Jump to content
Shipfriends

Orestis

eMembers
  • Posts

    4,166
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ο εισαγγελέας Πειραιά εισηγείται προς το αρμόδιο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών, την παραπομπή και των τεσσάρων κατηγορουμένων ναυτικών, ενώπιον Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου. -του πλοίαρχου, ο οποίος είναι προφυλακισμένος στις φυλακές Κορυδαλλού, για τα αδικήματα της επικίνδυνης παρέμβασης στη συγκοινωνία πλοίου από την οποία επήλθε θάνατος και της απόπειρας υπόθαλψης κατά συρροή. Ο καπετάνιος, με βάση την εισαγγελική πρόταση, κατηγορείται ότι αφενός έδωσε το πράσινο φως να αποπλεύσει το «Blue Horizon» με ανοιχτό καταπέλτη, κάτι που δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς ασφαλείας, αφετέρου του αποδίδεται ότι ενώ είχε ήδη επέλθει ο θάνατος του άτυχου Αντώνη και ενώ είχε εικόνα όσων προηγήθηκαν, στις επικοινωνίες που είχε με τις Λιμενικές Αρχές ανέφερε ψευδώς, με πρόθεση συγκάλυψης, ότι ένας επιβάτης έπεσε στη θάλασσα ενώ έτρεχε να καβαλήσει τον καταπέλτη και να ανέβει στο πλοίο. -του ύπαρχου, ο οποίος επίσης είναι προσωρινά κρατούμενος στις φυλακές Κορυδαλλού, για τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση που τελέστηκε με ενδεχόμενο δόλο αλλά και της κατάχρησης εξουσίας. Ο εισαγγελικός λειτουργός αποδίδει δόλο στον ύπαρχο και σημειώνει: «αποτέλεσμα των απωθήσεων του κατηγορούμενου ήταν να πέσει τελικά ο Αντώνης Καργιώτης στο κενό που είχε δημιουργηθεί από την κίνηση του πλοίου, μεταξύ της προβλήτας και του καταπέλτη, ο οποίος ακόμα δεν είχε ανελκυσθεί και ασφαλισθεί, να βρεθεί στη θάλασσα, στο σημείο όπου αναδεύονταν τα ύδατα μπροστά από τις μηχανές του πλοίου, με συνέπεια, να επέλθει, εντός ολίγων λεπτών, ο θάνατος του λόγω πνιγμού εντός θαλάσσιου ύδατος, σε έδαφος κάκωσης κεφαλής, αποτέλεσμα που προέβλεψε και αποδέχθηκε ως ενδεχόμενο να επέλθει». Επιπρόσθετα, στον ύπαρχο αποδίδεται, όπως μεταδίδει το cretalive, ότι άσκησε βία που δεν ήταν αναγκαία για την τήρηση της τάξης και ασφάλειας του πλοίου και για την προστασία των επιβαινόντων. -του υποπλοίαρχου για συνέργεια, δια ενέργειας και δια παραλείψεως, σε ανθρωποκτονία με πρόθεση, τελεσθείσα με ενδεχόμενο δόλο. Κατά την κρίση του εισαγγελικού λειτουργού, ο υποπλοίαρχος ενώ εκτελούσε υπηρεσία αξιωματικού πρύμνης, ευρισκόμενος στο κατάστρωμα 5 (ρεμέντζο) του πλοίου, σε θέση από την οποία είχε άμεση οπτική επαφή με τον καταπέλτη του πλοίου και τα όσα εκτυλίσσονταν, εκείνος παρέμενε αδρανής. Επιπλέον του καταλογίζεται ότι δεν προέβη σε καμία ενέργεια για τη διάσωση του Αντώνη. Ειδικότερα, υποστηρίζεται ότι δεν ενημέρωσε άμεσα τον πλοίαρχο ώστε ο τελευταίος να δώσει εντολή για να παύσει η λειτουργία των μηχανών, ούτε όμως και έριξε στη θάλασσα κάποιο από τα διαθέσιμα προς ρίψη σωσίβια. -του ναύκληρου για τις πράξεις της συνέργειας σε ανθρωποκτονία με πρόθεση, τελεσθείσα με ενδεχόμενο δόλο και για κατάχρηση εξουσίας. Στον κατηγορούμενο αποδίδεται ότι και εκείνος άσκησε, τουλάχιστον στην αρχή, βία σε βάρος του Αντώνη καθώς τον τράβηξε προς την προβλήτα, ενώ στην συνέχεια παρέμεινε αδρανής. Πηγή: Τα Νέα
