Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Από την πορεία του πλοίου φαίνεται ότι σε 3-4 σημεία η ταχύτητα του παρουσίασε αυξομειώσεις. Πάντως από το απόγευμα και έπειτα πλέει με ταχύτητα ≈12 κόμβων.
  3. H Blue Star έχει την ίδια με την περσινή (αλλά κάπως πετσοκομμένη σε διάρκεια), είναι αρκετά συμπαθητική μπορώ να πω. Δείχνει νησιώτες να βλέπουν το καράβι να έρχεται και έτσι καταλαβαίνουν και τι ώρα είναι (λογικά δείχνει και μια κατάσταση σε κάθε ώρα που έχει δρομολόγιο το καράβι). Το τραγούδι που παίζει λίγο ασύνδετο με όλα αυτά που δείχνει αλλά είναι συμπαθητικό και αυτό. Γενικά σαν διαφήμιση έχει ένα ωραίο κλίμα και είναι καλογυρισμένη. Αντίθετα, η ραδιοφωνική της Seajets είναι λίγο ανόητη. Αυτή με την τύπισσα που είναι μέσα στο καράβι και καλά καλά δεν έχει πιάσει λιμάνι ακόμα, ζητάει από τον άντρα της που είναι ήδη στη Σίφνο να της πάρει καφέ και μια καρπουζόπιτα. Ο άλλος της απαντάει γιατί του τα ζητάει από τώρα ενώ δεν έχει φτάσει καν και τελικά ξαφνιάζεται που φτάνει σε 2 ώρες. Μάλιστα στο τέλος η άλλη τον ρωτάει ''Που είναι ο καφές μου?''. Ναι μεν θέλει να δείξει τον σύντομο χρόνο στον οποίο το πλοίο κάνει το ταξίδι αλλά ο τρόπος είναι λίγο κάπως.
  4. Δεν νομίζω να γίνεται ηθελημένα. Απο το ζορι να βγαλει 30 μιλια βγάζει θεματάκια . Απο κίνηση δεν ειναι η τραγική των άλλων δυο τουλάχιστον Πάρο ναξο που υπάρχουν καμερες αλλα ελαφρώς χαμηλότερη απο το CH3 . Βαση ταχυτήτων του απο ναξο και μετα πρέπει να ειναι ψιλο άδειο
  5. Το ταχύπλοο το παρατηρώ καθημερινά στο σκέλος απο Νάξο προς Κουφονησι-Αμοργό και πίσω να πηγαίνει κομμένο είτε στο πήγαινε είτε στο γύρνα. Αυτο γίνεται ηθελημένα; Απο κίνηση έχει κανείς εικόνα το πως πάει;
  6. Today
  7. Tera Jet ofcourse is a special one but as far as I know they are still planning on letting her come back.. atleast I saw them say so in a comment on their TikTok. So lets see then what the upcoming period will show us… curious about the steps they will take
  8. Different websites also tell me 35-36 knots. Would be great of they can do some of the magic they did to the Jumbo Jet, which last year did like 35-36 knots, and this year as Champions League Jet 1 up to 41 knots. According to her data sheet of Austal she’s able of 37,4 knots at 90%.. I think if they somehow can get the speed of Superrunner Jet 2 up to about 35-36 knots, it will be just as good of a vessel as the Speedrunner (2) or Superrunner itself. Now it probably only does this short summer season because of her lower speeds which is a shame because the vessel itself is beautiful to my opinion
  9. Πέρυσι που ταξίδεψα τον Ιούλιο, πήραμε καμπίνα, η οποία ήταν άνετη μεν, αλλά δεν είχε υποστεί καμία ανακαίνιση δε και ήταν σαν να έβγαινε από την δεκαετία του 80 (δεν μας ενόχλησε, απλά μας ξένισε το γεγονός ότι στο πλοίο υπήρχαν σημεία που ήταν πλήρως ανακαινισμένα και σημεία που δεν τα είχαν ακουμπήσει καν, δημιουργώντας την αίσθηση ότι έχεις μπει σε 2 διαφορετικά πλοία). Το ανακαινισμένο σαλόνι της διακεκριμένης, είναι σαφώς πιο άνετο και πιο όμορφο από τα υπόλοιπα, δεν είχε καθόλου κόσμο, είχε πολύ καλό κλιματισμό, εξαιρετικό μπαρ και αξίζει η διαφορά τιμής. Το εστιατόριο ήταν κλειστό και ότι προσέφερε το bar-σαλόνι του everest, ήταν χάλια και σε ποικιλία-ποιότητα και σε εξυπηρέτηση. Το ταξίδι απόλαυση, μιας και το πλωριό μπαλκόνι αλλά και τα υπόλοιπα ανοιχτά καταστρώματα, είναι η χαρά του καραβολάτρη!
  10. Για όσους μένουμε στα πέριξ και αναγκαστικά πρέπει να περνάμε από τη μία όχθη στην άλλη, η γέφυρα είναι απλά ληστεία, ακόμα κι αν έχεις e-pass, ακόμα κι αν χρησιμοποιείς τα πακέτα με επιστροφή, ακόμα κι αν, ακόμα κι αν, ακόμα κι αν........... Όπως σωστά γράφει και ο @polmyt, κάποιος μη περιστασιακός επισκέπτης ή μη, εφόσον βιάζεται, μπορεί να περάσει από τη γέφυρα με το ανάλογο πανάκριβο τίμημα. Αν είναι από πολύωρο ταξίδι που έχει και συνέχεια, μπορεί κάλλιστα να πάρει το ferry, να ξεμουδιάσει, να τον χτυπήσει και ο θαλασσινός αέρας για λίγο και να γλιτώσει και 8,40 ευρώ που θα έδινε επιπλέον στη γέφυρα, αντί του ferry! Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα!
  11. i think the answer is "there is no answer". There's not one clear and consistent hierarchy of priorities. For example a craft may be old but useful for cannibalism purposes. Or another old one may have a good long-term deal with a dock so there's no rush to sell it for scrap, maybe we can wait for the next hike in commodities prices. Another one may have good capacity but higher consumption and when oil prices are >60$ becomes uneconomical. Then there's strategic purchases/retainings which are more complex. Me and most of us here are kinda also wondering about the same things, esp. with crafts that have been out of service for years and have theoretically high upkeeping & ownership costs (e.g. Tera Jet) but there's a no unifying logic that explains all, it's more of an ad hoc kind of thing for each HSC.
  12. Πολλά συγχαρητήρια περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα
  13. According to seajets.com her max speed, is 36 knots but they don't go her in this speed.
  14. Απίστευτο. Και τότε η Ionian Ferries δεν είχε ανταγωνισμό στη γραμμή.
  15. She’s on her way back to Heraklion, having picked up passengers from Santorini.
  16. Max she did today is 31,1 knots. Does anybody know the kind of speeds she did as Gotlandia just before she was taken over? According to my information she should be able to do 36 knots..
  17. That all is true ofcourse but it just got me thinking last week, since Caldera Vista and Naxos Jet are now out of service. But if I then have to guess which one would be next, it would be difficult. Because if we say the oldest one would go first, then it would be Elite Jet which has just done 2 seasons for Seajets and a lot of money was put into her prior to those seasons. It wouldn’t make sense (to me) to retire her now.. If we then think about capacity, since trips are now more often selling out, it would make sense to lay-up Superrunner Jet (2) & Speedrunner Jet (2), which all have a capacity of around 800 passengers, and to replace them with a vessel like the Champions League Jet (1200) or Tera Jet 2 (1500). Also in that case one of the first to retire would be Superrunner Jet 2 which also has done just 2 seasons (but they didn’t rebuild her interior which might be a sign). My third guess is run a ship until maintenance gets at such a price that its cheaper to buy a younger vessel.. in which case Champion Jet 1 & 2 would be the next ones to retire. I know probably no one will know the exact answer to this but was just asking about thoughts of other people, it don’t have to be facts..
  18. Το πλοιο εχει επιστρεψει στη Μεσογειο και εμεις το βλεπουμε δεμενο στο Ντουμπροβνικ
  19. polmyt

