Jump to content
Shipfriends

LoveBoat

eMembers
  • Posts

    352
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μετά την εκφόρτωση των επιβατών και των οχημάτων τους συνήθως σε όλα τα πλοία,μένουν κάνα δυο άτομα στο γκαράζ.Το να υπάρχει οδηγός εδάφους είναι θέμα των εταιρειών που διαχειρίζονται τις φορτοεκφορτώσεις των ασυνοδευτων .Από την στιγμή που το πλοίο έχει σηματοδοτεί διάδρομο επιβατών με κορίνες υπάρχει και η ευθύνη του θύματος.Ποτε δεν πας στη μέση της ράμπας να χαζέψεις στο Facebook ή να κάνεις story σου Instagram,tiktok. κλπ.... Αυτό αναδεικνύει και ένα θέμα εκπαίδευσης των νέων που ασχολούνται πρώτη φορά με το επάγγελμα....., Πρώτα από όλα στα πλοία είναι η προσωπική ασφάλεια (Safety first)που αναγράφεται στα πλοία...
  2. Τελικά στην μέση της ράμπας με το κινητό ήταν το θύμα... Μήπως τελικά δεν φταίνε τα μέτρα ασφαλείας?
  3. To γεφύρι της Άρτας έκανε 40 χρόνια ,οπότε λίγη υπομονή...
  4. Μήν ξεχνάτε ότι όλα τα τηλέφωνα είναι δηλωμένα γνωρίζουν οι αρχές τα στοιχεία του κατόχου.Αν θέλουν να βρουν ποιος κάνει φάρσες ή ψευδείς καταγγελίες είναι εύκολο να βρουν ποιος είναι...Αν δεν θέλουν δεν βρίσκουν...
  5. Τουλάχιστον να ταιριάζει στην γραμμή πού θα μπει και να είναι φιλικό προς τους επιβάτες όχι όπως το Σμύρνα πού από στην κυλιόμενη πχ δεν χωράει παιδικο (ποσό μάλλον αναπηρικό) καρότσι και ούτε ο επιβάτης να διασχίζει τα γκαράζ του πλοίου για να μπει στα σαλόνια...
  6. Οι εν πλω έλεγχοι είναι για ύπαρξη ή μη εισιτηρίου και λάθος εισιτηρίων. Καταμέτρηση κάνει μόνο το λιμεναρχείο κατά την επιβίβαση και στο τέλος ο αρχιλογιστης υπογράφει το πρακτικό μαζί με τον υπεύθυνο αξιωματικό του λιμενικού για την καταμέτρηση... Κάτι τέτοιο υποθέτω...οι έλεγχοι εν πλω είναι για την ύπαρξη ή μη εισιτηρίου και αν ο επιβάτης έχει κάποια δικαιολογητικό για να εκπτωτικά....Δεν γνωρίζω γιατί οι λογιστές δεν κάνουν ελέγχους εν πλω....Κάθε εταιρεία το ζητά από τα πλοία...όχι κάθε μέρα φυσικά αλλά όχι και καθόλου.. Άλλωστε πολλές εταιρείες δίνουν και ποσοστό επί των διαφόρων στο λογιστήριο....
  7. Δυστυχώς καθόλου δεν γίνεται όπως γράφεις,αν και οι εταιρείες ζητούν να γίνονται έλεγχοι εισιτηρίων εν πλω ....
  8. Εδώ σε άλλα site ανάφεραν στον τίτλο για λιμενικό και στο άρθρο για Ναυτικό Πιστεύω έκαναν λάθος... Πάντως ειδικά στα Ιταλικά πλοία συνήθως ο Ύπαρχος κατεβαίνει στην ράμπα πρώτος και έπειτα οι υπόλοιποι αξιωματικοί καταστρώματος...
×
×
  • Create New...