  2. H φωτογραφία ήταν παλιά, αλλά κάτι πρέπει όντως να συνέβη και το πλοίο δεν θα εκτελέσει τα δρομολόγιά του. Ακούγεται πως οι επιβάτες θα προωθηθούν στον προορισμό τους αύριο πρωί με έκτακτο του Κίσσαμος.
  3. Δεν σχολιάσαμε δύο πολύ βασικές αλλαγές, όπως την συνεξέταση αιτημάτων συμβατικών και ταχυπλόων καθώς και ότι μπαίνουν στην εξίσωση και οι ενδιάμεσοι προορισμοί. Εξαιρετικά δύσκολο παζλ!!
  4. Δεν πιστεύω πως το πλοίο θα έχει ρόλο στον φετινό προγραμματισμό αλλά θα είναι ετοιμοπόλεμο σε περίπτωση που καθυστερήσει η ολοκλήρωση των μετασκευών/επισκευών των νέων αποκτημάτων της εταιρείας.
  5. Μετά από σχεδόν 20 χρόνια έχουμε και πάλι δρομολόγιο ταχύπλοού για τα Χανιά από τη Seajets. Μεσημεριανή αναχώρηση από Πειραιά και πρωινή από Χανιά με ενδιάμεσο σταθμό την Μηλο.
  6. 1/4 το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου με τα σινιάλα της HSW, τα δρομολόγια κατέβηκαν από το σύστημα και το πλοίο θα περάσει στην Seajets. Δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο!
  7. Ήρθε η ώρα για σύνταξη για τον αρχιλογιστή Γιώργο Παπανικολάου, έναν άριστο επαγγελματία και άνθρωπο.
  8. Διοικητικές αλλαγές στον Όμιλο: Ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος προάγεται σε αναπληρωτής CEO, ενώ τη θέση του ως Επιτελικός Διευθυντής Εμπορικής Εκμετάλλευσης αναλαμβάνει ο κ. Αντώνης Καλαμάρας, προερχόμενος από την ΑΝΕΚ.
  9. Οι προετοιμασίες προχωρούν με πιεστικούς ρυθμούς, μου φαίνεται πολύ δύσκολο να κερδηθεί το στοίχημα του φετινού καλοκαιριού.
  10. Ανακοινώθηκε χθες το πρόγραμμα εθελουσίας που θα τρέξει έως τα τέλη Φεβρουαρίου. Είναι καθοριστικής σημασίας εξέλιξη για έναν Όμιλο, το προσωπικό του οποίου στην ξηρά πρέπει να είναι της τάξεως των 450 εργαζομένων.
  11. Dawn-raid χθες σε τουριστικά γραφεία και ακτοπλοϊκές εταιρείες στα πλαίσια ελέγχου της Επιτροπής Ανταγωνισμού για καρτέλ στις σχολικές εκδρομές.
  12. Έτοιμη να παρέχει τις υπηρεσίες της άνευ ανταλλάγματος για τη μεταφορά βρεφών και παιδιών από τη Γάζα και για όσα ταξίδια απαιτηθούν είναι μετά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία Seajets συμφερόντων του Μάριου Ηλιόπουλου.
  13. Όπως φαίνεται και από τους τίτλους των πινάκων που παραθέτεις συγκρίνεις δωδεκάμηνο 22 με εξάμηνο 23 Στην σελίδα 28 των οικονομικών καταστάσεων μπορείς να δεις την σωστή σύγκριση.
  14. Κάτι μάλλον κατάλαβες λάθος, οι αποσβέσεις αυξήθηκαν από 24,9 εκ. σε 25,7 εκ. Συνοπτικά να πούμε πως ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 244,3 εκ αυξημένος κατά 42,8 εκ. vs 2022, το EBITDA αυξήθηκε κατά 57,1 εκ vs 2022 και διαμορφώθηκε σε 47,5 εκ, και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν σε 3,2 εκ. από ζημίες -30,6 εκ, την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο βασικότερος λόγος που η αύξηση των καθαρών αποτελεσμάτων δεν ήταν το ίδιο θεαματική με την αύξηση του EBITDA ήταν πως πέρσι υπήρχαν κέρδη από hedging ύψους 12,8 εκ ενώ φέτος τα συμβόλαια αντιστάθμισης κινδύνου δημιούργησαν ζημιές -5,6 εκ.
  15. Γυναίκα έπεσε στη λιμάνι κατά τη διάρκεια της επιβίβασης της στο Blue Star Paros. Μπορείτε να φανταστείτε τον πανικό…
×
×
  • Create New...