Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ζητείται στο ΣΑΣ να δρομολογηθεί μαζί με το SuperCat Jet στη γραμμή Ίο-Θήρα-Μύκονο.
  3. Επανήλθε με νέο αίτημα η εταιρεία για το δελφίνι, και πάλι για τις Σποράδες.
  4. Εννοείται πως όχι,κάτω ήταν τάνκια (αμπάρια) Σε καιρό υπήρχε δυσκολία επικοινωνίας κ το πιό βασικό το φαγητό να φθάσει από την πρύμη στη μέση.
  5. Όπως το είπες και εσύ η απάντηση είναι αρνητική διότι το πλοίο δεν διαθέτει γενικά καμπίνες γιατί είναι ταχύπλοο mono-hull για επιβάτες . Δεν προβλέπεται ειδικός χώρος ή διακεκριμένο κλείσιμο για λόγους υγείας.
  6. Ποιά είναι η παντόφλα Άρης? Εγώ μόνο το Άρης ΙΙ θυμάμαι. Θεολόγος Ελένη, από τις πιο πλήρεις παντόφλες, ανάλογή της η νυν Αγία Ειρήνη.
  7. Today
  8. Μόνο από έξω από όσο έχω ακούσει σε περιγραφές.Και καμία φορά με κυματισμό και φορτωμένο το πλοίο,να μη μπορούν να επικοινωνήσουν.Επειδη η θάλασσα πέρναγε από πάνω. Άλλωστε από κάτω είναι τα αμπάρι. Πολλές αγγλικές λέξεις έχουν τροποποιηθεί στα ελληνικά.Όπως,Τούμπα,βίντσι τσιμινιέρα κ.α
  9. Ένα μεσημέρι στον Πειραιά 13/7/22
  10. Ξέρει κανείς αν το πλοίο τούτο έχει καμπίνες και αν προσφέρονται για "κλείσιμο" στα δρομολόγια των Σποράδων ή Θεσσαλονίκης-Σποράδων (για κάποιον άρρωστο ενδεχομένως); [υποθέτω αρνητική απάντηση και στα δύο ερωτήματα]
  11. άρα αν φτιαχτεί και ο δρόμος που λέτε, μήπως αρχίσουν να ξαναρίχνουν τον χρόνο; Με 15 λεπτά κάτω η γραμμή ξαναγίνεται ανταγωνιστική (αυτό προϋποθέτει βέβαια ότι έγινε κυρίως για μείωση κατανάλωσης, κι όχι επειδή πήραν τις μηχανές στα χέρια όπως είπε άλλος φίλος). Όσο για Αγ. Αποστόλους και Αμάρυνθο, υπάρχει ντόκος που να μπορεί να υποστηρίξει ακόμη και τα μεγαλύτερα αμφίπλωρα του πορθμείου στα 2 λιμάνια;
  12. Ακριβώς το ίδιο θεωρώ. Σχεδιάστηκε μόμο για αυτή τη μεριά του πλανήτη και μόνο για αυτό κοινό.
  13. Έχει βγει σε δοκιμαστικό εδώ και κάνα δίωρο.
  14. Ιδού για το αληθες https://soudaport.gr/2025/06/08/με-σινιάλα-algerie-ferries-πλέον-το-ελ-βενιζελος/
  15. Τα συρματοσχοινα πρέπει να αλλάζονται κάθε 5ετια, ετήσια επιθεωρηση και πιστοποίηση της σκαλας και των συρματοσχοινων, συχνο γρασαρισμα και συντήρηση (από τη στιγμή που είναι εξοπλισμος του πλοίου, πρεπει να είναι πλήρως λειτουργική). Όλα αυτά είναι κόστη.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...