100 auto e 116 tra camion e semirimorchi) Frequenza: settimanale per i passeggeri; due partenze settimanali per il traffico delle merci grazie ad un traghetto impiegato attualmente sulla rotta... Linea Trapani - Tunisi - Trapani Nave: “Eurostar Barcelona” (capacità: 1.186 passeggeri, 100 auto e 116 veicoli commerciali) Frequenza: settimanale
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Και μια χθεσινή είδηση από τα "ψιλά", η οποία έχει όμως την δική της ιδιαίτερη σημασία και σηματοδοτεί το τέλος μιας εποχής. 19/01/2009ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΕΦΑΛΑΙΑΓΟΡΑΣ Ν.Π.Δ.Δ.: Εκποιήσεις Μετοχών Α. Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, σύμφωνα με την Απόφαση 5 / 13.1.2009 του Προϊστάμενου της Διεύθυνσης Μελετών, Πιστοποίησης και Μηχανοργάνωσης αποφασίζει: 1. Τη χορήγηση άδειας στην επισπεύδουσα τράπεζα ΑΛΦΑ ΤΡΑΠΕΖΑ Α.Ε. για τη διενέργεια της εκποίησης 386.800 ενεχυριασμένων μετοχών έκδοσης της εταιρείας ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Α.Ν.Ε. κυριότητας της κ. Γεωργίας χήρας Παντελή Σφηνιά, του κ. Μηνά Παντελή Σφηνιά και του κ. Νικόλαου Παντελή Σφηνιά, ως κληρονόμων του αποβιώσαντος κ. Παντελή Νικολάου Σφηνιά. Η εκποίηση των μετοχών θα διενεργηθεί σε τέσσερις συνεδριάσεις από 96.700 μετοχές η καθεμία. http://www.ase.gr/content/gr/ann.asp?AnnID=92085
Orestis Posted January 20, 2009 Posted January 20, 2009 Kαλά να ξεχνιούνται οι μικροεπενδυτές και να αμελούν να δώσουν τις μετοχές τους κατά τη διάρκεια της δημόσιας πρότασης, αλλά να κάνουν τέτοια λάθη και οι επαγγελματίες διαχειριστές???
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 21, 2009 Posted January 21, 2009 Εκτός και εάν δεν αποτελεί τον οριστικό αντικαταστάτη του Pasiphae.Μήπως, ο οριστικός αντικαταστάτης είναι το επόμενο "Cruise" που παραδίδεται φέτος? Ας πούμε το "Cruise Venezia"?
margaritis24 Posted January 22, 2009 Posted January 22, 2009 τα χαρτια ανοιξανε!ανοιγει ο δρομος αποχωρησης των παλατιων της ιταλιας κατα την γνωμη μου με τις καινουργιες γραμμες του ομιλου..ερχονται τα καινουργια στην αδριατικη κ τα παλατια πανε ιταλια σικελια ισπανια!http://www.marinews.gr/article.asp?NewID=7056
proud_ionian Posted January 22, 2009 Author Posted January 22, 2009 στο infomare που ανακοινωθηκαν προχτες αυτα, ειναι πιο λεπτομερης και μαλλον τα πλοια θα κανουν συνδυασμο δρομολογιων (σε κενα απο τη μια γραμμη στην αλλη). γενικα για τα 4 ιταλικα παλατια των μινιωικων δεν εχει πει και τα καλυτερα λογια το νεο αφεντικο. θεωρει οτι εχουν υπερβολικη καταναλωση σε σχεση με τη μεταφορικη τους ικανοτητα. ετσι και αλλιως δεν προκειται να σηκωθει να φυγει και να κλεισει την εταιρεια. το brand name το θελει και θα το φυλαξει σαν τα ματια του για την αδριατικη
proud_ionian Posted January 24, 2009 Author Posted January 24, 2009 Συμφωνα με το ferries of southern europe και γερμανους πρακτορες οταν φυγει το πασιφαη ο ικαρος θα κανει τα δρομολογια του (δευτερα και πεμπτη απο πατρα) και το barca θα κανει του ικαρου (οπως και τωρα). απο οτι φαινεται γενικως οι εξαγγελιες του grimaldi (γραμμες ιταλιας μαλτας τυνησιας) δεν εχουν αμεση υλοποιηση και εξαρτωνται απο ευρωπαικη χρηματοδοτηση. οσοι πονταραν στο barcelona (οχι εγω) μαλλον θα δικαιωθουν
ΛΑΣΙΘΙ Posted February 13, 2009 Posted February 13, 2009 Άρχισαν σιγά σιγα τις προσφορές(έμμεσες), ας είναι καλά ο ανταγωνισμός. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΑΡΤΙΟΥ * Ταξιδέψτε το Μάρτιο στη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ χρησιμοποιώντας την κάρτα Bonus Club ή Minoan Εν Πλω και κερδίστε τριπλάσιους πόντους από αυτούς που αντιστοιχούν στο εισιτήριό σας. Επωφεληθείτε από την προσφορά μας και κερδίστε γρηγορότερα δωρεάν εισιτήρια, γιατί το Μάρτιο… 1 Ευρώ = 3 πόντοι!!
Orestis Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 Συνέντευξη του Grimaldi στη Ναυτεμπορική. Αρκετές ενδιαφέρουσες ειδήσεις (όχι όμως για όσους διαβάζουν shipfriends;)).
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 25, 2009 Posted February 25, 2009 -Έχετε υποστηρίξει ότι οι Μινωικές Γραμμές προτίθενται να πουλήσουν τη συμμετοχή που έχουν στη Hellenic Seaways με προτιμώμενο αγοραστή τη Sea Star Capital. Εξακολουθεί να ισχύει η δήλωση σας ή διερευνάτε και πιθανούς άλλους αγοραστές;- Δεν μπορώ να κάνω κανένα σχόλιο σχετικά με το θέμα αυτό. Αξιολογούμε διάφορα σενάρια λαμβάνοντας πάντοτε υπ' όψιν το συμφέρον των Μινωικών Γραμμών. Είναι προφανές ότι οι χρηματοοικονομικές πράξεις αυτού του μεγέθους είναι περίπλοκες στην τρέχουσα συγκυρία της πιστωτικής κρίσης. Άτιμη κρίση που δεν επιτρέπεις στις τράπεζες να χρηματοδοτήσουν τους υποψήφιους αγοραστές...θα έλεγα σε ελεύθερη μετάφραση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now