Jump to content
Shipfriends

Emvolo

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

292 profile views
  1. Σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία Σμύρνα ήταν επισης μια από τις αμαζόνες που αναφέρεται πως ίδρυσε την Σμύρνη
  2. Δεν έχω δει κάποιο πλοίο να λέγεται Σμύρνη πάντως! Άλλο Σμύρνα και άλλο Σμύρνη το di Levante που έχει στο τέλος είναι κοινό με τα άλλα δυο πλοία της εταιρίας! Σεβόμενη λοιπόν και την Κεφαλονιά άφησε το όνομα του ιστορικού πλοίου «Κεφαλονιά» ως έχει! Όσον αφορά το Contessa είναι ένας τίτλος ευγένειας στα Επτάνησα επι ενετική κατοχή! Επόμενος αφορά όλα τα Επτάνησα. Αλλά σιγά μην ξέρετε τι σημαίνουν τα παραπάνω
  3. Δεν θεωρώ πως υπάρχει μαύρη τρύπα 20 εκατομυρίων, το πλοίο παρόλο την ηλικία του δεν παύει να αποτελεί ένα περιουσιακό στοιχείο που μπορεί να επιστρέψει στην εταιρεία όλη την επένδυση. Με τις σωστές κινήσεις βεβαίως. Η γραμμή της Σμύρνη δεν πήρε την στήριξη που υπολόγιζαν, φταίει η οργάνωση ; Φταίει η προεκλογική περίοδο που ξεκίνησε ; Το γεγονός είναι ότι η κίνηση δεν ευδοκίμησε. Το πλοίο πλοίο είναι και πάει σε αλλά λιμάνια, περιμένω να δω ποια θα είναι η επόμενη κίνηση …
  4. Γελάω με τους εφοπλιστές του πληκτρολογίου εδώ μέσα… μην ξεχνάμε ότι από το 14 που μπηκε η Λεβαντε στην ακτοπλοΐα μέχρι το 19 ήταν σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον με άλλες 3 εταιρίες να δραστηριοποιούνται και με περισσότερα πλοία αρχικά. Διαβάζω αυτά περί μονοπωλίου και ότι μόνο εκεί ξέρει να δουλεύει και γελάω. Λογικά η Λεβαντε δεν έχει ρευστό γιατί δούλεψε ενα περιουσιακό στοιχείο της 2 μήνες και μπήκε τόσο μέσα όσο ότι έχει βγάλει τα τελευταία 9 χρόνια… Για αυτό άλλοι είναι εφοπλιστές και άλλοι γράφουν από καμία καφετέρια ή τον καναπέ τους.
×
×
  • Create New...