    Norwegian Pearl

    7 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  20. Έπεσε στα χέρια μου ένα απόκομμα εισιτηρίου από το καλοκαίρι 2009,με τον Σολωμό. Έτσι εγκυκλοπαιδικά αξίζει να αναφέρω ότι, το 2009 τα δρομολόγια της γραμμής ήταν 9 το καλοκαίρι, και ένα φορτηγό 10 μέτρων πλήρωνε 200€ μετ' επιστροφής. Φέτος, τα δρομολόγια είναι με το ζόρι 6, και το ίδιο φορτηγό πληρώνει 330€.
  21. Το πλοιο εχει ξεκινησει τις κρουαζιερες του και εμεις το βλεπουμε δεμενο στο λιμανι του Ντουμπροβνικ
  22. polmyt

    To Callisto

    6 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  23. polmyt

    To Callisto

    6 Ιουνιου 2025 στο Ντουμπροβνικ
  24. Ολα εχουν να κανουν με το ποσο βιαζεσαι και το πως θες να διαχειριστεις το χρονο σου,αλλα και τα χρηματα σου Αν βιαζεσαι ή αν το ταξιδι ειναι μικρο ,προφανως και το πορθμειο δεν ειναι η λυση μιας και θα χασεις χρονο.Αν ομως δεν βιαζεσαι και θες να κανεις μια σταση που συνηθως κανεις σε ενα ταξιδι 5-6 ωρων δεν βλεπω γιατι ειναι προβλημα να την κανεις περνοντας με το πλοιο.Αντι να σταματησεις καπου στην Εθνικη ,σταματας περνοντας το πλοιο.Ιδια ωρα ειναι πανω κατω Χώρια που το πλοιο εχει το μισο εισιτηριο απο τη γεφυρα.Κατι χανεις ,κατι κερδιζεις και ειναι θεμα επιλογης
  25. Όταν γνωρίζεις μια χαρά είναι κ δεν καίγεσαι
  26. It doesn’t show to do the trip at their own website and in Ferryhopper it doesn’t allow you to book. I don’t expect it to do Paros - Piraeus tonight since it is still planned to do Heraklion - Piraeus tomorrow. Also, if they do the extra service it is supposed to be in Paros at 18:05, and its now still on its way to Heraklion and arriving there around 18:00..
  27. Αν υπαρχει χαρτι λιμεναρχειου που να εχει καταγραψει το συμβαν εκεινη τη στιγμη ισως γινει κατι. Αποζημιωση ισως λαβει απο την ασφαλιστικη του πλοιου. Απο ιδιες ζημιες η κακοβουλες πραξεις μεσω ασφαλισης του ποδηλατου το θεωρω απιθανο. Επισης θεωρω οτι λογω της υψηλης αξιας του ποδηλατου οπως και της αναγκης που το εχετε σιγουρα θα αξιζει να απευθυνθειτε σε καποιο δικηγορο οχι μονο για τις υλικες ζημιες του ποδηλατου. Οσο καλη σχεση και να εχετε με το πληρωμα του πλοιου και εκτιμηση προς αυτους στο τελος εκείνοι που θα κληθουν να αποζημιωσουν (αν αποζημιωσουν) ειναι η ιδια η εταιρια και η ασφαλιστικη του πλοιου. Και πιστεψτε με καμια απο τις δυο δεν σας βλεπει διαφορετικα παρα μονο ως πελατη.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...